فست فود های تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

از مرکز شهر تهران بگیر تا مناطق اطراف، شهر، وارد هر کجایی که می شویم امکان ندارد فست فودی را نبینیم. چه ساندویچ کثیف باشد چه فست فود لوکس. امروزه تهران در کنار مشهد، اصفهان، شیراز و غیره جزء بهترین شهرها برای رستوران گردی و فست فود گردی می باشد و فست فود ها بخصوص فست فودهای معروف روز به روز با هم رقابت می کنند که جزء بهترین فست فود های تهران باشند. اگر علاقمند به فست فود گردی هستید، ما میخواهیم بهترین فست فود های تهران از نظر مردم را معرفی کنیم. ممکن است بخاطر معروفیتی که بهترین فست فود های تهران دارند اکثر آن ها را بشناسید اما فست فودهایی هم هستند که خیلی معروف می باشند اما افراد بسیاری از وجود آن ها بی خبرند. همچنین یکی از معتبرترین ملاک های اعتبارسنجی فست فودها، وبسایت تریپ ادوازیر است که مردم رتبه رستوران را تعیین می کنند.

#1 رستوران ایتالیایی جنارو

در سال 1386، یکی از بهترین رستوران ایتالیایی و فست فود های تهران با نام ژوانی افتتاح شد. رستورانی که امروزه 5 شعبه فعال و همیشه شلوغ در تهران دارد و در زمینه غذاهای ایتالیایی یکی از بهترین های تهران می باشد. از سال 1386 تا سال 1396 رستوران با نام ژوانی شناخته میشد اما در سال 1396 رستوران تصمیم گرفت تا در خرج از کشور هم شعبه ای افتتاح کند و متوجه شد این نام توسط افراد دیگری به ثبت رسیده برای همین، نام رستوران را به جنارو تغییر داد هرچند مشتریان ثابت و قدیمی رستوران همچنان با نام ژوانی میشناسند و به این خاطر، بر روی تابلوی رستوران نام ژوانی سابق مشاهده می شود.

رستوران جنارو یا ژوانی سابق یکی از فست فود های لاکچری تهران و جایی گران قیمت است و هزینه ای که در این رستوران برای سرو غذا پرداخت می کنید درواقع برای کیفیت و طعم بی نظیر دارید هزینه می کنید. رستوران ایتالیایی جنارو از بهترین های ایتالیایی است و در منوی رستوران، انواع غذاهای ایتالیایی شامل انواع پاستا، لازانیاها، استیک، پیتزا، همبرگر و غیره مشاهده می شود و جالب است بدانید از نظر مشتریان رستوران گردها، رستوران ایتالیایی جنارو یکی از کامل ترین منوهای ایتالیایی را دارد. تمامی غذاهای رستوران به قدری خوشمزه و باکیفیت هستند که هیچ جایی برای بحث باقی نمی گذارند و تا به حال هیچ مشتری از این رستوران چه از لحاظ کیفیت غذا و چه از لحاظ سرویس دهی ناراضی نبوده است.

همچنین تمامی شعبات رستوران ایتالیایی جنارو از محیطی لوکس و شکیلی برخوردارند که دکوراسیونی مدرن و بسیار دوست داشتنی هم دارند.

آدرس رستوران ایتالیایی جنارو

رستوران ایتالیایی جنارو 5 شعبه در سطح تهران دارد که شامل شعبه زعفرانیه، شعبه مرزداران، شعبه پاسداران و شعبه کوروش هستند. شعبه کوروش همانطور که از نامش معلوم است در مجتمع کوروش واقع در اتوبان ستاری بعد از حکیم قرار دارد و برای دسترسی به رستوران باید به طبقه چهارم مرکز خرید کوروش مراجعه کنید.

شعبه مرزداران رستوران ایتالیایی جنارو در انتهای مرزداران و نزدیک به خیابان اشرفی اصفهانی قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه کافیست به انتهای مرزداران به سمت اشرفی اصفهانی مراجعه کنید تا دور زده و بعد از خیابان ناهید، تابلوی رستوران جنارو را مشاهده کنید.

شعبه زعفرانیه رستوران ایتالیایی جنارو در خیابان الف واقع شده است و نه تنها خیابان الف از خیابان های لوکس شمال شهر است بلکه شعبه زعفرانیه جنارو هم از بهترین فست فود های شمال تهران شناخته می شود. بهترین مسیر برای دسترسی به شعبه زعفرانیه رستوران ایتالیایی جنارو مراجعه به میدان الف از طریق خیابان مقدس اردبیلی است. در ضلع شمالی میدان الف وارد خیابان الف می شوید و پس از طی کردن مسیری 300 متری، رستوران ایتالیایی جنارو را در سمت راست خیابان مشاهده خواهید کرد اما با اینکه در مقابل رستوران فضای پارک وجود، خیابان الف از شلوغ ترین خیابان های تهران است و پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران بخصوص در روزهای آخر هفته کار بسیار دشواری در این ترافیک سنگین می باشد.

شماره تماس شعبه زعفرانیه رستوران ایتالیایی جنارو: 26707001-021

شماره تماس شعبه مرزداران رستوران ایتالیایی جنارو: 44260008-021

شماره تماس شعبه پاسداران رستوران ایتالیایی جنارو: 22773330-021

شماره تماس شعبه کوروش رستوران ایتالیایی جنارو: 44035391-021

ساعت کاری شعبه زعفرانیه رستوران ایتالیایی جنارو: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب

ساعت کاری شعبه مرزداران رستوران ایتالیایی جنارو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11:30 شب

ساعت کاری شعبه پاسداران رستوران ایتالیایی جنارو: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب

ساعت کاری شعبه کوروش رستوران ایتالیایی جنارو: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7999346%2C51.4092531%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”509″ name=”رستوران ایتالیایی جنارو تهران”]

#2 رستوران میخوش

به جرأت می توان گفت هیچ رستورانی رو دست میخوش نتوانسته بلند شود و از بهترین فست فود های تهران است که هرکس برای تجربه بهترین فست فود ها اگر به فست فود میخوش مراجعه کند دیگر هیچ جایی را نمیتواند پیدا کند که نسبت به قیمت، همچین غذاهایی برایش سرو شود. اولین شعبه رستوران میخوش در بلوار فردوس شرق افتتاح شد. رستورانی با محیطی بسیار جذاب و دوست داشتنی هرچند کوچک که در آن، انواع غذاهای فست فودی شامل پیتزا، همبرگر، ساندویچ، غذاهای ایتالیایی شامل استیک و پاستا، پیش غذاهایی همچون سالاد سزار و غیره سرو میشد اما غذاهایی که در رستوران میخوش ارائه میشود در نگاه اول گران قیمت به نظر میرسیدند اما افرادی که غذاها را سفارش میدادند به قدری از کیفیت بالای غذا و طعم بی نظیری که داشتند متعجب می شدند که رستوران میخوش طولی نکشید به یکی از شلوغ ترین فست فود های تهران تبدیل شد و همیشه در مقابل رستوران جمعیت انبوهی را مشاهده می کردیم که منتظر بودند میزی در رستوران خالی شود.

بعد از مدتی، رستوران میخوش نقل مکان کرد به 50 متر دورتر از رستوران فعالی تا فضای بزرگتری داشته باشد. اولین شعبه رستوران میخوش که در فردوس شرق قرار دارد امروزه یکی از بی نظیرترین فست فود های لاکچری تهران است که محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی با دکوراسیون و طراحی دلنشین، تزئینات مختلف و غیره که دو طبقه دارد و باز هم به قدری شلوغ می شود که در روزهای آخر هفته، جمعیتی را مشاهده می کنیم که منتظر خالی شدن میزی هستند. محبوبیت بالای میخوش باعث شده بود از تمام نقاط تهران مردم به اینجا مراجعه کنند و همین باعث شد رستوران میخوش شعبات مختلفی را تاسیس کند. میخوش به غیر از بلوار فردوس شرق، دارای شعبه در شهر آرا، یوسف آباد، سهروردی و فرمانیه هم دارد.

لازم به ذکر است غذاهای رستوران میخوش در کنار کیفیت بالایی که دارند، حجیم هم هستند و اگر به دنبال غذاهای بسیار باکیفیتی هم هستید که برای جمع های چند نفره اقتصادی باشند، میخوش را به هیچ عنوان از دست ندهید. همچنین سالاد سزار که در اکثر رستوران ها به عنوان یک پیش غذا می باشد، در رستوران میخوش به قدری حجیم و سنگین است که به عنوان خوشمزه ترین سالاد سزار تهران شناخته شده و نه تنها باعث شده میخوش با سالاد سزارش معروف شود بلکه خود یک وعده غذایی اصلی به حساب می آید.

فست فود میخوش

آدرس شعبات رستوران میخوش

معروف ترین و شلوغ ترین شعبه رستوران میخوش، شعبه بلوارس فردوس در خیابان فردوس شرقی واقع شده و برای دسترسی به این شعبه کافیست وارد خیابان فردوس شرق از طریق بلوار آیت الله کاشانی یا خیابان ستاری شده و به خیابان رامین شمالی برسید. همچنین پیشنهاد می کنیم در روزهای آخر هفته بخاطر شلوغی همیشگی خیابان فردوس و تراکم ترافیک در نزدیکی رستوران میخوش، خودروی خود را دورتر از رستوران در فرعی ها پارک کنید.

شعبه شهرآرا در مجاورت پارک شهر آرا قرار دارد. بهترین مسیر برای دسترسی به شعبه شهرآرا رستوران میخوش، خیابان های ستارخان و جلال آل احمد هستند تا از طریق این دو خیابان وارد خیابان پاتریس لومومبا شوید و از کوچه های 31ام و 27ام به پارک شهر آرا برسید. رستوران میخوش در ضلع غربی پارک شهر آرا قرار دارد.

شعبه یوسف آباد رستوران میخوش در جنوب یوسف آباد و نزدیک به میدان سلماس واقع شده است. اگر میخواهید به شعبه یوسف آباد رستوران میخوش مراجعه کنید، بهترین مسیر خیابان پیروزه است. از طریق این خیابان به جنوب میدان سلمان رسیده و در ضلع شمالی میدان سلماس هنگامی که وارد خیابان شهریار شدید، در سمت چپ خیابان رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شعبه سهروردی رستوران میخوش در خیابان سهروردی شمالی قرار دارد. در واقع خیابان سهروردی شمالی از تقاطع خیابان شهید مطهری آغاز می شود و تا بعد از میدان پالیزی ادامه دارد. شعبه سهروردی رستوران میخوش در جنوب میدان و نزدیک به پارک اندیشه قرار دارد.

در نهایت به یکی از معروف ترین و شلوغ ترین شعبات رستوران میخوش می رسید که در زعفرانیه قرار دارد و جزء لوکس ترین فست فود های شمال تهران به حساب می آید. رستوران میخوش زعفرانیه لاکچری ترین و شلوغ ترین شعبه میخوش است که در بلوار اندرزگو واقع شده است. اگر میخواهید در گشت و گذار میان فست فود های تهران به شعبه زعفرانیه میخوش مراجعه کنید وارد بلوار اندرزگو به سمت غرب شوید. در واقع امتداد خیابان فرمانیه، اندرزگو است و بعد از چهارراه فرمانیه که وارد اندرزگو شدید، وارد خیابان صالحی شوید تا قبل از رسیدن به مجموعه آفتاب فرمانیه، رستوران میخوش را مشاهده کنید.

شماره تماس شعبه زعفرانیه رستوران میخوش: 22205000-021

شماره تماس شعبه سهروردی رستوران میخوش: 88513280-021

شماره تماس شعبه شهر آرا رستوران میخوش: 88281608-021

شماره تماس شعبه یوسف آباد رستوران میخوش: 88023649-021

شماره تماس شعبه بلوار فردوس شرق رستوران میخوش: 44090203-021

ساعت کاری تمامی شعبات رستوران میخوش: همه روزه از ساعت 11:30 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7232532%2C51.3168342%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”397″ name=”رستوران میخوش تهران”]

#3 فست فود برگر لند

بهترین برگرها در میان فست فود های تهران فقط در برگرلند پیدا می شوند. هر فست فودی برگر را در منوی غذایی خود دارد اما برگر لند بطور اختصاصی بر روی برگر کار کرده و در زمینه سرو برگر، بهترین جا برای میل کردن بهترین انواع برگر در تهران می باشد. داستان برگر لند از سه جوان شروع می شود. سه جوان که به دنبال خوانندگی بودند و با نام بروبکس معروف بودند و هستند ناگهان به دنبال برگر می روند و تصمیم میگرند بهترین برگر را در تهران عرضه کنند. به همین منظور آن ها به کشورهای مختلف سفر می کنند و برگرهای هر کشور را بررسی کرده و نکات مثبت و منفی آن ها را پیدا می کنند و در نهایت، در سال 1391 با افتتاح برگر لند، با ترکیب تمام نکات برگرهای جهان، بهترین برگرهای تهران را عرضه کردند.

برگر لند امروزه 8 شعبه فعال در تهران دارد و اولین شعبه آن که تابلوی بروبکس هم بر روی دیوارش مشاهده می شود شعبه سعادت آباد است شعبه های دیگر در اندرزگو، دربندسر، تهرانپارس، فرودگاه امام خمینی، توچال، پاسداران و تجریش قرار دارد اما در میان آن ها، شعبه تهرانپارس بزرگترین شعبه برگر لند است که بالای 100 نفر ظرفیت دارد. تمامی شعبات برگرلند دکوراسیون خاص گروه بروبکس را دارند و نسبت به اکثر فست فود ها، از دکوراسیون زیبا، خاص و دوست داشتنی برخوردارند و همچنین شعبه تجریش هم از بهترین فست فود های شمال تهران به شمار میرود.

در برگر لند انواع و اقسام برگرها سرو می شود که از همگی از گوشت های گوساله درجه یک تهیه می شوند. در کنار برگرها، پیش غذاها و سالادهای متنوعی هم قابل سفارش هستند. بطور کلی، برگر لند قرار نیست جزء برگر فروش های ارزان قیمت تهران باشد اما بخاطر کیفیت بالا، طعمی متفاوت و بی نظیر و تنوع بالای در برگر، یکی از بهترین فست فود های تهران در زمینه سرو برگر است.

فست فود برگر لند

آدرس شعبات برگر لند

همانطور که پیش تر گفتیم، برگر لند 8 شعبه دارد. معروف ترین شعبه، اولین شعبه برگر لند است که در سعادت آباد واقع شد و برای دسترسی به این شعبه کافیست به خیابان قدیری بالاتر از پل مدیریت مراجعه کنید. شعبه بعدی که بزرگترین شعبه است در تهران پارس قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه کافیست ابتدا به فلکه اول تهرانپارس مراجعه کرده و به سمت ابتدای خیابان گلبرگ بروید. شعبه تجریش برگرلند هم در ضلع شمال شرقی میدان تجریش قرار دارد و هنگامی که وارد میدان شوید، برگر لند را به راحتی پیدا خواهید کرد. در آخر هم اگر میخواهید به شعبه پاسداران برگر لند مراجعه کنید، برگر لند در خیابان پاسداران و نبش بهارستان سوم قرار دارد.

شعبات دیگر برگر لند هم از نامشان مشخص است در کجا قرار دارند. شعبه توچال در مجموعه تفریحی توچال ولنجک معروف به بام توچال، شعبه فرودگاه امام در سالن ترانزیت فرودگاه امام خمینی و شعبه دربندسر هم در پیست اسکی دربندسر قرار دارد.

شماره تماس شعبه اندرزگو برگر لند: 22398600-021

شماره تماس شعبه تجریش برگر لند: 22701984-021

شماره تماس شعبه پاسداران برگر لند: 22785600-021

شماره تماس شعبه سعادت آباد برگر لند: 8858119-021

شماره تماس شعبه تهرانپارس برگر لند: 77884422-021

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7738359%2C51.3603318%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”511″ name=”فست فود برگر لند تهران”]

#4 فست فود فلای لند

امکان ندارد کسی را پیدا کنید فلای لند را نشناسد. از معروف ترین فست فود های تهران فست فود فلای لند است که در پارک پرواز سعادت آباد قرار دارد. فلای لند بخاطر اینکه در ارتفاع قرار دارد و از اطرافش هم ساختمان مرتفعی هم وجود ندارد، از معدود فست فود های تهران است که چشم انداز بسیار زیبایی از شهر را ارائه می دهد. اگر به دنبال فست فودی متفاوت و جذاب در تهران هستید، فلای لند بی شک یکی از بهترین گزینه های خواهد بود اما این فست فود دوست داشتنی بخاطر اینکه در یکی از مناطق لوکس غرب تهران قرار دارد و از محیط خاص و دوست داشتنی برخوردار می باشد همیشه شلوغ است و در روزهای آخر هفته هم باید زمان زیادی را منتظر بمانید تا جایی در رستوران برای نشستن خالی شود.

فست فود فلای لند اگر زیباترین محیط را ندارد بی شک یکی از زیباترین فست فود های لاکچری تهران است. از گیت ورودی که وارد رستوران می شوید، با محیطی بزرگ و جذاب روبرو می شوید. فلای لند هم فضای روباز دارد و هم فضای سرپوشیده. فضای روباز از چشم انداز بسیار زیبای تهران برخوردار است و میز و صندلی ها هم ظرفیت های مختلفی دارند و در صورتیکه میخواهید قرارهای دوستانه و کاری داشته باشید، می توانید از قبل هم رزرو کنید. محیط سروپشیده رستوران از دکوراسیون، طراحی، تزئینات و نورپردازی بی نظیری برخوردار است. ظرفیت محیط سرپوشیده از محیط روباز بیشتر است و برای همین شلوغ تر هم می باشد. محیط سرپوشیده به صورت دو طبقه بوده و در طبقه بالا، میز و صندلی های بسیار کمتری قرار داده شده است.

رستوران فلای لند

از همان ورودی رستوران، دکوراسیون زیبای فلای لند خود را نشان می دهد و نورپردازی جذاب، لوسترهای کلاسیک و در عین حال شیک، تمام دیوارهای رستوران از محیط بیرونی و داخلی تا حتی سرویس بهداشتی به سبک جوانان طراحی شده و اکثر مردم وقتی اولین بار به فلای لند مراجعه می کنند، از همه جای رستوران عکس تهیه می کنند. اما از معرفی فست فود فلای لند میگذریم و می رسیم به غذاهای متنوعی که در اینجا می توانید سفارش دهید. منوی رستوران بسیار متنوع است و هر نوع پیتزا، پاستا، همبرگر و غیره را می توانید سفارش دهید. برای وعده ناهار هم منوی غذاهای ایرانی ارائه میشود و بطور کلی تمامی غذاهای رستوران چه از نظر قیمت، چه از نظر کیفیت و چه از نظر طعم بی نظیر هستند و خاطرات به یاد ماندنی را برجای میگذارند.

لازم به ذکر است در کنار منوی غذاها، فست فود فلای لند منوی متنوع از انواع نوشیدنی های شامل موهیتو های خاص با کربن، اسموتی، قهوه ها و غیره هم دارد که پرطرفدارترین ها در میان گزینه های منوی فست فود هستند.

آدرس فست فود فلای لند

فست فود فلای لند در مجاورت پارک پرواز قرار دارد. در روزهای آخر هفته بخاطر شلوغی عجیب و غریبی که فلای لند و پارک پرواز دارد، پیشنهاد می کنیم خودروی خود را دورتر از رستوران پارک کرده و باقی راه را پیاده بروید. فست فود فلای لند در شمال سعادت آباد قرار دارد و برای دسترسی به فست فود باید به میدان پرواز مراجعه کرده و سپس وارد بلوار پیام شوید. در مجاورت فروشگاه شهروند، وارد خیابان تجری می شوید و در انتهای خیابان، مسیر ورود به فلای لند را مشاهده خواهید کرد. در واقع این مسیر پارکینگ اختصاصی فست فود است و تنها مشتریان فلای لند می توانند خودروی خود را در آنجا پارک کنند.

شماره تماس فست فود فلای لند: 1494-021

ساعت کاری فست فود فلای لند: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7886219%2C51.3552707%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”510″ name=”فست فود فلای لند تهران”]

#5 فست فود پیانو

فست فود پیانو را عاشقان غذاهای فست فودی حجیم به خوبی میشناسند. پیانو مبتکر ساندویچ های حجیم در ایران است و اولین ساندویچ هایی که به قیمت های معقول، به خوبی پاسخگوی دو نفر شکمو یا 3 نفر عادی هستند. پیانو در ستارخان و خیابان شهر آرا متولد شد و با سرو غذاهای بمبی برای اولین بار در تهران، به سرعت محبوب شد و روز به روز شلوغی و ازدحام جمعیت در این رستوران به قدری افزایش پیدا کرد که باعث به وجود آمدن ترافیک های سنگین در خیابان شهرآرا شد و در پیاده روی مقابل رستوران هم جمعیت زیادی را در صف های طولانی مشاهده می کردیم که میخواستند با ساندویچ ها و پیتزاهای بمبی، به شکم خود به خوبی برسند.

فست پیانو اولین غذاهای بمبی اش را با ساندویچ ها شروع کرد. ساندویچ هایی همچون بمب ژامبون تنوری، بمب کراکف، بلغاری و غیره در این رستوران سرو میشدند. در ابتدا فست فود پیانو در محیط داخلی هم غذا سرو می کرد و تعداد کمی میز و صندلی تعبیه شده بود تا مشتریان در محیط نشسته و غذاها را داغ داغ میل کنند اما بعد از اینکه پیانو به سرعت محبوب شد، دیگر این محیط پاسخگو نبود و پیانو تصمیم گرفت تا فقط به صورت بیرون بر غذا سرو کند. بعد از مدتی، در پیاده روی بزرگ مقابل رستوران تعداد زیادی میز و صندلی قرار داده شد تا مشتریان بنشینند و غذاها را به صورت داغ میل کنند. اما این کار باعث شد تا ترافیک های سنگینی به وجود آمده و پیاده رو هم بسیار شلوغ شود تا اینکه پیانو تصمیم گرفت تا شعبات مختلفی را در تهران افتتاح کرده و از شلوغی شعبه اصلی ستارخان بکاهد. همچنین در نظر داشته باشید تمامی شعبات پیانو ارسال هم دارند و ارسال به تمام نقاط تهران از طریق نزدیک ترین شعبه صورت میگیرد.

فست فود پیانو

فست فود پیانو امروزه 8 شعبه در نقاط مختلف تهران دارد که در شهرک اکباتان، بلوار فردوس، سردار جنگل، پارک ملت، شهر آرا، هفت حوض، پارک ملت، پارک ساعی و پیروزی قرار دارند و تمامی شعبات هم همیشه شلوغ هستند. همچنین بعد از معروف شدن پیانو در تهران، این فست فود دو شعبه هم در شهر کرج تاسیس کرد که در منطقه گلشهر یا عظیمیه سابق و فردیس قرار دارند.

در اوایل، غذاهای بمبی فست فودی پیانو تنها به ساندویچ ها ختم میشد اما امروزه، انواع و اقسام غذاهای فست فودی بمبی در منوی رستوران مشاهده می شود که شامل پیتزاهای 50 سانتی، پک های امپراطور، شوالیه، کیک پیتزا، پیتزاهای اسطوره، انواع سوخاری، غذاهای مرغی، ساندویچ های متنوع، پاستا و لازانیا، ساندویچ های بندری و همچنین غذاهای ویژه کودکان هستند. همچنین در کنار غذاهای بمبی، غذاهای تک نفره هم در کنار آن ها سرو می شود. لازم به ذکر است یکی از چالش هایی رستوران گردها درباره فست فود پیانو دارند، کیفیت غذاها است. بسیاری تصور می کنند سرو غذاهایی در این حجم با قیمتی بسیار ارزان تر از اکثر جاها باعث شده پیانو از مواد اولیه بی کیفیتی استفاده کند اما طبق گفته رستوران، تمامی مواد اولیه رستوران از کیفیت بالایی برخوردار هستند و شعار رستوران هم “سود کم=فروش بیشتر=سود بیشتر” است که بیانگر کیفیت بالای مواد اولیه باکیفیت رستوران است.

اگر از عاشقان غذاهای بمبی هستید و در این زمینه، ادعا دارید، فست فود پیانو چالش های جذابی را برای شما در نظر گرفته که اگر برنده شوید، پاداش های جذابی را دریافت خواهید کرد. فست فود پیانو دو چالش هسته ای و سامورایی دارد و در چالش هسته ای، یک ساندویچ هسته ای که بیش از دو کیلو وزن دارد برای شما آورده می شود و می بایست هرجور که میخواهید با هر مقدار نوشیدنی، در مدت 30 دقیقه میل کنید تا چند میلیون تومان برنده شوید. چالش سامورایی هم یک پیتزای سامورایی است که می بایست ظرف مدت 15 دقیقه آن را میل کنید تا برنده شوید. لازم به ذکر است در صورتیکه میخواهید در این چالش ها شرکت کنید می بایست قبل از ساعت 8:30 شب به یکی از شعبات فست فود پیانو مراجعه کنید.

آدرس شعبات فست فود پیانو

همانطور که گفتیم، پیانو امروزه 8 شعبه در تهران و 2 شعبه در کرج دارد. شعبه اول پیانو در خیابان شهرآرا قرار دارد و هنگامی که از طریق خیابان ستارخان یا جلال آل احمد وارد خیابان شهر آرا شدید به جنب اداره گذرنامه مراجعه کنید تا به فست فود پیانو برسید.

شعبه هفت حوض پیانو در میدان هفت حوض قرار دارد و هنگامی که به میدان هفت حوض رسیدید، در ضلع شمال غربی میدان واقع در ابتدای خیابان مهران پور به پیانو خواهید رسید. این شعبه یکی از شعبات بزرگ فست فود پیانو است و دارای ظرفیت 120 نفره می باشد. شعبه پارک ملت همانطور که از نامش پیداست در خیابان ولیعصر و روبروی پارک ملت قرار دارد و می بایست در مقابل پارک ملت وارد بن بست آق بانو شوید تا به پیانو برسید. این شعبه هم دارای ظرفیت 120 نفره می باشد.

اگر هم میخواهید به شعبه سردار جنگل فست فود پیانو برسید، می بایست در منطقه سردار جنگل وارد خیابان سردار جنگل شمالی شوید تا به خیابان حیدری مقدم برسید. در خیابان حیدری مقدم هم وارد مجتمع جام جم همت شوید تا به فست فود برسید. شعبه بلوار فردوس شرق پیانو هم یکی از شلوغ ترین شعبات پیانو است چراکه منطقه بلوار فردوس یکی از بهترین خیابان های تهران برای رستوران گردی است و انواع اقسام رستوران ها و فست فودهای معروف در اینجا قرار دارد. برای دسترسی به شعبه بلوار فردوس شرق فست فود پیانو می بایست در خیابان بلوار فردوس شرق بین جهرمی و قبادی مراجعه کنید. این شعبه با اینکه شلوغ است اما ظرفیت بالای 100 نفر دارد.

شعبه پیروزی فست فود پیانو با 150 نفر ظرفیت، از جمله شلوغ ترین شعبات پیانو است که قرار داشتن در منطقه ای بسیار شلوغ هم از جمله دلایل آن می باشد. شعبه پیروزی فست فود پیانو در خیابان صد دستگاه و جنب خیابان گل یخ قرار دارد. شعبه پارک ساعی فست فود پیانو هم همانطور که مشخص است، در مقابل پارک ساعی قرار دارد اما شعبه پارک ساعی فست فود پیانو در ضلع غربی پارک در خیابان ولیعصر قرار دارد و می بایست به بالاتر از ایستگاه اتوبوس ساعی مراجعه کرد تا به پیانو رسید. در نهایت هم به شعبه اکباتان می رسیم که در میان ساکنان شهرک اکباتان، یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین فست فودها می باشد. اگر میخواهید به شعبه اکباتان فست فود پیانو مراجعه کنید کافیست در شهرک اکباتان وارد فاز 1 شوید تا پشت بانک صادرات، فست فود پیانو را مشاهده کنید. این شعبه 50 نفر ظرفیت دارد.

در نهایت هم این نکته را در نظر داشته باشید تمامی شعبات ارسال به صورت بیرون بر هم دارند و می توانید هم از طریق تلفنی و هم از طریق سایت پیانو، سفارش خود را ثبت کنید. جالب است بدانید موسیس فست فود پیانو دو شریک بودند که بعد از مدتی، با هم مشکل خوردند و یکی از شریکان با جدا شدن از پیانو، چند مغازه پایین تر فست فود بمب مهران را افتتاح کرد که آن هم از محبویبت بالایی برخوردار است.

شماره تماس فست فود پیانو: 54183-021

ساعت کاری فست فود پیانو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7154476%2C51.3715147%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”504″ name=”فست فود پیانو تهران”]

#6 فست فود بابر برگر

همانطور که میدانیم فست فود پیانو مبتکر ساندویچ های بمبی در ایران بود و بعد از آن، فست فود های بسیاری در تهران افتتاح شدند که غذاهای بمبی با قیمت های بسیار خوب را سرو می کردند. نه تنها از نظر ما بلکه از نظر بسیاری از رستوران گردها، شکموها و عاشقان غذاهای بمبی، فست فود بابر برگر یکی از باکیفیت ترین فست فود های بمبی در تهران است که در خیابان ستارخان قرار دارد. موسس فست فود بابر برگر، شف بابک است و ایشان بعد از اینکه فست فودش به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد به یکی از فود بلاگرهای مشهور ایسناگرام تبدیل شد و رستوران ها و فست فودهای مختلف را به شیوه بسیار جذاب و دوست داشتنی معرفی می کند.

فست فود بابر برگر با اکثر فست فود های بمبی تفاوت دارد. در اکثر فست فود های بمبی، مواد اولیه کم کیفیتی استفاده می شود چراکه این دسته از غذاها می بایست در کنار حجم بسیار بالایی که دارند، از قیمت های کمی هم برخوردار باشند تا مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کنند اما فست فود بابر برگر این شیوه را قبول نداشت و برای حفظ کیفیت بالای غذاها تصمیم گرفت از مواد اولیه باکیفیتی استفاده کند برای همین، غذاهای بمبی که در فست فود بابر برگر سرو می شود یکی از گران قیمت ترین غذاهای بمبی در تهران هستند.

در اکثر فست فودهای بمبی، ساندویچ های حجیم مانند ژامبون تنوری، کراکف، بندری، بلغاری و غیره و نهایت، چند نوع پیتزا سرو می شود اما بابر برگر منوی خود را گسترش داد و انواع سالادهای حجیم، غذاهای سوخاری حجیم، سیب زمینی های سنگین، همبرگرهای سه لایه و چهار لایه و غیره را هم به منوی خود اضافه کرد تا نسبت به دیگر فست فودهای بمبی متفاوت باشد اما کیفیت بالای غذاهایش باعث محبوبیت بابر برگر در میان رستوران گردها و طرفداران غذاهای بمبی شد.

تنوع غذاها در فست فود بابرگر جالب است. بطور مثال، در میان ساندویچ های بمبی، ساندویچ های ابر کراکف و ابر بلغاری که از نامشان مشخص است چه موادی دارند. اما برای ساندویچ های بمبی ژامبون تنوری، هم ژامبن تنوری ساده وجود دارد، هم ژامبون تنوری به همراه فیله مرغ یا همبرگر یا هر دو. از نظر مشتریان هم ساندویچ های ابر بابر و بابر کینگ جذاب ترین ساندویچ های بمبی هستند که در این فست فود می توانید سفارش دهید. در منوی پیتزاها هم پیتزاهای آمریکایی در بابر برگر سرو می شود که شامل پیتزا بابیلون، گوشت و مرغ، مرغ و قارچ، بابر میت، رست بیف پپرونی و گزینه جذاب، پیتزا زبان هستند. برگرهای بابر برگر هم تنوع بالایی دارند و هر نوع برگر با مخلفات شامل پنیر، چیلی و غیره را می توانید سفارش دهید.

تمامی غذاهایی که در فست فود بابر برگر سرو میشود همگی هم به صورت یک نفره سرو می شوند، هم به صورت دو تا سه نفره و هم به صورت خانوادگی. فست فود بابرگر رستورانی دو طبقه است اما طبقه اول بخش سفارش است و اگر میخواهید در غذا را به صورت بیرون بر سفارش دهید، می توانید بر روی صندلی های تعبیه شده در طبق اول نشسته و منتظر آماده شدن غذایتان شوید و در صورتیکه میخواهید در داخل رستوران به صورت داغ میل کنید می بایست به طبقه بالا مراجعه کنید. لازم به ذکر است بعد از محبوبیت شعبه اول، بابر برگر شعبه دوم خود را هم در خیابان استاد معین افتتاح کرده است که از جمله شلوغ ترین فست فود های بمبی تهران می باشد. شعبه سوم فست فود بابر برگر هم در خیابان فردوسی قرار دارد.

آدرس فست فود بابر برگر

فست فود بابر برگر در خیابان ستارخان و خیابان حبیب الله مراجعه کنید که در نزدیکی اتوبان شیخ فضل الله قرار دارد. ابتدا وارد خیابان ستارخان غرب به شرق شوید تا بعد از پل اتوبان شیخ فضل الله، وارد خیابان حبیب الله شوید تا در اوایل خیابان فست فود بابر برگر را مشاهده کنید. شعبه استاد معین فست فود بابر برگر در خیابان 21 متری جی واقع شده است و با اینکه فست فودی شلوغ در این منطقه به حساب می آید اما پیدا کردن جای پارک در نزدیکی فست فود آسان می باشد. در نهایت هم به شعبه فردوسی میرسیم که در خیابان فردوسی قرار دارد و برای دسترسی به شعبه فردوسی فست فود بابر برگر می بایست به مرکز تجارت جهانی فردوسی مراجعه کنید.

شماره تماس شعبه ستارخان فست فود بابر برگر: 66539681-021

شماره تماس شعبه استاد معین فست فود بابر برگر: 66005082-021

ساعت کاری تمامی شعبات فست فود بابر برگر: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11:30 شب
[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7172209%2C51.3633841z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”513″ name=”فست فود بابر برگر تهران”]

#7 فست فود سه فر

ساکنان منطقه غرب تهران بخصوص شهرک غرب و سعادت آباد، فست فود سه فر را به خوبی میشناسند و بر این باورند اگر سه فر بهترین فست فود در شهرک غرب و سعادت آباد نباشد، یکی از بهترین های این منطقه است. حتی شعبه دوم سه فر که در بلوار اباذر واقع در منطقه 5 و خیابان آیت الله کاشانی افتتاح گردید باعث شد ساکنان این منطقه هم با سه فر آشنا شده و به یکی از مشتریان دائمی این فست فود جذاب تبدیل شوند. فست فود سه فر اولین شعبه خود را در خیابان دادمان و نزدیک به اتوبان یادگار امام تاسیس کرد، منطقه ای که کلی از بهترین رستوران های تهران را در خود جای داده. در اوایل، این شعبه کوچک بود و نهایت چند میز و صندلی برای نشستن داشت. بعد از اینکه رستوران رفته رفته محبوب شد و میان بهترین فست فود های تهران قرار گرفت، با خریداری مغازه کناری خود، فضای خود را بزرگ تر کرد و بعد از مدتی هم چند مغازه دورتر، رستوران بزرگ تری را تاسیس کرد که با نام سه فر برگر شناخته شده و فقط انواع برگر در آنجا سرو می شود.

فست فود سه فر بخاطر پیتزاهایش معروف شد. زمانی که همه فست فود های تهران پیتزاهای آمریکایی، ایتالیایی با مخلفات مختلف را سرو می کردند، سه فر پیتزاهای جذابی را آرود. پیتزاهایی هچون پیتزای هالوپینو، پیتزا بیکن، بوقلمون و غیره که جذاب ترین آن ها، پیتزا هالومی است. هالومی درواقع همان پنیر کبابی است که یکی از جذاب ترین مزه ها می باشد و در کنار اینکه سنگین است، مزه بی نظیری هم دارد. تا قبل از سه فر هیچ پیتزایی در تهران وجود نداشت که بر روی آن پنیر کبابی گذاشته شود و سه فر با پیتزای هالومی در واقع معروف شد.

تمامی غذاهایی که در فست فود سه فر ارائه می شود حجیم هستند و کیفیت و مزه بالایی هم دارند. کمتر کسی پیدا می شود که یک پیتزای سه فر را به صورت یک نفره میل کند و در صورتیکه دو نفره میخواهید به سه فر مراجعه کنید، سفارش یک عدد پیتزا و به همراه یک سالاد سزار یا حتی یک سیب زمینی ساده، شما را سیر نمی کند بلکه به خوبی سیر می کند تا ساعت ها گرسنه نشوید. جالب است بدانید طبق بررسی هایی که در این فست فود صورت گرفته، سه فر تمام مواد اولیه خود را از مواد باکیفیت تهیه می کند و برای همین، ممکن است در برخی از مواقع بخصوص نیمه های شب که به فست فود مراجعه می کنید، برخی از غذاها تمام شده باشند. همچنین تمامی مواد اولیه پیتزاهای سه فر، به صورت بسته بندی شده هستند تا تمام پیتزاها، مواد اولیه با وزن یکسانی داشته و بهداشتی هم باشند.

بعد از اینکه سه فر با پیتزاهایش معروف شد، برگر را هم به منویش اضافه کرد. سه فر برگر در دادمان و چند مغازه جلوتر از فست فود سه فر قرار دارد در اینجا هم همبرگر، قارچ برگر، چیز برگر و برگرهای جذاب دیگری سرو می شود و کیفیت، مزه و حجم آن ها دست کمی از پیتزاهای خوشمزه سه فر ندارند.

آدرس شعبات فست فود سه فر

شعبه اصلی سه فر همانطور که گفتیم در بلوار دادمان قرار دارد و از هر جایی که وارد بلوار دادمان می شویدف به سمت غرب حرکت کنید تا در نزدیکی پل اتوبان یادگار امام، فست فود سه فر را مشاهده کنید. اگر هم از اتوبان یادگار امام میخواهید به فست فود سه فر دسترسی پیدا کنید می بایست در اتوبان یادگار امام شمال وارد خیابان دادمان شوید تا فست فود سه فر را در سوی دیگر خیابان مشاهده کرده و می بایست به اولین چهارراه برسید تا از طریق دور برگردان به سه فر برسید.

شعبه دوم سه فر هم در بلوار اباذر قرار دارد که یکی از بهترین بلوارهای منطقه 5 تهران برای رستوران گردی می باشد. اگر از اتوبان حکیم وارد بلوار اباذر می شوید، به انتهای بلوار و نزدیک به خیابان آیت الله کاشانی مراجعه کنید تا به سه فر برسید. از خیابان آیت الله کاشانی هم اگر وارد بلوار اباذر شوید، سه فر را در سوی مقابل اباذر در همان اوایل بلوار مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس شعبه دادمان فست فود سه فر: 88581700-021

شماره تماس شعبه بلوار اباذر فست فود سه فر: 44027135-021

ساعت کاری شعبه دادمان فست فود سه فر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

ساعت کاری شعبه بلوار اباذر فست فود سه فر: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.76407722610388%2C51.34882276993037%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”514″ name=”فست فود سه فر تهران”]

#8 ساندویچ سعید تهران

پیتزا و ساندویچ سعید که با نام ساندویچ سعید معروف می باشد، یکی از خاص ترین و جذاب ترین فست فود های تهران است که طرفداران بسیاری هم دارد. ساندویچ سعید در زمینه سرو غذاهای بمبی و باکیفیت حرفی برای گفتن دارد و از معدود فست فود های تهران است که غذاهای پرحجم و بسیار باکیفیت را برای مشتریان خود سرو می کند. هر ساندویچی که در اینجا سرو می شود به راحتی جوابگوی دو نفره هستند و در کنار ساندویچ ها هم پیتزاهای مختلفی در این فست فود سرو می شود هرچند تمامی مشتریان به عشق ساندویچ های حجیم و خوشمزه ساندویچ سعید به اینجا مراجعه می کنند.

ساندویچ سعید دارای سالنی با ظرفیت بالا می باشد و در روزهای آخر هفته، نه تنها سالن مملو از جمیعت می شود، در بیرون از رستوران هم میز و صندلی قرار داده می شود و باز هم جمعیتی را ایستاده مشاهده می کنید که یا در صف سفارش هستند تا منتظرند میزی در سالن یا بیرون رستوران خالی شود. مشتریان هنگامی که ساندویچی را در ساندویچ سعید سفارش می دهند می توانند هنگامی که آماده شد درخواست دهند بر روی آن پنیر گودا یا چدار هم افزوده شود. در کنار پیتزا و ساندویچ، پیش غذاهای مختلفی هم قابل سفارش است که شامل انواع سیب زمینی، سالاد و غیره می باشد.

یکی از آیتم های جذابی که پیتزا و ساندویچ سعید دارد، نوشابه رایگان است. در برخی از مواقع بخصوص زمانی که فست فود خلوت است، دستگاه نوشابه ای در سالن وجود دارد که سه نوع نوشابه مشکی، زرد و سفید دارد و می توانید هرچقدر که میخواهید نوشابه به صورت رایگان نوش جان کنید اما در مواقعی که فست فود شلوغ می شود، این دستگاه خاموش می شود و به ندرت پیش می آید در این مواقع دستگاه نوشابه روشن باشد. در آخر هم خوب است بدانید تمامی مواد اولیه ساندویچ سعید به صورت اختصاصی است و توسط خود مجموعه تولید می شود. اگر میخواهید از کیفیت مواد اولیه پیتزاها و ساندویچ های ساندویچ سعید مطمئن شوید، کافیست به مقابل فست فود مراجعه کنید چراکه در آنجا، پروتئینی سعید قرار دارد و همان مواد اولیه ای که در فست فود استفاده می شود را می توانید در آنجا برای مصارف خانگی خریداری کنید.

آدرس ساندویچ سعید تهران

ساندویچ سعید تقریباً در انتهای بزرگراه یادگار امام به سمت جنوب قرار دارد. برای دسترسی به ساندویچ سعید، وارد اتوبان یادگار امام شوید تا از خیابان آزادی عبور کرده و به چهارراه دامپزشکی برسید. وارد خیابان دامپزشکی شوید به سمت غرب شوید تا به خیابان 21 متری جی برسید. به سمت راست پیچیده و وارد خیابان 21 متری جی شوید تا به اولین چهارراه و خیابان توس برسید. مجدد به سمت راست ببیچید تا در انتهای خیابان توس، ساندویچ سعید و شلوغی همیشگی اش را مشاهده کنید. لازم به ذکر است مسیرهای نزدیک تر با استفاده از کوچه پس کوچه ها وجود دارد که بعد از چند بار مراجعه به ساندویچ سعید، آن ها را پیدا خواهید کرد. در نظر داشته باشید بخاطر موقعیت ساندویچ سعید و شلوغی کم نظیرش، پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی فست فود بخصوص در روزهای آخر هفته بسیار دشوار و شانسی خواهد بود.

شماره تماس ساندویچ سعید تهران: 66000334-021

ساعت کاری ساندویچ سعید تهران: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.694304%2C51.3553595%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”503″ name=”ساندویچ سعید تهران”]

#9 فست فود زنجیره ای شیلا

در سال 1378، عده ای دانشجویان رشته صنایع غذایی که مدرک خود را از دانشگاه تهران گرفته بودند، تصمیم گرفتند فست فودی با هدف سرو غذا های لذیذ و باکیفیت را با نام شیلا افتتاح کنند. اولین شعبه فست فود شیلا در خیابان ولیعصر تهران بود و ظرف مدت کمتر از 5 سال میان بهترین فست فود های تهران قرار گرفت. فست فود شیلا به قدری شلوغ و محبوب شد که دیگر محیطش پاسخگوی حجم بالای سفارشات و مشتریان را نداشت و در سال 1385، چهار شعبه در نقاط مختلف تهران افتتاح کرد. امروزه فست فود شیلا جزء محبوب ترین فست فود های تهران است و تا سال 1401، 29 شعبه در نقاط مختلف تهران دارد. مشتریان شیلا هم می توانند به صورت حضوری مراجعه کنند و هم امکان سفارش به صورت تفلنی، آنلاین و بر بستر پلتفرم های سفارش غذا، انواع فست فود های لذیذ و باکیفیت شیلا را سفارش دهند.

تمامی شعبات فست فود شیلا محیط دلنشینی دارند حال برخی از شعبات بزرگ و با ظرفیت بالا هستند و برخی مانند شعبه گیشا، جزء شعبات کوچک شیلا به شمار می روند. البته شعبه هایپراستار باکری فست فود شیلا از محیط رستورانی فروشگاه بهره می برد. در فست فود شیلا انواع پیتزا های لذیذ در اندازه های مختلف، ساندویچ های گرم، انواع همبرگر، سوخاری و پیش غذا های مختلفی عرضه می شود و با اینکه منوی غذایی رستوران محدود می باشد اما کیفیتی مثال زدنی دارند. اگر از مشتریان پر و پا قرص شیلا باشید، قطعاً یادتان می آید در دهه 80 شمسی، فست فود شیلا پیتزا قیفی سرو می کرد، غذایی شبیه به بستنی قیفی ولی بجای بستنی، در قیف آن پیتزا بود و این غذا طوری لذیذ و جذاب بود که از عوامل مهم محبوبیت فست فود شیلا محسوب میشد.

آدرس فست فود شیلا

اولین و محبوب ترین شعبه فست فود شیلا، شعبه مطهری است. این شعبه در خیابان ولیعصر، تقاطع مطهری و فتحی شقاقی، زیر برج بلورین واقع شده و از جمله فست فود هایی است که اگر تا به حال تجربه اش را نداشتید، یکبار غذای مورد نظر را سفارش دهید از مشتریان دائمی فست فود خواهید شد. باقی 28 شعبه بخاطر تعداد بالا، جای ندارد در این مطلب آدرسشان را درج کنیم اما می توانید با مراجعه به وبسایت فست فود شیلا، منو و آدرس تمامی شعبات را مشاهده کنید.

ساعت کاری شعبه مهطری فست فود شیلا: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 11 شب

شماره تماس شعبه مطهری فست فود شیلا: 88945452-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.711093%2C51.2757388%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”502″ name=”فست فود شیلا تهران”]

#10 رستوران های زنجیره ای باروژ

در اواخر دهه 80 شمسی، بازار فست فود ها کم کم داغ میشد و شرکت کوشا فرین جم در سال 1389، اولین شعبه از فست فود زنجیره ای باروژ را افتتاح کرد. فست فود باروژ از جمله فست فود های خاص تهران است که حداقل باید یکبار تجربه مراجعه حضوری و میل کردن غذا های لذیذ و باکیفیتش را داشته باشید. فست فود باروژ پیتزا ها، غذا های سوخاری و انواع برگر های بسیار باکیفیت و لذیذ را ارائه می دهد و چون کیفیت بسیار خوبی داشتند، باروژ به سرعت میان مردم محبوب شد طوری که رستوران به قدری شلوغ شد مجبور گردید شعبات دیگری را هم افتتاح کند. امروزه فست فود باروژ دارای 11 شعبه در نقاط مختلف تهران است و اگر علاقه مند به تست غذا های جذاب رستوران را دارید، کافیست به نزدیک ترین شعبه باروژ مراجعه کنید. همچنین تمامی شعبات به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کنند منتهی در محدوده خود تا غذا داغ به دست مشتری برسد.

یکی از ایراداتی که به غذا های مجموعه فست فود های زنجیره ای باروژ می توان گرفت، حجم غذا ها نسبت به قیمت پرداختی است و این موضوع در خصوص پیتزا ها واضح می باشد. از نظر برخی، غذا های رستوران قیمت های بسیار بالایی دارند اما عاشقان رستوران گردی بر این باور هستند فست فود باروژ بخاطر اینکه غذا هایی بسیار باکیفیت سرو می کند، ارزش این هزینه را دارد. تمامی شعبات فست فود باروژ به غیر از شعبه هایپراستار باکری، از محیطی دلنشین و مدرن با دکوراسیون و نورپردازی شکیل برخوردار هستند تا به مشتریان این حس داده شود که وارد یکی از بهترین و باکیفیت ترین فست فود های تهران شده اند.

آدرس شعبات رستوران زنجیره ای باروژ

فست فود باروژ را در اقصی نقاط شهر تهران پیدا می کنید اما میخواهیم آدرس این 11 شعبه را به همراه اطلاعات دیگر ارائه دهیم شاید روزی که تصمیم گرفتید میان بهترین فست فود های تهران، تجربه باروژ را داشته باشید نزدیک ترین شعبه را به آسانی پیدا کنید.

آدرس شعبه میرداماد فست فود باروژ: میدان مادر – خیابان مهرورز – نبش شریفی

آدرس شعبه سعادت آباد فست فود باروژ: میدان فرهنگ – ابتدای 24 متری

آدرس شعبه سردار جنگل فست فود باروژ: بلوار عدل – نبش بهار

آدرس شعبه الهیه فست فود باروژ: خیابان شریفی منش – مریم شرقی – انتهای مریم

آدرس شعبه کوروش فست فود باروژ: اتوبان ستاری – بخش رستوران های فروشگاه کوروش

آدرس شعبه گیشا فست فود باروژ: خیابان ناظریان قمی – بین خیابان های 15 و 17

آدرس شعبه یوسف آباد فست فود باروژ: خیابان یوسف آباد – نبش خیابان 60

آدرس شعبه آجودانیه فست فود باروژ: خیابان آجودانیه – نبشه دهم شرقی

آدرس شعبه بام لند فست فود باروژ: مجموعه بام لند – بلوک A

آدرس شعبه نمایشگاه فست فود باروژ: خیابان سئول – نمایشگاه بین المللی تهران

آدرس شعبه هایپراستار باروژ: اتوبان باکری – قسمت رستوران های فروشگاه هایپراستار

شماره تماس فست فود باروژ: 1813-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7846511%2C51.2530153%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”512″ name=”فست فود باروژ تهران”]

#11 فست فود پرپروک

کسی نیست پرپروک را نشناسد یا تا به حال حتی از جلوی آن عبور نکرده باشد. یکی از جذاب ترین فست فود های زنجیره ای تهران پرپروک است که جزء قدیمی ترین فست فود های زنجیره ای تهران هم محسوب می شود. در سال 1376، فست فود پرپروک افتتاح شد و جالب است بدانید پرپروک کلمه ای کردی به معنای پروانه می باشد و از جمله فست فود هایی است که همیشه در خصوص کیفیت و مزه خاص، حرف ها برای گفتن دارد. سال 1376، اولین شعبه فست فود پرپروک توسط آقای میرقلمی در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شد و در آن زمان، جذاب ترین و خوشمزه ترین پیتزا های تهران را در آنجا پیدا می کردید. در آن زمان که پیتزا ها گرد بودند، پرپروک اولین فست فودی بود که پیتزا های پنجره ای ارائه داد و در این پیتزا ها از سس های مخصوصی استفاده میشد که طعم بی نظیری را به وجود می آورد. همین دو دلیل کافی بودند که پرپروک به سرعت جایگاهی میان بهترین فست فود های تهران داشته باشد و امروزه شعبات بسیاری از این فست فود را در نقاط مختلف تهران ببینیم.

جناب آقای میرقلمی خودش از عاشقان پیتزا بود و همیشه سعی داشت برای پیتزا های پرپروک، روش های خلاقانه ابداع کند و با ترکیب ادویه های مختلف، طعم غذا را دوست داشتنی تر کند. پرپروک با اینکه شعبات مختلفی در تهران دارد اما بخاطر محبوبیتش، در سایر شهر های پرجمعیت کشور هم شعبات پرپروک را میبینیم. در شعباتی که امکان نشستن هست، محیطی شکیل و دوست داشتنی مشاهده می شود اما شعباتی هم هستند که یا از محیط مجموعه بهره می برند یا فقط به صورت بیرون بر هستند.

منوی غذایی فست فود پرپروک مانند تمامی فست فود های تهران شامل انواع پیتزا، ساندویچ و سوخاری است اما برای پیتزا، سه مدل پیتزای معمولی، سیسیلی و جامبو ارائه شده و هرکدام انواع مختلفی دارند. جذاب ترین آیتم فست فود پرپروک هم پیتزا پارتی است که جدیداً ابداع شده و یک پیتزای غول پیکر با انواع و اقسام مواد ها می باشد تا اگر مهمانی و دور همی داشتید، برای غذا و مزه روی آن حساب کنید. از همه این موارد که بگذریم، انتقادات مختلفی به پیتزا های پرپروک وارد شده است. اکثر مشتریان فست فود پرپروک از حجم غذا ها بسیار ناراضی هستند چون شما هزینه ای بعضاً بیشتر از سایر فست فود های تهران برای هر پیتزا پرداخت می کنید اما احتمال اینکه سیر نشوید زیاد است هرچند طعمی که این پیتزا ها دارند را در هیچ فست فودی پیدا نخواهید کرد.

آدرس فست فود پرپروک

فست فود پرپروک شعبات بسیاری در تهران دارد و سایر شهرها دارد اما میخواهیم در ادامه، آدرس شعبات تهران را ارائه دهیم.

آدرس شعبه ولنجک فست فود پرپروک: بلوار دانشجو – روبروی مرکز خرید ولنجک – نبش گلستان سوم

آدرس شعبه سعادت آباد فست فود پرپروک: خیابان سرو غربی – خیابان ریاضی بخشایش

آدرس شعبه آپادانا فست فود پرپروک: سهروردی شمالی – نرسیده به خیابان قنبرزاده

آدرس شعبه پاسداران فست فود پرپروک: خیابان داوود اسلامی – نبش گلستان پنجم

آدرس شعبه آریاشهر فست فود پرپروک: ستارخان – خیابان خسرو شمالی – روبروی شهروند صادقیه

آدرس شعبه گیشا فست فود پرپروک: انتهای خبابان 22 – خیابان یاس

آدرس شعبه قیطریه فست فود پرپروک: روبروی پارک قیطریه – نبش کوچه شب افروز

آدرس شعبه کوروش فست فود پرپروک: مجتمع کوروش – طبقه هفتم – فود کورت بام کوروش

آدرس شعبه تهرانپارس فست فود پرپروک: خیابان 142 غربی – بین رشید و 113

آدرس شعبه توچال فست فود پرپروک: انتهای ولنجک – مجموعه بام تهران – تله کابین توچال – قبل از ایستگاه اول – مجموعه کیوب کلاب

آدرس شعبه پاسداران فست فود پرپروک: روبروی برج سفید – مجتمع تجاری سام – فود کورت طبقه چهارم

آدرس شعبه آرژانتین فست فود پرپروک: شهروند بیهقی – بال غربی – فود کورت طبقه اول

آدرس شعبه جم سنتر فست فود پرپروک: جماران – مجتمع تجاری جم سنتر – فود کورت طبقه دوم

شماره تماس فست فود پرپروک: 1541-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7219198%2C51.215435%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”505″ name=”فست فود پرپروک تهران”]

#12 هات داگ مسعود

عاشقان رستوران گردی و غذا میدانند زمانی که یک رستوران یا فست فود تخصصش روی یک غذا باشد، قطعاً بهترین آن غذا را فقط در آن رستوران یا فست فود می توان پیدا کرد. مانند کباب که بهترینشان را کبابی ها سرو می کنند. هات داگ مسعود هم همانطور که از نامش معلوم است، یکی از بهترین فست فود های تهران در خصوص سرو انواع هات داگ می باشد و اگر هات داگ های خاص و لذیذ می خواهید به هیچ وجه نباید از این فست فود غافل شوید.

هات داگ مسعود تاکنون 9 شعبه در سراسر تهران افتتاح کرده و تمامی شعبات کیفیت، منو و محیط یکسانی دارند اما برخی از شعبات ممکن است فضای بزرگ تر و گنجایش بیشتری داشته باشند. هات داگ مسعود محیطی پر زرق و برق و دوست داشتنی دارد و برای همین، میان جوانان توانسته به خوبی محبوب شود. اما دلیل محبوبیتش بیشتر هات داگ های لذیذ و متنوع فست فود می باشد. شما در هر فست فودی می توانید هات داگ سفارش دهید. چه هات داگ ساده چه با قارچ و پنیر اما همیشه برای رستوران گرد ها، سفارش هات داگ معضلی بوده چراکه بسیاری از فست فود های تهران، هات داگ های بی کیفیتی را عرضه می کنند و معمولاً مزه دنبه می دهند.

در هات داگ مسعود، هات داگ های بسیار باکیفیتی سرو می شود اما یک ساندویچ هات داگ ساده یا با قارچ و پنیر نیست. 11 مدل هات داگ در فست فود هات داگ مسعود ارائه شده که شامل هات داگ بیکن پیچ، پپرونی داگ، هات داگ تهرونی، ماشروم داگ، هالوپینو هات، پنیری، باربکیو پیاز، ماشروم کراکف، کوکتل پنیری و کراکف مخصوص می باشد. در کنار آن، سه مدل سیب زمینی ساده، پنیری و سویس هم سرو می شود که بی نظیر هستند.

آدرس شعبات فست فود هات داگ مسعود

تا به امروز، هات داگ مسعود دارای 9 شعبه در نقاط مختلف تهران است و هم می توانید حضوری در محیط فست فود بنشینید و هم می توانی سفارش دهید. برای اینکه نزدیک ترین شعبه هات داگ مسعود را پیدا کنید در ادامه میخواهیم آدرس شعبات را ارائه دهیم.

آدرس شعبه سعادت آباد هات داگ مسعود: بلوار دریا – خیابان صراف های جنوبی

شماره تماس شعبه سعادت آباد هات داگ مسعود: 88567202-021

آدرس شعبه مجیدیه هات داگ مسعود: مجیدیه شمالی – خیابان برداران محمدی

شماره تماس شعبه مجیدیه هات داگ مسعود: 75449-021

آدرس شعبه بلوار فردوس شرق هات داگ مسعود: بلوار فردوس شرق – چهارراه رامین شمالی

شماره تماس شعبه بلوار فردوس شرق هات داگ مسعود: 44951210-021

آدرس شعبه پیروزی هات داگ مسعود: صد دستگاه – روبروی گل یخ

شماره تماس شعبه پیروزی هات داگ مسعود: 33331075-021

آدرس شعبه تهرانپارس هات داگ مسعود: ضلع شمال شرقی – فلکه سوم تهرانپارس

شماره تماس شعبه تهران پارس هات داگ مسعود: 77716278-021

آدرس شعبه شهریار هات داگ مسعود: شهریار – میدان فرمانداری – ابتدی بلوار علامه

شماره تماس شعبه شهریار هات داگ مسعود: 65253051-021

آدرس شعبه اندرزگو هات داگ مسعود: روبروی بلوار کاوه – نبش کوچه احمدی

شماره تماس شعبه اندرزگو هات داگ مسعود: 22689764-021

آدرس شعبه نازی آباد هات داگ مسعود: نازی آباد – خیابان اکبر مشهدی

شماره تماس شعبه نازی آباد هات داگ مسعود: 55053197-021

آدرس شعبه یوسف آباد هات داگ مسعود: خیابان اسدی آبادی – خیابان 64

شماره تماس شعبه یوسف آباد هات داگ مسعود: 88608820-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7233885%2C51.187047%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”508″ name=”هات داگ مسعود تهران”]

#13 کباب ترکی بهروز

شاید بهترین نباشد اما یکی از بهترین کباب ترکی های تهران را در فست فود بهروز پیدا می کنید. در قدیم الایام واقع در منطقه سئول و خیابان پردیس یا دانشور، کباب ترکی بود به اسم بهروز که کباب ترکی هایش حرف نداشت و همیشه عاشقان کباب ترکی های باکیفیت و خوش قیمت اولویتشان میان بهترین فست فود های تهران، بهروز بود. فست فود بهروز همچنان هم در خصوص سرو کباب ترکی حرفی برای گفتن دارد و این موضوع را از شلوغی فست فود می توان فهمید اما زمانی که شما وارد خیابان پردیس می شوید که به فست فود بهروز برسید، متعجب خواهید شد چراکه چند فست فود در کنار هم قرار دارند و تمامی آن ها می گویند که بهروز اصلی هستند هرچند قدیمی ها میدانند کدامیک از آن ها اصلی است.

در این راسته از خیابان که چند فست فود بهروز مشاهده می شود، کباب ترکی به همراه سایر غذاهای فست فودی مانند برگرها و پیتزا ها در کنار پیش غذاها سرو می شود اما همه فقط به عشق کباب ترکی می آیند. از کنار هر کدام از این فست فود ها که عبور کنید، به شما مقداری کباب ترکی برای تست می دهند و اگر خوشتان بیاید، مجبورتان می کنند سفارش دهید. فست بهروز هم محیط داخلی برای نشستن دارد و هم محیط روباز که در پیاده رو، میز و صندلی چیده شده. تمامی غذاهای فست فود بهروز کیفیت مطلوبی دارند اما کباب ترکی که اینجا میل می کنید را با این قیمت و کیفیت عالی در هیچ جای تهران پیدا نخواهید کرد.

آدرس فست فود بهروز

بهترین مسیر برای دسترسی به فست فود بهروز اگر با خودروی شخصی میخواهید مراجعه کنید، خیابان ملاصدرا است. در خیابان ملاصدرا بعد از کردستان، به اولین چهارراه می رسید که در سمت راستش، خیابان شیراز است. وارد خیابان شیراز می شوید و در انتهای خیابان به خیابان پردیس غربی خواهید رسید. اگر در روزهای آخر هفته میخواهید مراجعه کنید، بخاطر شلوغی و نبود جای پارک در مقابل رستوران، بهتر است برای جلوگیری از اتلاف وقت، خودرو را کمی عقب تر از رستوران پارک کنید. اگر هم از خیابان شیخ بهائی میخواهید به فست فود بهروز دسترسی پیدا کنید، قبل از اینکه به میدان سئول برسید وارد خیابان دانش دوست شوید تا در انتهای آن به خیابان پردیس غربی برسید.

شماره تماس فست فود بهروز: 88039010-021

ساعت کاری فست فود بهروز: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7639964%2C51.3960047%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

کباب ترکی بهروز

#14 فست فود نشاط

قدیمی های عاشق رستوران گردی و عاشقان غذا های باکیفیت، نشاط نامی آشنا برایشان هست حتی برخی از آن ها مشتری های ثابت نشاط هستند. فست فود نشاط یکی از قدیمی ترین فست فود های تهران است و از همان قدیم تا به امروزه، جزء شلوغ ترین فست فود های تهران هم بوده بطوریکه در اغلب موارد، مشتریان باید زمان قابل توجهی را در صف صندوق و سفارش، صف گرفتن غذا و حتی صف منتظر ماندن برای خالی شدن میز بایستند چراکه از همان قدیم، شعار نشاط “حق با مشتری است” بوده و با همین شعار تمامی مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

فست فود نشاط در خیابان ستارخان و نزدیک به میدان توحید قرار دارد و تا دهه ها، تنها شعبه رستوران همینجا بود. آخر هفته ها صف های طولانی صندوق و کباب ترکی معروفش خیابان ها و پیاده رو را اشغال میکرد. رستوران محیطی آنچانی نداشت و کاملاً ساده بود و مشتریان در طبقه بالای رستوران می توانستند بنشینند. یکی از مزیت های بزرگ نشاط، آشپزخانه بازش بود و شما تمامی مراحل تهیه و پخت را از نزدیک می توانستید ببینید. در این فست فود کباب ترکی حرف اول را میزند و بعد از آن، انواع ساندویچ، پیتزا، سوخاری و غیره.

دلیل اینکه فست فود نشاط جزء شلوغ ترین فست فود های تهران می باشد یکی قیمت های بسیار خوبش است و یکی کیفیت بالا البته منظورمان این نیست کیفیت غذا ها نسبت به قیمت مناسب هستند بلکه منظورمان این است حاشیه سود غذا های فست فود بسیار پایین بوده و کیفیت غذا ها هم مثال زدنی می باشد. از طرفی، در فست فود نشاط دو مدل سس قرمز و سفید اختصاصی به صورت روزانه تولید می شود و در کنار نان باگت برای کباب ترکی، شما هیچ محدودیتی ندارید و هرچقدر که دوست دارید می توانید بردارید.

در سال های اخیر، فست فود نشاط آنقدری شلوغ شد که مردم ساعت ها منتظر خالی شدن میز می ماندند و رستوران تصمیم گرفت تا طبقه سوم را هم افتتاح کند اما این روش چندان کارساز نبود و نشاط تصمیم گرفت شعبه بزرگ تری را در مرزداران تهران افتتاح کند. این شعبه هم دقیقاً از نظر کیفیت و منو همانند شعبه ستارخان می باشد و آشپزخانه هم قابل مشاهده است.

آدرس فست فود نشاط

شعبه اول نشاط که دهه ها در خیابان ستارخان قرار دارد، در ابتدای خیابان ستارخان از سمت میدان توحید واقع شده و در سمت راست خیابان بعد از بانک، شلوغی کم نظیر رستوران را مشاهده می کنید. شعبه مرزداران هم در بلوار آریا فر، روبروی پمپ بنزین واقع شده و هر دو شعبه نشاط در روزهای آخر هفته طوری شلوغ می شوند که پیدا کردن جای پارک سخت بوده و زمان قابل توجهی را باید در صف های صندوق، تهیه غذا و خالی شدن میز منتظر بمانید.

شماره تماس شعبه ستارخان فست فود نشاط: 66904649-021

شماره تماس شعبه مرزداران فست فود نشاط: 44381600-021

ساعت کاری فست فود نشاط: هر دو شعبه همه روزه از ساعت 11:55 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7204368%2C51.3483233,%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”506″ name=”فست فود نشاط تهران”]

بلک برگر تهران

همیشه وقتی نام فست فود می آید، پیتزا، برگر و کلی ساندویچ خوشمزه به فکرمان می آید. بین کلی فست فود در تهران، برخی هستند که سعی می کنند نسبت به بقیه متمایز باشند. به عبارتی، برخی از فست فود ها برگر هایی با نان های رنگارنگ سرو می کنند، برخی غذا های بمبی دارند و برخی هم غذا هایی خاص مانند پیتزایی با ژامپون بوقلمون و پنیر کبابی. با این حال، جاهایی هم هست مانند فست فود بلک برگر که غذا های فست فودی بسیار باکیفیت، خوشمزه و خاص سرو می کند و به همین خاطر هم توانسته خود را بین بهترین فست فود های تهران قرار دهد.

فست فود بلک برگر در سال 1391 افتتاح شد و اولین شعبه خود را در خیابان پاسداران تهران افتتاح کرد. بعد از چند سال که به خوبی پرطرفدار شد و دید دیگر توانایی پاسخگویی این حجم از مشتری را ندارد، شعبه دوم خود را در شمال تهران و منطقه نیاوران تاسیس کرد. فست فود باز ها بر این باروند بلک برگر اگر بهترین فست فود شرق تهران نباشد بی شک جزء جذاب ترین و خاص ترین فست فود های شرق تهران محسوب می شود.

بلک برگر جایی است که خوراک جوانان و نوجوانان محسوب می شود چون محیطی شلوغ و پرزرق و برق دارد و دکوراسیون و تزئینات رنگارنگ و جوان پسند در جای جای رستوران قرار داده شده. اینجا آنقدری زیباست و تابلو های قشنگی دارد که امکان ندارد کسی برای اولین بار به بلک برگر مراجعه کند و از در و دیوار محیط مجموعه عکس های یادگاری نگیرد. همچنین شعبه نیاوران فست فود بلک برگر هم دقیقاً همانند شعبه پاسداران به همان اندازه پر زرق و برق و جوان پسند است.

غذا های فست فودی که در بلک برگر سرو می شوند هم ظاهری بسیار جذاب دارند و ترکیب این غذا ها با محیط رستوران، تصاویری خاص و دوست داشتنی به وجود می آورد. ما از این غذا های خوش رنگ و زیبا هم توقع مزه ای خوب و کیفیتی عالی داریم و اینجا از معدود فست فود هایی است که تمام مشتریان خود را راضی نگه داشته چه از لحاظ زیبایی و تمیزی محیط، چه از لحاظ خدمات سرویس دهی و برخورد پرسنل و از همه مهم تر، غذا ها و کیفیتی که دارند. با اینکه نام اینجا بلک برگر است اما در اینجا علاوه بر کلی برگر، کلی ساندویچ و پیتزا هم سرو می شود هرچند برگرهای بلک برگر چون خاص هستند بیشتر طرفدار دارند.

در فست فود بلک برگر همیشه از بهترین گوشت ها استفاده می شود. نان ها همگی در خود مجموعه پخت می شوند چون اینجا یک نان برگر ساده ارائه نمی دهد بلکه نان برگرها یا به رنگ صورتی است یا مشکی و همین باعث خاص بودن بلک برگر می شود البته همیشه نان رنگی باب میل هرکسی نیست برای همین، تنها آیتم های خاص منوی برگر های فست فود به نان های مشکی یا صورتی مجهز هستند. اینجا به گفته مشتریان سیب زمینی هایی به عنوان پیش غذا ارائه می دهد که در کنار مزه، ترد و بیسکوئیتی هستند و کلی طرفدار دارند. پیتزا ها از حجم خوبی برخوردارند و مواد اولیه آن ها هم همیشه از نوع مرغوب بوده و هست.

از نظر قیمتی، رستوران بلک برگر جزء رستوران های ارزان قیمت نیست چون همیشه از بهترین مواد اولیه برای غذاهای خود استفاده می کند ولی قیمت ها عم گران نیستند که بگوییم ارزش ندارد. اگر بین بهترنی فست فود های شمال تهران و شرق تهران به دنبال جایی هستید که برگر هایی خاص با طعمی به یاد ماندنی ارائه دهد بی شک ما بلک برگر را به شما معرفی می کنیم. همچنین خیلی ها گفته اند اینجا آنقدری خاص و دوست داشتنی است و آنقدری غذا هایش خوشمزه و با کیفیت که بلک برگر را به عنوان پاتوق همیشگی خود انتخاب کرده اند.

آدرس بلک برگر تهران

بلک برگر دو شعبه در شهر تهران دارد که یکی از شرق تهران و دیگری در شمال پایتخت واقع شده است. شعبه اول بلک برگر که در شرق تهران قرار دارد و جزء بهترین فست فود های شرق تهران محسوب می شود در خیابان پاسداران قرار دارد و برای دسترسی به این شعبه، کافیست در خیابان پاسداران به مابین خیابان های گلستان ششم و هفتم برسید. شعبه دوم هم در نیاوران واقع شده و برای دسترسی به این شعبه کافیست در منطقه نیاوران وارد خیابان منظریه شوید تا مجاور سالن ورزشی یاس، بلک برگر را مشاهده کنید.

شماره تماس شعبه پاسداران بلک برگر: 22578996-021

شماره تماس شعبه نیاوران بلک برگر: 26246099-021

ساعت کاری بلک برگر تهران: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FgNAoRbd1qwQC1ish9|target:_blank”]

[widgetkit id=”740″ name=”فست فود بلک برگر تهران”]

سوالات متداول

لاکچری ترین فست فود های تهران کدام ها هستند؟

فست فودهای فلای لند، میخوش، جنارو و کافه ژ1 جزء لوکس ترین فست فود های تهران هستند.

فست فود های قیمت مناسب تهران کدام ها هستند؟

فست فود نشاط، ساندویچ سعید، بابر برگر و پیانو فست فود های قیمت مناسب تهران محسوب می شوند.

فست فود های پرطرفدار تهران کدام ها هستند؟

فست فودی های نشاط، شیلا، برگر لند، فلای لند، جنارو و میخوش.

بهترین کافه فست فود های تهران کدام ها هستند؟

کافه فست فود ایتالیایی هیایو، رستوران سنسو، کافه ژ1 از جمله کافه فست فود های خوب تهران هستند.

بهترین پیتزای تهران را کجا بخوریم؟

پیتزا داوود اولین پیتزای تهران و سه فر و اتم ویچ از حجیم ترین پیتزاهای تهران را ارائه می دهند.

بهترین برگر تهران کجاست؟

گریل فکتوری، بلک برگر، بیف لاین اوپال و بلک برگر بهترین برگرها را در تهران دارند.