بهترین رستوران های اهواز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اهواز یکی از بهترین شهر های ایران بوده که به دلیل دارا بودن جاذبه های متعدد درون خود توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید. در اهواز هم چنین رستوران ها و کافه های متعددی نیز وجود دارد تا گردشگران بتوانند در سفر خود به این منطقه بعد از تماشای دیدنی های این شهر برای استفاده از رستوران هایش اقدام نمایند. در این مقاله به سراغ معرفی رستوران های اهواز رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این باره به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران گردان امپراطور

با توجه به امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت نموده می توان گفت که یکی از بهترین رستوران های اهواز می باشد. اگر به اهواز سفر کردید بهتر است برای صرف غذای مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید تا بتوانید لحظات جذابی را در بخش گردان آن تجربه نمایید. رستوران گردان امپراطور به عنوان جایی معرفی می شود که معمولا به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع و طبقه هشتم منحصر به فرد بوده و در زمره بهترین رستوران های ایران نیز می باشد. در رستوران امپراطور اهواز می توانید انواع غذا های دریایی، بین المللی، ایرانی، فست فود، پیتزا، سالاد و… را سفارش دهید و طعم بی نظیر آن ها را بچشید.

لازم به ذکر است قیمت غذا های این رستوران بسیار بالا بوده و بهتر است قبل از مراجعه به امپراطور این نکته را نیز مد نظر قرار دهید تا دچار مشکل نشوید چرا که به عنوان یکی از گران ترین رستوران های اهواز به شمار می رود. فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و مدرن بوده و سالن آن به شکل دایره ای تعبیه شده است. قرار گرفتن این رستوران اهواز در بالای برج آی تی باعث شده تا مراجعین بتوانند ویوی خوبی را در هنگام صرف غذا داشته باشند.

کف رستوران متحرک بوده و معمولا با یک سرعت آرام در خلاف جهت عقربه های ساعت در حال چرخیدن می باشد. در بخش بیرونی دایره گردان نیز غرفه ها VIP قرار دارند و محل ارکستر موسیقی زنده است که اگر به این رستوران مراجعه کنید می توانید نوازنده ای حرفه ای که در حال نواختن موسیقی کلاسیک می باشد را ببینید و از شنیدن موسیقی نیز لذت ببرید. امپراطور از بهترین رستوران های اهواز با موسیقی زنده است که می توانید از آن استفاده نمایید.

سرویس دهی در این رستوران اهواز در سطح بسیار خوبی قرار دارد و پرسنل در نهایت ادب با مشتری ها برخورد می کنند. به طور کلی امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت نموده بالاست و به همین دلیل می توان گفت رستوران گردان امپراطور یکی از بهترین رستوران های اهواز معرفی می شود. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 15:30 و در شیفت بعدی از ساعت 19 تا 23:30 آماده خدمت رسانی می باشد.

مسیر دسترسی رستوران گردان امپراطور

رستوران گردان امپراطور در برج آی تی واقع شده و شما برای رسیدن به آن باید ابتدا خود را از طریق بزرگراه پاسداران به بلوار پاسداران برسانید. از این بلوار به طرف شمال شرقی رفته و بعد از رسیدن به خانه هوشمند عمارت اهواز به طرف راست بپیچید. لازم به ذکر است یک لوکیشن از مقصد برایتان قرار داده شده که از طریق آن می توانید یک راه بدون ترافیک را در هر نقطه از اهواز که بودید بیابید و تا رستوران امپراطور اهواز ادامه دهید.

شماره تماس رستوران گردان امپراطور اهواز: 34442006-061

آدرس رستوران گردان امپراطور: خوزستان، اهواز، بلوار پاسداران، برج آی تی، طبقه هشتم
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.34766934689926%2C%2048.724425337583895%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”756″ name=”رستوران گردان امپراطور”]

#2 رستوران خیمه

از دیگر جاهایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه کنید رستوران تیارا اهواز می باشد. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای دریایی متنوع مثل قلیه ماهی و قلیه میگو توانسته در بین افراد به شهرت برسد. هم چنین شما می توانید در این رستوران محل های مختلفی را برای صرف غذا انتخاب کنید که در فضای آزاد و محیط داخلی رستوران می توانید بنشینید یا میز و صندلی را انتخاب کنید یا تخت های قرار داده شده را.

فضای داخلی رستوران محیط خوبی دارد و شما می توانید در یک محل با دکور ساده اما آرام برای میل کردن غذایتان اقدام نمایید. رستوران خیمه اهواز امتیاز خوبی را از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت اکثریت کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند رضایت داشته اند. سرویس دهی در این رستوران مناسب بوده و پرسنل رفتار خوبی با مشتری ها دارند. این رستوران به دلیل دارا بودن پارکینگ اختصاصی مورد توجه افراد متعددی است چرا که از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

اگر به اهواز رفتید برای صرف یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران مراجعه نمایید و باید بدانید که این رستوران در حال حاضر شبانه روزی با می باشد. یکی از امکانات این رستوران پخش موسیقی زنده می باشد که به این دلیل نیز به یکی از بهترین رستوران های اهواز با موسیقی زنده مبدل شده است.

مسیر دسترسی رستوران خیمه

اگر تمایل داشتید به رستوران خیمه مراجعه کنید باید ابتدا خود را به خیابان امام موسی صدر برسانید. این رستوران بین میدان مولوی و میدان ساعت واقع شده و به همین دلیل در هر جای اهواز که بودید باید به منطقه برسید. با ادامه دادن در خیابان امام موسی صدر به سمت خیابان عارف بروید و بعد از عبور از آن می توانید مقصدتان که در طرف راست قرار دارد. یک لوکیشن از رستوران خیمه اهواز نیز برایتان قرار داده شده تا در هر جایی که بودید به آسانی بتوانید کم ترافیک ترین مسیر را بیابید.

شماره تماس رستوران خیمه اهواز: 33362718-061

آدرس رستوران خیمه: خوزستان، اهواز، امام موسی صدر، بین عارف و لقمان
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.321446185177418%2C%2048.66967103074129%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”773″ name=”رستوران خیمه”]

#3 کافه رستوران کنجد

از دیگر رستوران هایی که در سفرتان به اهواز نباید آن را از دست بدهید، کافه رستوران کنجد می باشد. محیط داخلی و نمای بیرونی این کافه رستوران بسیار زیباست و چشم های زیادی را خیره می کند. فضای داخلی به نحوی طراحی شده که گویی در یک کافه تاریخی مشغول صرف غذا هستید. این رستوران اهواز توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های اهواز می باشد و نباید آن را از دست بدهید.

پرسنل رستوران کنجد مودب بوده و رفتار خوبی با کاربران دارند و سرویس دهی نیز در سطح مناسبی قرار دارد. تزیینات به کار رفته در این رستوران حال و هوای ویزه ای به آن داده و به همین دلیل نیز بین مردم شهر و مسافران به شهرت رسیده است. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است پیتزا را در لیست سفارشات خود قرار دهید چرا که طعم بسیار خوبی دارد. لازم به ذکر است بسیاری از افراد برای صرف صبحانه قبل از کار به کافه رستوران کنجد می روند و شما نیز می توانید برای صرف این وعده غذایی در صورتی که اقامتگاهتان در نزدیکی رستوران قرار دارد استفاده نمایید.

این کافه اهواز در یک کوچه قرار گرفته و پیدا کردن آن بدون نقشه ممکن است برایتان دشوار باشد. یک باغ نیز در این کافه رستوران وجود دارد که در صورت مناسب بودن هوا می توانید از آن استفاده نمایید. این محل به عنوان یکی از بهترین باغ رستوران های اهواز نیز به شمار می رود. کیفیت غذا ها در این رستوران امتیاز خوبی دریافت کرده و به همین دلیل می توانید از این بابت اطمینان داشته باشید.

ساعت کاری این کافه رستوران در بازه زمانی 8 تا 24 بوده و برای صرف هر کدام از وعده های غذایی خود که تمایل داشتید می توانید به آن مراجعه نمایید. لازم به ذکر است که رستوران های قرار گرفته در کیانپارس در نزدیکی مراکز خرید اهواز نیز قرار دارند تا شما بتوانید در صورت نیاز از آن ها استفاده نمایید.

مسیر دسترسی کافه رستوران کنجد

برای رسیدن به کافه رستوران کنجد باید ابتدا خود را به کیانپارس اهواز برسانید و بعد به سمت وهابی شمالی حرکت نمایید. در وهابی شمالی به طرف اسفند شرقی رفته و کمی بعد از رسیدن به سالن آرایشی و زیبایی سان بیوتی به سمت چپ در اسفند شرقی بروید. حال می توانید مقصدتان را در سمت راست مشاهده نمایید و لازم به ذکر است که آدرس این کافه رستوران اهواز در ادامه برایتان قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن به آسانی کم ترافیک ترین راه را برای رسیدن به مقصد بیابید. بهتر است بدانید مسیری که برایتان شرح داده شد از وهابی شمالی تا مقصد تنها 38 متر است.

شماره تماس کافه رستوران کنجد اهواز: 33338383-061

آدرس کافه رستوران کنجد: خوزستان، اهواز، کیانپارس، اسفند شرقی
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.340370287750808%2C%2048.67554678649655%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”774″ name=”کافه رستوران کنجد”]

#4 رستوران ریف

از دیگر جاهایی که می توانید برای صرف غذای خود به آن مراجعه نمایید، رستوران ریف می باشد. این رستوران به دلیل قرار گیری در کنار کارون نما و ویوی جذابی دارد و به همین دلیل نباید تجربه صرف غذاهای آن را از دست بدهید. امتیازی که رستوران ریف اهواز از کاربران دریافت نموده متوسط رو به بالاست و به همین دلیل می توان عنوان کرد که بیش از نیمی از کسانی که به این رستوران مراجعه می کنند معمولا از این رستوران اهواز رضایت دارند. رستوران ریف به عنوان یکی از بهترین رستوران های اهواز شناخته می شود که به دلیل نما و طراحی جالب خود بین مردم این شهر و مسافران مورد توجه می باشد.

اگر به این رستوران رفتید بهتر است در بین سفارشات خود مفطح را نیز بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از افراد دریافت نموده. لازم به ذکر است که رستوران ریف در یک جزیره مصنوعی واقع شده و هر کس تمایل داشته باشد می تواند از صندلی های قرار گرفته در تراس آن نیز استفاده کند. قیمت غذاهای درون منو با توجه به کیفیت و در مقایسه با دیگر رستوران های هم سطح کمی بالاست ولی بهتر است یک بار هم که شده از فضا و اتمسفر این رستوران زیبا استفاده نمایید تا تجربه ای متفاوت داشته باشید.

لازم به ذکر است که دور تا دور این رستوران اهواز شیشه ای بوده و شما می توانید یک نمای بی نظیر از رود کارون را داشته باشید. رستوران ریف همه روزه از ساعت 9 تا 23:45 آماده سرویس دهی بوده و می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان در این بازه زمانی به رستوران مراجعه نمایید. سرویس دهی در این رستوران در سطح متوسطی قرار دارد ولی رفتار پرسنل با مشتریان مودبانه می باشد. شما هم چنین می توانید برای برگزاری مراسمات خود از این رستوران استفاده کنید.

مسیر دسترسی رستوران ریف

برای رفتن به این رستوران ابتدا باید به سمت کیانپارس و خیابان نهج البلاغه بروید. این خیابان را به سمت شمال غربی ادامه دهید تا به پل مهزیار برسید. به روی پل رفته تا از وسط رود کارون عبور کنید و به مقصدتان برسید. رستوران ریف در نزدیکی آبشار اهواز یا همان پل هفتم قرار دارد و باید این سمت از شهر حرکت نمایید. البه وجود لوکیشن زیر می تواند در انتخاب مسیر درست به سمت مقصد شما را کمک نماید. مسیری که برایتان شرح داده شد از خیابان نهج البلاغه تا مقصد تنها 170 متر می باشد ولی شما می توانید از مسیر های دیگر نیز برای رفتن به این رستوران اهواز استفاده نمایید.

شماره تماس رستوران ریف اهواز: 33338690-061

آدرس رستوران ریف: خوزستان، اهواز، کیانپارس، پل علی ابن مهزیار
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.335893422966908%2C%2048.687907606161986%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”775″ name=”رستوران ریف”]

#5 کافه رستوران لئو

از دیگر محل هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید، کافه رستوران لئو می باشد که در همان کیانپارس اهواز واقع شده است. امتیازی که این کافه رستوران از مراجعین دریافت نموده بالاست و به همین دلیل می توان گفت به عنوان یکی از بهترین کافه رستوران های اهواز به شمار می رود. در این جا شما می توانید غذا هایی همانند پیتزا، فست فود، پاستا، ساندویچ های مختلف و… را میل نمایید و یا از منوی مربوط به بخش کافیشاپ آن چه را که نیاز دارید سفارش دهید.

انواع نوشیدنی و کیک در این کافه رستوران سرو می شود و هم چنین مکان مناسبی برای برگزاری مراسم های مختلف همانند جشن تولد یا سالگرد ازدواج می باشد. فضای داخلی کافه رستوران لئو شیک و مدرن بوده و زیبا سازی آن به نحو خوبی انجام شده است. سرویس دهی و رفتار پرسنل امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل بر روی امتیاز کلی تاثیر خوبی داشته. قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها در سطح خوبی بوده و از این بابت می توانید بدون نگرانی از منو هر چه خواستید سفارش دهید.

لئو یکی از شیک ترین کافه های اهواز می باشد که استفاده از آن را در کنار عزیزانتان نباید از دست دهید. فضای این کافه رستوران مناسب برای قرار های دو نفره می باشد و افراد بومی این شهر معمولا استفاده از این کافه رستوران را در اولویت دارند. شما در تمامی روز های هفته در بازه زمانی 8 تا 23 می توانید برای رفتن به کافه رستوران لئو اقدام نمایید. لازم به ذکر است یکی از امکانات این کافه رستوران وای فای رایگان می باشد تا مراجعین بتوانند با دسترسی به اینترنت لحظات بهتری داشته باشند.

مسیر دسترسی کافه رستوران لئو

این کافه رستوران در کیانپارس اهواز واقع شده و شما باید خود را به فلکه اول برسانید و برای رفتن به آن می توانید از بلوار چمران کمک بگیرید. بعد از رسیدن به بلوار شهید چمران به سمت جنوب غربی رفته تا به خرداد برسید. بعد از رسیدن به به دو راهی خرداد و آبان وارد خرداد شده تا کمی بعد به مقصدتان که در سمت چپ شما قرار دارد برسید. از چمران تا لئو تنها 100 متر فاصله است ولی شما می توانید در هر کجا از اهواز که بودید به واسطه لوکیشن زیر به راحتی با یک مسیر کم ترافیک به سمت مقصد بروید.

شماره تماس کافه رستوران لئو اهواز: 33330707-061

آدرس کافه رستوران لئو: خوزستان، اهواز، کیانپارس، فلکه اول، رو به روی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیر زمین

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.336078713906666%2C%2048.67666427119229%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”776″ name=”کافه رستوران لئو”]

#6 باغ رستوران برکه

از دیگر جاهایی که می توانید برای صرف غذای خود به آن مراجعه نمایید، باغ رستوران برکه است که فضای سنتی و جالبی دارد. در فضای آزاد می توانید از آلاچیق های قرار داده شده استفاده نمایید و با نشستن بر روی تخت های موجود در این آلاچیق ها می توانید تجربه ای جالب داشته باشید. برکه یکی از بهترین باغ رستوران های اهواز است که به دلیل امتیاز خوبی که از کاربران دریافت نموده می توانید از کیفیت این رستوران مطمئن باشید. در این رستوران بخشی وجود دارد که می توانید از آن برای برگزاری یک مهمانی کوچک نیز استفاده نمایید.

هم چنین آلاچیقی بزرگ نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توانید برای گرفتن تولد یا سالگرد ازدواج اقدام نمایید. طراحی به کار رفته در فضای بین آلاچیق ها زیبا بوده و شما می توانید از این فضا برای کیفیت بهتر در هنگام صرف غذا استفاده نمایید. باغ رستوران برکه در تمامی روز های هفته از 11 صبح تا 12 شب باز بوده و جمعه ها نیز شبانه روزی قابل استفاده می باشد. برخی از مراجعین اخیرا از کیفیت و تهویه آلاچیق ها ناراضی بوده اند و به این موارد امتیاز پایینی داده اند.

قیمت غذا ها در مقایسه با کیفیت آن ها و در مقایسه با رستوران های هم سطح کمی بالا بوده و سرویس دهی در سطح متوسطی می باشد. اکثر کسانی که به این جا مراجعه کرده اند امتیاز بالایشان به محیط و فضای برکه می باشد و از این نظر تبدیل به یکی از بهترین باغ رستوران های اهواز شده است. اگر به ین رستوران اهواز مراجعه کردید کوبیده و دنده کباب را در فهرست سفارشات خود قرار دهید. اگر قصد دارید به اهواز سفر کنید بهتر است به این بهترین رستوران سنتی اهواز یعنی برکه نیز مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی به باغ رستوران برکه

برای رفتن به این رستوران خود را به کیانپارس برسانید و وارد جاده ساحلی شوید. جاده ساحلی را به سمت جنوب غربی ادامه دهید و با رسیدن به خیابان دوم وارد آن شوید. خیابان دوم را کمی ادامه دهید تا از خیابان میهن عبور کرده و به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد وارد شوید. این مسیر یعنی از جاده ساحلی تا باغ رستوران برکه تنها 120 متر می باشد. در هر نقطه ای از اهواز که بودید کافیست بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید تا نقشه برایتان باز شود و بعد با استفاده از یک مسیر خوب و بدون ترافیک خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس باغ رستوران برکه: 33373337-061

آدرس باغ رستوران برکه: خوزستان، اهواز، کیانپارس، دوم شرقی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.341510731316262%2C%2048.68874463499697%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”777″ name=”باغ رستوران برکه”]

#7 رستوران رویال پارک

از دیگر رستوران هایی که در کنار بوستان شهید مسعود محسنی قرار گرفته، رستوران رویال پارک می باشد. این رستوران با توجه به امتیازی که از کاربران دریافت نموده تبدیل به یکی از بهترین رستوران های اهواز شده و به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر به این رستوران مراجعه نمایید. یکی از مواردی که باعث شده تا این رستوران به جایی خاص تبدیل شود، قرار گرفتن آن در کنار آب می باشد و ویویی که به شما ارائه می دهد. البته بسیاری از افراد معتقدند که رویال پارک بیشتر هزینه همین موقعیت خود را می گیرد و به همین دلیل امتیازی که دارد بالا رفته است.

عده ای دیگر اما از کیفیت غذا ها و هزینه پرداختی نیز رضایت داشته اند، پس نمی توان به قطعیت درباره دلیل امتیاز بالای آن صحبت کرد. تنها چیزی که باید بدانید این است که یک بار تجربه این رستوران می ارزد و بهتر است آن را از دست ندهید. سرویس دهی امتیاز جالبی از مشتریان دریافت نکرده و کیفیت یک سری از غذا ها نیز خوب نمی باشد. در این رستوران موسیقی زنده نیز وجود دارد و به همین دلیل گفته شده که یکی از بهترین رستوران های اهواز با موسیقی زنده می باشد.

از ایرادات بزرگی که به این رستوران وارد است، دیر آماده شدن غذای سفارش داده شده می باشد که اکثر مراجعین از آن شکایت داشته اند. از مزایای رستوران نیز می تواند به طراحی شیک و مدرن آن اشاره کرد که در کنار منظره رو به رودخانه کارون توجه افراد زیادی را به خود جذب کرده است. هزینه غذا ها در مقایسه با کیفیتشان و نوع سرویس دهی آن ها بالاست و در مقایسه با رستوران های هم سطح نیز در سطح بالایی قرار دارد.

اگر روز های ابتدایی سال یعنی نوروز تمایل به مراجعه به این رستوران داشتید بهتر است ظهر را انتخاب کنید که کمی خلوت تر از باقی اوقات می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران مراجعه نمایید.

مسیر دسترسی به رستوران رویال پارک

از آن جا که این رستوران در بلوار ساحلی شرقی واقع شده باید ابتدا خود را به این بلوار برسانید و سپس برای رفتن به این رستوران اهواز اقدام نمایید. در این بلوار به سمت جنوب غربی ادامه دهید و بهتر است از سمت راست حرکت کنید تا به راحتی به خط محلی ساحلی وارد شوید. بعد از آن می توانید به راحتی به سمت مقصد ادامه دهید. این راهی که شرح داده شد تنها 110 متر بوده و تا رسیدن به مقصد بدون ترافیک 2 دقیقه در راه هستید.

لوکیشن زیر نیز به شما کمک می کند تا در هر مبدا از این شهر که بودید بتوانید به راحتی خود را به مقصد برسانید. کافیست اینترنت و لوکیشن گوشی خود را روشن کنید و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک نمایید.

شماره تماس رستوران رویال پارک اهواز: 09163110000

آدرس رستوران رویال پارک: خوزستان، اهواز، بلوار ساحلی شرقی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.3377449499869%2C%2048.694318969353816%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”778″ name=”رستوران رویال پارک”]

#8 رستوران لنج

این رستوران همان طور که از نام آن پیداست، از جمله رستوران هایی است که در کنار رودخانه کارون قرار گرفته و ویوی بسیار زیبایی دارد. رستوران های لب آب اهواز از بهترین جاهایی است که در سفرتان به این شهر به هیچ وجه نباید تجربه استفاده از آن ها را از دست بدهید. تایم کاری رستوران لنج از 18 غروب تا 3 صبح بوده و به همین دلیل می توانید با یک دو نشان بزنید.

هم می توانید یک شب زیبا را در کنار پخش موسیقی زنده در این رستوران داشته باشید و هم یکی غذای خوش طعم را میل کنید. عده ای معتدقند این جا یکی از بهترین رستوران های با موسیقی زنده می باشد که افراد می توانند از آن استفاده نمایند. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است ساندویچ مرغ گریل شده را از دست ندهید چون کاربران امتیاز خوبی به کیفیت و طعم آن داده اند.

از بخش کافیشاپ این رستوران می توانید انواع نوشیدنی را سفارش دهید و رو به منظره زیبای رودخانه میل نمایید. فضای داخلی رستوران زیبا بوده و می توانید قلیان نیز در کنار سفارشات خود داشته باشید. آهنگ هایی که در این کافه رستوران اهواز پخش می شود زیبا و شاد بوده و معمولا حس خوبی به افراد منتقل می کند. اگر به اهواز سفر کردید می توانید برای صرف غذا در این رستوران اقدام نمایید و از فضای خوب آن بهره ببرید.

مسیر دسترسی به رستوران لنج

برای مراجعه به این رستوران باید ابتدا به کیانپارس رفته و بعد خود را به بلوار ساحلی برسانید. این بلوار را به سمت جنوب غربی رفته و در جهت رسیدن به این رستوران ادامه دهید تا به مقصدتان برسید. مسیر گفته شده از بلوار ساحلی شرقی تا مقصد تنها 130 متر می باشد ولی شما باید بتوانید از هر جایی که از اهواز که بودید خود را به مقصد برسانید. بنابراین می توانید از لوکیشن زیر استفاده نمایید و به راحتی یک مسیر کم ترافیک و آسان را برای رسیدن به مقصد در پیش بگیرید.

شماره تماس رستوران لنج اهواز: 09302213737

آدرس رستوران لنج: خوزستان، اهواز، کیانپارس، بلوار ساحلی شرقی، رو به روی ورودی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.34400414901933%2C%2048.695820859535736%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”779″ name=”رستوران لنج”]

#9 رستوران کاکتوس سبز

یکی از بهترین رستوران کیانپارس اهواز که می توانید برای استفاده از ان اقدام نمایید، رستوران کاکتوس سبز می باشد. این رستوران توانسته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به این جا مراجعه کرده اند از کیفیت غذاها رضایت داشته اند. فضای داخلی این رستوران آرام بوده و محیط دل نشین آن باعث شده تا افراد مختلفی برای استفاده از آن اقدام نمایند.

این رستوران غذاهای با کیفیتی دارد ولی قیمت های آن کمی بالاست. پرسنل رستوران کاکتوس سبز رفتار خوبی دارند و به همین دلیل شما می توانید جو مناسبی را تجربه نمایید. سرویس دهی در این رستوران در سطح مناسبی بوده و منوی غذاها نیز متنوع می باشد. این رستوران در تمامی روز های هفته باز بوده ولی بهتر است قبل از مراجعه با آن تماس بگیرید تا دچار سرگردانی نشوید.

مسیر دسترسی رستوران کاکتوس سبز

برای رسیدن به این رستوران می توانید ابتدا خود را به بلوار شهید چمران برسانید و سپس در جهت شمال شرقی آن ادامه دهید. مقصد شما در سمت راست و درست بعد از فست فود پاتک قرار دارد. مسافت این مسیر از نزدیکی پارک تا مقصد در حدود 150 بوده و در حدود 1 دقیقه در راه خواهید بود. یک لوکیشن از این رستوران کیانپارس اهواز برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن به آسانی و با نقشه خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران کاکتوس سبز اهواز: 33333388-061

آدرس رستوران کاکتوس سبز: خوزستان، اهواز، کیانپارس، فلکه اول، جنب شرکت آب و فاضلاب

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.335146359613436%2C%2048.67580438866929%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”910″ name=”رستوران کاکتوس سبز”]

#10 سفره خانه سنتی آب و آتش

از بهترین رستوران های سنتی اهواز که می توانید برای صرف غذای مورد نظر خود به آن مراجعه نمایید، سفره خانه سنتی آب و آتش می باشد. این سفره خانه توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران هایی است که شما می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. این سفره خانه سنتی اهواز می تواند یکی از گزینه هایی باشد که برای صرف غذای محلی به آن مراجعه نمایید. محیط این سفره خانه ساده بوده ولی کیفیت غذا ها خوب می باشد.

گاهی در این رستوران موسیقی زنده نیز وجود دارد و شما می توانید از آن هم استفاده نمایید. به همین دلیل در زمره بهترین رستوران اهواز با موسیقی زنده نیز قرار می گیرد. سرویس دهی در این رستوران در سطح خوبی بوده و کارکنان نیز مودبانه رفتار می کنند. اگر به اهواز سفر کردید و به دنبال یک سفره خانه خوب بودید، سفره خانه سنتی آب و آتش می تواند گزینه خوبی برایتان باشد. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11 تا 14:30 و 19 تا 23:30 باز می باشد.

مسیر دسترسی سفره خانه سنتی آب و آتش

برای رسیدن به این سفره خانه اهواز بهتر است ابتدا حود را به بلوار توحید برسانید و سپس در جهت شمال غربی آن حرکت کنید. کمی بعد وارد خیابان فاطمی شده و به طرف مقصدتان در این خیابان ادامه دهید. مسافت مسیر گفته شده از نزدیکی فاطمی تا سفره خانه آب و آتش در حدود 350 متر بوده و در حدود 2 دقیقه در راه خواهید بود. اگر نیاز به نقشه داشتید نیز کافیست لوکیشن و اینترنت گوشی خود را روشن کرده و بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس سفره خانه سنتی آب و آتش اهواز: 34433135-061

آدرس سفره خانه سنتی آب و آتش: خوزستان، اهواز، خیابان فاطمی، بین زیبا و زهره

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D31.354889105645867%2C%2048.71917886986465%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”909″ name=”سفره خانه سنتی آب و آتش”]

سوالات متداول

معروف ترین رستوران های اهواز کدام موارد هستند؟

رستوران های ریف، امپراطور، خیمه و رویال پارک از معروف ترین ها می باشند.

بهترین رستوران کیانپارس اهواز کدام است؟

رستوران کاکتوس سبز.

بهترین کافه رستوران های اهواز کدام گزینه ها هستند؟

کافه رستوران لئو و کافه رستوران کنجد بهترین ها می باشند.

بهترین باغ رستوران اهواز کدام است؟

باغ رستوران برکه.