بهترین کافه های شیراز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین و توریستی ترین شهر های ایران که تواسنته در طول تاریخ خود عده زیادی را جذب کند، شیراز می باشد. این شهر به دلیل دارا بودن جاذبه های تاریخی و دیدنی مختلف خود در بین گردشگران زیادی شناخته شده می باشد. به دلیل مراجعه زیادی افراد مختلف به این شهر، کافه ها، رستوران ها، اقامتگاه ها، هتل ها و مراکز خدماتی و رفاهی مختلفی به وجود آمده تا تجربه مسافران از این شهر بهتر شده و خاطرات ماندگاری را برای خود رقم بزنند. در این مقاله به سراغ معرفی برخی از بهترین و معروف ترین کافه های شیراز رفتیم تا بتوانید با به دست آوردن اطلاعات درباره آن ها انتخاب خوبی داشته باشید. بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید با این کافه ها آشنا شده و تصمیم خوبی برای خود در سفر به شیراز بگیرید.

#1 کافه بازی های رومیزی آلتو

همان طور که از نام این کافه مشخص می باشد، این کافه مشهور مملو است از بازی های رومیزی و شما می توانید در مدتی که مشغول به صرف نوشیدنی یا فست فود مورد نظرتان هستید از این بازی های نیز بهره ببرید. تجربه بازی در کافه ای که فضای زیبایی دارد می تواند برایتان منحصر به فرد بوده و سبب شود خاطره ای ماندگار داشته باشید. این کافه تواسنته امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین کافه های شیراز به شمار می رود. چند نمونه از بهترین امکانات این کافه شامل موارد زیر می شود:

استفاده از بازی های رومیزی

استفاده از پلی استیشن با جدید ترین بازی ها

پخش مسابقات مهم فوتبال

خرید بازی مورد علاقه از سایت کافه آلتو

امکان سفارش غذا با تخفیف های ویژه

این امکانات سبب شده تا عده زیادی از جوانان در شیراز، کافه آلتو را به عنوان یک پاتوق بشناسند. بهتر است اگر به این شهر سفر می کنید حتما سری به این کافه لاکچری شیراز نیز بزنید. قیمت موارد موجود در منوی این کافه در سطخ خوبی بوده و با توجه به کیفیت بالای آن ها یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. محیط کافه آلتو بسیار صمیمی است و کارکنان آن مودب و خوش رفتار هستند.

غذا های کافه نیز خوش طعم بوده و شما در کنار بازی با دوستان خود می توانید تجربه ای خوب از طعم غذا نیز داشته باشید. اکثر افراد یا مسافرانی که به این کافه شیراز مراجعه می کنند معمولا مشتاق به تجربه مجدد هستند. این کافه در تمامی روز های هفته از ساعت 10:30 تا 23 باز بوده و در روز های تعطیل رسمی نیز امکان بسته بودن آن وجود دارد.

آدرس کافه بازی های رومیزی آلتو

از آن جا که کافه آلتو شیراز درست رو به روی پارک معلم قرار گرفته شما باید خود را به بلوار ایمان جنوبی برسانید. در این بلوار به طرف جنوب غربی ادامه داده و تا رسیدن به مقصد که در سمت راست شما قرار دارد این بلوار را ترک نکنید. هم چنین می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا به آسانی و با نقشه به این کافه ارزان شیراز برسید. کافیست ابتدا لوکیشن و اینترنت همراهتان را روشن نمایید و سپس بر روی مسیر دسترسی زیر کلیک کنید.

شماره تماس کافه بازی های رومیزی آلتو شیراز: 36317245-071

وبسایت کافه آلتو شیراز: Cafealto.ir

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.637468877287315%2C%2052.46154376322154%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”988″ name=”کافه بازی های رومیزی آلتو”]

#2 کافه ژولپ

یکی از بهترین کافه های شیراز که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید کافه ژولپ می باشد. این کافه توانسته در بین مراجعین بی شمار خود امتیاز بالایی به دست آورد و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها در این شهر می باشد. رفتار پرسنل مودبانه بوده و بسیار خوش رو هستند و از این بابت تقریبا تمامی کاربران رضایت داشته اند. کیفیت نوشیدنی ها، دسر ها، غذاها، سالاد ها و… نیز در سطح خوبی بوده و به همین دلیل سبب شده تا در بین اهالی ساکن در شیراز و هم چنین گردشگران به شهرت برسد.

این کافه شاید همانند برخی از کافه ها دکور یا طراحی منحصر به فرد نداشته باشد اما سادگی و دنج بودن آن را بسیاری از افراد می پسندند. قیمت موارد موجود در منو نیز مناسب بوده و شاید همین نیز سبب شده تا در بین مردم محبوب شود. یکی از مواردی که باعث شده تا کافه ژولپ بیشتر مشهور شود، حضور آن رو به روی بازار فرش فروشان و محوطه بیرونی بازار وکیل است. این کافه در زمره بترین کافه های شیراز با فضای روباز می باشد و شما می توانید هم از محیط داخلی آن استفاده کنید و هم در صورت تمایل از فضای بیرون لذت ببرید.

اگر به این کافه مراجعه کردید بهتر است شربت لیموناد زعفران را از دست ندهید چرا که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. این کافه در تمامی روز های هفته از ساعت 8:30 تا 23:30 باز بوده و شما می توانید در این باز ه زمانی برای مراجعه اقدام کنید. البته در نظر داشته باشید در روز های تعطیل امکان بسته بودن کافه ژولپ وجود دارد و بهتر است این مورد را حتما در نظر داشت باشید تا دچار سرگردانی نشوید.

آدرس کافه ژولپ

برای رسیدن به این کافه خوب شیراز بهتر است ابتدا خود را به میدان شهدا برسانید و سپس آن را دور زده ت وارد خیابان پیروزی شوید. مسیرتان را در این خیابان ادامه دهید تا به خیابان فرهنگ برسید. به سمت چپ پیچیده و وارد این خیابان شوید. فرهنگ را ادامه دهید و کمی بعد به سمت چپ و خیابان طالقانی بپیچید. با ادامه دادن خیابان طالقانی می توانید در نهایت به مقصدتان که در سمت راست شما قرار گرفته برسید. مسافت مسیر گفته شده در حدود 650 متر بوده و تقریبا 4 دقیقه نیز در راه خواهید بود. بهتر است از لوکیشن زیر استفاده کنید تا بتوانید آسان تر به مقصدتان وارد شوید.

شماره تماس کافه ژولپ شیراز: 32246980-071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.615108418748303%2C%2052.54567955217781%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”989″ name=”کافه ژولپ”]

#3 بال کافه

یکی دیگر از کافه های شیراز که می توانید به آن مراجعه کنید کافه بال می باشد. این کافه امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده و شامل منویی کامل از انواع نوشیدنی گرم و سرد و غذا های خوش طعم فست فودی می شود. محیط داخلی این کافه خوب شیراز دارای یک فضای دل پذیر و آرام بوده و عده زیادی از افراد آن را انتخاب می کنند. کیفیت موارد موجود در منوی این کافه بالا بوده و به همین دلیل توانسته عده زیادی را به خود جذب نماید. فضای روباز این کافه کوچک و دنج بوده ولی با همین تعداد کم میز و صندلی در خود توانسته در بین کافه های شیراز با فضای باز قرار گیرد.

متاسفانه حتی با وجود دریافت امتیاز بالا عده زیادی از نحوه سرویس دهی آن شکایت داشته اند اما از رفتار کارکنان رضایت داشته اند. اگر به بال کافه مراجعه کردید بهتر است دسر های آن را از دست ندهید چرا که محبوبیت زیادی در بین کاربران داشته است. جالب است بدانید که این کافه شیراز دارای یکی کتابخانه نیز می باشد که کتاب های جذابی در آن وجود دارد. اگر تمایل داشتید به این کافه مراجعه کنید می توانید از شنبه تا جمعه و در بازه زمانی 8 تا 23 اقدام نمایید. البته در روز های تعطیل امکان بسته بودن بال کافه وجود دارد و بهتر است این مورد را در نظر داشته باشید.

آدرس بال کافه

اگر تمایل داشتید به این محل که از کافه های لاکچری شیراز می باشد بروید، ابتدا خود را به فلکه سنگی رسانده و سپس در جهت غرب حرکت نمایید. به بلوار ستارخان که وارد شدید مستقیم برانید تا به مقصدتان که در سمت راست شما قرار دارد برسید. بال کافه درست بعد از فروشگاه جین وست قرار گرفته است. مسیر گفته شده مسافتی در حدود 700 متر داشته و تقریبا 2 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. شما هم چنین می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا با نقشه و به آسانی در هر کجا از شیراز که بودید به این کافه برسید.

شماره تماس بال کافه شیراز: 09906719396

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.625416002245757%2C%2052.50040325436405%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”983″ name=”بال کافه”]

#4 کافه شهرزاد

یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید برای انتخاب آن اقدام کنید، کافه شهرزاد شیراز می باشد. این کافه که در زمره کافه های لاکچری شیراز به حساب می آید، امتیاز بالایی از کاربران به دست آورده و به همین دلیل می توان گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از خدمات و کیفیت غذا های موجود در منوی آن رضایت داشته اند. فضای داخلی این کافه طراحی زیبایی دارد و به همین دلیل توانسته عده زیادی را جذب نماید.

اگر تمایل دارید به کافه شهرزاد بروید بهتر است صبحانه های آن را از دست ندهید به خصوص صبحانه روستایی که امتیاز بالایی دریافت کرده است. این کافه دارای دو طبقه بوده و شما می توانید هر جایی که تمایل داشتید بنشینید. سرویس دهی در این کافه شیراز در سطح مناسبی بوده و پرسنل نیز رفتار خوبی با مراجعین دارند. اگر تمایل داشتید به این کافه مراجعه کنید می توانید خودروی خود را در پارکینگ مجتمع تجاری نزدیک به کافه پارک کنید.

هم چنین لازم به ذکر است که کافه شهرزاد در تمامی روز های هفته از ساعت 7:30 تا 23:59 باز بوده ولی در روز های تعطیل امکان تغییر این تایم وجود دارد و بهتر است قبل از مراجعه ابتدا از باز بودن کافه اطمینان حاصل کنید. لازم به ذکر است که این کافه دارای فضای باز در جلوی رستوران نیز می باشد و به همین دلیل در زمره کافه های شیراز با فضای باز به شمار می رود و اگر بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید.

آدرس کافه شهرزاد

برای رسیدن به این کافه شیراز می توانید ابتدا خود را به چهار راه زرگری برسانید و سپس در جهت جنوب غربی به سمت بلوار مطهری ادامه دهید. این بلوار را ادامه دهید تا به خیابان زرگری وارد شوید و سپس در جهت مستقیم در این خیبان ادامه دهید. کمی بد از کنار گذر وارد مهدی آباد شده و تا رسیدن به مقصدتان ادامه دهید. کافه شهرزاد درست کمی بعد از مهدی آباد و در سمت چپ شما در مطهری شمالی قرار دارد. بهتر است در رسیدن به این کافه از لوکیشن زیر نیز استفاده کنید تا بتوانید آسان تر به مقصدتان برسید.

شماره تماس کافه شهرزاد شیراز: 36493686-071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.63453233942121%2C%2052.49352325033934%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”984″ name=”کافه شهرزاد”]

#5 کافه پازل

یکی دیگر از بهترین کافه های شیراز که دارای محیطی زیبا بوده و توانسته در مدت تاسیس خود عده زیادی را جذب نمایدف کافه پازل می باشد. این کافه توانسته امتیاز بالایی از کاربران به دست آورد و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها در این شهر به حساب می آید. پازل که به عنوان یکی از کافه های لاکچری شیراز معرفی می شود، فضای داخلی بسیار زیبا و دلپذیری دارد به گونه ای که اکثر مراجعین امتیاز بالایی به این مورد داده اند.

در این کافه می توانید از بازی های متنوع موجود در کافه استفاده کرده و سرگرم شوید و این مورد به عنوان یکی از بهترین امکانات کافه پازل معرفی می شود. برخورد کارکنان این کافه شیراز بسیار مودبانه بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. محیط این کافه از نظر صمیمیت مورد پسند عده زیادی می باشد و به همین دلیل امکان ندارد از مراجعه به آن پشیمان شوید.

بهتر است در فهرست سفارشات خود حتما قهوه ترک را بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نموده است. نور محیط داخلی رستوران بسیار زیبا و خوش رنگ بوده و به همین دلیل تجربه ای خوب در این مورد خواهید داشت. کافه پازل شیراز را می توانید همه روزه از ساعت 8 تا 24 انتخاب کنید ولی در روز های تعطیل امکان بسته بودن آن وجود دارد.

آدرس کافه پازل

از آن جا که این کافه لاکچری شیراز در بلوار قدوسی شرقی قرار گرفته باید ابتدا خود را به این خیابان برسانید و سپس در جهت شمال غربی آن ادامه دهید. با ادامه دادن این بلوار کمی بعد از دستغیب می توانید به مقصدتان که در کنار کوچه ششم قرار گرفته برسید. مسافت مسیر گفته شده از کمی قبل از دستغیب تقریبا 160 متر بوده و در حدود یک دقیقه نیز در راه خواهید بود. یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن به آسانی راهتان را بیابید.

شماره تماس کافه پازل شیراز: 36487189-071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.62663986631102%2C%2052.48596697549092%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”985″ name=”کافه پازل”]

#6 کافه پالاتزو

یکی دیگر از کافه های شیراز که می توانید برای مراجعه به آن اقدام کنید، کافه پالاتزو می باشد که امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده است. این کافه به دلیل قرار گرفتن در یک موقعیت جغرافیایی خوب و دارا بودن محیطی مناسب و دل نشین، افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. نوع طراحی و میز و صندلی های این کافه به گونه ای است که شما می توانید حس خوبی را تجربه نمایید.

البته درباره محیط داخلی کافه باید عنوان کرد که به نسبت کافه های دیگر کمی معمولی تر بوده اما کیفیت خوب و برخورد مناسب کارکنان سبب شده تا مقصد مسافران مختلفی قرار گیرد. قیمت موارد موجود در منوی این کافه مناسب بوده و به همین دلیل نیز عده بیشتری آن را انتخاب می کنند. سرویس دهی در کافه پالاتزو در سطح مناسبی قرار داشته و قرار گرفتن در کنار خیابانی که تردد بالا نیست می تواند از ویژگی های مثبت آن تلقی شود.

اگر به این کافه خوب شیراز مراجعه کردید بهتر است صبحانه را از دست ندهید. هم چنین پیشنهاد می شود موکا را سفارش ندهید چرا که متاسفانه امتیاز خوبی دریافت نکرده است. این کافه در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 23 باز بوده و بهتر است در روز های تعطیل قبل از مراجعه ابتدا از باز بودن آن مطمئن شوید و سپس اقدام نمایید.

آدرس کافه پالاتزو

این کافه از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی باغ ناصری قرار گرفته و شما برای رسیدن به آن می توانید ابتدا خود را به خیابان ولیعصر برسانید و در جهت شمال شرق برانید. کمی بعد با رسیدن به کوچه 13 وارد آن شده و سپس به سمت چپ و کوچه 20 بپیچید. از کنار باغ ناصری عبور کرده و وارد فرهنگیان شوید و مسیرتان را تا رسیدن به کافه لاکچری شیراز یعنی پالاتزو که در سمت راست قرار گرفته ترک نکنید. مسافت مسیر گفته شده از نزدیکی کوچه 13 تقریبا 600 متر بوده و در حدود 2 دقیقه بدون ترافیک نیز در راه خواهید بود. یک لوکیشن هم برایتان قرار داده شده تا در صورت تمایل از آن استفاده نمایید.

شماره تماس کافه پالاتزو شیراز: 36281958-071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.62993771773895%2C%2052.50505351107343%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”987″ name=”کافه پالاتزو”]

#7 کافه ژون

یکی دیگر از کافه هایی که توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید، کافه ژون می باشد که در کنار مجموعه به هم پیوسته از باغ های شیراز قرار گرفته و به همین دلیل مورد هدف بسیاری از افراد قرار می گیرد. فضای داخلی این کافه لاکچری شیراز محیط زیبایی دارد و طراحی آن مورد پسند افراد زیادی می باشد. اکثر دکور قرار گرفته در این کافه به صورت چوبی بوده و به همین دلیل از بودن در آن لذت خواهید برد.

اگر به این کافه مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود میلک شیک و چیز کیک را نیز بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده است. البته چای ماسالا نیز محبوبیت خود را داشته و بهتر است این مورد را هم در صورت تمایل امتحان کنید. قیمت موارد موجود در منو بالا بوده اما کیفیت آن ها مناسب است. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که کافه ها و رستوران هایی که کیفیت خوب ارائه می دهند و محیط زیبایی دارند معمولا قیمت های بالاتری را نیز شامل می شوند.

حتی در بین رستوران های شیراز و یا رستوران های دیگر شهرها نیز این مورد صدق می کند و بهتر است قبل از مراجعه به این نکته توجه داشته باشید. سرویس دهی در این رستوران در سطح مناسبی بوده و پرسنل کافه نیز رفتار مودبانه ای دارند. اگر تمایل داشتید به کافه ژون مراجعه کنید می توانید در تمامی روز های هفته از ساعت 9 تا 24 اقدام کنید و در روز های تعطیل قبل از حضور از باز بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

آدرس کافه ژون

برای رسیدن به این کافه خوب شیراز می توانید ابتدا خود را به میدان مطهری برسانید و سپس در جهت شمال غربی آن ادامه دهید و وارد بلوار قدوسی غربی شوید. این بلوار را به سمت مقصدتان ادامه داده تا در نهایت بعد از تقریبا 750 متر به کافه ژون که در طرف راست شما قرار گرفته برسید. مسیر گفته شده از میدان مطهری مسافتی در حدود 800 متر داشته و تقریبا یک دقیقه نیز در راه هستید تا به این کافه وارد شوید. از مسیر دسترسی زیر هم می توانید جهت یافتن یک راه کم ترافیک و خوب استفاده کنید تا به آسانی از مبدا خود تا این کافه برسید.

شماره تماس کافه ژون شیراز: 36280282-071

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.637329216627133%2C%2052.47669669328217%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”986″ name=”کافه ژون”]

#8 کافه برکه

از دیگر کافه های لاکچری شیراز که می توانید به آن مراجعه نمایید، کافه برکه می باشد. این کافه توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت کند و به دلیل محیط زیبای خود در بین افراد زیادی شناخته شده می باشد. فضای کافه به گونه ای است که مناسب برای تصویر برداری بوده و به خصوص اگر تمایل دارید جشن های جمع و جور برگزاری کنید به اینجا بروید البته باید از قبل برای عکاسی با مدیریت هماهنگ نمایید. کیفیت غذا های این کافه متوسط بوده اما اگر به آن مراجعه کردید بهتر است بیف استراگانوف را در لیست سفارشت خودقرار دهید چرا که امتیاز خوبی دریافت نموده است.

نحوه سرویس دهی در بین مراجعین امتیاز خوبی نگرفته اما از رفتار پرسنل رضایت داشته اند. کافه برکه که در زمره کافه های شیراز با فضای باز قرار دارد، از نظر محیط و زیبایی رستوران توانسته امتیاز خوبی دریافت کند. این کافه باغ شیراز در تمامی روز های هفته سرویس دهی دارد و شما می توانید در بازه زمانی 9 تا 12 و 17 تا 24 برای مراجعه به آن اقدام نمایید. البته در روز های تعطیل بهتر است ابتدا از باز بودن آن مطمئن شوید و سپس اقدام نمایید.

آدرس کافه برکه

برای رسیدن به این کافه شیراز می توانید ابتدا خود را به بلوار ستارخان برسانید و سپس در جهت جنوب شرقی آن ادامه دهید. کمی بعد با رسیدن به بلوار مصلی نژاد به طرف راست پیچیده و به آن وارد شوید. این کافه در سمت راست شما و در نمازی واقع شده است. مسافت مسیر گفته شده از نزدیکی مصلی نژاد تقریبا 350 متر بوده و در حدود 1 دقیقه بدون ترافیک در راه خواهید بود. اگر تمایل داشتید به کافه برکه بروید می توانید از لوکیشن زیر نیز برای یافتن مسیر مناسب استفاده کنید تا با نقشه و به راحتی خود ر به مقصدتان برسانید.

شماره تماس کافه برکه شیراز: 09300033379

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D29.625035863874377%2C%2052.498699704325915%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”982″ name=”کافه برکه”]