بهترین فست فود های شیراز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شیراز جدا از جاذبه های دیدنی و صد ها بنای تاریخی و باارزشی که دارد، شهری جذاب و خاطره انگیز برای رستوران گردی است و گشت و گذار بین رستوران ها و فست فود های شیراز بی شک از بی نظیرترین تفریحات در این شهر محسوب می شود. پیش تر در سایت لوکس ویلا نگاهی به بهترین رستوران های شیراز انداخته بودیم و حال میخواهیم شما را با بهترین فست فود های شیراز آشنا کنیم.

فست فود مگیران برگر

بهترین فست فود های شیراز را با فست فود مگیران برگر شروع می کنیم که از فست فود های باسابقه و نسبتاً قدیمی شهر محسوب می شود چون قدمت این فست فود به سال 1370 برمیگردد هرچند در این مدت تغییرات بسیاری را به خود دیده و ارزشش را داشت چراکه امروزه به اعتقاد خیلی ها بهترین فست فود شیراز فرهنگ شهر است ولی از نظر ما، چون در منطقه فرهنگ شهر شیراز کلی فست فود دیگر هم پیدا می شود، مگیران جزء بهترین فست فود های شیراز فرهنگ شهر می باشد.

فست فود مگیران یا فست فود مگ ایران شیراز در سال 1370 کار خود را با یک فود تراک شروع کرد. فود تراک در واقع همان فست فود های سیار هستند حال برخی در کامیون های مختلف قرار دارند و برخی هم ون هستند. فست فود مگیران یک مینی تراک سبز رنگ بود که قسمت بار را به آشپزخانه فست فودی تبدیل کرده بود هرچند با اینکه فست فودی سیار به شمار میرفت و هرجا که میخواست می توانست برود اما در خیابان زرگری شیراز جای ثابتی برای خود در نظر گرفته. به مدت 5 سال یعنی از سال 1370 تا 1375 فست فود مگیران آنقدری محبوب و شلوغ شد که تصمیم گرفت فود تراک را به مغازه تبدیل کند. مغازه هم در طول سال ها مرمت و بازسازی هایی را به خود دید و بارها دکوراسیون و سبک فست فود تغییر پیدا کرد تا امروزه، فست فود مگیران همان جایی بشود که از یک فست فود خوب میخواهیم.

فست فود مگیران شیراز با اینکه یک فست فود در شیراز است اما محیطش فراتر از یک فست فود عادی است و از لحاظ دکوراسیون، طراحی و نورپردازی جایی بسیار جذاب و دوست داشتنی محسوب می شود. همچنین برخلاف برخی از فست فود های شیراز که از صندلی های استفاده می کنند، اینجا برای مشتریان خود مبل های راحتی در نظر گرفت تا هم تعداد بیشتری بتوانند به دور یک میز بنشینند و هم راحت تر باشند. همچنین بر روی دیوار فست فود هم تابلوی بزرگی هست که همان مگیران در سال 1370 بوده یعنی فود تراکی سبز رنگ و عکسی بسیار قدیمی.

فست فود مگیران در طول این سال ها توانست با آزمون و خطاهای مختلف در نهایت بهترین فست فود را از آب درآورد و چون غذا هایی بسیار خوشمزه و باکیفیت سرو می کند برای همین همیشه شلوغ است و کلی مشتری دارد که بیشترشان مشتریان ثابت و قدیمی اینجا هستند. اگر بین بهترین فست فود های شیراز تصمیم دارید به فست فود مگیران مراجعه کنید، خوب است بدانید در فست فود مگیران غذا هایی همچون پیتزا، برگر، ساندویچ و غذاهای سوخاری ارائه می شود. پیتزا ها همگی آمریکایی هستند پس با پیتزاهای پرپنیر و بسیار خوشمزه با حجمی مناسب طرف هستیم باز هم شما می توانید انتخاب کنید که پیتزای شما به صورت یک نفره باشد یا دو نفره. طبق نظر مشتریان، پیتزاهای کریسپی چیکن، مخصوص و استافد کراست خوشمزه ترین پیتزاهای فست فود مگیران هستند.

در بخش برگر ها، 8 مدل برگر سرو می شود از رویال برگر و مگیران برگر تا بیگ مک و برگر میکس مگیران و تمامی برگرها هم از گوشت های دست ساز با ادویه خاص مگیران تهیه می شوند و تمامی آن ها هم بسیار خوشمزه، آبدار و مشتری پسند هستند. ساندویچ های منوی رستوران نیز تنوری هستند و مگیران برای آن ها همانند سایر غذاها از بهترین مواد اولیه استفاده می کند. اینجا در کنار غذا های فست فودی، استیک هم دارد و تنها 4 مدل استیک گوشت، استیک مرغ، ساندویچ استیک میکس و خوراک استیک مرغ ارائه می دهد. در نهایت به بخش پیش غذا ها می رسیم که از نقاط ضعف مگیران محسوب می شود چون فقط سیب زمینی سرخ هشده، پیاز حلقه ای و نان سیر به عنوان پیش غذا در این فست فود سرو می شود.

بطور کلی، فست فود مگیران از جمله قدیمی ترین فست فود های شیراز است که در منطقه فرهنگ شهر قرار دارد. اینجا همیشه از بهترین مواد اولیه برای غذا های خود استفاده می کند و سرآشپزان حرفه ای رستوران هم از این مواد اولیه، غذا هایی بسیار خوشمزه و با حجم مناسب ارائه می دهند. قطعاً به لطف مواد اولیه مرغوب که از قیمت های بالایی هم برخوردار هستند، قیمت غذا های فست فود مگیران شیراز ارزان نیست ولی ارزشش را دارد و همچنین بسیاری از مشتریانی که برای اولین بار تجربه فست فود مگیران را داشتند، نه تنها می گویند اینجا از بهترین فست فود های شیراز فرهنگ شهر است بلکه به مشتری ثابتش هم تبدیل شده اند.

آدرس فست فود مگیران برگر

در شمال منطقه فرهنگ شهر شیراز میدانی هست با نام میدان معلم که از بزرگترین میادین منطقه محسوب می شود. در شمال غربی این میدان وارد بلوار رجائی که شوید نبش خیابان ششم در سمت راست فست فود مگیران را مشاهده خواهید کرد. اما یک نکته ای را در نظر داشته باشید. برای دسترسی به فست فود مگیران بهتر است در ضلع شمالی میدان معلم وارد بلوار ایمان شوید و سپس با استفاده از دوربرگردان از طریق بلوار ایمان به میدان معلم برسید و بعد از آن وارد بلوار رجائی شوید چراکه اینجا یک کندرو مانند است و رستوران در انتهای این کندرو قرار دارد در صورتیکه با استفاده از سایر مسیرها، شما وارد پلی می شوید تا از میدان عبور کنید و انتهای پل نیز جلوتر از رستوران قرار دارد. همچنین فست فود مگیران فاصله کمی هم تا باغ های قصر الدشت، از جذاب ترین جاهای دیدنی شیراز دارد و پیشنهاد می کنیم از این مجموعه بزرگ هم بازدید کنید.

شماره تماس فست فود مگیران برگر: 36307572-071

ساعت کاری فست فود مگیران برگر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 3 عصر و از ساعت 6 بعد از ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2nzoA3bG3v5uB3Wt9|target:_blank”]

[widgetkit id=”728″ name=”فست فود مگیران شیراز”]

فست فود کوماچ شیراز

بیشتر فست فود های شیراز یا جزء فست فود های گران قیمتی هستند که محیط های لاکچری هم دارند یا آنقدری ارزان هستند که غذاهایشان بی کیفیت است و به طبع آن، قیمت های ارزان تری هم دارند. بین این دو دسته از فست فود های شیراز، جاهایی هم هست مانند کوماچ که غذا های فست فودی بسیار خوشمزه ارائه می دهد و از مواد اولیه باکیفیتی برای غذا ها خود استفاده می کند و در کنار این ها، قیمت های بسیار خوبی هم دارد چراکه رستوران حاشیه سود خود را برای جلب رضایت مشتری کاهش داده. همین موضوع کافی بود تا فست فود کوماچ در شهر شیراز آنقدری پرطرفدار و محبوب شود یک شعبه دیگر هم در فرهنگ شهر شیراز افتتاح نماید و از قضی این شعبه هم خیلی سریع بین بهترین فست فود های شیراز  فرهنگ شهر قرار گرفت.

فست فود کوماچ در هر دو شبعه خود غذا های فست فودی باکیفیت و لذیذ ارائه می دهد. کوماچ در واقع یک برگری است و تخصص خود را روی برگر ها و ساندویچ ها گذاشته برای همین اگر به دنبال جایی هستید که بهترین برگرهای را در شیراز ارائه دهد بی شک ما به شما کوماچ را معرفی کنیم. برگر هایی که از گوشت های باکیفیت و دست ساز تهیه شده اند و آبدار و لذیذ می باشند البته این غذا ها توسط سرآشپزان حرفه ای مجموعه طبخ می شوند و برای همین هم هست که بسیار خوشمزه و آبدارند. ولی منوی رستوران فقط به برگر ختم نمی شود و اینجا کلی ساندویچ با ترکیبات دیگر هم دارد که بر اساس ذائقه و سلیقه خود می توانید هرکدام را که دوست دارید سفارش دهید. لازم به ذکر است بین ساندویچ های منوی رستوران کوماچ، آیتم هایی هم هست که ساندویچ بمبی طور هستند و حجمی بالا و دو نفره دارند.

به راستی که همیشه یک غذای فست فودی فقط با پیش غذاهای خوشمزه کامل می شود و در فست فود کوماچ شیراز، پیش غذا هایی همچون انواع سیب زمینی و سالاد با تنوعی از نوشیدنی های سرد قابل سفارش می باشد. فست فود کوماچ شیراز در هر دو شعبه به صورت بیرون بر هم سفارش قبول می کند و نه تنها می توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و غذا را به صورت بیرون بر تحویل بگیرید یا در صورتیکه در محدوده یکی از دو شعبه فست فود کوماچ هستید می توانید از طریق تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس فست فود کوماچ شیراز

فست فود کوماچ در شهر شیراز دو شعبه دارد که یکی در مرکز شهر شیراز و دیگری در فرهنگ شهر واقع شده اند. شعبه اول فست فود کوماچ در خیابان سی متری سینما سعدی قرار دارد و زمانی که به چارراه می رسید، وارد خیابان ذوالنوار غربی می شوید و همان ابتدا در سمت راست فست فود کوماچ را مشاهده خواهید کرد. برای دسترسی به شعبه دوم فست فود کوماچ، در فرهنگ شهر شیراز وارد بلوار شهید رجائی می شوید و در سمت راست، بعد از خیابان 28ام و نزدیک به خیابان 30ام شعبه دوم را مشاهده می کنید.

شماره تماس شعبه 1 فست فود کوماچ شیراز: 91007572-071 و 32307575-071

شماره تماس شعبه 2 فست فود کوماچ شیراز: 91007573-071

ساعت کاری فست فود کوماچ شیراز: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 1 بامداد، ایام تعطیل از ساعت 11 صبح الی 1:30 بامداد و ظهر جمعه تعطیل

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FpH3ExTfeecJ6BYw2A|target:_blank”]

[widgetkit id=”729″ name=”فست فود کوماچ شیراز”]

باربکیو وشنا

وشنا نامی است که بسیاری از اهالی فرهنگ شهر شیراز به خوبی آن را میشناسند و برخی هم مشتریان ثابت اینجا هستند. وشنا دو شعبه در فرهنگ شیراز دارد یکی باربکیو نام دارد و دیگری فست فود است در شعبه باربکیو درواقع ما با یک جگرکی طرف هستیم اما از نوع لاکچری تر و جذاب تر با غذا های باکیفیت و متنوع و خوش قیمت و در شعبه فست فود هم قرار است با یکی از بهترین فست فود های شیراز فرهنگ شهر آشنا شویم.

شعبه جگرکی باربکیو وشنا در بلوار کسائی فرهنگ شهر شیراز قرار دارد و چون در این محدوده جگرکی کم پیدا می شود و وشنا بین جگرکی های فرهنگ شهر شیراز به خوبی درخشیده، با جایی همیشه شلوغ طرف هستیم. در روزهای آخر هفته و تعطیلات بخصوص شب ها، صف های طولانی در مقابل باربکیو وشنا مشاهده م شود و مشتریان باید زمان هایی را منتظر بمانند تا میز خالی شود و سفارش دهند. مثل جگرکی های خوب شیراز، اینجا دو محیط برای نشستن دارد یکی سرپوشیده که سالن داخلی رستوران است و دیگری فضای روباز که در مقابل رستوران قرار دارد اما بی شک جگر فقط در هوای آزاد می چسبد و بیشتر مشتریان هم تمیال دارند در فضای روباز رستوران بنشینند.

شاید در نگاه اول باربکیو وشنا یک جگرکی به نظر برسد اما تفاوت هایی با تعریف جگرکی دارد. اینجا انواع دل و جگر و قلوه و هر آنچه که در جگرکی ها را می بینیم سرو می کند اما منوی رستوران فقط به این مواد ختم نمی شود بلکه کلی هم غذای ایرانی شامل انواع کباب ها و جوجه ها و چند مدل استیک هم سرو می شود. مشتریان برای غذا های ایرانی این امکان را دارند که به صورت خوراک سفارش دهند یا با برنج های ایرانی با جحم مناسب و خوشمزه. همچنین از طریق تماس تلفنی یا سامانه های سفارش آنلاین غذا، در محدوده رستوران می توانید به صورت بیرون بر هم سفارش ثبت کنید تا به موقع و داغ درب منزل تحویل بگیرید.

حال می رسیم به شعبه دوم باربکیو وشنا که فست فود وشنا نام دارد و توانسته به خوبی خود را بین بهترین فست فود های فرهنگ شهر شیراز جای دهد. فست فود وشنا برخلاف شعبه باربکیو، تمرکز خود را فقط روی غذا های فست فودی داده و اینجا انواع پیتزاها، ساندویچ ها، برگر و کلی غذای سوخاری سرو می شود. مشتریان در فست فود وشنا این امکان را دارند که بخواهند پیتزای آن ها آمریکایی باشد یا ایتالیایی. همچنین تمامی غذا ها از کیفیتی خوب، مزه ای به یاد ماندنی و حجمی قابل قبول برخوردارند. همانند شعبه باربکیو وشنا، اینجا علاوه بر سالن داخلی که از دکوراسیون و طراحی جذابی برخوردار است، دارای میز و صندلی های چوبی در بیرون و مقابل رستوران هم دارد و از سوی دیگر، مشتریان می توانند در این شعبه نیز به صورت بیرون بر غذا سفارش دهند. در نهایت خوب است بدانید فست فود وشنا از فست فود های قیمت مناسب شیراز است که پیشنهاد می شود امتحانش کنید.

آدرس باربکیو وشنا

فست فود باربکیو وشنا دو شعبه در شهر شیراز دارد و هردو هم از بهترین فست فود های فرهنگ شیراز هستند. شعبه باربکیو وشنا در بلوار کسائی قرار دارد و در بلوار کسائی به سمت بلوار رجائی نبش خیابان کسائی هشتم باربکیو وشنا را مشاهده می کنید. فست فود وشنا اما، در بخش جنوبی فرهنگ شهر قرار دارد. به عبارت دیگر، برای دسترسی به فست فود وشنا باید وارد بلوار رجائی شوید تا به انتهای فرهنگ شهر و نزدیک میدان معلم برسید. در سمت راست خود کوچه هایی را مشاهده می کنید که اعداد فرد هستند و فست فود وشنا نبش کوچه 13ام در بلوار رجائی نزدیک به میدان معلم واقع شده است.

شماره تماس باربکیو وشنا: 36319791-071

ساعت کاری باربکیو وشنا: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 15:30 و از ساعت 7 شب الی 12:30 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FP7cWtxVrgG5HVK8A9|target:_blank”]

[widgetkit id=”727″ name=”باربکیو وشنا شیراز”]

فست فود رایز

اینبار میخواهیم نگاهی به منطقه معالی آباد شیراز بیاندازیم جایی که پر از رستوران و فست فود است، برخی از بهترین رستوران های شیراز را در خود جای داده و از مرکز شهر شیراز هم فاصله دارد برای همین، از محبوب ترین پاتوق رستوران گردها همین منطقه معالی آباد است که در شمال غرب شیراز واقع شده. با این حال تصمیم گرفتیم نگاهی به بهترین فست فود های معالی آباد شیراز بیاندازیم و بین آن ها، فست فود رایز را انتخاب کردیم.

شاید بهترین فست فود های معالی آباد شیراز زیاد باشد اما در صورتی فست فود رایز را انتخاب کنید که به فکر کیفیت و حجم هستید و از طرفی میخواهید غذا های فست فودی خاص و بی نظیری را میل کنید طوری که بعد از آن، به یکی از مشتریان ثابت فست فود رایز تبدیل شوید. از نظر فست فود باز ها، فست فود رایز جایی فراتر از یک فست فود است و به قول آن، اینجا درواقع بهشت فست فود گردی محسوب می شود بخصوص علاقمندان به فست فود های آمریکایی.

فست فود رایز شیراز جایی شکیل مدرن و دوست داشتنی است. چون رستوران بین مردم بسیار محبوب است، ظرفیت بالایی هم به مشتریان خود اختصاص داده و در بیرون و مقابل رستوران هم کلی میز و صندلی تعبیه شده و مشتریان در یک محیطی با دکوراسیون و طراحی شیک و دوست داشتنی خاطرات بی نظیری را از غذا های خوشمزه اینجا برای خود رقم خواهند زد. اینجا به گفته مشتریان تمامی غذا هایش خوشمزه هستند و نمی توان گفت کدامیک از آن ها پرطرفدار می باشد برای همین، به عقیده خیلی ها شما زمانی که برای اولین بار به فست فود رایز مراجعه می کنید، با میل کردن هرکدام از غذا های منوی رستوران از پیتزا تا ساندویچ، به مشتری ثابت اینجا تبدیل خواهید شد و باید بارها به فست فود رایز مراجعه کنید و همه غذا ها را امتحان کنید تا ببینید کدامیک از نظر شما بهتر است.

منوی فست فود رایز شیراز در نگاه اول عجیب و غریب است چون بیشتر آیتم های منوی فست فود رایز اسامی عجیب و غریب و بعضاً ناآشنا دارند لذا در صورتیکه رستوران گرد باشید یا علاقه شدیدی به غذا ها و فست فود ها داشته باشید می توانید بفهمید که هر آیتم چیست. در منوی فست فود رایز، بخشی هست با نام هات داگ های نان رایز که ساندویچ های بزرگ 2 الی 3 نفره هستند از ساندویچ های بلنگو داگ تا ماسنتر داگ و فایرداگ و غیره بخش بعدی برگر های نان رایز است که برگرهای بسیار بزرگ هستند و برخی از آن ها هم کاملاً 4 نفر را به خوبی سیر می کند. البته در کنار این ساندویچ ها و برگرهای بمبی، کلی ساندویچ و برگر با حجم کوچکتر برای یک نفر هست.

بخش جذاب فست فود رایز، پیتزاهایش است که 14 مدل پیتزای آمریکایی خاص را در خود جای داده. به جرأت می توان گفت پیتزاهای فست فود رایز از پیتزای فورچیز  و فیلت تا ورستل، تارته و هات میت آمریکایی را در هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید هیچ، اگر هم باشد به این کیفیت و مزه نمی رسد. کل غذا ها یک طرف، پیش غذاهای اینجا هم برای خود پادشاهی می کنند و امکان ندارد کسی به فست فود رایز مراجعه کند و از پیش غذاهایش بخصوص سالاد های سزار و سیب زمینی های ترد و خوشمزه اش چیزی سفارش ندهد. ناگفته نماند در کنار کلی پیش غذا و غذا، اینجا یکسری نوشیدنی های خاص و بی نظیر هم دارد. به غیر از نوشیدنی های سرد از انواع نوشابه و دلستر تا دوغ کوهی گوسفندی، یک بخش در منوی رستوران هست با نام نوشیدنی های مخصوص رایز که کلاً سه مدل نوشیدنی با میوه های طبیعی، نوشیدنی با میوه های طبیعی گرم و نوشیدنی با میوه های طبیعی ترش دارد و نباید از آن ها غافل شد.

فست فود رایز از معدود فست فود های شیراز معالی آباد است که توانسته همه مشتریان خود را راضی نگه دارد. اینجا همیشه شلوغ است و در روزهای آخر هفته و تعطیلات شاید نیاز باشد زمانی را هم منتظر خالی شدن میزی در رستوران سپری کنید. خدمات سرویس دهی در این مجموعه به بهترین شکل ارئاه می شود و حتی در شلوغ ترین ایام هم همیشه پرسنل در دسترس هستند و غذا ها داغ و به موقع تحویل می گردد. اینجا به هیچ عنوان جزء فست فود های قیمت مناسب شیراز نیست چون همیشه برای غذا های خود از بهترین مواد اولیه استفاده می کند و نه تنها غذا ها در حالت عادی حجم بالایی دارند، بلکه غذا های بمبی و ساندویچ های چند نفره هم از مواد اولیه زیادی تهیه می شوند. برای همین، اگر بین فست فود های شیراز جایی را میخواهید که غذا های خاص ارائه دهد و از نظر مزه و کیفیت حرفی برای گفتن باقی نگذارد بی شک فست فود رایز بهترین فست فود معالی آباد شیراز خواهد بود.

آدرس فست فود رایز

فست فود رایز در محدوده معالی آباد شیراز قرار دارد اما چون در شمال شرقی معالی آباد واقع شده و از طرفی، به محدوده تاچارا نزدیک تر است، خیلی ها اینجا را جزء بهترین فست فود های تاچارا شیراز میدانند. با این حال برای دسترسی به فست فود رایز شیراز کافیست از طریق خیابان کبار و بلوار بهشت به میدان بهشت برسید و سپس وارد بلوار بهشت شرقی شوید. در این بلوار بعد از خیابان 9ام و نزدیک به خیابان 11ام فست فود رایز را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس فست فود رایز: 32273439-071

ساعت کاری فست فود رایز: همه روزه از ساعت 18:00 الی 12:30 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FALw7QBUi21zSLhMN9|target:_blank”]

فست فود رایز شیراز

کافه رستوران ژو

کافه رستوران ژو از معروف ترین کافه رستوران های ستارخان شیراز است و خیابان ستارخان از معدود معابر شهر به حساب می آید که مملو از فست فود و رستوران و کافه است و همه آن ها هم همیشه با هم درحال رقابت هستند اما بین آن ها، کافه رستوران ژو خوب توانسته خودش را بین مردم محبوب کند چراکه هم محیط جوان پسند و شیکی دارد و هم از آن مهم تر، غذا های بسیار باکیفیت و خوشمزه و خوش قیمت اینجا است که در کنار خدمات سرویس دهی خوب، مشتریان را همیشه راضی نگه داشته.
کافه رستوران ژو یک فست فود شبانه روزی در شیراز نیست اما ساعت کاری اینجا همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد برای همین، جهت سه وعده صبحانه و ناهار و شام می توانید روی اینجا حساب کنید. همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر، کافه رستوران ژو وعده صبحانه سرو می کند. برای صبحانه علاوه بر بشقاب صبحانه ایرانی، اینجا کلی پنکیک، وافل، بشقاب های انگلیسی، ایتالیایی، مکزیکی، فرانسوی در کنار کلی آیتم خوشمزه دیگر دارد و یک وعده صبحانه تکمیلی را در اینجا پیدا خواهید کرد. هیمشه در کنار صبحانه حضور نوشیدنی هم واجب است و اینجا چون یک کافه رستوران است برای همین، بخش کافی شاپ هم دارد و انواع نوشیدنی های سرد و گرم در طول ساعات کاری مجموعه سرو می شود.

اما می رسیم به وعده های ناهار و شام یعنی از ساعت 12 ظهر الی 12 شب که علاوه سفارش حضوری، می توانید به صورت آنلاین یا شماره تماس سفارش دهید و درب منزل داغ داغ دریافت کنید. همانند هر کافه رستورانی، اینجا غذا های ایرانی و محلی هم دارد اما خیلی ها فقط به عشق پیتزاها و غذاه های فست فودی به کافه رستوران ژو مراجعه می کنند چون در این کافه رستوران پیتزاهایی سرو می شود که آمریکایی هستند و آنقدری پنیر دارند که کلی کش می آید. همچنین برگرهای کافه رستوران ژو از گوشت های دست ساز تهیه می شوند و آبدار و خوشمزه هستند. کلی غذای سوخاری، بشقاب های استیک و استراگانف ها به همراه کلی پیش غذا بخصوص سالادهای بی نظیر، کافه رستوران ژو را بین فست فود های شیراز جایی ایده آل و فوق العاده تبدیل کرده.

به راستی که بعد از یک وعده غذایی خاطره انگیز در این کافه رستوران، حتماً نگاهی هم به دسرهای کافه رستوران ژو بیاندازید بخصوص کیک هایی که به صورت روزانه تهیه می شوند و تازه هستند.

آدرس کافه رستوران ژو

کافه رستوران ژو در خیابان ستارخان شیراز قرار دارد که از خیابان های شلوغ و پرتردد شهر محسوب می شود. اگر بین بهترین فست فود های شیراز تصمیم دارید تجربه کافه رستوران ژو را داشته باشید برای دسترسی به این کافه رستوران کافیست در خیابان ستارخان به خیابان ششم برسید چراکه کافه رستوران ژو مابین خیابان ششم و هشتم ستارخان قرار دارد.

شماره تماس کافه رستوران ژو: 36278049-071 و 36266533-071

ساعت کاری کافه رستوران ژو: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FB23ZSLCTHh5AmKn3A|target:_blank”]

[widgetkit id=”833″ name=”فست فود ژو شیراز”]

فست فود آیوت

فست فود آیوت اولین شعبه خود را در بلوار نیایش شیراز تاسیس کرد و در آن زمان و حتی امروز، جزء بهترین فست فود های نیایش شیراز بوده و هست. این موضوع را زمانی متوجه می شوید که به این شعبه فست فود آیوت مراجعه کنید و با شلوغی جمعیت و صف های طولانی صندوق مواجه شوید. فست فود آیوت برای سال ها جزء شلوغ ترین و بهترین فست فود های شیراز بود تا اینکه آنقدر این شعبه اش شلوغ شد که تصمیم گرفت شعبه دیگری در شهر شیراز و خیابان کسایی افتتاح کند البته شعبه دوم از نظر محیط و ظرفیت و دکوراسیون به مراتب در شرایط بهتری قرار دارد اما همه آیوت را با شعبه بلوار نیایش میشناسند.

فست فود آیوت سالنی بزرگ و دو طبقه دارد. تم سالن سفید است و بسیار چشم نواز و دوست داشتنی. با اینکه اینجا همیشه شلوغ است اما فاصله میز ها از یکدیگر مناسب هستند. فست فود آیوت همه وزه از ساعت 8 صبح باز می شود تا 12 شب برای همین، اینجا به غیر از  وعده های غذایی و فست فود های خوشمزه، صبحانه هم دارد لذا ما اینجا را به عنوان یک کافه فست فود در شیراز مینامیم. از ساعت 8 که مراجعه می کنید، منوی صبحانه برای شما ارائه می شود که شامل آیتم هایی همچون انواع وافل، تست های خوشمزه، چیکن مافین، پنکیک ها، انواع املت و آیتم های اسپشیال خود مجموعه می باشد. کنار آن ها، منوی نوشیدنی هم هست و هرچیزی که بخواهید از نوشیدنی سرد و گرم تا انواع چای و دمنوش و غیره را می توانید کنار صبحانه سفارش دهید.

اما بعد از صبحانه یعی از ساعت 12 ظهر الی 12 شب، رستوران منوی غذایی فست فودی دارد. پیتزاهایی که در فست فود آیوت سرو می شوند همگی به سبک آمریکایی هستند و بسیار پرملات و پرپنیر. منوی غذایی فست فود آیوت تنوع آنچنانی ندارد و منوی تنها به 9 آیتم پیتزا، کلی مرغ سوخاری به صورت ساده یا تند و تکه های مختلف و پیش غذا هایی قارچ سوخاری، سیب زمینی و پیاز حلقه ای ختم می شود. شلوغ بودن رستوران به خوبی کیفیت بالای غذا ها را نشان می دهد. غذا ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و سرآشپزانی در این مجموعه فعالیت می کنند که با این مواد اولیه غذا هایی فوق العاده خوشمزه را سرو می کنند. در نهایت، اینجا از نظر قیمتی از بهترین رستوران های قیمت مناسب شیراز محسوب می شود و خدمات سرویس دهید در این مجموعه حتی در شلوغ ترین روز ها هم در وضعیت خوبی قرار داشته و غذا ها همیشه داغ و به موقع تحویل داده می شوند.

لازم به ذکر است فست فود آیوت در هر دو شعبه به صورت بیرون بر هم ارسال دارد و شما می توانید از طریق خود سایت مجموعه یا به صورت تلفنی سفارش دهید و هر کجای شیراز که هستید غذا را داغ و سریع تحویل بگیرید البته طبقه گفته مشتریان بخاطر اینکه غذای تازه از تنور آمده چیز دیگری است و از طرفی، فست فود آیوت در هر دو شعبه محیط بسیار زیبا و دلنشینی دارد، پیشنهاد ما مراجعه حضوری است.

آدرس فست فود آیوت

فست فود آیوت همانطور که گفته شد، دارای دو شبعه در شهر شیراز است. شعبه اول در بلوار نیایش قرار دارد و از طریق بلوار چمران که وارد بلوار نیایش می شوید، بعد از کوچه سوم و قبل از کوچه پنجم به فست فود آیوت خواهید رسید. برای دسترسی به شعبه کسایی فست فود آیوت هم کافیست در بلوار کسایی به خیابان خلبانان برسید تا در نبش این خیابان فست فود آیوت را مشاهده کنید.

شماره تماس فست فود آیوت: 36350635-071

ساعت کاری فست فود آیوت: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FoXWRxfFn4Dv7rLr8A|target:_blank”]

[widgetkit id=”829″ name=”فست فود آیوت شیراز”]

کافه رستوران باگرو بیسترو

برخی می گویند بهترین کافه فست فود شیراز برخی هم اینجا را جایی همانند بهترین فست فود های شیراز میدانند. فست فودی که کنار غذا ها، کافی شاپ هم دارد اما با این تفاوت که برخلاف بسیاری از کافه رستوران ها و کافه فست فود ها، ساعت کاری اینجا از 8 صبح نیست و صبحانه ندارد بلکه همه روزه از ساعت 6 بعد از ظهر مجموعه شروع به کار می کند و تا 12 شب هم میزبان مشتریان است.

اگر به دنبال بهترین فست فود های معالی آباد شیراز هستید، بی شک یکی از بهترین انتخاب ها کافه فست فود باگرو یا کافه رستوران باگرو است. معمولاً کافه رستوران ها کنار غذا های فرنگی و ایتالیایی و فست فودی، غذا های ایرانی هم دارند اما اینجا فقط غذا های فست فودی سرو می کند و در واقع یک کافه فست فود شناخته می شود. کافه فست فود باگرو فضایی بزرگ، شیک و با دکوراسیون زیبا، تزئینات شکیل و تابلوهای کلاسیک به همراه میز و صندلی های راحت و نورپردازی شکیل دارد. اینجا اغلب میز ها به صورت 6 نفره هستند اما میزهای 2 نفره هم دارد و می توانید از قبل هم رزرو کنید.

فست فود باگرو بیسترو بین کافه فست فود های شیراز تقریباً یکی از کامل ترین منو ها را دارد. اینجا دو مدل پیتزای آمریکایی و ایتالیایی دارد. 9 آیتم برای پیتزاهای آمریکایی و 11 آیتم برای پیتزاهای ایتالیایی در نظر گرفته شده اما یک نکته مهم باید در نظر بگیرید. طبق گفته رستوران، خمیر پیتزاهای ایتالیایی با تخمیر آرام تولید می شوند و نتیجه آن، خمیری ترد و لذیذ است لذا پیتزاهای ایتالیایی باگرو از معدود پیتزاهایی هستند که بدون سس بسیار خوشمزه بوده و خود رستوران هم همیشه تاکید دارد این پیتزاها بدون سس خوشمزه تر از با سس هستند. جدا از پیتزا، اینجا کلی برگر، انواع ساندویچ های هات داگ، کلی پاستا شامل پاستاهای آلفردو، مخصوص، فیلتو، وجترین، گوشت،لازانیا، اسپاگتی های کچوپهپه، پومودورو و ولنتاین، سه مدل سیب زمینی طعم دار، مزرعه و پوکوهانتس و پیش غذا هایی همچون 5 مدل سوپ اسفناج، بروکلی، سیب زمینی، جو و کدو حوایی، انواع سالاد از ایتالیایی و مدیترانه ای تا فرانسوی و اسپانیش هم دارد که برای هر سلیقه و ذائقه ای مناسب هستند.

همانطور که گفتیم، باگرو یک کافه فست فود است و منوی کافی شاپ هم دارد. اینجا که همه روزه از ساعت 6 بعد از ظهر الی 12 شب باز می شود، کافی شاپ هم دارد و کلی نوشیدنی گرم و سرد شامل انواع چای و دمنوش، انواع قهوه و نوشیدنی های سرد رنگارنگ و لذیذ سرو می کند. کنار نوشیدنی ها، دسر هم اینجا دارد که شامل تارت، چیز کیک نیویورکی، گلت، فلن، پاری برست، تیرامیسو و دسر شیشه ای بوده و آنقدری خوشمزه هستند که هرکس برای اولین بار تست می کند پای ثابت قهوه و دسرهایش کافه فست فود باگرو خواهد بود. در آخر نیز خوب است بدانید کافه فست فود باگرو از فست فود های باکیفیت شیراز است برای همین، قیمت غذا ها و نوشیدنی ها شاید در نگاه اول بالا به نظر برسند اما آنقدری خوشمزه و باکیفیت هستند که ارزش پرداخت هزینه را دارند و خیلی ها را به مشتری ثابت اینجا تبدیل کرده اند.

آدرس کافه رستوران باگرو بیسترو

برای دسترسی به کافه رستوران باگرو بیسترو می بایست وارد خیابان دوستان شوید. خیابان دوستان مابین بلوارهای کسایی و معالی آباد شیراز قرار دارد و در این خیابان و مسیر شمال به جنوب، نبش کوچه سوم کافه رستوران باگرو را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است اینجا همیشه جای پارک مناسب دارد و حتی در روزهای شلوغ آخر هفته و تعطیلات هم می توانید جای پارک در نزدیکی رستوران پیدا کنید.

شماره تماس کافه رستوران باگرو بیسترو: 09120973092

ساعت کاری کافه رستوران باگرو بیسترو: همه روزه از ساعت 18:30 الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FbP4xYQAyrFRTjPuUA|target:_blank”]

[widgetkit id=”830″ name=”فست فود باگرو شیراز”]

فست فود رافائل شیراز

فست فود رافائل را تقریباً تمامی شیرازی ها بخصوص رستوران و فست فود باز ها میشناسند. فست فودی که آنقدر خوب و محبوب است 3 شعبه در شهر شیراز دارد. همینجا اعلام کنیم درست است که ساندویچی ها و فست فودهایی مانند فلافلی ها و اژدر و غیره کلی شعبه دارند اما فست فودی نیست که همانند رافائل محیط لوکس و فوق العاده داشته باشد، غذاهای بسیار باکیفیت از انواع پیتزا و برگر تا غذا های فرنگی سرو کند و در نقاط مختلف شیراز هم 3 شعبه داشته باشد.

معروف ترین شعبه فست فود رافائل در بلوار جایی قرار دارد و جزء معروف ترین و بهترین فست فود های فرهنگ شیراز است. اینجا سالنی بسیار بزرگ و دیدنی داشته و کلی تزئینات و دکوراسیون جذاب و جوان پسند دارد. شعبه فرهنگ شهر فست فود رافائل سالنی دو طبقه دارد و طبقه بالا علاوه ب بخش وی آی پی، دارای مبل های راحتی و چند نفره هم هست در صوتیکه طبقه پایین میز و صندلی دارد. کنار آن، فست فود رافائل دارای بخش فضای روباز هم دارد که در مقابل درب ورودی سالن مجموعه قرار دارد. با اینکه فست فود رافائل ظرفیت بالایی دارد اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات معمولاً اینجا بسیار شلوغ می شود و جای سوزن انداختن هم ندارد.

فست فود رافائل شیراز بطور کلی، انواع پیتزاهای ایتالیایی، پیتزاهای آمریکایی، ساندویچ های لذیذ و پرملات، خوراک هایی همچون بشقاب انواع استیک و استراگانف ها و کلی پیش غذا و دسر سرو می کند. غذا ها علاوه بر تنوع مطلوبی که دارند، از نظر مشتریان بسیار خوشمزه و باکیفیت هستند و ارزش هزینه کردن را هم دارند. فست فود رافائل از بهترین مواد اولیه برای غذا های خود استفاده می کند و نظارت سختگیرانه ای هم روی آشپزخانه و صفر تا صد طبخ غذا ها دارد برای همین هم هست که کلی مشتری دارد. لازم به ذکر است شما علاوه بر اینکه می توانید حضوری تشریف ببرید و علاوه بر لذت بردن از محیط، از غذای داغ داغ هم برخوردار شوید، می توانید در هر کجای شیراز که هستید با نزدیک ترین شعبه تماس بگیرید و غذا را درب منزل دریافت کنید.

آدرس فست فود رافائل شیراز

فست فود رافائل شیراز دارای 3 شعبه در شهر شیراز و 1 شعبه هم در شهر بوشهر است. یک شعبه در بلوار رجایی واقع در فرهنگ شهر شیراز قرار دارد که معروف ترین شعبه است و برای دسترسی به این شعبه، کافیست در انتهای بلوار رجایی وارد بلوار پرستار شوید تا جنب بیمارستان بعثت به فست فود برسید. شعبه دوم در خیابان محلاتی، شعبه سوم در کوی وحدت و شعبه چهارم در خیابان عفیف آباد شیراز قرار دارد.

شماره تماس شعبه محلاتی فست فود رافائل شیراز: 91011063-071

شماره تماس شعبه کوی وحدت فست فود رافائل شیراز: 91011062-071

شماره تماس شعبه عفیف آباد فست فود رافائل شیراز: 91005052-071

ساعت کاری فست فود رافائل شیراز: همه روزه از ساعت 7 بعد از ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FPZcA3JTD7qXYb3PLA|target:_blank”]

[widgetkit id=”832″ name=”فست فود رافائل شیراز”]

فست فود جوی شیراز

خیلی ها هستند در کنار اینکه میخواهند فست فودی که انتخاب می کنند محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی داشته باشد و غذا های بسیار باکیفیت و لذیذی سرو کند، در جای خوبی هم قرار داشته و از ویو زیبایی هم برخوردار باشد. همه این موارد را بین فست فود های شیراز در فست فود جوی می توانید پیدا کنید. فست فودی که در ویو بی نظیرش، غذا های فوق العاده باکیفیت و خوشمزه و محیطی جوان پسند آن را به جایی ایده آل تبدیل کرده. البته فست فود جوی در شهر شیراز دو شعبه دارد یکی از معالی آباد و دیگری در پارک کوهستان دراک و شعبه پارک کوهستان دراک است که همچین ویو زیبایی را ارائه می دهد.

شعبه اول فست فود جوی جزء زیباترین و شیک ترین فست فود های کیش است و به سبک کافه رستوران های لوکس ایتالیایی تزئین شده. نورپردازی زیبا، میز و صندلی های شکیل و کلاسیک، تزئینات و دکوراسیون دوست داشتنی و پرسنلی خوش پوش اینجا را به محیطی آبرومند و ایده آل برای قرارهای کاری و خانوادگی تبدیل کرده. شعبه دوم با اینکه محیطش دست کمی از شعبه اول ندارد اما همه فقط به عشق ویو به اینجا مراجعه می کنند چون در ارتفاعات قرار دارد، چشم انداز قشنگی از کوه ها، دشت ها و شهر ارائه می دهد.

فست فود جوی از معدود فست فود های شیراز است که ساعت کاری آن از 8 صبح می باشد تا 12 شب. اینجا سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد اما صبحانه فقط در شعبه پارک ارائه می شود. فست فود جوی برای صبحانه آیتم هایی همچون صبحانه انگلیسی، اسپانیش، آمریکایی، ایتالیایی، سینی صبحانه آسیایی، ترکی، انواع املت و تخم مرغ در نظر گرفته. وعده های صبحانه اینجا حجم خوبی دارند و به راحتی یک وعده صبحانه کامل را پوشش می دهند. کنار صبحانه، کلی نوشیدنی سرد و گرم همانند کافی شاپ از انواع آبمیوه های طبیعی، شیک و غیره گرفته تا انواع نوشیدنی های گرم شامل قهوه، چای و دمنوش هم سرو می شود.

برای ناهار و شام یعنی از ساعت 12 ظهر الی 12 شب، هر دو شعبه فست فود جوی پیش غذا هایی همچون انواع پنینی، سالاد، سوپ و انواع سیب زمینی را برای مشتریان خود در نظر گرفته اند. برای غذا های اصلی، کلی ساندویچ هات داگ، بشقاب غذا های فرنگی همچون انواع استیک، کلی پاستای خوشمزه و دو مدل پیتزای آمریکایی و ایتالیایی که پیتزا های ایتالیایی دو نفره هستند و پیتزاهای آمریکایی یک نفره اما با حجم بیشتر و پر از پنیر.

فست فود جوی از نظر قیمتی شاید نسبت به بسیاری از فست فود های شیراز گران تر باشد اما چون از مواد اولیه باکیفیتی برای تهیه غذا ها استفاده می کند، خدمات سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود و همه مشتریان هم راضی هستند، معقول به نظر می رسد. همچنین از آنجایی که فست فود جوی در روزهای آخر هفته و تعطیلات بسیار شلوغ می شود، می توانید اگر حوصله ترافیک و شلوغی را ندارید به صورت تلفنی سفارش دهید

آدرس فست فود جوی شیراز

برای دسترسی به فست فود جوی شیراز می بایست از طریق بلوارهای معالی آباد یا کسایی وارد خیابان خلبانان شوید. در انتهای خیابان خلبانان واقع در منطقه کوی دانشگاه وارد کوچه 10 خلبنان که شوید قبل از کوچه 23 فست فود جوی را مشاهده خواهید کرد. شعبه دوم فست فود جوی که در پارک کوهستان دراک قرار دارد برای دسترسی به این شعبه کافیست به شمال غرب شیراز و اطراف شهر مراجعه کنید تا در پارک کوهستان دراک به شعبه دوم فست فود جوی برسید.

شماره تماس فست فود جوی شیراز: 36240276-071

ساعت کاری فست فود جوی شیراز: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FKPP6tZmke394ybaDA|target:_blank”]

[widgetkit id=”831″ name=”فست فود جوی شیراز”]

اقامت در شیراز

شیراز شهری مملو از جاهای دیدنی، رستوران ها و فست فود های مختلف است. اینجا از جمله توریستی ترین شهرهای ایران محسوب می شود و برای همین، کلی هتل و اقامتگاه های مختلف در این شهر هست که آماده ارائه خدمات به گردشگران می باشد. همچنین در برخی از نقاط اطراف شیراز مناطق بکر و خوش آب و هوایی هست که برای آخر هفته ها و تعطیلات بی نظیر هستند. با این حال، هتل ها همیشه هزینه های بالایی را از مشتریان دریافت می کنند و بودجه سفر نیز برای خیلی ها از اهمیت بالایی برخوردار است برای همین اگر به فکر اجاره ویلا در شیراز هستید و میخواهید اقامتی خوش قیمت در یکی از بهترین ویلاها، آپارتمان ها و باغ های شهر برای خود رقم بزنید کافیست با کارشناسان لوکس ویلا تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول

بهترین فست فود های فرهنگ شهر شیراز کدامند؟

فست فود های مگیران، باربکیو وشنا و کوماچ

بهترین فست فود های معالی آباد شیراز کدامند؟

فست فود های رایز، لاویا، یوز و بلانژ