بهترین رستوران های کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

کیش توریستی ترین جزیره در جنوب ایران است که به لطف تفریحات بی نظیر و جاهای دیدنی و تاریخی جذاب، نه تنها در میان مردم ایران بلکه در میان توریست های خارجی هم محبوب بوده و هر ساله میزبان ده ها میلیون گردشگر از ایران و نقاط مختلف جهان می باشد. در کیش تفریحات مختلفی وجود دارد که شامل بازار گردی و گشت و گذار در میان مراکز خرید و بازار های سنتی و تفریحات آبی که مهم ترین دلیل سفر به مردم به جزیره هستند. اما یکی دیگر از تفریحات رایج خاطره انگیز در کیش، رستوران گردی است و در این جزیره امروزه، صد ها رستوران، کافی شاپ و غیره وجود دارد که هرکدام هم محبوبیت بالایی در میان مردم دارند. با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین رستوران های کیش بیشتر آشنا شوید.

#1 رستوران کوه نور کیش

رستوران ها محیطی مشخص دارند و این محیط به نحوه های مختلفی تزئین می شود بطوریکه برخی از رستوران ها از محیطی بسیار لوکس و با دکوراسیون های مختلف برخوردار بوده و برخی از هم دارای محیطی سنتی و به سبک قدیم دارند تا حال و هوای جذاب و دلنشینی را القاء کنند. اما در میان رستوران های کیش، رستورانی وجود دارد که در دل کوه قرار داشته و تجربه رستوران گردی را در محیطی صخره ای و خاص را به ارمغان می آورد.

رستوران کوه نور کیش در داخل کوهی به ارتفاع 27 متری قرار دارد و هنگامی که وارد رستوران می شوید تعجب خواهید کرد چراکه رستوران در زیر کوه واقع شده و سقف و دیوار ها هم فقط سنگ هستند و فقط لامپ ها بر روی آن ها قرار دارند. رستوران کوه نور با اینکه یکی از رستوران های متفاوت کیش به شمار میرود و از ظاهری بسیار دوست داشتنی برخوردار می باشد، غذا های بسیار لذیذ و باکیفیتی را هم برای مشتریانش سرو می کند که شامل انواع غذا های ایرانی، غذا های دریایی و فست فود های مختلف می باشد. غذا ها همچنین علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارند از مواد اولیه باکیفیتی هم تهیه می شوند، قیمت های بسیار خوبی هم دارند تا مشتری هایی که به رستوران مراجعه می کنند همواره از کیفیت غذا راضی باشند.

آدرس رستوران کوه نور کیش

رستوران کوه نور کیش در میدان امیرکبیر قرار دارد و هنگامی که به میدان امیرکبیر رسیدید، به سمت دانشگاه کیش بروید تا در مجاورت هتل بی المللی سورینت کیش، رستوران را مشاهده کنید. رستوران کوه نور کیش دارای جای پارک مناسبی بوده و همچنین به لطف ظرفیت 250 نفری، در روز های اوج سفر مردم به رستوران شاهد جمعیت زیادی در رستوران هستیم. لازم به ذکر است در اطراف رستوران کوه نور هم برخی از جاذبه های کیش مانند مرکز خرید مروارید، گذر هنرمندان، مجتمع توریستی پنگوئن و پارک شهر که بازدید از آن ها هم خالی از لطف نیست.

شماره تماس رستوران کوه نور کیش: 44424808-076

ساعت کاری رستوران کوه نور کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.547061384377503%2C54.01327300253984%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”364″ name=”رستوران کوه نور کیش”]

#2 رستوران نهنگ سفید کیش

اگر باز هم به دنبال رستورانی متفاوت و جذاب در کیش هستید، رستوران نهنگ سفید می تواند رضایت شما را جذب کند. رستوران نهنگ سفید کیش همانطور که از نامش معلوم است، ظاهری شبیه به نهنگ داشته و از جمله رستوران های برتر جزیره به شمار می رود. لازم به ذکر است رستوران نهنگ سفید در میان رستوران های ساحلی کیش قرار دارد و افرادی که در میان رستوران های کیش میخواهند تجربه رستوران نهنگ سفید را داشته باشند از چشم انداز زیبای دریا هم برخوردار خواهند شد.

در رستوران نهنگ سفید کیش، انواع غذا ها ایرانی، دریایی و بین المللی سرو می شود اما در صورتیکه میان رستوران های کیش به دنبال بهترین رستوران در زمینه غذا های دریایی هستید، رستوران نهنگ سفید یکی از بهترین ها خواهد بود چراکه از نظر گردشگران، انواع غذا های دریایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار لذیذ، باکیفیت و جذاب هستند. همچنین تمامی غذا های رستوران نهنگ سفید کیش از مواد اولیه بسیار باکیفیت تهیه شده و توسط سرآشپزان حرفه ای هم سرو می شوند. در نظر داشته باشید نهنگ سفید یک رستوران با موسیقی زنده در کیش محسوب میشود و اگر میخواهید درکنار میل کردن غذا های لذیذ رستوران، از موسیقی زنده و دلنشین هم لذت ببرید، می بایست هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت نمایید.

آدرس رستوران نهنگ سفید کیش

میدان سنائی یکی از میادین معروف در جزیره کیش است که اکثر جاهای دیدنی جزیره، رستوران ها و مراکز خرید در اطرافش قرار دارند. وارد ضلع شرقی میدان سنائی شوید تا در انتهای خیابان کناره، به خیابان رشید ایزدی برسید و سپس، بعد اینکه به سمت چپ پیچیدید، رستوران نهنگ سفید را مشاهده خواهید کرد. از معروف ترین جاهای دیدنی در نزدیکی رستوران نهنگ سفید می توان به مجموعه آوای خلیج فارس، بازار بزرگ مریم و اسکله تفریحی کیش اشاره کرد.

شماره تماس رستوران نهنگ سفید کیش: 47693754-076

ساعت کاری رستوران نهنگ سفید کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.55206692545798%2C54.02143609409504%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”365″ name=”رستوران نهنگ سفید کیش”]

#3 رستوران میرمهنا کیش

در جزیره کیش، رستوران های محدودی وجود دارد که امکانات و خدمات مختلفی را برای مشتریان خود ارائه می دهند که رایج ترین آن ها، موسیقی زنده است. رستوران میرمهنا هم در میان معدود رستوران های کیش است که علاوه بر موسیقی زنده، غذا های بسیار خوبی را سرو کرده و از محیطی بسیار دلنشین هم برخوردار می باشد. رستوران میرمهنا از جمله بهترین رستوران های ساحلی کیش به شمار میرود و مشتریان رستوران، غذا های لذیذ را به همراه چشم انداز زیبا از ساحل میل خواهند کرد اما در نظر داشته باشید رستوران دارای دو محیط روباز و سرپوشیده بوده و اکثراً تمایل نشستن در محیط روباز بخصوص طی روزهای خوش آب و هوای کیش را دارند.

منوی رستوران میرمهنا کیش دارای تنوعی از غذا های ایرانی، دریایی و بین المللی می باشد و انواع ماهی ها و فست فودهایی که در رستوران سرو میشوند در میان گردشگران بسیار محبوب هستند. تمامی غذا ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده، از مواد اولیه مرغوب تهیه شده و توسط سرآشپزان مجرب هم سرو می شوند تا درکنار قیمت های مناسب، هر مشتری ای را راضی نگه دارند.

آدرس رستوران میرمهنا کیش

اگر در میان رستوران های کیش میخواهید نگاهی به رستوران میرمهنا بیاندازید، کافیست ابتدا به شرق جزیره مراجعه کرده و خود را به میدان فردوسی برسانید و سپس در ضلع شرقی میدان وارد خیابان پروین اعتصامی شده و مسیر را ادامه دهید تا با استفاده از تابلوهای راهنما، به رستوران محبوب و شلوغ میرمهنا برسید. همچنین در نظر داشته باشید از نزدیک ترین جاذبه های دیدنی کیش به رستوران می توان به پارک هنگام، زمین پینت بال داریوش، مرکز خرید میکا، مجموعه پاسارگاد، پارک کیبل اسکی کیش، باغ وحش آهوان و مرکز خرید حافظ اشاره کرد.

شماره تماس رستوران میرمهنا کیش: 09347698820

ساعت کاری رستوران میرمهنا کیش: همه روزه از ساعت 1 ظهر تا 17 و از ساعت 19:30 تا 12 شب

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.540759304598527%2C54.02495691622531%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”366″ name=”رستوران میرمهنا کیش”]

#4 رستوران فود کورت دامون کیش

به دنبال تنوع غذایی در کیش هستید و میخواهید در کنار غذا های ایرانی، دریایی و بین المللی، انواع غذاهای لذیذ کشورهای مختلف را هم امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران فود کورت دامون کیش هم بیاندازید. همانطور که از نام این رستوران مشخص است، در رستوران فود کورت دامون کیش رستوران های مختلفی وجود دارد تا درکنار غذاهای ایرانی، دریایی و فست فودها، انواع غذاهای چینی، هندی، مکزینی و غیره را هم ارائه دهند.

به لطف تنوع غذایی مطلوب، رستوران فود کورت دامون همیشه جزء شلوغ ترین رستوران های کیش بوده و از نظر گردشگران، با اینکه رستوران هیمشه شلوغ است اما خدمات و سرویس دهی به طرز مطلوبی ارائه می شود. رستوران فود کورت دامون همانطور که از نامش مشخص است، در منطقه دامون ساحلی کیش قرار دارد از آنجایی که دامون ساحلی کیش یکی از مناطق گران قیمت جزیره به شمار میرود، قیمت غذاهای سرو شده در این رستوران کمی نسبت به سایر رستوران های کیش بالا هستند اما به لطف ارزش بالا و تنوع مطلوب، ارزشش را دارد.

آدرس رستوران فود کورت دامون ساحلی کیش

رستوران فود کورت دامون کیش در شمال مجموعه ششصد دستگاه و شمال شرق شهرک دیدنی ها قرار دارد. در منطقه دامون ساحلی کیش خود را به میدان تقاطع دو خیابان وصال و اخوان ثالث برسانید تا در ضلع جنوب شرقی میدان، وارد مرکز خرید دامون ساحلی شده و با استفاده از تابلوهای راهنمای داخل مرکز خرید، به فود کورت جذاب مجموعه برسید.

شماره تماس رستوران فود کورت دامون کیش: 44459735-076

ساعت کاری رستوران فود کورت دامون کیش: همه روزه از ساعت صبح الی 14:30 و از ساعت 17 الی 11 شب

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.56229267829963%2C53.98727718234668%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”381″ name=”فود کورت دامون ساحلی کیش”]

#5 سرزمین غذاهای کیش (فودلند)

رستوران فود کورت دامون تنها فود کورت معروف جزیره نیست برای رقابت با او، فود کورت دیگری هم در کیش وجود دارد که با نام فودلند شناخته می شود. فودلند یا سرزمین غذاهای کیش هم از دیگر معروف ترین رستوران های کیش است که به صورت فودکورت بوده و تقریباً اکثر غذاهای ایرانی، دریایی، محلی، هندی، چینی، بین المللی و فست فودهای مختلفی در این سرزمین سرو می شود. سرزمین غذاهای کیش یا همان فودلند جزء شلوغ ترین رستوران های کیش است چراکه علاوه بر تنوع بالا در زمینه غذایی برای سلیقه های مختلف، خدمات سرویس دهی مطلوبی هم ارائه می دهد و تمامی غذاها از کیفیت مطلوب و قیمت های مناسبی برخوردار هستند.

آدرس سرزمین غذاهای کیش (فودلند)

برای اینکه بتوانید به سرزمین غذاهای کیش یا فودلند دسترسی داشته باشید، ابتدا خود را به میدان پارس یا همان میدان مرجان برسانید و سپس از طریق تابلوهای راهنما به مرکز خرید مرجان برسید تا در این مرکز خرید، سرزمین غذاهای کیش را مشاهده کنید. همچنین علاوه بر گشت و گذار در مرکز خرید مرجان، خوب است نگاهی هم به برخی از جاهای دیدنی کیش که در نزدیکی فودلند قرار دارند هم بیاندازید. این جاذبه های دیدنی شامل پارک ساحلی مرجان کیش، اسکله مرجان و مرکز خرید کوروش برند سنتر هستند.

شماره تماس سرزمین غذاهای کیش (فودلند): 44466333-076

ساعت کاری سرزمین غذاهای کیش (فودلند): همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[/vc_column_text][vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.525685764949383%2C54.037475428608566%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”378″ name=”رستوران سرزمین غذاهای کیش”]

#6 رستوران رویال استار کیش

کیش در فصل بهار و پاییز از آب و هوای خوبی برخوردار است و از طرفی، شب ها هم هوای بسیار معتدل و دلنشین کیش باعث می شود افراد بسیاری به شب گردی در این جزیره بپردازند. رستوران هایی که به صورت روباز هستند در شب های کیش بسیار پرطرفدارند و در ایامی که گردشگران بسیاری به کیش سفر می کنند، جای سوزن انداختن هم در این رستوران ها وجود ندارد. یکی از بهترین رستوران های روباز کیش، رستوران رویال است که جزء رستوران های لوکس کیش هم می باشد.

رستوران رویال استار کیش در زمینه سرو انواع غذاهای ایرانی و دریایی حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. این رستوران منوی غذایی متنوعی دارد و تمامی غذاهای رستوران هم کیفیت و مزه خوبی دارند و هم از قیمت های مناسبی برخوردارند. اگر هم علاقمند به غذاهای دریایی هستید، قطعاً برای وعده ناهار و بخصوص شام که خاطره انگیز باشد می توانید روی رستوران رویال استار کیش حساب باز کنید. در کنار غذاهای ایرانی و دریایی، رستوران منویی از انواع غذاهای فست فودی را هم دارد. غذاهای فست فودی رستوران شامل انواع ساندویچ ها و همبرگرها، پیتزاها، استیک، غذاهای سوخاری و غیره هستند و بخاطر کیفیت بالای غذاهای فست فودی، اغلب مشتریانی که به رستوران رویال استار مراجعه می کنند غذاهای فست فودی را سفارش می دهند.

رستوران رویال استار محیطی خاص و دوست داشتنی دارد. هنگامی که وارد رستوران می شوید، با تمی کودکانه و جذاب روبرو می شوید. میزهای سفید، صندلی های سبز، آبی و صورتی، دیوارهایی به رنگ بنفش، صورتی، لوسترها و لامپ های دخترانه و غیره. بطور کلی، دکوراسیون و تزئینات رستوران رویال استار با تمامی رستوران ها متفاوت است و در نوع خود، خاص، جذاب و زیبا می باشد. این رستوران دارای فضای روباز هم می باشد که مجهز به میز و صندلی های شکیل بوده و در بالای برخی از میزها هم سایبان قرار داده شده است تا افرادی که نمی خواهند زیر آفتاب سوزان کیش غذاهای لذیذ رستوران را میل کنند، به این میزها مراجعه کنند. همچنین در قسمت روباز رستوران رویال استار که همیشه شلوغ است، در برخی از مواقع موسیقی زنده هم برگزار می شود

آدرس رستوران رویال استار کیش

برای اینکه به رستوران رویال استار کیش دسترسی داشته باشید، ابتدا به شرق جزیره و منطقه توریستی کیش مراجعه کنید و سپس، راهی شهرک صدف شوید. در شرق شهرک صدف وارد خیابان کارون شده و در امتداد خیابان کارون هم وارد خیابان خراسان شوید تا رستوران رویال استار را در مجاورت مرکز تجاری بساک واقع در روبروی خیابان پرنیان و جنب خیابان هرمزگان و سینما لبخند مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران رویال استار کیش: 44454071-076

ساعت کاری رستوران رویال استار کیش: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.543221%2C54.0065853%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”379″ name=”رستوران رویال استار کیش”]

#7 رستوران توتی فروتی کیش

بلوار دریا یکی از جذاب ترین مناطق تفریحی در کیش است. وجود جاهای دیدنی و تفریحگاه های معروف کیش از جمله بولینگ مریم، غواصی، پارک، اسکله تفریحی، مرکز خرید و غیره در این بلوار باعث شده بلوار دریا یکی از شلوغ ترین و جذاب ترین جاهای دیدنی جزیر به شمار رود. قطعاً بعد از یک پیاده روی بر روی اسکله ساحلی زیر آفتاب سوزان و هوای گرم و شرجی جزیره، ساعت ها گشت و گذار در مرکز خرید مریم و تفریح در باشگاه بولینگ مریم و غواصی و غیره، قطعاً گرسنه خواهید شد و در آن منطقه هم به دنبال بهترین رستوران با غذاهای باکیفیت می روید. یکی از بهترین رستوران هایی که در این منطقه قرار دارد که همیشه هم شلوغ می باشد، رستوران توتی فروتی است.

رستوران گردها و گردشگران بسیاری رستوران توتی فروتی را به عنوان بهترین و یکی از بهترین کافه رستوران های کیش میدانند چراکه هم در منطقه ای تفریحی قرار دارد، هم غذاهای متنوعی دارد و هم از کیفیت و قیمت مناسبی هم برخوردار است. رستوران توتی فروتی بخاطر اینکه در جای شلوغی قرار دارد بخاطر اینکه بتواند پذیرای گردشگران بسیاری باشد، محیطی بزرگ و با ظرفیت بالا دارد و همچنین در ایامی که گردشگران بسیاری به کیش سفر می کنند هم می توانید برای اینکه منتظر خالی شدن میزی در رستوران نباشید، از قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنید.

می رسیم به غذاها و چیزهایی که در رستوران توتی فروتی می توانید سفارش دهید. منوی رستوران بخش های مختلفی دارد. در قسمت غذاهای ایرانی، انواع کباب ها و غذاهای دریایی که شامل ماهی های تازه، میگو و غیره هستند مشاهده می شود. بعد از آن به منوی فست فودی می رسیم که تنوعی از پیتزاها و همبرگرها در کنار غذاهای سوخاری را در خود جای داده و در نهایت، به منوی کافه ای رستوران توتی فروتی می رسیم که شامل انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرهای لذیذ و تازه و دمنوش های مختلف هستند. خدمات سرویس دهی در این رستوران مطلوب است و از نظر مشتریان، رستوران توتی فروتی ارزش پرداخت هزینه بخاطر تنوع غذاها و کیفیت مطلوبشان را دارد.

آدرس رستوران توتی فروتی

رستوران توتی فروتی در انتهای بلوار دریا و نزدیک به اسکله تفریحی کیش قرار دارد. برای دسترسی به رستوران توتی فروتی می بایست ابتدا در شرق جزیره کیش از طریق بلوار ایران، خیابان کاشانی، خیابان موج، بلوار ساحل و خیابان فردوسی به بلوار دریا رسیده و به انتهای بلوار دریا مراجعه کنید تا رستوران را مشاهده کنید. لازم به ذکر است در اطراف رستوران توتی فروتی، تفریحگاه ها و جاهای دیدنی مختلفی وجود دارد که شامل باشگاه بولینگ مریم، مرکز غواصی کیش، اسکله تفریحی، پارک ساحلی ماهیگیری، مجتمع تفریحی کشتی کیش، تله کابین میکا، مرکز خرید مریم و غیره هستند و گشت و گذار در میان آن ها خالی از لطف نیست.

شماره تماس رستوران توتی فروتی: 44450452-076

ساعت کاری رستوران توتی فروتی: همه روزه از ساعت 11::00 الی 16:00 و از ساعت 20:00 الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5477802%2C54.0227647%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”380″ name=”رستوران توتی فروتی کیش”]

#8 رستوران هشتگ کیش

جذاب ترین، خاص ترین و بهترین رستوران تمام عیار در کیش از همه لحاظ، رستوران هشتگ یا فودهال هشتگ است. از نظر بسیاری از مشتریانی که به رستوران هشتگ مراجعه کرده اند، تمام رستوران ها و کافه ها و فست فود های کیش یکطرف، رستوران هشتگ یکطرف. رستوران هشتگ به قدری خوب است که باید زمانی را در صف منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود و همچنین سلبریتی ها و افراد مشهور بسیاری چه بازیکن، چه بازیگر و چه معروف در فضای مجازی هم به این رستوران مراجعه کرده اند و آن را یکی از بهترین رستوران های کیش از همه لحاظ میدانند.

رستوران هشتگ، محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. هنگامی که وارد رستوران می شوید متوجه خواهید شد این رستوران پاتوق جوانان است. نورپردازی و دکوراسیون دوست داشتنی، تزئینات شیک و مدرن فراوان بر روی دیوارها، نقاشی های گرافیکی خاص، مبل هایی به شکل خودرو و غیره این رستوران را به محیطی جذاب برای سپری کردن اوقات خوش و خاطره انگیز و مناسب عکاسی تبدیل کرده است. همچنین فودهال هشتگ از معدود رستوران های کیش است که در همچین محیط خاص و دوست داشتنی، موسیقی زنده هم برگزار می کند و موسیقی زنده اغلب آهنگ های شادی مناسب برای جوانان است.

فودهال هشتگ منویی همانند کافه رستوران ها را دارد. هم غذای ایرانی شامل کباب ها و جوجه ها را می توانید سفارش دهید، هم غذاهای دریایی شامل میگو و ماهی تازه و هم غذاهای فست فودی. اگر به دنبال فست فودی خاص و باکیفیت در کیش هستید، فودهال هشتگ قطعاً اگر بهترین نباشد یکی از بهترین ها خواهد بود چراکه تمامی مشتریان رستوران از غذاهای فست فودی بسیاری راضی بوده اند. در منوی کافه هم هر نوع دسر، دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم و غیره را که میخواهید پیدا خواهید کرد.

تمامی غذاهایی که در رستوران هشتگ سرو می شود از مواد اولیه ای استفاده می کند که با وسواس تهیه شده و سرآشپزان حرفه ای هم که در رستوران هستند، نه تنها غذاها را به بهترین شکل ممکن طبخ می کنند تا تمامی مشتریان رستوران از غذاها راضی باشند، بلکه با خلاقیت تمام هم تزئین می کنند تا مشتریان را حسابی وسوسه کنند. لازم به ذکر است تمامی نوشیدنی ها، پیش غذاها، غذاهای ایرانی، دریایی، فست فودی و دسرهای رستوران از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند و نسبت به محیط، جو حاکم بر رستوران، کیفیت و مزه کاملاً ارزش هزینه کردن را دارد و در کنار آن، به یکی از مشتریان دائمی رستوران هم تبدیل خواهید شد.

آدرس رستوران هشتگ کیش

رستوران هشتگ به قدری محبوب است که خیلی ها به دنبال آدرس این رستوران هستند تا در سفر به کیش، اول از همه برای صرف یک وعده غذایی خاطره انگیز به فودهال هشتگ مراجعه کنند. برای دسترسی به رستوران هشتگ کیش باید به میدان خانه گستر یا توسعه سیاحتی مراجعه کنید. این میدان مابین خیابان های حافظ، بلوار خیام و بلوار خلیج فارس قرار دارد. از طریق خیابان حافظ می بایست وارد خیابان خاقانی شوید تا به میدان خانه گستر برسید. از سمت بلوار خیام خیابان باباطاهر بهترین مسیر دسترسی به میدان بود و از طریق بلوار خلیج فارس هم کافیست وارد خیابان امیرکبیر 13 شوید تا به میدان خانه گستر برسید.

شماره تماس رستوران هشتگ کیش: 44441000-076

ساعت کاری رستوران هشتگ کیش: همه روزه از ساعت 9:45 الی 4 بعد از ظهر و از ساعت 8 شب الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5309556%2C54.0223805%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”376″ name=”رستوران هشتگ کیش”]

#9 رستوران انرژی کیش

میخواهیم شما را با اولین کنسرت رستوران ایران آشنا کنیم. کنسرت رستوران ها به رستوران هایی می گویند که یک سالن بزرگ به میز و صندلی های بسیاری داشته و در مقابل آن هم استیجی برای برگزاری کنسرت. تصور کنید هم در کنسرت شرکت کرده اید و در عین حال که از موسیقی و کنسرت برگزار شده نهایت لذت را می برید در حال میل کردن وعده غذایی هم هستید. کنسرت رستوران ها در خارج از کشور طرفداران بسیاری دارند و جای خالی آن در ایران به شدت حس میشد. در سال 1395 با حضور مدیر عامل سازمان منطقه کیش، رستوران انرژی به عنوان اولین کنسرت رستوران ایران افتتاح گردید و تا به امروز، یکی از شلوغ ترین و بهترین رستوران های کیش می باشد.

اگر تجربه مراجعه به رستوران های ایتالیایی و بخصوص کافه ها را داشته باشید دیده اید که این محیط ها از نورپردازی ضعیفی برخوردار هستند و به راحتی نمی توانید آنچه که برای شما سرو کرده اند را مشاهده کنید. رستوران انرژی هم بخاطر اینکه استیج برگزاری کنسرت دارد، چراغ های رستوران را خاموش یا کم نور می کند تا توجهات به سمت استیج برگزاری کنسرت باشد برای همین در این رستوران هم همانند کافه ها و برخی از رستوران های ایتالیایی، شاید به راحتی نتوانید غذا و هر آنچه که بر روی میز شما قرار دارد را مشاهده کنید مگر اینکه در نزدیکی استیج بنشینید تا از نورپردازی استیج بهرمند شوید. رستوران انرژی از جمله رستوران های بزرگ کیش است و ظرفیت بالای 500 نفر دارد و به عنوان بزرگترین رستوران کیش هم شناخته می شود.

رستوران در حالت عادی، وعده های غذایی متنوع را برای مشتریان سرو می کند اما در مواقع مختلف، خوانندگان مطرح کشور به این رستوران مراجعه می کنند تا بلیط های کنسرت را تهیه کرده و لحظات خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند. در این مواقع، نه تنها هزینه جداگانه ای به عنوان ورودی باید پرداخت کنید بلکه می بایست تحمل شلوغی و سروصدای بسیار محیط را هم داشته باشید اما از حضور یکی از خوانندگان مطرح کشور بخصوص افرادی که علاقمند به آهنگ ها آن ها هستید بی شک لذت حضور در رستوران را دوچندان می کند.

رستوران انرژی کیش غذاهای ایرانی، دریایی و فست فودی را برای مشتریان خود عرضه می کند. غذاهای رستوران با اینکه باکیفیت و خوشمزه هستند اما از قیمت های بالایی برخوردارند اما در صورتیکه میخواهید به کنسرت یکی از خوانندگان محبوب خود بروید، ارزشش را دارد در این رستوران هزینه کنید و نهات لذت را ببرید.

آدرس رستوران انرژی کیش

رستوران انرژی کیش مابین اسکله تفریحی قدیمی کیش و پارک هنگام قرار دارد. برای دسترسی به رستوران در سمت شرق میدان ساحل کیش وارد بلوار شده و سپس از طریق مسیر اختصاصی، به رستوران انرژی برسید. در خیابان فردوسی هم مسیرهای مختلفی برای دسترسی به رستوران انرژی وجود دارد که شامل خیابان پروین اعتصامی در ضلع شرقی میدان فردوسی و خیابان ابن سینار در ضلع شمالی پارک هنگام هستند.

همچنین در اطراف رستوران انرژی هم مراکز خرید و جاهای دیدنی و تفریحی مختلفی وجود دارد که شامل پارک هنگام، ساحل آقایان، باشگاه پینت بال داریوش، میکا مال، مرکز خرید پردیس 1 و 2، مرکز خرید پانیذ، مجتمع تجاری کیش، پارک ساحلی ماهیگیری کیش، اسکله قدیمی و غیره هستند.

شماره تماس رستوران انرژی کیش: 09120882237

ساعت کاری رستوران انرژی کیش: روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 11 صبح الی 12 شب، روزهای سه شنبه از ساعت 11 صبح الی 12:30 شب و روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 11 صبح الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5427984%2C54.0231694%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”377″ name=”رستوران انرژی کیش”]

#10 رستوران بابا قدرت کیش

میخواهیم گران ترین رستوران کیش از نظر مردم و رستوران گردها را برای شما معرفی کنیم. رستوران بابا قدرت یکی از معروف ترین رستوران های کیش است و بعد از اینکه وارد رستوران می شوید و غذا سفارش می دهید، هنگام خروج هزینه بالایی را برای ساعاتی حضور در رستوران میل کردن وعده های غذایی پرداخت خواهید کرد. رستوران بابا قدرت نامی آشنا برای رستوران گردها می باشد. این رستوران سه شعبه در ایران دارد که در شهرهای تهران، مشهد و کیش واقع شده و با غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیت اما گران قیمت معروف شده است. اولین شعبه بابا قدرت در شهر مشهد افتتاح شده و از محبوب شدن و تبدیل به رستورانی بین المللی، دومین شعبه را در تهران افتتاح کرد.

رستوران بابا قدرت شعبه کیش رستورانی به سبک قدیمی است. هنگام ورود به رستوران تصور می کنید وارد رستورانی تاریخی شده اید چراکه دیوارهای آجری، تزئینات قدیمی، تخت های سنتی محیطی نوستالژی را القاء می کند. در قسمتی از رستوران استیجی برای برگزاری موسیقی زنده در نظر گرفته شده و ادوات موسیقی را در آنجا مشاهده خواهید کرد اما در نظر داشته باشید اگر میخواهید از موسیقی زنده رستوران بهرمند شوید باید برای وعده های شام به رستوران بابا قدرت مراجعه کنید.

اگر به دنبال باکیفیت ترین غذاهای ایرانی شامل کباب ها، ماهیچه، دیزی، سالاد و غیره در کیش هستید و میخواهید هزینه بالایی هم پرداخت کنید، رستوران بابا قدرت را از دست ندهید. غذاهای رستوران بی نظیر هستند و هیچ جایی برای بحث باقی نمی گذارند و کیفیت غذاهای شعبه کیش هم با شعبه مشهد برابری می کند چراکه شعبه مشهد رستوران بابا قدرت یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های مشهد به شمار میرود.

آدرس رستوران بابا قدرت کیش

رستوران بابا قدرت پشت مرکز تجاری کیش در خیابان رودکی قرار دارد. از طریق بلوار های تهران، دانش و خلیج فارس به میدان امیرکبیر رسیده و در سمت راست میدان وارد بلوار شوید تا به خیابان رودکی برسید. از طریق خیابان های سنائی و فردوسی هم به بلوار ساحل و خیابان رودکی راه وجود دارد. همچنین از سمت جنوب هم از طریق خیابان حافظ، بلوار نیما و خیابان پارس به میدان سیری رسیده و در شمال میدان سیری از طریق بلوار خیام به خیابان رودکی برسید.

شماره تماس رستوران بابا قدرت کیش: 44467700-076

ساعت کاری رستوران بابا قدرت کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5413614%2C54.0173909%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”374″ name=”رستوران بابا قدرت کیش”]

#11 رستوران سالود کیش

در کنار رستوران هایی همچون پدیده شاندیز و شاندیز صفدری، رستوران سالود یکی از بهترین رستوران های غرب کیش است و اگر در غرب جزیره هستید و تجربه مراجعه به رستوران هایی همچون شاندیز صفدری و پدیده شاندیز را دارید، مراجعه به رستوران سالود هم جهت تجربه رستوران گردی میان بهترین رستوران های کیش خالی از لطف نیست. اکثر رستوران های کیش محیطی زیبا، لوکس، مدرن و یا روباز دارند اما رستوران سالود رستورانی سرسبز است و در فضایی سرسبز و دنج از مشتریان خود پذیرایی می کند. اما رستوران هم محیط روباز دارد و هم محیط سرپوشیده و فضای داخلی رستوران هم نورپردازی زیبا، دکوراسیون و طراحی شکیلی دارد.

رستوران سالود از جمله رستوران های بین المللی کیش است و تنوع غذایی در این رستوران بالا می باشد. چه علاقمند به غذاهای ایرانی هستید و چه میخواهید تجربه غذاهای متنوع و لذیذ فرنگی و دریایی را داشته باشید می توانید روی رستوران سالود حساب باز کنید. غذاهای متنوعی در منوی غذایی رستوران مشاهده می شود که همگی بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و با توجه به کیفیت و حجم و خدمات سرویس دهی، از قیمت های مناسبی هم برخوردار هستند هرچند با نگاه اول ممکن است تصور کنید قیمت غذاها در این رستوران گران می باشد. از آنجایی که رستوران با موسیقی زنده در کیش بسیار محبوب می باشد، رستوران سالود هم مجهز به موسیقی زنده بوده و دارای استیج است اما در روزهایی که قرار است موسیقی زنده در رستوران برگزار شوید می بایست هزینه جداگانه ای به عنوان ورودی پرداخت کنید.

آدرس رستوران سالود کیش

همانطور که گفتیم، رستوران سالود در غرب جزیره کیش قرار دارد و درواقع، غربی ترین نقطه کیش رستوران سالود است. برای دسترسی به رستوران هم می بایست وارد جاده جهان شوید تا در غرب جزیره به میدان هور برسید تا در ضلع شمال غربی میدان هور، رستوران سالود را مشاهده کنید. همچنین از معروف ترین جاذبه های گردشگری کیش در غرب جزیره و نزدیک به رستوران سالود هم می توان به کشتی یونانی، کلبه هور، صخره قارچی، تم پارک سنتر و قلعه جنی اشاره کرد. طبق گفته مشتریان رستوران سالود، بهترین زمان برای مراجعه به رستوران بعد از غروب آفتاب است چراکه ابتدا غروب آفتاب کشتی یونانی را تماشا کرده و بعد از آن، راهی رستوران می شوید.

شماره تماس رستوران سالود کیش: 09020098031

ساعت کاری رستوران سالود کیش: همه روزه از ساعت 12:00 الی 16:00 برای صرف وعده ناهار و از ساعت 20:00 الی 12:30 شب برای صرف وعده شام

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5451454%2C53.899718%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”375″ name=”رستوران سالود کیش”]

#12 رستوران دریایی عمو اکبر کیش

رستوران گردها وقتی به کیش سفر می کنند، در کنار گشت و گذار میان بهترین رستوران ها، به دنبال رستوران هایی هستند که بهترین غذاهای دریایی و محلی را سرو کند. یکی از این رستوران ها که در زمینه سرو غذاهای دریایی و برخی از غذاهای محلی حرفی برای گفتن دارد، رستوران دریایی عمو اکبر است.

با اینکه رستوران عمو اکبر از نظر برخی، جزء بهترین رستوران های کیش می باشد اما این رستوران برخلاف اکثر رستوران های محبوب و پرطرفدار جزیره، محیطی کاملاً ساده دارد و خبری از نورپردازی های آنچنانی، تزئینات و دکوراسیون های لوکس و غیره نیست و نه تنها این رستوران موسیقی زنده ندارد بلکه ظرفیت رستوران هم نسبت به خیلی از رستوران های معروف کیش به مراتب کمتر است. اما چیزی که این رستوران را معروف کرده، غذاهای دریایی می باشد. در منوی غذایی رستوران دریایی عمو اکبر، انواع ماهی ها شامل ماهی کباب یا همان ماهی شیر، ماهی شعری یا همان ماهی سرخ شده، قلیه ماهی و غیره مشاهده می شود اما در صورتیکه بینتان کسی هست که تمایلی به میل کردن غذاهای دریایی ندارد، رستوران عمو اکبر دارای غذاهای ایرانی و کباب های مختلف هم می باشد.

اما رستوران عمو اکبر طرفداران و منتقدان بسیاری دارد. عده بسیاری از غذاهای رستوران تعریف می کنند و از طرف دیگر، برخی هم هستند که می گویند قیمت غذاها با توجه به حجم، کیفیت، مزه و از همه مهم تر، محیط ساده و معمولی بسیار بالا می باشد. با این حال شاید رستوران عمو اکبر رستوران ارزان کیش نباشد از بهترین رستوران های غذای دریایی کیش به شمار می رود.

آدرس رستوران دریایی عمو اکبر کیش

بهترین مسیر برای دسترسی به رستوران عمو اکبر کیش، خیابان فردوسی است. از طریق میدان رازی یا میدان فردوسی وارد خیابان فردوسی می شوید و در ضلع شرق خیابان فردوسی، مسیر ورود به رستوران دریایی عمو اکبر را مشاهده خواهید کرد. دو مسیر دیگر هم برای دسترسی به رستوران عمو اکبر کیش وجود دارد که یکی خیابان پروین اعتصامی واقع در ضلع شرقی میدان فردوسی و دیگر خیابان ابن سینا واقع در ضلع شرق میدان رازی می باشد.

شماره تماس رستوران عمو اکبر کیش: 44424396-076

ساعت کاری رستوران عمو اکبر کیش: همه روزه از ساعت 12 شب الی 4:20 صبح

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5395376%2C54.0218344%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”373″ name=”رستوران عمو اکبر کیش”]

#13 رستوران دارچین کیش

در انتهای بلوار اندیشه کیش که نزدیک به کلوپ دریایی نگین خلیج فارس قرار دارد، رستوران را میبنیم که نامش دارچین است و در روز های گرم که مسافران کمتری به این جزیره سفر می کنند، شاید بالای نیم ساعت در صف انتظار بمانید در حالیکه طی ایام نوروز و خوش آب و هوا که کیش میزبان گردشگران بسیاری می باشد، این زمان گاه به کمتر از 2 ساعت هم می رسد. معمولاً رستوران ها ماه ها یا شاید سال ها طول بکشد تا در میان بهترین ها قرار بگیرند اما رستوران دارچین بخاطر غذا های بسیار باکیفیتی که ارائه داد، به سرعت جایگاهی میان بهترین رستوران های کیش پیدا کرد. به جایی رسید که امروزه، امکان ندارد آن هایی که به کیش سفر کردند وقتی جلویشان سخنی در کیش می گویید، خود به خود رستوران دارچین یادآورشان نشود. همچنین دارچین از نظر خیلی ها بهترین رستوران غذای دریایی کیش هم محسوب می شود.

قطعاً اگر از غذای هتل خسته شدید یا جایی میخواهید که پول فقط به کیفیت غذا بدهید تا موسیقی زنده و محیط لاکچری و غیره، میان بهترین رستوران های کیش به هیچ عنوان نباید رستوران دارچین را از دست بدهید و حتی ارزشش را هم دارد بالای یک ساعت در صف منتظر بمانید. رستوران دارچین کیش در خصوص سرو غذا های ایرانی و غذا های دریایی حرف ها برای گفتن دارد و کمتر رستورانی از نظر کیفیت می تواند با دارچین رقابت کند. در منوی رستوران دارچین کیش، انواع کباب و غذا های دریایی مشاهده می شود اما رستوران برای روز های هفته، غذای روز هم دارد که شامل باقالی پلو، قیمه، قرمه سبزی، خورشت بادمجان، قلیه ماهی، کباب تابه ای، جوجه ترش، ته چین و غیره است.

رستوران دارچین محیطی با دکوراسیون شیک و دوست داشتنی دارد اما از نظر مشتریان، کمی کوچک است و نه تنها پاسخگوی مشتریان را بخاطر صف طولانی اش نمی دهد بلکه داخل رستوران هم فاصله میز ها چندان از هم زیاد نیست. درباره محیط رستوران چندان نمی شود صحبت کرد اما درباره انواع غذا های سرو شده، مزه، حجم و کیفیتشان تا دلتان بخواهد حرف ها برای گفتن هست و تا زمانی که طعم بی نظیر غذا های رستوران را نچشید، به هیچ وجه نمی توانید درک کنید چقدر غذا های رستوران باکیفیت و لذیذ هستند. البته از حق نگذریم در کنار این غذا ها، آبمیوه های طبیعی و موهیتو، انواع سالاد شیراز، فصل، سزار و انواع ماست های لذیذ رستوران را هم نباید نادیده گرفت.

راستی یک موضوع مهم هم هست و اینکه حتماً نیازی نیست کلی در صف انتظار منتظر نوبتتان باشید چراکه رستوران دارچین کترینگ هم دارد و در بخش توریستی، غذا هم ارسال می کند لذا می توانید در هتل یا اقامتگاهتان بنشینید و غذا های لذیذ رستوران را میل کنید هرچند هیچ چیز نمی تواند جای غذای داغ داغ در محیط رستوران را بگیرد. لازم به ذکر است رستوران دارچین یک رستوران ارزان کیش نیست اما ارزش کیفیتش را دارد.

آدرس رستوران دارچین کیش

رستوران دارچین در بخش توریستی و شمال شرقی جزیره قرار دارد. موقعیت رستوران در انتهای بلوار اندیشه است و برای دسترسی به این رستوران، ابتدا در شمال بخش توریستی به میدان سنائی رسیده و در شمال میدان هم وارد خیابان سنائی شوید. کمی جلوتر بلوار اندیشه را میبنید و رستوران در انتهای بلوار قرار دارد. دسترسی به این رستوران حتی به صورت پیاده هم امکانپذیر است اما در هوای گرم و شرجی ارزشش را دارد درخواست تاکسی دهید.

شماره تماس رستوران دارچین کیش: 44423090-076

ساعت کاری رستوران دارچین کیش: همه روزه از ساعت 12:30 ظهر الی 17:00 و از ساعت 20:30 الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5534252%2C54.0217809%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”372″ name=”رستوران دارچین کیش”]

#14 رستوران سی وان کیش

اگر عاشق تفریحات ساحلی کیش هستید، قطعاً نام پارک کیبل اسکی را می شناسید. جایی بسیار شلوغ و دوست داشتنی که کلی کافه و رستوران دارد و میان آن ها، رستوران سی وان جایی است که یکبار غذا های لذیذش را میل کنید، رفتار پرسنل، قیمت ها، خدمات سرویس دهی و محیط زیبایش را ببینید بی شک به یکی از مشتریان دائمی آن تبدیل خواهید شد. رستوران سی وان شاید بهترین رستوران کیش با موسیقی نباشد اما به لطف ویو دلنشین ساحل، موسیقی آرامش بخش و محیطی دوست داشتنی قطعاً جایی زیبا برای اوقات فراغت خواهد بود.

رستوران سی وان غذا های ایرانی برای مشتریانش سرو می کند و این غذا ها بیشتر شامل انواع کباب ها و غذا های خانگی مانند کته کباب و غیره می باشد. تمامی غذا ها در ظروف روحی سرو می شود لذا هم حس و حال خاصی را ارائه می دهد و هم چون ظروف روحی بزرگ هستند، راحت تر می توان غذا میل کرد. کیفیت غذا های رستوران آنقدری خوب هستند که تا به حال هیچ مشتری ناراضی نبوده و یک وعده غذایی شما را به اندازه ای سیر می کند که حتی مقداری هم اضافه بیاید. در کنار غذا های ایرانی، رستوران سی وان منویی از نوشیدنی های طبیعی و انواع سالاد های لذیذ هم دارد که پیشنهاد می شود در کنار غذا ها سفارش دهید.

محیط رستوران سی وان تعریف خاصی ندارد و همان محیط شیک و دوست داشتنی است که در اکثر بهترین رستوران های کیش مشاهده می شود اما تمامی میز و صندلی ها در سمت دریا قرار دارند و در زمانی که آفتاب به سمت داخل رستوران قرار گرفته، پرده ها باز می شوند تا مشتریان با آرامش غذا های خود را میل کنند. یک مزیتی هم رستوران سی وان نسبت به برخی از رستوران های کیش دارد و آن هم فاصله خوب میز ها از همدیگر است تا مشتریان به راحتی با هم گفتگو کنند.

آدرس رستوران سی وان کیش

اگر میان بهترین رستوران های کیش تصمیم دارید به رستوران سی وان مراجعه کنید، ابتدا از طریق بلوار داریوش، بلوار ساحل یا بلوار سنائی وارد خیابان فردوسی شوید تا به میدان فردوسی برسید. در شرق میدان وارد خیابان پروین اعتصامی شوید تا به انتهای خیابان رسیده و سپس به سمت چپ بپیچید تا مجدد به میدان برسید. در سمت راست میدان که ساحل قرار دارد، رستوران سی وان را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سی وان کیش: 09123605939

ساعت کاری رستوران سی وان کیش: همه روزه از ساعت 13:00 الی 2 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5427573%2C54.0241365%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”371″ name=”رستوران سی وان کیش”]

#15 رستوران تایم لپس کیش

اینبار میخواهیم یکی از بهترین فست فود های کیش را معرفی کنیم. همیشه که نمی شود در میان بهترین رستوران های کیش فقط غذا های ایرانی و دریایی میل کرد گاهی تنوع در برنامه غذایی واجب است و رستوران تایم لپس جایی است که باید غذا هایش را امتحان کرد. رستوران تایم لپس در موقعیتی قرار دارد که گردشگران دسترسی راحتی به رستوران خواهند داشت. رستوران تایم لپس در طبقه چهارم مجتمع کوروش برند سنتر قرار دارد و یکی از جذابیت های رستوران، ویو بی نظیری است که از جزیره و دریا ارائه می دهد اما آنقدری محیط رستوران جذاب و دوست داشتنی است که همه محو دکوراسیون و نورپردازی رستوران می شوند تا ویو.

رستوران تایم لپس یا بهتر بگوییم، کافه رستوران تایم لپس برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام میزبان مشتریان است چراکه از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد رستوران باز می باشد. در این رستوران برای وعده صبحانه، انواع صبحانه های انگلیسی فرانسوی و ایرانی سرو می شود و در کنار آن، نوشیدنی های گرم و سرد هم می توانید سفارش دهید. برای دو وعده ناهار و شام، در رستوران تایم لپس کیش، سه دسته بندی غذای اصلی، انواع سوشی و پیتزا مشاهده می شود و برای هر دسته بندی هم کلی غذا هست که بر حسب ذائقه می توانید هرکدام را که خواستید سفارش دهید. البته از منوی نوشیدنی گرم و سرد، دسر و پیش غذا های لذیذ هم نباید عبور کرد.

رستوران تایم لپس از رستوران هایی است که غذا هایش آنقدری کیفیت و مزه خوبی دارند که جزء شلوغ ترین رستوران های کیش می باشد و در ایام شلوغ، مشتریان باید زمانی را هم در صف منتظر بمانند. اینجا به لطف منوی متنوعی که دارد، پاسخگوی سلیقه ها و ذائقه های مختلفی است برای همین، امکان ندارد گردشگری که عاشق غذا های فست فودی و سوشی می باشد وارد رستوران تایم لپس شود و غذایی که مد نظر دارد را در منو نبیند.

آدرس رستوران تایم لپس کیش

رستوران تایم لپس در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و آن هایی که در این منطقه اقامت دارند یا قرار است از مراکز خریدی مانند مرجان، ساحل مرجان، مارینا کیش و غیره بازدید کنند برای یک وعده غذای فست فودی خوشمزه می توانند روی رستوران تایم لپس حساب کنند. رستوران تایم لپس در ضلع شمالی میدان مرجان یا همان میدان پارس قرار دارد و از طریق خیابان های مرجان، پارس و بلوار نیما می توانید به این میدان دسترسی داشته باشید.

شماره تماس رستوران تایم لپس کیش: 4444420-076

ساعت کاری رستوران تایم لپس کیش: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 14:00 و از ساعت 19:00 الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5249606%2C54.0333661%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”370″ name=”رستوران تایم لپس کیش”]

#16 رستوران بین المللی پاشا کیش

تجربه یک غذایی لوکس و رویایی آن هم در محیطی لاکچری به همراه موسیقی زنده را فقط در رستورانی مانند رستوران بین المللی پاشا می توان تجربه کرد. رستوران پاشا نه تنها یکی از لوکس ترین رستوران های کیش محسوب می شود بلکه از بهترین رستوران های کیش با موسیقی زنده است. معمولاً سلبریتی ها و هنرمندان کشور زمانی که به شهری سفر می کنند، به بهترین رستوران های آن منطقه مراجعه می کنند و رستوران پاشا از جمله رستوران های کیش است که همیشه میزبان هنرمندان بسیاری بوده برای همین، می توان گفت که اینجا رستورانی بسیار لاکچری و باکیفیت به شمار میرود.

رستوران بین المللی پاشا رستورانی دو طبقه است و یک طبقه آن به بخش VIP اختصاص داده شده است که محیطی بسیار خاص و زیبا با مبلمان لوکس دارد. محیط عادی رستوران هم از دکوراسیونی دلنشین و لاکچری برخوردار است و درخور یک رستوران لاکچری می باشد. اینجا یکی از کامل ترین و جذاب ترین منو های غذایی را دارد که شامل بخش پیش غذا، غذای اصلی ایرانی، فست فود، دریایی و غیره، نوشیدنی های سرد و گرم و دسر های لذیذ است و همین متنوع بودن منو، ذائقه های زیادی را به سمت خود جلب کرده اما دلیل اینکه رستوران بین المللی پاشا کیش همیشه شلوغ است، کیفیت بالای غذا هایش می باشد که توسط بهترین مواد اولیه تهیه و توسط سرآشپزان حرفه ای سرو می شود.

درباره غذا های لذیذ رستوران بین المللی پاشا می شود ساعت ها صحبت کرد. زمانی که وارد رستوران می شوید، پرسنل خوش برخورد رستوران از شما استقبال می کنند و اگر میزی را رزرو کرده باشید، مستقیم به سمت میز هدایت می شوید. ابتدا به منوی پیش غذا مراجعه می کنید و انواع سوپ، سالاد، نوشیدنی، ترشیجات و غیره را سفارش می دهید و مشغول می شوید غذای اصلی را بیاورند. برای غذای اصلی، اگر عاشق پیتزا های لذیذ ایتالیایی هستید، غذا های ایرانی دوست دارید یا به کیش آمدید تا در میان بهترین رستوران های کیش، بهترین غذا های دریایی را میل کنید، کلی غذا در منوی رستوران میبینید. اما آخر سر که غذا تمام شد، در منوی دسر، کلی کیک و دسرهای لذیذ و خاص میبینید که مانندش را در هیچ رستوران پیدا نخواهید کرد.

در آخر هم این نکته را بدانید بد نیست، غذا های رستوران برخی در ظروف رنگارنگ سرو می شوند و برخی هم در ظروف روحی و چون اینجا غذا های چند نفره هم دارد، این غذا ها به دلیل حجم بالایی که دارند در داخل ظروف روحی سرو می شوند. راستی اینجا موسیقی زنده هم دارد و هر شبی که دوست دارید، اگر از ساعت 10 شب تا 1 بامداد به رستوران مراجعه کنید فرقی ندارد در کدام طبقه باشید، از موسیقی زنده هم برخوردار خواهید شد.

آدرس رستوران بین المللی پاشا کیش

برای دسترسی به رستوران بین المللی پاشا کافیست به منطقه عرب های کیش مراجعه کنید. در منطقه میرمهنا که بخش عرب نشین کیش به شمار می رود، بهترین مسیر این است که ابتدا به میدان لارک از طریق بلوار های پیامبر و لارک برسید و در سمت غربی میدان که مرکز خرید دیپلمات را مشاهده کردید، خیابانی با نام مهتاب میبینید که شما را به خیابان میلاد واقع در پشت مرکز خرید دیپلمات می رساند و درست در پشت مرکز خرید دیپلمات رستوران بین المللی پاشا را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران بین المللی پاشا کیش: 09347693177

ساعت کاری رستوران بین المللی پاشا کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.543751%2C54.0167556%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”369″ name=”رستوران بین المللی پاشا کیش”]

#17 خانه اسپاگتی کیش

به لطف خانه اسپاگتی که از رستوران های تازه تاسیس جزیره کیش محسوب می شود، دیگر عاشقان اسپاگتی و غذا های ایتالیایی لازم نیست کلی میان بهترین رستوران های کیش گشت و گذار کنند تا بهترین غذا های ایتالیایی را پیدا کرده و میل کنند چراکه خانه اسپاگتی به صورت تخصصی روی انواع اسپاگتی و غذا های سنتی ایتالیایی کار می کند و از اینجا بهتر در هیچ کجای جزیره پیدا نخواهید کرد.

خانه اسپاگتی کیش انواع ماکارونی، پاستا و اسپاگتی هایی را سرو می کند که یکبار امتحانشان کنید، هرموقع حرفی از اسپاگتی زده شد یاد خانه اسپاگتی خواهید افتاد و از نظرتان، هیچ جایی نمی تواند کیفیت خانه اسپاگتی را داشته باشد. برای یک وعده ناهار یا شام با خانواده یا دوستان وارد خانه اسپاگتی می شوید و ممکن است بین شما افرادی باشند که تمایلی به اسپاگتی نداشته باشند اما جای نگرانی نیست چون خانه اسپاگتی کیش انواع غذا های ایتالیایی شامل پیتزا ها، استیک و سالاد های مختلف را هم سرو می کند. لوکس ویلا به عاشقان پیتزا ها و غذا های فست فودی، پیتزا های لذیذ خانه اسپاگتی کیش را شدیداً پیشنهاد می کند چراکه این پیتزا ها ترکیبی از مزه بی نظیر پیتزا های ایتالیایی و حجم بالای پیتزا های آمریکایی هستند و به خوبی چند نفر را سیر می کنند.

رستوران خانه اسپاگتی فارغ از اینکه محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با نورپردازی جذاب دارد، موسیقی زنده هم ارائه می دهدو در طول روز موسیقی ملایم و آرامش بخش در رستوران پخش می شود اما شب ها، موسیقی زنده توسط یک گروهی موسیقی ارائه می شود و مشتریان با پرداخت هزینه اضافه که مناسب هم هست می توانند از این موسیقی زنده برخوردار شوند. در ضمن رستوران خانه اسپاگتی کیش نزدیک به 120 نفر ظرفیت دارد و در آخر هفته ها و بخصوص زمانی که کیش میزبان گردشگران بسیاری می باشد، بسیار شلوغ می شود و اگر حوصله شلوغی محیط را ندارید، می توانید از سرویس بیرون بر رستوران استفاده کنید.

آدرس خانه اسپاگتی کیش

رستوران خانه اسپاگتی کیش در هتل پارمیس قرار دارد و این هتل هم پشت هتل کوروش و مابین مراکز خرید پردیس 2 و رویامال قرار دارد. بهترین مسیر برای دسترسی به هتل پارمیس و خانه اسپاگتی کیش، بلوار خیام، خیابان های رازی و رودکی است و از طریق این خیابان ها کافیست به میدان پردیس برسید تا در ضلع غربی میدان، هتل پارمیس را مشاهده کنید. هنگامی هم که وارد هتل شدید، به طبقه زیرین مراجعه کنید تا وارد خانه اسپاگتی شوید. راستی اگر قرار است در سفر به کیش، خودروی شخصی اجاره کنید و با خودروی شخصی مراجعه کنید، نیازی نیست به فکر جای پارک باشید چراکه رستوران به لطف هتل پارمیس دارای پارکینگ اختصاصی می باشد.

شماره تماس خانه اسپاگتی کیش: 44446241-076

ساعت کاری خانه اسپاگتی کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5366465%2C54.0186988%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”368″ name=”خانه اسپاگتی کیش”]

#18 رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی

وقتش رسیده کمی از رستوران های لوکس و مدرن و غیره فاصله بگیریم و با مراجعه به رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی، وارد حال و هوایی متفاوت و دوست داشتنی شویم. در میان رستوران های کیش، تعداد انگشت شماری رستوران محبوب و باکیفیت هست که محیطی سنتی داشته باشند و یکی از بهترین آن ها، حفیظی است. رستوران حفیظی از بهترین رستوران های سنتی کیش با موسیقی زنده محسوب می شود و محیط سنتی و بسیار خاص رستوران یکی از دلایل محبوبیتش میان گردشگران شده است.

درب ورودی رستوران، عکس نگهابانان هخامنشی را دارد و بعد از آن، وارد محیطی می شوید که شاید فکر کنید بالای 200 سال از عمرش میگذرد. همه جای رستوران تزئینات و دکوراسیون های سنتی شامل انواع وسایل عتیقه و غیره مشاهده می شود و بر روی دیوار ها علاوه بر معماری سنتی، نقاشی های قدیمی و سنتی هم به چشم میخورد. رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی سه جا برای نشستن دارد، در یک قسمت از رستوران میز و صندلی های مدرن تعبیه شده، در بخش دیگر تخت های سنتی قرار دارد و بخش زیادی از فضای رستوران را میز و صندلی های چوبی تشکیل داده تا مشتریان در هر بخش که میخواهند بنشینند.

در رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی قرار نیست برای شما فقط دیزی و غذا های سنتی ایرانی سرو شود بلکه این رستوران منویی متنوع از انواع غذا های ایرانی و دریای را در خود جای داده است. غذا های ایرانی بیشتر شامل انواع چلوکباب ها می باشد و در کنار آن ها، چلوگردن، دیزی، چلو مرغ و اکبر جوجه هم به چشم میخورد. در بخش غذا های دریایی، میگو سوخاری، خورشت قلیه میگو، انواع ماهی ها بخصوص ماهی شیر در قالب سوخاری، خورشت قلیه و خوراک و سایر غذا های دریایی مشاهده می شود. رستوران برای خانواده ها و دوستان، دیس های چند نفره هم دارد که به صورت 2 نفره تا 5 نفره سرو می شوند. تمامی این دیس ها علاوه بر پرس برنج، کوبیده، جوجه، ماهی شیر، مرغ کامل، شیشلیک و غیره هم دارند.

رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی همانند سایر رستوران ها و سفره خانه های سنتی، منوی پیش غذایی محدود و شامل انواع سالاد شیراز و فصل، سوپ جو، ترشی، زیتون پرورده و انواع ماست دارد اما تمامی غذا های رستوران نسبت به بسیاری از رستوران های کیش قیمت های خیلی خوبی دارند و در کنار آن ها، کیفیت، مزه و حجم غذا ها هم با تمامی رستوران های باکیفیت کیش رقابت می کند. لازم به ذکر است رستوران شب ها دارای موسیقی زنده هم هست و اگر به دنبال بهترین رستوران سنتی کیش با موسیقی زنده هستید، شب های رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی را از دست ندهید.

آدرس رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی

خوشبختانه رستوران حفیظی در یکی از بهترین مناطق کیش قرار دارد و در هرکجای بخش توریستی کیش که باشید دسترسی خیلی خوبی به این رستوران خواهید داشت. رستوران در بلوار معروف خلیج فارس قرار دارد و از طریق میدان امیرکبیر می توانید وارد بلوار شوید. کمی جلوتر از پارک شهر، مقابل هتل لیلیوم و نزدیک به مرکز خرید رویا مال رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی را مشاهده خواهید کرد. اگر در نزدیکی رستوران هستید، به راحتی تنها با چند دقیقه پیاده روی به رستوران دسترسی خواهید داشت اما در غیر اینصورت، استفاده از خدمات تاکسیرانی گزینه ای ایده آل تر خواهد بود.

شماره تماس رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی: 44467650-076

ساعت کاری رستوران و سفره خانه سنتی حفیظی: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.5389633%2C54.0161259%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”367″ name=”سفره خانه سنتی حفظینی”]

رستوران کابان کیش

اکثر رستوران های کیش رستوران های لوکسی هستند و ما هم بیشتر آن ها را معرفی کردیم. اما بین لوکس ترین رستوران های کیش، رستورانی هست با نام کابان که بین مردم خیلی پرطرفدار است و از خاص ترین رستوران های لاکچری کیش به شمار میرود. اینکه رستوران کابان یک رستوران خاص و لوکس در کیش محسوب می شود یکی بخاطر این است که محیطی بی نظیر دارد و دیگری بخاطر غذا های متنوع، خوشمزه و باکیفیتش است چون بیشتر رستوران های لاکچری کیش اکثراً محیطی لوکس و خاص دارند و غذاهایشان جدا از قیمت های بالا، چندان چنگی به دل نمیزنند.

رستوران کابان اما با بسیاری از رستوران های لوکس کیش تفاوت دارد. اینجا توسط شرکت آرمه تکنیک طراحی شده و مهندس معمارش هم مهندس یوسفی بوده که از معماران مطرح به شمار میرود. رستوران کابان دو محیط روباز و سرپوشیده برای مشتریان خود در نظر گرفته. بخش سرپوشیده که سالن اصلی رستوران محسوب می شود جایی بسیار لوکس است و معماری و طراحی و دکوراسیونی خاص و شکیلی دارد و به خوبی می تواند حس لوکس بودن را القاء کند. قسمت روباز هم در واقع تراس رستوران کابان است و محیطی دلنباز و دوست داشتنی در طبقه آخر ساختمان بساک است. اما چون رستوران کابان در شهرک صدف کیش قرار دارد، بیشتر ساختمان ها و آپارتمان ها ویو زیبایی که تراس رستورنا کابان باید داشته باشد را گرفته هرچند همچنان شما چشم انداز زیبایی از جزیره کیش در اختیار دارید.

رستوران کابان فراتر از یک رستوران عادی است. بطور کلی اکثر رستوران ها و فست فود های کیش یا غذا های ایرانی ارائه می دهند یا انواع پیتزا ها و غذا های فرنگی و فست فودی اما رستوران کابان همه این موارد را در خود جای داده و سعی کرده رستورانی همه چی تمام باشد. رستوران در بخش غذا، همیشه از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و تا به حال هیچ مشتری در این رستوران از غذا ها شامل مزه، حجم و کیفیت ناراضی نبوده. رستوران کابان در بخش غذا های ایرانی، انواع کباب ها و خورشت ها و کلی غذای گوشتی، در بخش غذا های محلی کلی از غذا های سنتی کیش، در بخش فست فودی کلی پیتزای آمریکایی و ایتالیایی و همچنین انواع برگرها و ساندویچ ها و مرغ های سوخاری را برای مشتریان خود عرضه می کند. همچنین کیل غذای فرنگی هم هست شامل انواع استیک و پاستا و استراگانف ها.

اما چون رستوران کابان یک کافه رستوران لوکس در کیش به شمار میرود، قسمت کافی شاپ جذاب هم دارد. در بخش کافی شاپ کنار کلی دسر از انواع کیک و بستنی تا دسرهای مخصوص رستوران، کلی نوشیدنی سرد و گرم هم است یعنی انواع نوشیدنی های گرم شامل چای و دمنوش و نوشیدنی های بر پایه قهوه و همچنین کلی نوشیدنی سرد از اسموتی و آبمیوه طبیعی تا موکتل و غیره. از نظر کیفیت و مزه قسمت کافی شاپ رستوران کم و کسری از بخش غذا ها ندارد.

رستوران کابان یک رستوران کیش با موسیقی زنده هم محسوب می شود و اینجا همیشه برنامه موسیقی زنده هم دارد البته فقط به موسیقی زنده ختم نمی شود و رستوران برای مشتریان خود کلی برنامه های شاد و هیجان انگیز هم در نظر گرفته. در آخر هم این نکته را باید عرض کنیم رستوران کابان با اینکه جایی با منویی متنوع است و رستوران های بسیار لوکس و دوست داشتنی محسوب می شود اما از معدود رستوران های کیش است که رضایت مشتری را اولولیت خود قرار داده تا پول و سود غذا ها و نوشیدنی برای همین، در کنار حفقظ کیفیت بالای غذا ها و نوشیدنی ها، تمامی آیتم های منو از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند و برای همین هم هست خیلی ها زمانی که با قیمت های رستوران کابان مواجه می شوند تعجب خواهند کرد نسبت به امکانات، خدمات و محیطی که اینجا دارد، غذا ها از قیمت های بسیار معقولی برخوردارند.

آدرس رستوران کابان کیش

برای دسترسی به رستوران کابان کیش کافیست وارد شهرک صدف شوید. در شهرک صدف هم وارد خیابان خراسان شوید تا نبش خیابان هرمزگان ساختمان بساک را مشاهده کنید. رستوران کابان در طبقه آخر این مجموعه قرار دارد. البته بخاطر محبوبیت بالای رستوران کابان، همیشه بخصوص در ساعات پیک مانند 12 تا 2 ظهر و 7 تا 9 شب جای پارک در نزدیکی رستوران به سختی پیدا می شود مگر آنکه بخواهید با تاکسی به رستوران مراجعه کنید.

شماره تماس رستوران کابان کیش: 44454503-076

ساعت کاری رستوران کابان کیش: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FAwogcxH8nfpRuJ2t8|target:_blank”]

[widgetkit id=”782″ name=”رستوران کابان کیش”]

رزرو اقامتگاه در کیش

اگر میخواهید سفری چند روزه به کیش داشته باشید تا با گشت و گذار میان تفریحات آبی، مراکز خرید و رستوران های کیش، بهترین خاطرات سفر را برای خود رقم بزنید، می توانید برای کاهش هزینه های سفر و اقامت به سراغ اجاره ویلا در کیش بروید. برایی رزرو ویلا، سوئیت، آپارتمان و خانه مبله در کیش با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های کیش با قیمت مناسب کدام ها هستند؟

رستوران های باباقدرت، پایاب، پارسیان، البرز، ایران ویچ، پاتوق و پوریا از جمله رستوران های ارزان قیمت کیش هستند.

بهترین رستوران های کیش با موزیک زنده کدام ها هستند؟

رستوران های پایاب، انرژی، میرمهنا، باباقدرت، کوه نور، شاندیزهای صفدری، آبشار معروف ترین رستوران های با موسیقی زنده در کیش هستند.

کدام رستوران های کیش لاکچری محسوب می شوند؟

رستوران های سالود، بین المللی پاشا، شاندیز صفدری و کافه رستوران ایران از رستوران های لوکس کیش هستند.

رستوران های ساحلی کیش کدام ها هستند؟

رستوران ساحلی هوک لانژ، لنج ایرانی، توتی فروتی، کافی شاپ هواپیما و میرمهنا از جمله رستوران های ساحلی کیش هستند.

بهترین غذا دریایی کیش را کجا بخوریم؟

رستوران های دارچین و عمو اکبر بهترین غذاهای دریایی کیش را دارند.