معرفی جاذبه های گردشگری ایزدشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

21 شهریور

اقامتی رویایی در ویلاهای ایزدشهر

یکی از بهترین شهر های شمالی کشور که در استان مازندران واقع شده و دارای ویلاهای مختلفی می باشد ایزدشهر است. به دلیل مسافرت تعداد زیاد افراد به این شهر، ایزدشهر دارای ویلاهای متعددی می باشد که می […]

20 بهمن

مراکز خرید ایزدشهر

ایزدشهر به عنوان یکی از شهر های گردشگری استان مازندران توانسته در طول سال عده زیادی از مردم را به خود جذب کند. این شهر با وجود جاذبه های توریستی و هم چنین شهرک های زیاد برای اقامت […]

19 بهمن

شهرک های ایزدشهر

ایزدشهر به عنوان یکی از شهر های استان مازندران بوده که در هفت کیلومتری نور و هشت کیلومتری محمودآباد قرار دارد و دارای مناطق دیدنی بسیاری است و به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق مسکونی این استان […]

18 دی

رستوران های ایزدشهر

ایزدشهر از جمله شهرهای محبوب و دوست داشتنی در شمال کشور است که مابین نور و محمودآباد قرار دارد. ایزدشهر همیشهر شهری خلوت بوده و در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه که افراد بسیاری به شهرهای […]

22 آبان

پارک جنگلی ایزدشهر

ایزدشهر یکی از شهرهای استان مازندران محسوب می شود و مدت کمی است که از احداث آن می گذرد. ایزدشهر نیز همانند دیگر شهرهای شمالی دارای مناطق جنگلی بسیار زیبا و سرسبز می باشد که مشهورترین آن ها […]

16 شهریور

امامزاده قاسم ایزدشهر

از دیرباز تا کنون شهرهای شمالی کشور به علت داشتن آب و هوای معتدل و سرسبزی های فراوان، یکی از بهترین تفرجگاه ها برای گردش و مسافرت به شمار می آید. در استان های شمالی علاوه بر دریا […]

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

 

ایزدشهر شهری در غرب محمودآباد است که نزدیک به 30 کیلومتر تا شهر فاصله دارد. ایزدشهر یکی از قدیمی ترین مناطق مسکونی مرکز مازندران به حساب می آید که امروزه در میان گردشگران بسیار محبوب شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی جاذبه های گردشگری ایزدشهر بپردازیم.

تاریخچه ایزدشهر

قدمت شهر ایزدشهر به دوران قاجاریه برمیگردد. در آن دوران، ایزدشهر روستایی بیش نبود که ایزده به عنوان نام روستا انتخاب شده بود اما به لطف ناصرالدین شاه قاجار، به ایزدشهر اهمیت بالایی داده شد تا جایی که روستا بسیار بزرگ شد و به عنوان شهر شناختند،

امروزه ایزدشهر کمتر از ده هزار نفر جمعیت با گویش های مازندرانی و کجوری دارد و در سال 1384، روستاهای اطراف از جمله ساروج محله، بازارسر، ناتل کنار و امیرآباد کناره با ایزدشهر ادغام شدند. برای اطلاعات بیشتر درباره قدمت این شهر، برروی لینک تاریخچه ایزدشهر کلیک کنید.

معرفی شهرک های ایزدشهر

شهر ایزدشهر، دارای سه شهرک محبوب است که بهترین شهرک های برای اجاره ویلا ساحلی در ایزدشهر بوده و در این شهرک ها، ویلاهایی هم وجود  دارد که دارای ساحل اختصاصی نیز هستند.

از سمت غرب که شروع کنیم، به شهرک ساحلی ایزدشهر می رسیم. یکی از بزرگترین شهرک های شهر که نزدیک به 378هزار متر مربع مساحت داشته و در این شهرک، بیش از 400 ویلا و تعداد 5 بلوک آپارتمانی وجود دارد. چه به دنبال اجاره آپارتمان مبله در ایزدشهر هستید و چه به دنبال اجاره ویلای ساحلی با قیمت مناسب، در شهرک ایزدشهر ویلاها و آپارتمان های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که با توجه به فاصله تا ساحل، امکانات و متراژ از قیمت های مختلفی برخوردارند.

لازم به ذکر است در این شهرک علاوه بر ساحل، امکانات جذابی برای مسافران از جمله استخرهای روباز به همراه سونا و جکوزی، سالن های چند منظوره، چندین رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، پارک بازی برای کودکان، سالن های بیلیارد و فوتبال دستی و چندین آلاچیق در ساحل وجود دارد.

در کنار شهرک ساحلی ایزدشهر، شهرک پزشکان وجود دارد. شهرک پزشکان ایزدشهر از جمله مناطق مسکونی ایزدشهر است که قدمتش به قرن های پیش برمیگردد. در شهرک پزشکان ایزدشهر ویلاهای لوکس مختلفی مشاهده می شود و چه به دنبال اجاره آپارتمانت مبله باشید چه به دنبال اجاره ویلای ساحلی، در این شهرک نیز می توانید ویلاهای بسیاری را مشاهده کنید و همچنین، گردشگران در شهرک پزشکان ایزدشهر نیز می توانند ویلا یا آپارتمان نیز خریداری کنند.

بعد از شهرک پزشکان، به شهرک آبی کنار می رسیم. شهرک آبی کنار نزدیک به 10هزار مترب مربع مساحت دارد که از جمله زیباترین مناطق ایزدشهر به حساب می آید. همواره شهرک آبی کنار به مراتب خلوت تر از سایر شهرک های ایزدشهر است لذا اگر به دنبال اقامت در منطقه ای بکر، زیبا و همچنین نزدیک به ساحل میگردید، شهرک آبی کنار یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود. لازم به ذکر است در این شهرک ویلاهای مختلفی وجود دارد که از قیمت های مناسبی هم برخوردار بوده و همچنین می توانید در صورت نیاز، در این شهرک ویلا نیز خریداری کنید.

شهرک ساحلی ایزدشهر

موزه گالری دیدی

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت ایزدشهر در میان مردم، موزه گالری دیدی است. موزه ای بسیار جذاب و دیدنی که در کل استان مازندران، منحصر به فرد می باشد.

عشق به هنر و فرهنگ باعث شد تا علی توسلی، چندین سال شروع به جمع آوری و خرید آثار هنرمندان معاصر کرده و در سال 1395، با بودجه ای 300 میلیارد تومانی یکی از بی نظیرترین موزه های ایران را در ایزدشهر بسازد تا این آثار را در معرض نمایش قرار دهد. موزه گالری دیدی در مجتمع دیدی قرار دارد که این مجتمع دارای پارکینگ اختصاصی بوده و گردشگران می بایست برای ورود به مجموعه، هزینه ورودی را پرداخت کنند. همچنین در مجموعه دیدی، چندین رستوران و کافی شاپ نیز وجود دارد که از نظر کیفیت و قیمت مناسب هستند.

اما می رسیم به جذاب ترین بخش مجموعه، موزه گالری دیدی. معماری موزه گالری دیدی الهام گرفته از موزه لوور پاریس است که بسیار جذاب می باشد. وقتی وارد موزه گالری می شوید، با هزاران اثر هنری روبرو خواهید شد که از این میان، تعداد 150 اثر به صورت مجسمه، 600 اثر به صورت تابلو و 800 اثر هنری دیگر می باشد.

بازدید از تمام آثار هنری مجموعه چندین ساعت زمان می برد اما جالب است بدانید در بخشی از موزه گالری دیدی، آثار جذابی وجود دارد که به فروش می رسند و می توانید برخی را همانجا به صورت نقد خریداری کرده و برای برخی هم می بایست در مزایده های مشخص شده شرکت کنید. برای بازدید از موزه گالری دیدی می بایست در شهر ایزدشهر به کیلومتر 9 جاده محمود آباد – نور مراجعه کرده و وارد مجتمع فرهنگی و هنری دیدی شوید.

موزه گالری دیدی

قبرستان شهر آقا

شهر آقا روستای تاریخی و با ارزش در ایزدشهر است که مابین بازار سر و ساروج محله واقع شده است. در گذشته های دور، بومی ها در این منطقه فانوس های بسیاری روشن می کردند و صدها درخت انجیر و شمشاد در روستا وجود داشت اما امروزه، تمامی این درخت ها از بین رفته اند و تنها جای با ارزش شهر آقا، قبرستانش است که از بزرگترین قبرستان های ایزدشهر به حساب می آید.

پارگ جنگلی ایزدشهر

برای احداث پارک جنگلی ایزدشهر، نزدیک به 15هزار هکتار از زمین های شمال اختصاص داده شد به پارک که درواقع، فاز نخست پارک جنگلی ایزدشهر بوده و به عنوان بزرگترین پارک جنگلی شهر و یکی از بزرگترین پارک های جنگلی استان مازندران شناخته می شود. همچنین خوب است بدانید در فازهای بعدی پارک جنگلی ایزدشهر قرار است اسکله ای به وسعت 15هزار متر مربع ساخته شود که به عنوان بزرگترین اسکله مازندران شناخته خواهد شد.

برای ساخت پارک جنگلی ایزدشهر، نزدیک به 80 میلیارد تومان هزینه شده و امروزه گردشگران بسیاری از پارک جنگلی ایزدشهر بازدید می کنند تا ساعاتی را در طبیعت سرسبز شمال و غرق در آرامش و صدای دلنشین پرندگان سپری کنند. همچنین در این پارک جنگلی چندین آلاچیق نیز برای خانواده ها در نظر گرفته شده است تا بساط پیک نیک خود را در این آلاچیق ها پهن کنند.

پارک جنگلی ایزدشهر

بنای امامزاده قاسم

ایزدشهر نیز مانند سایر شهرهای شمالی کشور، امامزاده قاسم دارد. امامزاده قاسم تنها امامزاده ایزدشهر است که در میان مردم شهر از ارزش و احترام بالایی برخوردار می باشد. اگر شما هم قصد دارید در سفر به ایزدشهر از امامزاده قاسم بازدید کنید می بایست در شهر ایزدشهر و در جاده ایزدشهر به محمودآباد، وارد خیابان ایزده شوید تا بعد از کوچه گلستان شانزدهم و قبل از میدان، آرامگاه امامزاده قاسم را مشاهده کنید. در این آرامگاه علاوه بر مقبره امامزاده قاسم، قبر تعدادی از شهدای ایزدشهر نیز مشاهده می شود.

جاده ایزدشهر به چمستان

یکی از معروف ترین جاده های شمال که در شهر ایزدشهر و نزدیک به نور واقع شده است، مسیر دسترسی ایزدشهر به چمستان می باشد. چمستان یکی از مناطق مسکونی سرسبز نزدیک به ایزدشهر است که سرمایه گذاران بسیاری در این محله اقدام به خرید زمین های شالی و تبدیل کردن آن ها به ویلاهای مختلف کرده اند.

در سال های اخیر، چمستان یکی از ناامن ترین مناطق نزدیک به ایزدشهر بود بطوریکه قیمت ویلاها و زمین ها در این منطقه به شدت ارزان بوده و مردم تا آنجا که می می توانستند از مراجعه به چمستان خودداری می کردند. اما امروزه امنیت چمستان تا حدودی بهتر شده و گردشگران از جاده ایزدشهر – چمستان به این منطقه می روند چراکه جاده ایزدشهر به چمستان، مسیری بسیار سرسبز، دلنشین و خوش آب و هوا است و افرادی هم مشاهده شده که در اطرف جاده اتراق کرده و از طبیعت سبز شمال لذت می برند.

جاده ایزدشهر به چمستان

حمام های قدیمی میرزا آقاخانی

اگر در سفر به ایزدشهر می خواهید در کنار طبیعت گردی و تفریحات ساحل، نگاهی هم به جاهای تاریخی شهر بیاندازید، حمام های قدیمی میرزا آقاخانی جزء قدیمی ترین جاذبه های گردشگری ایزدشهر است که قدمتش به دوران ناصرالدین شاه برمیگردد. در دوران قاجاریه، ناصرالدین شاه به ایزدشهر که در آن دوران، ایزده نام داشت بسیار اهمیت میداد و اکثر سفرهای شمالی او به مقصد ایزده بود.

در یکی از سفرهای ناصرالدین شاه به ایزده، او متوجه شد مردم بهداشت فردی تا را حدودی رعایت نمی کنند و همچنین حمام عمومی نیز در این شهر وجود ندارد لذا دستور داد تا حمامی عمومی با هدف رعایت بهداشتی فردی مردم ایزده در این شهر ساخته شود. میرزا آقاخانی کسی بود که ساخت این حمام عموومی را برعهده داشت لذا نام این حمام عمومی، میرزا آقاخانی قرار گرفت.

امروزه حمام عمومی میرزا آقاخانی جزء بناهای تاریخی و با ارزش ایزدشهر به حساب می آید و هنگامی که وارد بنا می شوید، متوجه خواهید شد این حمام عمومی در گذشته با اکثر حمام های عمومی تفاوت های زیادی داشته است.

آب بندان های ایزده و امیرآباد

در ایزدشهر، آب بندان های مختلفی تعبیه شده که در واقع، تالاب هایی هستند تا در فصل مهاجرت، پرندگان بتوانند چند ماهی را در آنجا و مناطق اطرافش زندگی کنند.

آب بندان های استان مازندران همواره یکی از توریستی ترین نقاط استان  به حساب می آیند و علاوه بر حضور پرندگان بسیار در این تالاب ها، مردم هم در آب بندان ها اقدام به پرورش ماهی می کنند. در شهر ایزدشهر، آب بندان های کوچک و بزرگی وجود دارد که در میان آن ها، آب بندان امیرآباد واقع در روستای امیرآباد به عنوان بزرگترین و توریستی ترین آب بندان شهر شناخته می شود که همه ساله در فصل مهاجرت بخصوص فصل پاییز و زمستان، اردک، قو، غازهای وحشی، مرغابی و غیره به وفور در این آب بندان مشاهده می شود.

مراکز خرید ایزدشهر

اگر در سفر به ایزدشهر قصد بازدید و گردش در میان مراکز خرید شهر را دارید، خوب است بدانید ایزدشهر دارای هایپرمارکت های مختلفی است تا گردشگران بتوانند مایحتاج روزانه خود را به راحتی خریداری کنندو همچنین مراکز خریدی هم در ایزدشهر و مناطق اطراف از جمله محمودآباد و نور و رویان هم وجود دارد که از ایزدشهر می توان دسترسی آسانی به آن ها داشت.

یکی از محبوب ترین مراکز خرید ایزدشهر، مرکز خرید دیدی است که در مجموع فرهنگی و توریستی دیدی قرار دارد. این مرکز خرید نسبتاً لوکس بوده و پیشنهاد می کنیم علاوه بر بازدید از فروشگاه های مرکز خرید، نگاهی هم به کافه ها، رستوران ها و از همه جذاب تر، موزه گالری دیدی هم بیاندازید. یکی دیگر از مراکز خرید محبوب نزدیک به ایزدشهر، سرای گردشگری سیمرغ است که در شرق ایزدشهر قرار دارد.

سرای گردشگری سیمرغ هنگامی که افتتاح شد، یکی از شعبات بزرگ و خاص رفاه بود و امروزه، علاوه بر فروشگاه های مختلف، دارای هایپرمارکت بزرگ بوده و گردشگران می توانند در طبقه بالای سرای گردشگری سیمرغ هم در فودکورت مرکز خرید بهترین غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و فست فود را میل کنند.

همچنین در جاده ایزدشهر به محمودآباد و ایزدشهر به نور هم فروشگاه های کوچک و بزرگی هم وجود دارد که می توان در آن ها انواع سوغاتی ها و صنایع دستی شمال را تهیه کرد.

مراکز خرید ایزدشهر

اقامت در ایزدشهر

یکی از دلایل اینکه ایزدشهر را یکی از بهترین مناطق مازندران برای سفر می دانیم، هم آرامش و خلوتی شهر نسبت به اکثر شهرهای استان بوده و هم تنوع مناسب ویلاها در این شهر بطوریکه برای اجاره ویلا در ایزدشهر، برای هر سلیقه و بودجه ای ویلا برای اجاره وجود دارد، شما میتوانید در از لوکس ویلا برای اجاره ویلا در ایزدشهر اقدام نمایید.

ویدئو مناطق دیدنی ایزدشهر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_raw_html]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[/vc_raw_html][vc_column_text text_larger=”no”]

سوالات متداول

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_tta_accordion spacing=”20″ gap=”20″ c_align=”right” c_icon=”” active_section=”0″][vc_tta_section title=”بهترین زمان سفر به ایزدشهر چه فصلی است؟” tab_id=”1611147767059-a9108f65-7648″][vc_column_text text_larger=”no”]ایزدشهر شهری ساحلی به شمار می رود و گردشگران در فصل تابستان همواره با آب و هوایی گرم و شرجی روبرو خواهند شد اما در فصل پاییز و زمستان، هوای ایزدشهردر متعادل ترین حالت خود قرار دارد.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”از چه جاذبه های گردشگری ایزدشهر بازدید کنیم؟” tab_id=”1611147767116-ef4936a2-56d0″][vc_column_text text_larger=”no”]معروف ترین جاذبه دیدنی در ایزدشهر، موزه گالری دیدی است که در میان خاص ترین جاذبه های گردشگری مازندران قرار دارد. همچنین پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به جنگل های سرسبز و جذاب جنوب شهر هم بیاندازید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”آب و هوای ایزدشهر در فصول مختلف چگونه است؟” tab_id=”1611147845399-47b98a7e-40f9″][vc_column_text text_larger=”no”]در فصل تابستان گرم و بسیار شرجی است اما مناسب تفریحات آبی از جمله جت اسکی، پاراسل، جت پک و قایق سواری، در فصل بهار هوای معتدل و دلچسبی دارد همچنین شرجی بودن هوا کمتر از تابستان است، در فصل پاییز و زمستان، خنک و اکثرا بارانی ولی سطح شرجی بودن هوا بسیار پایین است.[/vc_column_text][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”برای تماشای دیدنی های ایزدشهر، کدام فصل بهتر است؟” tab_id=”1611147869046-692bcb08-4a65″][vc_column_text text_larger=”no”]طبعا اواسط فصل بهار بهترین زمان دیدن جاذبه های گردشگری ایزدشهر است و شما عزیزان میتوانید حتی در دل طبیعت کمپ بزنید.[/vc_column_text][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]