مراکز خرید ایزدشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ایزدشهر به عنوان یکی از شهر های گردشگری استان مازندران توانسته در طول سال عده زیادی از مردم را به خود جذب کند. این شهر با وجود جاذبه های توریستی و هم چنین شهرک های زیاد برای اقامت یک گزینه خوب برای مقصد گردشگران است. یکی از مواردی که در سفر برای اکثر مسافران اهمیت دارد، وجود مرکز خریدی بوده که بتوان از آن سوغات یا کالای مورد نیاز در هنگام سفر را از آن تهیه کرد. مراکز خرید ایزدشهر موضوع این مقاله می باشد تا اطلاعات بیشتری از گزینه های مختلف پیش رو در مقصد داشته باشید.

مرکز خرید دی دی سنتر

گالری دی دی یا دیدی سنتر در غرب استان مازندران و در ایزدشهر واقع شده و توسط فردی به نام آقای توسلی تاسیس گشته است. این فرد اصالتا اصفهانی بوده و عاشق هنر می باشد و هدف او از تاسیس این مکان جمع آوری تابلو ها و آثار هنری و مفهومی بوده ولی او در کنار این گالری انواع مغازه ها با کاربری مختلف را نیز در یک مرکز خرید تجاری گرد هم آورده است. در مرکز خرید دی دی می توانید رستوران و کافی شاپ، انواع فروشگاه های لباس و هم چنین لوازم خانگی های برند را ببینید. برای دیدن گالری که در طبقه دوم قرار گرفته، باید یک ورودی به مبلغ 15000 تومان بپردازید و بعد می توانید از گیت عبور کنید. در این گالری یک اتاق مختص سهراب سپهری و دوست داران این شاعر و هنرمند می باشد که تماشای آن شما خالی از لطف نیست. لازم به ذکر است که اجناس داخل این گالری و فروشگاه کمی گران بوده ولی ارزش هزینه کردن را دارند.

مرکز خرید دی دی سنتر ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

دیدی سنتر در 6 کیلومتری ایزدشهر قرار گرفته و برای رفتن به آن کافیست از طرف غرب به سوی جاده جنگلی چمستان بروید. بعد از رسیدن به رستوران پدرخوانده به طرف راست بپیچید و کمی جلوتر، از مشاورین املاک کاسپی عبور کنید. وقتی به فروشگاه بازی و سرگرمی دوز رسیدید به سوی جاده جنگلی مازندران-سیاهکلرود رفته و بعد از عبور از مشاورین املاک دلاوران در سمت راست عبور کرده سپس از موزه دی دی سنتر رد شوید تا به مقصد برسید.

آدرس مرکز خرید دی دی سنتر ایزدشهر: مازندارن، ایزدشهر، جاده نوشهر-محمودآباد، بالاتر از بانک ملت

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.60977602031374%2C%2052.173255904112665%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید دی دی سنتر

برج تجاری ایزدشهر

این برج که در یکی از شهرک های معروف ایزدشهر واقع شده، به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید ایزدشهر نیز شناخته می شود. مسافرانی که شهرک ساحلی ایزدشهر را برای اقامت خود انتخاب می کنند، می توانند با رفتن به این برج تجاری هر آن چه را که خواستند خریداری کنند. شهرک ساحلی ایزدشهر به عنوان یکی از بهترین شهرک های این شهر شناخته می شود و شما با انتخاب این منطقه نه تنها یک اقامت عالی خواهید داشت، بلکه می توانید با یک تجربه خوب از خرید از برج تجاری سفر خود را کامل کنید. این برج یکی از مراکز خرید ایزدشهر بوده که بین مردم این منطقه نیز معروف می باشد.

برج تجاری ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

برای رفتن به برج تجاری ایزدشهر که در شهرک ساحلی ایزدشهر واقع شده، ابتدا به سمت جاده جنگلی چمستان که در سمت غرب قرار دارد بروید سپس از باربری ایزدشهر در سمت چپ عبور کنید و بعد از تقریبا 300 متر به راست بپیچید. از فست فود یوگی برگر به طرف جاده مازندران-سیاهکلرود رفته و بعد از یک کیلومتر از جاده بگذرید تا به مقصد خود که در سمت راست قرار دارد برسید.

آدرس برج تجاری ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، جاده ساحلی، بعد از گلسار55

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.597373923026566%2C%2052.12739413306762%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز تجاری سیمرغ

این مرکز تجاری که با نام سرای گردشگری و خدماتی-رفاهی نیز شناخته می شود، در 10 کیلومتری ایزدشهر قرار گرفته و دارای فود کورت، رستوران، بوتیک های پوشاک از برند های مختلف، هایپر مارکت و… می باشد و یکی از بهترین مراکز خرید ایزدشهر می باشد. سیمرغ دارای دو طبقه است که علاوه بر امکانات گفته شده شامل سینما و محل تفریح کودکان نیز می شود. این مرکز خرید در دوران کرونا همانند بعضی دیگر از مراکز خرید ایزدشهر در بدو ورود با دستگاه تب سنج، بدن مراجعین را کنترل و با دستگاه مکانیزه دست ها را ضدعفونی می کنند. یک آب نمای زیبا نیز در قلب این مرکز خرید قرار داده شده که می توانید با نشستن بر روی نیمکت نزدیک به آن از فضای آرام و فضای سبز این ناحیه نیز لذت ببرید. اگر قصد سفر به ایزدشهر را دارید و چند روزی را در یکی از شهرک های ایزدشهر اقامت کرده اید، خرید از این مجتمع تجاری را نیز فراموش نکنید.

مرکز خرید سیمرغ کجاست و مسیر دسترسی

برای رفتن به سرای گردشگری سیمرغ از ایزدشهر می توانید به طرف جاده جنگلی چمستان بروید و کمی بعد از طی کردن مسیر از رستوران پدرخوانده به طرف راست بپیچید و کمی بعد از مشاورین املاک کاسپی عبور کنید. به فست فود یوگی برگر که رسیدید به طرف جاده مازندران-سیاهکلرود بروید و بعد از عبور از لوازم یدکی سلیمی در سمت چپ خود بگذرید و به مقصد خود وارد شوید.

آدرس مرکز خرید سیمرغ ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، جاده مازندران-سیاهکلرود

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.62009562542469%2C%2052.23121380453648%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز تجاری سیمرغ

مرکز خرید اکسین

این مرکز خرید که یکی از معروف ترین مراکز خرید ایزدشهر می باشد که در فاصله 3 کیلومتری از این شهر قرار گرفته و طی زمانی در حدود 6 دقیقه به آن خواهید رسید. مجتمع اکسین در نزدیکی چند مرکز مهم دیگر مثل شاندیز مشهد و فست فود فونیکس قرار گرفته که شما بعد از خرید از این مجموعه می توانید یا در همین مرکز خرید یا در اطراف برای صرف غذا اقدام نمایید. هم چنین می توانید کودک خود را به شهربازی آرمان که در نزدیکی مرکز خرید اکسین واقع شده برده و یک تجربه خوب برای او بسازید. این مرکز خرید در نزدیکی شهرک های آبی کنار و بهارنارنج قرار گرفته و در صورتی که در یکی از این شهرک ها اقامت کرده باشید پیمودن این مسیر برای رسیدن به اکسین پیاده هم امکان پذیر خواهد بود.

مرکز خرید اکسین ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به این مجتمع تجاری از ایزدشهر ابتدا به طرف غرب به سمت جاده جنگلی چمستان رفته و سپس از باربری در ایزدشهر عبور کنید. کمی بعد از خدمات مهندسی و مشاورین املاک کاسپی که در سمت چپ شما قرار دارد بگذرید. تقریبا 300 متر بعد از فست فود یوگی برگر به طرف جاده نوشهر به محمود آباد رفته و بعد از طی کردن نزدیک به سه کیلومتر از فست فود فونیکس عبور کرده و به طرف مقصد برانید.

آدرس مرکز خرید اکسین ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، جاده نوشهر به محمودآباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.605841573715125%2C%2052.16680376528588%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری نارنجستان

مرکز خرید نارنجستان در ایزدشهر مازندران و در حد فاصل دو شهر نور و محمو آباد واقع شده است. این مجتمع تجاری که در نزدیکی هتل نارنجستان قرار گرفته، یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز خرید ایزدشهر می باشد و دارای امکانات ویژه تفریحی خوبی است. یکی از جاذبه های این مجموعه که آن را منحصر به فرد کرده است، وجود یک پل زیباست که سبب اتصال هتل و مرکز خرید گشته است و به عنوان یک جاذبه گردشگری در این مجموعه نیز شناخته می شود. این مجموعه توسط جمعی از معماران مجرب ایرانی طراحی گشته و جذابیت بالایی برای مسافران دارد. شما می توانید بعد تماشای جاذبه های گردشگری ایزدشهر برای خرید کالای مورد نظر خود یا تهیه سوغات برای خانواده به مرکز خرید نارنجستان رجوع کنید.

مرکز خرید نارنجستان ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

برای رفتن به مرکز خرید نارنجستان از ایزدشهر یک فاصله تقریبا 6 کیلومتری پیش روی شماست.برای این منظور بعد از فست فود یوگی برگر به راست رفته و در جاده مازندران-سیاهکلرود به مسیر خود ادامه دهید. کمی بعد در همین جاده از پیتزا گت نیز عبور کنید در حدود سه کیلومتر جلوتر، از بانک شهر نیز بگذرید و کمی بعد از کافه رستوران شاتلی محمودآباد به راست پیچیده و کمی بعد مقصدتان را خواهید دید.

آدرس مرکز خرید نارنجستان ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، جاده مازندران-سیاهکلرود

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.61182142615724%2C%2052.18678012679171%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری نارنجستان ایزدشهر

مرکز خرید موند

این مرکز خرید در استان مازندران و در ایزدشهر واقع شده که در نزدیکی آن مراکز مهمی مثل رستوران، هتل ساحلی، جایگاه سوخت و… قرار گرفته است. مرکز خرید موند با دارا بودن پوشاک و کالاهای با کیفیت در کنار یک دکور عالی و قرار گیری در کنار چند شهرک ساحلی ایزدشهر، باعث شده تا عده ی زیادی از مسافران برای تهیه اجناس مورد نظر خود به این مجتمع رفته و کالا یا سوغاتشان را تهیه نمایند. شهرک آبی کنار و بهار نارنج از جمله شهرک هایی هستند که در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته اند و شما می توانید از آن ها برای انتخاب اقامتگاه در سفر خود استفاده کنید.

مرکز خرید موند ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به مرکز خرید موند از ایزدشهر به طرف جاده جنگلی چمستان رفته و از رستوران پدرخوانده عبور نمایید تقریبا 300 متر جلوتر به راست بپیچید و از مشاورین املاک کاسپی گذشته سپس به جاده مازندران-سیاهکلرود رسیده و همین مسیر را ادامه دهید. چند متر جلو تر از پمپ بنزین ایزدشهر به مقصد خواهید رسید. شما از تهران تا این مرکز خرید 230 کیلومتر فاصله داشته که می توانید از جاده هراز که عوارضی ندارد استفاده کنید. بدین منظور وارد آزادراه تهران-پردیس شوید و بعد خود را به هراز برسانید. بعد از آن به جاده مازندران-سیاهکلرود وارد شوید و تا رسیدن به مقصد به راه خود ادامه دهید.

آدرس مرکز خرید موند ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، جاده نوشهر به محمودآباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.603163016937934%2C%2052.158045296444286%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

فروشگاه زنجیره ای خانه و کاشانه

این فروشگاه در اقصی نقاط ایران وجود دارد و شعبه ایزدشهر آن در مقصد برایتان در دسترس می باشد. خانه و کاشانه با هدف تولید تمامی کالاهای خانه با قیمت پایین شروع به کار کرد و بعد از بازخورد خوبی که از طرف مردم دریافت کرد شعبه های مختلفی را در نقاط متفاوت بازگشایی کرد. البته باید گفت که نباید از این فروشگاه انتظار کیفیت بالا داشته باشید. درواقع اجناسی که حتی به ظاهر خوب هستند نیز یک کیفیت کاملا رو به پایین دارند ولی با توجه به قیمت مناسب همیشه هدف بسیاری از مردم برای خرید می باشد. فروشگاه خانه و کاشانه نیز یکی دیگر از مراکز خرید ایزدشهر است که با خرید از آن برای سفر خود می توانید کم ترین مقدار بودجه را هزینه کنید.

فروشگاه خانه و کاشانه ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

از ایزدشهر تا این فروشگاه دو و نیم کیلومتر فاصله است که در حدود 4 دقیقه زمان برای رسیدن به آن نیاز دارید. کافیست به طرف جاده چمستان بروید و از باربری ایزدشهر که در سمت چپ قرار گرفته عبور کنید. کمی بعد از رد شدن از مشاورین املاک کاسپی به طرف جاده مازندران-سیاهکلرود رفته و تا مقصد خود در همین جاده بمانید. از تهران تا این فروشگاه 231 کیلومتر فاصله دارید که می توانید از آزادراه تهران-پردیس به جاده هراز رفته سپس تا رسیدن به مقصد در جاده نوشهر-محمودآباد بمانید. بعد از تقریبا 3 ساعت بدون ترافیک، به فروشگاه خانه و کاشانه ایزدشهر خواهید رسید.

آدرس فروشگاه زنجیره ای خانه و کاشانه ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، روبروی امیرآباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.60180337262546%2C%2052.15242094281464%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

فروشگاه خانه و کاشانه ایزدشهر

اجاره ویلا استخردار در ایزدشهر

ایزدشهر به عنوان یکی از منطقه های توریستی مازندران شناخته می شود و با داشتن جاذبه های فراوان توانسته عده زیادی از مردم را در تمام طول سال به خود جذب کند. مسافران برای دیدن تمامی جاذبه های دیدنی این شهر چند روزی را در این منطقه اقامت می کنند. ایزدشهر با دارا بودن شهرک های مختلف برای اقامت یکی از بهترین شهرهای ایران به حساب می آید. شما نیز می توانید بعد از رسیدن به این شهر با اقامت در ویلا یا آپارتمان مورد نظرتان برای خرید کالاهای مورد نظر خود به مراکز خرید یاد شده بروید که برای این منظور با اجاره ویلا استخردار در ایزدشهر از سایت لوکس ویلا می توانید اقامتگاه خود را انتخاب نمایید. سعی کنید قبل از رسیدن به مقصد برای رزرو محل اقامتی مورد نظر خود اقدام کنید تا در هنگام رسیدن به مقصد دچار مشکل نشوید.