مراکز خرید رامسر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

مراکز خرید رامسر از جمله جاذبه های گردشگری این شهر زیبا و سرسبز به شمار می روند که علاوه بر ساکنین این شهر، گردشگرانی که به رامسر سفر می کنند، برای خرید و گردش به سراغ آن ها می روند. رامسر از زیباترین شهرهای شمالی کشور است که در استان مازندران جای گرفته و به سبب زیبایی بیش از حدی که در آن وجود دارند، لقب عروس مازندران را به خود اختصاص داده است. جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیار متنوع و متعددی در این شهر وجود دارند که باعث شده اند به صورت سالانه، میلیون ها گردشگر رامسر را به عنوان مقصد گردشگری خود در شمال ایران انتخاب کنند و راهی آن شوند. از جاذبه های طبیعی و سرسبز آن که بگذریم، انواع بازارها و مراکز خرید مختلفی در این شهر جای گرفته اند که اهالی رامسر و گردشگرانی که به این شهر سفر می کنند، برای خرید و گردش به آن ها مراجعه می کنند. بازار گردی از آن دسته تفریحاتی است که بسیاری از گردشگران و به خصوص بانون به آن علاقه مند هستند. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، گردش در میان بازارهای سنتی و مراکز خرید لوکس می تواند تفریحی هیجان انگیز و دوست داشتنی به شمار رود. در ادامه این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با مراکز خرید رامسر و انواع بازارهایی که در این شهر وجود دارند، بیشتر آشنا شویم.

مراکز خرید رامسر

بازار ماهی فروشان رامسر، از معروف ترین مراکز خرید رامسر

اکنون که قصد داریم با بازارها و مراکز خرید رامسر آشنا شویم، خوب است ابتدا به سراغ جاذبه ای برویم که اغلب گردشگران در ابتدای سفر خود سراغ آن ها می روند. بازار ماهی فروشان رامسر در نزدیکی پل صفارود که از دیدنی های رامسر به شمار می رود، قرار گرفته است و گردشگران و سافران زیادی برای خرید و گردش سری به آن می زنند. این بازار از آن دسته مراکز خرید رامسر است که در هر زمانی به آن مراجعه نمایید، جمعیت انبوهی را خواهید دید که برای گردش و خرید به سراغ آن آمده اند. اگر از عاشقان ماهی و انواع غذاهای دریایی هستید، بازار ماهی رامسر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود تا انواع ماهی های تازه را در آن مشاهده کنید.

هنگامی که نزدیک این بازار ماهی می شوید، بوی ماهی را احساس خواهید کرد. بازار ماهی رامسر تعداد 22 غرفه ماهی فروشی را در خود جای داده که در آن ها انواع ماهی ها تازه با مناسب ترین قیمت به فروش می رسند. این بازار ماهی، جزء بازارهای ماهی کوچک در شهرهای شمالی بوده، اما بیشتر از هر موردی، بهداشت آن هاست که در اولویت قرار دارد و خوشبختانه رعایت اصول بهداشتی در این بازار به بهترین صورت قابل مشاهده است. از دیگر ویژگی های بازار ماهی رامسر، این است که مشتریان هر ماهی را که انتخاب کنند، فروشندگان آن ها را در مقابل مشتریان تمیز خواهند کرد.

آدرس بازار ماهی فروشان رامسر: استان مازندران، رامسر، لپاسرک، سه راه فلسطین، نزدیک پل صفارود

بازار سنتی و هفتگی رامسر

هر کدام از شهرهای شمالی ایران دارای بازارهای سنتی و محلی هستند که از بهترین مراکز خرید آن شهرها محسوب می شوند. رامسر نیز در یکی از بخش های خود، بازاری سنتی را جای داده که از بهترین مراکز خرید رامسر به شمار می رود و گردشگران زیادی آن را برای گردش و خرید انتخاب می کنند. بازار سنتی رامسر بهترین جایی است که می توانید در آن به معاشرت با محلی ها بپردازید و همچنین از محصولات تازه و صنایع دستی ارزشمند آن ها تهیه کنید. هر زمان که به بازار سنتی رامسر سری بزنید، شور و اشتیاق و سرزندگی در آن موج می زند و از این همه شور و هیجان شگفت زده خواهید شد.

انواع محصولات تازه ای همانند سبزی های محلی، انواع ترشی های خوشمزه، مرباهای خانگی، زیتون پرورده، چای، برنج، انواع لبنیات محلی، میوه های تازه و خوشمزه و غیره در این بازار به فروش می رسند که گردشگران می توانند از آن ها تهیه کنند. اگر به دنبال مراکز خرید ارزان رامسر هستید، بهتر است سری به بازارهای سنتی و هفتگی این شهر بزنید. بسیاری از گردشگران هستند که برای گشت و گذار و خرید ترجیح می دهند پاساژهای رامسر را نادیده بگیرند و به سراغ بازارهای سنتی رامسر بروند تا از گردش در میان این بازارها، با آداب و رسوم مردمان این شهر بیشتر آشنا شوند.

در کنار تمام مواد خوراکی تازه، انواع صنایع دستی مردمان این شهر وجود دارند که می توانید از آن ها به عنوان یادگاری و سوغاتی تهیه کنید و به اقتصاد مردم رامسر کمک به سزایی کنید. جالب است بدانید این بازار سنتی به صورت هفتگی و در روزهای شنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد و زمان آن از صبح تا عصر می باشد. انواع بازارهای سنتی و هفتگی در رامسر وجود دارند که یکی دیگر از آن ها چهارشنبه بازار سادات شهر و دوشنبه بازار کتالم در 12 کیلومتری رامسر می باشند.

مراکز خرید رامسر

بازار صنایع دستی رامسر

محصولات و صنایع دستی هر شهری دارای ارزش بسیار بالایی هستند. اگر به رامسر سفر کردید و در میان گشت و گذار در دیدنی های رامسر، قصد خرید صنایع دستی این شهر را داشتید و به دبنال بازاری بودید که انواع صنایع دستی را بتوانید در آن مشاهده نمایید، بازار صنایع دستی رامسر می باشد که در روستای میان لات قرار گرفته است. اگر جزء آن دسته از گردشگرانی هستید که در سفر به هر شهری، از صنایع دستی آن شهر به عنوان یادگاری و سوغاتی تهیه می کنید، پیشنهاد می شود حتما سری به بازار صنایع دستی رامسر بزنید.

آدرس بازار صنایع دستی رامسر: استان مازندران، رامسر، در مسیر رامسر به روستای جواهرده، روستای میان لات

مرکز خرید نگین رامسر

مراکز خرید رامسر تنها به بازارهای سنتی و هفتگی آن ختم نمی شوند؛ بلکه انواع مراکز خرید لوکس و مدرن نیز در رامسر وجود دارند که یکی از آن ها مرکز خرید نگین رامسر می باشد. مرکز خرید نگین در بافت شهری رامسر قرار گرفته و علاوه بر ساکنین این شهر، گردشگرانی که به رامسر سفر کرده اند نیز برای گشت و گذار و خرید به سراغ آن می روند. این مرکز خرید چندان بزرگ نبوده، اما اگر قصد خرید داشته باشید به دلیل تنوع در اجناس و قیمت های مناسب، می توانید گزینه مورد نظر خود را پیدا و تهیه نمایید. در واحدهای تجاری مرکز خرید نگین رامسر که از معروف ترین پاساژهای رامسر می باشد، انواع لباس ها، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، عینک و غیره به فروش می رسند. در واحدهای تجاری پاساژ نگین انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه داشته و به عنوان مرکز خرید پوشاک رامسر شناخته می شود.

آدرس مرکز خرید نگین رامسر: استان مازندران، رامسر، بعد از میدان انقلاب، خیابان مطهری، مرکز خرید رامسر

مرکز خرید بین المللی آرامش رامسر

اگر در میان مراکز خرید رامسر به دنبال مرکز خرید لوکس، مدرن و وسیع هستید، می توانید سری به مرکز خرید آرامش رامسر بزنید. این مرکز خرید در سال 1394 افتتاح گردیده و جزء جدیدترین مراکز خرید رامسر به شمار می رود. گشت و گذار در میان مراکز خرید و بازارها یکی از بهترین انواع تفریحاتی است که بسیاری از گردشگران به آن علاقه دارند. به خصوص اگر مرکز خریدی باشد که انواع امکانات تفریحی و رفاهی در آن وجود داشته باشند. در واحدهای تجاری پاساژ بین المللی آرامش رامسر انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لباس های مجلسی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع اکسسوری، عطر و ادکلن، طلا و جواهرات، تزئینات و دکوراسیون منزل و غیره به فروش می رسند. علاوه بر واحدهای تجاری مختلفی که در این مجتمع تفریحی تجاری وجود دارند، انواع امکانات تفریحی و رفاهی جای گرفته اند که شامل پردیس سینمایی، فودکورت و شهربازی می شوند.

یکی از طبقات این مجموعه که بهترین پاساژهای رامسر به شمار می رود، به فودکورت اختصاص یافته که گردشگران می توانند با مراجعه به آن، در محیطی زیبا و آرام به صرف غذای مورد علاقه خود بپردازند. شهربازی سرپوشیده مجموعه نیز بهترین مکان برای گردشگرانی است که به همراه فرزند خود به سراغ مجتمع تجاری آرامش آمده اند. یک فروشگاه رفاه نیز در این مرکز خرید وجود دارد که انواع مایحتاج روزمره در آن به فروش می رسند و علاوه بر گردشگران، ساکنین این شهر برای خرید روزانه خود به سراغ آن می روند. از دیگر امکانات رفاهی این مجتمع تجاری که از بهترین پاساژهای رامسر به شمار می رود، می توان به پارکینگ مجموعه اشاره نمود که گردشگران می توانند بدون نگرانی برای جای پارک خودرو، خودروی خود را در پارکینگ پارک نمایند و به گشت و گذار بپردازند. در میان پاساژهای رامسر، پاساژ آرامش بسیار مجهزتر و معروف تر می باشد.

آدرس مرکز خرید بین المللی آرامش رامسر: استان مازندران، رامسر، بلوار رزاقی، رو به روی برج های آرامش و هتل قدیم رامسر

مراکز خرید رامسر

فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان

یکی دیگر از مراکز خرید رامسر، فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان می باشد که دارای شعب مختلفی در سراسر کشور می باشد و یکی از شعب آن در رامسر قرار گرفته که در ابتدا در مجموعه تله کابین رامسر قرار و اکنون در در حاشیه جاده رامسر – چابکسر قرار دارد و حدود یک کیلومتر با تله کابین رامسر فاصله دارد. این فروشگاه انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند و اگر قصد خرید داشته باشید، هرگز دست خالی از آن خارج نمی شوید. این فروشگاه زنجیره ای دارای امکان خرید اینترنتی بوده و آن دسته از افرادی که قصد خرید دارند، اما امکان رفتن به یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای ایران کتان برای آن ها وجود ندارد، می توانند به صورت اینترنتی و با مراجعه به وبسایت رسمی آن اجناس مورد نظر خود را سفارش دهند.

آدرس فروشگاه زنجیره ای ایران کتان شعبه رامسر: استان مازندران، رامسر، کنار جاده راسر – چابکسر

مرکز خرید مروارید سبز رامسر

بعد از مرکز خرید آرمش، دومین رتبه به لحاظ مرکز لوکس و مدرن بودن، به مرکز خرید مروارید سبز رامسر خواهد رسید. اگر به دنبال یکی از پاساژهای معروف رامسر برای خرید و گردش هستید، پاساژ مروارید سبز رامسر گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. این مرکز خرید به صورت دو طبقه بوده و در آن انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، اکسسوری و غیره به فروش می رسند. یک شهربازی سرپوشیده کوچک نیز در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید از تفریحاتی همچون فوتبال دستی، مینی بولینگ و غیره در آن لذت ببرید و لحظات شاد و مفرحی را برای خود رقم بزنید. امکانات رفاهی مناسب در مرکز خرید مروارید سبز رامسر وجود دارند که می توان به رستوران و کافی شاپ اشاره نمود و گردشگران می توانند برای صرف یک وعده غذایی خوش طعم و یا میان وعده ای دلپذیر و رفع خستگی به آن ها مراجعه نمایند.

آدرس مرکز خرید مروارید سبز رامسر: استان مازندران، رامسر، بلوار معلم، مرکز خرید مروارید سبز رامسر

مراکز خرید رامسر

رزرو ویلا جنگلی در رامسر

رامسر یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران است که هر ساله میلیون ها گردشگر برای گردش و تفریح در میان جاذبه های دیدنی رامسر راهی این شهر می شوند. گردشگرانی که این شهر را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند، معمولا قصد دارند چند روزی را به اقامت در این شهر بپردازند. در این صورت نخستین کاری که باید انجام دهند، رزرو اقامتگاهی است تا بتوانند مدت زمان اقامت خود را در آن سپری کنند. خوشبختانه رامسر از آن دسته شهرهایی است که انواع اقامتگاه های مختلف را از ارزان قیمت تا گران و لاکچری در خود جای داده است. از همین رو گردشگرانی که به رامسر سفر می کنند، برای اقامت خود می توانند به راحتی با در نظر گرفتن بودجه و هزینه خود، اقامتگاهی مناسب را رزرو نمایند. از جمله اقامتگاه های پرطرفداری که در این شهر وجود دارند، ویلاهای جنگلی می باشند و گردشگران زیادی برای اقامت خود در این شهر به سراغ اجاره ویلا جنگلی رامسر می روند. با اقامت در ویلاهای جنگلی رامسر می توانید از منظره سرسبز و با طراوت اطراف خود لذت ببرید و آرامش را تجربه نمایید.

سوالات متداول

لوکس ترین مراکز خرید رامسر را نام ببرید؟

مرکز خرید نگین رامسر و مرکز خرید بین المللی آرامش از لوکس ترین مراکز خرید رامسر می باشند.

مراکز خرید ارزان رامسر کدام اند؟

بازار سنتی و هفتگی رامسر از ارزان ترین مراکز خرید رامسر به شمار می آید.

مرکز خرید بین المللی آرامش رامسر کجاست؟

مرکز خرید بین المللی آرامش رامسر در بلوار رزاقی، مقابل برج های آرامش و هتل قدیم رامسر قرار دارد.

بازار صنایع دستی رامسر کجاست؟

بازار صنایع دستی رامسر در مسیر رامسر به روستای جواهرده و روستای میان لات واقع شده است.


[html_block id=”69626″]