بهترین رستوران های کلاردشت

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

درکنار گشت و گذار میان جاهای دیدنی کلاردشت و لذت بردن از آب و هوای دلنشین، طبیعت سرسبز و چشم اندازهای بی نظیر، رستوران گردی در کلاردشت هم خالی از لطف نیست چراکه در این شهر، رستوران های بی نظیری وجود دارد تا بهترین غذاهای ایرانی و بخصوص محلی را برای مشتریان خود سرو کنند. اگر میخواهید با بهترین رستوران های کلاردشت بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

#1 رستوران خلیفه کلاردشت

رستوران خلیفه یا مجموعه غذایی خلیفه کلاردشت، بخاطر اینکه رستورانی تمام عیار بوده و در محیطی جذاب و با دکوراسیون شیک، غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و فست فودی باکیفیت بالا را برای مشتریانش سرو می کند یکی از بهترین رستوران های کلاردشت می باشد. رستوران خلیفه یکی از رستوران های همیشه شلوغ کلاردشت به شمار می رود و حتی بومی های منطقه هم وعده های غذایی خاطره انگیز خود را در این رستوران میل می کنند اما در روزهای آخر هفته و بخصوص ایامی که کلاردشت مملو از گردشگر و طبیعت گرد می شود، رستوران خلیفه به یکی از شلوغ ترین رستوران های کلاردشت تبدیل خواهد شد.

رستوران خلیفه دو طبقه دارد تا پذیرای تعداد زیاد مشتری باشد. رستوران از دکوراسیون مطلوبی برخوردار می باشد و دیوارها و ستون های آجری با سقف و دکوراسیون هارمونی زیبایی را به وجود آورده اند. همچنین میز و صندلی های رستوران از دو نفره تا هشت نفره بوده و با هر تعدادی که هستید می توانید میز مورد نظر خود را انتخاب نمایید اما پیشنهاد می شود در ایام شلوغ، چند روز قبل از تاریخ مراجعه به رستوران، میز مورد نظر خود را رزرو نمایید.

در منوی رستوران خلیفه کلاردشت، پیش غذهای متنوعی مشاهده می شود که همیشه تازه بوده و قیمت های خوبی هم دارند. به سراغ غذاهای اصلی که برویم، هم می توانید انواع غذاهای ایرانی درجه یک و تهیه شده از مواد اولیه باکیفیت، ماهی های تازه و غیره را سفارش دهید، هم می توانید انواع غذاهای محلی نظیر میرزاقاسمی را سفارش دهید و هم انواع فست فود ها و در منوی فست فودی رستوران، انواع پیتزاها، ساندویچ ها، برگرها و غیره مشاهده می شود که آن ها هم همانند سایر غذاها از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت مطلوبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است اکثر مشتریانی که قبلاً به رستوران خلیفه مراجعه کرده اند از کیفیت غذا و هزینه پرداختی برای آن ها کاملاً راضی بودند.

آدرس رستوران خلیفه کلاردشت

اگر در میان بهترین رستوران های کلاردشت، رستوران خلیفه را به عنوان برترین رستوران شهر انتخاب کرده و میخواهید وعده های غذایی لذیذ را در این رستوران میل کنید، کافیست در شهر کلاردشت ابتدا وارد بلوار پاسداران شوید تا به دادگستری کلاردشت برسید و سپس، کمی جلوتر از دادگستری، رستوران را مشاهده خواهید کرد. در صورتیکه با خودروی شخصی میخواهید به رستوران مراجعه کنید اگر طی روزهای شلوغ میخواهید بروید شاید پیدا کردن جای پارک مناسب کمی زمان بر باشد.

شماره تماس رستوران خلیفه کلاردشت: 52629293-011

ساعت کاری رستوران خلیفه کلاردشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.50060678765805%2C51.150213453662424%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران خلیفه کلاردشت

#2 رستوران اسماعیل سرآشپز

یکی از بهترین رستوران های کلاردشت در زمینه انواع غذاهای محلی و ماهی های خوشمزه و تازه، رستوران اسماعیل سرآشپز است که بخاطر کیفیت بسیار بالای غذاهایش، در روزهای آخر هفته و بخصوص ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، صف های طولانی در جلوی رستوران مشاهده می شود تا مردم منتظر بمانند میزی در رستوران خالی شود.

اگر در میان رستوران های کلاردشت، رستورانی را میخواهید که غذاهایش حرفی برای گفتن نداشته باشند و در کنار کیفیت بالا و حجم مناسب، قیمت های بسیار خوبی هم داشته باشند، رستوران اسماعیل سرآشپز شما را راضی می کند. محیط رستوران دکوراسیون مطلوبی دارد اما این دکوراسیون در میان جمعیت انبوه مشتریان رستوران دیده نمی شود. در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه اگر به رستوران اسماعیل سرآشپز مراجعه کنید شاید زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

آدرس رستوران اسماعیل سرآشپز

برای دسترسی به رستوران اسماعیل سرآشپز ابتدا وارد شهر حسین کیف شده و سپس، راهی جاده مرزن آباد به کلاردشت شوید و چند متر عقب تر از میدان حسین کیف، رستوران در مجاورت شهرداری کلاردشت مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است در روزهای شلوغ، یکی از چالش های پیش روی مشتریان رستوران اسماعیل سرآشپز، پیدا کردن جای مناسب است و اگر در این ایام میخواهید به یکی از بهترین رستوران های کلاردشت مراجعه کنید شاید مجبور شوید خودروی خود را در فاصله دوری از رستوران پارک کنید.

ابتدا از دکوراسیون و محیط رستوران اسماعیل سرآشپز شروع می کنیم. محیط رستوران از دکوراسیون شیکی برخوردار است و تزئینات مطلوبی هم در رستوران قرار داده شده است اما این دکوراسیون در میان جمعیت زیاد رستوران به چشم نمی آید. بعد از محیط شلوغ رستوران به سراغ غذاهای لذیذ و معروفش می رویم. با مشاهده منوی رستوران، با انواع غذاهای ایرانی شامل انواع کباب ها، خورشت ها و خوراک های متنوع روبرو می شویم که در میان آن ها، انواع غذاهای محلی استان مازندران هم مشاهده می شود که بسیار پرطرفدار و لذیذ هستند. در میان بهترین رستوران های کلاردشت، رستوران اسماعیل سرآشپز از معدود رستوران هایی است که غذاهایش باکیفیت تر از سایرین بوده و به همین دلیل، اکثر گردشگران ترجیح می دهند وعده های غذایی خود را در این رستوران میل کنند. لازم به ذکر است در رستوران اسماعیل سرآشپز غذاهای دریایی هم سرو می شود که شامل ماهی سفید، ماهی قزل آلا و غیره بوده و همواره تازه هستند. همچنین در این رستوران اکبرجوجه هم قابل سفارش است که از کیفیت بالایی هم برخوردار می باشد.

شماره تماس رستوران اسماعیل سرآشپز: 52623731-011

ساعت کاری رستوران اسماعیل سرآشپز: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.50063295191228%2C51.14928964861871%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”535″ name=”رستوران اسماعیل سرآشپز کلاردشت”]

#3 رستوران محلی گیلدا کلاردشت

اکثر رستوران های کلاردشت، در منویشان انواع غذاهای ایرانی، دریایی و غیره مشاهده می شود و آن ها هم از کیفیت مطلوبی هم برخوردار هستند. اما رستوران محلی گیلدا رستورانی است فقط غذاهای محلی کلاردشت و استان مازندران را سرو می کند و اگر در میان رستوران های کلاردشت به دنبال رستورانی هستید تا طعم واقعی و کم نظیر غذاهای شمالی را امتحان کنید، رستوران محلی گیلدا شاید در میان رستوران های کلاردشت، بهترین یا یکی از بهترین ها باشد.

رستوران محلی گیلدا همانند اکثر رستوران های کلاردشت، محیطی با دکوراسیون ساده و مطلوب دارد اما غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند، بالاترین کیفیت را در میان رستوران ها داشته و به لطف سرآشپزان مجرب، طعم واقعی غذاهای محلی را در این رستوران تجربه خواهید کرد.

آدرس رستوران محلی گیلدا کلاردشت

اگر در میان بهترین رستوران های کلاردشت برای غذاهای لذیذ محلی میخواهید به رستوران محلی گیلدا مراجعه کنید، در شهر حسن کیف وارد جاده کلاردشت به مرزن آباد شوید و در ابتدای بلوار امام خمینی در سمت چپ بلوار رستوران را مشاهده خواهید کرد.

ساعت کاری رستوران محلی گیلدا کلاردشت: همه روزه از ساعت 8:30 الی 23:30

رستوران محلی گیلدا کلاردشت

#4 رستوران البرز کلاردشت

رستوران های محدودی در کلاردشت هستند که چشم انداز زیبای کوه ها و جنگل های اطراف را برای مشتریان خود ارائه دهند. در میان رستوران های کلاردشت اما، رستورران البرز در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و به لطف طراحی و دکوراسیون رستوران، مشتریان می توانند انواع غذاهای باکیفیت و لذیذ رستوران را با چشم انداز زیبایی از مناطق سرسبز اطراف میل کنند چراکه دیوارهای رستوران تمام شیشه هستند.

منوی رستوران البرز کلاردشت انواع غذاهای ایرانی و محلی را در خود جای داده و مشتریان می توانند با توجه به ذائقه، از اکبرجوجه تا انواع کباب، میرزاقاسمی، ماهی و غیره را سفارش دهند. تمامی غذاهای رستوران البرز کلاردشت از کیفیت بالایی برخوردار هستند و همچنین مشتریانی که قبلاً به رستوران مراجعه کرده اند از کیفیت بالای غذا و هزینه پرداختی هم راضی بودند.

آدرس رستوران البرز کلاردشت

رستوران البرز کلاردشت در خیابان پاسداران شهر حسن کیف قرار دارد. برای مراجعه به رستوران وارد خیابان پاسداران شده و در انتهای خیابان، قبل از اینکه به میدان اجابیت برسید، رستوران را در ضلع شرقی میدان مشاهده خواهید کرد. در نظر داشته باشید طی روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه بخاطر شلوغی شهر و رستوران، پیدا کردن جای پارک مناسب کمی زمان بر خواهد بود.

شماره تماس رستوران البرز کلاردشت: 52622804-011

ساعت کاری رستوران البرز کلاردشت: همه روزه از ساعت 11:30 الی 23:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.498213444049455%2C51.146350028331966%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران البرز کلاردشت

#5 رستوران قصر طلایی کلاردشت

اینبار میرویم به سراغ یکی از معروف ترین رستوران های نسبتاً لوکس کلاردشت با نام رستوران قصر طلایی که در روزهای آخر هفته و تعطیلات مملو از مشتری شده و با محیطی بسیار شلوغی روبرو خواهیم شد. رستوران قصر طلایی نسبت به سایر رستوران های کلاردشت از محیط زیبا و دلنشین تری برخوردار است و در جلوی درب ورودی رستوران، به خوبی و با خلاقیت بالا تزئین و سرسبز شده تا خوشامد گویی گرمی به مهمانان داده شود. بعد از اینکه وارد رستوران می شوید، با دکوراسیون شکیل شامل نورپردازی های زیبا، دیوارهای رنگی به همراه تابلوهای مختلف، میز و صندلی راحت و زیبایی روبرو خواهید شد.

رستوران قصر طلایی کلاردشت دو طبقه دارد. در طبقه اول، محیطی به سبک رستوران بوده و انواع غذاهای ایرانی و محلی برای مشتریان سرو می شود اما در طبقه دوم، میزها به صورت دو نفره، چهار نفره و شش نفره بوده و درکنار منوی کافه، سرویس چای و قلیان هم سرو می شود.

رستوران قصر طلایی کلاردشت غذاهای ایرانی، دریایی و محلی را برای مشتریان خود ارائه می دهد که از مواد اولیه باکیفیتی تهیه شده اند. غذاها از حجم مناسب و قیمت های خوبی برخوردار هستند و همچنین طبق نظر سنجی صورت گرفته، اکثر مشتریان از این رستوران راضی بوده و اگر دوباره به کلاردشت سفر کنند، بی شک رستوران قصر طلایی جذاب ترین انتخاب آن ها برای رستوران گردی خواهد بود.

آدرس رستوران قصر طلایی کلاردشت

از شهر مرزن آباد راهی کلاردشت می شوید و در انتهای جاده مرزن آباد به کلاردشت، به میدانی خواهید رسید. در ادامه این میدان وارد خیابان پاسداران می شوید و پس از طی کردن مسافتی 1.5 کیلومتری، در سمت چپ خیابان رستوران قصر طلایی کلاردشت را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران قصر طلایی کلاردشت: 52628964-011

ساعت کاری رستوران قصر طلایی کلاردشت: رستوران قصر طلایی کلاردشت به صورت شبانه روزی فعالیت می کند.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.50042704352907%2C51.150175491479054%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”536″ name=”رستوران قصر طلایی کلاردشت”]

#6 رستوران اکبرجوجه کلاردشت

رستوران اکبرجوجه یا حتی غذای اکبرجوجه را در هر کجای این سرزمین دیده یا شنیده اید یا حتی اکثرتان هم تجربه غذای اکبرجوجه را داشتید. اما این نام اکبرجوجه از کجا آمده و چرا تا به این اندازه در کل ایران محبوب شده است؟ قدمت اکبرجوجه به سال 1323 هجری شمسی برمیگردد. در آن زمان شخصی با نام علی اکبر کلبادی نژاد قهوه خانه بین راهی در گلوگاه داشتند. علی اکبر کلبادی نژاد مهارت بالایی در غذا داشتند و ابتکاری به خرج دادند و ابتکار ایشان باعث رونق کسب و کارش شد. اون تصمیم گرفت مرغ را سرخ کرده و بر رویش هم رب انار بریزد. همین دو کار ساده باعث شد غذایی لذیذ و جذاب خلق شده و روز به روز مشتریان ایشان افزایش داشت. بعد از مدتی، او به همراه برادرش رستوران اکبرجوجه را افتتاح کردند و شعبات خود را ابتدا در استان مازندران و گلستان گسترش دادند.

امروزه اما، افراد سودجو بسیاری هستند که اقدام به افتتاح رستوران اکبرجوجه کرده و درواقع از شعبات غیرمعتبر این رستوران هستند چراکه در وبسایت رسمی رستوران اکبرجوجه می توانید تمامی شعبات رسمی و معتبر اکبرجوجه را مشاهده کنید. یکی از شعبات معتبر اکبرجوجه در شهر کلاردشت قرار دارد. رستوران اکبرجوجه کلاردشت که از رستوران های همیشه شلوغ و محبوب کلاردشت است، فقط غذای اکبرجوجه به همراه پیش غذاها و نوشیدنی ها را برای مشتریان خود سرو می کند و بخاطر اینکه تحت نظر شعبه اصلی فعالیت می کند، بهترین اکبرجوجه را در میان رستوران های کلاردشت دارد.

آدرس رستوران اکبرجوجه کلاردشت

رستوران اکبرجوجه در مقابل رستوران قصر طلایی که پیش تر به آن اشاره کردیم قرار دارد. برای مراجعه به رستوران اکبرجوجه ابتدا وارد شهر حسین کیف شده و سپس راهی منطقه ولبال در غرب حسین کیف شوید. در انتهای جاده مرزن آباد به کلاردشت، به میدان رسیده و در امتداد میدان هم وارد بلوار پاسداران می شوید. پس از طی کردن مسافتی 1.4 کیلومتری، در سمت راست خیابان و نزدیک به دادگستری کلاردشت، رستوران اکبرجوجه را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است در مقابل رستوران اکبرجوجه جای پارک مناسب وجود دارد اما در روزهای شلوغ، شاید مجبور شوید خودروی خود را کمی دورتر پارک نمایید.

شماره تماس رستوران اکبرجوجه کلاردشت: 52629042-011

ساعت کاری رستوران اکبرجوجه کلاردشت: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 23:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.50103023740629%2C51.15026894652302%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران اکبرجوجه کلاردشت

#7 رستوران میزبان کلاردشت

اگر جزء افرادی هستید که اهمیت چندانی به محیط رستوران نداده و غذا و کیفیتش را ترجیح می دهید، رستوران میزبان شاید یکی از بهترین رستوران های کلاردشت در این خصوص باشد. رستوران میزبان کلاردشت رستورانی دو طبقه است و از دکوراسیون معمولی اما در عین حال شیک برخوردار می باشد اما کیفیت غذاهای سرو شده در این رستوران قابل رقابت با اکثر رستوران های برتر کلاردشت بوده و به لطف این کیفیت بالا درکنار حجم و قیمت مناسب، به خوبی در میان گردشگران و حتی بومی های منطقه محبوب واقع شده است.

از نظر مشتریانی که قبلاً به رستوران میزبان کلاردشت مراجعه کرده اند، انواع کباب هایی که در این رستوران سرو می شوند چه از نظر قیمت چه از نظر مزه و حجم، حرفی برای گفتن باقی نمیگذارند و از طرفی، تماما غذاهای برنجی رستوران از برنج های ایرانی استفاده می شود که کیفیت و عطر جذابی دارند. همچنین در منوی رستوران هم انواع غذاهای محلی هم مشاهده می شود که آن ها هم بسیار لذیذ و محبوب هستند.

آدرس رستوران میزبان کلاردشت

رستوران میزبان کلاردشت در منطقه ولبال قرار دارد. ابتدا بعد از میدان، وارد خیابان پاسداران شوید و در چهارمین تقاطع، خیابان دور زده و مجدد در خیابان پاسداران به سمت جاده مرزن آباد، پس از مسافتی 200 متری رستوران را در سمت راست خیابان مشاهده خواهید کرد.

ساعت کاری رستوران میزبان کلاردشت: همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 23:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.50087104063894%2C51.15058464255467%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”537″ name=”رستوران میزبان کلاردشت”]

#8 رستوران شاندیز مشهد کلاردشت

رستوران شاندیز کلاردشت درواقع شعبه پنجم رستوران شاندیز مشهد است که در غرب استان مازندران قرار دارد. رستوران های انگشت شماری در کلاردشت وجود دارد که جزء لوکس ترین رستوران های منطقه باشند. رستوران شاندیز هم یکی از رستوران های لوکس کلاردشت است که تحت نظر شعبه مشهد رستوران شاندیز فعالیت می کند و به لطف آن، اگر به دنبال رستورانی هستید که بهتنری غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند، رستوران شاندیز بهترین انتخاب خواهد بود.

در رستوران، دکوراسیونی شیک و لوکس وجود دارد و به دلیل ظرفیت بالا، در برخی از روزها که افراد بسیاری به کلاردشت سفر می کنند، رستوران شاندیز به رستورانی شلوغ تبدیل خواهد شد. سرویس دهی در این رستوران یکی از بهترین ها در میان رستوران های کلاردشت بوده و تمام مشتریان هم از امکانات، خدمات و غذاهای ارائه شده در رستوران شاندیز رضایت بالایی داشتند. در منوی رستوران شاندیز انواع غذاهای ایرانی بخصوص انواع کباب ها و شیشلیک ها مشاهده می شود که شاید قیمت های بالاتری نسبت به سایر رستوران های کلاردشت داشته باشند اما بهترین کیفیت را دارند.

آدرس رستوران شاندیز مشهد کلاردشت

رستوران شاندیز کلاردشت در مجاورت هتل مارال قرار دارد که یکی از معروف ترین هتل های کلاردشت به شمار می رود. اگر در میان رستوران های کلاردشت میخواهید لحظات خطره انگیزی را در رستوران شاندیز برای خود رقم بزنید، در خیابان پاسداران به سمت دادگستری کلاردشت بروید تا هتل مارال را در نزدیکی دادگستری مشاهده کرده و تابلوی رستوران شاندیز را هم در مجاورت هتل ببینید.

شماره تماس رستوران شاندیز مشهد کلاردشت: 52622246-011

ساعت کاری رستوران شاندیز مشهد کلاردشت: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 23:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.50111465229197%2C51.150973605365905%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران شاندیز مشهد کلاردشت

#9 فست فود سیف برگر کلاردشت

بین کلی رستوران خوب با غذا های ایرانی و بخصوص محلی لذیذ که کلی هم طرفدار دارد، گاهی ایجاد تنوع و مراجعه به یکی از بهترین فست فود های کلاردشت هم خالی از لطف نیست. بین کلی فست فود کلاردشت، ما فست فود سیف برگر را پیشنهاد می دهیم، جایی که به نسبت سایر فست فود های خوب کلاردشت هم غذا های باکیفیت تری ارائه می دهد و هم از لحاظ کلی شامل محیطی خوب، قیمت های مناسب و خدمات سرویس دهی به مراتب شرایط بهتری دارد.

فست فود سیف برگر در سال 1372 افتتاح شده است. در آن سال، خانواده سیف، محمد علی سیف، همسر و فرزندانش فست فود سیف برگر را افتتاح کردند هرچند یک سال طول کشید تا فست فود افتتاح شود لذا سال 1373، سال شروع به کار فست فود سیف برگر بود. در این 30 سالی که از عمر فست فود می گذرد، آقای محمد علی سیف مدیریت رستوران، فرشید سیف مسئول ساندویچ و سالاد، فریبرز سیف مسئول پیتزا ها و هماهنگی های رستوران، خانم زیور مختارپور مصباح ناظر آشپزخانه و همچنین ارائه رسپی سس های مخصوص و لذیذ رستوران را برعهده داشتند و توانستند با شعار مشتریان ما، اعضای خانواده ما عنوان بهترین فست فود کلاردشت را از آن خود کنند. البته اگر به نام فست فود دقت کنید، سیف کلمه ای لاتین بوده و به معنای غذای سالم و سلامت هم می دهد.

در فست فود سیف برگر کلی غذای فست فودی سرو می شود. پیتزا های پرحجم و لذیذ، ساندویچ ها و برگر های متنوع، کلی پیش غذا از سیب زمینی ساده تا مخصوص و سالادهای مختلف و تمامی غذا ها هم از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند و چون نظارت سفت و سختی روی غذا ها وجود داشته باعث شده اینجا جایی باشد که بهترین غذا های فست فودی را میل کنید. مشتریان فست فود سیف برگر همیشه از غذا های رستوران راضی بودند و چون خدمات سرویس دهی حتی در روز های شلوغ سال به بهترین شکل ممکن ارائه شده و غذا ها هم با توجه به کیفیت و حجمشان از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند، بطور کلی، تا به حال هیچ مشتری ناراضی نبوده است.

تمامی غذا های لذیذ فست فود سیف برگر در محیطی دوست داشتنی و دلنشین ارائه می شود. میز و صندلی های چوبیف دکوراسیونی دوست داشتنی و تزئینات جالب مانند حضور موتور سیکلت آنتیک در مجموعه و شومینه ای بزرگ برای روز های سرد سال جلوه زیبایی را به محیط بخشیده اند. البته در محیط فست فود سیف برگر هم اینترنت بی سیم رایگان هم ارائه می شود که نسبت به بسیاری از فست فود ها و رستوران های کلاردشت مزیت محسوب می شود.

آدرس فست فود سیف برگر کلاردشت

فست فود سیف برگر در نزدیکی میدان فکوری در بلوار پاسداران قرار دارد و به عبارتی، اگر مبدأ را میدان فکوری در نظر بگیریم، کافیست در شرق میدان وارد خیابان پاسداران به سمت شرق شوید و فست فود سیف برگر در فاصله کمتر از 100 متری میدان قرار دارد. اگر در ایام خلوتی شهر به فست فود سیف برگر مراجعه کنید، در مقابل فست فود فضای پارک مناسبی هست اما در روز های شلوغ بخصوص برای ایام نوروز و تعطیلات چند روزه، به ندرت فضای پارک خوب در جلوی فست فود سیف برگر پیدا می شود لذا شاید نیاز باشد کمی دورتر پارک کنید.

شماره تماس فست فود سیف برگر کلاردشت: 52622390-011

ساعت کاری فست فود سیف برگر کلاردشت: از یکشنبه تا جمعه از ساعت صبح الی 2 بامداد و روز های شنبه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.4984768%2C51.1468568%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”538″ name=”فست فود سیف برگر کلاردشت”]

#10 رستوران وی سنسو کلاردشت

بیشتر رستوران های کلاردشت یا رستوران هایی با سرو غذا های محلی و ایرانی هستند یا غذا های فست فودی برای همین، جای خالی یک کافه رستوران با منویی متنوع از کلی غذای فرنگی در این شهر حس می شود. اینجاست که رستوران وی سنسو افتتاح شد و توانست به خوبی این جای خالی را پر کند. رستوران وی سنسو از نظر خیلی ها بهترین کافه رستوران کلاردشت است و مانندش در این شهر نیست. جایی بسیار شیک و دوست داشتنی با محیطی دلنشین هرچند در روز های آخر هفته و تعطیلات آنقدری که شلوغ می شود که به قولی، جای سوزن انداختن هم در این رستوران نیست.

رستوران وی سنسو یا کافه رستوران وی سنسو بین گردشگران با نام رستوران سنسو کلاردشت شناخته می شود البته رستوران گرد ها به خوبی با نام سنسو آشنا هستند چون جزء بهترین رستوران های تهران قرار دارد و جایی فوق العاده می باشد. اینجا هم به همان اندازه محبوب و بی نظیر است. رستوران دارای محیط های مختلفی می باشد به عبارتی، یک سالن بزرگ برای بخش رستوران هست که کلی میز و صندلی دارد، یک بخش کافه دارد که در آنجا مبلمان های راحتی قرار داده شده و قلیان هم در آنجا سرو می شود و اتاق وی آی پی برای برگزاری جشن ها و مراسم های خصوصی بخصوص تولد ها بی نظیر است و با پرداخت هزینه ورودی بخش وی آی پی، هم از خدمات و سرویس دهی وی آی پی برخوردار می شوید و هم اگر قصد برگزاری جشن تولد را دارید، رستوران به بهترین و زیباترین شکل ممکن اتاق را برای شما تزئین می کند.

رستوران سنسو کلاردشت یک کافه رستورانی تمام عیار است چون علاوه بر اینکه منویی متنوع دارد، از چند سالن و محیط برخوردار است، موسیقی زنده هم ارائه می دهد. مشتریان می توانند در روز های آخر هفته با پرداخت هزینه ورودی از موسیقی زنده رستوران هم برخوردار شود لذا به گفته مشتریان، وی سنسو بهترین کافه رستوران با موسیقی زنده در کلاردشت محسوب می شود. هر روز هفته، رستوران برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام آماده ارائه خدمات به مشتریان است و هر روز از ساعت 11 الی 12 می توانید برای وعده صبحانه به رستوران وی سنسنو کلاردشت مراجعه کنید. برای صبحانه، 9 بشقاب در منو مشاهده می شود که شامل صبحانه ایرانی، مکزیکی، انگلیسی، فرانسوی شکم پر، املت گوجه، سوسیس تخم مرغ، املت رول آلمانی، وافل ساده و وافل فول تاپینگ. علاوه بر آن، 5 مدل پنینی هم ارائه می شود. در کنار این صبحانه ها می توانید انتخاب کنید نوشیدنی شما چای باشد، قهوه یا آبمیوه طبیعی.

ولی بخش جذاب منوی رستوران وی سنسو غذا هایی است که برای دو وعده ناهار و شام ارائه می شود. سه مدل استیک هنگر، مرغ و سرآشپز، 5 بشقاب شامل چاپسویی سبزیجات، مرغ، فیله، سرآشپز و بشقاب لازانیا، 8 مدل پیتزا، مرغ عهای سوخاری به سبک آمریکایی و ایتالیایی، 6 مدل برگر، 4 مدل پاستا از پنه آلفردو تا پاستا میگو و آلتیمیت و کلی پیش غذا. برای پیش غذا، اگر میخواهید سیب زمینی سفارش دهید این امکان را دارید بخواهید سیب زمینی شما تنوری باشد یا سرخ کرده، ساده باشد یا با سس قارچ، بیکن و پنیر دیپ چدار. برحسب سلیقه هم سه مدل سالاد ساز با مرغ سوخاری، مرغ گریل شده و مخصوص را می توانید سفارش دهید.

تمامی غذا هایی که در رستوران سنسو ارائه می شوند بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجمی مناسب هستند. کیفیت در این رستوران حرف اول را می زند و برای همین هم هست که مشتریان همیشه راضی هستند. البته تمامی غذا ها علاوه بر این موارد، با خلاقیت تمام هم تزئین می شود تا حس خوبی را ارائه دهند. با این حال، شما در رستوران سنسو غذایی را میل می کند که باعث می شود نه تنها خاطره خوبی از آن برجای بماند بلکه هرموقع به کلاردشت سفر می کنید ترجیح می دهید یک وعده را در رستوران سنسو باشید. اما، بعد از یک وعده غذایی، دسری خوشمزه و تازه و نوشیدنی و گرم و سرد در کنار قلیان حسابی میچسبد و اینجاست که وارد بخش کافه رستوران سنسو می شوید و در منوی کافه ای رستوران دچار سردرگمی خواهید شد چون آنقدری تنوع هست که نمیدانید چی سفارش دهید.

در بخش کافه، 16 طعم قلیان، چند مدل بستنی، کیک، باقلوا، کنافه ترکی، 9 مدل چای و دمنوش، کلی شیک خوشمزه از شیک وانیل تا شیک کیت کت و اروئو، اسموتی، آبمیوه های طبیعی و نوشیدنی های یخی هست. اگر هم طرفدار نوشیدنی گرم و قهوه هستید، نوشیدنی های متنوعی هست که پایه آن ها یا قهوه می باشد یا شیر قهوه البته بطور کلی منوی نوشیدنی های سرد و گرم رستوران سنسو فقط به وعده ناهار و شام محدود نمی شود و شما هرموقع مراجعه کنید می توانید سفارش دهید و لذت ببرید.

آدرس رستوران وی سنسو کلاردشت

شما زمانی که در جاده مرزن آباد به کلاردشت هستید، این جاده را تا انتهایش طی می کنید تا در شهر کلاردشت به یک میدان برسید. در ادامه این میدان هم خیابان پاسداران قرار دارد. اما در ضلع شمالی میدان، خیابانی را مشاهده می کنید و می بایست وارد خیابان شوید تا پس از طی کردن مسافتی 1 کیلومتری به رستوران وی سنسو برسید. البته رستوران وی سنسو در ضلع مقابل خیابان قرار دارد و کمی جلوتر، مسیر دوربرگردان هست.

شماره تماس رستوران وی سنسو کلاردشت: 09113973880

ساعت کاری رستوران وی سنسو کلاردشت: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5111258%2C51.1565625%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”539″ name=”رستوران وی سنسو کلاردشت”]

#11 فست فود آسیو کلاردشت

فست فود سیف برگر تنها فست فود خوب کلاردشت نیست بلکه یک رقیبی دارد با نام فست فود آسیو که از نظر کیفیت غذایی حرف ها برای گفتن دارد و جزء بهترین فست فود های کلاردشت هم می باشد. فست فود آسیو در مجتمع تجاری شقایق قرار دارد و یکی از دلایل شلوغی فست فود هم به لطف همین مجتمع می باشد چون مجتمع معروف و بزرگی به شمار می رود و گردشگران بسیاری از آنجا بازدید می کنند برای همین بعد از یک خرید، صرف یک غذای فست فودی خوشمزه در فست فود آسیو خالی از لطف نیست.

محیط داخلی فست فود آسیو جایی همیشه شلوغ است و هرچند اگر در روز های خلوتی سال به فست فود آسیو مراجعه کنید متوجه می شوید که چقدر فضای داخلی زیباست و از تزئینات و دکوراسیون شیک و دوست داشتنی برای ایجاد محیطی دلنشین استفاده شده است. فست فود آسیو برای مشتریانش انواع پیتزا ها و برگر های آمریکایی بسیار باکیفیت و خوشمزه سرو می کند. تمامی غذا ها از مواد اولیه مرغوب تهیه شده اند و همچنین پرملات هم هستند تا حسابی سیر شوید. البته فرقی ندارد پیتزا میخواهید، ساندویچ، همبرگر یا غذا های سوخاری چراکه پیش غذا های خوشمزه فست فود آسیو را هم نباید از دست بدهید بخصوص سیب زمینی های تردی که مثل بیسکوئیت هستند.

فست فود آسیو از زمانی که افتتاح شده تاکنون توانسته به خوبی رضایت مشتریان را جلب کند چون هم محیطی زیبا و همیشه تمیز دارد، خدمات سرویس دهی حتی در شلوغ ترین روز های سال هم به بهترین شکل ممکن ارائه شده و غذا ها همیشه داغ به دست مشتری می رسد و هم خود غذا ها علاوه بر کیفیت بالا، مزه ای به یاد ماندنی و حجمی مناسب، از قیمت های خیلی خوبی هم برخوردار هستند.

آدرس فست فود آسیو کلاردشت

فست فود آسیو در مرکز خرید یا مجتمع تجاری شقایق قرار دارد. برای دسترسی به فست فود آسیو کافیست در شهر کلاردشت به انتهای جاده مرزن آباد به کلاردشت مراجعه کنید تا به میدان برسید. در ضلع شمالی میدان وارد خیابان شوید و کمتر از یک کیلومتر جلوتر و در آسنوی خیابان مجتمع تجاری شقایق و رستوران آسیو را مشاهده خواهید کرد. اما در صورتیکه خواستید در مقابل رستوران پارک کنید جلوتر دوربرگردان هست.

شماره تماس فست فود آسیو کلاردشت: 52628822-011

ساعت کاری فست فود آسیو کلاردشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب، ایام نوروز از ساعت 12 ظهر تا 3 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.5095677%2C51.1582161%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

فست فود آسیو کلاردشت

#12 رستوران گیلانی آویشو کلاردشت

در کلاردشت کم رستوران نیست که غذا های گیلانی ارائه می دهد و چون بیشتر رستوران های گیلانی کلاردشت هم رستوران های معروف و باکیفیتی هستند، همیشه با هم رقابت می کنند تا بهترین غذا ها و خدمات سرویس دهی را ارائه دهند. رستوران آویشو از دیگر رستوران های گیلانی خوب و محبوب در کلاردشت است که غذا های ناب شمالی را سرو می کند و به جرأت می توان گفت اگر بین رستوران های کلاردشت جایی را میخواهید که هم غذا های گیلانی سرو کند و هم غذا هایش حرف نداشته باشند بی شک روی رستوران گیلانی آویشو می توانید حساب باز کنید.

اگر ساکن تهران هستید، به غذا های گیلانی علاقه دارید و همیشه هم در حال گشت و گذار بین رستوران های خوب تهران هستید، قطعاً نام آویشو برای شما آشنا است. رستوران آویشو یک شعبه هم در تهران دارد و اگر گذرتان به منطقه تهرانپارس افتاد، در خیابان 154 شرقی می توانید به رستوران آویشو مراجعه کنید. شعبه دوم آویشو هم در کلاردشت قرار دارد و از نظر غذا و کیفیت و محیط کم و کاستی نسبت به شعبه تهران ندارد.

آویشو رستورانی خاص و متفاوت در کلاردشت است و برای همین هم هست که جزء برترین رستوران های کلاردشت می باشد. اینجا یک محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که با تمامی رستوران های کلاردشت متفاوت بوده و اگر بخواهیم رستورانی خاص در کلاردشت معرفی کنیم، قطعاً آن آویشو است حتی علاوه بر دکوراسیون و معماری زیبا، تزئینات جالبی هم در رستوران قرار داده شده مثلاً یک اتاقک میبینیم که یک پدربزرگ و مادربزرگ به سبک قدیمی در آنجا زندگی می کنند. سماور های قدیمی معروف که قابلمه غذا رویش قرار دارد و کرسی که در روز های سرد زمستان حسابی حال می دهد.

در این رستوران قرار است درکنار غذا های ایرانی مانند کباب و جوجه و غیره، کلی غذای شمالی و گیلانی ببینیم و چون غذا های رستوران آویشو آنقدری معروف هستند که نیاز به تعریف ندارند، تجربه ای به یاد ماندنی از طعم غذا های شمالی را برجای می گذارند. تمامی غذا ها در ظروف روحی سرو می شود که دوست داشتنی هستند. اینجا غذا هایی که سرو می شود حجمی قابل قبول دارند، از برنج های صد در صد ایرانی به صورت کته قالبی استفاده می شود که عطرش حسابی مستتان می کند و غذا ها هم بطور کلی از نسبت به این کیفیت بالا و مزه ای بی نظیر، قیمت های خیلی خوبی هم دارند. در ضمن اگر هم با خانواده یا دوستان مراجعه کردید، رستوران آویشو دارای دیس های چند نفره هم هست که به صرفه تر هستند.

رستوران آویشو دو مزیت هم نسبت به رستوران های کلاردشت بخصوص رستوران های گیلانی کلاردشت دارد. یکی اینکه اگر قصد برگزاری جشن تولد دارید، می توانید از قبل میز رزرو کنید و از خدمات اختصاصی رستوران هم برخوردار شوید. مورد دوم هم منوی نوشیدنی های گرم و سرد رستوران آویشو است که در کنار آن، دسرهای لذیذ هم سرو می شود. نوشیدنی های رستوران هم مثل غذا هایش خوشمزه و باکیفیت هستند و بعد از یک غذای سنگین گیلانی پیشنهاد می شود.

آدرس رستوران گیلانی آویشو کلاردشت

رستوران گیلانی آویشو در خیابان پاسداران کلاردشت قرار دارد. اگر از سمت غرب کلاردشت میخواهید به رستوران گیلانی آویشو مراجعه کنید، وارد خیابان پاسداران شوید تا به میدان فکوری برسید. از میدان فکوری وارد خیابان پاسداران به سمت شرق شوید تا پس از 500 متر، رستوران گیلانی آویشو را در سمت راست خیابان مشاهده کنید. اگر هم از سمت شرق میخواهید به رستوران مراجعه کنید، زمانی که وارد خیابان پاسداران می شوید کمی جلوتر از رستوران معروف اسماعیل سرآشپز وارد دوربرگردان شوید تا پس از 200 متر به رستوران برسید.

شماره تماس رستوران گیلانی آویشو کلاردشت: 09123085760

ساعت کاری رستوران گیلانی آویشو کلاردشت: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.500639%2C51.150313%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”534″ name=”رستوران آویشو کلاردشت”]

رزرو ویلا در کلاردشت

کلاردشت برخلاف بسیاری از شهرهای استان مازندران بخاطر اینکه فاصله زیادی تا دریا دارد و از طرفی، خبری از زمین های شالی در اطراف نیست، هوایی شرجی ندارد و چون منطقه ای ییلاقی محسوب می شود، یکی از خوش آب و هواترین شهرهای شمالی کشور محسوب می شود. برای اجاره ویلا در کلاردشت و اقامتی خاطره انگیز در این شهر، اگر به فکر اقامت در ویلا هستید در اطراف کلاردشت و مناطق ییلاقی ویلاها و سوئیت های بسیاری هست اما در خود کلاردشت و بخصوص شهر حسن کیف، بیشتر اقامتگاه هایی که به صورت روزانه اجاره داده می شوند آپارتمان ها و خانه های مبله هستند.

سوالات متداول

کدام رستوران بهترین صبحانه را در کلاردشت ارائه می دهد؟

رستوران وی سنسو بهترین صبحانه کلاردشت را ارائه می دهد.

بهترین رستوران های کلاردشت کدام ها هستند؟

رستوران های میزبان، شاندیز مشهد، البرز، محلی گیلدا و آرش رستورنا های خوب کلاردشت هستند.

فست فود های خوب کلاردشت کدام ها هستند؟

فست فود های آسیو و سیف برگر بهترین فست فود های کلاردشت هستند.

رستوران های قیمت مناسب کلاردشت کدام ها هستند؟

رستوران محلی گیلدا، سیف برگر، گیلانی آویشو و خلیفه رستوران های کلاردشت با قیمت مناسب هستند.