بهترین رستوران های کرج

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کرج با اینکه شهری اداری و تجاری به حساب می آید اما ده ها جاذبه دیدنی و تفریحگاه های مختلف باعث شده یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی در ایران باشد. در میان تفریحات کرج، رستوران گردی هم امروزه به یکی از محبوب ترین تفریحات میان گردشگران و بخصوص علاقمندان به رستوران گردی شده است. اگر میخواهید با برخی از بهترین رستوران های کرج بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

کافه رستوران پلاس کرج

بهترین رستوران های کرج را با کافه رستوران پلاس آغاز می کنیم. کافه رستورانی شیک و دوست داشتنی که برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مشتریان خود پذیرایی می کند و تجربه جذاب و متفاوتی از رستوران گردی را می توانید در کافه رستوران پلاس کرج کسب نمایید. محیط کافه رستوران پلاس کرج ساده و در عین حال شیک است و خبری از تزئینات و دکوراسیون آنچنانی و پر زرق و برق در رستوران نیست. همچنین محیطی ساده به همراه میز و صندلی های چوبی در کنار نورپردازی دلنشین، کافه رستوران پلاس را به یکی از بهترین گزینه ها برای قرارهای دو نفره و جمع های دوستانه تبدیل کرده است.

اگر به دنبال کافه رستورانی هستید که با صبحانه های جذاب و متنوع آن صبحی پرانرژی را آغاز کنید، کافه رستوران پلاس کرج را از دست ندهید. در منوی صبحانه کافه رستوران، انواع صبحانه های ایرانی، ایتالیایی و فرانسوی سرو می شود و برای وعده ناهارو شام هم انواع غذاهای ایتالیایی و فرنگی با کیفیت بالا ارائه خواهد شد. منوی رستوران تنوع مطلوبی در زمینه نوشیدنی ها و غذاها دارد و تمامی غذاها طبق نظر مشتریان، علاوه بر اینکه کیفیت بالایی دارند، نسبت به حجم و خدمات سرویس دهی هم از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند. لازم به ذکر است بخاطر محبوبیت بالای کافه رستوران پلاس، پیشنهاد می کنیم اگر برای روزهای آخر هفته میخواهید به این کافه رستوران مراجعه کنید حتماً از قبل، میز مورد نظر را رزرو فرمائید تا منتظر خالی شدن میز در رستوران نباشید.

آدرس کافه رستوران پلاس کرج

برای دسترسی به کافه رستوران پلاس کرج ابتدا به منطقه عظیمیه مراجعه کنید و سپس از طریق میدان مهران، بلکار گلستان یا خیابان نیک نژاد شمالی به میدان گلستان برسید تا در ضلع جنوبی میدان، رستوران را مشاهده کنید. همچنین در نظر داشته باشید کافه رستوران پلاس در نزدیکی برخی از محبوب ترین جاهای دیدنی کرج قرار دارد که شامل مرکز خرید مهراد، پارک ایران زمین، بوستان و مرکز خرید ایران زمین بوده و بازدید از آن ها که در فاصله 500 متری از کافه رستوران قرار دارند هم خالی از لطف نیست.

شماره تماس کافه رستوران پلاس کرج: 32527730-026

ساعت کاری کافه رستوران پلاس کرج: همه روزه از ساعت 9:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.84041054300552%2C51.015227962268725%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”798″ name=”رستوران پلاس عظیمیه کرج”]

رستوران روما کرج

اگر در منطقه گوهردشت هستید و میان بهترین رستوران های کرج به دنبال رستورانی هستید که از منوی غذایی متنوعی جهت پاسخگویی به هر سلیقه ای برخوردار باشد، رستوران روما می تواند یکی از بهترین ها باشد. رستوران روما که با نام رستوران بین المللی روما شناخته می شود بخاطر محیطی شیک و دلنشین، سرو غذاهای لذیذ، باکیفیت و خوش قیمت در کنار خدمات سرویس دهی مطلوب توانسته در میان بهترین رستوران های کرج قرار گیرد. از بیرون که به رستوران نگاه می کنید، با رستورانی لوکس روبرو می شوید و هنگامی هم که وارد رستوران می شوید، با دکوراسیونی زیبا، نورپردازی ملایم و میز و صندلی های شیک روبرو خواهید شد هرچند دکوراسیون زیبای رستوران در میان جمعیت زیاد مشتریانی که حضور دارند خود را کمتر نمایان می کند. رستوران روما از معدود بهترین رستوران های کرج است که همیشه شلوغ بوده و اکثر مشتریان رستوران از قبل میز مورد نظر خود را رزرو می کنند.

منوی غذایی رستوران بین المللی روما تنوع مطلوبی دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در رستوران قابل سفارش است. غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها و جوجه ها، خورشت ها و غذاهای لذیذ دیگر بوده و در منوی غذاهای فرنگی هم انواع سالادهای ایتالیایی، پاستاها، پیتزاها، همبرگر و ساندویچ های لذیذی مشاهده می شود. رستوران بین المللی روما تاکید بالایی بر روی کیفیت مواد اولیه غذاهایش دارد و همیشه مواد اولیه باکیفیت رستوران به صورت روزانه تهیه می شود اما برای اینکه این مواد اولیه در قالب غذاهای لذیذ به مشتریان برسد، رستوران سرآشپزان حرفه ای هم دارد. از نظر مشتریان، خدمات سرویس دهی در رستوران به بهترین شکل صورت میگیرد و حتی در روزهای شلوغ هم مشتریان نه تنها زمان زیادی را منتظر سرو شدن غذاهایشان سپری نمی کنند بلکه از کیفیت سرویس دهی پرسنل هم کاسته نمی شود. پیشنهاد می کنیم اگر در میان بهترین رستوران های کرج تصمیم دارید به رستوران بین المللی روما مراجعه کنید، نوشیدنی های رنگارنگ و لذیذ رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس رستوران روما کرج

همانطور که پیش تر گفتیم، رستوران بین المللی روما در منطقه گوهردشت قرار دارد و برای دسترسی به رستوران، در شرق منطقه گوهردشت وارد بلوار نبوت شوید تا به بلوار جمهوری برسید اما قبل از بلوار جمهوری، در قسمت جنوبی بلوار نبوت رستوران را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید مقابل رستوران فضای پارک وجود دارد اما بخاطر محبوبیت بالای رستوران و همچنین وجود کافه ها و رستوران های دیگر در اطراف رستوران بین المللی روما، در روزهای آخر هفته شاید برای پیدا کردن جای پارک به مشکل خورده و مجبور شوید وسیله نقلیه خود را دورتر از رستوران پارک نمایید.

شماره تماس رستوران روما کرج: 34424006-026

ساعت کاری رستوران روما کرج: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.85223453330097%2C50.98299185384881%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”797″ name=”روما فود کرج”]

رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده نامی آشنا در میان رستوران گردها است. رستورانی که در سال 1336 تاسیس شد و امروزه با بیش از 60 شعبه یکی از بهترین رستوران های ایران به شمار می رود. رستوران های ارکیده جزء لوکس ترین رستوران ها هستند و از این رو، شعبه جاده چالوس رستوران ارکیده هم در میان لوکس ترین رستوران های کرج قرار دارد. رستوران ارکیده جاده چالوس در نزدیکی کرج قرار دارد و از نظر مشتریان و افرادی که ترددهای زیادی به جاده چالوس دارند، رستوران ارکیده را یکی از شلوغ ترین و معروف ترین رستوران های جاده چالوس می دانند. رستوران ارکیده چالوس از قدیمی ترین رستوران های کرج است که در سال 1336 افتتاح شد و طولی نکشید تا با سرو بهترین غذاهای ایرانی در محیط های دلنشین و دوست داشتنی، تبدیل به پاتوق بسیاری از افراد و رستوران گردها شد.

رستوران ارکیده جاده چالوس رستوران تمام عیار است. از درب ورودی که وارد رستوران می شوید با محیطی بسیار لوکس و شیک به همراه دکوراسیون و تزئینات شکیل، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. خدمات سرویس دهی در این رستوران توسط کادری مجرب صورت میگیرد و حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم از خدمات سرویس دهی کاسته نمی شود. در منوی رستوران ارکیده جاده چالوس انواع غذاهای ایرانی مشاهده می شود که شاید در نگاه اول با خود بگویید قیمت غذاها گران است اما بعد از اینکه غذا را میل می کنید، متوجه می شوید کاملاً ارزش پرداخت این هزینه را دارد. رستوران ارکیده جاده چالوس تاکید بالایی بر روی کیفیت مواد اولیه غذاهای خود دارد و تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه به صورت روزانه تهیه می شود و برای این مواد اولیه هم سرآشپزان حرفه ای هم در رستوران هستند تا بهترین غذاها را برای مشتریان سرو کنند.

بطور کلی، اگر در میان رستوران های کرج قیمت برای شما اهمیت کمتری دارد و از طرفی، به کیفیت بالای غذاها اهمیت ویژه ای می دهید، رستوران ارکیده جاده چالوس را از دست ندهید. امکان رزرو در این رستوران وجود دارد و همچنین مراسم ها و جشن های خود را با ظرفیت تعیین شده توسط رستوران و رزرو قبلی هم می توانید در این رستوران برگزار کنید.

آدرس رستوران ارکیده جاده چالوس

رستوران ارکیده از بهترین رستوران هایی است که در جاده چالوس و طبیعت زیباش می توان لحظات خوشی را سپری کرد. برای دسترسی به این رستوران ابتدا در شمال شرق کرج وارد جاده چالوس شده و به میدان امیرکبیر برسید. سپس از میدان امیرکبیر وارد جاده چالوس شوید و پس از طی کردن مسیری 9.6 کیلومتری که در حالت عادی و بدون ترافیک، 13 دقیقه به طول می انجامد، در سمت چپ جاده رستوران ارکیده چالوس را مشاهده خواهید کرد. همچنین در مقابل رستوران ارکیده چالوس فضای پارکینگ اختصاصی هم در نظر گرفته شده است.

شماره تماس رستوران ارکیده جاده چالوس: 34122-026

ساعت کاری رستوران ارکیده جاده چالوس: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.90651740427089%2C51.04277275743199%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”804″ name=”رستوران ارکیده چالوس”]

رستوران ایتالیایی سزار کرج

رستوران هایی که غذاهای ایرانی را سرو می کنند طرفداران بسیاری دارند و اما تنوع در رستوران گردی و مراجعه به فست فودها و رستوران ایتالیایی هم حال و هوای جذاب خود را دارد. در میان رستوران های کرج، رستوران های ایتالیایی مختلفی وجود دارد که هرکدام بخاطر غذاهای متنوع، باکیفیت و محیط های جذابی که دارند طرفداران بسیار داشته و در اکثر مواقع هم جزء شلوغ ترین رستوران های کرج هستند. رستوران ایتالیایی سزار اما در میان رستوران های کرج توانسته خود را بین بهترین رستوران های ایتالیایی قرار دهد.

از آنجایی که اکثر رستوران های ایتالیایی تنها برخی از غذاها شامل انواع پاستا، پیتزا، سالادها و ساندویچ های مختلف را در منویشان دارند، رستوران ایتالیایی سزار تنوع منوی خود را گسترش داده و مشتریان رستوران می توانند میان تنوعی از پیتزاهای لذیذ و رنگارنگ، ساندویچ ها، همبرگرها، انواع پاستاها در کنار استیک، میگو، بیف استراگانوف و غیره، بهترین غذا را انتخاب کرده و لحظات خطره انگیزی را در این رستوران سپری کنند. رستوران ایتالیایی سزار از باکیفیت ترین رستوران های کرج است چراکه تمامی غذاهای رستوران از مواد اولیه مرغوب به صورت روزانه تهیه می شود و برای اینکه ای مواد اولیه در قالب غذاهای لذیذ و باکیفیت به دست مشتری برسد، آشپزان حرفه ای در رستوران حضور دارند.

رستوران ایتالیایی سزار از جمله رستوران های گرن قیمت کرج هم به شمار می رود. در نگاه اول، متوجه گران بودن غذاها در رستوران می شوید اما بخاطر کیفیت بالا و خدمات سرویس دهی مطلوب، از نظر بسیاری از مشتریان ارزش پرداخت هزینه را دارد. همچنین رستوران ایتالیایی سزار از محیطی زیبا، شکیل و لوکس به همراه دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی برخوردار بوده و میز و صندلی هایی با ظرفیت های مختلف در رستوران قرار داد شده است. در نظر داشته باشید امکان رزرو در رستوران هم میسر می باشد.

آدرس رستوران ایتالیایی سزار کرج

رستوران ایتالیایی سزار کرج در شهرک فهمیده کرج واقع در مابین کوی کارمندان جنوبی و ولیعصر قرار دارد. بهترین راه برای دسترسی به رستوران ایتالیایی سزار مراجعه بعه بلوار یادگار امام به سمت شمال بوده و سپس بلوار سرداران است چراکه در انتهای بلوار سرداران و قبل از میدان فجر، رستوران را مشاهده خواهید کرد. همچنین از طریق بلوار جمهوری هم می توانید به میدان فجر و سپس، رستوران ایتالیایی سزار دسترسی داشته باشید.

شماره تماس رستوران ایتالیایی سزار کرج: 32733438-026

ساعت کاری رستوران ایتالیایی سزار کرج: همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.8203119764616%2C50.97143090280657%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”808″ name=”رستوران سزار کرج”]

رستوران چنین کرج

کمتری رستورانی پیدا می شود که حتی یک مشتری ناراضی نداشته باشد و تمامی مشتریانش با رضایت کامل از همه چی، رستوران را ترک کنند. رستوران چنین کرج هم از جمله این رستوران ها است. رستوران در یکی از بهترین خیابان های کرج قرار دارد بطوریکه برای دسترسی به رستوران وارد کوچه ای سرسبز و باصفا خواهید شد و از طرفی، جای پارک هم به وفور در نزدیکی رستورران یافت می شود. رستوران چنین کرج از جمله بهترین رستوران های کرج است که با ارائه غذاهای فوق العاده و در محیطی دوست داشتنی، تمامی مشتریان خود را راضی نگه داشته است.

رستوران چنین کرج یکی از شیک ترین محیط ها را در میان رستوران های کرج دارد. محیطی بسیار لوکس و دیدنی و در عین حال، ساده و دلنشین که به همراه دکوراسیون و نورپردازی و رنگ بندی زیبا، لحظات بی نظیری را برای مشتریان رقم می زند. رستوران چنین دارای دو طبقه می باشد و هر طبقه هم طراحی منحصر به فرد خود را دارد. همچنین اگر در روزهای شنبه و یکشنبه به رستوران چنین مراجعه کنید، از خدمات موسیقی زنده هم برخوردار خواهید شد.

رستوران چنین منوی غذایی متنوعی دارد. مشتریان رستوران می توانند میان انواع غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها، خورشت ها و غیره و غذاهای فرنگی شامل انواع پیتزاها، ساندویچ ها، همبرگرها و سالادهای لذیذ، هر چی میخواهند را سفارش دهند. غذاهای رستوران چنین کیفیت بی نظیری دارند و تمام مشتریان ابتدا از غذاهای رستوران تعریف می کنند و سپس به سراغ محیط و سرویس دهی می روند. خدمات سرویس دهی باکیفیت و پرسنلی خوش برخورد، محیطی جذاب و دوست داشتنی و از همه مهم تر، غذاهای بی نظیر، لذیذ، باکیفیت به همراه حجم مناسب باعث شده رستوران چنین از نظر بازه قیمتی طبق نظر مشتریان، رستورانی متوسط رو به بالا نسبت به رستوران های کرج باشد.

آدرس رستوران چنین کرج

اگر در میان بهترین رستوران های کرج، رستوران چنین را برای سپری کردن اوقات خوش رستوران گردی انتخاب کردید در نظر داشته باشید رستوران در منطقه جهانشهر قرار دارد. رستوران در خیابان استانداری البرز واقع شده اما بخاطر اینکه خیابان یکطرفه می باشد، ابتدا از طریق میدان شهدا یا خیابان طالقانی شمالی وارد بلوار بهشتی شوید و سپس از طریق، خروجی، وارد خیابان استانداری البرز شده و بعد از خیابان مازیار، رستوران را در سمت چپ خیابان استانداری البرز مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است رستوران چنیین کرج در نزدیکی برخی از محبوب ترین جاهای دیدنی کرج هم قرار دارد که شامل باغ جهان بانوان، بولینگ شهداد و مسجد رسول اکرم بوده و بازدید از این مناطق هم خالی از لطف نیست.

شماره تماس رستوران چنین کرج: 34217217-026

ساعت کاری رستوران چنین کرج: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.82821327949661%2C50.98505692124718%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”807″ name=”رستوران چنین کرج”]

باغ رستوران نویان کرج

به دنبال باغ رستورانی بزرگ و جذاب در کرج هستید که هیچوقت از کیفیت غذاها و محیط زیباش سیر نشوید، پیشنهاد ما باغ رستوران نویان است. باغ رستوران نویان امروزه یکی از معروف ترین رستوران های کرج است و ساکنین کرج به خوبی این رستوران را میشناسند چراکه در میان تعداد محدود باغ رستوران های کرج، باغ رستوران نویان اگر نگوییم به عنوان بزرگترین، یکی از بزرگترین باغ رستوران های کرج بوده و در شلوغ ترین روزهای رستوران هم همچنان آلاچیق ها و میز و صندلی های خالی بسیاری در این رستوران مشاهده می شود.

هنگامی که وارد باغ رستوران نویان می شوید، با محیطی بسیار سرسبز و زیبا روبرو می شوید که در مرکز محیط، خود رستوران قرار دارد. در اطراف ساختمان رستوران، آلاچیق های بسیاری قرار داده شده که ظرفیت های مختلفی داشته و همچنین امکان رزرو آن ها و برگزاری جشن ها و تولدها وجود دارد. آلاچیق ها در فضای سرسبز و بزرگ قرار دارند که به خوبی تزئین شده و نورپردازی دلنشینی هم دارد. برخی از آلاچیق ها درواقع میز و صندلی به همراه سقف هستند و برخی هم اتاق های اختصاصی می باشند. محیط داخلی رستوران هم از دکوراسیونی شیک و زیبا به همراه ترئینات شکیل برخوردار است که محیطی گرم و صمیمی را به ارمغان می آورد.

اما محیط بزرگ و زیبای رستوران تنها دلیل محبوبیت باغ رستوران نویان میان مردم نیست بلکه خدمات سرویس دهی مطلب و از همه مهم تر، غذاهای لذیذ و باکیفیت و منویی متنوع باغ رستوران نویان را در میان بهترین رستوران های کرج قرار داده است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی قابل سفارش است که شامل کباب ها، جوجه ها، دل و جیگر، غذاهای خورشتی و غیره هستند اما در کنار غذاهای ایرانی، برخی از غذاهای فست فودی و غذاهای فرنگی هم قابل سفارش در رستوران هستند اما بخش جذاب منوی باغ رستوران نویان، نوشیدنی های رستوران است. در بخش نوشیدنی ها انواع نوشیدنی های سرد و گرم، قهوه ها، اسموتی ها و غیره سرو می شود و در کنار آن ها، میوه هم قرار داده می شود. بطوری کلی، از نظر اکثر مشتریان باغ رستوران نویان، تمامی غذاهای رستورران نویان از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در کنار آن، قیمت های بسیار معقولی هم دارند.

آدرس باغ رستوران نویان کرج

رستوران نویان در منطقه مهرشهر قرار دارد و یکی از معروف ترین رستوران های مهرشهر کرج هم به شمار می رود. برای دسترسی به این رستوران ابتدا در منطقه مهرشهر راهی خیابان چمن شوید. خیابان چمن در فاز 1 مهرشهر قرار دارد و سپس وارد خیابان چمن 2 شده و قبل از اینکه به انتهای خیابان برسید، در آخرین کوچه نزدیک به خیابان گلستان، باغ رستوران نویان را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است جای پارک فراوانی در اطراف باغ رستوران نویان قرار دارد و حتی در شلوغ ترین روزهای سال هم مشتریان مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس باغ رستوران نویان کرج: 33405330-026

ساعت کاری باغ رستوران نویان کرج: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.79184221617835%2C50.90639651877904%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”805″ name=”رستوران نویان کرج”]

رستوران ارکیده مهستان

رستوران ارکیده مهستان دومین شعبه رستوران ارکیده در استان البرز و شهر کرج است که با نام رستوران گردان ارکیده هم شناخته می شود همچنین تنها رستوران گردان کرج هم رستوران ارکیده مهستان است. رستوران ارکیده مهستان هم همانند سایر شعبات رستوران ارکیده، از محیطی بسیار زیبا و لوکس به همراه تزئینات و دکوراسیون شکیل برخوردار است اما جذاب ترین بخش رستوران، چشم اندازش است چراکه رستوران گردان بوده و در بازه های مختلف، از چشم اندازهای مختلفی هم برخوردار خواهید شد. لازم به ذکر است رستوران ارکیده مهستان بطور کلی دارای چشم انداز 460 درجه بوده و و با چند ساعت نشستن در رستوران، چشم اندازهای بسیار زیبایی را مشاهده خواهید کرد.

غذاهایی که در رستوران ارکیده مهستان سرو می شود حرفی برای گفتن باقی نمیگذارند. تمامی غذاها بخاطر نظارت و مدیریت رستوران ارکیده،ٍ از کیفیت بسیار بالا و طعم مطلوبی برخوردار است و مواد اولیه غذاها هم از نوع مرغوب به صورت روزانه تهیه می شود. تمامی کادر رستوران شامل پرسنل و سرآشپزان توسط مجموعه رستوران های ارکیده آموزش دیده اند تا برای مشتریان رستوران، لحظات بی نظیری رقم خورد. اگر در میان بهترین رستوران های کرج میخواهید به رستوران ارکیده مهستان مراجعه کنید، انواع کباب های رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید. در کنار غذاهای ایرانی اما، رستوران انواع نوشیدنی های مختلفی را هم سرو می کند که سفارش آن ها خالی از لطف نیست.

آدرس رستوران ارکیده مهستان

رستوران ارکیده مهستان در بلوار نبوت واقع در منطقه حسن آباد کرج قرار دارد. برای دسترسی به رستوران از طریق بلوار های ملاصدرا، موذن، تعاون، مطهری و جمهری وارد بلوار نبوت شوید تا مرکز خرید مهستان را نبش پارک نبوت مشاهده کنید. رستوران در طبقه آخر این مرکز خرید قرار دارد. در اطراف مرکز خرید هم جای پارک مناسبی وجود دارد.

شماره تماس رستوران ارکیده مهستان: 32560514-026

ساعت کاری رستوران ارکیده مهستان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 9 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.84544226603401%2C50.989805253414346%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”803″ name=”رستوران ارکیده مهستان کرج”]

کافه رستوران تیروژ

کافه رستوران تیروژ یا به عبارتی، باغ رستوران تیروژ، بهترین کافه رستوران اگر نباشد بین رستوران های اطراف کرج بخصوص آن هایی که در اوایل جاده چالوس قرار دارند حرف های زیادی برای گفتن دارد و جایی است که نه تنها کرجی ها بلکه ساکنان شهر تهران هم آخر هفته های خود را اگر بخواهند به جاده چالوس مراجعه کنند بی شک تیروژ پاتوق همیشگی آن ها به شمار می رود. کافه رستوران تیروژ چون در جاده چالوس قرار دارد از خیلی جهات با کافه رستوران های کرج تفاوت ها دارد و بزرگترین آن، برخورداری از فضای سبز بزرگ و همچنین قرارگیری از کنار رودخانه است.

کافه رستوران تیروژ معروف به رستوران رستوران سرآشپز حم، توسط خود سرآشپز حم افتتاح شده و شما غذاهایی را در اینجا تجربه می کنید که دستپخت سرآشپز حم هستند. رستوران تیروژ سه محیط روباز برای مشتریانش در نظر گرفته. اینجا باغی بزرگ دارد که درختان بلند قامتی هم در داخل این باغ مشاهده می شود. یکی از محیط ها برای نشستن، نزدیک به استخر می باشد و آلاچیق های چند نفره در اطراف این استخر تعبیه شده. محیط بعدی باغ است که علاوه بر تخته های سنتی و میز و صندلی، آلاچیق هم دارد آن هم میان درختان بلند قامت و در نهایت، بخش سوم نزدیک به رودخانه قرار دارد و در کنار آلاچیق ها، کلی تخت سنتی کنار رودخانه با ویو زیبای طبیعت و رودخانه قرار داده شده.

محیط رستوران در نگاه اول بسیار جذاب و دیدنی است بخصوص تخت های سنتی رنگارنگ و تمیز که در کنار رودخانه قرار دارند اما یکسری مشکلات در خصوص محیط رستوران از سوی مشتریان گزارش شده. اول از همه رستوران تیروژ پله های زیادی دارد بخصوص اگر بخواهید کنار رودخانه بنشینید و این موضوع برای افراد سن بالا و کسانی مشکلات راه رفتن دارد آزار دهنده خواهد بود. مورد دوم قرارگیری آلاچیق ها است یعنی فاصله آلاچیق ها از یکدیگر به قدری کم است که شما بجای لذت بردن از صدای جریان آب، صدای صحبت کردن آلاچیق های مجاور را خواهید شنید. از سوی دیگر، در بخش کنار رودخانه هم چون اینجا طرفداران بیشتری دارد، همیشه سریع پر می شود و باید زمانی را منتظر خالی شدن تختی در کنار رودخانه سپری کنید. ناگفته نماند در روزهای شلوغ، حداکثر مهلت اسنفاده از تخت ها و آلاچیق ها یک ساعت و نیم می باشد.

رستوران تیروژ یا بهتر بگوییم، کافه رستوران تیروژ به مدیریت سرآشپز حم، همه روزه از ساعت 10 صبح باز می شود تا 12 شب برای همین، علاوه بر ناهار و شام، صبحانه هم در این مجموعه ارائه می گردد و علاوه بر آن، در روزهای جمعه نیز مجموعه از ساعت 8 صبح برای وعده صبحانه باز می گردد. اینجا تنوع خوبی در زمینه صبحانه دارد و از بشقاب صبحانه های ایرانی، انواع تخم مرغ ها و صبحانه های فرنگی سرو می شود و این بشقاب ها در نوع خود تکمیل بوده و مخلفات مختلفی هم در کنارشان قرار داده می شود. همچنین در کنار صبحانه نان تازه و داغ هم قرار میگیرد.

اما از ساعت 12 به بعد، برای مشتریان منوی غذایی ارائه می شود و چون اینجا با یک کافه رستوران مواجه هستیم، غذاهای ایرانی و فرنگی در مجموعه سرو می شود. مثل هر رستوران دیگر واقع در جاده چالوس، اینجا برای ناهار و شام در بخش غذا های ایرانی کباب های متنوعی را در منوی خود قرار داده از برگ مخصوص تا جوجه فسنجان اما با این تفاوت که چون آشپز اینجا، سرآشپز حم می باشد، چند آیتم جذاب در منو مشاهده می شود از جمله کباب لبنانی، کباب مصری، کباب تبریزی و کباب میکس سنگین مخصوص سرآشپز حم که 430 گرم وزن دارد. در کنار کباب ها، غذاهای برنجی دیگر از جمله باقالی پلو با گردن، زرشک پلو، چلو گردن و غیره هم قابل سفارش است.

ولی منو به همینجا ختم نمی شود و در کنار غذاهای ایرانی، غذا های فرنگی از جمله پاستا، مرغ های سوخاری، پیتزا، 8 مدل برگر که یکی از آن ها برگر پیشنهاد ویژه سرآشپز است با 280 گرم گوشت، 120 گرم فیله، 3 ورق بیکن، کلی پنیر و قارچ با مخلفات دیگر، غذاهای دریایی شامل میگو، ماهی قزل آلای سرخ شده یا کبابی نیز در مجموعه سرو می شود. به غیر از این غذاهای متنوع و لذیذ، پیش غذاهای اینجا را هم نباید از دست داد و چون کافه رستوران با سرو غذای ایرانی و فرنگی است، پیش غذاها هم شامل پیش غذاهای ایرانی از جمله انواع ماست و سالاد و غیره و همچنین پیش غذا های فرنگی شامل سیب زمینی های مختلف و غیره می باشد.

همه روزه در طول ساعت کاری مجموعه رستوران تیروژ کرج، بخش کافی شاپ هم باز است و می توانید از منوی کافی شاپ، هر نوشیدنی سرد و گرم و دسر و کیک های تازه و کلی آیتم های جذاب دیگر را هم سفارش دهید بخصوص اگر در یک روز سرد زمستانی به رستوران مراجعه کنید برای وعده صبحانه، زمانی که رستوران خلوت است و شما از صدای دلنشین جریان آب لذت می برید، یک بشقاب صبحانه سفارش دهید با سرویس چای و قلیان و کنارش هم یک فنجان قهوه داغ.

رستوران تیروژ جزء رستوران های گران قیمت کرج و جاده چالوس است اما از معدود رستوران هایی است که نه تنها ارزشش را دارد بلکه اگر یکبار به رستوران مراجعه کنید، اینجا پاتوق همیشگی شما خواهد شد. رستوران بطور کلی از محیطی بسیار جذاب و دوست داشتنی برخوردار است هرچند ایراداتی دارد که بالاتر به آن ها اشاره کردیم، غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی ارائه می دهد که نه تنها از مواد اولیه مرغوبی تهیه می شوند بلکه توسط سرآشپز حم هم طبخ می شوند و در کنار این ها، پرسنلی خوش برخورد و مودب هم در مجموعه مشغول به کار هستند تا مشتریان همیشه با رضایت کامل و لبخند از رستوران خارج شوند.

آدرس کافه رستوران تیروژ

کافه رستوران تیروژ سرآشپز حم در کیلومتر 6 جاده چالوس قرار دارد. در شمال غرب کرج زمانی که وارد میدان امیرکبیر می شوید و پس از آن، جاده چالوس، پس از مسافتی 3.7 کیلومتری رستوران تیروژ را مشاهده خواهید کرد. همچنین نگران جای پارک هم نباشید چون در کنار رستوران، فضای اختصاصی پارکینگ تعبیه شده و همیشه هم جای پارک در آنجا هست مگر اینکه در روزهای شلوغی مانند آخر هفته ها بخواهید مراجعه کنید و اگر در پارکینگ جای پارک نباشد، در مقابل رستوران فضای پارک مناسبی هست.

شماره تماس کافه رستوران تیروژ: 09915050448

ساعت کاری کافه رستوران تیروژ: از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و روزهای جمعه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FjeRpc6wLPXPSbZMCA|target:_blank”]

[widgetkit id=”796″ name=”رستوران تیروژ کرج”]

کافه رستوران نامبروان کرج

اینبار میخواهیم بین کافه رستوران های خوب کرج جایی را معرفی کنیم که در نوع خود آنقدری بی نظیر و پرطرفدار است که پیشنهاد می کنیم اگر عاشق رستوران گردی و کافه رستوران ها هستید حتماً تجربه اینجا را داشته باشید. کافه رستوران نامبروان برخی می گویند همانطور که از نامش مشخص است، کافه رستوران شماره یک کرج است اما خیلی ها هم با این عقیده مخالف هستند ولی ما اینجا را جزء یکی از زیباترین و محبوب ترین کافه رستوران های کرج در نظر میگیریم. در ادامه ببینیم اینجا چه نکات خوبی دارد و چه ایراداتی به رستوران وارد است.

اول از محیط رستوران نامبروان کرج شروع می کنیم. اینجا جای دارد بگوییم یکی از لوکس ترین رستوران های کرج محسوب می شود اما نه به این معنی که دکوراسیون رستوران پرزرق و برق باشد بلکه استفاده از میز و صندلی های مدرن، نورپردازی شکیل، تزئینات لاکچری و استفاده از گل و گیاه در جای جای رستوران، پرسنلی خوش پوش و خوش برخورد و دلایل دیگر اینجا را به کافه رستوران لاکچری کرج تبدیل کرده. بطور کلی، از نظر محیط و جذابیتش، کافه رستوران نامبروان نمره عالی را دریافت می کند و آنقدری لوکس و دوست داشتنی است که تا به حال کسی از محیط اینجا نه تنها ایراد نگرفته بلکه نامبروان را یکی از زیباترین کافه های کرج قلمداد کرده.

کافه رستوران نامبروان کرج همه روزه از ساعت 10 صبح آماده پذیرایی از مشتریان است. از ساعت 10 تا صبح تا 12 ظهر منوی صبحانه برای مشتریان ارائه می شود و از ساعت 12 به بعد، منوی غذایی اما در طول ساعات کاری مجموعه، مشتریان می توانند از منوی کافی شاپ هم سفارش دهند. کافه رستوران نامبروان رستوران ایتالیایی است لذا برای صبحانه، اینجا صبحانه های متنوعی از جمله پنکیک ها، انواع املت، بشقاب های صبحانه ایرانی و انگلیسی و انواع تخم مرغ را ارائه می دهد. در منوی صبحانه رستوران نامبروان آیتمی هست با نام برک نامبروان که صبحانه ویژه اینجا است اما درواقع، همان صبحانه انگلیسی خودمان بوده و از تخم مرغ، سوسیس پنیری، لوبیا و دورچین مخصوص تشکیل می شود هرچند این آیتم جذاب ترین و خوشمزه ترین صبحانه ای است که در اینجا می توانید میل کنید.

اما از ساعت 12 ظهر به بعد که منوی غذایی ارائه می شود، مشتریان را حسابی شگفت زده خواهد کرد. کافه رستوران نامبروان از معدود کافه رستوران های کرج است که منویی بسیار متنوع دارد و بیشتر مشتریان ثابت اینجا می دانند چه غذاهایی خوشمزه تر هستند و پرطرفدار. بر فرض مثال، اگر بخواهیم از بخش پیش غذاها و سالاد ها شروع کنیم، فقط 14 مدل سالاد هست از سالادهای سزار، میت چیکو، میت بال، فیتنس، تستادس، کی پرز و غیره و هرکدام از این سالاد ها به صورت دو نفره تا 4 نفره سرو می شود. پیش غذاهای دیگری که در مجموعه ارائه می گردد بیشتر فست فودی هستند مانند انواع سیب زمینی ها از ساده تا با کلی مختلفات شامل اسلایس هات داگ پنیری، پیاز کاراملی و غیره. اما چون اینجا غذاهای ایرانی هم می دهد زیتون، ماست و سوپ هم در منوی پیش غذا هست.

غذاهای اصلی کافه رستوران نامبروان بطور کلی به دو بخش ایرانی و فرنگی تقسیم می شوند. غذاهای ایرانی با اینکه چون برنج دارند ایرانی محسوب می شوند اما همچنان از مخلفات غذاهای فرنگی استفاده شده به عنوان مثال، کته ریب آی استیک جوجه، کته سوخاری چیکن و چلو کته رست بیف گوشت از غذاهای ایرانی خاص اینجا محسوب می شوند البته ناگفته نمایند غذاهای ایرانی مانند میکس کباب مدیترانه ای، کباب تابه ای به همراه سبک سرو سنتی و جوجه زعفرانی ته دیگی هم هست. در ضمن تمامی غذاها آنقدری حجیم هستند که نوشته شده مناسب دو نفر اما دو نفر را به خوبی می توانند سیر کنند.

غذاهای ایرانی تنها بخش کوچکی از منوی رستوران نامبروان را تشکیل می دهند. غذاهای فرنگی هم دسته بندی های مختلفی دارند. 9 آیتم در بخش ساندویچ ها از ساندویچ های دونر کباب، بلوچیز،چیکن ویچ، هم گودا، شیکاگو برگر، راشن ویچ، هات داگ آمستردام و غیره هست. بشقاب غذاهای فرنگی یعنی همان استیک ها چند مدل استیک گوشت و مرغ، استراگانف های گوشت و مرغ، لازانیا و بشقاب های مخصوص نامبروان را در خود جای داده. همچنین برخلاف بسیاری از رستوران های ایتالیایی کرج که در بخش پاستاها تنها 3 یا 4 مدل پاستا دارند، اینجا طرفداران پاستا می توانند بین 13 مدل پاستا هرکدام را که دوست دارند انتخاب کنند.

کل غذاهای فرنگی یک طرف، پیتزاها هم یک طرف. بطور کلی، اینجا سه مدل پیتزا سرو می شود یکی پیتزاهای لایت یا سبک، دیگری پیتزاهای آمریکایی و در نهایت، پیتزاهای ایتالیایی. پیتزاهای لایت یک نفره هستند اما همچنان حجم خوبی دارند اما پیتزاهای آمریکایی و ایتالیایی مناسب دو نفر هستند. در ضمن اگر رستوران گرد باشید، قطعاً با همچین مواردی مواجه شدید که رستوران های ایتالیایی و کافه رستوران ها، معمولاً در منویشان بر فرض مثال پیتزای پپرونی می بینیم و می توانید انتخاب کنیم پپرونی آمریکایی باشد یا ایتالیایی اما در اینجا اینگونه نیست و پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی آیتم های خاص خود را دارند.

در کنار غذاها، منوی کافی شاپ هم مشاهده می شود و مثل هر کافه رستوران دیگری، کلی نوشیدنی سرد شامل انواع شیک، بستنی، قهوه های سرد، موکتل، اسموتی و آبمیوه های طبیعی، کلی نوشیدنی گرم شامل انواع چای و دمنوش، نوشیدنی های بر پایه قهوه و غیره سرو می شود. در کنار آن ها هم می توانید دسرهای خوشمزه از کیک های متنوع که به صورت روزانه تهیه می شوند و تازه هستند تا کروسان ها و باقلوا و غیره هم انتخاب کنید.

در نگاه اول، اینکه تمام غذا های رستوران نامبروان حجیم هستند و تنوع بالایی هم دارند جذاب به نظر می رسند. همچنین وقتی هم که غذا برای شما سرو می شود از حجم، مخلفات و ظاهر غذا نیز شگفت زده خواهید شد. اما در بحث کیفیت غذاها، مشتریان مختلفی هستند که ناراضی می باشند و بر این باورند غذاها از مواد اولیه نامرغوبی تهیه شده و نسبت به هزینه ای که دارند چندان به صرفه نیستند بخصوص اگر به فکر کیفیت هستید تا کمیت. رستوران نامبروان مشتریان ثابت خود را دارند و خیلی ها هستند که اینجا به پاتوق دائمی آن ها تبدیل شده و آن ها می گویند رستوران نسبت به گذشته به شدت کیفیت خود را پایین آورده هرچند جایی جذاب و ایده آل همچنان به شمار میرود.

لوکس ویلا به شما رستوران گردها پیشنهاد می کند اگر به دنبال یک کافه رستوران خوب در کرج هستید، کافه رستوران نامبروان را در برنامه های خود قرار دهید چون اینجا ارزشش را دارد یکبار امتحانش کنید. اما با توجه به نظراتی که رستوران گردها در مورد این مجموعه داده اند، پیشنهاد می شود در روزهای خلوت وسط هفته به کافه رستوران نامبروان مراجعه کنید چون در روز های آخر هفته و تعطیلات، اینجا بسیار شلوغ می شود و در نتیجه آن، از خدمات سرویس دهی به شدت کاسته شده و بارها پیش آمده غذاها برای مشتریان دیر و سرد سرو شده.

در آخر خوب است بدانید کافه رستوران نامبروان چون در بحث محیط، دکوراسیون، طراحی و معماری حرف ها برای گفتن دارد و به جرأت می توان گفت جزء زیباترین کافه رستوران های کرج محسوب می شود، اگر به دنبال جایی لوکس و زیبا برای برگزاری دورهمی ها، جشن ها و قرارهای مهم هستید، روی اینجا می توانید حساب کنید چون رستوران نامبروان دو بخش VIP و CIP دارد و با رزرو قبلی می توانید از این قسمت ها بهرمند شوید. همچنین اگر قرار باشد برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف رزرو کنید، میزها برای شما تزئین می شوند و از خدمات سرویس دهی ویژه نیز برخوردار خواهید شد.

آدرس کافه رستوران نامبروان کرج

کافه رستوران نامبروان در منطقه جهانشهر کرج قرار دارد. در منطقه جهانشهر بولار بزرگی هست با نام بلوار ماهان. در شرق بلوار ماهان به میدان مدنی خواهید رسید. ضلع جنوبی میدان مدنی خیابانی هست با نام خیابان هلال احمر که از طریق آن به میدان هلال احمر می رسید اما قبل از میدان هلال احمر و نبش خیابان شهداد در ضلع شرقی خیابان هلال احمر، کافه رستوران نامبروان را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است اگر در روزهای خلوت وسط هفته به اینجا مراجعه کنید، فضای پارک در مقابل یا نزدیکی رستوران به آسانی پیدا می شود اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات که اینجا بسیار شلوغ می شود پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران شاید کمی زمان بر باشد.

شماره تماس کافه رستوران نامبروان کرج: 34437668-026 و 34413537-026

ساعت کاری کافه رستوران نامبروان کرج: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FS94Ld3ewq6VWGudf7|target:_blank”]

[widgetkit id=”806″ name=”کافه رستوران نامبروان کرج”]

رزرو اقامتگاه در کرج

برای سفری چند روزه در کرج و اقامت در یکی از بهترین آپارتمان های مبله، خانه، ویلا و غیره، کافیست با کارشناسان لوکس ویلا تماس بگیرید. همچنین گردشگرانی هم که به دنبال اجاره باغ ویلا در کرج هستند تا اوقات فراغت خود را در یکی از بهترین باغ ویلاهای منطقه سپری کنند می توانند با شماره تماس 09126938413 تماس بگیرند

سوالات متداول

بهترین کافه رستوران های کرج کدام ها هستند؟

کافه رستوران نویان، تیروژ و پلاس از کافه رستوران های خوب کرج هستند.

بهترین باغ رستوران های کرج کدام ها هستند؟

باغ رستوران های تیروژ و نویان از معروف ترین باغ رستوران های کرج هستند.

رستوران های گران کرج کدام ها هستند؟

رستوران های ارکیده مهستان، ارکیده جاده چالوس و ایتالیایی سزار

فست فود های خوب کرج کدام ها هستند؟

رستوران ایتالیایی سزار، کافه رستوران پلاس و کافه رستوران نامبروان