مرکز خرید سارینا کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مرکز خرید سارینا کیش که دارای دو شعبه در جزیره کیش می باشد، از بهترین و بزرگترین مراکز خرید کیش به شمار می آید و هر کدام از هر دو شعبه دارای جذابیت های خاص خود می باشند. جزیره کیش که از گردشگری ترین و پر جاذبه ترین جزایر جنوبی کشور می باشد و با توجه به مساحت نسبتا محدودی که دارد، اما به خوبی توانسته انواع جاذبه های دیدنی و گردشگری را در خود جای دهد و به توریستی ترین جزیره های ایران تبدیل شده است. این جزیره پاساژها و مراکز خرید متنوعی داشته که هر کدام از آن ها علاوه بر واحدهای تجاری متنوع، انواع امکانات تفریحی و رفاهی مختلف را در خود جای داده اند و همین امر سبب گردیده توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب نمایند. مرکز خرید سارینا کیش که از دو شعبه مرکز خرید سارینا 1 و مرکز خرید سارینا 2 تشکیل شده است، از بهترین مجموعه های تجاری و جاذبه های گردشگری کیش محسوب می شوند و انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن ها وجود دارند. در ادامه این مطلب قصد داریم به آشنایی با بازار سارینا 1 و 2 کیش آشنا شویم؛ با لوکس ویلا همراه باشید.

آشنایی با مرکز خرید سارینا 1 کیش

در سال 1386 اولین شعبه مرکز خرید سارینا کیش در مساحتی حدود 5.500 متر مربع احداث گردید و از همان زمان به عنوان یکی از بهترین پاساژهای کیش شناخته می شد و فعالیت خود را تا به امروز ادامه داده است. مرکز خرید سارینا 1 کیش در ساختمانی 10 طبقه قرار داشته که تنها 2 طبقه از آن به بخش واحدهای تجاری سارینا اختصاص یافته و حدود 218 واحد تجاری در آن فعالیت دارند و دیگر طبقات این ساختمان به واحدهای اداری تعلق دارند. همچنین هفتمین طبقه از ساختمان مرکز خرید سارینا 1 کیش به نمایشگاه آثار هنری اختصاص داشته و انواع صنایع دستی و محصولات سنتی و هنری در آن وجود دارند که از بهترین جاذبه ها برای اهالی هنر و صنایع دستی محسوب می شود.

در واحدهای تجاری بازار سارینا 1 کیش انواع محصولات و اجناس مختلف نظیر لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم برقی، لوازم خانگی، انواع خوراکی و شکلات، زیورآلات، لوازم و دکوراسیون منزل و غیره به فروش می رسند. اجناس این مرکز خرید دارای تنوع بالایی بوده و اگر قصد خرید داشته باشید، دست خالی آن را ترک نخواهید کرد. ناگفته نماند که تمام اجناس و محصولاتی که در مرکز خرید سارینا 1 کیش به فروش می رسند، از بهترین و معتبرترین برندهای جهانی بوده و از همین رو به عنوان تنها مرکز خرید کیش است که تمام واحدها و فروشگاه های تجاری آن لوازم و محصولات برندهای معتبر جهانی را به فروش می رسانند.

از همین رو به عنوان یکی از بهترین پاساژهای کیش برای جوانان و افراد برند باز به شمار می آید و اجناس و محصولات آن ها دارای قیمت های نسبتا بالایی می باشند. ویترین های مغازه ها بسیار زیبا بوده و گردشگران می توانند از تماشای آن ها لذت ببرند. این مرکز خرید به دلیل بهره مندی از موقعیت مکانی ویژه، بسیاری از هتل های کیش همچون هتل ارم، هتل تعطیلات، هتل گاردینا کیش، هتل سان رایز کیش، هتل کوروش کیش و هتل داریوش در نزدیکی سارینا 1 قرار دارند و گردشگرانی که در این هتل ها اقامت داشته باشند می توانند تنها با چند قدم پیاده روی به سراغ بازار سارینا 1 کیش بروند.

همانطور که می دانیم، خرید کردن و بازارگردی از جمله لذت بخشترین تفریحات به خصوص برای بانوان محسوب می شود. در جزیره کیش توجه ویژه ای به این تفریح شده و در هر منطقه ای از کیش، انواع مراکز خرید و پاساژهای مختلف احداث شده اند تا گردشگران بتوانند علاوه بر خرید، به گردش و تفریح نیز بپردازند. پاساژ سارینا از معروف ترین و بزرگترین پاساژهای کیش بوده که انواع محصولات، اجناس، امکانات تفریحی و رفاهی در آن ها وجود دارند و گردشگران و کیشوندان می توانند از آن ها به عنوان مرکز خرید و جاذبه گردشگری لذت ببرند.

مرکز خرید سارینا کیش

معماری مرکز خرید سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش در منطقه ای از جزیره کیش قرار گرفته که در نزدیکی ساحل و دریای کیش بوده و از چشم انداز و منظره ای بسیار زیبا و تماشایی بهره می برد. اگر به سراغ این مرکز خرید بروید، حتما وسوسه خواهید شد که قدم زدن در کنار دریای خلیج فارس را نیز تجربه کنید. همانطور که گفته شد، پاساژ سارینا 1 کیش در ساختمانی 10 قرار دارد که واحدهای تجاری آن در 2 طبقه از این ساختمان قرار داشته و مابقی طبقات در اختیار واحدهای اداری، نمایشگاه صنایع دستی و پارکینگ قرار گرفته اند. این مرکز خرید علاوه بر قرار داشتن در منطقه ای زیبا و تماشایی از کیش، از طراحی و معماری زیبایی بهره می برد که از قدم زدن در فضای داخلی آن، حس و حال خوبی به شما منتقل خواهد شد.

برای ساخت این مرکز خرید زیبا، از بهترین مصالح ساختمانی استفاده شده و برای کف آن از مصالحی نظیر سنگ و سرامیک استفاده کرده اند و تمام دیوارهای آن نیز به صورت عایق دار و پنجره های آلومینیومی به همراه شیشه های دو جداره می باشد و نمای بسیار زیبایی را برای فضای داخلی و نمای بیرونی آن پدید آورده اند. نمای بیرونی پاساژ سارینا 1 کیش از سنگ های تراورتن بوده و از سبک کلاسیک بهره برده و بسیار زیبا می باشد. به خصوص شب ها نورپردازی بسیار زیبایی در این مرکز خرید دیده می شود و زیبایی نمای آن دو چندان خواهد شد. با توجه به آن که از زمان ساخت مرکز خرید سارینا 1 کیش گذشته است، اما همچنان این مرکز خرید از شیک ترین و زیباترین مراکز خرید کیش محسوب می شود و توجه گردشگران را به خود جلب می کند. مرکز خرید دیگری در جزیره کیش وجود دارد که در دو شعبه ساخته شده و با نام مرکز خرید پردیس کیش شناخته می شوند و در مقابل یکدیگر ساخته شده اند.

امکانات رفاهی پاساژ سارینا 1 کیش

مرکز خرید سارینا 1 کیش که از بهترین مراکز خرید کیش به حساب می آید، انواع امکانات رفاهی مناسب را در خود جای داده و در کنار واحدهای تجاری مختلف، فضایی لذت بخش و زیبا را برای گردش و خرید فراهم آورده تا گردشگران بتوانند از خرید و گردش خود در این مرکز خرید لذت ببرند. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، فضای این پاساژ به قدری زیباست که می توانید از تماشای ویترین مغازه ها هم لذت ببرید. انواع امکانات رفاهی نظیر آسانسور، پله برقی، سیستم تهویه مناسب، اینترنت پرسرعت، لابی، پارکینگ، سرویس بهداشتی و غیره در بازار سارینا 1 کیش وجود دارند.

همچنین کافه های متعددی در این مرکز خرید وجود دارند که گردشگران می توانند برای استراحت به سراغ آن ها بروند و نوشیدنی و میان وعده مورد علاقه خود را سفارش داده و در محیطی زیبا میل کنند. همچنین فودکورتی زیبا و بزرگ در این مجموعه قرار دارد که به عنوان بهترین فودکورت خاورمیانه شناخته می شود و گردشگران می توانند برای صرف وعده غذایی خود به فودکورت سارینا 1 مراجعه نمایند و غذای مورد علاقه خود را از میان تمام غرفه های موجود در فودکورت سفارش داده و در محیطی زیبا و چشمنواز میل کنند.

مرکز خرید سارینا کیش

هتل های نزدیک مرکز خرید سارینا 1 کیش

برخی از معروف ترین هتل های کیش در فاصله نزدیکی از پاساژ سارینا 1 کیش قرار دارند و گردشگرانی که در این هتل ها اقامت داشته باشند، می توانند در مدت زمان کوتاهی خود را به این مجموعه برسانند. هتل های نزدیک این مرکز خرید عبارتند از:

  • هتل تعطیلات
  • هتل مرکوری
  • هتل ستاره کیش
  • هتل گاردینا
  • هتل بانیس

ساعت کاری مرکز خرید سارینا 1 کیش: ساعت 9 صبح تا 13:30 بعد از ظهر و 17 بعد از ظهر تا 23 شب

شماره تماس مرکز خرید سارینا 1 کیش: 07644468151

آدرس مرکز خرید سارینا 1 کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، مقابل هتل ارم

مرکز خرید سارینا 2 کیش

با توجه به آن که مرکز خرید سارینا 1 کیش با استقبال بی نظیر گردشگران و ساکنین کیش مواجه شد، دومین شعبه این مرکز خرید نیز در میدان امیرکبیر احداث گردید و مرکز خرید سارینا 2 کیش نام گرفت. پاساژ سارینا 2 در مساحتی حدود 21 هزار متر مربع احداث گردیده و 6 طبقه از 8 طبقه این ساختمان به واحدها و فروشگاه های تجاری آن تعلق یافته اند. مرکز خرید سارینا 2 کیش که کاملا به صورت مجزا از شعبه 1 آن ساخته شده، در ساختمان 8 طبقه ساخته شده که 3 طبقه از آن در اختیار پارکینگ مجموعه قرار گرفته و گردشگران می توانند برای پارک خودروی خود از آن استفاده کنند.

نکته جالبی که درباره مرکز خرید سارینا 2 کیش وجود دارد این است که هر طبقه از این پاساژ به اجناس و محصولات مختلفی تعلق داشته و بدین صورت تقسیم بندی شده تا گردشگران بتوانند هر آنچه را که نیاز دارند به راحتی پیدا کنند. فضای داخلی پاساژ سارینا 2 کیش نیز همانند سارینا 1 از طراحی و معماری بی نظیری بهره برده و هنگامی که در این فضا در حال خرید و قدم زدن هستید، از تماشای ویترین مغازه ها و محیط اطراف خود لذت خواهید برد. تعداد واحدهای تجاری و فروشگاه های این مرکز بیشتر از شعبه 1 آن بوده و انواع محصولات و اجناس نظیر لباس، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، انواع لوازم دیجیتال و الکترونیکی، لوازم ورزشی، لوازم برقی، لوازم خانگی، زیورآلات، ساعت و جواهرات و غیره در آن ها به فروش می رسند.

تمام اجناس و محصولاتی که در این مرکز خرید وجود دارند نیز همانند پاساژ سارینا 1 از بهترین برندها و کیفیت ها می باشند. تعداد 209 واحد تجاری که انواع لوازم دیجیتال و لوازم خانگی در آن ها وجود دارند، در دومین طبقه از این مرکز خرید قرار داشته و همچنین حدود 150 واحد در طبقه سوم مرکز خرید سارینا 2 کیش وجود دارند که انواع پوشاک و لوازم ورزشی در آن ها به فروش می رسند.

مرکز خرید سارینا کیش

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید سارینا 2 کیش

پاساژ سارینا 2 کیش از امکانات رفاهی بیشتر و متنوع تری نسبت به شعبه 1 آن برخوردار بوده و گردش و خرید را برای گردشگران لذت بخش تر نموده است. با توجه به آن که مغازه ها و فروشگاه های تجاری متنوعی در مرکز خرید سارینا 2 کیش وجود دارند، مدت زمان نسبتا زیادی طول می کشد تا بتوانید از تمام آن ها دیدن کنید. لذا وجود امکانات تفریحی و رفاهی در این مجموعه الزامی بوده تا خرید و گردش را جذاب تر سازد. امکانات رفاهی مرکز خرید سارینا 2 کیش شامل تهویه مناسب، نورپردازی زیبا، آسانسور، پله برقی، کافی شاپ، رستوران، سرویس بهداشتی و غیره می شوند که گردشگران می توانند خرید و گردشی لذت بخش و آسان را تجربه نمایند.

علاوه بر امکانات رفاهی، انواع امکانات تفریحی در این مرکز خرید وجود دارند که گردش، خرید و تفریح را می توانید در یک جا پیدا کنید و از آن لذت ببرید. امکانات تفریحی مرکز خرید سارینا 2 کیش شامل شهربازی سرپوشیده مدرن، سالن بولینگ بزرگسالان، مینی بولینگ، سالن بیلیارد، سالن سینما 4 بعدی، سالن ماساژ، کافی شاپ و فودکورت می شوند که هر کدام از آن ها لذت خاصی را برای گردشگران به ارمغان می آورند. هر کدام از این امکانات تفریحی برای کودکان و بزرگسالان مناسب بوده و خانواده ها می توانند از گردش، خرید و تفریح خود در کنار یکدیگر لذت ببرند.

کافی شاپ این مجموعه بهترین موقعیت را برای استراحت و صرف یک میان وعده دلچسب در محیطی آرام و دوست داشتنی فراهم می آورد. فودکورت مجموعه نیز انواع غذاهای ایرانی، فست فود و بین المللی داشته که گردشگران می توانند در محیطی زیبا، آرام و تمیز غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند. همچنین یک تراس زیبا با چشم اندازی بی نظیر در فودکورت مرکز خرید سارینا 2 کیش وجود دارد که می توانید از چشم انداز و منظره آن نیز لذت ببرید. جالب است بدانید، فودکورت پاساژ سارینا 2 کیش از بهترین، بزرگترین و زیباترین فودکورت های خاورمیانه و از بهترین رستوران های کیش شناخته می شود.

هتل های نزدیک مرکز خرید سارینا 2 کیش

هتل ها از جمله گزینه های اقامتی برای گردشگران محسوب می شوند که در انواع مختلف و در نقاط مختلفی از جزیره کیش ساخته شده اند که برخی از آن ها در محدوده نزدیکی از پاساژ سارینا 2 کیش قرار گرفته اند که برخی از آن ها را در این بخش معرفی کرده ایم:

  • هتل شایگان
  • هتل جام جم
  • هتل صدف
  • هتل پارمیدا
  • هتل پارس نیک کیش
  • هتل آنا کیش
  • هتل فلامینگو
  • هتل هلیا

شماره تماس مرکز خرید سارینا 2 کیش: 07644468151

آدرس مرکز خرید سارینا 2 کیش: استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، مقابل بازار بزرگ مروارید

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.542652879371698%2C%2054.01215783922926%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید سارینا کیش

سوالات متداول

مرکز خرید سارینا 1 کیش کجاست؟

استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، مقابل هتل ارم

ساعت کاری مرکز خرید سارینا 1 کیش چگونه است؟

از ساعت 9 صبح تا 13:30 بعد از ظهر و 17 بعد از ظهر تا 23 شب

مرکز خرید سارینا 2 کیش کجاست؟

استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان امیرکبیر، مقابل بازار بزرگ مروارید

امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید سارینا 2 کیش کدام اند؟

از امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید سارینا 2 کیش می توان به سالن بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، شهربازی، کافی شاپ، رستوران و غیره اشاره نمود.


[html_block id=”70899″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خیام، خیابان باباطاهر، مقابل هتل ارم، مرکز خرید سارینا ۱

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 13:30 ، 17 الی 23

یک‌شنبه

9 الی 13:30 ، 17 الی 23

دو‌شنبه

9 الی 13:30 ، 17 الی 23

سه‌شنبه

9 الی 13:30 ، 17 الی 23

چهار‌شنبه

9 الی 13:30 ، 17 الی 23

پنج‌شنبه

9 الی 13:30 ، 17 الی 23

جمعه

9 الی 13:30 ، 17 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه