بهترین رستوران های رامسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

رامسر به عنوان غربی ترین شهر استان مازندران شناخته می شود که مرز ساحلی استان مازندران و گیلان بوده و همچنین بخشی از رامسر هم در استان گیلان قرار دارد. رامسر منطقه ای سرسبز با جاذبه های دیدنی جذاب، جنگل های بکر و سواحل بی نظیر است و در میان این ها، رستوران گردی هم یکی از خاطره انگیزترین تفریحات رامسر به شمار می رود چراکه در میان بهترین رستوران های رامسر، هم غذاهای محلی مازندران و هم غذاهای محلی گیلان سرو می شود. اگر شما هم میخواهید به رستوران گردی در رامسر بپردازید با ما همراه باشید تا در ادامه با برخی از بهترین رستوران های رامسر بیشتر آشنا شوید.

#1 رستوران آرارات رامسر

رستوران های رامسر یا محیطی لوکس و جذاب دارند، یا غذایی باکیفیت و خوش قیمت اما برخی از آن ها هم هردو را در خود جای داده اند. رستوران آرارات یکی از بهترین رستوران های رامسر برای افرادی است که به دنبال غذای باکیفیت هستند تا محیطی لوکس و با دکوراسیون های آنچنانی. رستوران آرارات که با نام تهیه غذای آرارات یا آشپزخانه آرارات شناخته می شود، جایی است که در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه به یکی از شلوغ ترین رستوران های شهر تبدیل شده و همچنین با اینکه امکان ارسال غذا هم دارد اما به لطف سفارش های بالا، اکثر سفارش ها با تاخیر ارسال می شوند.

رستوران آرارات غذاهایی ایرانی، دریایی و محلی را برای مشتریان خود سرو می کند که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جزء معدود رستوران هایی است که همه روزه مواد اولیه تازه و باکیفیت تهیه می کند تا غذاهای سرو شده توسط سرآشپزان مجرب رستوران، رضایت مشتریان را به خود جلب کند. همچنین در نظر داشته باشید غذاهای رستوران آرارات علاوه بر کیفیت و حجم مناسب، قیمت های خیلی خوبی هم دارند.

آدرس رستوران آرارات رامسر

رستوران آرارات در شرق رامسر واقع در بلوار آیت الله کاشانی قرار دارد. اگر در میان بهترین رستوران های رامسر، رستوران آرارات انتخاب شما برای وعده غذایی باکیفیت و لذیذ است، در شرق رامسر به سمت میدان رمک بروید و از طریق جاده ساحلی و بلوار رزاقی می توانید به این میدان دسترسی داشته باشید. در میدان رمک وارد بلوار کاشانی شوید بعد از 200 متر، جلوتر از خیابان امامزاده بی بی سکینه رستوران آرارات را مشاهده خواهید کرد اما در نظر داشته باشید رستوران آرارات در آنسوی خیابان قرار دارد.

شماره تماس رستوران آرارات رامسر: 55216669-011

ساعت کاری رستوران آرارات رامسر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 23:30

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.895290650539636%2C50.67900768220739%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”483″ name=”رستوران آرارات رامسر”]

#2 رستوران برادران رامسر

در میان صدها رستوران، کافه و غیره در شهر رامسر، رستوران برادران یکی از قدیمی ترین رستوران های رامسر و به همین دلیل، نه تنها ساکنین منطقه بلکه اکثر گردشگرانی که به رامسر سفر می کنند این رستوران را به خوبی میشناسند. رستوران برادران رامسر در طول نیم قرن سابقه ای که دارد، توانسته با ارائه غذاهای متنوع، لذیذ و باکیفیت خود را در میان بهترین رستوران های رامسر قرار دهد.

با اینکه رستوران برادران از بهترین رستوران های رامسر به شمار میرود اما این رستوران همچنان ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده و خبری از دکوراسیون شیک و لوکس و غیره نیست اما دکوراسیون رستوران را می توان در سطح مطلوبی در نظر گرفت. محیط رستوران بزرگ بوده و ظرفیتی نزدیک به 300 نفر دارد و روزهای آخر هفته و روزهای تعطیلات که افراد بسیاری به رامسر سفر می کنند، مملو از مشتری شده و جای سوزن انداختن هم در این رستوران وجود ندارد اما این موضوع باعث شده اکثر مشتریانی که طی این ایام به رستوران برادران رامسر مراجعه می کنند از نحوه سرویس دهی ناراضی باشند.

با مراجعه به منوی رستوران برادران رامسر، با تنوعی از غذاهای ایرانی روبرو می شویم که شامل انواع کباب ها، خورشت ها و غیره می باشد و در کنار این غذاها هم انواع غذاهای محلی شمال هم به چشم میخورد. تمامی غذاها در طول این چند سال کیفیت بالای خود را حفظ کرده اند و قیمت های نسبتاً مناسبی هم دارند هرچند مشتریانی بودند که میگویند قیمت های غذاها بالا می باشد.

آدرس رستوران برادران رامسر

رستوران برادران رامسر هم در شرق این شهر زیبا و دیدنی قرار دارد و برای دسترسی به رستوران، می بایست وارد بلوار رزاقی شوید و در انتهای بلوار قبل از اینکه به میدان رمک برسید، رستوران را در سمت راست بلوار مشاهده کنید. همچنین از طریق جاده ساحلی و بلوار آیت الله کاشانی هم امکان دسترسی به میدان رمک و رستوران برادران رامسر هم وجود دارد. لازم به ذکر است در روزهای شلوغ که جمعیت زیادی را در رستوران مشاهده می کنید، در صورتیکه با خودروی شخصی میخواهید به رستوران مراجعه کنید می بایست خودروی خود را در فاصله دورتری از رستوران پارک کنید.

شماره تماس رستوران برادران رامسر: 55222492-011

ساعت کاری رستوران برادران رامسر: همه روزه از ساعت 6 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.899136224729126%2C50.67112947227155%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”482″ name=”رستوران برادران رامسر”]

#3 رستوران کدبانو رامسر

رستوران کدبانو یا باغ رستوران کدبانو رامسر، یکی از بهترین رستوران های سنتی رامسر است و اگر در شرق منطقه رامسر هستید و به دنبال باغ رستورانی دنج و خوب میگردید، بی شک رستوران کدبانو می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد از طرفی چون باغی جذاب دارد جای دارد به عنوان یکی از بهترین باغ رستوران های رامسر هم اینجا را معرفی کرد. رستوران کدبانو رامسر در نزدیکی مرکز خرید آرامش، یکی از معروف ترین مراکز خرید رامسر قرار دارد و اگر بعد از یک خرید و گشت و گذار طولانی به دنبال رستورانی دنج و باصفا هستید تا خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید می توانید با کمتر از 500 متر رانندگی، به رستوران کدبانو برسید.

باغ رستوران کدبانو محیطی سرسبز و دلنشین دارد و در حیاط رستوران هم آلاچیق های مختلفی مشاهده می شود که دارای ظرفیت های مختلف بوده و می توانید از قبل هم آلاچیق مورد نظر خود را رزرو کنید. لازم به ذکر است امکان رزرو برای برگزاری جشن تولد هم در این باغ رستوران وجود دارد و تزئین آلاچیق هم برای مشتریان انجام می شود. اما درکنار آلاچیق ها، رستوران کدبانو دارای محیط سرپوشیده هم می باشد که ظرفیت بالایی داشته و همیشه هم شلوغ است. در محیط سرپوشیده رستوران کدبانو رامسر با دکوراسیون شیکی روبرو می شویم که در میان جمعیت شلوغ رستوران پنهان شده است.

اما می رسیم به مهم ترین دلیل قرارگیری رستوران کدبانو در میان بهترین رستوران های رامسر که منوی غذایی متنوع، باکیفیت و خوش قیمت است. رستوران کدبانو رامسر انواع غذاهای ایرانی و محلی را برای مشتریان خود سرو می کند و تمامی غذاها علاوه بر استفاده از مواد اولیه باکیفیت، توسط سرآشپزان مجرب سرو شده و با خلاقیت قابل توجه هم تزئین می شوند. بااینکه غذاها از حجم مناسب، طعمی خاطره انگیز و کیفیت مطلوبی برخوردار هستند و سرویس دهی هم به نحو احسنت ارائه می شود اما مشتریانی هم بودند که از نظر آن ها، قیمت غذاها نسبت به محیط، کیفیت و حجم بالا می باشد.

آدرس رستوران کدبانو رامسر

از میدان رمک که وارد جاده ساحلی می شوید، پس از طی کردن مسیری کمتر از 200 متر، رستوران کدبانو را در سمت راست جاده مشاهده می کنید. برای دسترسی به میدان رمک و جاده ساحلی از مسیرهایی همچون بلوار آیت الله کاشانی و بلوار رزاقی می توان استفاده کرد. رستوران قبل از خیابان قاسم رمکی قرار دارد و همچنین حتی در روزهای شلوغ سال هم جای پارک به راحتی در نزدیکی رستوران یافت می شود.

شماره تماس رستوران کدبانو رامسر: 55221750-011

ساعت کاری رستوران کدبانو رامسر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 23:45

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.90152604562343%2C50.67205692086427%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”481″ name=”رستوران کدبانو رامسر”]

#4 کافه رستوران روماک

اگر در سفر به رامسر و گشت و گذار میان رستوران ها به دنبال کافه رستورانی شیک و معروف هستید که غذاهای باکیفیتی را برای مشتریان خود سرو کند و همچنین، در میان بهترین رستوران های رامسر قرار داشته باشد، کافه رستوران روماک قطعاً یکی از بهترین ها خواهد بود. کافه رستوران روماک از معدود کافه رستوران های رامسر است که مشتریان آن از نحوه سرویس دهی و غذاهایش کاملاً راضی بوده و به گفته آن ها، هزینه پرداختی نسبت به کیفیت، حجم، محیط و غیره کاملاً ارزشش را دارد.

با اینکه نام کافه بر روی رستوران روماک قرار داده شده است اما خبری از انواع فست فودها و غذاهای ایتالیایی همانند کافه رستوران های دیگر در این کافه رستوران نیست و تنها انواع غذاهای ایرانی و نوشیدنی های مختلف در کافه رستوران روماک سرو می شود. غذاها و بخصوص انواع کباب ها بسیار لذیذ هستند و درکنار آن، قیمت های بسیار خوبی هم دارند. از طرفی، کافه رستوران روماک محیط جذاب و دوست داشتنی دارد و لحظات خاطره انگیزی را برای مشتریان خود رقم می زند. لازم به ذکر است اگر قصد برگزاری جشن تولد در یکی از بهترین رستوران های رامسر را دارید، کافه رستوران روماک علاوه بر امکان رزرو، تزئین میز را هم انجام می دهد.

آدرس کافه رستوران روماک

کافه رستوران روماک در شرق رامسر و ابتدای جاده ساحلی قرار دارد. برای دسترسی به رستوران اگر در شرق رامسر هستید، به میدان رمک رسیده و وارد جاده ساحلی شوید و بعد از خیابان قاسم رمکی رستوران را در آنطرف جاده مشاهده می کنید. اگر هم از میدان شهید عباس منفرد واقع در بلوار لات محله وارد جاده ساحلی می شوید، بعد از طی کردن مسیری چند کیلومتری، در انتهای جاده می توانید رستوران را مشاهده کنید. در جلوی رستوران هم جای پارک وجود دارد و حتی در روزهای شلوغ سال هم می توانید به راحتی جای پارک مورد نظر خود را پیدا کنید.

شماره تماس کافه رستوران روماک: 55220977-011

ساعت کاری کافه رستوران روماک: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.903332478080586%2C50.66998337935339%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

کافه رستوران روماک رامسر

#5 رستوران سنتی آبشار رامسر

رستوران های رامسر از محیط های جذاب و دوست داشتنی با تنوعی از غذاها و نوشیدنی های مختلف، همیشه شلوغ هستند و مشتریان بسیاری دارند. در میان رستوران های رامسر اما، افرادی هستند که به دنبال رستورانی متنوع بوده و میخواهند گشت و گذاری هم میان رستوران های سنتی رامسر با آلاچیق های مختلف داشته باشند. در شهر رامسر، رستوران سنتی آبشار یکی از بهترین باغ رستوران های رامسر است که با ارائه خدمات مطلوب و غذاهای باکیفیت جای دارد در میان بهترین رستوران های رامسر قرار گیرد.

رستوران سنتی آبشار همانطور که از نامش مشخص است، محیطی سنتی و زیبا داشته و دارای آلاچیق های مختلفی در باغ سرسبزش می باشد. آلاچیق ها ظرفیت های مختلفی دارند و برای روزهای شلوغ سال که رستوران مملو از مشتری می شود، می توانید از یک هفته قبل از تاریخ مراجعه خود، آلاچیق مورد نظر را رزرو کنید. در این رستوران، انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها، خورشت ها و همچنین غذاهای محلی شمال کشور سرو می شود که نسبت به کیفیت و حجم، قیمت های بسیار خوبی هم دارند. همچنین همانند اکثر رستوران های سنتی رامسر، در رستوران آبشار هم سرویس چای و قلیان برای مشتریان سرو می شود.

آدرس رستوران سنتی آبشار رامسر

برای دسترسی به رستوران سنتی آبشار رامسر در بلوار معلم یا جاده سیاهکلرود به مازندران وارد میدان معلم شوید و بعد از اینکه وارد جاده ساحلی شدید، رستوران را در مجاورت هتل آپارتمان ترنج مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران سنتی آبشار رامسر: 09224017652

ساعت کاری رستوران سنتی آبشار رامسر: همه روزه از ساعت 9:30 الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.906776778019086%2C50.66635414894787%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران سنتی آبشار رامسر

#6 رستوران سرآشپز رامسر

اگر به صورت خانوادگی یا جمع دوستانه به رامسر سفر می کنید و به دنبال رستورانی هستید که غذاهای رنگارنگ و خوشمزه ایرانی را برای شما سرو کند و از طرفی، میخواهید رستوران دارای میزهایی با ظرفیت بالا باشد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران سرآشپز بیاندازید. رستوران سرآشپز از جمله رستوران هایی است که شاید با مشاهده رستوران از بیرون، تصور کنید با رستورانی قدیمی و با محیطی نامساعد روبرو هستید اما هنگامی که وارد رستوران می شوید، با دکوراسیونی مطلوب به همراه تزئینات مختلف روبرو می شوید.

رستوران سرآشپز در میان رستوران های رامسر از نظر کیفیت غذا، حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد و هرکس که تا به حال غذاهای لذیذ رستوران را تجربه کرده، از کیفیت بالای غذاها، سرویس دهی مطلوب و قیمت های مناسب راضی بوده است. رستوران سرآشپز رامسر برای مشتریان خود، غذاهای ایرانی و برخی از غذاهای محلی شمال را سرو می کند. تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و همچنین سرآشپزهای مجربی این غذاها را برای مشتریان رستوران سرو می کنند تا مشتریان، طعمی خاطره انگیز را در این رستوران تجربه کنند. طبق نظر مشتریان، انواع کباب هایی که در رستوران سرو می شوند نسبت به سایر غذاها جذاب تر هستند.

آدرس رستوران سرآشپز رامسر

رستوران سرآشپز رامسر در شرق منطقه نارنج بن قرار دارد. گردشگرانی که در میان بهترین رستوران های رامسر میخواهند به رستوران سرآشپز مراجعه کنند کافیست از میدان امام خمینی وارد جاده سیاهکلرود به مازندران شوند و پس از طی کردن مسیری 850 متری با عبور از بلوار طالقانی، رستوران را در سمت راست جاده مشاهده کنند. لازم به ذکر است در روزهای عادی هفته و ایام خلوتی رامسر، جای پارک به راحتی در نزدیکی رستوران یافت می شود اما در روزهای آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری به رامسر سفر می کنند، احتمال اینکه در نزدیکی رستوران جای پارک مناسب پیدا نکنید زیاد است.

شماره تماس رستوران سرآشپز رامسر: 55229725-011

ساعت کاری رستوران سرآشپز رامسر: همه روزه از ساعت 9:30 الی 23:55

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.91709744273119%2C50.6502911489246%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران سرآشپز رامسر

#7 رستوران دوستان رامسر

در اکثر رستوران های رامسر، انواع کباب ها با کیفیت ها و قیمت های مختلف برای مشتریان سرو می شوند اما کمتر جایی پیدا می شود که به لطف کباب های بی نظیرش معروف شده باشد. رستوران دوستان امیر از جمله این رستوران ها است با اینکه در منوی غذایی رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی به چشم میخورد اما به لطف کباب ها و کته کباب های لذیذی که سرو می کند در میان مردم معروف شده و افرادی بسیاری به این رستوران مراجعه می کنند تا فقط طعم بی نظیر کباب های رستوران را بچشند.

رستوران دوستان رامسر از رستوران هایی است که مشتریان ثابت خود را دارد. با اینکه رستوران از محبوب ترین رستوران های رامسر است اما دکوراسیونی لوکس و دیدنی نداشته و تنها میز و صندلی های شیک، دیوارهایی با تابلوهای مختلف و نورپردازی دلنشین دارد. محیط رستوران نسبتاً ظرفیتی 50 نفره دارد و در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه به رستورانی شلوغ تبدیل خواهد شد. در منو رستوران دوستان رامسر هم همانطور که پیش تر گفتیم، غذاهای ایرانی، محلی و انواع کباب ها مشاهده می شود که کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی دارند.

آدرس رستوران دوستان رامسر

رستوران دوستان در شمال منطقه نارنج بن قرار دارد. برای دسترسی به این رستوران از سمت میدان امام خمینی می بایست وارد جاده ساحلی شده و به چهارراه طالقان برسید و سپس با دور زدن، وارد جاده ساحلی به سمت میدان امام خمینی شده و پس از 300 متر، رستوران را مشاهده کنید. همچنین فاصله رستوران دوستان رامسر از میدان رمک واقع در شرق رامسر هم نزدیک به 3.5 کیلومتر می باشد.

شماره تماس رستوران دوستان رامسر: 55261012-011

ساعت کاری رستوران دوستان رامسر: رستوران دوستان رامسر به صورت شبانه روز باز است.

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.92109965462913%2C50.645449812267756%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران دوستان رامسر

#8 رستوران خاورخانم رامسر

گل سرسبد بهترین رستوران های رامسر، رستوران خاورخانم است با اینکه جزء بهترین رستوران های ساحلی نیست و در منطقه جنگلی قرار دارد. رستورانی که غذاهایش را در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد و اگر یکبار به رستوران مراجعه کنید، مشتری ثابت این رستوران خواهید شد. رستوران خاورخانم یکی از رستوران های قدیمی رامسر است که جنجالی به پا کرد و جرات می توان گفت امروزه، شلوغ ترین رستوران رامسر به حساب می آید.

خاور جوربنیان معروف به خاور خانم، شخصی است که از سن 25 سالگی وارد کار رستوران داری شد. ایشان متولد روستای سولات شهرستان رامسر بوده و در شهر قزوین زندگی میکرده است اما بعد از مدتی و انجام کارهای مختلف از جمله منشی دفتر و غیره با همسر خود به سرولات، زادگاهشان برمیگردد و خانه قدیمی که در آنجا داشتند را بازسازی کرده و ادامه زندگی را در آن روستا سپری می کنند. ماجرای رستوران خاورخانم از دو توریست شروع می شود. در یکی از روزهای خوش آب و هوا و بارانی سال، دو توریست بخاطر شدت باران مجبور می شوند به خانه خاورخانم پناه بیاورند. خاور خانم که دست پخت آشپزی اش حرف نداشت برای آن ها غذاهای لذیذی را سرو می کند و این کار، باعث شروع کسب و کار خاور خانم می شود.

دو توریست که زوج جوانی هم بودند، بعد از اینکه خانه خاور خانم را ترک می کنند شروع به تبلیغات برای خاورخانم کرده و روز به روز مشتریان خاورخانم افزایش پیدا می کند. او مجبور بود خانه قدیمی خود را به رستوران تبدیل کند تا پذیرای مشتریانش باشد و بعد از چند سال تلاش، بالاخره خانه خود را بازسازی کرده و یکی از بهترین رستوران های رامسر افتتاح می شود. رستوران خاورخانم امروزه نه تنها یکی از معروف ترین رستوران های رامسر به شمار می رود بلکه از معدود رستوران هایی است که غذاهای لذیذ و خاطره انگیز را به همراه چشم انداز زیبا از جنگل ها و کوه های سرسبز اطراف برای مشتریانش سرو می کند. رستوران خاورخانم شاید محیطی لوکس و با دکوراسیون های آنچنانی نداشته باشد، اما بی شک غذایی که سرو می کند را در هیچ رستوران دیگر پیدا نخواهید کرد.

آدرس رستوران خاورخانم رامسر

اگر بین بهترین رستوران های رامسر، رستوران خاورخانم را برای ثبت بهترین خاطرات رستوران گردی در این شهر انتخاب کرده اید، بهترین راه برای دسترسی به رستوران مراجعه به غرب رامسر و منطقه چابکسر است. در این منطقه کافیست وارد جاده روستای سرولات شوید و در انتهای جاده به میدانی می رسید و کافیست خروجی سمت راست را انتخاب کرده و مسیر را تا انتها ادامه دهید تا در نهایت به رستوران خاورخانم برسید.

شماره تماس رستوران خاورخانم رامسر: 09113444934

ساعت کاری رستوران خاورخانم رامسر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 17:00

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.95041803238371%2C50.54026816847854%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”480″ name=”رستوران خاور خانم رامسر”]

#9 رستوران سر سخت

به شهر رامسر سفر کردید و قرار است گشت و گذاری بین بهترین رستوران های رامسر داشته باشید اما به دنبال رستورانی هستید که غذا های ایرانی و محلی باکیفیت و خوشمزه را در محیطی شکیل و زیبا سرو کند، رستوران های زیادی هست و سر سخت یکی از آن ها می باشد. محیط رستوران سر سخت تم مدرن و ساده اما در حین حال شیک دارد و یکی از مزیت هایش، فاصله خوبی میز و صندلی ها هم از همدیگر می باشد تا مشتریان به راحتی با هم گفتگو داشته باشند.

رستوران سر سخت رامسر دو مدل غذای ایرانی و محلی سرو می کند. غذا های ایرانی بیشتر انواع کباب کوبیده و جوجه، شیشلیک، چنجه، فیله و غیره هستند که به صورت پیش فرض با برنج صد در صد ایرانی سرو می شوند اما در صورتیکه بخواهید خوراک باشد، می بایست به گارسون اعلام کنید. همینجا هم بگوییم رستوران سر سخت یک مزیت خوب برای سخت پسند ها دارد و برخلاف بسیاری از رستوران های رامسر، مشتریان این امکان را دارند که غذا طبق سلیقه یا ذائقه شان باشد یعنی برشته تر باشد، آبدار باشد و غیره. قیمت غذا های رستوران سر سخت رامسر شاید در نگاه اول شما را متعجب کند چون غذا ها از قیمت های بالاتری نسبت به دیگر رستوران های خوب رامسر برخوردار هستند اما اگر بخواهیم کیفیت، حجم و مزه آن ها را هم در نظر بگیریم، در کنار امکان سفارش سازی آن ها کاملاً معقول به نظر می رسند.

در رستوران سر سخت رامسر اگر مراسمات خصوصی دارید یا قرار است جلسات کاری داشته باشید، حتماً از دور روز قبل باید رزرو کنید تا خدمات به بهترین شکل مهیا شود.

آدرس رستوران سر سخت رامسر

رستوران سر سخت در شرق رامسر و بعد از روستای کتالم قرار دارد اما برای اینکه به راحتی بتوانید به رستوران دسترسی داشته باشید، مسیر را اینگونه می گوییم: در هر کجای رامسر که هستید وارد جاده اصلی می شوید و مسیر را به سمت شرق ادامه می دهید تا به روستای سادات شهر برسید. بعد از روستای سادات شهر یک میدان هست که به دو راهی کتالم معروف می شود و در سمت راستش هم بلوار 22 بهمن واقع شده است. از این میدان مسافتی 1.5 کیلومتری را طی می کنید و پمپ بنزین کافه نژاد را مشاهده می کنید و رستوران سر سخت بعد از این پمپ بنزین قرار دارد.

شماره تماس رستوران سر سخت: 55247747-011

شماره تماس کترینگ سر سخت: 55252500-011 و 55252600-011

ساعت کاری رستوران سر سخت: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.88301180286681%2C50.73822066700122%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”471″ name=”رستوران سرسخت رامسر”]

#10 رستوران عمو رجب جواهرده

روستای جواهرده را کسی نیست نشناسد. جایی که خوراک طبیعت گردی است و جنگل های بکر و بسیار دلنشینی دارد. جاده ای که شما را از شهر رامسر به روستای جواهرده می رساند یکی از سرسبزترین و زیباترین جاده های شمالی کشور به شمار میرود و جایی مانند جاده چالوس می باشد. حتی همانند جاده چالوس کلی هم رستوران و باغ رستوران در نقاط مختلف جاده است که تعداد انگشت شماری از آن ها باکیفیت و محبوب هستند و جای دارد بین بهترین رستوران های جنگلی رامسر قرار گیرند. یکی از همین رستوران های انگشت شمار، رستوران عمو رجب است.

شخصی بود که بین اهالی، او را عمو رجب صدا می زدند. او و همسرش تصمیم گرفت رستوران عمو رجب را در جاده جواهرده افتتاح کند با این هدف که رستورانی باکیفیت و خوب در این جاده باشد. کیفیت و مشتری مداری حرف اول را در این رستوران می زند برای همین هم هست که تمامی مشتریان رستوران عمو رجب از همه چی این رستوران راضی هستند. امروزه عمو رجب فوت کرده و همسرش مدیریت رستوران را برعهده دارد. اینجا یک کلبه رستوران است درواقع، رستورانی چوبی با محیطی دلنشین می باشد که به صورت یک کلبه دو طبقه ساخته شده. رستوران در فضایی باغ مانند قرار دارد و حتی در روز های شلوغ سال هم در محوطه باغ، فضای پارک مناسب برای مشتریان هست. البته ناگفته نماند اگر بین بهترین رستوران های ساحلی رامسر، رستورانی را میشناسید که از ویو زیبا و ساحل اختصاصی برخوردار است، عمو رجب در نقطه مقابلش واقع در بخش جنگلی می باشد.

در رستوران عمو رجب مثل سایر رستوران های رامسر غذا های ایرانی و محلی سرو می شود. ایرانی ها فقط انواع کباب هستند اما برای غذا های محلی، دستتان در منو باز است و هر غذایی از ماهی سفید و قزل آلا که صید روز هستند تا انواع غذا های شکم پر در اینجا سرو می شود. از نظر مشتریان بسیاری، غذا های رستوران عمو رجب بین رستوران های جواهرده، بهترین هستند و بین رستوران های خوب رامسر، جزء خوب ها قرار میگیرد. همچنین غذا ها علاوه بر کیفیت خوب، قیمت های منطقی هم دارند. هرکسی که تجربه رستوران عمو رجب جواهرده را داشته به همه پیشنهاد کرده دوغ محلی، ماست چکیده محلی و چای ذغالی رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهند بخصوص چای ذغالی زمانی که هوا بارانی و خنک است.

آدرس رستوران عمو رجب جواهرده

رستوران عمو جرب از نامش پیداست که در جاده جواهرده قرار دارد. اما چجوری به رستوران دسترسی داشته باشیم؟ این رستوران در کیلومتر 18 جاده جواهرده قرار دارد و در کیلومتر 18، یک پیچی را میبینید که از طریق آن به آبشار راشنه هم دسترسی دارید. رستوران در اینجا قرار دارد و ورودی آن مشخص است.

شماره تماس رستوران عمو رجب جواهرده: 55260324-011

ساعت کاری رستوران عمو رجب جواهرده: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8821952%2C50.5547904%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
رستوران عمو رجب رامسر

#11 کافه هفت

تصمیم گرفتیم بین بررسی رستوران های رامسر بخصوص رستوران های خوب رامسر، نگاهی هم به کافه ها بیاندازیم چون جدیداً کافه های خوب در رامسر روز به روز بیشتر می شود و چه جایی هم بهتر از یک کافه برای سپری کردن اوقات فراغت و لذت بردن از آرامش. کلی بررسی در این شهر داشتیم تا ببینیم کدام کافه ها بین جوانان و گردشگران محبوب تر هستند و به کافه هفت رسیدیم. کافه هفت از جمله کافه های بی نظیر و دوست داشتنی در رامسر است و امروزه پاتوق محبوب میان جوانان به شمار می رود.

کافه هفت با بسیاری از کافه های رامسر تفاوت دارد چون اینجا یکی از متنوع ترین و جذاب ترین منو ها را دارد برخلاف کافه های دیگر که بیشتر نوشیدنی گرم و سرد دارند. کافه هفت محیطی دوست داشتنی و صمیمی دارد و کاملاً با آنچه که جوانان دوست دارند مطابقت دارد. طراحی شیک، کتابخانه، بازی های فکری، تزئینات شکیل و جوان پسند اینجا را به کافه ای خاص در رامسر تبدیل کرده اند.

دلیل مهمی که کافه هفت را تصمیم گرفتیم بین رستوران های رامسر معرفی کنیم غذا ها و نوشیدنی هایی است که در اینجا سرو می شود. کاری با بخش نوشیدنی های کافه هفت نداریم که دو بخش سرد و گرم دارند و در هر بخش هم کلی نوشیدنی مختلف هست. از آنجایی که کافه هفت همه روزه از ساعت 10 صبح است و وعده صبحانه را هم سرو می کند، منوی کافه دارای دو بخش وعده های صبحانه و ناهار و شام دارد. وعده های صبحانه ایرانی، فرانسوی، انگلیسی، مکزیکی و غیره تنها بخشی از بشقاب های صبحانه کافه هستند و انواع پنینی و غذا های فست فودی هم برای صبحانه سرو می شود.

برای ناهار و شام، چند مدل پاستای خوشمزه و پرحجم، ساندویچ های تست، انواع برگر، چند مدل سیب زمینی برای پیش غذا، نان سیر و غیره ارائه می شود. در قسمت همبرگر ها، برگر هایی مشاهده می شود که نان روی برگر درواقع یک پیتزا است به علاوه، خود کافه هم غذا های اختصاصی دارد که بسیار خوشمزه و جالب هستند برای همین است که کافه هفت نسبت به کافه های رامسر، جایی خاص و دوست داشتنی می باشد. تمامی غذا ها و نوشیدنی های کافه هفت قیمت هایی بسیار مناسب و عرف یک کافه خوب و باکیفیت را دارند اما کیفیت و مزه آن ها خاطراتی به یاد ماندنی را برجای می گذارند.

آدرس کافه هفت رامسر

کافه رامسر در بخش شرقی شهر قرار دارد و اگر در بخش شرقی شهر هستید، از طریق میدان وارد جاده اصلی یا بلوار امام خمینی شوید و با طی کردن مسافتی 850 متری، کافه هفت را مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که کافه هفت یکی از بهترین کافه های رامسر به شمار میرود، در ایام شلوغی سال بخصوص ایام عید نوروز پیدا کردن جای پارک در نزدیکی کافه دشوار خواهد بود.

شماره تماس کافه هفت رامسر: 55228010-011

ساعت کاری کافه هفت رامسر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب
[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.905818%2C50.6658761%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

کافه رستوران هفت رامسر

#12 پیتزا شب رامسر

در رامسر هوس پیتزا و غذای فست فودی کردید یا از غذا های ایرانی و محلی خسته شدید و به دنبال تنوع هستید، فست فود های بسیاری در رامسر است که بیشترشان معروف و همیشه شلوغ هستند چون غذا های فوق العاده و با قیمت های عالی ارائه می دهند. بین تمامی فست فود های رامسر، پیتزا شب جایی است که نباید از دستش دهید و حتی پیشنهاد می کنیم اگر اولین بار است که میخواهید تجربه فست فود در رامسر را داشته باشید حتماً پیتزا شب اولویت شما باشد.

فست فود پیتزا شب بین جوانان حسابی محبوب شده و آن هایی که یکبار غذا هایش را امتحان کردند به مشتری ثابت رستوران تبدیل شده اند. پیتزا شب از فست فود های شلوغ رامسر به شمار میرود و جایی است که دو محیط روباز و سرپوشیده را برای مشتریانش در نظر گرفته و محیط سرپوشیده هم دو طبقه دارد. محیط سرپوشیده رستوران با اینکه طراحی و دکوراسیونی زیبا و شکیل دارد اما انقدر این فست فود شلوغ است که چندان به چشم نمی آید. همچنین در این محیط سر و صدای شلوغی جمعیت کمی آزار دهنده می باشد. بخش روباز پیتزا شب بین مشتریان محبوب تر است چون هم خلوت تر می باشد و هم از هوای دوست داشتنی رامسر بهرمند می شوید. اگر شما هم تصمیم دارید در بخش روباز بنشینید، نگران آفتاب سوزان تابستان های رامسر نباشید چون تمامی میز ها دارای چتر هستند.

در فست فود پیتزا شب چه غذا هایی را می توان سفارش داد؟ منوی این رستوران شامل دسته بندی پیتزا، همبرگر، ساندویچ و پیش غذا است. بخش پیش غذا چند مدل سیب زمینی دارد و به همراه سالاد های مختلف. در بخش غذای اصلی، 15 مدل پیتزا و یک مینی پیتزا دارد تا بسته به ذائقه و سلیقه خود، هرکدام را که میخواهید انتخاب کنید. 11 مدل برگر و کلی ساندویچ گوشتی و مرغی هم برای عاشقان ساندویچ در پیتزا شب ارائه می شود. همچنین اگر خواستید می توانید تمامی غذا های پیتزا شب را هم به صورت بیرون بر سفارش دهید.

پیتزا شب رامسر جایی است که غذا هایش حرف ندارد و همه را تا به حال راضی نگه داشته اما این غذا ها ارزان نیستند و نسبت به بسیاری از فست فود ها قیمت های بالاتری دارند اما در عوض، حجم بیشتری داشته، از کیفیت بهتری برخوردار بوده و ارزشش را هم دارد.

آدرس پیتزا شب رامسر

پیتزا شب در خیابان معروف مطهری رامسر قرار دارد و میدانیم که خیابان مهطری پاتوقی جذاب برای رستوران گردی محسوب می شود. دسترسی به پیتزا شب آسان است و در هر کجای شهر که باشید، مسیرها سرراست و سهل العبوری وجود دارد که شما را به پیتزا شب می رساند. اگر در غرب رامسر هستید، کافیست از طریق خیابان شهدا و بلوار شهید عباس منفرد به میدان امام خمینی رسیده و از میدان وارد خیابان مطهری شوید تا پس از 1.2 کیلومتر مسافت، پیتزا شب را در سمت چپ خیابان مشاهده کنید. در مرکز رامسر هم بلوار طالقانی بهترین مسیر می باشد چون انتهای بلوار به خیابان مطهری ختم شده و رستوران که در سمت چپ مطهری واقع شده تنها 300 متر با بلوار طالقانی فاصله دارد. شرق رامسر هم می بایست راهی میدان تقاطع بلوار های رزاق، کاشانی و جاده اصلی شده و وارد بلوار رزاقی شوید تا پس از 3 کیلومتر به فست فود پیتزا شب برسید.

شماره تماس پیتزا شب رامسر: 55225877-011

ساعت کاری پیتزا شب رامسر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 14:30 و از ساعت 8 شب الی 12:00

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.9132953%2C50.6489085%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]
[widgetkit id=”479″ name=”پیتزا شب رامسر”]

#13 خونه رستوران ماهور رامسر

میخواهیم به شما یک رستورانی خلوت و فوق العاده دوست داشتنی را معرفی کنیم که با بسیاری از رستوران های رامسر متفاوت است. سایر رستوران های رامسر از دور مشخص است که یک رستوران هستند اما خونه رستوران ماهور از اسمش هم پیداست که یک ویلا است و اگر از جلویش عبور کنید متوجه رستوران بودنش نمی شوید. رستوران ماهور رامسر در سال 1395 افتتاح شده و چون رستورانی خاص بود و برای مشتریانش خدمات و غذا های بی نظیری را ارائه میداد طولی نکشید تا جزء بهترین رستوران های رامسر قرار گیرد.

خونه رستوران رامسر محیطی با جو بسیار صمیمی و دوست داشتنی دارد چون هم محیط رستوران در نوع خودش خاص و زیباست و هم تمامی کارکنان شیک پوش علاوه بر خدمات سرویس دهی مطلوبی که ارائه می دهند بسیار خوش برخورد هستند و احساس غریبی در این رستوران نمی کنید. خونه رستوران ماهور رامسر ظرفیت بالایی دارد اما با اینکه مشتریان همیشگی خود را دارند، بیشتر در زمینه برگزاری مراسم ها و جشن ها فعالیت دارد و افراد زیادی بودند که مراسم عروسی و جشن های تولد خود را در این رستوران برگزار کرده اند.

خونه رستوران ماهور رامسر برای مشتریانش برخی از غذا های ایرانی مانند انواع کباب کوبیده و جوجه و کلی غذای محلی سرو می کند. بین تمام رستوران های رامسر، معدود رستوران هایی هستند که در خصوص غذا های محلی، هم تنوع بالایی داشته باشند و هم طعم اصیل غذای محلی شمال را داشته باشند و یکی از این رستوران ها همین خونه رستوران ماهور است. پیش غذا های رستوران ماهور شامل کلی ماست، سالاد های مختلف، کشک بادمجان و غیره است اما چون حجم زیادی دارد برخی به عنوان غذای اصلی هم قلمداد می کنند. منوی غذای اصلی به قدری متنوع هست که گاهی اوقات سردرگم می شوید. غذا های خونه رستوران ماهور رامسر جدا از اینکه مزه ای خاص، کیفیتی بالا و حجمی ایده آل دارند، به شکلی زیبا و خلاقانه تزئین می شوند تا لذت بیشتری را ارائه دهند.

در آخر نکاتی هست که طبق نظرات مشتریان بوده و بد نیست در نظر بگیرید. غذا های رستوران قیمت های خیلی خوبی دارند و بخاطر خدمات سرویس دهی مطلوب و غذا هایی فوق العاده، ارزش این هزینه را دارند. رستوران برای برگزاری مراسم های مختلف ایده آل است و از قبل می توانید رزرو کنید. اگر با خانواده، دوستان و مهمانان به رامسر سفر کردید و رستورانی میخواهید که غذا های آبرومند و فوق العاده ای سرو کند، روی خونه رستوران ماهور می توانید حساب کنید. اما، در روز های خلوتی سال چون خونه رستوران ماهور در خارج از شهر رامسر قرار دارد و ظاهرش هم چندان مشخص نمی کند که رستوران است، بسیار خلوت می باشد.

آدرس خونه رستوران ماهور رامسر

خونه رستوران ماهور در خارج از شهر رامسر و نزدیک به سادات شهر قرار دارد. سادات شهر منطقه ای دوست داشتنی در شرق رامسر است. دسترسی به خونه رستوران ماهور رامسر بسیار آسان است و اگر از شهر رامسر میخواهید به رستوران مراجعه کنید، وارد جاده اصلی شوید و به سمت شرق بروید تا به میدان بلوار های کاشانی و رزاقی و سپس به میدان خلعتبری برسید. از این میدان مسافتی به طول 2.8 کیلومتر را طی کنید تا به منطقه سادات شهر برسید و در سمت راست جاده اصلی بعد از خیابان مطهری، خونه رستوران ماهور را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس خونه رستوران ماهور رامسر: 09113918033

ساعت کاری خونه رستوران ماهور رامسر: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.8947306%2C50.7065807%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

خونه رستوران ماهور رامسر

#14 کافه 25 رامسر

مجموعه 25 در رامسر را کمتر کسی است که نشناسد و حتی بسیاری از رستوران گرد ها و کافه بازان عاشق مجموعه 25 هستند. مجموعه 25 با نام کافه و بیسترو 25 شناخته می شود. یک کافه دارد و یک رستوران ایتالیایی. کافه 25 اولین شعبه از این مجموعه است که در شهر رامسر و طبقه همکف برج چشم انداز افتتاح شد و کارش هم فقط بار گرم و بار سرد می باشد. ابتدا میخواهیم نگاهی به کافه 25 بیاندازیم و بعد از آن به سراغ بیسترو 25 برویم.

کافه 25 نه تنها ما میگوییم که از بهترین کافه های رامسر به شمار میرود بلکه کافه بازارن و رستوران گرد ها بر این عقیده هستند که اینجا بهترین کافه رامسر است. کافه 25 در جنوب رامسر و شرق پارک ملت رامسر قرار دارد و چون در طبقه همکف برج چشم انداز واقع شده، دو محیط روباز و سرپوشیده دارد. محیط سرپوشیده فضایی کوچک و دوست داشتنی است که تعداد بسیار محدودی هم میز و صندلی دارد اما تم کافه ای خود را حفظ کرده و جوی صمیمی و دلنشین دارد. محیط روباز اما، دارای میز و صندلی به همراه سایبان است تا مشتریان را در برابر آفتاب و باران حفظ کند. اما جذابیت محیط روبازش ویو بسیار زیبا از طبیعت و کوه های جنوب رامسر است و تصور کنید در یک روز بارانی به کافه 25 مراجعه کردید، در هوای سرد و بارانی به همراه یک فنجان قهوه داغ و خوشمزه در فضای باز مینشینید و از ویو طبیعت و کوه های غرق در مه لذت می برید.

البته ناگفته نماند کافه 25 چون از کافه های شلوغ رامسر محسوب می شود، اگر در زمان شلوغی به اینجا مراجعه کنید نمی توانید روی آرامش و سکوت حساب کنید ولی صبح ها چون ساعت کاری کافه از 10 صبح می باشد، خلوت است و حسابی کیف خواهید کرد. اینجا همانطور که گفتیم، کارش فقط بار سرد و بار گرم است و به عبارتی، کلی نوشیدنی گرم از انواع چای و دمنوش تا انواع قهوه و اسپرسو و انواع شیک و آبمیوه های طبیعی تا ماکتل و اسموتی در بخش نوشیدنی های سرد دارد. در ضمن همانند یک کافه خوب در رامسر، اینجا در کنار نوشیدنی ها کلی دسر خوشمزه و تازه هم دارد.

آدرس کافه 25 رامسر

همانطور که گفتیم، کافه 25 در برج چشم انداز رامسر قرار دارد و برای دسترسی به این برج، کافیست از طریق بلوار معلم به بلوار رزاقی برسید و وارد بلوار رزاقی به سمت شرق شوید. در انتهای بلوار و بخش شرقی پارک ملت رامسر، برج چشم انداز و کافه 25 را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس کافه 25 رامسر: 55231771-011

ساعت کاری کافه 25 رامسر: همه روزه از ساعت 10 صببح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FNhqMh5n6GPGkTLNG8|target:_blank”]

کافه 25 رامسر

#15 بیسترو 25 رامسر

شعبه دوم مجموعه 25، بیسترو 25 نام دارد که یک رستوران ایتالیایی در رامسر محسوب می شود همانطور که کافه 25 از معروف ترین کافه های رامسر بود، بیسترو 25 هم از بهترین رستوران های ایتالیایی رامسر است و باز هم خیلی ها بر این عقیده هستند که بیسترو 25 درواقع بهترین رستوران ایتالیایی رامسر است. بیسترو 25 نیز در در همان بلوار رزاقی قرار دارد و کافه و بیسترو 25 فاصله چندانی از یکدیگر ندارند.

بیسترو 25 دلایل زیادی دارد که آن را به عنوان بهترین رستوران ایتالیایی رامسر یا بهترین فست فود رامسر معرفی کنیم. اول از محیط که شروع کنیم، اصولاً رستوران های ایتالیایی رامسر و حتی سایر شهر ها محیطی نسبتاً لوکس و خاص و دوست داشتنی دارند چون در رامسر رستوران ایتالیایی آنقدر تنوع ندارد، اینجا جای دارد که جزء رستوران های لاکچری رامسر قرار گیرد. محیط بیسترو 25 از نظر طراحی، دکوراسیون و تزئینات در نوع خودش خاص محسوب می شود و تا به حال پیش نیامده مشتریان زمانی که برای اولین بار وارد بیسترو 25 می شوند، از دکوراسیون و تزئیناتش عکس نگیرند بخصوص آن بخش دیوار که کلی بشقاب زیبا کنار همدیگر قرار داده شده. لازم به ذکر است بیسترو 25 نیز همانند کافه، دو محیط روباز و سرپوشیده دارد اما محیط روباز بخاطر اینکه بیسترو 25 رستورانی دو طبقه است، ویو بسیار زیباتر و جذاب تر از طبیعت و کوه های غرق در مه جنوب رامسر ارائه می دهد.

حال می رسیم به اصل داستان یعنی وعده های غذایی که در بیسترو 25 ارائه می شود. اول از هرچیز، بیسترو 25 شاید بهترین فست فود رامسر باشد که وعده صبحانه هم دارد چون در این شهر رستوران ها و فست فود هایی که صبحانه هم ارائه دهند به ندرت پیدا می شود و زمانی که بیسترو 25 با این محیط و این تنوع غذایی با کیفیت بسیار خوب و راضی کننده صبحانه هم دارد، پس جای دارد به عنوان بهترین فست فود رامسر در زمینه سرو صبحانه رویش حساب کرد. از آنجایی که اصولاً وعده صبحانه از اهمیت بالایی برخوردار است، بشقاب های صبحانه که در بیسترو 25 سرو می شوند پر پیمان هستند و در یک بشقاب از تست های شکلاتی تا انواع صبحانه ایرانی و انگلیسی و چند قلم میوه قرار داده می شود. لازم به ذکر است خیلی ها تصور دارند رستوران های ایتالیایی غذا هایی با حجم کم سرو می کنند و قیمت های گزاف در سوی مقابلش دریافت می کنند اما در بیسترو 25 اینگونه نیست.

همانند کافه، بیسترو 25 نیز از ساعت 10 صبح باز می شود و تا ساعت 12 شب آماده پذیرایی از مشتریان خود می باشد. از ساعت 10 تا 12 وعده صبحانه سرو می کند اما از ساعت 12 ظهر تا 12 شب منوی غذایی ارائه می گردد. در بخش غذا ها، انواع سالاد ها، کلی پیتزا، بشقاب غذا های فرنگی شامل استیک، کلی برگر و چند مدل پاستا و پنینی مشاهده می شود. بطور کلی چون با یکی از رستوران های لاکچری رامسر طرف هستیم که ایتالیایی هم هست، قیمت غذا ها در اینجا چندان ارزان نیست اما از سوی مقابل، غذا ها از مواد اولیه مرغوب تهیه می شوند و چون حجم و مزه خوبی هم دارند، مشتریان بر این باورند که ارزش این پرداخت هزینه را دارد.

آدرس بیسترو 25 رامسر

برای دسترسی به بیسترو 25 کافیست از طریق بلوار معلم وارد بلوار رزاقی رامسر شوید. همچنین می بایست وارد بلوار رزاقی به سمت شرق شوید یا به عبارتی، زمانی که از بلوار معلم به بلوار رزاقی می رسید به دست چپ ببیچید و 200 متر جلوتر، به سه راه آبگرم خواهید رسید. بیسترو 25 در همین سه راه آبگرم قرار دارد.

شماره تماس بیسترو 25 رامسر: 55224900-011

ساعت کاری بیسترو 25 رامسر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب

[widgetkit id=”822″ name=”رستوران بیسترو 25 رامسر”]

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FVpwsLBgDKmFmgwcm9|target:_blank”]

رزرو ویلا در رامسر

رامسر شهری ساحلی است اما با جنگل های بکر و دوست داشتنی. اینجا برخلاف بسیاری از شهرهای استان مازندران، هر دو بخش ساحلی و جنگلی طرفداران خاص خود را دارند. برخی دوست دارند برای اجاره ویلا در رامسر نزدیک به ساحل تمیز و بکر باشند و برخی ترجیح می دهند نزدیک به جنگلی های خوش آب و هوا و سرسبز باشند. اینجا چون منطقه ای توریستی و همیشه شلوغ محسوب می شود، برای اجاره ویلا در رامسر هم دست گردشگران برای انتخاب اقامتگاه مورد نظرشان باز است و بین صدها سوئیت، باغ، ویلا، ویلاهای لوکس و استخردار با کلی امکانات می توانند هرکدام را که می خواهند رزرو کنند.

سوالات متداول

بهترین کافه رستوران های رامسر کدام ها هستند؟

کافه رستوران روکام و کافه هفت معروف ترین کافه رستوران های رامسر هستند.

بهترین رستوران سنتی رامسر کدام است؟

رستوران سنتی آبشار و رستوران کدبانو رستوران های سنتی خوب رامسر محسوب می شوند.

بهترین رستوران های ساحلی رامسر کدام ها هستند؟

رستوران های ملل، برادران، میلانو و دیجاب رستوران ساحلی خوب رامسر هستند.

رستوران های خوب رامسر کدام ها هستند؟

رستوران های خاور خانم، روماک، سنتی آبشار، عمو رجب، ماهور و کدبانو

بهترین فست فود های رامسر کدامند؟

بیسترو 25 و فست فود نانو

بهترین رستوران ایتالیایی رامسر کدامند؟

رستوران های بیسترو 25 و گاستو

بهترین رستوران غذا محلی رامسر کدام است؟

رستوران های خاورخانم، برادران و آرارات