رزرو روزانه ویلاهای ساحلی رامسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین و زیبا ترین شهر های شمالی کشور رامسر می باشد و در طول سال میزبان عده زیادی از مسافران می باشد. بخش های ییلاقی این منطقه به خصوص مورد توجه افراد در سراسر کشور قرار دارد و به همین دلیل دارای اقامتگاه های مختلفی می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی انواع ویلاهای رامسر رفتیم تا بتوانید اطلاعات مفیدی در این باره به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ماهمراه باشید.

رزرو ویلا در رامسر

رامسر به عنوان یک شهر مهم در مازندران و هم چنین یک منطقه زیبا بین مردم شناخته می شود و به همین دلیل دارای ویلاهای متعددی می باشد که شما می توانید برای اجاره و رزرو آن ها اقدام نمایید. ویلا در رامسر معمولا مورد توجه افراد زیادی قرار دارد و شما نیز می توانید از بین اقامتگاه های مختلف موجود در این شهر برای رزرو هر کدام که تمایل داشتید اقدام نمایید. اجاره ویلا در رامسر همانند دیگر نقاط کشور معمولا قیمت های متفاوتی دارد که با توجه به گزینه های مختلفی مد نظر قرار می گیرد.

هزینه این ویلاها اواسط هفته از 1200000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 تومان آغاز می شود. اگر تمایل داشتید برای اجاره روزانه ویلا در رامسر اقدام کنید بهتر است ابتدا به سایت لوکس ویلا بروید و سپس از بین گزینه های پیش رویتان یکی را انتخاب نمایید. ویلاهای رامسر به چند نمونه تقسیم می شوند که به دلیل نزدیکی به دریا ویلاهای ساحلی متعددی دارد. در ادامه می توانید با این اقامتگاه ها بهتر از قبل آشنایی پیدا کنید.

رزرو ویلا در رامسر

ویلاهای استخردار رامسر

این نوع ویلاها معمولا هزینه های مختلفی دارند ولی به دلیل داشتن استخر در خود به عنوان ویلای معمولی و ارزان شناخته نمی شوند. اگر قصد دارید برای رزرو و اجاره ویلا استخردار در رامسر اقدام کنید بهتر است بدانید که این نوع ویلاها معمولا چند دسته هستند که از بین آن ها باید موارد زیر را نام برد:

  1. ویلاهای با استخر روباز
  2. ویلاهای با استخر سرپوشیده
  3. ویلاهای چهارفصل

گروه اول یا همان ویلاهای با استخر روباز ویلاهایی هستند که در ماه های گرم سال طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل مورد توجه عده زیادی نیز قرار می گیرند. استخر این ویلاها تنها در صورتی که در زمستان با آب گرم باشند به همان قیمت عرضه می شوند و در غیر این صورت هزینه آن ها در ماه های سرد نصف خواهد شد. دسته دوم که ویلاهای با استخر سرپوشیده هستند بیشتر در زمستان کاربرد دارند و در تابستان قیمت کمتری به نسبت ویلاهای با استخر روباز دارند. یک نوع از ویلاها نیز به نام چهارفصل شناخته می شوند که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید و سقف استخر متحرک می باشد. این نوع ویلاها تعدادشان کم بوده و به عنوان ویلاهای لوکس شناخته می شوند و شما در اجاره ویلا لوکس در رامسر می توانید از آن ها استفاده نمایید.

لازم به ذکر است دسته چهارم ویلاها نیز هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده که هزینه این نوع ویلاها به نسبت دو مورد اول کمی بالاتر بوده ولی در مقایسه با ویلاهای چهارفصل قیمتشان کمتر می باشد. هزینه اجاره ویلا استخردار در رامسر اواسط هفته از 3500000 تومان و آخر هفته ها از 3800000 تومان شروع می شود که با توجه به این قیمت ها می توانید برای رزرو ویلای مورد نظرتان اقدام نمایید.

ویلاهای ساحلی در رامسر

یکی از پرطرفدارترین انواع ویلاها، ویلاهای ساحلی در شهرهای شمال کشور هستند. این ویلاها معمولا فاصله کمی با ساحل و دریا دارند و به همین دلیل منظره رو به روی ویلا بسیار دیدنی می باشد. ویلاهای ساحلی رامسر به دلیل تعداد بالای آن ها و هم چنین قرار گرفتن در شهری جذاب، مورد توجه عده زیادی از گردشگران می باشند و می توانید مطمئن باشید که از آن لذت خواهید برد. هزینه اجاره ویلا ساحلی در رامسر اواسط هفته از 1000000 تومان و آخر هفته ها از 1200000 تومان آغاز می شود.

ویلاهای ساحلی معمولا حس خوبی به شما می دهند و به دلیل این که تقاضا برای آن ها زیاد است معمولا هزینه بالاتری به نسبت ویلاهای جنگلی دارند. برای اجاره روزانه ویلا ساحلی در رامسر کافیست به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و اقامتگاه مورد نظرتان را جست و جو نمایید. بسیاری از ویلاهای ساحلی در زمره ویلاهای لوکس قرار دارند و به همین دلیل قیمت آن ها به نسبت دیگر ویلاها بالاتر می باشد.

ویلاهای لوکس و اکثر ویلاهای ساحلی معمولا امکاناتی هم چون پینگ پنگ، آلاچیق، جکوزی، سیستم صوتی، میز بیلیارد، باربیکیو، فوتبال دستی و… را شامل می شوند و مواردی هم چون متراژ ویلا، موقعیت جغرافیایی اقامتگاه، نوع اقامتگاه و دیگر گزینه ها باعث می شوند تا قیمت ویلاها متفاوت شوند. بهتر است ابتدا امکاناتی که مد نظر دارید را برگزینید و بعد برای انتخاب ویلای مورد نظرتان به سایت مراجعه نمایید تا بتوانید اقامتگاه مناسب تری برای خود انتخاب نمایید.

ویلاهای جنگلی در رامسر

نحوه رزرو اقامتگاه در رامسر

اگر تمایل دارید برای اجاره ویلا جنگلی در رامسر و یا انواع دیگر ویلاهای این شهر اقدام کنید بهتر است از سایت لوکس ویلا برای این منظور کمک بگیرید. بدین منظور کافیست به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید و سپس از بخش اجاره ویلا و سوئیت که در قسمت بالا سمت راست قرار گرفته، از استان مازندران به صفحه رامسر وارد شوید. در صفحه باز شده می توانید تمامی ویلاهایی را که از طریق لوکس ویلا قابل رزرو می باشند را تماشا نمایید. بهتر است بعد از دیدن آن ها برای رزرو ویلای مورد نظرتان با شماره هایی که قرار داده شده تماس بگیرید تا گزینه انتخابیتان ثبت گردد. یکی از مواردی که باید به آن توجه کنید این است که رزرو ویلا در روز های شلوغ سال و به خصوص در تعطیلات معمولا باید یکی الی دو هفته قبل از زمان مورد نظر انجام شود چرا که به دلیل حجم بالای مسافران امکان دارد ویلای مورد نظر شما توسط دیگران ثبت شود و در این صورت دچار سرگردانی شوید. نکته دیگر درباره رزرو و اجاره ویلا در رامسر این است که بهتر است توضیحات مربوط به ویلا و کنسل کردن را به دقت بخوانید تا با مشکل مواجه نشوید و اگر سوالی داشتید می توانید از مشاورین لوکس ویلا بپرسید.