بهترین رستوران های رودبار

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهرستان های دیدنی استان گیلان که توانسته همه ساله عده زیادی از گردشگران را به خود جذب کند، رودبار می باشد. این منطقه به دلیل توریستی بودن، مراکز خرید، تفریحات و رستوران های مختلفی در خود دارد تا مجموعه این موارد بتواند یک سفر خوب برای مسافران به یادگار بگذارد. ما در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های رودبار پرداختیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

#1 رستوران سرچشمه

یکی از رستوران های رودبار که در خیابان قزوین-رشت قرار گرفته، رستوران سرچشمه می باشد. این رستوران به دلیل کیفیت غذا های خود بین مردم به شهرت رسیده. اگر قصد دارید به رودبار سفر کنید می توانید برای صرف غذای خود به سرچشمه رفته و از کیفیت غذا ها و قیمت های آن ها که بسیار مناسب می باشند بهره مند شوید. این رستوران دارای دو سالن پذیرایی بوده که می توانید از آن ها استفاده نمایید.

هم چنین تنوع غذایی منوی رستوران نیز قابل قبول می باشد و شامل غذا های ایرانی و سنتی و سرو انواع ماهی می شود. یک شعبه دیگر از این رستوران در همین شهر وجود دارد و در خیابان گلدیان واقع شده است. یکی از غذا هایی که در هنگام مراجعه بهتر است آن را سفارش دهید، شامی رودباری و مرغ مخصوص بوده و کیفیت طبخ بالایی دارند و خوش طعم می باشند. نحوه سرویس دهی و برخورد پرسنل نیز در این رستوران در سطح خوبی قرار دارد و این موارد امتیاز خوبی از مشتریان دریافت نموده اند.

رستوران سرچشمه که به عنوان رستوران خوب رودبار می باشد، در تمامی روز های هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظر خود به این رستوران مراجعه نمایید. در جلوی رستوران نیز همان طور که در تصویر مشاهده می کنید فضای کافی برای پارک خودرو وجود دارد و از این بابت نیازی به نگرانی نیست.

آدرس رستوران سرچشمه

پس از ورود به رودبار مسیر جاده قزوین-رشت پیش روی شماست که در واقع یکی از مسیر های پیشنهادی برای رسیدن به این رستوران سنتی رودبار می باشد. برای استفاده از آن باید ابتدا به طرف جنوب غربی رفته و چند متر بعد به سمت راست بپیچید تا از رودخانه سپیدرود عبور کنید. کمی بعد از رودخانه به طرف چپ و جاده قزوین-رشت پیچیده تا از کباب ساندویچ صفری بگذرید. این راه را تا رسیدن به میدان ادامه دهید و در میدان از خروجی سوم در جاده قزوین-رشت بمانید.

با ادامه دادن این جاده در نهایت به مقصدتان که در سمت راست واقع شده خواهید رسید. مسافت مسیر گفته شده 13.1 کیلومتر بوده و در حدود 14 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران رودبار برسید. یک لوکیشن از مقصد در زیر برای شما قرار داده شده تا با استفاده از آن در هر جایی از رودبار بودید بتوانید به راحتی مسیرتان را پیدا کنید.

شماره تماس رستوران سرچشمه رودبار: 34624016-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.79476279150653%2C%2049.40968067021586%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”180″ name=”رستوران سرچشمه”]

#2 رستوران هتل زیتون

یکی دیگر از رستوران هایی که می توان از آن نام برد، رستوران هتل زیتون می باشد. این رستوران در ساختمانی مدرن و زیبا و در جاده اصلی رودبار به رشت قرار گرفته. انواع غذا های ایرانی را می توانید در این رستوران سفارش دهید و از فضای داخلی که طراحی زیبایی دارد لذت ببرید. کیفیت غذا ها در سطح قابل قبولی بوده و قیمت ها نیز با توجه به کفیت آن ها متناسب می باشند. این مجموعه مناسب برای کسانیست که قصد دارند هم از محل اقامتی بهره مند شوند و هم از رستوران چسبیده به آن استفاده نمایند.

سرویس دهی در این مکان در سطح قابل قبولی قرار دارد و جو و محیط نیز امتیاز خوبی دریافت کرده است. به طور کلی امتیای که رستوران هتل زیتون از کاربران دریافت نموده متوسط می باشد و می توان گفت یکی از بهترین رستوران های رودبار بوده و بهتر است در سفر خود به این شهر از آن استفاده نمایید. رستوران هتل زیتون در تمامی روز های هفته در دو وعده ناهار و شام آماده خدمت رسانی می باشد و بهتر است در هنگام مراجعه به آن در لیست سفارشات خود باقالی قاتوق را نیز اضافه نمایید.

آدرس رستوران هتل زیتون

با وارد شدن به شهرستان رودبار می توانید در یک مسیر پیاده روی یک کیلومتری به رستوران هتل زیتون که رستوران خوب رودبار است، وارد شوید. برای استفاده از این مسیر که از طریق جاده های بی نام می گذرد ابتدا باید به طرف جنوب غربی بروید و بعد از عبور از رودخانه سپیدرود به سمت راست بپیچید. با ادامه دادن همین راه به مقصد خواهید رسید. البته باید عنوان کرد مسیر پیشنهادی تنها یکی از مسیرهاییست که می توانید از آن استفاده نمایید و تنها 13 دقیقه پیاده روی دارد. پس اگر در هر نقطه از شهر بودید و قصد داشتید به رستوران هتل زیتون مراجعه کنید، بهتر است از طریق لوکیشن زیر برای این منظور اقدام نمایید.

شماره تماس رستوران هتل زیتون رودبار: 09111310826

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.80771653587278%2C%2049.410647317175396%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”181″ name=”رستوران هتل زیتون”]

#3 رستوران دو قلوها

از دیگر رستوران های رودبار که می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن رجوع کنید، رستوران دو قلو ها می باشد و در جاده قزوین-رشت واقع شده. همان طور که از نام  آن مشخص است، رستوران توسط دو برادر دو قلو اداره می شود و توانسته بین مردم به شهرت برسد. کیفیت غذا های این رستوران در سطح معمولی قرار گرفته و هم چنین سرویس دهی نیز امتیاز قابل قبولی دریافت کرده.

ویوی رستوران رو به رودخانه بوده و در هر کجای این رستوران بنشینید منظره ای زیبا خواهید دید و می توان گفت یکی از دلایل معروف بودن آن همین منظره اطراف رستوران می باشد. رستوران دو قلوها در تمامی روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای خوردن غذای مورد نظرتان به این مکان مراجعه نمایید.

منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی می شود و بهتر است در هنگام سفارش لیست غذاهای خود، جوجه ترش و کباب کوبیده را از دست ندهید چون امتیاز خوبی از بین دیگر غذاهای موجود دریافت کرده اند. محیط داخلی رستوران فضای دلنشین و آرام دارد و شما در این محیط می توانید به بهترین شکل از غذای خود لذت ببرید.

آدرس رستوران دوقلوها

در هنگام ورود به رودبار می توانید در یک مسیر پیاده روی 1.1 کیلومتری از طریق جاده قزوین-رشت به رستوران دوقلوها برسید. پس ابتدا به سمت جنوب غربی رفته و بعد به طرف چپ بپیچید و از شاتل رودبار عبور نمایید. بعد از رسیدن به مطب ارتوپدی دکتر بابک به سمت چپ و جاده قزوین-رشت رفته تا کمی بعد به معاینه بینایی چشم برسید. از این مرکز نیز عبور نمایید تا به مقصدتان وارد شوید. در این مسیر 13 دقیقه پیاده باید طی کنید تا به رستوران دوقلوها که در سمت چپتان قرار گرفته برسید. لازم به ذکر است لوکیشن مقصد در زیر قرار داده شده تا در صورت لزوم و یا استفاده از یک مسیر دیگر بتوانید به راحتی تا مقصد برانید.

شماره تماس رستوران دوقلوها رودبار: 31626009-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.810058673261466%2C%2049.416664663388204%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”182″ name=”رستوران دو قلوها”]

#4 رستوران جهانگیری

از دیگر رستوران هایی که در سفر به رودبار می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران جهانگیری می باشد. این رستوران امتیاز بالایی در کیفیت غذا ها از کاربران دریافت نکرده ولی بعضی از غذاهای موجود در منوی رستوران بسیار خوش طعم می باشند و می توانید در زمان مراجعه به رستوران از آن ها سفارش دهید. طراحی و نمای بیرونی رستوران دارای یک هواپیما بر روی سقف می باشد که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. محیط داخلی نیز تمیز بوده و طراحی مدرن دارد. بخشی از سالاد ها و ترشی ها و دیگر موارد به صورت سلف سرویس ارائه می شوند که می توانید از هر کدام خواستید به هر اندازه بردارید.

سرویس دهی و برخورد پرسنل نیز در سطح قابل قبولی عنوان شده و لازم به ذکر است رستوران از شنبه تا جمعه از ساعت 12 ظهر تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد و حداکثر ظرفیت آن تا 150 نفر عنوان شده. این رستوران در مجموع ارزش یک بار تجربه کردن را دارد و اگر قصد دارید برای دیدن جاذبه های گردشگری رودبار به این شهر سفر نمایید بهتر است این رستوران را برای یکی از وعده های غذایی خود برگزینید.

آدرس رستوران جهانگیری

یکی از مسیر هایی که بعد از ورود به رودبار برای رسیدن به رستوران جهانگیری پیش روی شماست، مسیر جاده قزوین -رشت می باشد. مسافت این مسیر 3.9 کیلومتر بوده و برای استفاده از آن ابتدا باید به طرف جنوب غربی بروید. بعد از عبور از رودخانه سپیدرود به راست بپیچید و چند متر بعد، از سوپر مارکت آدرین به طرف راست برانید. کمی بعد به سمت جاده قزوین-رشت رفته و از شهر نت بانک شهر بگذرید تا به مقصدتان وارد شوید. این راه بدون ترافیک 13 دقیقه طول می کشد تا به رستوران جهانگیری برسید. یک لوکیشن از مقصد در زیر برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن در هر نقطه از رودبار بودید، مسیر خود را به طرف رستوران بیابید.

شماره تماس رستوران جهانگیری رودبار: 34621400-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.81574212620498%2C%2049.424686172697115%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”183″ name=”رستوران جهانگیری”]

#5 رستوران کندو

این رستوران در خیابان قزوین-رشت قرار گرفته و نزدیک به مراکز مهمیست و یکی از این مراکز رستوران دوقلوها می باشد که پیشتر به معرفی آن پرداختیم. از این مکان به عنوان یک رستوران بین راهی یاد می شود و کیفیت غذای آن بالا بوده و امتیازی که از کاربران دریافت نموده در سطح خوبی قرار دارد. این امتیاز نشان دهنده رضایت مشتری ها از کیفیت غذاهای موجود در منو و نحوه سرویس دهی می باشد.

رستوران کندو در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد مشغول به کار بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. اگر به این رستوران رفتید حتما کته کباب و کوبیده آن را سفارش دهید چون امتیاز خوبی از نظر کیفیت و طعم دریافت نموده. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و از این بابت نیازی به نگرانی نخواهید داشت.

آدرس رستوران کندو

برای رسیدن به رستوران کندو می توانید از مسیر جاده قزوین-رشت استفاده کنید تا در مسیر پیاده روی 2.1 کیلومتری به مقصد خود برسید. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب غربی رفته و سپس به سمت چپ بپیچید. چند متر بعد از عبور از شاتل رودبار که در سمت چپ قرار گرفته، از مطب ارتوپدی دکتر بابک طلوع قمری به طرف چپ رفته و به سمت جاده قزوین-رشت بپیچید. این مسیر را ادامه دهید و از زیتون علی شریفی بگذرید تا به رستوران کندو که در سمت چپ واقع شده وارد شوید. فراموش نکنید در این مسیر پیاده روی تا حدود 26 دقیقه در راه خواهید بود و تنها یکی از راه هاییست که به رستوران ختم می شود و شما می توانید از طریق لوکیشن زیر از هر راهی خواستید به مقصدتان برسید.

شماره تماس رستوران کندو رودبار: 09159786372

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.810667283860404%2C%2049.41772255019552%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”184″ name=”رستوران کندو”]

#6 رستوران کوروش

یکی از رستوران های رودبار که توانسته افراد را به خود جذب نماید رستوران کوروش می باشد و در بلوار شهید انضاری قرار گرفته است. این رستوران هر چند طراحی به خصوصی ندارد ولی دارای محیط داخلی تمیزی است و همین موضوع در انتخاب رستوران اهمیت بیشتری دارد. کیفیت غذا های این رستوران در سطح خوبیست و قیمت ها بالا نمی باشد و همین مورد توانسته افراد زیادی را به اینجا بکشاند.

اگر قصد دارید یک سفر اقتصادی به رودبار داشته باشید می توانید رستوران کوروش را که به عنوان رستوران خوب رودبار معرفی می شود، انتخاب نمایید. لازم به ذکر است رستوران در تمامی روز های هفته و در کل روز باز است و مشتریان در هر زمان بخواهند می توانند به این مکان مراجعه نمایند. در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک خودرو موجود می باشد و افراد بدون نگرانی از جای پارک می توانند به این رستوران مراجعه نمایند.

آدرس رستوران کوروش

برای رسیدن به رستوران کوروش می توانید از مسیر پیاده روی جاده قزوین-رشت بهره ببرید. این جاده در سمت جنوب غربی قرار گرفته و بعد از ورود به رودبار باید در این جهت حرکت نمایید. بعد از رسیدن به شاتل رودبار که در سمت چپ قرار گفته از آن بگذرید و کمی پس از آن در مطب ارتوپدی دکتر قمری به طرف چپ و به سوی جاده قزوین-رشت بروید. بعد از معاینه چشم از زیتون مجلسی به سمت راست و جاده قزوین-رشت رفته و کمی بعد از زیتون علی شریفی بگذرید.

این مسیر کمی بعد شما را به مقصد خواهد رساند. راه پیاده روی گفته شده مسافتی معادل 2.1 کیلومتر دارد که می توانید 26 دقیقه ای آن را بپیمایید. فراموش نکنید اگر قصد ندارید پیاده روی کنید و می خواهید با خودروی خود به رستوران کوروش برسید، لوکیشن زیر به شما کمک خواهد کرد.

شماره تماس رستوران کوروش رودبار: 31626740-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.81066672499649%2C%2049.41774876929062%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”185″ name=”رستوران کوروش”]

#7 رستوران ارکیده

رستوران ارکیده در خیابان قزوین-رشت قرار گرفته و می توانید برای داشتن یک سفر اقتصادی آن را انتخاب نمایید که در تمامی روز های هفته از ساعت 8 صبح تا 23:30 آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به ارکیده مراجعه نمایید. هم چنین این رستوران از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی قرر گرفته که همین موضوع نیز در جذب افراد موثر بوده است. کیفیت غذا های این رستوران در سطح متوسطی بوده و قیمت ها نیز بر طبق همین موضوع بالا نمی باشد.

در جلوی رستوران فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و می توانید بدو نگرانی از این موضوع به رستوران ارکیده مراجعه نمایید. این مکان توانسته در زمره بهترین رستوران های رودبار باشد و جای خوبیست برای شما تا در آن به صرف غذایی که به آن علاقه دارید بپردازید. اگر به این رستوران رفتید کباب کوبیده را از دست ندهید چرا که کیفیت طبخ و مزه آن به نسبت باقی موارد موجود در منو بالاتر است.

آدرس رستوران ارکیده

یک مسیر پیاده روی 22 دقیقه ای را می توانید تا رسیدن به مقصد بپیمایید تا به مقصدتان برسید. بدین منظور بعد از ورود به رودبار ابتدا به سمت جنوب غربی رفته و سپس به طرف چپ بپیچید. از اینترنت شاتل رودبار که در سمت چپ قرار گرفته عبور نمایید. به مطب ارتوپدی دکتر بابک که رسیدید به سمت چپ و به سوی جاده قزوین-رشت بپیچید. بعد از عبور از معاینه بینایی چشم که در سمت چپ واقع شده از زیتون مجلسی به سوی جاده برگردید.

با ادامه دادن این مسیر می توانید به رستوران ارکیده برسید. شایان ذکر است مسیر یاد شده که مسافت آن 1.8 کیلومتر می باشد، تنها یکی از مسیر هاییست که برای رسیدن به مقصد می توانید از آن استفاده نمایید. پس در هر منطقه ای رودبار بودید از طریق لوکیشن خود را به رستوران ارکیده برسانید.

شماره تماس رستوران ارکیده رودبار: 09114564557

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.81264045620862%2C%2049.419421147893694%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”186″ name=”رستوران ارکیده”]

#8 رستوران نمونه پویا

رستوران و کته کبابی پویا از جمله مکان هاییست که در این شهر به عنوان یک رستوران بین راهی معروف شده. این رستوران در خیابان قزوین-رشت قرار گرفته و یکی از معروف ترین رستوران های رودبار می باشد. امتیازی که این رستوران از کاربران دریافت کرده امتیاز خوبیست و بر همین مبنا می توان گفت این رستوران کیفیت خوبی در طبخ غذاها دارد. در منوی رستوران نمونه پویا غذاهای محلی و کباب های مختلف یافت می شود که می توانید هر کدام را خواستید سفارش دهید.

پرسنل این رستوران نیز با مشتریان رفتار خوبی دارند و از این نظر هم امتیاز دریافتی بالا می باشد. قیمت غذاها با توجه به کیفیت آن ها مناسب بوده و می توانید هرچه خواستتید با خیال راحت سفارش دهید. هم چنین رستوران در تمامی روزهای هفته به صورت شبانه روزی آماده سرویس دهی بوده که می توانید در هر تایمی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. فراموش نکنید در صورت مراجعه به رستوران حتما کوبیده سفارش دهید و طعم بی نظیر آن را بچشید.

آدرس رستوران نمونه پویا

برای رسیدن به سوئیت رستوران نمونه پویا می توانید از مسیرهای مختلفی اقدام کنید که یکی از آن ها راه جاده قزوین-رشت می باشد. این یک مسیر پیاده روی بوده و مسافت آن 1.8 کیلومتر است و در حدود 22 دقیقه در راه خواهید بود. البته مسیر های بیشتری با توجه ب اینکه در کدام منطقه از رودبار قرار دارید وجود دارد که از طریق لوکیشن زیر قادر خواهید بود به مقصد برسید. برای استفاده از این راه کافیست ابتدا به طرف جنوب غربی رفته و از شاتل رودبار عبور نمایید. کمی بعد به طرف جاده قزوین-رشت پیچیده و از خشکشویی زربینی بگذرید. در زیتون مجلسی به سمت راست بپیچید و چند متر بعد به سوی جاده قزوین-رشت بروید تا به رستوران نمونه پویا که در زمره بهترین رستوران های رودبار قرار دارد برسید.

شماره تماس رستوران نمونه پویا رودبار: 31625220-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.81306688526947%2C%2049.419678010552595%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”197″ name=”رستوران نمونه پویا”]

#9 سفره خانه طارمیان

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف غذا به آن مراجعه نمایید سفره خانه سنتی طارمیان می باشد. طارمیان علاوه بر قسمت سفره خانه می تواند در ارائه سرویس در بخش های کافه و باغچه نیز عمل نماید که همگی در کنار هم هستند. سفره خانه طارمیان توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توا گفت اکثر کسانی که به آن مراجعه کرده اند از این مجموعه رضایت داشته اند. این سفره خانه که گفته می شود بهترین رستوران منجیل هرزویل می باشد در تمامی روز های هفته از ساعت 10 تا 23:45 باز بوده و افراد می توانند برای استفاده از ان اقدام نمایند.

آدرس سفره خانه طارمیان

برای رسیدن به سفره خانه طارمیان هرزویل منجیل باید ابتدا خود را به جاده قزوین-رشت برسانید و در جهت جنوب ادامه دهید. کمی بعد از زیتون سرای نمونه باید به سمت چپ بپیچید و آن را ادامه دهید تا به برنج فروشی معلم برسید. از این جا به طرف راست رفته و ادامه دهید تا از فروشگاه طارمیان بگذرید. کمی باید به سمت چپ بروید و سپس آن را ادامه دهید تا در نهایت به مقصدتان که تقریبا رو به روی مسجد شهرک رسالت قرار دارد وارد شوید. مسافت این مسیر تقریبا 9 کیلومتر بوده ولی با توجه به این که از کجا به سمت این رستوران منجیل می روید مسافت متغیر خواهد بود. یک لوکیشن از مقصد برایتان قرار داده شده تا به وسیله آن بتوانید به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس سفره خانه طارمیان منجیل: 09113481972

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.74717809490059%2C%2049.428909294503335%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”860″ name=”سفره خانه طارمیان”]

#10 فست فود آریایی

اگر در سفرتان به این منطقه تمایل داشتید از غذا های فست فودی استفاده کنید می توانید به فست فود آریایی که امتیاز خوبی هم از کاربران دریافت نموده مراجعه کنید. فست فودی آریایی بهترین فست فود رودبار بوده و می توان گفت در لیست بهترین فست فودهای رودبار نیز قرار دارد. اگر تمایل داشتید به آن مراجعه کنید بهتر است بدانید که در تمامی روز های هفته به صورت شبانه روزی باز بوده و شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید به آن مراجعه نمایید. این فست فودی دارای پارکینگ نیز می باشد  از این بابت جای نگرانی نیست. بهتر است در صورت مراجعه به این فست فود رودبار مرغ بریان آن را نیز استفاده نمایید.

آدرس فست فود آریایی

از آن جا که این فست فود رودبار در کنار جاده قزوین-رشت واقع شده شما باید ابتدا خود را به این جاده برسانید و بعد در جهت شمال شرقی آن برانید. بعد از کبابی محمد می توانید به مقصدتان که در طرف راست قرار گرفته برسید. یک مسیر دسترسی نیز برایتان قرار داده شده تا با روشن کردن لوکیشن و اینترنت همراه گوشی خود به آسانی خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس فصت فود آریایی رودبار: 09394699292

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.810235915936964%2C%2049.417659504426545%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”861″ name=”فست فود آریایی”]

سوالات متداول

بهترین رستوران سنتی رودبار کدام مورد است؟

رستوران سرچشمه رودبار.

معروف ترین رستوران های رودبار کدام گزینه ها هستند؟

رستوران های سرچشمه، دوقلوها و جهانگیری از معروف ترین ها هستند.

بهترین غذای فست فودی را در کدام رستوران می توان تهیه نمود؟

فست فود آریایی یکی از بهترین هاست.

کدام رستوران در کنار رودخانه می باشد؟

رستوران دوقلوها در کنار رودخانه ساخته شده و نمایی زیبا دارد.