تفریحات هیجان انگیز کیش در نوروز

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

اگر دلتان می ‌خواهد تعطیلاتتان را طوری سپری کنید که هر لحظه ‌اش برایتان خاطره ‌انگیز و لذت بخش باشد، بدک نیست نوروز 1402 چمدانتان را برای سفر با تور کیش ببندید! افرادی که دوست دارند آدرنالین بدنشان بیشتر اوقات در بالاترین حد خود باشد، دست ‌کم یک ‌بار هم شده به این جزیره سفر کرده است. تفریحات هیحان انگیز کیش در نوروز به‌ گونه ‌ای طراحی شده تا تمام مسافران را با سلیقه‌ های مختلف را دست‌ خالی به شهرشان برنگرداند! فرقی نمی ‌کند عاشق تفریح‌ های مهیج هستید یا بازدید از مکان های تاریخی این جزیره را می ‌پسندید؛ درهر صورت در سفرهای نوروزی کیش لذتی وصف ‌نشدنی را تجربه خواهید کرد!

جزیره کیش در طول سال‌ های گذشته از محبوب ‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد گردشگری داخلی در تمام طول سال بوده است و تور کیش در آژانس‌ های مختلف مسافرتی همچون مجموعه مسافرتی سفریار از پرفروش ‌ترین تورهای مسافرتی داخلی محسوب می شود که در ادامه این مطلب هیجان انگیزترین تفریحات آبی را در کیش به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

تفریحات کیش در نوروز

  • غواصی در کیش

حتی اگر شنا هم بلد نیستید، باز هم می ‌توانید در آب‌ های خلیج ‌فارس تا عمق ۴ یا ۶ متر با همراه کاربلد و با تجربه مجموعه غواصی کنید! در حال حاضر در ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، ساحل دامون و ساحل اسکله تفریحی کلوپ‌ های غواصی متنوعی فعالیت دارند. در این کلوپ‌ ها مربی ‌هایی حرفه ‌ای هستند که به گردشگران اصول اولیه غواصی را یاد می ‌دهند.

  • اسنورکلینگ در کیش

اسنورکلینگ نوع دیگری از غواصی است که در آب ‌های کم‌عمق جزیره انجام می ‌شود. برای انجام اسنورکلینگ باید به یکی از مکان های معروف و تفریحی کیش در ساحل سیمرغ بروید و بلیط آن را تهیه کنید. شما برای این تفریح عینک مخصوص و تجهیزات غواصی کم‌عمق نیاز دارید؛ کلوپ اسنورکلینگ این وسایل را در اختیارتان می‌ گذارد.

  • پارک آبی اوشن در کیش

پارک آبی اوشن از بزرگ ‌ترین و مجهزترین پارک‌ های آبی در کشورمان ایران است. در این پارک بهترین و هیجان ‌انگیزترین سرسره ‌های آبی وجود دارد و بهترین تفریح در سفر با تور کیش نوروز برای شما گردشگران بشمار می رود. این پارک آبی، منظره شگفت‌ انگیز و رویایی رو به دریا دارد و بانوان و آقایان می‌ توانند در ۲ سانس تمام ‌روز یا نیم ‌روز از پارک آبی اوشن استفاده کنند.

  • اسکی روی آب در کیش

اسکی روی آب به ۲ شکل در کیش انجام می ‌شود؛ اسکی با قایق موتوری یا کابل برقی. معمولا هزینه اسکی با قایق کمی بیشتر از اسکی با کابل برقی یا همان کیبل اسکی می باشد. در این تفریحات شما روی تخته اسکی می‌ ایستید و طنابی را در دست می ‌گیرید که به قایق موتوری یا برج ‌های کیبل اسکی متصل شده اند. درنهایت این امکان وجود دارد که برای ۱۲ دقیقه روی آب‌ اسکی کنید و متناسب با وزن و سنتان با سرعتی از ۳۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت روی آب حرکت می کنید.

  • پاراسل در کیش

در این تفریح دوست ‌داشتنی و سراسر هیجان و شادی شما سوار چتری شبیه بالن می ‌شوید که به قایق موتوری وصل شده است. گاهی با اجازه ناخدا قایق حرکت می‌ کند و با حرکت پرشتاب قایق روی آب دریا شما هم دقایقی پرواز روی آب را تجربه می ‌کنید و با خرید بلیط چتر پاراسل کیش ۴۵ دقیقه قایق ‌سواری و ۶ دقیقه پاراسل ‌سواری خواهید کرد.

  • جت ‌اسکی در کیش

شما می ‌توانید تنهایی یا همراه سوار جت ‌اسکی شوید و ۱۵ دقیقه در خلیج ‌فارس حرکت کنید و لذت ببرید. کلوپ‌ های جت ‌اسکی کیش از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر فعالیت دارند. برای تجربه این تفریح سری به این کلوپ ‌ها در ساحل‌های دامون، سیمرغ و مرجان یا اسکله تفریحی کیش بزنید.

  • شاتل و بنانا در کیش

معمولا مسئولان تعبیه شده برای ایمنی بیشتر اجازه نمی ‌دهند مسافران تنهایی شاتل ‌سواری کنند. شما باید دست ‌کم با ۱ و حداکثر با ۲ همراه سوار تیوپ ‌های شاتل شوید. این تیوپ ‌ها به قایقی وصل هستند که با سرعت زیاد در دریا حرکت می ‌کند. شاتل ‌سواری از تفریحات کیش با قیمت ارزان به‌ شمار می رود و انجام این تفریح حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌ گیرد.

 

  • فلای‌ بورد در کیش

در سال های اخیر فلای ‌بورد به فهرست تفریحات هیجان ‌انگیز کیش اضافه شده است. اگر هوس کردید روی آب‌ های خلیج‌ فارس پرواز کنید و در آب شیرجه بزنید، بلیط فلای‌ بورد را آزانس مسافرتی سفریار تهیه کنید. در این تفریح وسیله ‌ای به جت‌ اسکی وصل شده که به‌ کمک آن چندمتری از سطح دریا ارتفاع می ‌گیرید و حرکات نمایشی اجرا می‌ کنید.

  • اسکوتر زیردریایی در کیش

اسکوتر زیردریایی به زبان ساده همان غواصی مدرن می باشد که در این تفریح جذاب شما سوار اسکوتر می شوید و تا عمق ۱۰متری زیر دریا پیش می ‌روید. نیازی نیست شنا بلد باشید، مربی ‌های حرفه ‌ای با امکاناتی ایمن همراه شما هستند و کمک تان خواهند کرد. برای تجربه اسکوتر زیردریایی باید بین ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر به اسکله تفریحی کیش بروید.

در آخر اگر مسافر تورهای نوروزی کیش و علاقه مند به تجربه تفریحات کیش هستید با آژانس مسافرتی سفریار تماس بگیرید؛ مشاوران آژانس با توجه به علاقه، بودجه و سلیقه شما، پکیج های مسافرتی و همچنین بلیط تفریحات کیش را برای شما رزرو می کنند. هدف آژانس سفریار آریا ارائه ارزان ترین و بهترین تورهای مسافرتی هوایی کیش در تعطیلات عید نوروز به شما عزیزان است. لطفا برای اطلاع از لیست قیمت تورهای کیش به سایت safaryaar.com مراجعه نمایی‌د.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
[html_block id=”68909″]