ساحل مرجان کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ساحل مرجان کیش یکی از زیباترین سواحل جزیره کیش است که در جنوب شرقی جزیره قرار دارد و از اصلی ترین جاذبه های دیدنی و گردشگری است که می توانید در جزیره کیش به سراغ آن بروید. جزیره کیش از زیباترین و پر جاذبه ترین جزیره های جنوبی ایران است که در هر گوشه ای از آن جاذبه ای تماشایی و گردشگری وجود دارند که هر کدام از آن ها جذابیت های خاصی دارند. سالانه هزاران گردشگر به جزیره زیبای کیش سفر می کنند و در میان جاذبه های دیدنی و گردشگری متنوع این جزیره به گردش و تفریح می پردازند. گردش و استراحت در کنار ساحل و دریا بسیار لذت بخش بوده و هر کسی دوست دارد این لذت را تجربه کند. سواحل گردشگری و جذاب مختلفی در جزیره کیش وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای انواع تفریحات و امکانات رفاهی متنوعی هستند و گردشگران برای تفریح و استراحت به سراغ آن ها می روند. ساحل مرجان کیش از زیباترین و پرطرفدارترین سواحلی است که در جزیره کیش قرار داشته و کمتر کسی پیدا می شود که به این جزیره سفر کند و به سراغ ساحل مرجان نرود. در ادامه می خواهیم به آشنایی با این ساحل زیبا و پر جاذبه بپردازیم؛ با لوکس ویلا همراه باشید.

ساحل مرجان کیش کجاست و مسیر دسترسی

ساحل مرجان کیش از زیباترین سواحل جزیره کیش به شمار می آید که در بخش جنوب شرقی این جزیره قرار داشته و گردشگران زیادی برای گشت و گذار، تفریح و استراحت به سراغ آن می روند. زیبایی های این ساحل به قدری متنوع و جذاب هستند که تا زمانی که آن ها را از نزدیک لمس نکنید، پی به زیبا بودن و خارق العاده بودن آن نخواهید برد. این ساحل تا مرکز جزیره کیش حدود 10 کیلومتر مسافت داشته و برای دسترسی به ساحل مرجان می توانید در هر کجای جزیره که باشید، با استفاده از تاکسی ها خود را به این جاذبه برسانید و از گشت و گذار در آن نهایت لذت را تجربه کنید.

همچنین در جزیره کیش این امکان وجود دارد که ماشین های مختلفی را بتوانید اجاره کنید و با استفاده از آن به سمت ساحل زیبای مرجان حرکت کنید. مینی بوس های خطی نیز در جزیره وجود دارند که می توانید سوار مینی بوس های خط 2 شوید و در ایستگاه بازار مرجان که به عنوان نزدیک ترین ایستگاه مینی بوس به این ساحل می باشد، پیاده شده و در مدت زمان بسیار کوتاهی، حدود 5 دقیقه، خود را به ساحل برسانید.

آدرس ساحل مرجان کیش: استان هرمزگان، جنوب شرقی جزیره کیش

ساحل مرجان کیش

آشنایی با ساحل مرجان کیش

جزیره کیش جزیره ای زیبا و پر جاذبه در جنوب ایران است که از میان آب های خلیج فارس سر در آورده و گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده و به آن سفر می کنند. جزیره کیش انواع جاذبه های گردشگری و امکانات تفریحی مختلف را در گوشه و کنار خود جای داده که اگر به آن سفر کنید، هر لحظه را در گردش و تفریح سپری خواهید کرد. از پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی و گردشگری جزیره کیش، ساحل مرجان کیش است که در بخش جنوب شرقی جزیره قرار داشته و انواع جاذبه های تفریحی در آن وجود دارند. سواحل مختلفی در جزیره کیش بوده که هر کدام از آن ها دارای طرفداران خاص خود بوده و همیشه از شلوغ ترین سواحلی است که در این جزیره وجود دارند.

می توانید از تماشای دریای نیلگون خلیج فارس که انواع ماهی ها و آبزیان رنگارنگ در آن زندگی می کنند، لذت ببرید و هیجان را با سوار شدن بر قایق تجربه کنید. ساحل مرجان کیش این امکان را برای گردشگران فراهم آورده تا لذت استراحت، تفریح و گردش را تجربه کرده و خاطرات به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. انواع آلاچیق ها و نیمکت ها در این ساحل وجود دارند که گردشگران می توانند در آن ها به استراحت بنشینند و از تماشای دریای بی کران خلیج فارس لذت ببرند. همچنین بازار مرجان کیش نیز که از بهترین مراکز خرید کیش به حساب می آید، در نزدیکی این ساحل قرار دارد و گردشگران می توانند با یک تیر دو نشان بزنند و خرید، گردش، تفریح و استراحت را در یک منطقه بسیار زیبا و گردشگری تجربه نمایند.

طلوع و غروب خورشید از زیباترین زمان هایی است که می توانید در این ساحل حضور پیدا کنید و به تماشای لحظات به یاد ماندنی بنشینید. انواع صدف، حلزون، عروس دریایی و غیره در این ساحل دیده می شوند که تماشای آن ها خالی از لطف نیست. انواع مرجان های مختلف در این ساحل وجود دارند که پس از مردن به شکل اسفنج های سفید با شکاف های ریز در می آیند. از بهترین ویژگی های این ساحل این است که در تمام ساعات شبانه روز امکان بازدید از آن وجود داشته و بدون پرداخت هیچگونه مبلغی به عنوان ورودی، می توانید به گردش در آن بپردازید. همچنین قدم زدن در کنار ساحل از بهترین و لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توانید در کنار ساحل مرجان کیش از آن بهره مند شوید. در ادامه به آشنایی بیشتر با امکانات و جاذبه های این ساحل پرطرفدار می پردازیم.

امکانات تفریحی و رفاهی ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان کیش که از بهترین و معروف ترین سواحل جزیره کیش می باشد که انواع امکانات تفریحی و رفاهی مختلف و جذاب در آن تعبیه شده اند و اغلب به عنوان نخستین گزینه گردشگری و تفریحی برای گردشگران به حساب می آید. جذابیت این ساحل به قدری زیاد و متنوع است که تقریبا می توان گفت محال است کسی به جزیره کیش سفر کند و برای گردش، تفریح و حتی استراحت به به سراغ آن نرود. تفریحات بسیار مهیج و متنوعی در ساحل مرجان کیش وجود دارند که گردشگران با هر سن و سال و جنسیتی می توانند از آن ها لذت ببرند. در ادامه می خواهیم به آشنایی با انواع امکانات تفریحی و رفاهی و جاذبه های ساحل مرجان کیش بپردازیم.

ساحل مرجان کیش

از تماشای دریا در کنار ساحل مرجان کیش لذت ببریم

دریا از زیباترین جاذبه هایی است که می توان در طبیعت از تماشای آن لذت برد و خوشبختانه در شمال و جنوب کشور دریا وجود دارد که گردشگران می توانند به سراغ آن ها بروند و از تماشای آن و تفریحات آبی لذت ببرند. ساحل مرجان کیش که از معروف ترین و پرجاذبه ترین سواحل کیش می باشد، انواع امکانات در آن تعبیه شده اند تا گردشگران بتوانند گردش و تفریحی حسابی را در آن تجربه کنند. دریا یکی از آرامش بخش ترین و جذاب ترین جاذبه های طبیعی در طبیعت است که حتی تماشای آن از دور نیز می تواند بسیار لذت بخش باشد.

به خصوص اگر طلوع و یا غروب خورشید را در کنار ساحل مرجان به تماشا بنشینید و عکس های بسیار زیبایی را ثبت کنید. هنگامی خورشید در حال طلوع و یا غروب باشد، تصویر زیبایی از آن در دریا منعکس می شود و تماشای آن خالی از لطف نیست. پیشنهاد می شود اگر به جزیره کیش سفر کردید، تماشای طلوع و یا غروب خورشید را در ساحل مرجان کیش از دست ندهید. همچنین انواع آلاچیق های مختلف در این ساحل قرار داده شده اند که گردشگران می توانند در آن ها بنشینند و از تماشای دریای نیلگون خلیج فارس و فضای زیبای اطراف خود لذت ببرند و آرامش را در کنار این ساحل آرام تجربه نمایند.

دوچرخه سواری و موتور سواری در ساحل مرجان

از لذت بخش ترین تفریحاتی که می توانید در کنار ساحل مرجان کیش از آن لذت ببرید، موتور سواری و دوچرخه سواری می باشد. برای این منظور مسیر مناسبی طراحی شده و کیوسک هایی برای کرایه انواع دوچرخه، سه چرخه و موتور در آن ها وجود دارند که گردشگران می توانند با کرایه آن ها، دوچرخه سواری و موتور سواری در کنار ساحل را تجربه کنند. دوچرخه سواری و موتور سواری در این منطقه لذت هیجان و آرامش را با یکدیگر دارد که می توانید از آن لذت ببرید و هنگام دوچرخه سواری و یا موتور سواری از تماشای دریا و ساحل نهایت لذت را ببرید.

اگر قصد دوچرخه سواری و یا موتور سواری در ساحل مرجان کیش را دارید، می توانید به سراغ کیوسک های اجاره انواع موتور دوچرخه که در این پیست وجود دارند بروید و دوچرخه و یا موتور مورد نظر خود را انتخاب کنید و با ارائه مدرک شناسایی معتبر و مبلغی مشخص، آن را برای مدت زمان تعیین شده کرایه کنید و لذت را تجربه کنید.

ساحل مرجان کیش

آلاچیق ها در محیطی آرامش بخش

در کنار ساحل مرجان، فضای سبزی زیبا وجود دارد که درختان و گیاهان سرسبز در آن دیده می شوند که محیطی بسیار زیبا و باصفا را پدید آورده اند و آلاچیق ها و نیمکت های متعددی در آن قرار گرفته اند که محیطی بسیار مناسب برای استراحت می باشند. گشت و گذار و تفریح در این ساحل، انرژی زیادی می طلبد که پس از تفریح و تجربه هیجان، می توانید برای استراحت به سراغ آلاچیق ها و فضای سبز کنار ساحل بروید و از آرامشی که در محیط حاکم است، بهره مند شوید. پارک ساحلی مرجان کیش هم در محدوده نزدیکی از این ساحل قرار دارد که از زیباترین و بهترین پارک های کیش شناخته می شود.

تفریحات آبی ساحل مرجان

تمام امکانات تفریحی و رفاهی ساحل مرجان کیش یک طرف و تفریحات آبی و هیجان انگیز آن یک طرف دیگر! تفریحات آبی از هیجان انگیزترین تفریحاتی است که می توانید در برخی از سواحل جزیره کیش از آن ها لذت ببرید و خوشبختانه ساحل مرجان از آن دسته سواحلی است که انواع تفریحات کیش را در خود جای داده و گردشگران این امکان را دارند که به سراغ انواع تفریحات آبی و هیجان انگیز مورد علاقه خود بروند. کلوپ دریایی ساحل مرجان که در این منطقه مستقر شده انواع تفریحات آبی و مهیج را نظیر جت اسکی، قایق سواری، شاتل سواری، پاراسل، بنانا، پدل بورد و غیره را برای گردشگران فراهم آورده تا گردشگران بتوانند از تفریح و گردش خود نهایت لذت را ببرند.

غواصی در دریای ساحل مرجان

غواصی از جمله تفریحات پر طرفداری است که می توانید در ساحل مرجان از آن لذت ببرید و هیجان و آرامش را به صورت هم زمان با یکدیگر تجربه کنید. شاید در لحظه اولی که بخواهید تصمیم بگیرید به سراغ این تفریح بروید یا نه، ترسی در وجود شما باشد. اما غواصی از آرامش بخش ترین و لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توانید آن را تجربه کنید. اما توجه داشته باشید که غواصی به هیچ پیش زمینه ای از شنا نیاز نداشته و پیش از آن که بخواهید غواصی را شروع کنید، آموزش های لازم توسط مربی مجرب مجموعه در اختیار شما قرار گرفته تا بتوانید نهایت لذت را از این تفریح ببرید. هنگامی که در حال غواصی در دریای خلیج فارس هستید، انواع ماهی ها و آبزیان رنگارنگ را اطراف خود می توانید مشاهده کنید و از تماشای آن ها و دنیای زیر آب لذت ببرید.

ساحل مرجان کیش

قایق سواری در میان آب های خلیج فارس

قایق سواری از بهترین تفریحاتی است که می توانید در این ساحل زیبا از آن لذت ببرید و با سوار شدن بر قایق های موتوری، به گشت و گذار در میان آب های نیلگون خلیج فارس بپردازید. همانطور که گفته شد، آب دریای خلیج فارس به قدری شفاف بوده که به راحتی می توان ماهی ها و انواع جانوران آبزی نظیر عروس دریایی، صدف، حلزون، مرجان و غیره مشاهده نمود. از همین رو هنگامی که در حال قایق سواری در این دریا هستید، می توانید از تماشای دنیای زیر آب لذت ببرید.

خرید در بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش یکی از معروف ترین و قدیمی ترین بازارهای کیش می باشد که در محدوده ساحل مرجان کیش قرار داشته و انواع محصولات و اجناس مختلف در واحدهای تجاری آن به فروش می رسند و گردشگران زیادی برای خرید و گردش به سراغ آن می روند. بازار مرجان کیش لذت خرید و گردش در کنار ساحل مرجان را فراهم آورده و می توانید حتی انواع لوازم شنا و غیره را از آن تهیه کنید و سپس به سراغ تفریحات ساحلی در ساحل مرجان بروید.

مجسمه ساحل مرجان کیش

در سواحل و بسیاری دیگر از بخش های مختلف جزیره، انواع مجسمه ها و تندیس های متنوع وجود دارند که هنر دست بسیاری از هنرمندان ایرانی می باشند و چهره ای زیبا و متفاوت را برای جزیره کیش پدید آورده اند. مجسمه ای زیبا و تماشایی در کنار ساحل مرجان قرار گرفته که به رنگ سفید بوده و هارمونی بسیار جذابی بارنگ نیلگون دریای خلیج فارس و آسمان آبی ایجاد کرده است. این مجسمه به شکل مردی است که در داخل حلقه ای بزرگ نشسته و مشغول نواختن یکی از سازها می باشد و شالی که دور کمر آن قرار دارد، تا روی زمین امتداد پیدا کرده و بر جذابیت آن افزوده است.

اگر شب ها به سراغ این ساحل بروید، نورپردازی بسیار زیبایی اطراف این مجسمه وجود دارد که از تماشای آن لذت خواهید برد. همچنین عکس های بسیار زیبا و خاطره انگیزی را در کنار این مجسمه به ثبت برسانید. ناگفته نماند، یکی دیگر از معروف ترین مجسمه های این جزیره، مجسمه ای است که در پارک ساحلی مرد ماهیگیر قرار دارد و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نموده است.

ساحل مرجان کیش

بهترین زمان بازدید از ساحل مرجان کیش

جزیره کیش به دلیل قرارگیری در جنوب ایران، از آب و هوایی گرم برخوردار بوده و در فصل های بهار و به خصوص تابستان، دارای آب و هوایی بسیار گرم می باشد که کمتر کسی در این بازه زمانی به کیش سفر می کند. اما اوج سفرها به جزیره کیش و دیگر جزایر و شهرهای جنوبی کشور، فصل های پاییز و زمستان می باشند. از همین رو گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی و گردشگری در فصل های پاییز و زمستان که از دمای هوای جزیره کاسته می شود، لذت بخش تر خواهد بود و گردشگران زیادی در این فصل ها به کیش سفر می کنند. اما فصل بهار و به خصوص ایام عید از شلوغ ترین زمان هایی است که جزیره کیش را خواهید دید. بنابراین به صورت کلی می توان بهترین زمان بازدید از ساحل مرجان کیش را فصل های پاییز، زمستان تا اواسط بهار دانست.

شکم گردی در ساحل مرجان کیش

شکم گردی یکی از جزء های جدایی ناپذیر گردش و تفریح است که می تواند گردش را لذت بخش تر کرده و خوشمزه های مختلفی را تست کنید. ساحل مرجان که از بهترین مکان های دیدنی کیش به حساب می آید، علاوه بر انواع امکانات تفریحی و رفاهی، انواع کافه ها و رستوران های مختلف در این ساحل و اطراف آن وجود دارند که گردشگران می توانند برای صرف وعده غذایی و یا میان وعده ای دلپذیر، به سراغ آن ها بروند. کافه ها و رستوران های مختلفی نظیر کافه رستوران فلای بورد، کافه طهرون و غیره در این ساحل وجود دارند که هر کدام از آن ها جزء بهترین رستوران های کیش محسوب می شوند و انواع غذاها و میان وعده های خوشمزه و دلچسب را در اختیار مشتریان قرار می دهند. خوب است بدانید در کنار ساحل مرجان، چندین باربیکیو تعبیه شده اند که گردشگران می توانند از آن ها برای تهیه غذا استفاده کنند.

ساحل مرجان کیش

هتل های نزدیک به ساحل مرجان

هتل های مختلفی در جزیره کیش وجود دارند که برخی از آن ها در اطراف ساحل مرجان قرار دارند که در این بخش قصد داریم به معرفی برخی از آن ها بپردازیم.

  • هتل بزرگ داریوش
  • هتل ارم کیش
  • هتل مارینا پارک
  • هتل سیمرغ
  • هتل پارمیس
  • هتل تعطیلات
  • هتل شایان

رزرو ویلا ساحلی در کیش

جزیره کیش هر ساله به عنوان مقصد گردشگری گردشگران داخلی و خارجی بسیاری قرار می گیرد که برای گشت و گذار و تفریح به آن سفر می کنند. جاذبه های دیدنی و گردشگری این جزیره به قدری زیاد و متنوع هستند که بازدید از آن ها به مدت زمانی بیشتر از یک روز نیاز دارند. از همین رو گردشگرانی که به این جزیره سفر می کنند، معمولا یک تا چند شبی را به اقامت در کیش می پردازند. جزیره کیش انواع اقامتگاه های اقتصادی و لوکس و گران قیمت را در خود جای داده تا گردشگران با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنند.

یکی از انواع اقامتگاه هایی که در جزیره کیش وجود دارند، ویلاهایی می باشند که به صورت روزانه اجاره داده می شوند. در این میان، ویلاهای ساحلی که در فاصله کمی از ساحل کیش قرار دارند، دارای طرفداران زیادی بوده و تقاضا برای اجاره روزانه ویلا ساحلی در کیش بسیار بالا می باشد. با اقامت در ویلاهای ساحلی، می توانید از چشم انداز زیبای ساحل و دریا لذت ببرید و در مدت زمان بسیار کوتاهی خود را به ساحل و دریا برسانید.

ساحل مرجان کیش

سوالات متداول

ساحل مرجان کیش کجاست؟

استان هرمزگان، جنوب شرقی جزیره کیش

جاذبه های تفریحی ساحل مرجان کیش کدام اند؟

مسیر دوچرخه سواری، مسیر موتور سواری، قایق سواری، انواع تفریحات آبی نظیر شاتل، پاراسل، غواصی و غیره.

بهترین زمان بازدید از ساحل مرجان کیش چه فصلی است؟

پاییز، زمستان و اوایل بهار

آیا ساحل مرجان کیش ورودی دارد؟

خیر؛ ورود به ساحل مرجان کیش برای عموم مردم آزاد و رایگان می باشد.

[html_block id=”70704″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جنوب شرقی جزیره کیش

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه