اجاره روزانه ویلاهای کلاردشت

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیبا ترین مناطق استان مازندران که به داشتن ویلاهای زیبا معروف می باشد کلاردشت بوده که در 48 کیلومتری چالوس واقع شده است. این منطقه مناظر زیبایی دارد و با داشتن آب و هوایی خنک معمولا تعداد افراد زیادی را به خود جذب می کند که به همین دلیل شما می توانید ویلاها و اقامتگاه های خوبی را در خود دارد. در این مقاله اطلاعات لازم برای اجاره ویلا در کلاردشت وجود دارد که بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در کلاردشت

کلاردشت یکی از مناطق معروف در خطه شمال کشور بوده که به دلیل داشتن مناظر فوق العاده جذاب و دیدنی مقصد بسیاری از گردشگران قرار می گیرد. این شهرستان در یک ناحیه کوهستانی واقع شده و به همین دلیل حتی در گرم ترین روزهای سال نیز رطوبت هوا کم است. آب و هوای خنک کلاردشت باعث شده تا سرمایه گذاران برای ساخت ویلا به این منطقه مراجعه نمایند و اقامتگاه های مختلفی را بسازند. همین موضوع نیز سبب شده تا شما بتوانید در این ناحیه ویلاها و آپارتمان هایی را بیابید که ویوی بسیار زیبایی دارند و در قیمت های مختلف اجاره داده می شوند و به همین دلیل می توانید با اجاره ویلا در کلاردشت یک اقامت خاطره انگیز را تجربه نمایید.

هزینه اجاره ویلا جنگلی در کلاردشت اواسط هفته از 700000 تومان و آخر هفته ها از 900000 تومان شروع می شود و با توجه به امکانات و گزینه هایی که مد نظر دارید این هزینه بالاتر خواهد رفت. ویلاهای جنگلی کلاردشت معمولا افراد زیادی را به خود جذب می کنند و به همین دلیل بهتر است این ویلاها را در سایت تماشا کنید و بعد یکی را انتخاب نمایید.

رزرو ویلا در کلاردشت

ویلاهای استخردار در کلاردشت

ویلاهای کلاردشت نیز همانند دیگر مناطق مازندران دارای استخر می باشند و این گزینه در تابستان مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد. ویلاهای استخردار کلاردشت به عنوان مهم ترین انواع ویلا در بین ویلاها شناخته می شوند و به همین دلیل بهتر است ابتدا نوع استخری را که مد نظر دارید انتخاب کرده و سپس برای رزرو آن اقدام نمایید. ویلاهای استخردار یا دارای استخر سرپوشیده هستند یا استخر روباز دارند. عمولا استخر های روباز در تابستان بیشتر کاربرد دارند و قیمتشان نیز در این فصل از ویلاهای دارای استخر سرپوشیده بیشتر است.

بعضی از ویلاها استخر با آب گرم ارائه می دهند که در زمستان نیز کاربرد دارند و شما می توانید از آن ها استفاده نمایید. نوع دیگری از ویلاها نیز هم استخر روباز دارند و هم استخر سر پوشیده که قیمت این نوع از ویلاها بیشتر از دو مورد قبلی است. این ویلاها بیشتر در زمره ویلاهای لاکچری شناخته می شوند و برای کسانی که به دنبال سفری اقتصادی هستند مناسب نمی باشد. برای اجاره ویلا استخردار در کلاردشت باید بدانید که هزینه این ویلاها اواسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان شروع شده و با توجه به نوع ویلای استخرداری که انتخاب می کنید این قیمت ها بالاتر خواهند رفت.

یک نوع دیگر از ویلاها وجود دارد که به آن استخر چهارفصل گفته می شود و در تعدادی از مناطق کشور ساخته شده است. این ویلاها دارای سقفی متحرک بر روی استخر هستند که همین موضوع باعث می شود تا هر موقع تمایل داشتید استخر را روباز استفاده کنید و در هوای سرد به صورت سرپوشیده که البته نباید این نکته را فراموش کنید که قیمت اجاره این نوع ویلاهای استخردار بسیار زیاد بوده و جزو ویلاهای لوکس محسوب می شوند. در کلاردشت هم چنین می توانید از کلبه هایی استفاده کنید که دارای استخر بوده و معمولا متقاضی زیادی دارند. هزینه اجاره کلبه در کلاردشت اوایل هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 1800000 تومان شروع می شود که شما می توانید با رزرو این نوع اقامتگاه ها از یک فضای چوبی و جنگلی متناسب با این منطقه کوهستانی بهره مند شوید.

ویلاهای لاکچری کلاردشت

یکی از مهم ترین ویلاهایی که در کلاردشت بسیار مورد توجه افراد می باشند ویلاهای لوکس یا لاکچری می باشند. این ویلاها به دلیل طراحی خود و هم چنین دارا بودن امکانات مختلف توانسته اند به بهترین و پر مخاطب ترین انواع ویلا تبدیل شوند. البته نباید این نکته را فراموش کرد که این نوع ویلاها معمولا هزینه بالایی دارند و به همین دلیل شاید برای بسیاری از افراد هم مناسب نباشد. از امکانات ویلاهای لاکچری در کلاردشت می توان به وجود آلاچیق، استخر، باربیکیو، میز بیلیارد، پینگ پنگ، سیستم صوتی، تراس، فوتبال دستی و… اشاره نمود.

هزینه اجاره ویلا لاکچری در کلاردشت اواسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 3000000 تومان آغاز می گردد. قیمت ویلاها با توجه به طراحی بنا، متراژ، موقعیت جغرافیایی و مواردی از این دست بالاتر خواهد رفت و بهتر است قبل از رزرو گزینه های مد نظرتان را لیست کنید و با توجه به آن ها به سراغ اجاره ویلا در کلاردشت بروید. اگر تمایل دارید برای رزرو ویلا لوکس در کلاردشت اقدام کنید بهتر است ابتدا توضیحات مربوط به ویلایی که انتخاب کرده اید را مطالعه نمایید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید.

ویلاهای لاکچری کلاردشت

نحوه اجاره اقامتگاه از سایت لوکس ویلا

در کلاردشت علاوه بر اقامتگاه های گفته شده آپارتمان هایی نیز وجود دارد که هزینه اجاره آن ها بسیار کمتر از ویلا هستند. این آپارتمان ها همانند دیگر اقامتگاه های کلاردشت ویوی خوبی دارند و بعضی از آن ها دارای تراس نیز می باشند. قیمت اجاره روزانه خانه در کلاردشت از 600000 تومان آغاز می شود و با توجه به این که در چه جایی آن را انتخاب کنید این هزینه بیشتر خواهد شد. برای انتخاب اقامتگاه خود کافیست به سایت لوکس ویلا مراجعه نمایید و از بخش مربوط به اجاره ویلا و سوئیت به صفحه کلاردشت از استان مازندران بروید. انواع ویلاها و اقامتگاه ها را می توانید از این صفحه مشاهده کنید و سپس با توجه به نوع اقامتگاهی که مد نظر دارید برای ررزو آن با پشتیبان های سایت لوکس ویلا تماس بگیرید. اگر در تعطیلات و روزهای شلوغ سال تمایل داشتید به این شهرستان بروید بهتر است برای اجاره ویلا در کلاردشت کمی زودتر اقدام نمایید تا گزینه مورد نظرتان توسط افراد دیگر رزرو نشود.