شهربازی هایلند کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کیش جزیره ای است که بهترین تفریحاتش یکی خرید کردن و گشت و گذار بین مراکز خرید است و دیگری، لذت بردن از تفریحات جزیره از تفریحات آبی گرفته تا تفریحگاه هایی همچون شهربازی هایلند کیش، سافاری لند، پارک ها و غیره. شهربازی قدیم ها برای کودکان بود ولی امروزه میبینیم پاتوقی هیجان انگیز برای نوجوانان و جوانان هم محسوب می شود. شهربازی های کیش انگشت شما هستند ولی در نوع خودشان بی نظیرند. در لوکس ویلا تصمیم گرفتیم نگاهی به شهربازی هایلند بیاندازیم، مجموعه ای بزرگ و خاص که شهربازی فقط یکی از بخش های آن است.

شهربازی هایلتد

معرفی شهربازی هایلند کیش

بیشتر تفریحگاه هایی که در کیش میبینیم، اکثراً از اواخر دهه 70 تا اواخر دهه 80 افتتاح شده اند و شهربازی هایلند کیش هم در ابتدای سال 1378 افتتاح گردید. شهربازی هایلند از بزرگترین شهربازی های ایران است و در نوع خودش هم جزء شهربازی های خاص و مدرن ایران محسوب می شود که مانندش را در کشور پیدا نمی کنید. بطور کلی شهربازی ها یا سرپوشیده هستند مانند شهربازی مرکز خرید تیراژه تهران، یا روباز هستند مانند شهربازی ارم تهران اما هایلند نه تنها هم محیط روباز دارد و سرپوشیده بلکه امکانات و خدمات خود را فراتر از یک شهربازی برده و به مجموعه بزرگ و کامل برای ساعاتی هیجان انگیز و خاطره انگیز تبدیل کرده.

به لطف مجموعه بزرگی که شهربازی هایلند دارد از فضای سبز و پارکش گرفته تا دستگاه های بازی خاص و بی نظیر، این امکان را به وجود آورده زمانی که گردشگران به صورت چند نفره به شهربازی هایلند مراجعه می کنند، هرکس هرکاری دلش خواست انجام دهد یکی ساعات خود را در کافه و رستوران سپری کند، یکی مشغول قدم زدن در فضای سبز باشد و دیگری هم مشغول بازی کردن حال چه کودک باشد چه بزرگسال. البته در ادامه خواهیم گفت چرا این شهربازی علاوه بر کودکان، مناسب نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هم هست.

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

شهربازی هایلند در شرق کیش و بخش مرکزی قسمت توریستی جزیره قرار دارد برای همین، دسترسی به این شهربازی از هر کجای کیش آسان است البته شهربازی هایلند در جنوب میدان امیرکبیر قرار دارد و میدان امیرکبیر هم از جمله پرتردد ترین نقاط کیش محسوب می شود. با این حال برای دسترسی به شهربازی هایلند کیش می بایست وارد بلوار خلیج فارس شوید. از طریق بلوار های ساحل، تهران و دانش به میدان امیرکبیر میرسید و در ضلع جنوبی میدان زمانی که وارد بلوار خلیج فارس می شوید همان ابتدای بلوار سمت راست شهربازی هایلند را مشاهده خواهید کرد. در بخش جنوب هم از طریق خیابان حافظ به میدان می رسید و در ضلع شمالی میدان وارد بلوار امیرکبیر یا بلوار خلیج فارس خواهید شد.

شماره تماس شهربازی هایلند کیش: 09347681362

ساعت کاری شهربازی هایلند کیش: همه روزه از ساعت 16:00 الی 12 شب

شهربازی هایلند کیش

بخش های مختلف شهربازی هایلند

شهربازی هایلند در پارک شهر کیش قرار دارد و این پارک هم بزرگترین و معروف ترین پارک جزیره محسوب می شود برای همین، امکانات و تفریحات پارک شهر هم جزء شهربازی هایلند کیش هستند. همانطور که پیش تر گفتیم، اینجا فراتر از یک شهربازی است و مجموعه ای بزرگ با کلی امکانات و تفریحات می باشد. در ادامه میخواهیم شما را با بخش های مختلف، امکانات و تفریحات شهربازی هایلند آشنا کنیم.

شهربازی روباز هایلند

پیش از هرچیز، این نکته را بدانید برای ورود به شهربازی هایلند باید از ورودی کارتینگ کیش استفاده کنید که در همان بلوار امیرکبیر یا بلوار خلیج فارس قرار دارد. بعد از آن، شما به پارک و شهربازی روباز هایلند خواهید رسید. در بخش روباز شهربازی هایلند، کلی سرسره با ارتفاعات مختلف هست که برای کودکان به خوبی هیجان خوبی را ارائه می دهند، ترن هوایی و چرخ و فلک نیز از دیگر تفریحات و امکانات شهربازی روباز هایلند محسوب می شوند. اینجا اما بین مردم و گردشگران چندان محبوب نیست چون اولاً دستگاه ها و تفریحاتی که در بخش سرپوشیده قرار دارند بسیار جذاب تر و هیجان انگیزتر هستند و از طرفی، مورد دوم هم به شرایط آب و هوایی کیش برمیگردد. کیش همیشه هوایی بسیار گرم و شرجی دارد و در روزهای پاییز و زمستان که هوا به مراتب خنک تر می باشد، شاهد بارندگی های مختلف در این جزیره هستیم که استفاده از بخش روباز شهربازی را غیر ممکن می کند.

در بخش روباز شهربازی هایلند، تفریحات و دستگاه های دیگری هم هست از جمله سفینه، سورتمه، رنجر، قطار لاستیکی، رولر کاستر های هوایی و آبی، ماشین های کوبنده، رودخانه وحشی و غیره اما در نظر داشته باشید تفریحاتی که مسقف هستند همیشه بازند اما آن هایی که به صورت روباز هستند، در زمانی که هوا بارانی باشد غیر فعال می شوند.

پارک شهر شهربازی هایلند

پیش تر اشاره کردیم که شهربازی هایلند در داخل پارک شهر کیش قرار دارد و پارک شهر هم از جمله پارک های بزرگ و معروف جزیره می باشد. این پارک وسعت بالایی دارد و کلی مسیر برای پیاده روی گردشگران در نظر گرفته، از طرفی آلاچیق های مختلفی هم دارد تا گردشگران از آفتاب سوزان کیش در امان بمانند. لازم به ذکر است در پارک شهر کافه ها و رستوران های مختفی هم حضور دارند و زمانی که شما فرزند خود را به شهربازی هایلند سپرده اید، به دنبال اوقاتی خوش برای گذراندن وقت هستید یا حتی با دوستان خود به این مجموعه مراجعه کردید اما تمایلی به شهربازی ندارید می توانید روی آن ها حساب کنید.

پارک شهر کیش در سال 1393 افتتاح شد برای همین، جای دارد اینجا را از جمله جدیدترین تفریحات کیش در نظر گرفت چون میدانیم که بیشتر تفریحات کیش در دهه 70 و 80 افتتاح شده اند. پارک شهر چون مساحت 108 هزار متر مربعی دارد، از کلی امکانات و بخش های مخلتف تشکیل شده که شهربازی هایلند کیش تنها یکی از این بخش ها محسوب می شود. پارک شهر مسیر اختصاصی دوچرخه سواری خودش را دارد حتی در کنار آن، پیست اسکیت هم برای علاقمندان در نظر گرفته شده. در وسط این پارک، دریاچه مصنوعی ساخته شده و رستوران ها و کافه هایی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم در اطراف این دریاچه مصنوعی قرار دارند و همچنین، در خود این دریاچه نیز بالای 20 قایق پدالی وجود دارد و با اجاره آن ها می توانید در این دریاچه اقدام به قایق سواری کنید. با اینکه پارک شهر یک پارک محسوب می شود اما دارای بازارچه کوچک هم می باشد و در آن، غرفه های مختلفی در زمینه هنر های دستی بومی های کیش مشاهده می شود.

از دیگر امکاناتی که در پارک شهر کیش وجود دارد می توان به میدان گل، آبنماهای بسیار زیبا و دیدنی، زمین های ورزشی، میز های شطرنج، ایستگاه های تندرستی و غیره اشاره کرد. کل این امکانات و تفریحات یکطرف، در پارک شهر کیش دیواری هست که هنرمندان نقاشی های جذاب و دیدنی روی آن ها کشیده اند و همیشه هم به غیر از کارتینگ و شهربازی هایلند، شلوغ ترین بخش در این پارک به شمار می رود و پیشنهاد می کنیم اگر گذرتان به این پارک افتاد، حتماً از آن بازدید کنید.

گیم نت شهربازی هایلند کیش

بخش سرپوشیده شهربازی هایلند

شلوغ ترین، جذاب ترین و بی نظیرترین بخش شهربازی هایلند قسمت سرپوشیده است. اینجا کلی دستگاه هیجان انگیز دارد که همه رده های سنی را در خود جای داده به عبارتی، تفریحاتی هست که فقط مخصوص بزرگسالان می باشد و کودکان نمی توانند از آن ها استفاده کنند، تفریحاتی هست که بیشتر مناسب کودکان می باشد و همچنین دستگاه های پیشرفته ای هم تعبیه شده که برای استفاده از آن ها نیاز به مهارت ها و آموزش های خاصی می باشد.

شبیه ساز پرواز 720 درجه: اولین شبیه ساز پرواز 720 درجه ایران در شهربازی هایلند کیش قرار دارد. دستگاه های سیمولاتور بطور کلی در عین اینکه علمی هستند و کاربرد های بسیاری دارند، تجربه خاص و متفاوتی هم به ارمغان می آورند. این شبیه ساز توسط چینی ها برای اولین بار در ایران و شهربازی هایلند کیش افتتاح شد و درواقع یک اتاقک کوچک متحرک است که جای نشستن برای دو نفر را دارد. در این سیمولاتور شما انگار در داخل کابین هواپیما هستید، تمام کنترل های هواپیما را در اختیار دارید و از طرفی، چون این اتاق متحرک است زمانی که میخواهید پرواز کنید یا فرود بیایید، اتاق زاویه میگیرد تا حس پرواز و فرود را بهتر انتقال دهد.

سینما هفت بعدی فوق پیشرفته: تنها سینما هفت بعدی فوق پیشرفته کیش در شهربازی هایلند کیش قرار دارد. سینما های چند بعدی هیجان خاصی دارند. این سینما ها بخصوص سینما هفت بعدی فوق پیشرفته کیش، دارای صندلی های متحرک است و که با توجه به سکانس فیلم در جای خود حرکت می کنند و زاویه می گیرند. اگر بخواهیم امکاناتی که این سینما دارد را توصیف کنیم، شما تصور کنید با عینک سه بعدی در حال تماشای فیلم حمله دایناسور ها هستید، در این فیلم دایناسور به سمت شما آتش پرتاب می کند و با استفاده از سیستم های گرمایشی، باد گرمی را احساس خواهید کرد. موجودات ریزی را با استفاده از عینک های سه بعدی میبینید که زیر پای شما در حال رفت و آمد هستند و درواقع، زیر صندلی ابزاری تعبیه شده که با پای شما برخورد می کند و این حس را انتقال می دهد و ده ها جزئیات دیگر.

لیزر ماز: نه تنها در کیش بلکه در کل کشور ایران لیزماز انگشت شمار است و خیلی ها نمیدانند چقدر این تفریح هیجان انگیز و استرس آور است البته قطعاً در فیلم های اکشن لیزر ماز را دیده اید اما به هر حال، لیزر ماز یک راهرو یا اتاقکی است که شما در یکسوی آن قرار دارید و باید به نقطه مقابل برسید. در طول مسیر، لیزرهایی را میبنیدی که با زاویه های مختلف در جای جای اتاق یا راهرو قرار دارند. در نگاه اول شاید ساده به نظر برسد اما نیاز به مهارت فوق العاده بالایی هست و باید بدن هم از انعطاف و تعادل قابل قبولی هم برخوردار باشد.

اتاق فرار دالان نفرین شده: اتاق های فرار بطور کلی یا معمایی هستند یا ترسناک البته خود اتاق فرار های ترسناک هم انواع مختلفی دارند مثلاً در اتاق فرار هایی که جن و روح قرار دارد هیچ تماسی با شرکت کنندگان صورت نمی گیرد اما در اتاق فرار هایی که یک قاتل به دنبال شما است، دست شما را میگیرد و به اتاقی خوفناک میبرد. با این حال، در شهربازی هایلند کیش اتاق فراری هست با نام دالان نفرین شده. این اتاق فرار دو حالت معمولی و سخت دارد. چون شهربازی هایلند بطور کلی برای کودکان و نوجوانان طراحی شده و از آنجایی که اتاق فرار های ترسناک رده سنی بالای 16 سال دارند، اتاق فرار دالان نفرین شده برای افراد بالای 9 سال مناسب است. در نظر بگیرید حالت نرمان برای افراد 9 تا 14 سال در نظر گرفته شده که برخی از آیتم ها حذف و شدت ترس نیز کمتر شده اما حالت سخت برای افراد بالای 16 سال در نظر گرفته شده است.

هایلند

سایر تفریحات شهربازی هایلند

تفریحات شهربازی هایلند تمامی ندارد شاید برای اینکه بتوانید از تمام تفریحات و امکاناتی که در این شهربازی هست استفاده کنید به بیش از یک روز زمان نیاز داشته باشید چون ساعت کاری این مجموعه همه روزه از ساعت 4 بعد از ظهر الی 12 شب می باشد. دیگر تفریحات و امکاناتی که در شهربازی هایلند وجود دارد شامل کلبه وحشت،گیم نت، ترامپولین، سینما گیم، شبیه ساز جت جنگنده، مینی گلف، بولینگ، فوتبال حبابی و واتربال گروهی، شبیه ساز ماشین سواری، رینگ بال و تردمیل واقعیت مجازی هستند البته تردمیل واقعیت مجازی اینجا درواقع اولین تردمیل واقعیت مجازی در کشور است و در شهربازی هایلند کیش کلی هم طرفدار دارد.

لازم به ذکر است به غیر از برخی تفریحات مانند اتاق فرار، مینی گلف، بولینگ و غیره که باید هزینه جداگانه پرداخت کنید، برای تمام دستگاه های بازی همانند سایر شهربازی ها، شما باید کارتی که در ابتدا تحویل می گیرد را شارژ کنید  از آن استفاده نمایید.

شهربازی هایلند کیش

کافه ها و رستوران های شهربازی هایلند کیش

اینکه در یک شهربازی کافه و رستوران باشد یک مزیت بزرگ محسوب می شود بخاطر اینکه اولاً شاید برخی میانه خوبی با شهربازی نداشته باشند اما چون با دوستان یا خانواده به کیش سفر کرده اند، مجبورند بخاطر سایر اعضا به شهربازی هایلند کیش مراجعه کنند ولی می توانند بجای آن در کافه ها و رستوران های شهربازی هایلند کیش اوقات خود را سپری کنند. از سوی دیگر، بعد از کلی تفریح و هیجان، هیچ چیز جای یک وعده غذایی خوشمزه یا یک نوشیدنی لذیذ به همراه دسری تازه را نمیگیرد. در شهربازی هایلند کیش در حال حاضر سه کافه و رستوران است که در ادامه میخواهیم نگاهی به آن ها بیاندازیم.

کافه کاپیتان بلک: کافه کاپیتان بلک درواقع یک کافه فست فود است یعنی علاوه بر کافی شاپ، کلی غذای فست فودی هم ارائه می دهد. تفاوت کافه فست فود ها و کافه رستوران ها در این است که کافه رستوران ها پیتزاهای ایتالیایی و غذا های فرنگی از جمله استیک و پاستا و غیره سرو می کنند اما در کافه فست فود ها معمولاً پیتزاهای آمریکایی و فست فودی ارائه می شود البته برخی هم هستند که در کنار این ها، غذا های فرنگی و ایتالیایی هم دارند. کافه کاپیتان بلک در طبقه دوم مجموعه قرار دارد و از دو محیط روباز و سرپوشیده برخوردار است. در محیط روباز شما دارای ویو به سمت پارک شهر کیش هستید. در کافه فست فود کاپیتان بلک کنار غذا ها، از سرویس چای و قلیان هم می توانید استفاده کنید.

کافه فست فود فانتزی: دومین کافه فست فود شهربازی هایلند کیش یا به عبارتی، پارک شهر کیش کافه فست فود فانتزی است. اینجا هم کنار پیتزاهای آمریکایی، پیتزاهای ایتالیایی و غذا های فرنگی هم دارد و کنارشان هم می توانید از بخش کافی شاپ نیز استفاده کنید. در کافه فست فود فانتزی هم قلیان سرو می شود اما در نظر داشته باشید قلیان های اینجا سنتی نیستند از قلیان های مدرن و به اصطلاح فضایی استفاده شده است.

رستوران صبای اصفهان: رستوران صبای اصفهان در شهربازی هایلند کیش قرار ندارد اما در مقابل شهربازی واقع شده. رستوران صبای اصفهان از معدود باغ رستوران های کیش است که کلی هم طرفدار دارد چون بین کلی رستوران مدرن، اینجا رستورانی سنتی است و کلی غذای ایرانی و فرنگی دارد که در ظروف روحی سرو می شود. البته رستوران صبا علاوه بر غذا های سنتی، دو محیط برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی دارای تخت های سنتی در فضایی سرسبز و دلنشین است و دیگری در ساختمانی با دکوراسیون و طراحی لوکس و دوست داشتنی. رستوران صبا به جرأت می توان گفت در این منطقه از بهترین رستوران های کیش برای سرو غذای ایرانی محسوب می شود.

[widgetkit id=”851″ name=”رستوران های شهربازی هایلند کیش”]

جاهای دیدنی اطراف شهربازی هایلند کیش

از آنجایی که شهربازی هایلند کیش در بلوار خلیج فارس یا بلوار امیرکبیر قرار دارد، دسترسی به بسیاری از جاهای دیدنی کیش، تفریحگاه ها، مراکز خرید و غیره از شهربازی هایلند کیش آسان است اما با این حال، کلی جای دیدنی و مرکز خرید و رستوران و کافه در اطراف شهربازی هایلند است که حتی پیاده هم می توان به آن ها دسترسی داشت. در مجاور شهربازی هایلند، کارتینگ کیش قرار دارد و پشتش هعم زمین بستکبال. جلوتر از کارتینگ، مرکز خرید سیتی سنتر طلایی کیش است که مجاورش مجتمع شهربازی و ریزورت و تم پارک کیش قرار دارد.

اگر به دنبال فست فود و رستوران در نزدیکی شهربازی هایلند کیش هستید، از بهترین فست فود های کیش نزدیک به این شهربازی می توان به وقت برگر و سیب زمینی، ناندوس، آرتا، فست فود لاویا، عطاویچ و ایرانویچ اشاره کرد. در بخش رستوران ها نیز صبای اصفهان نزدیک ترین و بهترین رستوران محسوب می شود. از سوی دیگر، در صورتیکه میخواهید بعد از شهربازی هایلند کیش، به گشت و گذار میان مراکز خرید کیش بپردازید، مراکز خریدی همچون رویال مال، سیتی سنتر، پارسیس مال، مرکز خرید پانیذ، بازار مروارید 2، سارینا 2 و شارستان و از بهترین مراکز خرید کیش هستند که در نزدیک شهربازی هایلند قرار دارند.

شهربازی هایلند کیش

اقامت در کیش

اگر میخواهید برای اقامت، به بهترین جاهای دیدنی، تفریحگاه ها، اسکله های معروف و مراکز خرید نزدیک باشید، دستتان بین صد ها هتل در این شهر باز است اما اگر میخواهید هزینه کمتری برای اقامت در این جزیره پرداخت کنید، از اقامتگاهی دربست با امکانات خوب و مناسب برخوردار شوید، اجاره آپارتمان مبله در کیش بهترین انتخاب خواهد بود. شما از طریق تماس با کارشناسان سایت لوکس ویلا می توانید در هر کجای کیش بخصوص شهرک های معروف از جمله شهرک صدف، میرمهنا، دامون ساحلی، رز و غیره بهترین آپارتمان های مبله یا ویلاها را با توجه به بودجه و امکاناتی که میخواهید رزرو کنید و سفری خاطره انگیز را رقم بزنید.

سوالات متداول

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

بلوار خلیج فارس، داخل پارک شهر کیش.

بهترین مراکز خرید اطراف شهربازی هایلند کدامند؟

مروارید، سارینا 2، سیتی سنتر و پانیذ

تفریحات خاص شهربازی هایلند کدامند؟

سیمولاتور، اتاق فرار، سینما چند بعدی، لیزر ماز و مینی گلف

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیر کبیر، پارک شهر، ورودی کارتینگ

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

16 الی 24

یک‌شنبه

16 الی 24

دو‌شنبه

16 الی 24

سه‌شنبه

16 الی 24

چهار‌شنبه

16 الی 24

پنج‌شنبه

16 الی 24

جمعه

16 الی 24
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه