بهترین رستوران های اصفهان

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

کباب مشتی یا کباب زردک، بریانی یا بریون، حلیم بادمجان، اشکنه، خورشت ماست، یخمه ترش، کله جوش، یخنی لوبیا و ده ها غذای سنتی و لذیذ کافی هستند تا اصفهان یکی از بهترین مقاصد ایران برای رستوران گردی باشد. با اینکه اصفهان صدها جاذبه تاریخی و دیدنی دارد و برای آشنایی با تاریخ ایران، حتی از کشورهای خارج هم توریست های بسیاری به اصفهان سفر می کنند تا از دیدنی های این شهر تاریخی بازدید کنند، اما به لطف رستوران های مختلف و غذاهای سنتی لذیذ هم یکی از جذاب ترین تفریحات در این شهر، رستوران گردی است. با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین رستوران های اصفهان بیشتر آشنا شوید.

#1 رستوران ملک سلطان جارچی باشی

در شهر اصفهان برخی از بناهای تاریخی و باارزش شهر تبدیل به بهترین رستوران های اصفهان شده اند که یکی از آن ها، رستوران ملک سلطان جارچی باشی است. در دوران حکومت صفویه، همزمان با ساخت میدان امام، تصمیم گرفته شد تا بزرگترین حمام اصفهان هم ساخته شود. این حمام تاریخی درواقع همان رستوران ملک سلطان جارچی باشی است که دارای دو حمام زنانه و مردانه و بخش های دیگر یک حمام عمومی می باشد. در زمان شاه عباس صفوی، ملک سلطان جارچی باشی ساخت این مجموعه را برعهده داشت و مجموعه علاوه بر حمام، دارای کاخ، مسجد و سرای جارچی هم بود هرچند امروزه کاخ جارچی باشی از بین رفته است.

قدمت رستوران ملک سلطان جارچی باشی به سال 1382 برمیگردد. در آن سال شخصی با نام سید احمد افتخاری مرمت و بازسازی این بنای تاریخی را برعهده گرفت تا در سال 1390، رستوران ملک سلطان جارچی باشی را به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین رستوران های اصفهان معرفی کند و جالب است بدانید سید احمد افتخاری برای بازسازی و مرمت این بنای تاریخی، در آن سال ها بیش از 4 میلیارد تومان هزینه کرده است.

در رستوران ملک سلطان جارچی باشی اصفهان، با معماری بسیار زیبا و دوست داشتنی روبرو می شویم که به سبک معماری دوران صفویه تزئین شده و پرزرق و برق می باشد. این رستوران بخاطر اینکه در میان بزرگترین رستوران های اصفهان قرار دارد از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و همیشه هم شلوغ است. در داخل رستوران میزهایی به طرح زیبا به همراه صندلی های قرمز که با ترکیب رنگ آبی دیوارها منظره زیبایی را به وجود آورده اند قرار دارد. همچنین رستوران دارای بخش سنتی هم می باشد اما در صورتیکه با خانواده سفر می کنید یا تعدادتان زیاد است، می توانید یکی از اتاق های سنتی رستوران جارچی باشی را رزرو کرده و لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید.

به سراغ منوی رستوران جارچی باشی اصفهان می رویم. کباب، جوجه بدون استخوان یا با استخوان، بره کباب، شیشلیک، باقالی پلو با گردن یا ماهیچه که همیشه جزء معروف ترین، لذیذترین و پرسفارش ترین غذاهای رستوران جارچی باشی هستند. در کنار آن ها، ماهی و میگو هم قابل سفارش است اما تنوعی از غذاهای سنتی و لذیذ اصفهان هم در منوی رستوران جارچی باشی مشاهده می شود که شامل بریانی، دمپختک گوجه، خورشت ماست، دیزی مخصوص، آبگوشت بریان و دلمه برگ مو هستند. با اینکه رستوران جارچی باشی یکی از رستوران های لوکس اصفهان به شمار میرود اما تمامی غذاهای رستوران از قیمت های بسیار خوبی برخوردار هستند. غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و مدیریت رستوران بر کیفیت مواد اولیه و بهداشت آشپزخانه رستوران تاکید بالایی دارد. همچنین با وجود شلوغی رستوران، سرویس دهی به بهترین شکل صورت میگیرد. در ادامه می توانید درباره این که این رستوران اصفهان کجاست و هم چنین دیگر رستوران ها در گجا قرار دارند مطالعه نمایید.

آدرس رستوران ملک سلطان جارچی باشی

اگر در میان بهترین رستوران های اصفهان، رستوران ملک سلطان جارچی باشی را به عنوان رستورانی برای انواع غذاهای ایرانی و اصفهانی در محیطی جذاب و دوست داشتنی انتخاب کرده اید، ابتدا باید به خیابان عبدالرزاق در منطقه بازار برسید. خیابان عبدالرزاق در امتداد خیابان مسجد سید بعد از تقاطع چهارباغ پایین قرار دارد. اما در این خیابان معروف به خیابان سپه قبل از اینکه به میدان امام علی برسید، وارد خیابان حکیم شده و در کوچه هفتم، رستوران را مشاهده خواهید کرد. پیشنهاد می کنیم بخاطر شلوغی رستوران و مشکل جای پارک، با سرویس های حمل و نقل عمومی سعی کنید به رستوران مراجعه کنید.

شماره تماس رستوران ملک سلطان جارچی باشی: 32207418-031

ساعت کاری رستوران ملک سلطان جارچی باشی: همه روزه از ساعت 12:00 الی 16:00 و از ساعت 19:30 الی 23:00

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.66366092979626%2C51.67523474060779%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”491″ name=”رستوران جارچی باشی اصفهان”]

#2 رستوران خوان گستر اصفهان

اگر در میان بهترین رستوران های اصفهانی به دنبال رستورانی هستید که باکیفیت ترین غذاها را برای مشتریانش سرو می کند و از طرفی، میخواهید ماهی قزل آلا به همراه فیله گوسفند و میگو با سس مخصوص درکنار سیب زمینی را امتحان کنید، رستوران خوان گستر می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد.رستوران خوان گستر بخاطر سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت، منوی متنوع و همچنین برخورداری از محیطی شیک و دوست داشتنی توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کرده و جزء بهترین رستوران های اصفهان قرار گیرد.

نام خوان گستر برای بسیاری از مردم و بخصوص مردم اصفهان نامی آشنا است. خوان گستر درواقع شرکتی است که از سال 1368، غذای برخی از مناطق معرروف شامل کارخانه فولاد مبارکه و ذوب آهن، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و غیره را تامین میکرده و موسس آن، احمد باقری تصمیم گرفت تا با تاسیس رستوران خوان گستر در سال 1375، خدمات خود را گسترش دهد.

به داخل رستوران که می رویم، با میز و صندلی های شیکی روبرو می شویم و اکثر میزها به صورت دو، چهار و شش نفره هستند. دکوراسیون رستوران خوان گستر شکیل بوده و بر روی دیوارها، تابلوها و نقاشی های زیبایی مشاهده می شود. همچنین در وسط رستوران هم میز بزرگ چهارگوشی مشاهده می شود که میز سلف سرویس بوده و انواع پیش غذاها، سالادها و دسرهای لذیذ، رنگارنگ و باکیفیت مشاهده می شود. لازم به ذکر است رستوران خوان گستر دارای ظرفیتی نزدیک به 200 نفر بوده و در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که گردشگران بسیاری به اصفهان سفر می کنند، بسیار شلوغ خواهد شد.

بعد از محیط زیبا و دوست داشتنی به سراغ منوی غذایی رستوران می رویم که مهم ترین عامل محبوبیت رستوران و قرارگیری آن در میان بهترین رستوران های اصفهان است. منوی رستوران خوان گستر تاحدودوی پاسخوگی سلیقه های مختلف می باشد و علاوه بر میز سلف سرویسی که پیش تر اشاره کردیم، انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها و غذاهای گوشتی درکنار غذاهای محلی اصفهان مشاهده می شود. غذاها علاوه بر اینکه از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و توسط سرآشپزان مجرب هم سرو می شوند، از قیمت های بسیار خوبی برخوردار بوده و از نظر گردشگران، نسبت به سایر رستوران های لوکس اصفهان قیمت مناسب تری دارد.

آدرس رستوران خوان گستر اصفهان

رستوران خوان گستر در مقابل کلیسای وانک اصفهان وافع در منطقه جلفا قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران ابتدا در منطقه جلفا وارد خیابان حکیم نظامی شوید و قبل از اینکه به چهارراه نظر برسید، وارد خیابان کلیسا شوید تا در مقابل کلیسای وانک، رستوران را مشاهده نمایید.

شماره تماس رستوران خوان گستر اصفهان: 36278989-031

ساعت کاری رستوران خوان گستر اصفهان: همه روزه از ساعت 12:00 الی 15:30 و از ساعت 19:30 الی 23:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.634358832556416,%2C51.655063723945304%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”490″ name=”رستوران خوان گستر اصفهان”]

#3 رستوران آرک آ

رستوران آرک آ یکی از معدود بهترین رستوران های اصفهان است که از مشتریان خود هم در محیط روباز و هم در محیط سرپوشیده پذیرایی می کند. رستوران آرک آ بنایی تاریخی و سبک معماری اسلامی دوران صفویه است و در میان رستوران های اصفهان هم جزء شلوغ ترین ها به شمار میرود لذا اگر میخواهید از منتظر ماندن در صف های طولانی رستوران به دور باشید، پیشنهاد می کنیم از چند روز قبل، نسبت به رزرو رستوران اقدام فرمائید. رستوران آرک آ درواقع رستورانی تمام عیار است چراکه از پیش غذاهای متنوع تا غذاها، دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم توسط افراد حرفه ای سرو می شوند تا خاطره ای به یاد ماندنی را برای مشتریان خود برجای بگذارند.

در محیط سرپوشیده رستوران، با دکوراسیون شیک و دوست داشتنی روبرو می شویم که همیشه هم شلوغ است اما هنگامی که وارد فضای باز رستوران می شویم، با محیطی دنج و دلنشین روبرو خواهیم شد که شلوغ تر از محیط داخلی رستوران است چراکه با نشستن در فضای روباز رستوران، از هوای خوب شهر برخوردار شده و از طرفی، تزئینات و دکوراسیون فضای روباز رستوران هم حس خوبی به مشتریان می دهد.

منوی غذایی رستوران غذاهای مختلفی را در خود جای داده است. از انواع غذاهای ایرانی و سنتی گرفته تا انواع غذاهای بین المللی در منوی رستوران آرک آ مشاهده می شود که از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت های خوبی برخوردار هستند. دو دلیل مهم باعث شده رستوران آرک آ یکی از بهترین رستوران های اصفهان باشد و این دو دلیل، تاکید فراوان بر روی کیفیت بالای مواد اولیه گزینه های منوی رستوران و دیگری، استفاده از کافی من و سرآشپزهای حرفه ای برای سرو انواع غذاها و نوشیدنی ها است تا غذاهای باکیفیت، به بهترین نحو طبخ شده و با خلاقیت تمام هم تزئین شوند.

آدرس رستوران آرک آ

برای مراجعه به رستوران آرک آ، باید مسیر کلیسای وانک را انتخاب کنید. در منطقه جلفای اصفهان، خیابانی با نام حکیم نظامی وجود دارد و در این خیابان، قبل از تقاطع خیابان نظر، در سمت راست وارد خیابان کلیسا شده و در مجاورت کلیسای وانک، وارد خیابان کلیسای وانک شوید تا در انتهای خیابان رستوران آرک آ را مشاهده کنید. پیشنهاد می شود برای مراجعه به رستوران آرک آ اگر در زمان شلوغی میخواهید بروید، از خودروی شخصی استفاده نکنید چراکه جای پارک به سختی پیدا خواهید کرد.

شماره تماس رستوران آرک آ: 36290920-031

ساعت کاری رستوران آرک آ: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 23:55

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.635603746729025%2C51.65525714111927%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”499″ name=”رستوران آرک آ اصفهان”]

#4 رستوران بریانی اعظم

بریانی در میان غذاهای سنتی اصفهان به عنوان معروف ترین و لذیذترین غذا شناخته می شود. بطور کلی، بریانی شامل 500 گرم گوشت سر دست گوسفند، جگر سفید گوسفند، 50 گرم دنبه، 2 عدد پیاز، زعفران دم کرده، پودر دارچین، گردو، خلال پسته، بادام، نعنا، نمک و فلفل است و ترکیب آن ها، غذایی لذیذ و محبوب با نام بریانی را میسازد. در همه رستوران های اصفهان، غذای بریانی برای مشتریان سرو می شود اما رستورانی با نام بریانی اعظم وجود دارد که در میان رستوران ها، بهترین بریانی را سرو می کند. در نظر داشته باشید بریانی یکی از سخت ترین غذاهای سنتی اصفهان بوده و حتی اکثر اصفهانی ها هم نمی توانند بریانی را به بهترین نحو آماده کنند.

رستوران بریانی اعظم در اولین شعبه خود تصمیم گرفت تا فقط بر روی بریانی، معروف ترین غذای سنتی اصفهان کار کند. رستوران بریانی اعظم بالای صد سال قدمت دارد و قدیمی ترین شعبه رستوران در مقابل پل خواجو قرار دارد. امروزه، بریانی اعظم دارای شعبه در نقاط مختلف شهر اصفهان داشته و تمامی شعبات هم همیشه شلوغ هستند اما این شلوغی باعث افت کیفیت سرویس دهی شده و برخی از مشتریان از خدمات سرویس دهی ناراضی هستند.

آدرس رستوران بریانی اعظم

همانطور که گفتیم، رستوران بریانی اعظم دارای چهار شعبه در اصفهان است که در مناطق توریستی و شلوغ شهر قرار دارند.

آدرس شبعه پل خواجو رستوران بریانی اعظم: میدان پل خواجو – خیابان کمال اسماعیلی – روبروی بوستان نرمه

شماره تماس شعبه پل خواجو رستوران بریانی اعظم: 32125730-031

آدرس شعبه چهارباغ رستوران بریانی اعظم: خیابان چهارباغ بالا – جنب چهارراه نظر

شماره تماس شعبه چهارباغ رستوران بریانی اعظم: 36280939-031

آدرس شعبه دروازه دولت رستوران بریانی اعظم: خیابان دروازه دولت – ابتدای خیابان چهارباغ پایین

شماره تماس شعبه دروازه دولت رستوران بریانی اعظم: 32202070-031

آدرس شعبه مسجد سید رستوران بریانی اعظم: خیابان مسجد سید – جنب اداره پست

شماره تماس شعبه مسجد سید رستوران بریانی اعظم: 33383070-031

ساعت کاری تمامی شعبات رستوران بریانی اعظم: همه روزه از ساعت 11:30 الی 16:00

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.66653293293207%2C51.664866801534046%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”495″ name=”رستوران بریانی اعظم”]

#5 رستوران شهرزاد اصفهان

اگر در میان بهترین رستوران های اصفهان میخواهید هزینه های قابل توجهی را پرداخت کرده و به سراغ یکی از لوکس ترین رستوران ها بروید، ما به شما رستوران شهرزاد را پیشنهاد می دهیم. رستورانی که از همان بدو افتتاح، با ارائه غذاهای متنوع در محیطی لوکس و دیدنی، توانست به خوبی در میان مردم محبوب واقع شده و امروزه هم محیط رستوران مملو از مشتری باشد. این رستوران توسط مرحوم فرودستانی در ساال 1346 تاسیس شده و برای معماری و دکوراسیون شکیل رستوران هم از معمارانی همچون مرآتیان، چایچی و رشتیان کمک گرفته شده است.

رستوران شهرزاد اصفهان جزء آن دسته رستوران هایی است که فرهنگ اصیل ایرانی را به نمایش میگذارد و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با دکوراسیونی بسیا زیبا و دیدنی از معماری سنتی ایرانی به همراه تابلوهای قدیمی و تزئینات شکیل روبرو می شوید که حال و هوای دیگری دارد. همچنین پخش موسیقی های دلنشین هم این حس دوست داشتنی را دوچندان می کند. رستوران همیشه شلوغ است و از طرفی می توانید چند روز قبل از اینکه وارد رستوران شوید، میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا در صف های طولانی رستوران منتظر نمانید.

رستوران شهرزاد از معدود رستوران هایی است که غذاهایش حرفی برای گفتن ندارند. هرموقع به رستوران مراجعه کنید، از پیش غذا تا انواع سالادها، استارترها و غذاهای صالی با مواد اولیه تازه تهیه می شوند و پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید پیش غذایی لذیذ را سفارش دهید، سوپ جو را انتخاب کنید چراکه سوپ جو رستوران شهرزاد اصفهان برخلاف اکثر رستوران ها، از خامه برای خوشمزه کردن سوپ استفاده نمی کند اما سوپ همچنان طعمی بی نظیر دارد. از انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها، باقالی پلو با گردن یا ماهیچه درکنار غذاهای سنتی اصفهان در منوی رستوران مشاهده می شود اما در نظر داشته باشید غذای بریانی بخاطر اینکه وعده غذایی سنگینی به شمار می رود، برای شام در این رستوران سرو نمی شود.

در میان بهترین رستوران های اصفهان، رستوران شهرزاد از جمله رستوران هایی است که طبق نظر مشتریان، بهترین جا برای هزینه کردن و میل کردن تمامی غذاها، پیش غذاها و دسرهای منو می باشد بخاطر اینکه مانندش از نظر کیفیت و حجم را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد.

آدرس رستوران شهرزاد اصفهان

رستوران شهرزاد در یکی از بهترین نقاط اصفهان قرار دارد. برای مراجعه به اصفهان می توانید از دو راه استفاده کنید. راه اول ورود به خیابان شمس آبادی است که در امتداد خیابان طیب قرار دارد. در خیابان شمس آبادی قبل از اینکه به زاینده رود و خیابان مطهری برسید، وارد کوچه عباس آباد شوید تا در انتهای کوچه، رستوران را مشاهده کنید. مسیر دیگر، خیابان چهارباغ عباسی است که از میدان دروازه دولت تا میدان انقلاب می باشد و از این خیابان هم به کوچه عباس آباد راه دارد. بخاطر شلوغی و مشکل جای پارک، پیشنهاد می شود از سرویس های حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

لازم به ذکر است رستوران شهرزاد دارای پارکینگ اختصاصی می باشد اما در روزهای آخر هفته و ایام شلوغ سال، ظرفیت پارکینگ هم تکمیل می شود.

شماره تماس رستوران شهرزاد اصفهان: 32204490-031

ساعت کاری رستوران شهرزاد اصفهان: همه روزه از ساعت 11:30 الی 22:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6488275869819%2C51.667423845376%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”487″ name=”رستوران شهرزاد اصفهان”]

#6 رستوران شب نشین اصفهان

وقتیش رسیده از رستوران های اصفهان که معماری سنتی دارند دوری کرده و نگاهی هم به سایر رستوران ها با دکوراسیونی متفاوت و در عین حال جذاب و دوست داشتنی بیاندازیم. رستوران شب نشین یکی از این رستوران ها است که برخلاف اکثر رستوران های اصفهان، محیطی با دکوراسیون چینی دارد و افراد بسیاری برای بازدید از این معماری و دکوراسیون زیبا به رستوران مراجعه می کنند هرچند علاوه بر دکوراسیون، رستوران شب نشین هم غذاهای لذیذ و باکیفیتی هم دارد که باعث شده در میان بهترین رستوران های اصفهان قرار گیرد.

از بیرون که به رستوران شب نشین اصفهان نگاه می کنیم، با ساختمانی به سبک معماری چینی روبرو هستیم و حتی در بالای ورودی رستوران هم نام شب نشین به زبان چینی نوشته شده است. وارد رستوران که می شویم، با دو محیط روباز و سرپوشیده روبرو خواهیم شد. محیط سروپشیده از دکوراسیون شیکی برخوردار است و میز و صندلی های شکیلی هم در فضا قرار داده شده اما در محیط فضای باز رستوران، علاوه بر فضایی سرسبز و دلنشین، آلاچیق های بسیاری با ظرفیت های مختلف مشاهده می شود که دکوراسیون آن ها هم به سبک معماری چینی می باش.د.

اما هرکس برای اولین بار به رستوران شب نشین مراجعه می کند تصور میکند این رستوران چینی بوده و می توانند تجربه غذاهای چینی را در اصفهان داشته باشند اما با مشاهده منوی رستوران، متعجب خواهید شد چراکه تنها غذای چینی سرو شده در این رستوران، فوتو چینی بوده و مابقی غذاها، ایرانی و اصفهانی هستند. غذاهای رستوران از کیفیت مطلوب، حجم مناسب و قیمت های خوبی برخوردار هستند و اکثر مشتریان رستوران از غذاها بسیار راضی بوده و تجربه خوبی را هم برای خود ثبت کرده اند.

آدرس رستوران شب نشین اصفهان

رستوران شب نشین در غرب اصفهان قرار دارد. برای دسترسی به رستوران شب نشین ابتدا باید وارد بلوار آتشگاه شوید و بعد از طی کردن مسیری 7.4 کیلومتری، قبل از اینکه به خیابان امیرکبیر برسید، رستوران را مشاده خواهید کرد. لازم به ذکر است رستوران دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت مناسب می باشد و حتی در روزهای شلوغ هم جای پارک مناسبی در مجاورت رستوران وجود دارد.

شماره تماس رستوران شب نشین اصفهان: 33393633-031

ساعت کاری رستوران شب نشین اصفهان: همه روزه از ساعت 11:40 الی 16:30 و از ساعت 19:00 الی 24:00

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.646080761040665%2C51.56475979171938%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”488″ name=”رستوران شب نشین اصفهان”]

#7 رستوران نقش جهان اصفهان

هر چقدر از از زیبایی رستوران نقش جهان بگوییم کم گفته ایم. به جرأت می توان گفت در میدان نقش جهان، بهترین رستورانی که وجود دارد رستوران نقش جهان است. رستوران نقش جهان همانند اکثر رستوران های برتر و زیبای اصفهان، از معماری سنتی برخوردار است و پنجره های رنگارنگ، دیوارهای سنتی با رنگ های آبی فیروزه ای در کنار تخت های سنتی زیبا جلوه بی نظیری را به این رستوران داده است. بطور کلی، اگر به دنبال رستورانی با محیطی پر زرق و برق هستید، رستوران نقش جهان قطعاً یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

در ابتدا که وارد رستوران نقش جهان اصفهان می شوید، با حیاط بزرگی مواجه می شوید که حوضی هم در وسط آن قرار دارد و در اطراف حیاط، صدها تخت سنتی قرار داده شده است. همیشه رستوران نقش جهان شلوغ بوده اما این شلوغی بخاطر قرار گیری در منطقه محبوب میدان نقش جهان نیست بلکه کیفیت غذاهای بی نظیر رستوران است. تا به حال کسی مشاهده نشده که رستوران نقش جهان را برای رستوران گردی در اصفهان انتخاب کرده باشد و ناراضی باشد و تنها شکایت مشتریان از رستوران، شلوغی بیش از حد است و در روزهایی که گردشگران بسیاری هم به اصفهان سفر می کنند، باید زمانی را منتظر ماند تا میزی در رستوران خالی شود. رستوران نقش جهان هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای محلی را برای مشتریان خود سرو می کند که از قیمت های خوب و کیفیت بالایی برخوردارند. بدون شک در میدان نقش جهان، بهترین رستوران برای لذت بردن از محیط و غذاهای لذیذ، نقش جهان است.

آدرس رستوران نقش جهان اصفهان

اگر میخواهید به رستوران نقش جهان مراجعه کنید، ابتدا راهی میدان نقش جهان شوید تا به مسجد شیخ لطف الله برسید. جنب مسجد شیخ لطف الله وارد سرای هنرمندان آسپادانا شده و در طبقه دوم، رستوران نقش جهان را مشاهده خواهید کرد. رستوران برای وعده های ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریان است اما هیچوقت این رستوران را خلوت پیدا نخواهید کرد و به قدری شلوغ است که گاهی مشتریان زمان بسیار زیادی را در صف می مانند تا میزی در رستوران خالی شود.

شماره تماس رستوران نقش جهان: 32203345-031

ساعت کاری رستوران نقش جهان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 15:45 برای وعده ناهار و از ساعت 19:30 الی 11 شب برای صرف وعده شام

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6579353%2C51.6783906%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”489″ name=”رستوران نقش جهان اصفهان”]

#8 رستوران هرمس اصفهان

رستوران های سنتی اصفهان بخاطر محیط های بسیار زیبایی که دارند بی نظیر هستند و تمام رستوران گردهایی که میخواهند تجربه رستوران های زیبا، لوکس، سنتی و غیره را داشته باشند به سراغ رستوران های اصفهان می روند. اما در کنار رستوران های سنتی، رستوران هایی که از محیط های مدرن و شیک هم برخوردارند برای تنوع در رستوران گردی میان رستوران های اصفهان جذاب هستند. همچنین در کنار غذاهای ایرانی، شکم گردی میان رستوران های ایتالیایی و کافه رستوران ها هم در نوع خاطره انگیز و جذاب خواهد بود. در میان رستوران های اصفهان اگر به دنبال بهترین رستوران های ایتالیایی هستید، پیشنهاد می کنیم رستوران هرمس را از دست ندهید.

کافه رستوران ایتالیایی هرمس در میان رستوران های ایتالیایی اصفهان، جزء بهترین ها است و چه از لحاظ محیط، چه از لحاظ غذا و تنوع و کیفیت حرفی برای گفتن دارد. رستوران ایتالیایی هرمس در سال 1377 تاسیس شده و از این رو، یکی از قدیمی ترین رستوران های ایتالیایی اصفهان به شمار می رود. رستوران در منطقه جلفا واقع شده و جزء شیک ترین رستوران های منطقه می باشد. در رستوران، میز و صندلی های شیک برای 80 نفر ظرفیت در نظر گرفته شده که از نظر ظاهری بخاطر استفاده از رنگ های شاد جلوه زیبایی را به محیط رستوران بخشیده اند.

همانطور که گفتیم، رستوران هرمس از جمله رستوران های ایتالیایی اصفهان است و انواع غذاهای ایتالیایی شامل استیک، پاستا، پیتزا، ساندویچ و غیره به همراه پیش غذاهای جذاب در این رستوران سرو می شود اما بخاطر محبوبیتی که غذاهای ایرانی و محلی دارند، در کنار غذاهای ایتالیایی، رستوران هرمس دارای منوی ایرانی هم می باشد تا پاسخگوی ذائقه ها و سلیقه های بیشتری باشد. لازم به ذکر است از آنجایی که رستوران هرمس از ساعت 8 صبح میزبان مشتریان می باشد، برای صبح ها هم منوی اختصاصی صبحانه دارد که انواع صبحانه های ایرانی، انگیسی و غیره در کنار نوشیدنی های گرم و سرد قابل سفارش است.

آدرس رستوران هرمس اصفهان

برای دسترسی به رستوران هرمس اصفهان، ابتدا باید به منطقه جلفا که منطقه ارامنه نشین اصفهان است مراجعه کنید. در این منطقه هم به خیابان حکیم نظامی مراجعه کنید و قبل از اینکه به تفاطع نظر برسید، کوچه کلیسا را مشاهده می کنید. در کوچه کلیسا و سپس، خیابان جلفا رستوران هرمس را پیدا خواهید کرد. لازم به ذکر است رستوران هرمس از جمله شلوغ ترین رستوران های منطقه می باشد و پیشنهاد می کنیم در زمانی مراجعه کنید که رستوران به مراتب خلوت تر از ساعات اوج شلوغی خود باشد.

شماره تماس رستوران هرمس اصفهان: 35555555-031

ساعت کاری رستوران هرمس اصفهان: همه روزه از ساعت 8:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6360255%2C51.656419%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران هرمس اصفهان

#9 رستوران ترنج اصفهان

مجموعه غذایی ترنج یا همان خانه هوانس سابق، رستورانی جذاب و دوست داشتنی در منطقه جلفای اصفهان است و از زمانی که تاسیس شد، به سرعت میان محبوب ترین و شلوغ ترین رستوران های اصفهان و منطقه جلفا قرار گرفت. رستوران ترنج اصفهان هم جزء رستوران های سنتی اصفهان می باشد و محیط زیبا و سنتی رستوران بسیار زیبا و دوست داشتنی است. رستوران دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و در محیط سرپوشیده با طراحی سنتی و قدیمی، معماری جذاب، شیشه های رنگارنگ و تزئینات شکیل روبرو هستیم. محیط روباز رستوران هم به لطف آبنماها، دکوراسیون جذاب، تزئینات و گیاهان سرسبز در اطرافش محیطی بسیار دلنشین می باشد. از نظر مشتریان اما، محیط سرپوشیده رستوران برای افرادی که علاقمند به رستوران های سنتی هستند عالی است ولی محیط روباز برای صرف یک وعده غذایی لذیذ در کنار خانواده جذاب تر خواهد بود.

رستوران ترنج اصفهان هم همانند رستوران های معروف شهر، منوی از غذاهای ایرانی و محلی را دارد و از آنجایی که رستوران از صبح پذیرای مشتریان است، منوی صبحانه هم دارد. از نظر مشتریان و رستوران گردها، صبحانه هایی که در این رستوران سرو می شود را در هیچ کدام از رستوران های اصفهان پیدا نمی کنید چراکه صبحانه ها نه تنها متنوع هستند، بلکه مختص رستوران هم می باشند. بطور کلی، تمامی غذاهایی که در این رستوران سرو می شود از کیفیت و بالا و قیمت های قابل قبولی برخوردارند اما از آنجایی که رستوران گردها گشت و گذاری میان بهترین رستوران های اصفهان داشته اند، برخی می گویند کیفیت غذاهای رستوران ترنج اصفهان شاید در حد برخی از بهترین رستوران های شهر نباشد اما در نوع خود بی نظیر هستند.

آدرس رستوران ترنج اصفهان

دو راه برای دسترسی به رستوران ترنج جلفای اصفهان وجود دارد. مسیر اول از سمت غرب بوده و می بایست وارد خیابان شیخ طوسی شوید تا به کوچه رامین برسید. در انتهای کوچه رامین و اوایل کوچه مارنان رستوران ترنج را مشاهده خواهید کرد. مسیر دوم هم از طرق خیابان هوانس است و در اواسط خیابان هوانس، وارد کوچه مارنان شده و در انتهای کوچه مارنان قبل از اینکه به کوچه رامین برسید، رستوران را در سمت چپ کوچه مشاهده می کنید.

شماره تماس رستوران ترنج اصفهان: 36293788-031

ساعت کاری رستوران ترنج اصفهان: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6324604%2C51.6509862%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”485″ name=”رستوران ترنج اصفهان”]

#10 رستوران باستانی اصفهان

پیش تر رستورانی مانند رستوران نقش جهان را معرفی کردیم که در حوالی میدان نقش جهان، یکی از بهترین رستوران هایی است که می توان برای صرف یک وعده غذایی خاطره انگیز به آنجا مراجعه کرد. رستوران باستانی هم از دیگر رستوران های محبوب اصفهان است که در حوالی میدان نقش جهان واقع شده و آن دسته از رستوران گردهایی که به دنبال رستورانی با تم سنتی هستند و میخواهند در فضای روباز هم غذاهای لذیذ ایرانی و اصفهانی را میل کنند، قطعاً رستوران باستانی رضایت آن ها را به خوبی جلب خواهد کرد.

رستوران گردها و بخصوص آن هایی که علاقمند به رستوران های سنتی اصفهان هستند، علاقه زیادی به رستوران باستانی دارند. این رستوران همانطور که از نامش پیداست، محیطی بسیار سنتی و دوست داشتنی دارد. سقف رستوران به صورت گنبدی شکل است و دیوارها هم به بهترین شکل ممکن تزئین شده اند تا حس محیطی لوکس و سنتی را القاء کنند. بر روی دیوارهای رستوران هم تزئینات سنتی مشاهده می شود و هم تابلوهای بسیاری قدیمی که شامل مراسم های دوران قاجار و صفویه هستند. در برخی از نقاط رستوران هم وسایل عتیقه مانند سماورهای ذغالی و غیره هم مشاهده شده که جذابیت محیط رستوران را دوچندان می کند.

اگر در زمان های خلوت به رستوران باستانی اصفهان مراجعه کنید، با خدمات سرویس دهی مطلوبی روبرو می شوید. غذاهای رستوران که شامل غذاهای ایرانی و محلی هستند در ظروف مسی سرو می شوند و خود غذاها هم از نظر مشتریان، کیفیت بالا و قابل قبولی نسبت به هزینه پرداختی دارند. اما در صورتیکه بخواهید در زمان های اوج مراجعه مشتریان و رستوران گردها وارد رستوران باستانی شوید، نه تنها با شلوغی کم نظیری مواجه می شوید بلکه از نظر مشتریان، این شلوغی باعث می شود از خدمات سرویس دهی رستوران کاسته شده و غذاها هم به موقع سرو نشوند.

آدرس رستوران باستانی اصفهان

همانطور که گفتیم، رستوران باستانی از جمله رستوران های لوکس و جذاب در اطراف میدان نقش جهان است. در صورتیکه قصد مراجعه به رستوران باستانی را دارید ابتدا به میدان نقش جهان مراجعه کرده و سپس راهی مسجد امام شوید چراکه رستوران باستانی جنب مسجد امام قرار دارد.

شماره تماس رستوران باستانی اصفهان: 32200374-031

ساعت کاری رستوران باستانی اصفهان: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 10 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6547124361735%2C51.67896523912267%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”496″ name=”رستوران باستانی اصفهان”]

#11 فست فود آرابو اصفهان

خب نوبت میرسه به فست فودی گردی و لذت خوردن پیتزاها، غذاهای فست فودی، همبرگرها و غیره. در شهر اصفهان میان صدها رستوران ایرانی و محلی که همیشه هم شلوغ هستند، فست فودهایی هم پیدا می شود که اکثر آن ها در حال رقابت با هم هستند تا میان بهترین فست فودهای اصفهان قرار گیرند. در میان آن ها اما، فست فود آرابو فست فودی است که امروزه، محبوب ترین و شلوغ ترین فست فود شهر بوده اگر در اصفهان به دنبال فست فودی هستید تا غذاهای فست فودی بی نظیری را میل کنید، آرابو قطعاً بهترین انتخاب خواهد بود.

فست فود آرابو برخلاف رستوران های اصفهان، محیط لوکس و آنچنانی ندارد و همچنین دکوراسیون و تزئینات فست فود هم برخلاف رستوران های معروف اصفهان سنتی و پرزرق و برق نیست. آرابو را برخی از رستوران گردها به عنوان بهترین ساندویچی ایران میشناسند. در این فست فود که همیشه هم شلوغ است، شما با پرسنلی بسیار خوش برخورد و تنوعی از غذاهای فست فودی روبرو می شوید. اگر به دنبال پیتزاهای باکیفیت هستید، ساندویچ هایی را میخواهید میل کنید که مانندرش را از نظر مزه و کیفیت در جای دیگر پیدا نکردید و از طرفی، هزینه بسیار خوبی هم با توجه به کیفیت و مزه میخواهید پرداخت کنید، آرابو انتخاب عالی خواهد بود.

در فست فود آرابو میز و صندلی های مختلفی قرار داده شده تا مشتریان بتوانند غذاهای رستوران را داغ داغ میل کنند و در بیرون رستوران هم تعدادی میز و صندلی مشاهده می شود. اما در اکثر مواقع بخصوص موقع ناهار و شام، فست فود آرابو به قدری شلوغ می شود که پیشنهاد می شود غذا را به صورت بیرون بر سفارش دهید. لازم به ذکر است فست فود یکی از قدیمی ترین فست فودهای اصفهان است که قدمتش به بالای 40 سال پیش برمیگردد. این فست فود که توسط شخصی با نام آلفرد میرزاییان تاسیس شده، همچنان از همان 40 سال پیش تا کنون ظاهر قدیمی و شیک خود را حفظ کرده است.

آدرس فست فود آرابو اصفهان

فست فود آرابو بخاطر اینکه موسسش، شخصی ارمنی است، در منطقه جلفای اصفهان که منطقه ارامنه نشین شهر می باشد قرار دارد. فست فود آرابو در خیابان نظر و مابین چهارراه های حکیم نظامی و توحید قرار دارد و در میانه خیابان نظر، در سمت جنوب وارد کوچه کلیسای وانک شوید تا در همان ابتدای کوچه و سمت راست، فست فود آرابو را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید اگر با خودروی شخصی می خواهید به فست فود آرابو مراجعه کنید در مواقع شلوغی، به قدری این فست فود شلوغ می شود که پیدا کردن جای پارک در نزدیکی آن بسیار دشوار خواهد بود.

شماره تماس فست فود آرابو اصفهان: 36276325-031

ساعت کاری فست فود آرابو اصفهان: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.636652%2C51.6552157%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”500″ name=”رستوران آرابو اصفهان”]

#12 رستوران قصر منشی اصفهان

رستوران قصر منشی رستورانی در هتل قصر منشی است که یکی از جذاب ترین هتل های شهر می باشد. رستوران قصر منشی با نام خانه قصر منشی شناخته می شود چراکه تا قبل از چند سال پیش، خانه قصر منشی یکی از جاهای دیدنی اصفهان بود و از جمله بناهای تاریخی شهر به شمار میرفت که قدمتش به دوران حکومت صفویه برمیگردد تا اینکه مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و یکی از بهترین رستوران های اصفهان در اینجا افتتاح گردید. رستوران قصر منشی هم همانند سایر رستوران های محبوب اصفهان نه تنها در میان مردم از ارزش و محبوبیت بالایی برخوردار است بلکه ظاهر سنتی و جذاب خود را حفظ کرده و در کنار میز و صندلی های چوبی و شیک، پنجره های رنگارنگ و تزئینات سنتی هم جلوه بسیار زیبایی به رستوران بخشیده اند.

از بیرون که رستوران قصر منشی نگاه می کنید، تصور می کنید قرار است با رستورانی همه چی تمام روبرو شوید و همینطور هم خواهد بود. از بدو ورود شما به رستوران، محیط و دکوراسیون رستوران توجه شما را به خود جلب می کند و بعد از آن هم با پرسنلی بسیار خوش برخورد و شیک پوش مواجه می شوید که بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه می دهند. رستوران قصر منشی از معدود رستوران های اصفهان است که حتی در شلوغ ترین مواقع هم بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه می دهد و غذاها به موقع و داغ سرو می شوند.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی به همراه تنوع بالایی از پیش غذاهای متنوع و لذیذ ارائه می شود اما بخاطر اینکه رستوران بخشی از هتل قصر منشی است، وعده صبحانه هم ارائه می شود. اگر برای اقامت در اصفهان هتل قصر منشی را انتخاب کرده اید، وعده صبحانه برای شما رایگان بوده و غذاها هم با تخفیف ارائه می شود و در صورتیکه از ساکنان هتل نیستید، غذاهای رستوران بسیار خوش قیمت بوده و نسبت به کیفیت و حجم و مزه، ارزش بالایی دارند.

آدرس رستوران قصر منشی اصفهان

ابتدا به محله شیخ یوسف مراجعه کنید. در این منطقه سپس وارد خیابان نشاط شوید تا در نزدیکی چهارراه فرشادی، به کوچه قصر مشی برسید. در اوایل این کوچه، هتل و رستوران قصر منشی قرار دارد. همچنین در اطراف این هتل و رستوران، جاهای دیدنی و تاریخی بسیار هم وجود دارد که شامل مدرسه ناصریه، مقبره همدم الملوک، خانه مشروطه و آرامگاه امامزاده احمد هستند که همگی در شعاع 200 الی 300 متری رستوران قرار دارند و بازدید از آن ها هم خالی از لطف نیست.

شماره تماس رستوران قصر منشی اصفهان: 31317044-031

ساعت کاری رستوران قصر منشی اصفهان: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 12 شب طبق قوانین هتل قصر منشی

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6523032%2C51.6794274%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”494″ name=”رستوران قصر منشی اصفهان”]

#13 سرای حاج میرزای اصفهان (چایخانه آزادگان)

سرای حاج میرزا، چایخانه آزادگان، سفره خانه حاج میرزا یا چاه حاج میرزا نامی است که بر روی یکی از خاص ترین رستوران های اصفهان قرار داده اند. چایخانه حاج میرزا با تمامی رستوران های اصفهان متفاوت است و از نظر بسیاری از مردم، این رستوران در واقع موزه می باشد. در ضلع شمال شرق میدان نقش جهان چایخانه میرزا قرار دارد و هنگامی که میخواهید و اگر بار اولی است که میخواهید وارد این رستوران شوید، با اینکه تابلوی چایخانه را مشاهده می کنید اما هنگام ورود تصور می کنید اشتباه رفته و وارد یک موزه شده اید.

چایخانه حاج میرزا محیط بسیار شلوغی دارد اما این شلوغی به معنای ازدحام جمعیت نیست بلکه دکوراسیون و تزئینات رستوران می باشد. از کف رستوران تا پایین دیوارها و روی سقف، انواع اقسام وسایل تزئینی مشاهده می شود که غالب آن ها ظروف تاریخ و عتیقه هستند. صدها اشیای تاریخی و ظروف سفالی و عیتقه در جای جای رستوران مشاهده می شود و برای همین، چایخانه حاج میرزا یکی از رستوران های ارزشمند اصفهان به شمار می رود. چایخانه آزاداگان برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مشتریانش است و از آنجایی که یک چایخانه می باشد، منویی محدود داشته و صبحانه های ایرانی و انواع تخم مرغ، برخی از غذاهای ایرانی و محلی در کنار نوشیدنی هایی همچون دوغ محلی و غیره در رستوران سرو می شود.

همچنین در نظر داشته باشید یکی دیگر از دلایلی که باعث محبوبیت سفره خانه آزادگان در میان مردم شده، سرو چای و قلیان است و اگر علاقمند به استعمال قلیان هستید، به هیچ عنوان چایخانه حاج میرزا را در سفر به اصفهان از دست ندهید. بطور کلی، این چایخانه یکی از خوش قیمت ترین سفره خانه های اصفهان است و بخصوص بخاطر اینکه در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد و تمامی رستوران های اطراف میدان نقش جهان گران قیمت و همیشه شلوغ هستند، مراجعه به همچین چایخانه ای که غذاهای خوش قیمت و خوشمزه دارد، قلیان هم سرو می شود و می توانید لحظاتی را به دور از شلوغی اطراف نقش جهان در آنجا سپری کنید بسیار لذت بخش و خاطره انگیز خواهد بود. لازم به ذکر است در میان صدها اشیاء، تابلوها و وسایل مختلف، کتاب های تاریخی هم مشاهده می شود که می توانید آن ها را مطالعه کنید.

آدرس چایخانه آزادگان

چایخانه آزادگان یا حاج میرزا در ضلع شمال شرقی میدان نقش جهان قرار دارد. برای دسترسی به چایخانه آزادگان اگر در میدان نقش جهان هستید، باید به ضلع شمال شرقی میدان مراجعه کنید تا وارد خیابان حافظ شوید. در خیابان حافظ بعد از صد متر جلوتر در سمت چپ وارد خیابان شهیدان مقدم شوید و همان ابتدای خیابان، کوچه ای مشاهده می شود که در نبش آن، مسجد فاطمه الزهرا کرمانی قرار دارد. هنگامی که به انتهای کوچه مراجعه می کنید در سمت چپ، چای خانه آزادگان را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس چایخانه آزادگان: 32211225-031

ساعت کاری چایخانه آزادگان: همه روزه از ساعت 7 صبح الی 10 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6597481%2C51.678502%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”498″ name=”چایخانه آزادگان اصفهان”]

#14 کافه رستوران هوگر

بیشتر رستوران های اصفهان غذا های ایرانی و محلی سرو می کنند و چون تنوع در رستوران گردی هم از واجبات محسوب می شود، اینبار میخواهیم بجای رستوران ها نگاهی به بهترین کافه رستوران های اصفهان بیاندازیم. قبلاً دیده بودیم که برخی از رستوران های خوب اصفهان در داخل یک عمارت یا بنایی تاریخی قرار دارند حال یا آن ها بنا به همان حال خود مانده یا صاحب رستوران تصمیم گرفت آن بنای تاریخی را مورد مرمت و بازسازی قرار دهد اما به ندرت پیش می آید که یک بنای تاریخی تبدیل به کافه شود آن هم کافه ای که کلی طرفدار دارد و روز به روز محبوب تر هم می شود.

در اطراف میدان نقش جهان اصفهان بنایی تاریخی هست با نام خانه دهدشتی ها که بین آثار ملی ثبت شده ایران قرار دارد. برخی از رستوران ها تنها بخشی از یک بنای تاریخی را به رستوران تبدیل کرده اند اما کافه هوگر، کل بنای تاریخی خانه دهدشتی ها را به کافه ای دنج، زیبا و خاص تبدیل کرده است برای همین، هوگر از کافه رستوران های خاص اصفهان به شمار می رود. اما پیش از اینکه بخواهید به کافه رستوران هوگر مراجعه کنید، در نظر بگیرید اکثر رستوران هایی که در بنا های تاریخی قرار دارند، رستوران های گران قیمتی هستند و کافه رستوران هوگر هم از این قاعده مستثنی نیست اما به اندازه سایر رستوران ها گران قیمت نبوده و از طرفی، همین قیمت های به مراتب معقول تر آن هم در محیطی بسیار لوکس و دوست داشتنی اینجا را به رستورانی همیشه شلوغ تبدیل کرده است.

در کافه رستوران هوگر، دو محیط برای نشستن مشتریان در نظر گرفته شده یکی فضای روباز رستوران و دیگری فضای سرپوشیده. رستوران ها و کافه های مخلتفی را در شهر های گردشگری ایران دیده ایم که یک بنای تاریخی را به رستوران یا کافه تبدیل کرده اند اما محیط بیرونی آن ها به زیبایی بخش سرپوشیده نیست. در کافه هوگر اما شرایط فرق دارد چون در بخش بیرون رستوران، کلی میز و صندلی شکیل قرار داده شده و به قول قدیمی ها، صندلی های بخش بیرونی از نوع مبل استیل هستند که در نوع سنتی بودن خود، لاکچری هم به شمار میرود. اینجا در فصل زمستان که هوای کویری اصفهان فوق العاده سرد است، سیستم گرمایش مطلوبی دارد و در فصل تابستان هم برای دوری از آفتاب سوزان، چتر بر روی میزها قرار دارد. همچنین میز و صندلی ها به دور یک حوض قرار دارند که جلوه زیبایی به محیط بخشیده.

بخش سرپوشیده کافه رستوران هوگر اما، زیبایی ها و جذابیت های خود را دارد. زمانی که وارد بخشسروپشیده کافه هوگر می شوید متوجه خواهید شد درواقع وارد یکی از زیباترین کافه های اصفهان شده اید. یکبار این محیط پیش از افتتاح کافه مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته و امروزه کافه هوگر هم تزئینات و دکوراسیون بسیار زیبایی در این محیط قرار داده تا حال و هوای لوکس سنتی را به خوبی ارائه دهد. به همان اندازه که بخش بیرونی رستوران جذاب و دلنشین است، چند برابر آن زیبایی را در محیط داخلی رستوران مشاهده خواهید کرد و اینجا هم دو انتخاب دارید یا در سالن اصلی رستوران بنشینید یا در اتاقک های کافه که دارای ویو دوست داشتنی از باغ خانه دهدشتی ها دارند.

آدرس کافه رستوران هوگر

چون کافه هوگر در خانه دهدشتی های اصفهان قرار دارد، اگر اینجا را برای لحظاتی آرامش بخش و خاطره انگیز انتخاب کرده اید، برای دسترس به کافه شما ابتدا باید به خانه دهدشتی های اصفهان مراجعه کنید. این بنای تاریخی در قسمت شمالی عمارت هشت بهشت و چهل ستون قرار دارد و چون به این بنا های تاریخی هم نزدیک است، اگر از این جاهای دیدنی یا حتی میدان نقش جهان بازدید کردید می توانید روی کافه هوگر حساب کنید. برای دسرتسی به کافه هوگر یا خانه دهدشتی های اصفهان، کافیست به میدان دروازه دولت مراجعه کنید و ایستگاه مترو امام حسین هم در این میدان قرار دارد. در ضلع شمال غربی میدان خیابانی هست با نام باب الرحمت و اولین کوچه در این خیابان، جهان نما نام دارد. در کوچه جهان نما که در حال ادامه مسیر هستید بعد از کوچه اسماعیل پور، به بن بست دهدشتی، خانه دهدشتی ها و کافه هوگر خواهید رسید.

شماره تماس کافه رستوران هوگر: 09134208004

ساعت کاری کافه رستوران هوگر: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6609788%2C51.6682054%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”493″ name=”کافه هوگر اصفهان”]

#15 رستوران گردان هتل آسمان

تا کنون بیشتر رستوران هایی که در اصفهان معرفی کردیم رستوران هایی بودند که محیطی سنتی داشتند و حتی برخی هم در داخل عمارت ها و جاهای تاریخی اصفهان قرار داشتند. اما این بار میخواهیم به شما رستورانی خاص در اصفهان معرفی کنیم، رستورانی که با بسیاری از رستوران های اصفهان تفاوت دارد و نه تنها خبری از محیطی سنتی و پرزرق و برق نیست بلکه در اینجا شما ویو بی نظیری از کل شهر اصفهان دارید و شاید بتوان گفت، هیچ رستورانی از همچین ویو ای برخوردار نیست.

رستوران گردان هتل آسمان، رستورانی است که در طبقه آخر یک ساختمان مرتفع قرار دارد و از چشم انداز 360 درجه شهر برخوردار است. هتل آسمان را گردشگران به خوبی میشناسند چون یکی از هتل های لوکس اصفهان به شمار میرود، در جایی بی نظیر واقع شده و به اکثر جاهای دیدنی معروف اصفهان هم دسترسی خیلی خوبی دارد. یک هتل لوکس و معروف باید هم یک رستورانی جذاب و متفاوت داشته باشد برای همین، رستورانی دارد که می شود گفت همه چی تمام به شمار میرود. رستوران گردان هتل آسمان به لطف اینکه در یک هتلی لوکس واقع شده، از محیطی لوکس برخوردار است و میز و صندلی های شکیل و نورپردازی های دوست داشتنی در رستوران مشاهده می شود. کارکنان رستوران بسیار خوش برخورد هستند و اینکه یونیفرم مخصوص هم دارند، جلوه زیبایی را به محیط بخشیده اند.

در این رستوران، میز ها یا در وسط رستوران هستند یا نزدیک به پنجره و چون مشتریان هم بیشتر علاقه دارند در نزدیکی پنجره بنشینند تا از ویو شهر لذت ببرند، در مواقعی که رستوران شلوغ است پیشنهاد می شود زودتر مراجعه کنید چون در نزدیکی پنجره به سختی جا پیدا می شود البته اگر قصد برگزاری مراسم ها کوچک مانند جشن تولد را دارید می توانید از قبل میز رزرو کنید.

رستوران گردان هتل آسمان چون رستورانی متعلق به هتل آسمان می باشد، سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و اگر از مشتریان هتل باشید هم وعده صبحانه برای شما رایگان خواهد بود. وعده صبحانه همه روزه از ساعت 7 الی 10 صبح ارائه می شود و رستوران دارای بوفه و بخش سلف سرویس برای صبحانه است و کلی صبحانه ایرانی و فرنگی، انواع نوشیدنی سرد و گرم به همراه نان های مختلف در آنجا قرار داده شده و هیچ محدودیتی هم در خصوص استفاده از میز سلف سرویس نیست. اما برای دو وعده ناهار و شام، رستوران گردان هتل آسمان انواع غذا های ایرانی شامل کباب های مختلف و برخی از غذا های محلی را سرو می کند. غذا ها از قیمت های بالایی برخوردارند و بسیاری فکر می کنند رستوران بیشتر پول برند و گردان بودنش را میگرد در حالیکه اینطور نیست.

غذا های رستوران گردان هتل آسمان از مواد اولیه مرغوبی تهیه می شود که زیر نظر هتل تهیه شده و همچنین، سرآشپزان حرفه ای هم در آشپزخانه رستوران مشغول به کارند چون هتل آسمان سعی داشته در خصوص کارکنان خود، بهترین ها را انتخاب کند. غذا های رستوران از نظر مشتریان بسیار خوشمزه هستند، از کیفیت بالایی برخوردارند و طعمی به یاد ماندنی را برجای می گذارند. در کنار این غذا ها، نوشیدنی ها و پیش غذا های لذیذی هم می توانید سفارش دهید. همچنین خوب است بدانید با اینکه هتل آسمان هتلی معروف در شهر اصفهان است و مشتری های بسیاری دارد اما پرسنل رستوران آموزش دیده و حرفه ای هستند تا حتی در شلوغ ترین زمان ها بهترین خدمات سرویس دهی را ارائه دهند و غذا ها همیشه به موقع و داغ به دست مشتری برسد.

آدرس رستوران گردان هتل آسمان

برای دسترسی به رستوران گردان هتل آسمان شما ابتدا باید وارد هتل آسمان شوید. دسترسی به هتل آسمان اصفهان از دو خیابان مطهری و شهید بهشتی امکان پذیر است چراکه در تقاطع دو خیابان مطهری و شهید بهشتی، پل فلزی اصفهان را میبینیم و در ضلع شمال غربی این تقاطع، هتل آسمان مشاهده می شود. اگر هم بخاطر ترافیک و دلایل دیگر میخواهید با وسایل نقلیه عمومی به رستوران مراجعه کنید، ایستگاه اتوبوس پل فلزی در خیابان مطهری و مقابل پارک کودک قرار دارد.

شماره تماس رستوران گردان هتل آسمان: 32354141-031

ساعت کاری رستوران گردان هتل آسمان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.6452814%2C51.6526838%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”492″ name=”رستوران گردان هتل آسمان اصفهان”]

#16 کافه رستوران بام شهر اصفهان

هوس یک کافه رستورانی جذاب و خاص در اصفهان کردید که نه تنها خاطراتی به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید بلکه به مشتری ثابت آنجا تبدیل شوید؟ ما به شما کافه رستوران بام شهر اصفهان را معرفی می کنیم. جایی بسیار خاص و دوست داشتنی که از همان قسمت ورودی کافه متوجه خواهید شد اینجا یک کافه رستوران عادی نیست بلکه یکی از خاص ترین و بهترین کافه رستوران های اصفهان است.

در اکثر کافه رستوران ها فرقی ندارد در اصفهان باشد یا هر شهر دیگر از ایران زمین، یک منوی کافه ای هست با کلی نوشیدنی گرم و سرد و یک منوی غذایی که بیشتر غذا های فرنگی دارد بخصوص غذا های ایتالیایی اما در کافه رستوران بام شهر اصفهان، علاوه بر منوی کافه و منوی غذای فرنگی، غذای ایرانی هم سرو می شود که شامل غذا های ایرانی از جمله کباب، غذا های محلی و حتی غذاهای دریایی مانند سبزی پلو با ماهی. اینکه کافه رستوران بام شهر اصفهان کلی غذا دارد برای رستوران گرد ها چالشی به وجود آورده که آیا کیفیت فدای کمیت شده است یا خیر. برای اینکه پاسخ این سوال را بدهیم، اول از همه میبینیم که اینجا محیطی همیشه شلوغ است و اگر غذا هایش کیفیت لازم را نداشت نمی توانست انقدر میان مردم محبوب شود. از طرفی، با کمی تحقیق و پرس و جو مشاهده کردیم اکثر مشتریان رستوران از همه چی شامل خدمات سرویس دهی، محیط، پرسنل، غذا و کیفیتش بسیار راضی هستند.

شمایی که تصمیم دارید به کافه رستوران بام شهر اصفهان مراجعه کنید تا بین کلی نوشیدنی سرد و گرم، کلی دسر، غذا های متنوع و پیش غذا های لذیذ هر چه که برای ثبت لحظاتی به یاد ماندنی میخواهید را سفارش دهید خوب است بدانید اینجا محیط های مختلفی برای نشستن دارد. یک بخش از رستوران سرپوشیده است که شلوغ بوده و برای دوری از آفتاب سوزان اصفهان جایی ایده آل خواهد بود. یک بخش روباز دارد که در محیط سرسبز و زیبا واقع شده و یک بخش هم آلاچیق است که در همین فضای سبز قرار دارد و می توانید از قبل هم رزرو کنید بخصوص برای برگزاری جشن های تولد، انتخابی مناسب خواهد بود.

آدرس کافه رستوران بام شهر اصفهان

کافه رستوران بام شهر در بخش جنوبی اصفهان قرار دارد و بهترین مسیر دترسی به این کافه رستوران هم از سه مسیر اتوبان های صفه و کشوری و بلوار هزار جریب است. اگر در سمت غرب اصفهان هستید از طریق اتوبان میثم وارد اتوبان صفه شده و زمانی که وارد خروجی بلوار هزار جریب شمالی شدید، بعد از پارک میدان دفاع مقدس رستوران را مشاهده می کنید. از سمت شرق هم وارد اتوبان همت و سپس، اتوبان کشوری شده و بعد از مسافتی، خروجی بلوار هزار جریب شمالی را مشاهده خواهید کرد. اما برای آن هایی که در مرکز شهر اصفهان هستند، از زاینده روی عبور کنید و از طریق بلوار های ملت و آینه خانه به خیابان چهارباغ بالا برسید. در انتهای خیابان به میدان آزادی رسید و مسیر را در بلوار هزار جریب ادامه دهید تا به اتوبان برسید اما قبل از اتوبان، یک دوربرگردان هست و رستوران بام شهر در آنسوی دور برگردان قرار دارد.

شماره تماس کافه رستوران بام شهر اصفهان: 36703214-031

ساعت کاری کافه رستوران بام شهر اصفهان: همه روزه از ساعت 9:30 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.5922752%2C51.6696021%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”497″ name=”کافه رستوران بام شهر اصفهان”]

#17 رستوران شاندیز صفه

رستوران خاص و دوست داشتنی دیگر در اصفهان، رستوران شاندیز صفه است که بر روی کوه قرار دارد. اگر بین رستوران های اصفهان در جستجوی رستوران هایی هستید که ویو زیبایی از شهر ارائه دهند، رستوران شاندیز صفه هم می تواند جزء انتخاب های بی نظیر و خاطره انگیز باشد البته که این رستوران چون از مرکز شهر دور است، در جایی بکر و با آب و هوایی دوست داشتنی بدون آلودگی قراردارد.

همه ما رستوران گرد ها میدانیم رستوران هایی که نام شاندیز را یدک می کشند جزء رستوران های لوکس و گران قیمت آن منطقه به شمار می روند اما برخی از آن ها فقط نام شاندیز را دارند و برخی، به معنای واقعی غذا های بسیار باکیفیت و خوشمزه آن هم در محیط های لوکس ارائه می دهند. رستوران شاندیز صفه هم یکی از همین رستوران ها محسوب می شود که توانسته خود را بین رستوران های لاکچری اصفهان و بهترین ها قرار دهد. همچنین رستوران شاندیز صفه از جمله بهترین رستوران های با موسیقی زنده هم به شمار میرود.

اینجا دو محیط داریم که یکی روباز و دیگری سرپوشیده است. اگر بخش روباز را انتخاب کنید، از ویو بی نظیر کوه صفه و شهر اصفهان برخوردار می شوید به علاوه هوای خنک منطقه اما اگر بخش سرپوشیده را انتخاب کنید، بجای این موارد از محیطی لوکس و خاص با کلی دکوراسیون و تزئینات پر زرق و برق لاکچری برخوردار خواهید شد. رستوران شاندیز صفه برای آنکه بهتر بین رستوران گردها محبوب شود، سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. برای وعده صبحانه که از ساعت 9 الی 11 صبح ارائه می شود، به غیر از میز سلف سرویس که هزینه جداگانه به ازای هر نفر دارد، انواع املت و صبحانه های مختلف سرو می شود اما خوشبختانه در منوی رستوران برخلاف خیلی از رستوران های لوکس و شناخته شده، با اینکه از نام های جالب برای غذا ها استفاده می شود اما محتویات آن هم درج شده تا نیازی نباشد وقت زیادی را صرف پرس و جو درباره غذا کنید.

برای دو وعده ناهار و شام، رستوران غذا های ایرانی شامل کباب ها از کباب کوبیده تا شیشلیک و برخی از غذا های محلی را سرو می کند. فارغ از اینکه غذا ها از بهترین موا اولیه تهیه شده اند و توسط سرآشپزان مجرب هم طبخ شده اند، بسیار خوشمزه هستند و ارزش پرداخت این هزینه را دارند. همچنین برای سهولت کار هم تمامی غذا ها، برنج جدا و مخلفات هم جدا ارائه می شود و از نظر حجم غذا هم بسیار مناسب هستند.

اما در رستوران شاندیز صفه برخلاف بسیاری از رستوران های معروف اصفهان، منوی کافه هم هست و فرقی ندارد چه ساعتی از روز مراجعه می کنید همیشه از این منو بهرمند هستید. در منوی کافه، نوشیدنی ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می شوند و هر کدام هم کلی تنوع دارند. برای اینکه تنوع منو را راحت تر درک کنید، فقط 13 مدل چای و دمنوش از چای انگلیسی تا دمنوش نعنا فلفلی هست. به غیر از نوشیدنی، کیک های خوشمزه ای هم در رستوران سرو می شود که همگی تازه بوده و به صورت روزانه ارائه می شوند.

در نهایت می رسیم به فیدبک رستوران گرد ها و مشتریانی که قبل تجربه رستوران شاندیز صفه را داشتند. از نظر آن ها، رستوران در جایی فوق العاده قرار دارد اما چون بخشی از مسیر پیاده روی دارد شاید برای هرکسی خوشایند نباشد. محیط رستوران از همان بدو ورد تا بخش روباز بسیار زیبا و دوست داشتنی است و مانندش را بین رستوران های اصفهان پیدا نمی کنید. اینجا درست است که منویی گران قیمت دارد اما نه تنها ارزش یکبار رفتن را دارد بلکه یکبار مراجعه کنید به مشتری دائمی رستوران تبدیل خواهید شد. از طرفی، برخلاف بسیاری از رستوران های معروف اصفهان، رستوران شاندیز صفه در شلوغ ترین روز های سال بخصوص عید نوروز، با اینکه کلی مشتری دارد و بسیار شلوغ است اما از خدمات سرویس دهی رستوران کاسته نشده و همه چی به بهترین شکل ممکن ارائه می شود.

آدرس رستوران شاندیز صفه

همانطور که از نام رستوران مشخص است، رستوران شاندیز صفه بر روی کوه صفه اصفهان قرار دارد و این کوه هم در جنوب شهر واقع شده است. راه های مختلفی برای دسترسی به کوه صفه هست که شامل اتوبان های حبیب الله، عقرب پرست، کشوری، خیابان های هزار جریب، صفه و غیره که شما در نهایت به اتوبان صفه و کوه صفه می رساند. در این منطقه بخشی از مسیر را می توان با خودرو رفت اما بخشی زیادی از مسیر را می بایست پیاده طی کنید تا به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران شاندیز صفه: 09134065425

ساعت کاری رستوران شاندیز صفه: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D32.5972857%2C51.6494191%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”486″ name=”رستوران شاندیز صفه اصفهان”]

رزرو ویلا در اصفهان

همیشه بیشتر مسافرانی که به اصفهان سفر می کنند تا بهترین خاطرات سفر را با گشت و گذار بین رستوران های خوب اصفهان، جاهای تاریخی و مناطق تفریحی شهر رقم بزنند، برای مدت کوتاهی که در اصفهان هستند برای اقامت به سمت هتل ها روی می آورند اما هتل ها همیشه هزینه های بالایی را از گردشگران اخذ می کنند و چون بطور کلی هزینه سفر برای همه اهمیت بالایی دارد، با اجاره روزانه خانه و آپارتمان در اصفهان می توان این هزینه ها را کاهش داد. در خود شهر اصفهان خانه ها و آپارتمان های مبله مختلفی هست و برخی هم تمی سنتی دارد اما در صورتیکه به فکر اجاره ویلا در اصفهان هستید، مناطق اطراف شهر و جاهای بکر و سرسبزی از جمله شهرستان چادگان بهترین ویلاهای اصفهان را در خود جای داده اند.

سوالات متداول

بهترین رستوران های اصفهان با موسیقی زنده کدام ها هستند؟

رستوران های ملک سلطان جارچی باشی، نقش جهان و شاندیز صفه از معروف ترین رستوران های با موسیقی زنده در اصفهان هستند.

معروف ترین رستوران های سنتی اصفهان کدام ها هستند؟

رستوران های ملک سلطان جارچی باشی، شهرزاد، نقش جهان، ترنج، باستانی و قصر منشی

بهترین کافه رستوران های اصفهان کدام ها هستند؟

کافه رستوران بام شهر و کافه هوگر جزء معروف ترین کافه رستوران های اصفهان هستند.

باغ رستوران های اصفهان کدام ها هستند؟

رستوران های شب نشین، باغ بامبو، فانوس و بید سبز معروف ترین باغ رستورنا های اصفهان هستند.