بهترین فست فود های مشهد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مشهد با اختلاف بهترین شهر ایران برای رستوران گردی است چون اکثر رستوران ها و فست فود های مشهد که تعدادشان روز به روز بیشتر هم می شوند، نسبت به بسیاری از شهر ها بخصوص تهران، قیمت های بهتر، کیفیت مطلوب تر و همچنین تنوع بیشتر دارند. در سایت لوکس ویلا پیش تر نگاهی به بهترین رستوران های مشهد انداخته بودیم و الان میخواهیم بهترین فست فود های مشهد از نگاه مردم را معرفی کنیم.

فست فود آس برگر

بهترین فست فود های مشهد را با فست فود آس برگر شروع می کنیم. فست فودی که به واسطه محبوبیتش بین مردم، دو شعبه در شهر مشهد دارد و یکی جزء بهترین فست فود های وکیل آباد مشهد است و دیگری هم در بلوار قاضی طباطبایی مشهد قرار دارد. فست فود آس برگر اولین شعبه خود را در بلوار وکیل آباد افتتاح کرده بود و چون تخصص خود را روی برگر هایی بی نظیر گذاشت به همین دلیل بین برگر باز ها کلی طرفدار پیدا کرد و تصمیم گرفت شعبه دوم خود را در بلوار قاضی طباطبایی با دکوراسیونی جذاب تر و خدمات بهتر افتتاح کند.

همه رستوران گردها و عاشقان غذا های فست فودی میدانند زمانی که یک فست فود تمرکز خود را صرفاً روی یک مدل غذا بگذارد بی شک در آن زمینه بهترین خواهد بود. فست فود آس برگر هم از اسمش مشخص است که برگر هایی آس و معرکه قرار است ارائه دهد. شعبه بلوار وکیل آباد فست فود آس برگر شاید بهترین فست فود مشهد وکیل آباد نباشد اما در زمینه سرو برگر های خوشمزه و آبدار به همراه غذا های سوخاری، بین تمام فست فود های وکیل آباد مشهد حرف ها برای گفتن دارد. این شعبه محیطی ساده و عادی در حد یک فست فود معمولی دارد اما ظرفیت بالایی داشته و همیشه هم شلوغ است بطوریکه در روزهای آخر هفته و تعطیلات شاید نیاز باشد زمانی هرچند اندک منتظر بمانید تا میزی در اینجا خالی شود اما به ندرت پیش می آید.

شعبه دوم محیطی بزرگتر، زیباتر، جذاب تر و مدرن تر دارد و بیشتر جوان پسند است و استفاده از میز و صندلی های چوبی به همراه تمی سفید و قهوه ای جلوه خوبی را به اینجا بخشیده. هر دو شعبه برگر هایی بی نظیر دارند و تمامی برگر ها از بهترین گوشت های دست ساز تهیه شده. این گوشت ها توسط سرآشپزان مجرب مجموعه طبخ می شوند و چون نظارت سختی روی آشپزخانه رستوران هست، هر دو شعبه فست فود آس برگر مشهد غذا های یکسانی از لحاظ حجم، کیفیت و مزه دارند. به راستی که فست فود آس برگر با اینکه تمرکز خود را روی برگر گذاشته و برگرهایی به این خوشمزگی را به ندرت بین فست فود های مشهد پیدا خواهید کرد اما در کنار آن، انواع مرغ های سوخاری هم در اینجا سرو می شود و سوخاری هم کم و کسری نسبت به برگر ها ندارند.

بطور کلی، مشهد به باور خیلی ها بهترین شهر ایران برای شکم گردی است چراکه تقریباً بالای 90 درصد فست فود ها و رستوران های مشهد غذا های باکیفیتی ارائه می دهند. اما دلیل مهمی که مشهد را به عنوان بهترین شهر برای شکم گردی انتخاب می کنیم، قیمت غذا ها می باشد. بر فرض مثال در فست فود آس برگر و زمان نگارش این مطلب، قیمت یک برگر کلاسیک در فست فود آس برگر 85هزار تومان است، اغلب غذا ها در بازه 90 تا 100 قرار دارند و گران ترین آیتم هم مگا برگر است با برچسب قیمتی 125 هزار تومان در حالیکه همین مگا برگر بین فست فود های تهران بالای 200 هزار تومان قیمت دارد. این موضوع در خصوص رستوران ها و غذا های ایرانی و غیره هم صدق می کند.

با این اگر تصمیم دارید یکی از خوشمزه ترین برگر هایی که در مشهد پیدا می شود را امتحان کنید، یکی از بهترین فست فود های مشهد که ما پیشنهاد می کنیم فست فود آس برگر است. از نظر قیمتی تقریباً برابر با سایر فست فود های خوب مشهد می باشد و در کنار آن، نه تنها با اولین مراجعه به مشتری ثابت اینجا در زمینه برگر ها تبدیل خواهید شد، خدمات سرویس دهی هم در شرایط خوبی قرار دارد و حتی در روز های شلوغ هم غذا ها همیشه به موقع سرو می شوند البته در نظر داشته باشید اینجا زمانی که سفارش می دهید، زمانی که غذا حاضر می شوند از طریق پیجر به شما اطلاع می دهند و خودتان باید به بخش صندوق مراجعه کنید و غذایتان را تحویل بگیرید. لازم به ذکر است رستوران به صورت بیرون بر نیز سفارش می پذیرد.

آدرس فست فود آس برگر

فست فود آس برگر در شهر مشهد دو شعبه دارد. شعبه اول در بلوار وکیل آباد قرار دارد و پیش تر نیز گفتیم که اینجا از جمله بهترین فست فود های مشهد وکیل آباد است. برای دسترسی به این شعبه، در بلوار وکیل آباد مسیر شرق به غرب، بعد از بلوار سید رضی به بلوار دانش آموز خواهد رسید. شعبه وکیل آباد فست فود آس برگر نبش بلوار دانش آموز قرار دارد. شعبه دوم آس برگر نیز در بلوار قاضی طباطبایی واقع شده و کافیست وارد بلوار سازمان آب برسید

شماره تماس شعبه وکیل آباد فست فود آس برگر: 38935363-051

شماره تماس شعبه قاضی طباطبایی فست فود آس برگر: 37261050-051

ساعت کاری شعبه وکیل آباد فست فود آس برگر: همه روزه از ساعت 18:30 الی 23:30

ساعت کاری شعبه قاضی طباطبایی فست فود آس برگر: همه روزه از ساعت 12:00 الی 15:00 و از ساعت 18:30 الی 23:30

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2GiUKgq4DmY2diEJ6|target:_blank”]

[widgetkit id=”724″ name=”فست فود آس برگر مشهد”]

فست فود شبدیز مشهد

کمتر کسی هست در مشهد که فست فود شبدیز را نشناسد. فست فودی که سه شعبه در مشهد دارد و یک سر و گردن از بسیاری از فست فود های مشهد بخصوص بهترین فست فود های وکیل آباد مشهد بالاتر است و میخواهیم نگاهی به این فست فود بیاندازیم و ببینیم چه آیتم هایی در فست فود شبدیز باعث شده اینجا جزء بهترین فست فود های مشهد بین هزاران فست فود باشد و از هرکسی که سوال می کنیم بهترین فست فود وکیل آباد مشهد کجاست، آدرس فست فود شبدیز را ارائه دهد.

فست فود شبدیز همانطور که گفتیم سه شعبه در شهر مشهد دارد. یکی در بلوار وکیل آباد هست، دیگری در خیابان هفت تیر و آخرین شعبه هم در بلوار خیام مشهد قرار دارد اما بین این شعبات، شعبه خیابان هفت تیر محبوب تر است و همه هم معمولاً به این شعبه مراجعه می کنند مگر آنکه شعبات دیگر فست فود شبدیز به آن ها نزدیک تر باشد.

معمولاً چه فست فود های مشهد باشد چه هر شهر دیگری، این موضوع هم در خصوص رستوران ها نیز صدق می کند و این است که یا مجموعه محیطی لوکس و بی نظیر دارد اما غذا ها از سوی دیگر، کیفیت چندانی ندارند یا اگر هم داشته باشند به واسطه لوکس بودن مجموعه بسیار گران هستند یا از طرف دیگر، مجموعه از یک محیطی عادی و بعضاً شیک برخوردار است اما غذا هایی بی نظیر ارائه می دهد. ولی کم پیش می آید جایی باشد که هم محیطش لوکس و بی نظیر باشد و هم غذا هایش حرف نداشته باشند. فست فود شبدیز از همین معدود فست فود ها است که بین رستوران گردها با نام کافه فست فود شبدیز هم شناخته می شود چون غذا های فست فودی در محیطی لوکس و دوست داشتنی به سبک رستوران های ایتالیایی و کافه رستوران ها ارائه می دهد و از طرفی، کافی شاپ هم دارد.

فست فود شبدیز یا به عبارتی، کافه فست فود شبدیز مشهد فست فودی خاص و دوست داشتنی در شهر مشهد به شمار میرود. اینجا از زیباترین و جذاب ترین فست فود های مشهد است و تمامی طراحی و معماری کافه فست فود شبدیز را خانم شقایق بوعلی انجام داده. اینجا فضایی دلباز و بزرگ دارد و به لطف سقفی با ارتفاع بالا و استفاده از شیشه های مات، به خوبی روشن می شود و نیازی به نورپردازی آنچنانی ندارد. همه جای رستوران شبدیز گل و گیاه و تزئینات لوکس و شکیل مشاهده می شود و استفاده از مبل های رنگارنگ و میز های چوبی زیبا، جلوه خوبی را به محیط بخشیده و با اینکه شبدیز جزء معروف ترین فست فود های مشهد به شمار میرود اما هرموقع به اینجا مراجعه کنید با جوی آرامش بخش و دوست داشتنی مواجه خواهید شد.

دو شعبه دیگر شبدیز هم در نوع خود از فضای زیبا و مناسبی برخوردار هستند اما به اندازه شعبه هفت تیر جذاب نیستند. همچنین تمامی شعبات به صورت بیرون بر هم غذا ارسال می کنند یا می توانید حضوری مراجعه کنید و غذا را به صورت بیرون بر تحویل بگیرید.

فست فود شبدیز مشهد غذا های فست فودی سرو می کند و به عبارتی، در منوی فست فود شبدیز انواع پیتزا، برگر، ساندویچ، سوخاری و غذا های پرسی مشاهده می شود. برای پیتزاها، فست فود شبدیز 14 مدل پیتزا در نظر گرفته که دو مدل از آن ها پیتزای مینی هستند. محبوب ترین آیتم بین پیتزاها همان پیتزای مخصوص شبدیز است که پرملات، خوشمزه و باکیفیت می باشد. همچنین بین پیتزاها، آیتم های خاصی هم هست مانند پیتزای جوجه کباب، پیتزای ماهی قزل آلا، پیتزای فونگی و غیره که تجربه ای جدید و خاطره انگیز را به ارمغان می آورند.

برگر های شبدیز هم بسیار باکیفیت هستند و کلی هم مشتری پر و پاقرص دارند. 8 مدل برگر در اینجا سرو می شود و برخلاف پیتزاها، برگر های خاصی نیستند و آیتم ها، برگر های عادی هستند که در همه جا پیدا می شود از چیز برگر و ذغالی برگر تا رویال برگر دبل اما قطعاً چیزی که اینجا سرو می شود باکیفیت تر، خوشمزه تر و جذاب تر بوده و همچنین در کنار برگرها هم دورچین قرار داده می شود. غذا های پرسی اما تنها به 8 آیتم ختم می شوند شامل مرغ های سوخاری دو و سه تکه، پر فیله سوخاری، بشقاب داغ رست بیف، بشقاب داغ ژامبون، دو مدل لازانیای شبدیز و ویژه و چیپس و پنیر است. در بخش ساندویچ ها نیز فقط 3 مدل ساندویچ هات داگ ساده و ویژه و فیله استریپس ویژه ارائه می شود.

در کنار غذا های اصلی، 5 آیتم هم برای پیش غذا در نظر گرفته شده که شامل قارچ سوخاری، سیب زمینی و سه مدل سالاد فصل، کلم شیرین و سزار دو نفره می باشد که پیشنهاد می کنیم حتماً بین این ها سالاد سزارش را امتحان کنید. به سراغ نظرات مشتریان فست فود شبدیز و رستوران گرد هایی که تجربه اینجا را داشته اند می رویم. از نظر مشتریان، شبدیز غذا هایی ارائه می دهد که از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند و طعم و کیفیت و حجم غذا ها به خوبی نشان می دهد در کنار مواد باکیفیت، سرآشپزان مجربی هم در این مجموعه فعالیت می کنند. همچنین غذا ها در هر سه شعبه یکسان هستند. اما با اینکه اینجا غذا ها را به صورت بیرون بر نیز ارائه می دهد ولی رستوران گردها و مشتریان بر این باورند غذا های فست فود شبدیز را باید حضوری میل کرد چون علاوه بر بهرمندی از محیطی لوکس و دوست داشتنی، غذا ها زمانی که ارسال می شوند کمی سرد می شوند و مزه خود را از دست می دهند.

راستی اگر حضوری مراجعه کنید، از بخش کافی شاپ فست فود شبدیز نیز برخوردار خواهید شد. در بخش کافی شاپ اینجا انواع نوشیدنی در بخش اسپرسو بار، کلی نوشیدنی سرد کافئین دار، انواع چای و دمنوش، قهوه های دمی، میلک شیک های خوشمزه و متنوع، موکتل های بی نظیر، اسموتی و آبمیوه های طبیعی سرو می شود. در نهایت، کافه فست فود شبدیز جزء فست فود های گران مشهد به شمار میرود و شعبه هفت تیر هم چون نزدیک به بلوار وکیل آباد قرار دارد جای دارد جزء لوکس ترین فست فود های بلوار وکیل آباد مشهد در نظر گرفت. با این حال، اینکه میگوییم قیمت غذا ها در اینجا گران است درواقع برابر با بهترین فست فود های تهران است و نسبت به سایر فست فود های مشهد از برچسب قیمتی بالاتری برخوردار می باشد هرچند ارزش این محیط زیبا، خدمات خوب و بخصوص غذا های باکیفیت و لذیذ را دارد.

آدرس فست فود شبدیز مشهد

همانطور که گفته شد، فست فود شبدیز مشهد دارای سه شبعه در شهر مشهد است. شعبه هفت تیر که معروف ترین و بهترین شعبه فست فود شبدیز به شمار می رود، در بلوار هفت تیر و مابین هفت تیر 13 و 15 قرار دارد. شعبه دوم در بلوار قدس مشهد نبش خیابان قدس 15 قرار دارد. شعبه وکیل آباد نیز نبش وکیل آباد 67 واقع شده است. همچنین در نظر داشته باشید اگر میخواهید به شعبه هفت تیر فست فود شبدیز مراجعه کنید، این شعبه برای مشتریان خود پارکینگ اختصاصی هم دارد و پارکینگ فست فود شبدیز شعبه هفت تیر در بلوار هفت تیر، مابین هفغت تیر 13.2 و 15.1 قرار دارد.

شماره تماس فست فود شبدیز: 38666666-051

ساعت کاری فست فود شبدیز مشهد: همه روزه از ساعت 11:30 الی 15:30 و از ساعت 18:00 الی 1:30 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FtqFxw3rRrXGDy5EKA|target:_blank”]

[widgetkit id=”722″ name=”کافه فست فود شبدیز مشهد”]

فست فود چیلی چیز مشهد

فست فود چیلی چیز هم از دیگر کافه فست های مشهد است که از برخی لحاظ، بهتر از کافه فست فود شبدیز می باشد و همچنین بر خلاف کافه فست فود شبدیز، اینجا وعده صبحانه هم دارد آن هم به صورت سلف سرویس و کمتر رستوران و فست فودی در مشهد هست که وعده صبحانه نیز ارائه دهد.

کافه فست فود چیلی چیز که از خاص ترین فست فود های مشهد وکیل آباد به شمار میرود، جایی است که برای جوانان خاص و دلنشین به شمار می رود و برای پدران و مادران، فست فودی نوستالژی چراکه اینجا از میز و صندلی های به سبک قدیم، تلویزیون های بزرگ قدیمی، باجه های تلفن عمومی قرمز رنگ و تابلوهای قدیمی حس نوستالژی خوبی را ارائه می دهد. فست فود چیلی چیز مشهد دو فضا برای نشستن دارد یکی سالن داخلی مجموعه که در کنار این تزئینات، کتابخانه با کتاب های قدیمی هم دارد و دیگری فضای روباز که حیاطی بزرگ است و در کنارش یک مینی ماینز قرمز رنگ دوست داشتنی هم به چشم میخورد.

فست فود چیلی چیز همانطور که گفتیم، با بسیاری از کافه فست فود ها و فست فود های مشهد تفاوت هایی دارد که یکی از آن ها، ارائه وعده صبحانه است. اینجا همه روزه از ساعت 9 صبح باز می شود و از ساعت 9 الی 11 صبح برای وعده صبحانه آن هم به صورت سلف سرویس می توانید روی چیلی چیز حساب کنید. مشتریان برای وعده صبحانه مبلغی را به عنوان ورودی به ازای هر نفر پرداخت می کنند و می توانند از بوفه صبحانه به صورت نامحدود استفاده کنند. برای صبحانه اینجا کلی آیتم و نوشیدنی های خاص در نظر گرفته اما در نظر داشته باشید فست فود چیلی چیز روز های پنج شنبه و جمعه برای وعده صبحانه بسیار شلوغ می شود و بارها پیش آمده مشتریانی که دیر مراجعه کرده اند با اتمام برخی از آیتم های صبحانه مواجه شده اند.

از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد برای وعده های خوشمزه و خاص ناهار و شام همچنان فست فود چیلی چیز از بهترین فست فود های مشهد وکیل آباد به شمار میرود. معمولا اکثر کافه فست فود های مشهد غذا های فست فودی به سبک آمریکایی ارائه می دهند یعنی پیتزاهایی با حجم بالا و مزه ای به یاد ماندنی. کافه فست فود چیلی چیز در کنار پیتزا ها، برگر ها، غذا های سوخاری و ساندویچ های دیگر، بخش غذا های فرنگی نیز در منوی خود دارد و در بخش غذا های فرنگی، پاستا، لازانیا و انواع استیک های گوشت و مرغ به چشم میخورد. پیتزاها و پاستا ها بطور کلی از حجم خوبی برخوردارند و برگرها چون از برگرهای دست ساز باکیفیت استفاده می شود، شاید نتوانند یک نفر را به خوبی سیر کنند برای همین، کافه فست فود چیلی چیز در کنار برگرها، دورچینی از سیب زمینی و سالاد و غیره نیز قرار می دهد.

با اینکه در کنار غذا ها شما می توانید کلی پیش غذای لذیذ هم سفارش دهید اما در نظر داشته باشید اینجا میز اردو دارد و چند مدل سالاد بر روی آن قرار داده شده لذا می توانید با پرداخت هزینه ای تحت عنوان میز اردو، هرچقدر میخواهید از سالاد های متنوع با سس های خاصشان بهرمند شوید و لذت ببرید. ناگفته نماند اینجا یک کافه فست فود است و به غیر از غذا های فست فودی که به گفته مشتریان بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و خیلی ها را به مشتریان ثابت اینجا تبدیل کرده، منوی کافی شاپ نیز دارد و کلی نوشیدنی گرم و سرد به همراه دسرهای متنوع نیز در اینجا سرو می شود.

کافه فست فود چیلی چیز خدمات برگزاری مراسم ها و جشن های مختلف نیز دارد. هم در فضای روباز مجموعه و هم در داخل سالن سرپوشیده، میز های بزرگ 12 نفره برای مشتریان در نظر گرفته شده و از قبل می توانید آن ها را رزرو کنید حال برای دورهمی باشد یا جشن ها و مراسم های مختلف. همچنین اگر میخواهید برای تولد رزرو کنید، کافه فست فود چیلی چیز نه تنها میز ها برای شما تزئین می کند بلکه خدمات و امکانات ویژه هم ارائه می دهد. در نهایت، اینجا تجربه خاص و متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد و از نظر قیمتی هم چون یک کافه فست فود است، شاید نسبت به بسیاری از فست فود های مشهد غذا ها و نوشیدنی ها از قیمت های بالاتری برخوردار باشد اما ارزش امتحان کردن را دارد.

آدرس فست فود چیلی چیز مشهد

از آنجایی که کافه فست فود چیلی چیز از بهترین فست فود های وکیل آباد مشهد به شمار میرود، برای دسترسی به این کافه فست فود باید به بلوار وکیل آباد مشهد مراجعه کنید. کافه فست فود چیلی چیز در بلوار هفت تیر وافع شده برای همین، اگر در مسیر شرق به غرب بلوار وکیل آباد هستید، کافیست از طریق خروجی وارد بلوار هفت تیر شوید، از طریق اولین دوربرگردان وارد بلوار هفت تیر به سمت جنوبی شده و بعد از اینکه از روی پل وکیل آباد عبور کردید، در انتها به میدان هفت تیر خواهید رسید. مجدد که از طریق میدان وارد بلوار هفت تیر شدید، قبل از اینکه به پل برسید در خیابان هفت تیر 6 کافه فست فود چیلی چیز را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود چیلی چیز مشهد: 3866600-051

ساعت کاری فست فود چیلی چیز مشهد: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FMShWK1GihLBd9aP49|target:_blank”]

[widgetkit id=”723″ name=”فست فود چیلی چیز مشهد”]

فست فود کندز

به باور خیلی ها، کندز بهترین پیتزا فروشی مشهد در بلوار جانباز و حوالی مرکز خرید پروما است. فست فود کندز فست فودی قیمت مناسب در شهر مشهد است و بین صد ها فست فود در مشهد توانسته با حفظ کیفیت بالا و طعمی به یاد ماندنی، قیمت های خیلی خوبی هم داشته باشد. از بیرون که به فست فود کندز نگاه می کنیم، تصور داریم قرار است وارد یکی از لوکس ترین فست فود های مشهد شویم و کلی تنوع غذایی داشته باشیم. فست فود کندز سالنی بسیار بزرگ و باظرفیت بالا دارد و چون از معروف ترین فست فود های مشهد به شمار میرود، همیشه شلوغ است برای همین شاید سر و صدا در این محیط کمی آزاد دهنده باشد. سالن فست فود کندز از دکوراسیون و طراحی شیکی برخوردار است و نورپردازی شکیلی هم دارد.

در فست فود کندز برخلاف تصوری که از آن داریم با توجه به محیط و سالن بزرگ و زیبایش، غذا های آنچنان متنوعی سرو نمی شود. به عبارت دیگر، منوی فست فود کندز مشهد تنها 2 ایتم سیب زمینی و قارچ سوخاری را در بخش پیش غذا دارد، در قسمت کنتاکی استریپس و کنتاکی های چند تکه د لقمه سوخاری مشاهده می شود، ساندویچ های ویژه کندز و چند آیتم جذاب در بخش ساندویچ های برگر کندز از زینگر تا ساندویچ کریسپ برگر مشاهده می شود که کلی هم طرفدار دارد. اگر عاشق فست فود و ساندویچ های حجیم هستید، کندز بین فست فود های مشهد جایی است که مشتری ثابتش می شوید چون معمولاً ساندویچ های بمبی کیفیت ندارند و فقط سیر می کنند ولی در کندز اینگونه نیست. اینجا سه ساندویچ دارد با نام های بمب کندز، خمپاره کندز و مین کندز که مرد افکن هستند. کنار آن ها، یکسری ساندویچ های متری هم هست که به صرفه هم می باشند.

کل غذا هایی که در فست فود کندز سرو می شود یکطرف، پیتزاهای اینجا هم دنیای دیگری دارند. در فست فود کندز 10 آیتم پیتزا هست که هم به صورت یک نفره و هم به صورت دو نفره سرو می شود اما اول از همه، ظاهر وسوسه انگیزشان شما را شیفته خود می کنند و سپس طعم و حجمی که دارند چون از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند و همین دلیل است که کندز را تا این اندازه بین مردم محبوب کرده.

آدرس فست فود کندز

برای اینکه به فست فود کندز دسترسی داشته باشید، بهترین مسیر بلوار فردوسی است و کافیست از طریق بلوار فردوسی به میدان جانباز برسید و سپس در ضلع شمالی میدان وارد بلوار جانباز شوید تا با عبور از مرکز خرید پروما، فست فود کندز را مشاهده کنید. لازم به ذکر است از آنجایی که کندز نه تنها خودش شلوغ است بلکه در جای شلوغ و پرترددی هم واقع شده، اینجا به صورت بیرون بر هم غذا ارسال می کند.

شماره تماس فست فود کندز: 34265192-051

ساعت کاری فست فود کندز: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FGJFYCYEMZkvLGzVy7|target:_blank”]

[widgetkit id=”650″ name=”فست فود کندز مشهد”]

پیتزا فرنو مشهد

پیتزا فرنو فست فودی در مشهد است که نزدیک به یک دهه از فعالیتش می گذرد و بسیاری از فست فود بازها و رستوران گردها بر این باورند اینجا جزء برترین فست فود های مشهد است و حتی بهترین فست فود مشهد هم می باشد. در سال 1394، محمدرضا نوفرستی که کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و کارشناسی معماری داشت، تصمیم گرفت برند فرنو را افتتاح کند. به لطف تلاش ها شبانه روزی او، فست فود فرنو توانست جایگاه خوبی را بین فست فود های مشهد به دست بیاورد و در زمینه غذا های باکیفیت و متنوع حرف ها برای گفتن دارد.

فست فود پیتزا فرنو که جزء بهترین پیتزا فروشی های مشهد هم به شمار میرود، هر چیز خوبی که از یک فست فود خوب انتظار داریم را در خود دارد. پیتزا فرنو سالنی بزرگ و با ظرفیت خوب دارد هرچند در آخر هفته ها بسیار شلوغ می شود، دکوراسیون و طراحی فست فود فرنو خاص و دوست داشتنی است و المان های مهم از نظر نورپردازی، فاصله میزها از یکدیگر و رنگبندی و دیزاین مناسب را رعایت کرده. در کنار میز و صندلی ها که ظرفیت های مختلفی هم دارند، مبل های راحتی هم برای مشتریان در نظر گرفته شده. نقطه قوت فست فود پیتزا فرنو که بسیاری از فست فود های مشهد از آن بی بهره اند، اتاق وی آی پی لوکس برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف است که خدمات ویژه ای هم در آنجا ارائه می شود.

در فست فود پیتز فرنو مشهد پیتزاهای ایتالیایی به صورت دو نفره، پیتزاهای آمریکایی، بشقاب غذاهای فرنگی از کوردون بلو تا لازانیا و استیک و رسبت بیف و غیره، ته چین گوشت و بادمجان و ته چین مرغ، 3 آیتم برگر خوشمزه و آبدار با گوشت های دست ساز باکیفیت و پیش غذا های متنوع و لذیذ سرو می شود. همه غذا ها از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند که نتیجه آن، طعمی به یاد ماندنی است. پیتزا فرنو با اینکه جزء بهترین فست فود های وکیل آباد مشهد به شمار میرود اما قیمت های نسبتاً بالایی دارد.

آدرس پیتزا فرنو مشهد

پیتزا فرنو نبش خیابان وکیل آباد 69 قرار دارد لذا اگر بین بهترین فست فود های وکیل آباد مشهد، پیتزا فرنو را انتخاب کردید برای دسترسی به این فست فود می بایست وارد بلوار وکیل آباد شرق به غرب شوید و پس از بلوار سید رضی، وارد کندرو شوید تا نبش خیابان وکیل آباد 69 پیتزا فرنو را مشاهده کنید.

شماره تماس پیتزا فرنو مشهد: 38666646-051

ساعت کاری پیتزا فرنو مشهد: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FnMFS674UM1Wn9mAWA|target:_blank”]

[widgetkit id=”651″ name=”فست فود فرنو مشهد”]

رستوران پاچینو مشهد

رستوران پاچینو در سال 1388 افتتاح شد ولی برخلاف بسیاری از فست فود های مشهد که سال ها طول کشید تا معروف شود، از همان اوایل بخاطر خدمات خوب، غذا های باکیفیت و صد البته خوش قیمت در محیطی جوان پسند و دوست داشتنی توانست به محبوبیت بالایی برسد و امروزه هم جایگاه خوبی را بین بهترین فست فود های مشهد بخصوص فست فود های بلوار خیام مشهد به دست بیاورد.

رستوران پاچینو از نظر طراحی و دکوراسیون همانند رستوران های ایتالیایی است و محیطی شکیل و کلاسیک به همراه تزئینات سرسبز و میز و صندلی های چوبی دارد. اینجا ظرفیت قابل قبولی دارد ولی در روزهای آخر هفته و تعطیلات فوق العاده شلوغ می شود. در رستوران پاچینو 11 آیتم برای مشتریان به عنوان پیش غذا سرو می شود که شامل سالاد های سبز، مرغ، سوپ، سیب زمینی های متنوع، قارچ سوخاری، پیراشکی گوشت، مرغ و سیر و کیک مرغ و آنقدری خوشمزه هستند که تا غذای اصلی سرو شود حسابی شما را مشغول می کنند.

در بخش غذا های اصلی که در رستوران پاچینو سرو می شود، هم پیتزاهای ایتالیایی هست و هم پیتزاهای آمریکایی اما برخلاف تصور که پیتزاهای ایتالیایی باید دو نفره باشند، اینجا پیتزاهای آمریکایی به صورت دو نفره و سه نفره سرو می شوند و نکته جالبتر هم در منوی پیتزاهای آمریکایی، مشاهده آیتم هایی همچون پیتزا لبنانی سه نفره می باشد که مخلوط جوجه زعفرانی، رست بیف و پنیر است. آیتم های خاص دیگری هم در اینجا هست مانند پیتزا جوجه و پیتزا فیله که کلی طرفدار دارند. کیفیت در رستوران پاچینو حرف اول را میزند و اگر برای شما کیفیت از اهمیت بالاتری نسبت به قیمت برخوردار است، اینجا بی شک یکی از بهترین انتخاب ها میان فست فود های مشهد خواهد بود.

در آخر نیز این نکته را بدانید هنگام سرو غذا، برای شما تعدادی سس متنوع آورده می شود با نام سس بار و همه مشتریان از این سس بار بسیار راضی بودند چون تنوع خوبی داشت و توسط خود مجموعه نیز تهیه میشد.

آدرس رستوران پاچینو مشهد

رستوران پاچینو در بلوار خیام مشهد قرار دارد و نزدیک به رستوران پسران کریم که از معروف ترین رستوران های مشهد به شمار میرود واقع شده است بدین منظور، بهترین راه برای دسترسی به رستوران پاچینو از طریق بلوار دستغیب است. در چهارراه بلوارهای خیام و دستغیب، وارد بلوار دستغیب به سمت شرق می شوید و سپس وارد اولین خیابان یعنی خیابان فرهاد می شوید تا در انتها به فرهاد 22 برسید. در سمت راست رستوران پسران کریم و در سمت چپ هم رستوران پاچینو قرار دارد.

شماره تماس رستوران پاچینو مشهد: 37651010-051 و 37658085-051

ساعت کاری رستوران پاچینو مشهد: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 16:00  و از ساعت 18:00 الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FDd7V1WaFDFHsfcPA8|target:_blank”]

[widgetkit id=”649″ name=”فست فود پاچینو مشهد”]

رستوران پر وحشی

رستوران پر وحشی که با نام گریل فود پروحشی شناخته می شود، رستورانی خاص و بی نظیر در شهر مشهد است و اگر از طرفداران پر و پاقرص رستوران های ایتالیایی هستید، بی شک بین فست فود های مشهد یکی از بهترین گزینه هایی که باید تجربه کنید پر وحشی است. رستوران پر وحشی جایی همه چی تمام است چه از لحاظ محیط، چه از لحاظ غذا و چه از لحاظ قیمت و خدمات سرویس دهی برای همین، هرکسی که به اینجا مراجعه می کند به یکی از مشتریان ثابتش تبدیل خواهد شد.

رستوران پروحشی محیط آنچنان بزرگ و با ظرفیت بالایی ندارد اما در عوض، علاوه بر سالن داخلی و سرپوشیده، قسمت روباز هم دارد. سالن داخلی رستوران به سبک رستوران های ایتالیایی است و از نورپردازی کم و میز و صندلی های چوبی و دکوراسیون ساده و شکیل برخوردار می باشد و محیط روباز علاوه بر امکان استعمال دخانیات، در فضایی سرسبز و دوست داشتنی قرار دارد و بسیاری از مشتریان رستوران همیشه ترجیح می دهند در فضای روباز بنشینند.

رستوران پروحشی در زمینه سرو غذا های ایتالیایی و فست فودی حرف های زیادی برای گفتن دارد. تنوع خوبی را در منوی رستوران شاهد هستیم بطور مثال، اینجا 3 مدل پاستا، 4 مدل استیک گوشت و مرغ، انواع ساندویچ و پنینی، بشقاب سبزیجات و پروتئین، انواع برگر، سالاد های خوشمزه و پیش غذا های متنوع دارد. مشتریانی که تجربه غذا های رستوران پروحشی را دارند، از کیفیت غذا ها بسیار راضی هستند و استفاده از مواد اولیه باکیفیت باعث شده غذا ها طعم بی نظیری داشته باشند البته سرآشپزان مجرب رستوران هستند که از این مواد اولیه همچین غذا هایی را طبخ می کنند. طبق گفته مشتریان خدمات سرویس دهی در اینجا شرایط مطلوبی دارد اما در روز های آخر هفته و زمان هایی که رستوران فوق العاده شلوغ می شود، کمی از خدمات سرویس دهی کاسته شده و بعضاً پیش آمده که غذا ها دیر سرو شده اند.

با این حال، جذاب ترین نکته خوبی که درباره رستوران پروحشی هست قیمت غذا ها با توجه به کیفیت می باشد. درست است که پروحشی یک رستوران ایتالیایی محسوب می شود و معمولاً تمام رستوران های ایتالیایی باید قیمت های گزافی را روی غذا های خود اعمال کنند اما اینجا از این خبرها نیست و قیمت غذا ها بسیار به صرفه و مناسب تر از سایر فست فود ها و رستوران های ایتالیایی مشهد هستند.

آدرس رستوران پر وحشی

رستوران یا گریل فود پر وحشی در منطقه هنرستان یا هاشمیه مشهد قرار دارد. برای دسترسی به رستوران باید ابتدا وارد بلوار هنرستان شوید و بلوار هنرستان نیز مابین بلوارهای وکیل آباد و شهید فکوری قرار دارد. در بلوار هنرستان بین میدان هنرستان و میدان صارمی، نبش هنرستان 23 رستوران یا گری فود پر وحشی را مشاهده خواهید کرد. همچنین در نظر داشته باشید اینجا بخاطر بزرگ بودن بلوار و کوچه های اطراف، فضای پارک در نزدیکی رستوران به راحتی پیدا می شود.

شماره تماس رستوران پر وحشی: 38828223-051

ساعت کاری رستوران پر وحشی: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 3 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FxJZ3McHx44a83Fjw8|target:_blank”]

[widgetkit id=”648″ name=”فست فود پروحشی مشهد”]

فست فود روژ فود فکتوری مشهد

در میان فست فود های مشهد بخصوص فست فود های خوبی که توانستند جایگاه ویژه ای را به دست بیاورند همیشه رقابت هست و هرکدام سعی دارند با ارائه غذاهای باکیفیت تر، متنوع تر و با قیمت مناسب در کنار محیط های روباز یا سرپوشیده با دکوراسیون مطلوب و خدمات سرویس دهی مناسب رضایت مشتریان خود را بیشتر جلب کنند. فست فود روژ فکتوری از معدود بهترین فست فود های مشهد است که در این زمینه توانسته به خوبی بدرخشد و علاوه بر آن، با ارائه خدمات متنوع تر، خود را به یک کافه فست فود تبدیل کند. کافه فست فود درواقع همان فست فود هایی هستند که در کنار منوی غذایی، منوی کافی شاپ هم دارند و خدمات ارائه شده در آن ها نیز به مراتب بهتر از سایر فست فود ها می باشد.

یک فست فود در مشهد معمولاً یا از ساعت 12 ظهر باز می شود یا از ساعت 6 بعد از ظهر اما تا 3 بامداد فعالیت دارد اما فست فود روژ فکتوری همه روزه از ساعت 8 صبح باز می شود تا 12 شب بنابراین، اینجا از معدود فست فود های مشهد است که وعده صبحانه نیز سرو می کند چون یک کافه فست فود به حساب می آید و برای یک وعده صبحانه خوشمزه و خاطره انگیز می توانید بدون هیچ دغدغه ای روی اینجا حساب کنید. طبق گفته فست فود روژ فکتوری، وعده های صبحانه در زمان های خلوت معمولاً 20 دقیقه ای آماده می شوند اما در روزهای شلوغ این زمان به 45 دقیقه می رسد. برای صبحانه، اینجا 16 وعده غذایی برای مشتریان خود در نظر گرفته که شامل بشقاب نان و پنیر داغ با نان تاپیگ شده، بشقاب فنسی که چند وافل دارد، خوراک زبان، بشقاب نرگسی، پنینی، پنکیک، بشقاب صبحانه ایران و انواع املت و غیره است.

وعده صبحانه از ساعت 8 الی 12 سرو می شود و اما بعد از آن، مشتریان برای غذا های اصلی می توانند بشقاب انواع استیک های گوشت و مرغ، منو ویژه روژ که غذا های خاص و بی نظیری دارد، 12 مدل پاستا، غذا های دریایی همچون میگو و استیک ماهی قزل آلا، کلی برگر که از گوشت های دست ساز مجموعه تهیه شده اند و کلی ساندویچ خوشمزه هرکدام را که دوست دارند انتخاب کنند. غذا ها به شدت باکیفیت و خوشمزه و متنوع هستند اما طبق گفته مشتریان، بشقاب های ویژه روژ آیتم های خاصی هستند که تا به حال در هیچجا پیدا نکرده اند. به راستی که شما در کنار هر غذایی که سفارش می دهید، آیتم هایی را می توانید کنارش هم قرار دهید مانند سس قارچ، پنیر دیپ گودا، پک سس فود فکتوری و پوره سیب زمینی.

کنار منوی غذایی، فست فود روژ فود فکتوری کافی شاپ هم دارد و کلی نوشیدنی سرد و گرم و دسرهای لذیذ سرو می کند. همچنین در منوی کافی شاپ، نوشیدنی هایی هست که مختص وعده صبحانه هستند و فقط از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر همزمان با سرو وعده صبحانه ارائه می شوند. تمامی غذاها و نوشیدنی های باکیفیت و خوش قیمت کافه فست فود روژ فود فکتوری در محیطی بسیار جذاب و زیبا با تزئینات پرزرق و برق و دوست داشتنی سرو می شوند و در کنار آن، مجموعه دارای قسمت روباز در فضای سرسبز به همراه سایبان نیز دارد.

آدرس فست فود روژ فود فکتوری مشهد

فست فود روژ فود فکتوری در بلوار ملک آباد قرار دارد برای همین، از معروف ترین رستوران های ملک آباد مشهد به شمار میرود. برای دسترسی به فست فود روژ فود فکتوری کافیست در بلوار ملک آباد قبل از بلوار خیام وارد خیابان هوشیار شوید تا در انتهای خیابان به فست فود روژ فود فکتوری برسید. در صورتی که به دنبال یکی از بهترین کافه های مشهد هستید، می توانید در این مطلب کافه مدنظر خود را پیدا نمایید.

شماره تماس فست فود روژ فکتوری مشهد: 37666793-051

ساعت کاری فست فود روژ فود فکتوری مشهد: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FsA5GxogtKEWCt9bZ7|target:_blank”]

[widgetkit id=”647″ name=”فست فود روژ فود فکتوری مشهد”]

اقامت در مشهد

اگر به قصد زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) میخواهید به مشهد سفر کنید، اجاره آپارتمان مبله در مشهد نزدیک حرم برای شما لولیت خواهد بود. در اطراف حرم آپارتمان ها و سوئیت های مبله بسیاری هست که امکانات و خدمات آنچنانی ندارند اما ملاک مهمی که برای قیمت اجاره روزانه آن ها تعیین می شود، فاصله تا حرم مطهر می باشد. از سوی دیگر، اگر به قصد گردش و تفریح میخواهید به این شهر سفر کنید، در همه جای شهر اقامتگاه های بسیاری برای اجاره آپارتمان مبله در مشهد ارائه شده و همچنین در اطراف مشهد و مناطق ییلاقی مانند شاندیز و طرقبه، بهترین ویلاها با امکانات مختلف هست که از طریق کارشناسان سایت لوکس ویلا می توانید رزرو کنید.

سوالات متداول

بهترین فست فود های وکیل آباد مشهد کدام ها هستند؟

فست فود های آس برگر، شبدیز، پر وحشی و پیتزا پیتزا

بهترین کافه فست فود های مشهد کدام ها هستند؟

کافه فست فود های شبدیز و چیلی چیز

بهترین ساندویچ های مشهد کدامند؟

فست فود کنزو، عطاویچ و ساندویچ صدف

فست فود های قیمت مناسب مشهد کدامند؟

رستوران بزرگمهر، پیتزا خونه، فست فود ایتالیایی لیو، پیتزا شب و پیتزا پیتزا