مرکز خرید نگین

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از زیبا ترین شهر های استان مازندران که توانسته عده زیادی از افراد را به سمت خود جذب نماید، رامسر می باشد. مراجعه بالای افراد به این شهر باعث شده تا مراکز خرید مختلفی نیز در آن به وجود آید. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از این پاساژ ها به نام مرکز خرید نگین رامسر رفتیم تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر درباره آن خرید بهتری را تجربه نمایید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید نگین رامسر کجاست و مسیر دسترسی

اگر تمایل دارید به این مرکز خرید مراجعه نمایید باید ابتدا خود را به بلوار طالقانی برسانید تا از طریق آن به خیابان مطهری برسید. خیابان مطهری را ادامه دهید تا از سوپر مارکت لیمو ترش بگذرید و به مقصدتان که در سمت راست واقع شده برسید. از بلوار طالقانی تا مرکز خرید نگین تنها 650 متر فاصله بوده که بدون ترافیک با خودرو 2 دقیقه در راه خواهید بود. در هر نقطه ای از رامسر که بودید می توانید با استفاده از لوکیشن زیر کم ترافیک ترین راه را برای رسیدن به مقصد برگزینید و از طریق راه پیشنهادی به راحتی به مرکز خرید نگین برسید.

آدرس مرکز خرید نگین: مازندران، رامسر، خیابان مطهری

معرفی مرکز خرید نگین

رامسر جاذبه های مختلفی درون خود دارد و وجود این جاذبه ها باعث شده تا افراد مختلفی برای سفر به این شهر اقدام نمایند. معمولا مسافران تمایل دارند تا در سفر به مقصدشان سوغات و صنایع دستی مربوط به آن منطقه را خریداری نمایند تا تجربه بهتری داشته باشند. این کالا ها و محصولات در مراکز خرید و پاساز های این شهر به فروش می رسند. یکی از این مراکز خرید، پاساژ نگین رامسر بوده که بهتر است برای خرید هر چه نیاز دارید به آن مراجعه نمایید. این پاساژ به دلیل دارا بودن لباس های متنوع می تواند نیاز افراد سخت گیر را برطرف نماید.

اگر به دیگر مراکز خرید رامسر همانند تعطیلات یا ایران کتان مراجعه کردید و نتوانستید کالای مورد نظرتان را بیابید بهتر است به مرکز خرید نگین نیز سری  بزنید. انواع لباس ها برای سنین مختلف در این پاساژ موجود است و شما می توانید از هر کدام که تمایل داشتید استفاده نمایید. واحد های تجاری موجود در این مرکز خرید به فروش انواع محصولات نظیر پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم منزل، کیف و کفش، اکسسوری و… مشغول هستند و شما می توانید هر محصولی را که نیاز داشتید از مغازه های درون پاساژ خریداری نمایید.

مرکز خرید نگین

ساعت کاری مرکز خرید نگین رامسر

برای رفتن به این مرکز خرید بهتر است باتدا یک سری اطلاعات درباره تایم کاری این مجتمع تجاری به دست آورید تا بتوانید بدون سرگردانی برای خرید خود اقدام کنید. بدین منظور باید تایم دقیق کاری این پاساژ رامسر را داشته باشید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

ساعت کاری مرکز خرید نگین: همه روزه از 9:30 تا 14 و 17 تا 22

امکانات رفاهی مرکز خرید نگین رامسر

از مهم ترین مواردی که افراد در کنار خرید کردن برای استفاده از آن اقدام می کنند تا تجربه بهتری از خریدشان به دست آورند، وجود یک سری امکانات رفاهی می باشد. این مرکز خرید رامسر نیز دارای یک سری امکانات بوده که از مهم ترین آن ها می توان به فودکورت این مجتمع اشاره نمود. در کنار خرید می توانید برای صرف هر چه نیاز داشتید به این بخش از پاساز بروید و از منوی رستوران های این قسمت هر چه خواستید سفارش دهید. بسیاری از افراد بعد از خرید یا قبل از آن برای تنوع و گذراندن لحظاتی خوب در کنار عزیزانشان به این فودکورت مراجعه می کنند و در کنار آن ها آن چه تمایل دارند را سفارش می دهند.

بهترین زمان مراجعه به پاساژ نگین

اگر تمایل دارید به این شهر سفر کنید و از جاذبه های رامسر درون آن دیدن نمایید بهتر است در یک زمان مناسب برای این منظور اقدام کنید تا شرایط آب و هوایی حاکم بر این منطقه شما را اذیت نکند. بهترین زمان سفر به این شهر اوایل بهار است که هوا زیاد شرجی نیست و زمان خوبیست تا بتوانید در یک شرایط خوب برای این منظور اقدام کنید. بهار هوای خوبی داشته و طبیعت در زیبا ترین حالت خود قرار دارد و به همین دلیل بهترین زمان برای شما همین بهار می باشد.

به منظور خرید کردن نیز بهترین زمان برای شما همین بهار و پاییز می باشد چرا که جمعیت کمتری به این شهر سفر می کند و مراکز خرید خلوت هستند. یکی دیگر از بهترین اوقاتی که می توانید برای سفر به این شهر اقدام کنید فصل پاییز است. رنگ های پاییزی درون جنگل دالخانی یا جاذبه های دیگر این شهر هر چشمی را به خود خیره می کند و تصویر برداران زیادی این فصل را برای سفر به رامسر انتخاب می نمایند.

رزرو ویلا ساحلی در رامسر

اگر قصد دارید به رامسر سفر کنید بهتر است قبل از رسیدن به این شهر ابتدا برای اقامتگاه خود فکری کنید تا در زمان رسیدن به آن دچار مشکل نشوید. برای رزرو اقامتگاه نیز می توانید از ویلاهای جنگلی یا ویلاهای ساحلی این منطقه استفاده کنید تا تجربه ای جالب داشته باشید. برای اجاره ویلا ساحلی در رامسر می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید. برای این کار کافیست ابتدا از صفحه اصلی سایت وارد پنل اجاره ویلا و سوئیت شوید و بعد از استان مازندران به صفحه مربوط به ویلاهای رامسر وارد شوید.

در صفحه باز شده بهتر است ابتدا قیمت ها و توضیحات مربوط به ویلاها را مطالعه نمایید و بعد برای رزرو هر کدام از آن ها که تمایل داشتید از طریق شماره های قرار داده شده با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید. در تعطیلات تابستان یا نوروز و هم چنین مواقعی از سال که تعداد مسافران بیشتری به این منطقه می روند بهتر است یک الی دو هفته قبل از موعد برای رزرو تماس بگیرید تا گزینه مورد نظر شما به واسطه افراد دیگر رزرو نشود. فراموش نکنید اگر اقامتگاهتان را رزرو نکنید ممکن است در زمان ورود به این شهر برای یافتن مکان اقامتی خود دچار مشکل شوید.

سوالات متداول

مرکز خرید نگین کجاست؟

این پاساژ در خیابان مطهری رامسر واقع شده است.

امکانات پاساژ نگین رامسر چیست؟

از بهترین امکانات این مرکز خرید می توان به بخش فودکورت این مجتمع اشاره نمود.

علت معروف بودن مرکز خرید نگین چیست؟

متنوع بودن کالاهای مرکز خرید نگین از دلایل مشهور شدن آن می باشد.

چه محصولاتی در این پاساژ یافت می شود؟

این مرکز خرید شامل کالاهایی مثل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آنتیک، محصولات آرایشی و بهداشتی و... می شود.


[html_block id=”67521″]

راهنما سایت

آدرس

مازندران، رامسر، خیابان مطهری

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9:30 الی 14 ، 17 الی 22

یک‌شنبه

9:30 الی 14 ، 17 الی 22

دو‌شنبه

9:30 الی 14 ، 17 الی 22

سه‌شنبه

9:30 الی 14 ، 17 الی 22

چهار‌شنبه

9:30 الی 14 ، 17 الی 22

پنج‌شنبه

9:30 الی 14 ، 17 الی 22

جمعه

9:30 الی 14 ، 17 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه