بهترین کافه های مشهد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کافه های مشهد از بهترین جاذبه های گردشگری در این شهر محسوب می شوند که بسیاری از اهالی مشهد و یا گردشگرانی که به شهر مشهد سفر کرده اند، برای استراحت، تفریح و سپری کردن اوقات و فراغت خود به سراغ آن ها می روند. از آنجایی که مشهد از مهمترین و بزرگترین کلانشهرهای ایران به حساب می آید، جاذبه های گردشگری متنوع و زیادی را در خود جای داده و گردشگرانی که به این شهر سفر کرده اند، گزینه های متنوعی را برای گردشگری پیش رو خواهند داشت تا برای گردش و تفریح خود انتخاب کنند. کافه گردی یکی از تفریحاتی است که در سال های اخیر در میان بسیاری از افراد جایگاه ویژه ای پیدا کرده و گروه های خانوادگی و دوستانه برای دورهمی، قرارهای دو نفره، برگزاری جشن تولد و غیره به سراغ کافه ها می روند. در حال حاضر در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران، کافی شاپ های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک از آن ها دارای ویژگی ها  و سبک و سیاق مخصوص به خود بوده و بسیاری از آن ها به پاتوق های جوانان تبدیل شده اند. کافه های زیادی در مشهد وجود دارند که از نظر سطح کیفیت خوراکی ها، طراحی محیط کافه و برخورد پرسنل دارای امتیازهای بالایی می باشند و همین موضوع باعث شده بسیاری از ساکنین مشهد برای اوقات فراغت خود، یکی از بهترین کافه های مشهد را انتخاب کرده و به سراغ آن بروند. اگر شما هم به کافه گردی در مشهد علاقه مند هستید و می خواهید بهترین کافه های مشهد را بشناسید تا برای اوقات فراغت و قرارهای دوستانه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید، بهتر است تا انتهای این مطلب با لوکس ویلا همراه باشید تا با بهترین کافی شاپ های مشهد آشنا شویم.

کافه رستوران امیرشاهان

کافه رستوران امیرشاهان از معروف ترین و زیباترین کافه های مشهد به شمار می آید که دارای چندین سالن بوده که هر یک از این سالن ها از فضای خاصی برخوردار بوده و مشتریان می توانند بر حسب سلیقه خود هر کدام از سالن های کافه رستوران امیرشاهان را که به صورت فضای باز و فضای سرپوشیده هستند، برای خود انتخاب کنند. چندین آلاچیق زیبا در فضای روباز این کافه وجود دارند که از بهترین و پرطرفدارترین بخش های این کافه محسوب می شود. یک استخر بزرگ در فضای باغ این کافه رستوران قرار دارد و فضایی با طراوت و زیبا را ایجاد کرده و مراجعه کنندگان زیادی که در تابستان ها به کافه امیرشاهان مراجعه می کنند، اغلب به سراغ فضای باز و کنار استخر می روند.

از پرطرفدارترین بخش های این کافه، روف گاردن آن است و همچنین یک سالن تالار در کافه وجود دارد که برای برگزاری مراسم های عروسی، نامزدی و جشن تولد قابل اجاره می باشد. اگر به دنبال کافه روباز در مشهد هستید که علاوه بر محیط زیبا و چشمنواز، منوی مناسبی نیز داشته باشد، کافه رستوران امیر شاهان می تواند انتخاب مناسبی برای شما محسوب شود. به صورت کلی، کافه رستوران امیرشاهان مشهد از بهترین کافه های مشهد برای تولد به شمار می آید و می توانید حتی امکاناتی نظیر تولد با دیزاین عمومی و تولد با دیزاین اختصاصی برای برگزاری تولد را در اختیار مارجعه کنندگان قرار می دهند. همچنین وجود گل و گیاهان و درختان سرسبز باعث شده اند فضایی با طراوت و زیبا به خصوص برای فصل های بهار و تابستان در این کافه به وجود بیاید.

کافه رستوران امیرشاهان از متنوع ترین منوهای رستوران و کافه ها را به خود اختصاص داده که دارای منوی ناهار، عصرانه، شام و کافه می باشد که در هر یک از این منوها انواع خوراکی ها و غذاهای مختلف وجود دارند. ناگفته نماند، زمان فعالیت این کافه رستوران از ظهر برای ناهار شروع شده و تا ساعات پایانی شب به اتمام می رسد. ناگفته نماند که رستوران امیر شاهان از بهترین رستوران های مشهد به حساب می آید و انواع غذاهای خوشمزه را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

ساعت کاری کافه رستوران امیرشاهان: از ساعت 12:30 ظهر تا 00:30 بامداد

شماره تماس کافه رستوران امیرشاهان: 05138656767، 05138683434

آدرس کافه رستوران امیرشاهان: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار هفت تیر، بین هفت تیر 3 و 5

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.32560550806331%2C%2059.498957650372624%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”992″ name=”کافه رستوران امیرشاهان”]

کافه گلدون

احتمالا برای شما هم پیش آمده که برای یک قرار دوستانه به دنبال جاذبه ای آرام و دنج بوده اید تا بتوانید به همراه دوستان خود لحظات خوش و خاطره انگیزی را رقم بزنید. کافه های زیادی در مشهد وجود دارند که هر یک از آن ها دارای حال و هوای منحصر به فرد خود بوده و می توانید آن ها را انتخاب کنید. کافه گلدون از بهترین و زیباترین کافه های مشهد شناخته شده که دارای 2 طبقه بسیار دنج می باشد و به اندازه 30 نفر ظرفیت دارد. میز و صندلی های کوچکی در فضای داخلی کافه گلدون مشهد وجود دارند که روی هر یک از میزها گلدان های کوچکی قرار داده اند و محیط مناسبی را برای قرارهای دو نفره فراهم آورده اند.

همچنین این کافه از بهترین کافه های مشهد برای تماشای فوتبال به شمار می آید که مسابقات را روی پرده پروژکتور پخش می کند و بسیاری از جوانان برای تماشای فوتبال در کافه های مشهد به سراغ کافه گلدون می روند. از فضای کافه گلدون که بگذریم، نوبت به معرفی منوی آن می رسد که انواع نوشیدنی های سرد و گرم، بستنی ها، شیک ها و کیک در منوی کافه گلدون وجود دارند.

شماره تماس کافه گلدون: 05137660135

آدرس کافه گلدون: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار ملک آباد، بلوار خیام، خیام جنوبی 10، کوچه زنبق

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.31137605135649%2C%2059.55485346868821%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”993″ name=”کافه گلدون”]

کافه شوکت

اگر در میان کافه های مشهد به دنبال خاص ترین و متفاوت ترین کافه ها هستید، کافه شوکت مشهد می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. کافه های دنج و دوستانه زیادی در مشهد وجود دارند که افراد برای قرارهای دوستانه به آن ها مراجعه می کنند تا در فضایی دوستانه، خوراکی مورد علاقه خود را میل کنند. کافه شوکت از سبک کافه های فرانسوی بهره برده و دارای فضایی بسیار زیبا و دنج می باشد و از بهترین گزینه ها در میان کافه های مشهد برای خاص پسندان به شمار می رود.

این کافه دارای منوی صبحانه لذیذی است که هر یک از گزینه ها بسیار جذاب به نظر می آیند و بسیاری از ساکنین مشهد برای صرف صبحانه به همراه دوستان و خانواده خود به سراغ کافه شوکت مشهد می روند. از همین رو، کافه شوکت از بهترین کافه های مشهد برای صبحانه محسوب می شود. در منوی این کافه، انواع نوشیدنی های سرد و گرم وجود دارند که با دیزاینی بسیار زیبا سرو می شوند. پس اگر دوست داشتید طعم لذیذ صبحانه های فرانسوی را در یکی از بهترین کافه های مشهد تست کنید، پیشنهاد ما به شما کافه شوکت مشهد در محله هنرستان می باشد.

مسیر دسترسی به کافه شوکت

کافه شوکت که از بهترین کافی شاپ های مشهد برای تولد به شمار می آید، در بلوار صارمی شهر مشهد جای گرفته که برای رسیدن به آن اگر بخواهید از خودروی شخصی استفاده نمایید، ابتدا می توانید خود را به بلوار منتظری رسانده و این بلوار را تا رسیدن به بلوار کاوه ادامه دهید. وارد بلوار کاوه شده و میدان شهید علی جوان را پشت سر گذاشته و مسیر خود را به سمت خیابان شهید فکوری ادامه دهید. خود را به بلوار پیروزی برسانید و از طریق آن خود را به بلوار هنرستان برسانید تا به راحتی به کافه زیبای شوکت برسید.

شماره تماس کافه شوکت: 05138699528، 09903682202

آدرس کافه شوکت: استان خراسان رضوی، مشهد، حدفاصل صارمی 29 و 31، ساختمان راد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.31972627257994%2C%2059.50343893687967%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”996″ name=”کافه شوکت”]

کافه لوکاوت

کافه لوکاوت از زیباترین کافه های مشهد بوده که دارای بهترین و مجهزترین امکانات می باشد و در محدوده بلوار وکیل آباد مشهد جای گرفته است. این کافه از بهترین کافه های بیرون بر مشهد بوده و به خوبی توانسته در میان اهالی مشهد به شهرت برسد. انواع نوشیدنی های سرد و گرم بر پایه قهوه و قهوه های دمی در منوی کافه لوکاوت وجود دارند. همچنین به دلیل بهره مندی از محیط زیبا، آرام و شیک، افراد زیادی به آن مراجعه می کنند. اما متأسفانه میز و صندلی زیادی نداشته و اغلب افرادی که به سراغ کافه لوک اوت می روند، معمولا تنها بوده و یا به همراه یکی از دوستان خود هستند. پس اگر به دنبال کافی شاپ دونفره مشهد هستید، کافه لوکاوت مشهد از بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

شماره تماس کافه لوکاوت: 05138693836

ساعت کاری کافه لوکاوت: از ساعت 7 صبح تا 24 بامداد

آدرس کافه لوکاوت: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار وکیل آباد، بین وکیل آباد 47 و 49

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.33152439623333%2C%2059.490060667566425%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”998″ name=”کافه لوکاوت”]

کافه کاسابلان

از جدیدترین کافه های مشهد می توان به کافه کاسابلان اشاره نمود که به تازگی در بلوار کوهسنگی مشهد افتتاح گردیده و با توجه به آن که مدت زمان زیادی از افتتاح این کافه نگذشته، اما توانسته به خوبی در میان اهالی مشهد به محبوبیت و شهرت برسد. کافه کاسابلان از سبک دکوراسیون فضای داخلی و معماری بسیار جذاب و دلربایی برخوردار است و با وارد شدن به فضای داخلی آن، خانه های قدیمی کاسابلانکای مراکش را برایتان تداعی می کند. درب و پنجره های چوبی کافه در کنار میز و صندلی های حصیری، فضایی بسیار زیبا را به وجود آورده اند و با توجه به این دیزاین زیبا، کافه کاسبلان از بهترین کافه های مشهد برای عکاسی به شمار می آید.

همچنین نورپردازی کافه بر زیبایی فضای داخلی افزوده است. از دکوراسیون و فضای داخلی کافه کاسابلان که بگذریم، نوبت به منوی این کافه می رسد که انواع خوراکی ها نظیر نوشیدنی های سرد و گرم و انواع میان وعده ها دارد. بسیاری از مشتریانی که به این کافه مراجعه نموده اند، از برخورد پرسنل، قیمت ها و فضای کافه راضی می باشند و به همین جهت در اغلب مواقعی که به سراغ کافه کاسابلان بروید، شلوغ بوده و پیشنهاد می شود پیش از مراجعه به کافه میزی را به تعداد نفرات برای خود رزرو نمایید. از آنجایی که انواع غذاهای خوشمزه در این کافه سرو می شوند، کافه کاسابلان مشهد را می توان به عنوان یکی از بهترین فست فود های مشهد نیز قلمداد کرد.

شماره تماس کافه کاسابلان: 05136024569

ساعت کاری کافه کاسابلان: از 9 تا 23 شب

آدرس کافه کاسابلان: خراسان رضوی، مشهد، بزرگراه وکیل آباد، وکیل آباد 15، خیابان شهید سرهنگ قاسمی، نبش شهید قاسمی 3

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.32281569178213%2C%2059.52206466756599%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”790″ name=”کافه کاسابلان”]

کافه نون

کافه نون از کافه های زنجیره ای در مشهد بوده که دارای چندین شعبه در نقاط مختلفی از مشهد می باشد. کافی شاپ نون از کافه های بیرون بر مشهد بوده که امکان سفارش انواع محصولات از طریق سایت آن وجود داشته و منوی آن شامل انواع نوشیدنی های سرد و گرم بر پایه قهوه، چای، شیرینی و نان های فرانسوی می باشد. ساعت کاری کافه نون مشهد همه روزه از ساعت 7 صبح تا 19 عصر می باشد.

در بسیاری از مواقع پیش می آید که در خانه و یا محل کار احساس خستگی می کنیم و هیچ چیز به جز یک قهوه سرد یا گرم نمی تواند خستگی را از تن ما خارج کند؛ وجود کافه های بیرون بر از بهترین امکاناتی هستند که می توانیم برای چنین مواقعی روی آن ها حساب کنیم و با سفارش یک قهوه به همراه شیرینی روز لذت بخشی را برای خود رقم زده و خستگی را از خود دور کنیم.

منوی کافی شاپ نون

  • انواع قهوه
  • نوشیدنی های سرد و گرم
  • چای
  • شیرینی
  • کروسان
  • ساندویچ چاباتا پاسترامی
  • چاباتا بوقلمون

آدرس شعب کافه نون

شعبه 1: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان راهنمایی، نبش راهنمایی 20

شماره تماس: 05138451292

شعبه 2: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان کوثر، نبش کوثر 2

شماره تماس: 05133815002

شعبه 3: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، سجاد 13، شقایق شمالی

شماره تماس: 05137607911

شعبه 4: خراسان رضوی، مشهد، خیابان احمدآباد، بین ابوذر 10 و 12

شماره تماس: 05138466869

شعبه 5: خراسان رضوی، مشهد، چهارراه دکترا، کنار عینک نایس

شماره تماس: 05138431001

شعبه 6: خراسان رضوی، مشهد، نبش چهارراه فرامرز عباسی

شماره تماس: 05136110836

[widgetkit id=”999″ name=”کافه نون”]

کافه عربیکا

کافه های مدرن و سبک اسپرت زیادی در سال های اخیر در مشهد افتتاح شده اند که دارای فضای زیبا و خاصی هستند که بیشترین دلیل مراجعه مشتریان به آن ها، فضای زیبای کافه ها می باشند. کافه عربیکا از جمله جدیدترین کافه های مشهد است که بیشترین دلیل شهرت آن، سرو تخصصی قهوه های دمی آن می باشد از بهترین کافه های مشهد برای قهوه خوران و قهوه دوستان به شمار می رود. افراد زیادی هستند که خلوت های خود را در کافه عربیکای مشهد سپری می کنند و هنگامی که به این کافه مراجعه کنید، می توانید افرادی را مشاهده کنید که به تنهایی به کافه عربیکا آمده اند تا از فضای آرام و دنج آن لذت ببرند.

پکیج های صبحانه و قهوه کافه عربیکا همه روزه از ساعت 7 تا 9 صبح بوده و اگر می خواهید برای صرف صبحانه و یا قهوه ای دلچسب به کافه عربیکا مشهد مراجعه کنید، این بازه زمانی را بایستی در نظر داشته باشید. کافه عربیکا دارای محیطی ساده و دنج بوده و از کافه های سرپوشیده مشهد محسوب می شود. در منوی کافه عربیکا که انواع نوشیدنی های سرد و گرم بر پایه قهوه وجود دارند به شرح زیر می باشند:

  • نوشیدنی های سرد بر پایه قهوه کافه عربیکا: آیس لته، آیس لاته نارگیل، اسپرسو مالت، آیس کارامل، فراچه چینو، آیس موکا
  • نوشیدنی های گرم بر پایه قهوه کافه عربیکا: اسپرسو، هات چاکلت، لاته، شیر کاکائو و کاپوچینو، آمریکانو، ماسالا، کارامل ماکیاتو، شیر گرم و غیره
  • قهوه های دمی: ترک، وی 60، فیزی کلد برو، کلد برو، اوریگامی و فرنچ پرس
  • نوشیدنی های سرد: انواع اسموتی و ماکتیل ها
  • نوشیدنی گرم: انواع چای و دمنوش ها
  • میان وعده ها: نان، انواع کروسان، سیمیت ها، کوکی، چیز کیک، خاچاپوری و دونات، دنیش شکلاتی، کیک هویج و غیره

شماره تماس کافه عربیکا: 05138826815

ساعت کاری کافه عربیکا: روزهای عادی از 7 صبح تا 24 بامداد و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 24 بامداد

آدرس کافه عربیکا: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار هاشمیه، بین هاشمیه 31 و 33

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7231408289057%2C%2051.33554959775735%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”1000″ name=”کافه عربیکا”]

کافی شاپ کولینان

در قسمت روف گاردن رستوران قصر درویشی، کافی شاپ کولینان قرار گرفته که از بهترین کافه های مشهد نزدیک حرم به حساب می آید. بخشی از کافی شاپ کولینان روباز و بخشی از آن سرپوشیده بوده که توسط سقف شیشه مسقف شده است؛ اما بخش روباز آن دارای طرفداران بیشتری می باشد. لذا اگر می خواهید به یکی از کافه های روباز مشهد مراجعه کنید، کافی شاپ کولینان را در نظر داشته باشید. قسمت ورودی کافه کولینان از طریق درب ورودی سمت راست رستوران بوده که بعد از عبور از آن بایستی از آسانسور استفاده نمایید و به سومین طبقه از ساختمان مراجعه کنید.

از نکات جالب این کافه می توان به وجود فضای مخصوص تولد در هر دو بخش روباز و سرپوشیده اشاره نمود که مراجعه کنندگان می توانند با رزرو از قبل، تدارکات برگزاری یک مراسم جشن تولد به یاد ماندنی را آماده نمایند. در بسیاری از بخش های کافه کولینان گلدان های مختلفی وجود داشته که محیطی سرسبز و با نشاط را برای کافه پدید آورده اند. این کافه دارای منوی جذابی بوده که شامل منوی صبحانه، ناهار، میان وعده و شام می باشد که صبحانه از ساعت 8:30 صبح تا 12:30 ظهر سرو می شود.همچنین انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کیک و دسر و غذا در کافه با بهترین و تازه ترین کیفیت نیز سرو می شوند. توجه داشته باشید در حال حاضر کافی شاپ کولینان در حال بازسازی بوده و تعطیل می باشد.

شماره تماس کافی شاپ کولینان: 09159252942

ساعت کاری کافی شاپ کولینان: از 8 صبح تا 23 شب

آدرس کافی شاپ کولینان: خراسان رضوی، مشهد، بلوار کوهسنگی، خیابان پرستار، رستوران قصر درویشی، طبقه سوم، کافه کولینان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.289426591064796%2C%2059.58029221311604%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”991″ name=”کافه های مشهد”]

کافی شاپ تونل

از بهترین کافه های مشهد برای صبحانه می توان به کافی شاپ تونل اشاره نمود که بیشترین شهرت آن به خاطر صبحانه های خوشمزه و لذیذ آن می باشد. در واقع طعم خوشمزه ترین صبحانه های مشهد را می توانید در این کافه بچشید. کافی شاپ تونل دارای دو بخش فضای روباز و فضای سرپوشیده است که هر دوی این فضاها زیبا بوده، اما فضای روباز آن که در بیرون از محوطه کافه قرار گرفته، دارای طرفداران بیشتری می باشد و به همین جهت کافه تونل از بهترین کافه های روباز مشهد محسوب می شود. یکی از معروف ترین و پرطفدارترین دسرهای کافه تونل مشهد، کرپ مخصوص تونل است که پیشنهاد می شود حتما آن را امتحان کنید.

شماره تماس کافی شاپ تونل: 05138849660

ساعت کاری کافی شاپ تونل: روزهای عادی از 8 صبح تا 24 بامداد، جمعه ها از 9 صبح تا 24 بامداد

آدرس کافی شاپ تونل: خراسان رضوی، مشهد، بلوار صارمی، بین صارمی 22 و 24

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3148262429811%2C%2059.510521440102124%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”1002″ name=”کافی شاپ تونل”]

کافه قهوه پیک

مشهد علاوه بر داشتن رستوران ها و کافه های متنوع، انواع کافه های بیرون بر در نقاط مختلفی از شهر مشهد وجود دارند که یکی از کافه های بیرون بر مشهد، قهوه پیک می باشد که در وکیل آباد جای گرفته است. محدوده ای که کافه قهوه پیک در آن قرار دارد، تعدادی دیگر از کافه های مشهد نظیر آو کافه و کافه لوکاوت در نزدیکی آن قرار گرفته اند که باعث شده به بهترین پاتوق های قهوه بازان مشهد تبدیل گردد. در اغلب ساعاتی که به این محدوده مراجعه نمایید، افراد زیاد و به خصوص قشر جوانی را خواهید دید که به سراغ یکی از این کافه ها آمده اند.

در منوی کافه قهوه پیک انواع قهوه های بر پایه شیر، اسپرسو، نوشیدنی های سرد، دمنوش های گیاهی و غیره وجود دارند و همچنین امکان سفارش طعم دهنده نظیر شکلات، کارامل، زعفران، وانیل و نارگیل به انتخاب مشتری در این کافه وجود دارد. قهوه پیک همانند دیگر کافه های مشهد، محیطی برای نشستن نداشته و مشتریان می توانند با مراجعه به کافه و یا با استفاده از سایت، سفارش های خود را انجام دهند.

شماره تماس کافه قهوه پیک: 05138689797

ساعت کاری کافه قهوه پیک: از 7 صبح تا 22:30 شب

آدرس قهوه پیک: خراسان رضوی، مشهد، بلوار وکیل آباد، حدفاصل وکیل آباد 43 و 45

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.332284052983745%2C%2059.49165335257475%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”1003″ name=”کافه قهوه پیک”]

کافه باغ بهشت

منطقه شاندیز مشهد که از دیدنی های مشهد محسوب می شود و از جمله بهترین و معروف ترین مناطق توریستی مشهد بوده که انواع رستوران های مختلفی در آن وجود دارند و اغلب ساکنین مشهد برای آخر هفته ها و ایام تعطیل و مسافران و گردشگران به سراغ کافه و رستوران های شاندیز می روند و یک روز گردشگری را برای خود رقم خواهند زد. کافه باغ بهشت از بهترین و معروف ترین کافه رستوران های مشهد بوده که دارای محوطه و فضایی بسیار زیبا و چشمنواز بوده و منوی متنوعی نیز دارد. کافه باغ بهشت یکی از کافه های شاندیز مشهد است که دارای فضایی بسیار زیبا و رویایی بوده که در میان باغی زیبا و آرام جای گرفته است.

این کافه رستوران علاوه بر فضای باغ، دارای سالن سرپوشیده نیز می باشد و امکان برگزاری انواع مراسم ها و جشن های تولد در آن وجود دارد. این باغ تالار امکان پذیرایی از 300 نفر را داشته و منوی آن نیز شامل انواع غذاهای ایرانی، انواع کیک، نوشیدنی ها، چای و قلیان می شود. میز و صندلی های کافه باغ بهشت در میان فضایی سرسبز که انواع درختان سبز و گل و گیاهان زیبا در اطراف میز و صندلی ها وجود دارند و مراجعه کنندگان می توانند در فضایی آرام و زیبا، غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند.

شماره تماس کافه باغ بهشت: 09152020455

ساعت کاری کافه باغ بهشت: از 11 صبح تا 3:00 بامداد

آدرس کافه باغ بهشت: خراسان رضوی، مشهد، ابتدای جاده شاندیز، خیابان فرهیختگان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.34090151486092%2C%2059.42481169640259%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”1004″ name=”کافه باغ بهشت”]

کافه هترا مشهد

از بهترین کافه های مشهد برای تولد می توان از کافه هترا مشهد نام برد که دارای محوطه روباز و سرپوشیده می باشد که هر دو فضای آن زیبا بوده و یک اتاق VIP در فضای داخلی کافه وجود دارد که می توانید آن را برای برگزاری مراسم جشن تولد رزرو نمایید. همچنین امکانات دیگری نظیر تزئینات و بادکنک آرایی در کافه هترا وجود داشته که می توانید در صورت تمایل از آن ها نیز بهره مند شوید. در فضای روباز کافه هترا اتاقک های هرمی شیشه ای وجود داشته که میز و صندلی در هر یک از آن ها وجود دارند و بهترین محیط را برای قرارهای دوستانه فراهم آورده اند.

همچنین امکان برگزاری جشن تولد کوچکتر و اقتصادی تر در اتاقک های شیشه ای نیز وجود دارند و می توانید با سلیقه دلخواه خود کلبه شیشه ای را دیزاین کنید. یکی از نکات منفی که درباره کافه هترا مشهد وجود دارد، این است که مشتریان از سرویس دهی کافه رضایت کامل نداشته و سرویس دهی ها با تأخیر انجام می شوند. در منوی کافه هترا صبحانه، انواع پیش غذا، انواع سالاد و دسرها، نوشیدنی های سرد و گرم و غیره وجود دارند. در کل می توان کافه هترا را به عنوان یکی از زیباترین کافه های مشهد برای عکاسی به شمار آورد و عکس های بسیار زیبا و به یاد ماندنی را در آن به ثبت برسانید.

شماره تماس کافه هترا مشهد: 09944416398

ساعت کاری کافه هترا: از 8:30 صبح تا 24 بامداد

آدرس کافه هترا مشهد: خراسان رضوی، مشهد، بلوار کوثر، باهنر 3، پلاک 25

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.31722667397975%2C%2059.52289692660949%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”1005″ name=”کافه هترا مشهد”]

کافه رستوران بلانش

در سال 1396 یکی از زیباترین کافه رستوران های مشهد که از فضای زیبا و سفید رنگ بهره می برد، در منطقه بلوار سجاد مشهد راه اندازی گردید و با نام کافه رستوران بلانش شناخته می شود. کافه بلانش با گنجایش تعدادی حدود 100 نفر، می تواند از بزرگترین کافه های مشهد قلمداد گردد و از دو فضای سرپوشیده و روباز برخوردار است. کافه هایی که دارای دو بخش مجزا به صورت روباز و سرپوشیده هستند، دارای طرفداران بیشتری بوده و مشتریان می توانند بر حسب سلیقه خود هر کدام از فضاها را بخواهند برای خود انتخاب نمایند که خوشبختانه کافه رستوران بلانش این امکان را برای مشتریان فراهم آورده است.

در بخش فضای باز این کافه رستوران، میز و صندلی های چوبی قرار داده شده و در میان فضای حیاط کافه نیز گلدان های زیبایی وجود دارند و دیوارهای حیاط نیز همگی به رنگ سفید بوده و فضایی دلباز و زیبا را پدید آورده اند. زمانی هم که هوا رو به تاریکی می رود، نورپردازی بسیار زیبایی در فضای روباز مجموعه روشن می شود که بهترین فضا را برای ثبت عکس های زیبا و خاطره انگیز فراهم می آورد. در فضای داخلی کافه نیز رنگ سفید غالب بوده و تمام دیوارها سفید رنگ می باشند و میز و صندلی های طوسی و زرد توانسته اند به خوبی فضا را از یکنواختی بیرون بیاورند.

در کافه رستوران بلانش امکان برگزاری جشن تولد وجود داشته و می توانید با رزرو میز در هر کدام از بخش های حیاط، سالن سرپوشیده و یا تراس مراسم خود را برگزار نمایید. اکثر مشتریانی که برای اولین بار به کافه بلانش مراجعه می کنند، اغلب رضایت کامل دارند. منوی کافه رستوران بلانش انواع نوشیدنی ها، غذاها و دسرها را شامل می شود که می توان به انواع ساندویچ ها، برگرها، اسموتی ها، قهوه های سرد و گرم و غیره اشاره نمود. به همین خاطر، بهترین موقعیت را فراهم آورده تا افراد با هر سلیقه ای که باشند، بتوانند خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند.

شماره تماس کافه رستوران بلانش: 09155207695

ساعت کاری رستوران بلانش: از 8:30 صبح تا 24 بامداد

آدرس کافه رستوران بلانش: خراسان رضوی، مشهد، بلوار سجاد، خیابان بنفشه 3​

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.3227601022453%2C%2059.55761042418649%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”1006″ name=”کافه رستوران بلانش”]