اقامتی رویایی در ویلاهای ایزدشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین شهر های شمالی کشور که در استان مازندران واقع شده و دارای ویلاهای مختلفی می باشد ایزدشهر است. به دلیل مسافرت تعداد زیاد افراد به این شهر، ایزدشهر دارای ویلاهای متعددی می باشد که می توانید برای اقامت خود از آن ها استفاده نمایید. در این مقاله به معرفی انواع ویلاهای این ناحیه پرداختیم تا بتوانید اطلاعات کافی راجع به آن ها به دست آورید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در ایزدشهر

معمولا شهرهای شمالی مقصد بسیاری از افراد در سراسر کشور می باشد به همین دلیل در این خطه از ایران ویلاهای زیادی وجود دارند که در انواع مختلفی اجاره داده می شوند. ایزدشهر نیز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و در آن اقامتگاه های مختلفی می توانید بیابید. اجاره ویلا در ایزدشهر یکی از مهم ترین مواردی است که داشتن اطلاعات کافی درباره آن می تواند باعث شود تا سفر بهتری را تجربه نمایید.

رزرو و اجاره روزانه ویلا در ایزدشهر به راحتی و از طریق سایت لوکس ویلا ممکن می باشد و شما می توانید برای این کار از طریق سایت اقدام کرده و برای رزرو با مشاورین لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید. هزینه اجاره ویلا در ایزدشهر اواسط هفته از 2000000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان آغاز می شود. اگر قصد دارید به ایزدشهر سفر کنید بهتر است ابتدا اقامتگاهتان را انتخاب کنید و سپس برای سفر خود اقدام نمایید. این منطقه دارای ویلاها و سوئیت های مختلفی می باشد که اگر تمایل داشته باشید می توانید از آن ها استفاده نمایید.

رزرو ویلا در ایزدشهر

ویلاهای استخردار ایزدشهر

ویلاهایی که معمولا در همه نقاط ایران پر طرفدارترین می باشند ویلاهای استخردار هستند. این ویلاها معمولا به چند دسته تقسیم می شوند که از بین آن ها ویلاهای با استخر روباز و ویلاهای با استخر سرپوشیده بیشترین تعداد اجاره ویلا را به خود اختصاص داده اند. ویلاهای با استخر روباز در نیمه اول سال و به خصوص در تابستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند و به همین دلیل هزینه اجاره آن ها نسبت به ویلاهای با استخر سر پوشیده بیشتر است. ویلاهای با استخر روباز در نیمه دوم سال و از سرد شدن هوا کارایی خود را از دست می دهند و به همین دلیل قیمت آن ها تقریبا نصف می شود.

اگر می خواهید یک اقامت اقتصادی تر داشته باشید بهتر است در تابستان به جای استخر روباز از ویلاهایی استفاده کنید که استخر سر پوشیده دارند. دسته دیگر ویلاها آن هایی هستند که هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده که البته هزینه اجاره آن ها نیز به نسبت دو گزینه قبلی بیشتر می باشد و تقریبا در زمره ویلاها لوکس می باشند. به طور کلی هزینه اجاره ویلا استخردار در ایزدشهر در اوایل هفته از 2800000 تومان و آخر هفته ها از 3800000 تومان شروع می شود. با توجه به نوع ویلا استخرداری که مد نظرتان می باشد این هزینه ها بالاتر می روند. لازم به ذکر است که یک نوع دیگر از ویلاهای استخردار وجود دارد که به آن ها ویلاهای چهارفصل گفته می شود.

این ویلاها زیر مجموعه ویلاهای لاکچری هستند و هزینه اجاره آن ها بالا می باشد که البته در بعضی نقاط ساخته شده اند. سقف استخر این ویلاها متحرک بوده و در اوقات مختلف سال می توانید تصمیم بگیرید که از استخر به صورت روباز استفاده کنید یا به صورت سرپوشیده در زمستان. برای اجاره روزانه ویلا استخردار در ایزدشهر می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید و ویلای مورد نظرتان را رزرو نمایید. یکی از نکات مربوط به اجاره ویلا با استخر روباز این است که این ویلاها اگر با آب گرم ارائه شوند در ماه های سرد سال نیز کاربرد خواهند داشت و باید از طریق تماس تلفنی مطمئن شوید کعه استخر ویلا با آب گرم فعال باشد. این موضوع در ویلاهایی که استخر سرپوشیده و روباز دارد نیز حاکم است و قبل از رزرو ویلا مطمئن شوید که هردو استخر در ویلا فعال باشند.

اقامتگاه های ساحلی ایزدشهر

ایزدشهر یکی از مناطقی است که دارای شهرک های مختلفی بوده و تعدادی از آن ها ساحلی می باشند. مالکان ویلاهای درون این شهرک ها از تهران هستند و بیشتر خودشان در آن سکونت دارند و در صورت تمایل ویلایشان را اجاره می دهند ولی اگر قصد دارید که برای اجاره ویلا ساحلی در ایزدشهر اقدام کنید می توانید از سایت لوکس ویلا استفاده کنید و اقامتی جذاب داشته باشید. ویلاهای ساحلی معمولا مورد پسند عده زیادی می باشد و به همین دلیل هزینه اجاره آن ها نیز بالاتر از ویلاهای معمولی سطح شهر است. قیمت ویلاهای ساحلی ایزدشهر در اوایل هفته از 2300000 تومان و آخر هفته ها از 3400000 تومان شروع می شود و با توجه به امکاناتی که درون ویلا مد نظرتان باشد این قیمت ها بیشتر خواهند شد.

ویلاهای ساحلی در ایزدشهر به نسبت ویلاهای دیگر مخاطب بیشتری دارند و تقریبا اکثر آن ها لوکس می باشد. امکاناتی که در ویلاهای لوکس می توانید داشته باشید شامل باربیکیو، استخر، سونا، جکوزی، میز بیلیارد، فوتبال دستی، پینگ پنگ، آلاچیق، سیستم صوتی و… می شود و هزینه ویلاها با توجه به طراحی بنا، موقعیت جغرافیایی ویلا، متراژ و… بالاتر می رود. برای اجاره ویلاهای ساحلی ایزدشهر می توانید از سایت لوکس ویلا استفاده نمایید و با کمک پشتیبان ها یک انتخاب خوب داشته باشید.

ویلاهای ساحلی ایزدشهر

نحوه رزرو اقامتگاه در ایزدشهر از سایت لوکس ویلا

یکی از ساده ترین روش ها برای اجاره ویلا در شهر مقصد رزرو اینترنتی یا رزرو با تماس تلفنی می باشد. برای این منظور کافیست به صفحه اصلی سایت بروید و از بخش اجاره ویلا و سوئیت استان مازندران را انتخاب کنید. در شهر های زیر مجموعه مازندران، ایزدشهر را کیلیک نمایید تا به صفحه ویلاهای این شهر وارد شوید. بعد از ورود به صفحه جدید می توانید از بین موارد مختلف موجود یکی را انتخاب نمایید و برای رزرو آن با مشاورین لوکس ویلا تماس حاصل فرمایید. اگر در روز های شلوغ سال می خواهید برای رزرو ویلا اقدام کنید بهتر است یک الی دو هفته زودتر از موعد برای ثبت ویلای مورد نظرتان تماس بگیرید. آخر هفته ها نیز به دلیل استقبال بیشتر مردم برای رزرو ویلا باید کمی زودتر از زمان مورد نظرتان برای اجاره ویلا اقدام نمایید.