بهترین رستوران های تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

رستوران گردی، یکی از جذاب ترین و بهترین تفریحات در تهران است. در هر کجای این شهر بزرگ، صدها و شاید هزاران رستوران، فست فود، کافه و غیره وجود دارد که برخی از آن ها محیطی لوکس و جذاب داشته و برخی هم بهترین غذاها را ارائه می دهند. از طرفی، برخی هم هستند که بیش از نیم قرن قدمت دارند و برخی هم تازه تاسیس اما با ارائه خدمات جذاب. در لوکس ویلا میخواهیم برخی از محبوب ترین و بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم. اگر علاقمند به رستوران گردی و گشت و گذار درمیان رستوران های تهران را دارید، با ما در ادامه همراه باشید.

#1 رستوران شرف السلامی بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ به عنوان بزرگترین بازار سنتی در تهران شناخته می شود که قدمتی تاریخی دارد. از همان روزهای اول تاسیسش تا به امروز، بازار بزرگ بهترین جای تهران برای خرید به شمار می رود. در این بازار بزرگ از شیر مرغ تا جون آدمی زاد پیدا می شود و از طرفی، بخاطر اینکه تنوع اجناس در این بازار بسیار زیاد است، تقریباً می شود گفت کف قیمت اکثر اجناس را بازار بزرگ دارد.

بازار بزرگ تهران علاوه بر صدها مغازه ای که دارد، دارای امکانات و خدمات مختلفی هم می باشد که شامل بانک ها، صرافی ها، ویتامینه ها و رستوران های است. در میان رستوران ها اما، تعداد بسیار کمی از آن ها محبوب بوده و به قدری شلوغ هستند که گاهی خدمات سرویس دهی افت پیدا می کند یا مردم ساعت ها در صف های طولانی رستوران منتظر میمانند تا میزی خالی شود. یکی از این رستوران ها که در طول سالیان مختلف توانسته در میان بهترین رستوران های تهران قرار گیرد، رستوران شرف الاسلامی است.

رستوران شرف السلامی بخاطر اینکه در سال 1317 تاسیس شده، جزء قدیمی ترین رستوران های تهران به حساب می آید. در آن سال، مرحوم حاج علی شرف الاسلامی تصمیم گرفت تا بهترین رستوران بازار را افتتاح کند و به قدری در کار خود موفق بود، امروزه رستوران شرف الاسلامی اولین جایی است که هرکس وارد تهران می شود برای ثبت خاطره ای به یاد ماندنی از رستوران گردی در این شهر، اول به سراغ این رستوران دوست داشتنی می رود. رستوران شرف الاسلامی یکی از بهترین رستوران های تهران در زمینه انواع کباب ها و غذاهای گوشتی به حساب می آید و از طرفی، ته چین مرغ ویژه ای که در این رستوران سرو می شود را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد لذا جای دارد شرف الاسلامی را یی از بهترین چلوکبابی های تهران هم نامید.

رستوران شرف الاسلامی از محیطی بسیار قدیمی برخوردار است و همیشه باید زمانی را در صرف منتظر بمانید تا میزی در این رستوران خالی شود هرچند امروزه با افتتاح شعبه دوم توانسته تا حدودی این شلوغی را کاهش دهد اما باز هم هیچ چیز مانند رستوران سال 1317 نمی شود.

آدرس رستوران شرف الاسلامی تهران

همانطور که میدانیم، رستوران شرف الاسلامی در بازار بزرگ تهران قرار دارد و بهترین را برای دسترسی به رستوران، مسیر خیابان 15 خرداد است. اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید. چند متر جلوتر از خیابان بازار زرگرها، کوچه ای با نام جلوخان غربی را مشاهده می کنید که رستوران شرف الاسلامی در آنجا قرار دارد.

شماره تماس رستوران شرف الاسلامی: 55620957-021
ساعت کاری رستوران شرف الاسلامی: همه روزه به غیر از جمعه ها، از ساعت 11:30 الی 15:55
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.676419799816536%2C51.42160386368984%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
[widgetkit id=”393″ name=”رستوران شرف الاسلام”]

#2 رستوران مسلم بازار بزرگ تهران

از صبح وارد بازار می شوید و با ساعت ها گشت و گذار در میان فروشگاه های بازار بزرگ تهران، میبینید ساعت 12 یا 1 ظهر شده و موقع ناهار. نیازی نیست نگران رستوران باشید تا برای صرف وعده ناهار به یکی از رستوران های تهران که شاید در فاصله دوری از بازار بزرگ هم قرار دارد مراجعه کنید. در همین بازار بزرگ، تعدادی رستوران همیشه شلوغ وجود دارد که شرف الاسلامی پیش تر به آن اشاره کردیم، یکی از آن ها است. اما رستوران دیگری هم با نام رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران هست که دست کمی از شرف الاسلامی نداشته و در میان شلوغ ترین رستوران های تهران و بازار بزرگ تهران قرار دارد.

رستوران مسلم درواقع برای رقابت با رستوران شرف الاسلام تاسیس شده و کسی که آن را تاسیس کرده، پیش از آن در همین رستوران شرف الاسلام مشغول به کار بوده اما به دلایلی، از رستوران رفته و رستوران خودش را با نام مسلم در بازار افتتاح می کند. رستوران مسلم شاید به اندازه شرف الاسلام به قدمت یک قرنی اش شلوغ نباشد اما همچنان باید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید تا بتوانید بر روی یکی از صندلی های رستوران نشسته و غذاهای جذابش را میل کنید.

رستوران مسلم در داخل کوچه قرار دارد و ساختمانی دو طبقه با ظرفیت مناسب است اما صفی که برای رستوران ایجاد می شود، تا خیابان اصلی بازار بزرگ تهران هم ادامه دارد. رستوران مسلم در داخل ساختمانی قدیمی قرار دارد و در محیط شلوغ رستوران هم خبری از معماری و دکوراسیون آنچنانی نیست اما غذاهایش به قدری جذاب است که نگاهتان به سمت محیط و دکوراسیون نمی رود. در منوی رستوران مسلم انواع کباب ها و غذاهای ایرانی به چشم میخورد اما کباب برگ، باقالی پلو با ماهیچه، کباب کاردی و ته چین مرغش است که باعث شده رستوران شود چراکه آشپز رستوران را می توان گفت حرفه ای ترین در زمینه سرو کباب، ماهیچه و ته چین است.

هنگامی که از پله ها بالا می روید تا به داخل محیط رستوران بروید، با میز سلف سرویس روبرو می شوید و می توانید در صورت نیاز سالاد، نوشیدنی، انواع ماست و غیره را بردارید. جالب است بدانید در میان جمعیت انبوه رستوران مسلم، مدیر رستوران هم در حال گشت و گذار است تا مشتری ای، کم و کاستی نداشته باشد و سرویس دهی به بهترین نحو ارائه شود. در نظر داشته باشید در کوچه ای که درب ورودی رستوران قرار دارد، در مقابل رستوران هم رستوران ملسم دیگری را مشاهده می کنید و شاید تصور کنید این رستوران با مسلم اصلی تفاوت دارد اما افرادی که می خواهند غذای بیرون بر از مسلم تهیه کنند، به این بخش مراجعه می کنند.

آدرس رستوران مسلم بازار بزرگ تهران

رستوران مسلم بازار بزرگ تهران کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ رستوران مسلم بخاطر دسترسی آسان و قرارگیری در یکی از شلوغ ترین بخش های بازار بزرگ، همیشه شلوغ است. رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد.

شماره تماس رستوران مسلم: 55602275-021
ساعت کاری رستوران مسلم: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 18 بعد از ظهر
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.67759397736024%2C51.4195574862083%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
[widgetkit id=”394″ name=”رستوران مسلم تهران”]

#3 رستوران البرز تهران

رستوران البرز تهران معروف به رستوران البرز سهروردی، از معدود رستوران هایی است که شاید تا به حال نامش را نشنیده باشید یا به دنبال فرصتی هستید تا یکی از خاص ترین و جذاب ترین خاطرات رستوران گردی و گشت و گذا در میان بهترین رستوران های تهران را برای خود رقم بزنید. رستوران البرز نه تنها یکی از بهترین ها بلکه یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است هرچند قدیمی ها، تصور دیگری از رستوران دارند چراکه رستوران البرز در اوایل دهه 80 شمسی دچار تغییر تحول گردید و به محیطی لوکس و دوست داشتنی تبدیل شد.

رستوران البرز که در سال 1334 افتتاح شده، تا پیش از دهه 80 شمسی تنها غذاهای ایرانی و انواع کباب ها را سرو می کرد اما بعد از تغییر دکوراسیون و اضافه شدن گزینه های جذاب، امروزه در منوی رستوران درکنار غذاهای ایرانی، غذاهای دریایی، چینی، ایتالیایی، استیک های لذیذ، اردک شکم پر و غیره هم اضافه شده است اما بخاطر موفقیت بالای رستوران در زمینه سرو انواع کباب ها و غذاهای گوشتی، امروزه رستوران البرز را با کباب های معروفش میشناسند و هرکس به این رستوران مراجعه می کند، میخواهد با کباب هایش لحظات خاطره انگیز را برای خود سپری کرند.

رستوران البرز یا چلوکبابی البرز دارای چند محیط است که شامل کافی شاپ، سالن عادی و سالن وی آی پی می باشد و در بخش کافی شاپ، انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای متنوع و لذیذ سرو می شود. رستوران در میان رستوران های گرانقیمت تهران قرار دارد و از معدود رستوران هایی است که گارسون خانم داشته و سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود. لازم به ذکر است رستوران دارای میز سلف سرویس بوده و همچنین غذاها به صورت بیرون بر هم ارسال می شود.

آدرس رستوران البرز تهران

رستوران البرز تهران در خیابان سهروردی قرار دارد و هنگامی که وارد این خیابان شدید، بعد از تقاطع هویزه، رستوران البرز را نبش کوچه میکو قدم مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید رستوران البرز دارای پارکینگ اختصاصی برای میزهای رزرو شده وی آی پی دارد و از طرفی، جای پارک به راحتی در اطراف رستوران پیدا می شود.

لازم به ذکر است رستوران البرز دارای شعبه دیگری در خیابان فرشته است که همانند شعبه دیگر آن، شلوغ بوده و از بهترین رستوران های تهران و فرشته و به شمار می رود. شعبه فرشته در خیابان شبدیز و نبش کوچه افشار قرار دارد.

شماره تماس رستوران البرز تهران: 88536171-021
شماره تماس رستوران البرز فرشته: 22631550-021
ساعت کاری رستوران البرز تهران: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 23:30
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.733552034086216%2C51.439960208982995%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
[widgetkit id=”395″ name=”رستوران البرز تهران”]

#4 رستوران 133 تهرانپارس

رستوران بین المللی 133 تهرانپارس، یک رستوران تمام عیار است و از محیط لوکس و دوست داشتنی به همراه دکوراسیون زیبا و شکیل تا غذاهای باکیفیت و منویی متنوع، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های تهران تبدیل کرده است چراکه رستوران با شعار “هدف ما، جلب رضایت خداست” توانسته به خوبی بدرخشد. همچنین آن هایی که بین رستوران های با موسیقی زنده در تهران به دنبال رستورانی لوکس هستند که جزء رستوران های شیک تهران نیز محسوب شود، روی رستوران 133 می توانند حساب باز کنند.

رستوران بین المللی 133 تهرانپارس جزء لوکس ترین رستوران های شرق تهران به حساب می آید و شرق نشین ها به خوبی این رستوران را میشناسند. رستوران بین المللی 133 برای مشتریان خود بهترین غذاهای ایرانی را سرو می کند که از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند. غذاها از قیمت های قابل توجهی برخوردار هستند اما بخاطر کیفیت بالا، سرویس دهی مطلوب و همچنین موسیقی زنده، ارزشش هزینه کردن را دارد. لازم به ذکر است درکنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی شامل انواع استیک و پاستا هم در این رستوران سرو می شوند و امکان سفارش به صورت بیرون بر هم وجود دارد. در صورتیکه میخواهید با تعداد بالا به رستوران مراجعه کنید یا قصد برگزاری مراسم را هم دارید، امکان رزرو در رستوران وجود دارد.

آدرس رستوران بین المللی 133 تهرانپارس

همانطور که از نامش پیداست، رستوران بین المللی 133 در منطقه تهرانپارس قرار دارد و اگر در میان بهترین رستوران های تهران میخواهید نگاهی هم به این رستوران بیاندازید، ابتدا وارد اتوبان حکیم شده و به سمت شرق بروید تا در امتداد آن، وارد اتوبان شهید قاسم سلیمانی شوید. سپس هنگامی که تقاطع اتوبان باقری رسیدید، ابتدا باید وارد باقری جنوب شده و مجدد وارد باقری شمال شوید تا به ادامه اتوبان شهید قاسم سلیمانی برسید. در این اتوبان، بعد از چهارراه رشید، رستوران را در آن سمت خیابان مشاهده خواهید کرد. اگر هم از سمت شرق میخواهید به رستوران بروید، بعد از خیابان گلشنی 117، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران بین المللی 133 تهرانپارس: 77724161-021
ساعت کاری رستوران بین المللی 133 تهرانپارس: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 23:45
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.732380797902884%2C51.52183561914245%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
[widgetkit id=”396″ name=”رستوران 133 تهرانپارس”]

#5 رستوران میخوش تهران

اکثر تهرانی ها رستوران میخوش را میشناسند. رستورانی که با سالاد سزار معروفش شناخته شده و هربار نام میخوش را می آوریم، یاد سالاد سزارهای حجیم و خوشمزه به همراه مرغ سوخاری درکنار آن می افتیم که با هزینه ای مطلوب، خودش یک وعده غذایی به حساب می آید. رستوران میخوش در منطقه بلوار فردوس تهران آغاز به کار کرد و توانست با غذاهای بسیار خوبش در میان مردم معروف شده و امروزه یکی از شلوغ ترین رستوران های تهران باشد.

شعبه بلوار فردوس میخوش به قدری موفق بود که همیشه مشتریان زمان زیادی را در بیرون از رستوران منتظر میماندند تا میزی در رستوران خالی شود و این کار باعث شد میخوش تغییر مکان داده و در همان نزدیکی شعبه اول، فضایی بزرگتر داشته باشد. فضای رستوران میخوش از دکوراسیونی زیبا و دیدنی برخوردار است که دارای دو طبقه می باشد. همچنین یکی از دلایل همیشه شلوغ بودن رستوران میخوش بلوار فردوس، قرارگیری در یکی از شلوغ ترین مناطق تجاری – اداری تهران می باشد.

اما می رسیم به دلیل موفقیت میخوش که غذاهای لذیذ و متنوع اش است. رستوران میخوش منویی با تنوع بالا از انواع پیتزاها، ساندویچ ها، پیش غذاها و نوشیدنی های مختلف می باشد. پیتزاها که هم ظاهری هوس انگیز دارند و هم طعم بی نظیر، به دو صورت تک نفره و خانواده سرو می شوند. ساندویچ ها شامل انواع برگر، ساندویچ های سرد و گرم هستند و مرغ سوخاری، انواع پاستا، خوراک و استیک هم در منو مشاهده می شود. با این حال، به لطف منویی که رستوران میخوش دارد همیشه بحث هایی بین رستوران گردها هست چراکه برخی میگویند میخوش جزء بهترین فست فود های تهران قرار دارد و برخی هم بر این باورند میخوش یک رستوران است نه یک فست فود.

آدرس رستوران میخوش تهران

تا پیش از احداث شعبات دیگر، افراد بسیار از نقاط مختلف تهران مسیرهایی طولانی و پرترافیک را طی میکردند تا به رستوران میخوش واقع در بلوار فردوس تهران برسند. بخاطر شلوغی کم نظیر رستوران، میخوش تصمیم گرفت تا در نقاط مختلف شهر شعبات مختلفی را افتتاح کند.
شماره تماس شعبه بلوار فردوس رستوران میخوش: 44090203-021
شماره تماس شعبه یوسف آباد رستوران میخوش: 88023649-021
شماره تماس شعبه شهرآرا رستوران میخوش: 88281608-021
شماره تماس شعبه سهروردی رستوران میخوش: 88513280-021
شماره تماس شعبه فرمانیه رستوران میخوش: 22205000-021
آدرس شعبه بلوار فردوس رستوران میخوش: بلوار فردوس شرق – قبل از رامین شمالی
آدرس شعبه یوسف آباد رستوران میخوش: یوسف آباد – خیابان فتحی شقاقی – میدان سلماس – ابتدای خیابان شهریار
آدرس شعبه شهرآرا رستوران میخوش: خیابان شهرآرا – مابین خیابان 38ام و 36ام روبروی پارک شهرآرا
آدرس شعبه سهروردی رستوران میخوش: سهروردی – قبل از میدان پالیزی
آدرس شعبه فرمانیه رستوران میخوش: بلوار اندرزگو – خیابان کامرانیه شمالی – خیابان لواسانی غربی – خیابان صالحی شمالی پلاک 149
ساعت کاری تمامی شعبات رستوران میخوش: همه روزه از ساعت 11:30 الی 23:30
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.723302744174234%2C51.31905098054943%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
[widgetkit id=”397″ name=”رستوران میخوش تهران”]

#6 رستوران ارکیده تهران

رستوران ارکیده را تمام رستوران گردها و افرادی که به دنبال کیفیت غذا هستند و میخواهند در کنار کیفیت، رستوران از محیط لوکس و دوست داشتنی هم برخوردار باشد میشناسند. یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های تهران که با هفت شعبه در شهرهای تهران، کرج و مازندران، به خوبی توانسته به محبوبیت بالایی برسد بطوریکه برای مثال، شعبه جاده چالوس این رستوران یکی از شلوغ ترین و بزرگترین رستوران های جاده چالوس است و در روزهای آخر هفته باید نام و شماره تماس خود را ارائه دهید و در صفی طولانی منتظر بمانید تا پس از دو ساعت، نوبت به شما برسد.

رستوران ارکیده قدمتی بالای 60 سال دارد. کسی که قرار بود رستورانی تاسیس کند، از طرف یک کشاورز به او گل ارکیده هدیه داده شد و از آنجایی که در آن زمان، گل ارکیده یکی از گران ترین، زیباترین و نایاب ترین گل ها بود تصمیم گرفت تا نام رستورانش را ارکیده بگذارد. تمامی شعبات ارکیده مدیریت و نظارت سفت و سختی دارند و تمامی شعبات از دکوراسیون لوکس و جذابی برخوردارند. رستوران ارکیده اعطای نمایندگی هم دارد اما برای اینکه بتوانید یکی از شعبات رستوران ارکیده را تاسیس کنید، ابتدا باید زمین یا واحدی بزرگ داشته باشید و سپس به دوره های رستوران داری ارکیده رفته و در نهایت، امکان مدیریت شعبه ارکیده را داشته باشید. حتی برای استخدام سرآشپز هم تمامی سرآشپزان هرچقدر هم حرفه ای باشند باید دوره آشپزی ارکیده را سپری کنند تا غذاهای ایرانی را آنطور که باید طبخ شوند، ارائه دهند.

رستوران ارکیده در شهر تهران سه شعبه در آرژانتین، سعادت آباد و اقدسیه دارد. تمامی شعبات جزء لوکس ترین رستوران های تهران هستند و در کنار محیطی جذاب و دوست داشتنی، موسیقی زنده هم برگزار می شود. رستوران های ارکیده تنوعی از غذاهای ایرانی را برای مشتریان سرو می کنند و شعبات مازندران هم غذاهای محلی را در منوی خود قرار داده اند. تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه می شوند و کیفیت در این رستوران حرف اول را میزند. در این رستوران قرار است هزینه به مراتب بالایی را نسبت به اکثر رستوران های تهران پرداخت کنید اما این هزینه صرف کیفیت بالای غذاها شده و از نظر کیفیت و طعم غذاها، تمامی مشتریان رستوران ارکیده همیشه رضایت کاملی داشته اند.

رستوران ارکیده از آنجایی که یکی از شلوغ ترین رستوران های تهران در روزهای آخر هفته می باشد، می توانید از چند روز قبل میز رزرو کنید و در صورتی هم که قصد برگزاری جلسات را دارید یا با تعداد بالا می خواهید به رستورانی مراجعه کنید که همه چی تمام باشد، روی رستوران ارکیده می توانید حساب باز کنید.

آدرس شعبات تهران رستوران ارکیده

همانطور که گفتیم، رستوران ارکیده دارای 7 شعبه در شهرهای تهران، کرج و مازندران است و سه شعبه از آن ها در تهران قرار دارند. شعبه اول در اقدسیه واقع شده که شمال شرق تهران می باشد و برای دسترسی به این شعبه می بایست وارد اتوبان ارتش از سمت شرق به غرب شده و سپس وارد مسیر کند رو شوید تا به مجتمع شمیران سنتر رسیده و در طبقه دهم این مجتمع، رستوران ارکیده را مشاهده کنید. در میان شعبات تهران رستوران های ارکیده، شعبه اقدسیه یکی از زیباترین چشم اندازها را از شهر تهران ارائه می دهد.

شعبه دوم که به مرکز شهر نزدیک تر است، شعبه آرژانتین می باشد. این شعبه همانطور که از نامش مشخصی است در میدان آرژانتین قرار دارد و برای دسترسی به رستوران کافیست به ضلع شمالی میدان آرژانتین و ابتدای خیابان الوند مراجعه کنید.

در نهایت، به شعبه سوم می رسیم که در سعادت آباد واقع شده است. همانطور که میدانیم، سعادت آباد یکی از معروف ترین مناطق تهران برای رستوران گردی و بخصوص، گشت و گذار میان رستوران های لوکس می باشد و شعبه سعادت آباد رستوران ارکیده توانسته در میان محبوب ترین رستوران های لوکس سعادت آباد تهران قرار گیرد. برای دسترسی به شعبه سعادت آباد رستوران ارکیده کافیست به میدان کاج یا میدان طهرانی مقدم مراجعه کرده و در ضلع شرق میدان وارد خیابان سرو شرقی شوید و سپس چند متر جلوتر، وارد خیابان علامه شمالی شده و در همان ابتدای خیابان، رستوران ارکیده را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس شعبه اقدسیه رستوران ارکیده: 72146-021

شماره تماس شعبه آرژانتین رستوران ارکیده: 88885300-021

شماره تماس شعبه سعادت آباد رستوران ارکیده: 79397-021

ساعت کاری تمامی شعبات تهران رستوران ارکیده: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7376749%2C51.4148337%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”398″ name=”رستوران ارکیده تهران”]

#7 رستوران روحی تهران

رستوران روحی یکی از معروف ترین رستوراه های خاص و جذاب در تهران است و رستوران گردها علاقه زیادی به این رستوران دارند و رستوران بخاطر استفاده از ظرف های رویی معروف به روحی، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. رستوران روحی پنج شعبه در شهر تهران دارد که دو شعبه از محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردار بوده و دو شعبه دیگر با اینکه میز و صندلی های کمی برای نشستن دارند اما به صورت اکسپرس هستند و غذا در این شعبات به صورت بیرون بر با ظرف های باکیفیت ارائه می شود.

جذاب ترین بخش رستوران روحی که باعث محبوبیت شده، ظرف های رویی هستند. غذا خوردن در این ظرف های فلزی بسیار لذت بخش است و در این رستوران هنگام سرو غذاها، درب فلزی بر روی ظرف قرار داده می شود تا از سرد شدن غذا جلوگیری شود. به عنوان دسر بعد از غذا، رستوران روحی برای مشتریانش چای به همراه تافی و بیسکوئیت مادر سرو می کند که بسیار خاطره انگیز است. رستوران روحی انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کند. جوجه کباب و چلوکباب تنها بخشی از منوی غذایی رستوران هستند و غذاهای خانگی از جمله دمپختک، عدس پلو، قیمه، کوفته، چلوکباب تاوا، قیمه نثار و غیره هم در منوی رستوران مشاهده می شود.

طبق گفته مشتریان رستوران روحی، غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب هستند اما از نظر قیمتی با اینکه از اکثر رستوران های تهران بیشتر می باشد اما ارزش هزینه کردن را دارد.

آدرس شعبات رستوران روحی تهران

یکی از شعبات رستوران روحی در شهرک غرب قرار دارد. غرب نشینان برای دسترسی به شعبه غربی رستوران روحی کافیست در شهرک غرب قبل از اینکه به میدان صنعت برسند وارد ایوانک و خیابان سیمای ایران شوند تا نزدیک به خیابان فلامک، رستوران عمو روحی را مشاهده کنند.

شعبه دوم رستوران عمو روحی در تجریش واقع شده و اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید، باید ابتدا به میدان تجریش برسید و در شرق میدان تجریش، وارد خیابان شهرداری شده و جنب سینما آستارا، رستوران را ببینید اما در نظر داشته باشید از آنجایی که تجریش یکی از شلوغ ترین مناطق شمالی تهران به حساب می آید، پیدا کردن جای پارک در نزدیکی رستوران کار بسیار دشواری است مگر اینکه از پارکینگ های عمومی بخواهید استفاده کنید.

دومین شعبه رستوران روحی در شمال تهران در منطقه نیاوران قرار دارد. اگر میخواهید به شعبه نیاوران رستوران روحی مراجعه کنید در نظر داشته باشید شعبه نیاوران رستوران روحی در غرب میدان نیاوران واقع در خیابان باهنر قرار دارد. به عبارتی، در خیابان باهنر که در غرب میدان نیاوران واقع شده در سمت جنوب خیابان قبل از اینک به میدان برسید، رستوران را مشاهده خواهید کرد.

رستوران روحی دو شعبه هم در مرکز شهر دارد. شعبه اول در منطقه بهجت آباد واقع شده و در این منطقه اگر به میدان طومانیان مراجعه کنید و در جنوب میدان وارد خیابان شده و وارد اولین کوچه در سمت راست شوید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. شعبه دوم مرکز شهر تهران رستوران روحی هم در نزدیکی خیابان خیابان ابن سینا قرار دارد و کافیست به ضلع شمالی باغ موزه نگارستان مراجعه کنید تا به رستوران برسید.

شماره تماس شعبه کریم خان رستوران روحی تهران: 91091080-021

شماره تماس شعبه شهرک غرب رستوران روحی تهران: 88376080-021

شماره تماس شعبه نگارستان رستوران روحی تهران: 33945460-021

شماره تمای شعبه تجریش رستوران روحی تهران: 33900138-021

ساعت کاری تمام شعبات رستوران روحی تهران: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 16:30 برای صرف وعده ناهار و از ساعت 19:30 الی 22:30 برای صرف وعده شام

ساعت کاری شعبه نگارستان رستوران روحی تهران: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12 ظهر الی 8 شب و پنج شنبه و جمعه از ساعت 9 صبح الی 8 شب به همراه سرو وعده صبحانه

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7524409%2C51.3575971%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”383″ name=”رستوران روحی تهران”]

#8 رستوران گردان برج میلاد

برج میلاد در دهه 80 شمسی ساخته شده و قرار بود تنها یک برج مخابراتی باشد اما امروزه، نه تنها یکی از جاذبه های دیدنی تهران به حساب می آید و از نمادهای پایتخت می باشد بلکه به لطف سالن های کنسرت، شهربازی تازه تاسیس، سکوی دید تهران، موزه های مختلف و از همه آن ها جذاب تر، رستوران گردانش از جمله تفریحگاه های شهر هم به شمار می رود. در بالای برج میلاد و زیر سکوی بازدید و موزه ها، یکی از خاص ترین و جذاب ترین رستوران های تهران قرار دارد که با نام رستوران گردان برج میلاد شناخته می شود.

رستوران گردان برج میلاد دارای چشم انداز 360 درجه از شهر تهران است و هر بخشی از رستوران که بنشینید، چشم انداز بسیار جذابی از تهران را مشاهده خواهید کرد. رستوران گردان برج میلاد جزء رستوران های لوکس تهران است و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با پرسنلی خوش برخورد و شیک پوش، دکوراسیونی بسیار زیبا و دوست داشتنی، میز و صندلی های لاکچری و تزئینات شکیل روبرو می شوید. اگر هم قصد برگزاری جلسات و مراسم های مختلف را در رستوران برج میلاد دارید می توانید از قبل هم رزرو داشته باشید.

رستوران گردان منوهای مختلفی دارد. برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف. برای وعده ناهار و شام، رستوران گردان برج میلاد تنوعی از غذاهای ایرانی شامل انواع خورشت ها، غذاهای گوشتی، مرغی، کباب ها و غیره را سرو می کند و اگر میخواهید فست فود میل کنید، رستوران دارای منوی اختصاصی فست فود بوده و انواع پیتزاها، ساندویچ ها، همبرگرها و غیره را سرو می کند. تمامی غذاهای رستوران برج میلاد باکیفیت و خوشمزه هستند اما بخاطر ماهیت رستوران گردان برج میلاد، خود را برای پرداخت هزینه های قابل توجه در این رستوران آماده کنید. بسیاری از مشتریان رستوران با اینکه از کیفیت و حجم غذاها راضی بودند اما از قیمت بالای غذاها شکایت داشتند.

در کنار غذاها، رستوران گردان برج میلاد منوی کافه به همراه سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم در کنار دسرهای تازه را دارد و جالب است بدانید طی چند وقت اخیر، رستوران برج میلاد اقدام به سرو بستنی هایی کرد که بر رویش روکش طلا قرار داده بودند بخاطر اینکه این بستنی ها گران قیمت ترین بستنی های تهران بودند، خبر ساز شدند.

آدرس رستوران گردان برج میلاد

همانطور که از نامش مشخص است، رستوران گردان برج میلاد در داخل برج میلاد قرار دارد و بهترین راه دسترسی به برج میلاد، اتوبان شیخ فضل الله است. از جنوب میدان صنعت و اتوبان همت وارد اتوبان شیخ فضل الله به سمت جنوب شده و پس از طی کردن مسافتی، مسیر اختصاصی برج میلاد را مشاهده می کنید. اگر با خودروی شخصی میخواهید به برج میلاد مراجعه کنید می توانید از پارکینگ اختصاصی برج میلاد هم برای پارک وسیله نقلیه خود استفاده کنید.

شماره تماس رستوران گردان برج میلاد: 88620358-021

ساعت کاری رستوران گردان برج میلاد: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 12:30 الی 15:00 برای صرف وعده ناهار و از ساعت 8 شب الی 10:30 شب برای صرف وعده شام و روز جمعه از ساعت 7:30 الی 10 صبح برای صرف وعده صبحانه، از ساعت 12:30 الی 15:00 برای صرف وعده ناهار و از ساعت 8 شب الی 10:30 شب برای صرف وعده شام

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7447707%2C51.3755592%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
[widgetkit id=”382″ name=”رستوران گردان برج میلاد”]

#9 رستوران سنتی شهربانو

رستوران سنتی شهربانو همانطور که از نامش مشخص است، از جمله معروف ترین رستوران های سنتی تهران است اما منظور از رستوران سنتی، دکوراسیون و تزئینات سنتی رستوران است چراکه برخی تصور می کنند رستوران سنتی دارای تخت های سنتی هم هستند. رستوران هایی که محیطی به سبک سنتی و دوست داشتنی دارند طرفدارانشان روز به روز بیشتر می شود و در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب، رستوران سنتی شهربانو یکی از بهترین رستوران های سنتی به شمار می رود.

در این رستوران موسیقی زنده هم برگزار می شود و معمولاً رستوران هایی که موسیقی زنده دارند جزء رستوران های گران قیمت محسوب می شود اما رستوران شهربانو نسبت به اکثر رستوران های با موسیقی زنده در تهران قیمت های بسیار خوبی دارد و علاوه بر قیمت خوب، مشتریان رستوران در محیطی با تزئین سنتی، شیشه های رنگارنگ، میز و صندلی های شیک، موسیقی زنده در کنار سرو انواع غذاهای لذیذ و باکیفیت اوقات خوش خود را سپری می کنند.

در رستوران سنتی شهربانو که انواع غذاهای ایرانی، پیش غذاهای متنوع و دسرهای لذیذ را سرو می کند هم می توانید هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کرده و از میز سلف رستوران برخوردار شوید و هم می توانید غذا را به صورت جداگانه سفارش دهید. تمامی غذاها از مواد اولیه باکیفیت تهیه می شوند و سرآشپزان مجربی هم غذاهای رستوران را طبخ می کنند. در وسط رستوران میز سلف قرار دارد و هر نوع غذای ایرانی، دسر و پیش غذا را که بخواهید می توانید بردارید و لذت ببرید.

در نظر داشته باشید بخاطر ماهیت رستوران سنتی شهربانو، طراحی و چیدمان میز و صندلی ها، اکثر مشتریان برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف رستوران شهربانو را انتخاب می کنند و اگ به دنبال رستورانی لوکس و شیک با خدمات سرویس دهی عالی هستید، بی شک رستوران شهربانو یکی از بهترین رستوران های غرب تهران و منطقه سعادت آباد و شهرک غرب خواهد بود.

آدرس رستوران سنتی شهربانو

اگر در میان بهترین رستوران های تهران رستوران سنتی شهربانو را انتخاب کرده اید، برای دسترسی به رستوران باید به شهرک غرب و بلوار دادمان مراجعه کنید. در بخش غربی خیابان دادمان هنگامی که به خیابان معروف درختی در ضلع شمال دادمان رسیدید، در سمت راست مرکز خرید آسمان و پارک سپهر را مشاهده کرده و در سمت چپ خیابان درختی هم فروشگاه ها، ویتامینه ها و رستوران سنتی شهربانو را مشاهده خواهید کرد. خیابان دادمان و بلوار درختی یکی از مناطق شلوغ شهرک غرب هستند و در روزهای آخر هفته به قدری این خیابان ها شلوغ می شوند که نه تنها شاهد ترافیک های سنگینی هستیم، بلکه پیدا کردن جای پارک بخصوص در نزدیکی رستوران سنتی شهربانو شانسی و کاری بسیار دشوار خواهد بود.

شماره تماس رستوران سنتی شهربانو: 88385838-021

ساعت کاری رستوران سنتی شهربانو: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7657209%2C51.3549052%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”391″ name=”رستوران شهربانو تهران”]

#10 رستوران رفتاری

رستوران رفتاری یکی از قدیمی ترین رستوران های تهران است که قدمت آن به سال 1289 هجری شمسی برمیگردد و از همان روزهای اول افتتاح رستوران بخاطر کیفیت بالایی که غذاهایش داشت به سرعت در میان مردم محبوب شد و امروزه هم جزء آن دسته از رستوران های تهران است که هرکس از شهرهای دیگر به پایتخت سفر می کند، برای رستوران گردی و میل کردن کباب ها و غذاهای ایرانی خوشمزه و باکیفیت به رستوران رفتاری مراجعه می کنند. رستوران رفتاری در تهران چیزی همانند رستوران پسران کریم در مشهد است و بخاطر محبوبیت بالایی که دارد، در نقاط مختلف تهران شعبات مختلفی را افتتاح کرده تا به راحتی پذیرای مردم باشد.

رستوران رفتاری توسط حاج علی اکبر رفتاری افتتاح شده است. در سال 1289 ایشان در بازارچه قوام الدوله که نزدیکی میدان شاهپور قرار دارد رستورانش را به همراه 16 کارگر افتتاح کرد. در ابتدا برای بازاری های بازارچه قوام الدوله غذا سرو می کرد و بعد از اینکه بازاری ها حسابی با غذاهای خوشمزه رستوران رفتاری لذت بردند، محبوبیت رستوران رفتاری آغاز شد. امروزه رستوران رفتاری در نقاط مختلف تهران شعبه دارد که در سعادت آباد، دولت، بام لند، خیابان انقلاب و دروازه طهرون واقع شده اند. همچنین رستوران رفتاری قرار است در آینده نزدیک هم در شهر دبی شعبه افتتاح کند.

تمامی شعبات رستوران رفتاری نظارت سختگیرانه بر روی آن ها حاکم است. تمامی غذاها باید از مواد اولیه باکیفیت به صورت روزانه تهیه شوند و سرآشپزان رستوران هم دوره های آشپزی به سبک رفتاری را گذرانده اند تا مشتریان به هر شعبه ای که مراجعه می کنند با کیفیت غذای یکسانی مواجعه شوند. همچنین تمامی شعبات رستوران رفتاری هم از دکوراسیون یکسانی هم بهرمند هستند که بسیار زیبا، ساده و در عین حال، شیک و مدرن است.

معروف ترین شعبه رستوران رفتاری در خیابان وحدت اسلامی قرار دارد. این شعبه در سال 1290 هجری شمسی افتتاح شده و جالب است بدانید بین سال های 1340 تا 1350 هجری شمسی، مدیریت رستوران تصمیم گرفت تا طراحی و دکوراسیون رستوران را به گونه ای تعویض کند تا مشتریان آشپزخانه رستوران را به راحتی مشاهده کرده و مراحل طبخ غذاهایشان را ببینند. این کار بخاطر اینکه آشپزخانه رستوران رفتاری بسیار منظم، مرتب، بهداشتی و شیک بود باعث شد محبوبیت رستوران دوچندان شود. اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید بخاطر نزدیکی شعبه وحدت اسلامی به بازار، اکثراً کسبه ها به رستوران مراجعه می کنند و فضای حاکم در رستوران کمی مردانه می باشد.

بعد از محبوبیت بالای شعبه اول رستوران رفتاری در نزدیکی میدان شاهپور، دومین شعبه در سال 1378 در منطقه سعادت آباد تهران افتتاح شد و این شعبه بخاطر بزرگ و لوکس بودن در کنار برخورداری از چشم انداز زیبای منطقه سعادت آباد، به سرعت تبدیل به یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین رستوران های سعادت آباد تهران شد و برای برخی هم پاتوق دائمی شکم گردی چراکه این شعبه دارای میز سالاد بار هم می باشد.

بعد از شعبه سعادت آباد، رستوران رفتاری به سمت شرق تهران رفت در خیابان دولت که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین خیابان های شرق تهران به شمار میرود، سومین شعبه خود را افتتاح کرد. با اینکه شعبه دولت در منطقه شلوغی قرار دارد و در کنار ترافیک های سنگین و دائمی، جای پارک هم به سختی در نزدیکی رستوران پیدا می شود اما شعبه دولت رستوران رفتاری در نزدیکی متروی صدر قرار دارد و به راحتی می توان با استفاده از مترو به این رستوران دسترسی داشت. لازم به ذکر است شعبه دولت از نظر منوی غذایی تفاوت هایی با سایر شعبات رستوران رفتاری دارد و انواع ساندویچ های کبابی و کته های قالبی هم به منوی غذایی این شعبه اضافه شده است.

جدیدترین شعبه رستوران رفتاری هم در منطقه بام لند قرار دارد بام لند منطقه ای در غربی ترین نقطه تهران و نزدیک به دریاچه چیتگر است که در واقع پاساژی بزرگ با ده ها رستوران، کافه و فست فود می باشد و این منطقه یکی از جذاب ترین پاتوق ها برای جوانان است. در شعبه بام لند رستوران رفتاری هم چشم انداز بسیار زیبایی از دریاچه و مناطق اطراف وجود دارد.

آدرس شعبات رستوران رفتاری

اگر تصمیم دارید به اولین و قدیمی ترین شعبه رستوران رفتاری که شعبه شاهپور یا وحدت اسلامی است مراجعه کنید، کافیست در مرکز تهران وارد میدان شاهپور شده و در میدان هم وارد خیابان وحدت اسلامی شوید اما قبل از اینکه به میدان حسن آباد برسید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید این منطقه بخاطر نزدیکی به بازار بسیار شلوغ و پرترافیک بوده و پیدا کردن جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران بسیار دشوار خواهد بود.

اگر هم در غرب تهران هستید و میخواهید به شعبه سعادت آباد رستوران رفتاری مراجعه کنید، ابتدا وارد خیابان علامه جنوبی شوید تا به مرکز تجاری طوس برسید. در داخل مرکز تجاری طوب و طبقه هشتم رستوران رفتاری را مشاهده خواهید کرد. شعبه سعادت آباد رستوران رفتاری در کنار شعبه بام لند امکان مراجعه با خودروی شخصی را دارد و به راحتی می توانید جای پارک مناسب در نزدیکی رستوران پیدا کنید و خیابان های دسترسی به رستوران رفتاری شعبه سعادت آباد هم از ترافیک های کمتری نسبت به سایر شعبه ها برخوردارند

شعبه دولت رستوران رفتاری همانطور که از نامش معلوم است در خیابان دولت قرار دارد و اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید رستوران رفتاری در تقاطع خیابان دولت و بلوار کاوه و در مجاورت داروخانه مقدم واقع شده است. شعبه بام لند رستوران رفتاری هم که در انتهای اتوبان همت، بلوار خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج و سپس، مرکز خرید بام لند قرار دارد.

شماره تماس شعبه وحدت اسلامی رستوران رفتاری: 55382155-021

شماره تماس شعبه سعادت آباد رستوران رفتاری: 88687751-021

شماره تماس شعبه دولت رستوران رفتاری: 22769496-021

شماره تماس شعبه بام لند رستوران رفتاری: 40447951-021

شماره تماس شعبه انقلاب رستوران رفتاری: 66124627-021

ساعت کاری شعبه وحدت اسلامی رستوران رفتاری: همه روزه از ساعت 11:00 الی 15:00 و از ساعت 19:00 الی 22:00 شب

ساعت کاری شعبه سعادت آباد رستوران رفتاری: همه روزه از ساعت 12:00 الی 15:30 و از ساعت 19:30 الی 22:30 شب

ساعت کاری شعبه دولت رستوران رفتاری: همه روزه از ساعت 12 الی 15:30 و از ساعت 19:30 الی 23 شب

ساعت کاری شعبه بام لند رستوران رفتاری: همه روزه از ساعت 12:00 الی 16:00 و از ساعت 20:00 الی 23:30 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.6735675%2C51.4074336%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”392″ name=”رستوران رفتاری تهران”]

#11 رستوران شایسته تهران

بطور کلی، رستوران گرد ها زمانی که به گشت و گذار میان بهترین رستوران های تهران میپردازند یا زیبا بودن محیط اولویتشان می باشد یا بیشتر به غذا اهمیت می دهند. رستوران شایسته از آن رستوران هایی است که غذا هایش حرف ندارد اما محیطش مثل یک چلوکبابی می باشد برای همین هم هست بر روی سردر رستوران، چلوکبابی شایسته درج شده. رستوران شایسته جزء قدیمی ترین رستوران های تهران است و چون در منطقه شاپور و نزدیک به خیابان 15 خرداد قرار دارد، مشتریانش اغلب بازاری ها هستند برای همین، اگر با خانواده میخواهید تجربه طعم بی نظیر غذا های رستوران شایسته را داشته باشید، آخر هفته ها و بخصوص جمعه زمان ایده آلی خواهد بود البته که جمعه ها به مراتب خلوت تر از سایر روزهای هفته بوده و نیازی نیست در صف منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

رستوران شایسته به لطف قدیمی بودنش، محیطی قدیمی و دوست داشتنی هم دارد برای همین اگر ترجیح می دهید هزینه ای که قرار است پرداخت شود بیشتر صرف غذا شود تا محیط، به هیچ وجه نباید رستوران شایسته را از دست بدهید. در منوی رستوران شایسته، غذا های ایرانی با پیش غذا هایی مانند انواع سالادها، نوشیدنی هایی همچون خاکشیر به همراه تخم شربتی، شربت زعفران، گل محمدی و غیره به چشم میخورد. شاید زمانی که منو و قیمت ها را ببینید تصور کنید رستوران شایسته جزء رستوران های گران تهران محسوب می شود اما غذا هایی که سرو می شود نه تنها از نظر کیفیت مثال زدنی هستند، بلکه اغلب غذا ها به صورت دو نفره می باشند و گاهی پیش می آید یک وعده برای یک نفر، مقداری اضافه هم بیاید.

رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید. رستوران به صورت بیرون بر هم غذا سرو می کند اما بهتر از برای اینکه غذا ها سرد به دستتان نرسد، در صورتیکه نزدیک به رستوران هستید سفارش دهید.

آدرس رستوران شایسته تهران

رستوران شایسته در خیابان وحدت اسلامی قرار دارد. در این خیابان بعد از پارک شهر به چهارراه ابوسعید و خیابان 15 خرداد می رسید اما می بایست قبل از چهارراه وارد کنار گذر شوید تا چند متر پایین تر در سمت راست، رستوران وحدت را ببینید. اگر در روز های وسط هفته قرار است میان بهترین رستوران های تهران، به رستوران شایسته مراجعه کنید پیشنهاد می شود از وسایل حمل و نقل عمومی یا تاکسی های اینترنتی استفاده کنید چون یکی از معضل های مشتریان رستوران، پیدا کردن جای پارک مناسب است هرچند در مقابل رستوران و زیر پل، پارکینگ خصوصی قرار دارد.

ساعت کاری رستوران شایسته: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 15:00 و از ساعت 19:00 الی 11 شب

شماره تماس رستوران شایسته: 55386008-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.6791199%2C51.4085407%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”390″ name=”رستوران شایسته تهران”]

#12 کاخ رستوران لیدوما

طرف مقابل رستوران هایی مانند شایسته که فقط غذایشان حرف ندارد اما محیطشان ساده و معمولی می باشد، کاخ رستوران لیدوما جزء رستوران های لوکس تهران است و شما بیشتر برای محیطش هزینه می کنید تا غذا بطوریکه مشتریان بسیاری بودند زمانی که وارد رستوران شدند فکر کردند وارد تالار عروسی شدند تا رستوران. کاخ رستوران لیدوما را لاکچری بازها به خوبی میشناسد. جایی که محیطش حرف ندارد. زمانی که وارد می شوید، از شما به خوبی استقبال می شود هرچند بیشتر حواستان به دکوراسیون و تزئینات دوست داشتنی و پرزرق و برق محیط است.

چون اینجا محیطش بیشتر سر و صدا به پا کرده تا غذا ها، اول به بررسی محیط رستوران لیدوما میپردازیم چراکه به واسطه همین محیط توانسته جزء بهترین رستوران های تهران از نظر لوکس بودن قرار گیرد. رستوران بخاطر اینکه در طبقه آخر مجتمع لیدوما واقع شده، سقفی گنبدی شکل دارد و یک لوستر بزرگ و لوکس هم از آن آویزان شده است. سبک معماری رستوران سنتی ایرانی – اسلامی می باشد و طرفداران خاص خود را هم دارد. رستوران دو طبقه دارد و میز و صندلی های شیکش هم در وسط رستوران قرار دارند و هم کنار پنجره اما اصولاً بخاطر اینکه رستوران لیدوما جزء رستوران های مرتفع تهران است، چشم انداز زیبایی را از شهر ارائه می دهد و مشتریان هم همیشه دوست دارند کنار پنجره باشند برای همین، اگر از قبل رزرو نکنید شانس اینکه میزی خالی در کنار پنجره پیدا کنید کم خواهد بود مگر اینکه در روز های وسط هفته مراجعه کنید. در نظر داشته باشید رستوران دارای محیط های اختصاصی VIP هم هست.

از نظر سرویس دهی، مشتریان بطور کلی دو دسته هستند عده ای از پذیرایی، سرویس دهی و خدمات و خوش آمدگویی راضی بودند اما اکثر مشتریان بخصوص آن هایی که تعدادی میز رزرو کرده و قصد برگزاری مراسم هایی را داشتند از سرویس دهی ناراضی بودند. کاخ رستوران لیدوما منویی کامل از هر چیزی که بخواهید دارد اما یک نکته را باید در نظر بگیرید. منوی رستوران کاغذی نیست و روی هر میز، یک بارکد بوده و می بایست با گوشی آن را اسکن کنید تا منو برای شما نمایش داده شود لذا در صورتیکه با خود گوشی هوشمند نداشته باشید نمی توانید منوی رستوران را مشاهده کنید.

رستوران لیدما از ساعت 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود. انواع صبحانه های انگلیسی، مکزیکی، آمریکن، ایرانی، انواع املت را می توانید در کنار نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید و نوش جان کنید. برای دو وعده ناهار و شام، غذا های ایرانی رستوران بیشتر شامل انواع کباب ها و خورشت ها می باشد اما برای غذا های غیر ایرانی، انواع پاستاها، غذا های دریایی و غذاهای فرنگی سرو می شود و جای تعجب دارد رستورانی که جزء لوکس ترین رستوران های تهران با موسیقی زنده می باشد در منویش پیتزا مشاهده نمی شود. اما بخش جذاب منوی رستوران، قسمت نوشیدنی ها است چون هم نوشیدنی سرد و هم نوشیدنی گرم مشاهده می شود و مزه بی نظیر در کنار قیمت بالایشان نشان می دهد کافیمن و باریستای رستوران کار خود را حرفه ای انجام می دهند.

آدرس کاخ رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما به عنوان یکی از رستوران های شیک در تهران و منطقه شهرک غرب، در طبقه آخر مرکز خرید لیدوما واقع شده و این مرکز خرید هم در شهرک غرب تهران قرار دارد. وقتی که به میدان صنعت می رسید، وارد بلوار فرحزادی شوید و نزدیک به مرکز خرید میلاد نور، پاساژ لیدوما را مشاهده خواهید کرد. در خیابان اگر جای پارک پیدا شود می توانید پارک کنید اما از آنجایی که همیشه شلوغ است پیشنهاد می شود به پارکینگ مرکز خرید مراجعه کنید.

ساعت کاری کاخ رستوران لیدوما: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب به صورت یکسره

شماره تماس کاخ رستوران لیدوما: 86090891-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7527732%2C51.3643493%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”385″ name=”کاخ رستوران لیدوما تهران”]

#13 رستوران شاندیز جردن

اگر لوکس ترین رستوران تهران نباشد، قطعاً جزء لوکس ترین رستوران های تهران قرار دارد. رستوران شاندیز جردن جزء رستوران هایی است که باید یکبار تجربه اش کرد چون ترکیبی مثال زدنی از محیط لاکچری و غذای باکیفیت است برخلاف بسیاری از رستوران ها که یا غذایشان حرف ندارد یا محیطشان لوکس است. رستوران شاندیز جردن تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته چه از نظر خدمات و سرویس دهی و چه از نظر غذا اما مشتریانی هم بودند که از قیمت ها ناراضی بودند. رستوران شاندیز جردن چند محیط مختلف با دکوراسیون منحصر به فرد دارد و حتی اتاق های وی آی پی و خصوصی برای قرار های کاری، دورهمی ها و حتی مراسم ها و جشن های مختلف هم در نظر گرفته و اگر به دنبال مراسم های شاهانه و لاکچری هستید، قطعاً روی شاندیز جردن حساب کنید.

برای مشتریان رستوران شاندیز جردن بطور کلی، دو محیط در نظر گرفته شده است. یک محیط مانند یک رستوران عادی اما لوکس و همیشه شلوغ، میز و صندلی های مدرن و شکیل قرار داده شده و منو برای شما ارائه میشود تا هر غذایی را که خواستید سفارش دهید. محیط بعدی اما نوعی سلف سرویس است. به ازای هر نفر، هزینه ای دریافت می شود و شما زمانی که می نشینید، حق انتخاب غذا ندارید و تمامی غذا های رستوران برای شما سرو می شود و هرکدام به هر مقداری که میخواهید را می توانید نوش جان کنید. بعد از اینکه از غذا خوردن خسته شدید، به بخش کافه هدایت می شوید و انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دسرهای لذیذ به همراه قلیان برای شما سرو می شود و شارژ آن هم رایگان می باشد.

رستوران شاندیز جردن بیرون بر هم دارد و از طریق سایت خود رستوران می توانید سفارش دهید اما زمانی این کار را انجام دهید که قبلش غذا ها را حضوری میل کرده و وارد یکی از جذاب ترین رستوران های تهران شده باشید. رستوران شاندیز جردن غذا های ایرانی بخصوص انواع کباب ها را برای مشتریان سرو می کند. غذا ها از نظر کیفیت حرف ندارند حتی برخی از مشتریان می گویند شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در خصوص کباب ها محسوب می شود. همانند رستوران های شاندیز مشهد، شیشلیک و چلو ماهیچه شاندیز جردن غذایی است که حتماً باید سفارش دهید اما در نظر بگیرید سرو غذا در این رستوران محدود است و اگر دیر مراجعه کنید، با اتمام برخی از غذا های محبوب مواجه خواهید شد.

آدرس رستوران شاندیز جردن

یک رستوران لوکس در یک منطقه لوکس هم باید قرار داشته باشید برای همین رستوران شاندیز جردن همانطور که از نامش معلوم است در منطقه جردن تهران واقع شده اما برای دسترسی به این رستوران باید وارد خیابان نلسون ماندلا شوید تا به چهارراه بلوار آرش برسید. کمی بالاتر از بلوار آرش سمت راست وارد بلوار صبا شوید تا رستوران را مشاهده کنید.

ساعت کاری رستوران شاندیز جردن: همه روزه از ساعت 11:30 الی 16:00 و از ساعت 19:00 الی 11 شب

شماره تماس رستوران شاندیز جردن: 22054848-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7711281%2C51.4228433%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”389″ name=”رستوران شاندیز جردن تهران”]

#14 رستوران بین المللی نارنجستان

وقتی دو کلمه بین المللی به نام رستورانی افزوده می شود یعنی آن رستوران منوی متنوعی از انواع غذا های فرنگی را دارد و از طرفی، پرسنل رستوران هم با چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. در رستوران بین المللی نارنجستان که یکی از رستوران های شیک در تهران به شمار میرود، شما ممکن است مشتری هایی از کشور های مختلف جهان را ببینید که در حال میل کردن باکیفیت ترین غذا های رستوران هستند. رستوران بین المللی نارنجستان در سال 1385 تاسیس شده و تا به امروز توانسته خود را جزء برترین رستوران های بین المللی تهران قرار دهد.

رستوران نارنجستان در طبقه یازدهم و دوازدهم برجی در منطقه سعادت آباد قرار دارد برای همین، چشم اندازی مثال زدنی دارد. رستوران محیطی بسیار شیک و مدرن و در عین حال لوکس دارد اما در اکثر مواقع شلوغ است و اگر میزی از قبل رزرو نکرده باشید شاید مجبور شوید زمانی را منتظر بمانید. هنگام ورود، بجای یک خوش آمد گویی ساده از شما با شربت موهیتو پذیرایی می شود. منویی در مقابل شما قرار داده می شود که انواع غذا های ایرانی، فرنگی، دریایی و خاورمیانه ای کنار انواع نوشیدنی ها و پیش غذا ها را در خود جای داده و برخلاف بسیاری از رستوران های تهران که تمامی سفارش ها را با هم می آورند، اینجا ابتدا پیش غذا ها را سرو می کنند و مدتی بعد از آن، غذای اصلی سرو می شود.

رستوران نارنجستان در نظر قیمتی در رده رستوران های لوکس تهران قرار دارد و ما هم انتظار غذایی باکیفیت را داریم. اینجا همانند رستوران های خاصی مانند شاندیز جردن، از معدود رستوران های تهران است که تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته و تمامی مشتریان از خدمات و سرویس دهی گرفته تا محیط و کیفیت غذا راضی بودند. این رستوران چشم انداز بی نظیری از شهر تهران ارائه می دهد اما پیشنهاد می کنیم برای اینکه کنار میز های نزدیک به پنجره بنشینید، از قبل میز را رزرو کنید چراکه همه مشتریان ابتدا میخواهند در کنار پنجره بنشینند تا از ویو تهران لذت ببرند.

راستی این موضوع را هم فراموش کردیم بگوییم که رستوران نارنجستان دارای موسیقی زنده هم هست و علاقه مندانی که به دنبال بهترین رستوران تهران با موسیقی زنده هستند، می توانند روی رستوران بین المللی نارنجستان حساب کنند.

آدرس رستوران بین المللی نارنجستان

رستوران بین المللی نارنجستان در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده اما با اینکه دسترسی به رستوران آسان می باشد، در روز های آخر هفته و بخصوص بعد از ظهر ها ترافیک های سنگینی در منطقه هست لذا اگر از قبل میز برای ساعت خاصی رزرو کردید، حواستان به ترافیک های سنگین باشد. در منطقه سعادت آباد می بایست به چهارراه خیابان های سرو و بلوار شهرداری مراجعه کنید و در ضلع شمال شرقی چهارراه، رستوران بین المللی نارنجستان را مشاهده خواهید کرد.

ساعت کاری رستوران بین المللی نارنجستان: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 15:45 برای وعده ناهار و از ساعت 19:00 الی 11 شب برای وعده شام

شماره تماس رستوران بین المللی نارنجستان: 22066060-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.780725%2C51.3681031%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”387″ name=”رستوران نارنجستان تهران”]

#15 کافه رستوران رزمیلو

یکی از رستوران های تازه تاسیس تهران که در منطقه شمال شرقی پایتخت قرار دارد، کافه رستوران رزمیلو است که توانسته در مدت کوتاهی خود را میان بهترین رستوران های تهران جای دهد اما این رستوران چه جذابیت هایی داشته که تا این اندازه محبوب شده؟ رستوران رزمیلو از معدود رستوران های تهران با ویو شهر است چراکه در طبقه آخر مرکز خرید پرنیان واقع شده و چشم انداز زیبایی از تهران را ارائه می دهد. کافه رستوران رزمیلو سوای اینکه محیطی بسیار شیک و دوست داشتنی دارد، از چند بخش تشکیل شده. بخش بزرگ کافه رستوران رزمیلو جایی است که خبری از بوی دخانیات نیست و شما انواع غذا های رستوران را می توانید سفارش دهید. بخش دیگر قسمت کافه است که خودش دارای بخش روباز و سرپوشیده می باشد و مشتریان در قسمت روباز که سقفش گاهی بسته است و گاهی باز، می توانند از ویو و هوای آزاد هم لذت ببرند.

کافه رستوران رزمیلو سه وعده صبحانه، ناهار و شام را سرو می کند. برای وعده صبحانه، کافه رستوران دارای بوفه سلف سرویس است و مبلغی به ازای هر نفر پرداخت می کنید و هرچقدر که میخواهید از بوفه صبحانه می توانید استفاده کنید اما وعده صبحانه فقط در روز های پنج شنبه و جمعه سرو می شود. برای وعده ناهار و شام هم چون نام کافه رستوران برای مجموعه انتخاب شده، انواع غذا های ایرانی و بخصوص منوی متنوع از انواع غذا های فرنگی ارائه شده. غذا های ایرانی شامل انواع کباب ها، غذا های فرنگی شامل انواع پیتزا های ایتالیایی، استیک و غیره می باشد. منوی کافه هم هر مدل نوشیدنی گرم و سردی که میخواهید را دارد و بطور کلی، تمامی غذا ها و نوشیدنی ها لذیذ و باکیفیت هستند.

در کافه رستوران رزمیلو یک غذای خاص هست با نام کاتانا کباب که شاید تا به حال همچین اسمی را نشنیده باشید. کاتانا نام یک شمشیر سامورائی است و بله، کباب را با شمشیر کاتانا برای شما سرو می کنند. غذا های ایرانی رستوران رزمیلو مانند باقالی پلو با ماهیچه هم به صورت قجری سرو می شود یعنی برنج به صورت قالبی با ته دیگ کنار ماهیچه درون دیس فلزی قرار داده شده و بر روی آن خمیر نون میگذارند و این غذا به داخل فر می رود.

در ضمن نکاتی را در نظر بگیرید. کافه رستوران رزمیلو چون ظرفیت بالایی دارد و از محیط بسیار زیبایی هم برخوردار می باشد، برای برگزاری جشن های تولد و مراسم هایی تا ظرفیت 40 نفر گزینه ای جذاب محسوب می شود و شما می توانید از قبل هم رزرو کنید. اگر هم قرار های کاری دارید، کافه رستوران رزمیلو دارای اتاق اختصاصی هم می باشد.

آدرس کافه رستوران رزمیلو

یکی از بهترین کافه رستوران های تهران که باید تجربه کنید کافه رستوران رزمیلو است اما در صورتیکه تصمیم دارید به رستوران مراجعه کنید، ابتدا در شمال شرق تهران وارد اتوبان ارتش شوید. در بخش شمالی اتوبان ارتش مرکز خرید بزرگ پرنیان را میبینید و می توانید از پارکینگ مرکز خرید هم استفاده نمایید. به طبقه آخر مرکز خرید مراجعه می کنید و وارد رستوران خواهید شد.

ساعت کاری رستوران رزمیلو: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11:30 صبح الی 11:30 شب و روز های پنج شنبه و جمعه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب

شماره تماس کافه رستوران رزمیلو: 22494643-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7950176%2C51.5217163%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”388″ name=”رستوران رزمیلو تهران”]

#16 رستوران مرشد تهران

قدمت نام رستوران مرشد به سال 1391 برمیگردد زمانی که رستوران مرشد در کوچه ذغالی ها که کوچه ای دوست داشتنی در منطقه قدیمی تجریش محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران افتتاح شد. در آن زمان، رستوران مرشد یک آشپزخانه بود و فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کرد و بازار داغش هم ایام محرم و ماه رمضان بود چراکه در آن زمان، رستوران مرشد برای بسیاری از مناطق غذا ارسال می کرد. انقدری غذا های مرشد باکیفیت، خوشمزه و خوش قیمت بودند که رستوران مرشد تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شد. اما استقبالی که از این رستوران صورت گرفت باعث شد آشپزخانه مرشد، حیاط خود را به صورت سنتی و دوست داشتنی آماده کند تا مشتریان، حضوری هم بتوانند غذا های لذیذ مرشد را میل کنند حتی این حیاط هم جوابگو نبود و رستوران مرشد دو اتاق هم به حیاط رستوران افزود. در نهایت، شعبه تجریش از زیباترین و خاطره انگیزترین رستوران های سنتی تهران به شمار می رفت.

همیشه میگفتیم زمانی که وارد رستوران می شوید محی دکوراسیون زیبا و دلنشین رستوران می شوید اما در رستوران مرشد اول از همه، بوی نان داغ، کباب داغ و کره محلی حسابی شما را مست می کند و بعد از آن توجه شما به محیط سنتی رستوران جلب می شود. اینجا یک رستوران با محیطی سنتی به همراه تزئینات سنتی است و هم تخت های سنتی دارد و هم میز و صندلی های چوبی. غذا های رستوران مرشد که انواع غذا های ایرانی بخصوص انواع کباب ها در داخل ظروف مسی و سفالی سرو می شوند. کیفیت غذا ها بسیار بالا بوده و نسبت به قیمتی که پرداخت می کنید مثال زدنی هستند.

آدرس رستوران مرشد تهران

بعد از محبوبیت شعبه تجریش که اولین شعبه رستوران مرشد تهران محسوب می شود، امروزه مرشد 6 شعبه دارد و همگی شعبات هم ظاهر سنتی و دوست داشتنی خود را حفظ کرده اند. آدرس تمامی شعبات مرشد را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

آدرس شعبه نیاوران رستوران مرشد: خیابان باهنر – بعد از جماران – ابتدای کوچه دلشاد

شماره تماس شعبه نیاوران رستوران مرشد: 22002200-021

آدرس شعبه سعادت آباد رستوران مرشد: سعادت آباد – پایین تر از میدان کاج – کوچه کیان شرقی

آدرس شعبه نور رستوران مرشد: شهرستان نور – جاده محمود آباد – جنب پارک جنگلی نور – مجتمع اقامتی نم

آدرس شعبه کاشانک رستوران مرشد: شهرستان کاشانک – جنب مسجد والفجر ( بیرون بر)

آدرس شعبه تجریش رستوران مرشد: میدان قدس – ابتدای خیابان شریعتی – کوچه شهید بهمن محمودی – بن بست ناطق

آدرس شعبه تهرانپارس رستوران مرشد: رسالت شرق – بین چهارراه تیرانداز و اتوبان باقری – روبروی پمپ بنزین

ساعت کاری تمامی شعبات رستوران مرشد: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 16:00 و از ساعت 19:30 الی 11 شب

شماره تماس رستوران مرشد تهران: 75272-021

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.8122666%2C51.4580706%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”386″ name=”رستوران مرشد تهران”]

#17 رستوران کنزو

سوشی غذایی است که هرموقع نامش را می آوریم، مردم به دو دسته تقسیم می شوند. برخی از این غذا کلی تعریف و به به چه چه می کنند و عاشقش هستند و برخی هم از سوشی متنفرند و حس می کنند بدمزه ترین غذای روی زمین است. با اینکه سوشی یکی از غذا های لاکچری و نسبتاً گران قیمت محسوب می شود اما عاشقانش به قدری این غذا را دوست دارند که حداقل هفته ای یک بار به یکی از بهترین رستوران های سوشی در تهران مراجعه می کنند تا یک وعده میل کنند. بعضی از رستوران های لاکچری تهران در بین غذا هاشان سوشی هم دارند اما بهترین سوشی ها را فقط در رستوران های ژاپنی تهران و آن هایی که تخصصشان روی انواع سوشی می باشد پیدا می کنید.

در سطح شهر تهران، رستوران ژاپنی کم نیست و چون تخصصی هم روی غذا های ژاپنی کار می کنند معمولاً اکثرشان کیفیت مطلوبی دارند اما با این حال، همیشه یک رستورانی هست که از بقیه بهتر باشد و از نظر محیط، خدمات سرویس دهی، قیمت و بخصوص تنوع و کیفیت غذا یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار گیرد. با توجه به بررسی هایی که انجام شده و نظراتی که مردم درباره رستوران های ژاپنی تهران داده اند، جای دارد رستوران کنزو را به عنوان بهترین رستوران سوشی تهران یا یکی از بهترین رستوران های سوشی تهران قلمداد کرد.

رستوران کنزو را عاشقان سوشی به خوبی میشناسند و اگر هم برای اولین بار میخواهید سوشی را تجربه کنید، بهتر است بین این سبک از رستوران ها، بهترین را انتخاب کنید چون اگر به رستورانی مراجعه کنید که سوشی هایش خوب نباشد شاید دلتان را بزند از این رو رستوران کنزو را به عنوان جایی که بهترین سوشی تهران را سرو می کند پیشنهاد می کنیم. اولین شعبه رستوران کنزو در نزدیکی میدان ونک افتتاح شد و چون بهترین سوشی ها را سرو می کرد و بین عاشقان سوشی محبوب شد، تصمیم گرفت تا یک شعبه دیگری هم در شهر تهران افتتاح کند. این شعبه هم کمی بالاتر از شهرک آتی ساز واقع در هتل پارسیان آزادی قرار دارد.

بیشتر رستوران های ژاپنی برای اینکه حس و حال جذابی را هنگام سرو غذا های ژاپنی ارائه دهند، سعی می کنند محیط رستوران را به سبک رستوران های ژاپنی تزئین کنند. از محیط بیرونی گرفته تا سبک نشستن، نقاشی ها و نورپردازی ها و غیره اما رستوران کنزو چندان به محیط ژاپنی اهمیت نداده و سعی کرده نه تنها محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی داشته باشد بلکه جایگاهی هم بین رستوران های خاص تهران را از آن خود کند. هنگامی که به شعبه ونک می رسید، یک ورودی را مشاهده می کنید که توسط پله ها، شما را به سمت طبقه زیر زمین هدایت می کند. وارد رستوران می شوید و اول از همه محو دکوراسیون و سبک طراحی مدرن و پرزرق و برق رستوران می شوید. در گشت و گذاری که دارید به نکات مهمی می رسید که یکی از آن ها، آشپزخانه روباز است تا مراحل سرو غذا را کامل مشاهده کنید.

رستوران ژاپنی کنزو

رستوران کنزو سه محیط برای نشستن دارد که با توجه به تعداد نفرات تعیین می شود در کجا بنشینید. اگر دو نفره هستید، یک بخش رستوران فقط میز های دو نفره دارد و یک نفر روی صندلی و دیگری روی مبل می نشیند. اگر تعدادتان زیاد است، یک بخش رستوران فقط به تعداد نفرات بالا اختصاص داده شده و میز های بالای 10 نفره کمتر هم قرار دارند هرچند برای این امر باید از قبل رزرو کنید. اگر هم تعدادتان بیش از دو نفر و تا 6 نفر می باشد هم بخش دیگر رستوران جایی ایده آل خواهد بود.

در این محیطی بسیار لاکچری و دوست داشتنی قرار است بهترین غذا های ژاپنی بخصوص سوشی های متنوع سرو شود. اما بسیاری تصور می کنند غذای ژاپنی فقط به سوشی و نودل ختم می شود لذا میخواهیم ببینیم مشتریان در رستوران کنزو چه غذا هایی که را می توانند سفارش دهند. اول از پیش غذا ها شروع می کنیم تا ببینیم قبل از اینکه غذای اصلی سرو شود با چه آیتم هایی می توانیم خودمان را سرگرم کنیم. در بخش پیش غذا های رستوران کنزو فقط سوپ قارچ است که همه میدانیم چیست اما کلی آیتم جذاب هست مانند بال مرغی که روی سس کنجد و بنیه کنجد قرار داده شده، اسپرینگ رول های سبزیجات، سوپ نودل مرغ به سبک ژاپنی، دو مدل تمپورای میگو و سبزیجات و سوپ میسو که پیش غذایی خاص محسوب می شود.

بیشتر این پیش غذا ها نام های عجیب و غریبی دارند مثلاً کوکتل میگو که معروف ترین پیش غذای کنزو محسوب می شود، شامل 6 عدد میگو پخته شده به همراه سس کوکتل و سبزیجات است. کیم چی، همان کاهو، ترب، پیاز و هویج است که رویش سس کیم چی قرار داده شده یا یاکی توری، شامل فیله مرغ طعم داره شده به همراه کنجد، پیازچه و سس تریاکی می باشد. اگر هم سالاد میخواهید به عنوان پیش غذا سفارش دهید، به غیر از سالاد فصل و سالاد سبز، دو مدل سالاد خاص هست با نام های سالاد کنزو و سالاد فانکی که حاوی تخم ماهی سالمون و سس مایونز ژاپنی می باشد.

شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند. در ضمن اگر هم با خانواده یا دوستان میخواهید به رستوران کنزو مراجعه کنید و همگی از طرفداران سوشی هستید، سینی های سوشی کنزو را از دست ندهید که 18 یا 35 تکه سوشی دارند و به صرفه تر هستند. غذا های ژاپنی اصولاً از غذا های گران قیمت محسوب می شود برای همین، رستوران کنزو جزء رستوران های گران تهران به شمار میرود اما ارزشش را دارد تجربه غذای ژاپنی بخصوص سوشی را در بهترین رستوران سوشی تهران یعنی کنزو داشته باشید.

آدرس رستوران کنزو

اولین شعبه رستوران کنزو که همان شعبه ونک می باشد، در خیابان خدامی قرار دارد. اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید. وارد خیابان که می شوید، اولین کوچه لیلی نام دارد اما ورود ممنوع می باشد لذا کمی جلوتر به چهارراه کار و تجارت که رسیدید، به سمت راست بپیچید تا به خیابان خدامی رسیده و وارد خیابان خدامی به سمت شرق شوید تا نبش لیلی، رستوران کنزو را مشاهده کنید.

شعبه دوم رستوران کنزو هم در هتل پارسیان واقع شده که بالای شهرک آتی ساز قرار دارد. بهترین مسیر برای دسترسی به این شعبه اتوبان یادگار امام شمال می باشد. در انتهای اتوبان یک خروجی هست که شما را وارد چمران جنوب یا یادگار جنوب می کند و از طریق آن به شهرک آتی ساز هم دسترسی دارید. در این خروجی پیش از خروجی چمران و در مجاور دوربرگردان یادگار جنوب، خیابان آزادی را میبینید که در انتهایش، هتل آزادی و رستوران کنزو واقع شده است.

شماره تماس شعبه ونک رستوران کنزو: 88888222-021

ساعت کاری شعبه ونک رستوران کنزو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 15:30 و از ساعت 19:00 الی 11 شب

شماره تماس شعبه هتل پارسیان آزادی رستوران کنزو: 26741370-021

ساعت کاری شعبه هتل پارسیان آزادی رستوران کنزو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7604737%2C51.4057609%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”452″ name=”رستوران کنزو تهران”]

رستوران تاج محل تهران

بهترین رستوران های تهران همیشه قرار نیست غذا های ایرانی سرو کنند. بین اینهمه رستوران خوب و معروف و بعضاً لوکس، رستوران هایی هم هستند که غذاهای فرنگی ارائه می دهند. غذا های فرنگی منظورمان پیتزاهای ایتالیایی و استیک نیست بلکه شامل غذا های مدیترانه ای، مکزیکی، فرانسوی، هندی، چینی، ژاپنی و غیره است مانند رستوران کنزو که بهترین سوشی ها را ارائه می دهد. اینبار میخواهیم نگاهی به رستوران تاج محل بیندازیم رستورانی که به عنوان بهترین رستوران هندی تهران شناخته می شود.

رستوران های خاص تهران که غذاهای خاص کشورهای مختلف را ارائه می دهند انگشت شمار هستند و چون طبخ این غذا ها نیاز به مهارت بالا بوده و سرآشپزان خاص خود را هم دار، معمولاً رستورانی که تصمیم میگیرد غذا های فرنگی ارائه دهد تمرکز خود را صرفاً روی غذا های محلی یک کشور می گذارد. رستوران تاج محل از معدود رستوران های هندی تهران است که قدمت بالایی هم در زمینه سرو غذا های هندی دارد و ما میگوییم اگر رستورانی در تهران میخواهید که طعم واقعی غذا های هندی را در آنجا تجربه کنید، بی شک تاج محل بهترین انتخاب خواهد بود.

رستوران تاج محل تهران در منطقه شیخ بهایی قرار دارد و جزء رستوران های لوکس تهران هم به شمار می رود. اینجا از همان بیرون که به نمای رستوران نگاه می کنیم متوجه لوکس بودنش می شویم. داخل رستوران با پرسنلی بسیار خوش برخورد و خوش پوش روبرو هستیم که به مشتریان به بهترین شکل خوش آمد گویی می کنند حتی در بین پرسنل، افراد بومی هند با لباس های محلی هندی مشاهده می شود تا حس یک رستوران هندی را به خوبی القاء کند. همچنین محیط رستوران در کنار اینکه بسیار لوکس و دیدنی است و از کلی دکوراسیون و وسیله های مختلف استفاده شده، به سبک رستوران های هندی می باشد.

رستوران تاج محل در هتل تاج محل تهران قرار دارد اما تمامی طبقات این ساختمان به هتل اختصاص داده شده و رستوران در طبقه زیرین ساختمان قرار دارد ولی برخلاف تصوری که مشتریان دارند، رستوران تاج محل بزرگ، دلنشین و دوست داشتنی است و خبری از هوای گرفته و محیطی کوچک در اینجا نیست.

اینکه رستوران تاج محل به خوبی توانسته خود را بین بهترین رستوران های هندی تهران قرار دهد به سابقه چندین ساله رستوران برمیگردد. سرآشپزان حرفه ای و غذاهای خاص آن هم در محیطی به سبک هندی ارزش امتحان کردن را دارد. اینجا منویی مملو از غذا ها و آیتم های هندی دارد هرچند انگشت شمار غذا هایی هم مشاهده می شود که ایرانی هستند. می دانیم که غذا های هندی بسیار تند هستند و شاید با ذائقه خیلی ها سازگار نباشد اما طبق نظراتی که بسیاری از مشتریان داده اند، غذا های رستوران تاج محل آن تندی که باید داشته باشند را ندارند و رستوران سعی کرده غذا های هندی را با ذائقه ایرانی ها بیشتر سازگار کند.

غذا های رستوران هندی تاج محل تنوع بالایی دارند و هر دسته بندی در منو 4 الی 5 مدل غذا را در خود جای داده. بطور کلی، انواع غذا های برپایه کاری مرغ، غذا های تندروی، خورش ها، غذا های دریایی، کاری گوشت گوسفند، کباب ها، گمج ها و کلی پیش غذای متنوع و خاص در اینجا سرو می شود. اما تمامی غذا های رستوران را یکطرف بگذاریم و نان های مخصوصی که اینجا پخت می شوند هم جای دیگر. 8 مدل نان سنتی هندی در رستوران تاج محل ارائه می شود که برخی تنها یک نان سنی ساده هستند و برخی هم چون مخلفاتی هم در کنارش گذاشته می شود خودش یک وعده غذایی است.

تمامی غذا هایی که در رستوران تاج محل سرو می شوند همگی از حجم های بالایی برخوردارند به راحتی دو نفر و شاید سه نفر را سیر می کنند. رستوران تاج محل شکی نیست که یک رستوران لوکس در تهران محسوب می شود اما از همان زمانی که رستوران افتتاح شد تا به امروز، رستوران تاج محل یکی از گران ترین رستوران های تهران بوده و همچنان هم قیمت غذا ها بسیار گران است. با این حال، اینجا ارزش یکبار تجربه را دارد اما اینکه مشتری ثابت اینجا شوید و بخواهید بعداً هم مجدد مراجعه کنید تنها به ذائقه شما برمیگردد چون طبق نظرات مشتریان، افرادی بودند که غذا های اینجا را معرکه می دانستند و افرادی هم بودند که از نظرشان، تمامی مرغ ها و گوشت ها بوی زهم می دادند و غیر قابل میل کردن بودند. همچنین از سوی دیگر، خیلی ها هم بر این باورند این غذا ها اصلاً با این قیمتی که سرو می شوند ارزش ندارند و در حد یکبار تجربه خوبند.

آدرس رستوران تاج محل تهران

رستوران تاج محل در منطقه شیخ بهائی تهران و خیابان شیخ بهائی جنوبی قرار دارد. برای دسترسی به رستوران تاج محل بطور کلی دو راه هست. اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد. مسیر دیگر هم از طریق بلوار اردکان در منطقه امیرآباد تهران است و در این بلوار زمانی که به سمت شمال می روید، وارد خیابان شیخ بهائی خواهید شد و با عبور از پل همت، وارد اولین دوربرگردان شوید تا به رستوران تاج محل برسید.

شماره تماس رستوران تاج محل تهران: 88035444-021

ساعت کاری رستوران تاج محل تهران: همه روزه از ساعت 12:00 الی 14:00 و از ساعت 19:00 الی 23:00

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FTbJDZ3L5V24jVzNe6|target:_blank”]

[widgetkit id=”778″ name=”رستوران تاج محل تهران”]

رستوران کوهپایه دربند تهران

در شهر تهران مناطق بسیاری برای رستوران گردی هست از خیابان های سعادت آباد گرفته تا تهرانپارس، از خیابان سی تیر تا اندرزگو. کسی نیست که نداند دربند تهران کجاست و چه جای بی نظیر و دنجی برای آخر هفته ها محسوب می شود البته در روزهای آخر هفته و بخصوص پنج شنبه شب ها خیابان دربند آنقدری ترافیک می شود که بهتر است با خودرو اصلاً مراجعه نکنید. رستوران های دربند برای خود دنیایی دارند. تقریباً همه جور رستورانی در اینجا پیدام می شود هرچند اکثر آن ها باغ رستوران ها و سفره خانه های کنار رودخانه در تهران محسوب می شوند.

از نظر تهرانی ها، خیابان دربند دو قسمت دارد یکی از چهارراه تجریش شروع می شود تا میدان سربند و دیگری از سربند شروع می شود تا انتهایش که روی کوه ها قرار دارد. از میدان سربند دیگر خودرو حق عبور ندارد و مردم یا پیاده می توانند تردد کنند یا با موتور هرچند از یک جایی به بعد هم موتور نمی تواند عبور کند. در همین مسیر کوتاه کلی رستوران و سفره خانه هست و بین این ها، رستوران کوهپایه جایی است که توانسته خود را نه تنها بین بهترین رستوران های دربند تهران قرار دهد بلکه به باور بسیاری، با اختلاف بهترین رستوران دربند تهران هم هست. رستوران کوهپایه از جمله رستوران های لوکسی است که نه صرفاً بخاطر قرار گیری در دربند بلکه بطور کلی جایی است که هرکس باید تجربه اش کند.

رستوران کوهپایه از معدود رستوران های دربند و باغ رستوران های تهران است که پاتوق سلبریتی ها و هنرمندان کشورمان است اما چه مواردی در این رستوران هست که توجه سلبریتی ها و بسیاری از رستوران گردها را به خود جلب کرده؟ رستوران کوهپایه صرفاً یک رستوران لوکس نیست بلکه نوعی سبک زندگی است. اینجا برخلاف رستوران ها دربند در باغی بزرگ قرار دارد و خود رستوران هم در داخل عمارتی لوکس و دوست داشتنی واقع شده است برای همین جزء خاص ترین باغ رستوران های تهران هم هست. رستوران دو فضا برای مشتریان خود در نظر گرفته که یکی دز باغی بزرگ و لوکس قرار دارد و دیگری در داخل عمارت که آن هم دست کمی از لوکس بودن ندارد.

بیشتر مردم زمانی که می خواهند به یکی از بهترین رستوران های دربند تهران مراجعه کنند تمایل دارند در قسمت روباز و در باغی سرسبز و دنج بنشینند و از هوای خنک و طبیعتی زیبا لذت ببرند برای همین همیشه قسمت روباز رستوران کوهپایه بسیار شلوغ است و در برخی ایام بخصوص آخر هفته ها یا باید از قبل رزرو کنید یا منتظر بمانید تا جایی در رستوران خالی شود. قسمت روباز رستوران فقط یک باغ نیست بلکه به لطف کلی تزئینات، نورپردازی ها، گل ها رنگارنگ و گیاهان مختلف فضایی بسیار زیبا و خاص را به وجود آورده. محیط داخلی رستوران هم به لطف لوسترها بزرگ، میز و صندلی های شیک و رنگارنگ و دکوراسیونی لوکس، به خوبی حس مجلل بودن را ارائه می دهد البته از کارکنان شیک پوش و خوش برخورد رستوران هم غافل نشویم که تاثیر بالایی در خوب بودن رستوران دارند.

اگر تمام رستوران های دربند نباشد، بسیاری از آن ها غذا های ایرانی و انواع کباب ها را برای مشتریان خود سرو می کنند و رستوران های خیلی کمی در این منطقه هست که غذا های غیر ایرانی و بخصوص فست فودی ارائه دهد. رستوران کوهپایه هم مانند سایر رستوران های دربند است و تمرکز خود را روی غذا های ایرانی داده هرچند در کنار آن برای اینکه متفاوت تر هم باشد کلی غذای فرنگی خوشمزه و خاص هم به منوی خود افزوده.

در رستوران کوهپایه شما سه وعده پیش غذا، غذای اصلی و دسر ارائه می شود. برای پیش غذا، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، انواع ماست، سوپ روز، بورانی بادمجان و چند نوع سالاد سزار، دستچین، یونانی و سالاد کاهو ارائه می شود. غذا های اصلی هم با برنج هستند هم با خوراک.غذا های کبابی که در همه جا پیدا می شوند ولی در رستوران کوهپایه خوشمزه تر هستند و در جایی خاص سرو می شوند. اما غذا های جذابی هم در منوی رستوران کوهپایه هست مانند کباب شیش طاووق که نوعی غذای عربی است و از قضی، جزء معروف ترین آیتم ها در رستوران محسوب می شود. اگر برای غذا ها میخواهید برنج هم سفارش دهید بین چلو کره و برنج تند می توانید انتخاب کنید البته به گفته رستوران گردها، برنج تند اینجا با اینکه تند است و شاید خیلی ها دوست نداشته باشند اما ادویه های خاصی برایش استفاده می شود و بسیار خوشمزه خواهد شد.

همانطور که گفتیم، رستوران کوهپایه برخلاف بسیاری از رستوران های دربند برای مشتریان خود غذا های فرنگی هم ارائه می دهد. غذا های فرنگی بیشتر استیک های مرغ و گوشت و استراگانف های مرغ و گوشت هستند اما در کنار آن ها، فیله، میگو پفکی، شنیسل مرغ، جوجه چینی و غیره هم مشاهده می شود. غذا های رستوران کوهپایه معرکه هستند اما از قیمت های بالایی هم برخوردارند. خیلی ها بر این باورند رستوران های دربند کلاً جزء رستوران های قیمت مناسب تهران نیستند و از قیمت های بالایی برخوردارند چون در جایی خاص واقع شده اند اما رستوران کوهپایه برخلاف این باور است و علاوه بر محیطی خاص و لوکس، غذا ها به معنای واقعی خوشمزه و باکیفیت هستند و همیشه نه تنها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند بلکه سرآشپزان مجرب رستوران هم به بهترین شکل این غذا ها را طبخ می کنند تا مزه ای خاص به یادگار بگذارند.

با این حال، زمانی که شما به رستوران کوهپایه مراجعه کردید و از پیش غذاها و غذا های ایرانی و فرنگی مجموعه حسابی لذت بردید، نباید از اواع دسرهای خوشمزه ای که اینجا ارائه می شود غافل شوید. در بخش دسرها و نوشیدنی ها، به هر حال رستوران کوهپایه یک کافی شاپ یا کافه رستوران نیست و نباید توقع منوی کافی شاپ متنوع و خاص باشیم اما اینجا بستنی، کیک های روز، دمنوش، کلی نوشیدنی بر پایه قهوه یا اسپرسو و همچنین نوشیدنی های سردی از جمله آبمیوه های طبیعی ارائه می دهد که بسیار خوشمزه هستند.

آدرس رستوران کوهپایه دربند تهران

رستوران کوهپایه در انتهای خیابان دربند و قبل اینکه وارد مسیر پیاده روی دربند شوید قرار دارد. بدیم منظور شما زمانی که در انتهای خیابان دربند به میدان سربند می رسید، کمتر از 300 متر جلوتر و سمت راست خود ورودی رستوران کوهپایه و محیط لوکس و جذابش را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران کوهپایه دربند تهران: 22712518-021

ساعت کاری رستوران کوهپایه دربند تهران: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FG2ayQk55WhBdNTXs9|target:_blank”]

[widgetkit id=”777″ name=”رستوران کوهپایه دربند تهران”]

سوالات متداول

گرانترین رستوران تهران کدام است؟

رستوران های شاندیز جردن، رستوران گردان برج میلاد، نایب، البرز، دیوان، مستوران و مانسون لانژ از جمله گران ترین رستوران های تهران هستند.

بهترین رستوران های سنتی تهران کدام ها هستند؟

رستوران سنتی شهربانو، باغچه رستوران سنتی گل یخ، رستوران عالی قاپو، رستورنا چهل ستون تهرانپارس و رستوران باغ فردوس جزء معروف ترین رستوران های سنتی تهران هستند

کدام رستوران های تهران موسیقی زنده دارند؟

رستوران های عالی قاپو، شهربانو، لیدوما، کشتی سندباد، گیلار، ترمه و حوض خونه از بهترین رستوران های با موسیقی زنده در تهران هستند.

لوکس ترین رستوران های شمال تهران کدام ها هستند؟

رستوران های ترنج، اردک آبی، شاندیز جردن، البرز، رفتاری و ارکیده

بهترین رستوران های تهران برای تولد گرفتن کدام ها هستند؟

رستوران های میخوش، فایر کلاب، کافه رستوران بیشه و بلک لانژ بام لند.

لوکس ترین رستوران های شمال تهران کدام ها هستند؟

رستوران های فایرکلاب، البرز، رفتاری، ارکیده و شاندیز جردن.