مراکز خرید کرج

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شهرستان های اطراف تهران در استان البرز که توانسته عده  زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید، کرج می باشد. در این شهر مراکز خرید متعددی وجود دارد که در صورت سفر به آن می توانید از آن ها استفاده نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی انواع مراکز خرید کرج رفتیم تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید مهستان

یکی از بهترین مراکز خرید کرج که می توانید برای تهیه هر چه نیاز داشتید به آن مراجعه کنید، مرکز خرید مهستان می باشد. این پاساژ کرج توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین پاساژ هایی است که شما می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید. معماری و طراحی بنای این مجتمع تجاری زیبا و جالب بوده و به همین دلیل نیز مورد استقبال افراد زیادی قرار می گیرد. برند های معتبر و مختلفی در این پاساژ یافت می شود که در کنار فروشگاه های مختلف می تواند مورد پذیرش شما قرار بگیرد.

در واحد های تجاری مرکز خرید مهستان می توانید انواع کالا ها همانند پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، لباس کودکان، اجناس لوکس، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، اکسسوری و… را بیابید. یکی از مواردی که باید قبل از رفتن به این پاساژ کرج آن را مد نظر قرار دهید این است که قیمت اجناس در این پاساژ متوسط رو به بالا می باشد و قیمت های کم در آن وجود ندارد چرا که تعداد کالاهای لوکسی که به فروش می رسد به نسبت اجناس دیگر بیشتر می باشد.

در این پاساز یک رستوران گردان وجود دارد که اگر بخواهید می توانید از آن هم استفاده نمایید. در این مرکز خرید چهار طبقه ای می توانید هر کالایی را که بخواهید بیابید و آن را برای خود یا عزیزانتان به عنوان سوغات تهیه نمایید. از امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ اختصاصی، آسانسور های شیشه ای، نمازخانه و… اشاره نمود. اگر به کرج سفر کردید بهتر است برای خرید حتما به این پاساژ سری بزنید.

آدرس مرکز خرید مهستان: البرز، کرج، حسن آباد، بلوار نبوت

شماره تماس مرکز خرید مهستان کرج: 32560092-026

ساعت مرکز خرید مهستان کرج: همه روزه از ساعت 8 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.84503453374071%2C%2050.989749997759525%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید مهستان

مرکز خرید پارسیان

یکی دیگر از مراکز خریدی که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و توانسته به عنوان یکی از بهترین پاساژ های کرج محصوب شود، مرکز خرید پارسیان می باشد. کالا هایی که در این پاساز کرج به فروش می رسند قیمت های مناسب تری به نسبت مرکز خرید مهستان دارند و به همین دلیل می توانید اقتصادی تر خرید کنید. معماری داخلی این مجتمع تجاری مدرن و شیک بوده و نمای بیرونی آن نیز چشم شما را خیره خواهد کرد. در مرکز خرید پارسیان کرج تعداد 160 واحد تجاری مشغول فعالیت هستند و به فروش انواع پوشاک، عطر و ادکلن، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، کیف و کفش، اکسسوری و… مشغول می باشند.

این مرکز خرید کرج 6 طبقه بوده که یک طبقه آن برای پارکینگ، سه طبقه مربوط به بخش تجاری و دو طبقه نیز مختص بخش اداری می باشد. از امکانات این پاساژ می توان به کافی شاپ، فودکورت، آسانسور پانوراما، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 120 خودرو، پارکینگ عمومی، لابی و… اشاره نمود. این پاساژ کرج می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای انتخاب باشد تا هرچه نیاز داشتید را از آن تهیه نمایید. مردم ساکن در کرج معمولا برای خرید کالاهای مورد نظرشان به این پاساژ می روند و امتیاز خوبی هم به آن داده اند.

آدرس مرکز خرید پارسیان: البرز، کرج، بلوار تربیت مربی غربی

شماره تماس مرکز خرید پارسیان کرج: 32562182-026

ساعت کاری مرکز خرید پارسیان کرج: همه روزه از ساعت 8 تا 13:30 و 16:30 تا 22 و جمعه ها از 16:30 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.84360388253553%2C%2050.99794848937791%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پارسیان

پاساژ ایران زمین

یکی دیگر از مراکز خرید کرج که می توانید برای خرید هر چه نیاز داشتید در سفر به کرج به آن مراجعه نمایید، پاساژ ایران زمین می باشد. این پاساژ کرج توانسته در بین مردم ساکندر این شهر معروف باشد چرا که کالاها قیمت های خوبی دارند و اگر به دنبال یک خرید اقتصادی باشید می توانید با مراجعه به این پاساژ از آن لذت ببرید. پاساژ ایران زمین یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز خرید کرج می باشد و به دلیل نزدیک بودن به پارک عظیمیه توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید.

این مورد در کنار هزینه های ارزان اجناس در این مرکز خرید باعث شده تا مسافران نیز برای رفتن به آن اقدام نمایند. شاید این پاساژ همانند مرکز خرید های جدید و مدرن امروزی دارای رستوران و فودکورت نباشد ولی می توانید در آن به کافه ای دنج و البته کوچک بروید تا هم نفسی تازه کنید و هم با میل کردن آنچه نیاز دارید انرژی بگیرید. در اطراف پاساژ ایران زمین کرج نیز اغذیه فروشی های مختلفی مشغول به کار هستند که اگر تمایل داشته باشید از آن ها نیز می توانید استفاده نمایید.

برخی از قدیمی های کرج این پاساژ را با نام بازار شام نیز می شناسند که در واقع نام قبلی این پاساژ کرج می باشد. در پاساژ ایران زمین می توانید برای خرید پوشاک، اسباب بازی، لوازم التحریر، فرش و گلیم، لوازم منزل، زیورآلات و… اقدام نمایید. اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید می توانید برای خریدتان از این پاساژ کرج استفاده نمایید.

آدرس پاساژ ایران زمین: البرز، کرج، بلوار شریعتی

ساعت کاری ایران زمین کرج: همه روزه از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.83473798908036%2C%2051.018048315491924%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ ایران زمین

مجتمع تجاری گلستان

یکی دیگر از جاهایی که می توانید برای خرید هر چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید، مجتمع تجاری گلستان کرج می باشد. امتیازی که این پاساژ از مراجعین دریافت کرده بالاست که نشان دهنده این موضوع است کاربران از آن رضایت داشته اند. قیمت های اجناس در مرکز خرید گلستان مناسب و به صرفه می باشد و به همین دلیل می توانید یک خرید اقتصادی را تجربه نمایید. این مرکز خرید کرج نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین پاساژ های این شهر به حساب می آید و به همین دلیل در بین مردم شهر یک جای شناخته شده می باشد.

در این مجتمع تجاری نیز همانند دیگر پاساژ ها می توانید برای خرید انواع پوشاک، ساعت، لباس های مجلسی، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، زیورآلات و… اقدام نمایید. مجتمع تجاری گلستان کرج یکی از بهترین مراکز خرید در گوهردشت این شهر به حساب می آید. اگر به این شهر سفر کردید می توانید برای خرید کالای مورد نظرتان به مرکز خرید گلستان مراجعه نمایید.

آدرس مجتمع تجاری گلستان: البرز، کرج، گوهردشت، خیابان آزادی، خیابان سوم شرقی

شماره تماس مجتمع تجاری گلستان کرج: 09126614087

ساعت کاری مجتمع تجاری گلستان کرج: همه روزه از ساعت 9 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.84555617796078%2C%2050.97326387922279%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری گلستان

مرکز خرید تکسا

از دیگر مراکز خریدی که در عظیمیه کرج قرار دارد، مرکز خرید تکسا می باشد. این پاساژ توانسته امتیاز متوسطی از مراجعین دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت از رفتن به آن پشیمان نخواهید شد. به دلیل اینکه این مرکز خرید کرج رو به روی پارک ایران زمین واقع شده، عده بیشتری برای استفاده از آن اقدام می کنند. تعداد واحد های تجاری پاساژ تکسا 40 واحد می باشد و شما می توانید پوشاک، کیف و کفش، لوازم و محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا، لوازم منزل، اکسسوری، لباس های کودکان، اسباب بازی و… را خریداری نمایید.

این پاساژ کرج شاید کوچک باشد ولی می توانید آن چه را که نیاز دارید تهیه نمایید. یکی از نکات منفی که درباره مرکز خرید تکسا وجود دارد این است که تنوع اجناس پایین بوده و شاید آن چیزی که مد نظر شماست در اینجا یافت نشود.

آدرس مرکز خرید تکسا: البرز، کرج، بلوار شریعتی، رو به روی بوستان ایران زمین

شماره تماس مرکز خرید تکسا کرج: 32502526-026

ساعت کاری مرکز خرید تکسا کرج: همه روزه از ساعت 9:30 تا 22:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.835097283917186%2C%2051.0175922307596%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید تکسا

مرکز خرید ملاصدرا

در سال 1380 یک مرکز خرید مدرن و خوب برای اهالی رجایی شهر کرج احداث شد. مجتمع تجاری ملاصدرا دارای 10 طبقه بوده که چهار طبقه آن مختص پارکینگ بوده و گنجایش آن 244 دستگاه اتومبیل می باشد. امتیازی که این مرکز خرید کرج از کاربران دریافت کرده نسبتا بالاست و به همین دلیل می توان گفت که یکی از بهترین پاساژ های کرج به شمار می رود. علاوه بر بخش تجاری که شامل انواع بوتیک ها و مغازه های مختلف با کاربری های متفاوت می باشد، می توانید از شهربازی، رستوران، کافه و فست فود موجود در این مرکز خرید نیز استفاده نمایید.

تعداد واحدهای تجاری این پاساژ کرج به 320 واحد می رسد و شما می توانید برای خرید پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، زیورآلات، عینک و ساعت، عطر و ادکلن، لوازم دکوری، لواز التحریر، سیسمونی، لوازم دیجیتال، لوازم جانبی موبایل، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی و… اقدام نمایید. تردد در طبقات این مرکز خرید به واسطه پله برقی و آسانسور انجام می شود. این پاساژ به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید کرج شناخته می شود و بهتر است در صورت سفر به این شهر استفاده و گشت و گذار در آن را از دست ندهید.

تنوع محصولات در اینجا بالا بوده و شما می توانید به راحتی هر چه تمایل داشتید و به آن نیاز پیدا کردید و یا برای خرید سوغات به دنبال کالاییی خاص بودید،  به این مرکز خرید کرج مراجعه نمایید و سفرتان را تکمیل کنید. وجود شهربازی این مجموعه نیز سبب می شود تا فرزندتان نیز احساس خستگی نکرده و بتواند در کنار شما لحظات خوبی را داشته باشد.

آدرس مرکز خرید ملاصدرا: البرز، کرج، رجائی شهر، خیابان مطهری، جنب بلوار ملاصدرا

شماره تماس مرکز خرید ملاصدرا کرج: 34494873-026

ساعت کاری مرکز خرید ملاصدرا کرج: همه روزه اس ساعت 10:30 تا 23:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.84280120028224%2C%2050.978056445488264%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید ملاصدرا

مرکز خرید مبنا

کرج به عنوان یکی از شهر های عالی برای خرید می باشد و دارای پاساژ های مختلفی بوده که هر کدام می توانند نیازتان را برطرف کنند. یکی از این مراکز خرید کرج مجتمع تجاری مبنا می باشد. این مرکز خرید 13000 متر مربعی مدرن ساخته شده و یکی از بهترین هاست چرا که امتیاز بالایی از مراجعین دریافت نموده و عده زیادی از آن رضایت داشته اند. شما می توانید در کنار خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، لباس کودک، اکسسوری و… به خرید لوازم سوارکاری و محصولات فرهنگی نیز بپردازید. هم چنین یک پت شاپ نیز در این مجموعه وجود دارد تا برای پت خود اگر چیزی نیاز داشتید تهیه نمایید.

قیمت اجناس موجود در این پاساژ کرج با توجه به کیفیتشان مناسب بوده و انواع نیاز های خانواده در مرکز خرید مبنا یافت می شود. تنوع محصولات این مرکز خرید بالا بوده و امکان پیدا نکردن کالای مورد نظرتان کم می باشد. اگر قصد دارید در سفرتان به کرج برای خرید محصول مورد نظرتان به یک پاساژ بروید، بهتر است مرکز خرید مبنا را از قلم نیندازید و برای خرید سوغات یا جنس مورد نظرتان به اینجا سری بزنید. لازم به ذکر است در این مرکز خرید کرج می توانید برای خرید برخی از برند های خارجی نیز اقدام نمایید.

آدرس مرکز خرید مبنا: البرز، کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 111

شماره تماس مرکز خرید مبنا کرج: 33400000-026

ساعت کاری مرکز خرید مبنا کرج: همه روزه از ساعت 10 تا 13:30 و 17 تا 22

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80392802457141%2C%2050.9001984277493%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید مبنا

مرکز خرید پاتریس

از دیگر جاهایی که می توانید برای خرید به آن مراجعه نمایید، پاساژ مدرن پاتریس می باشد. مرکز خرید پاتریس یکی از بهترین پاساژ های کرج بوده که شما می توانید هرچه نیاز دارید یا برای سوغات مد نظر دارید را از آن تهیه نمایید. در این مرکز خرید می توانید لباس های مردانه، زنانه و کودکانه خوبی بیابید چرا که کاربری اکثر واحد های تجاری آن در حیطه پوشاک می باشد. در طبقه آخر پاساژ می توانید در صورت نیاز به یک آرایشگاه مردانه بسیار خوب نیز مراجعه کنید.

امتیازی که این پاساژ از مراجعین دریافت نموده بالاست و از این مورد می توان نتیجه گرفت که این پاساژ خوبی برای شما خواهد بود. تنوع پوشاک در این مرکز خرید تقریبا بالاست و می توانید کالایی را که مد نظر دارید را بیابید. این مرکز خرید در سه طبقه میزبان مسافران و مردم بومی شهر هستند و در بین آن ها برخی از برند های معتبر نیز حضور دارند. قیمت کالاها در واحد های تجاری این مجتمع تجاری با توجه به کیفیتشان در سطح خوبیست و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین ها برای خریدی اقتصادی به سمار می رود. اگر تمایل داشتید می توانید برای خرید از مرکز خرید پاتریس کرج بهره ببرید.

آدرس مرکز خرید پاتریس: البرز، کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، بین 302 و مسیح پاکدل

ساعت کاری مرکز خرید پاتریس کرج: همه روزه از ساعت 10 تا 23

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.79469576573432%2C%2050.89536331244386%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پاتریس