شهرک های ایزدشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

ایزدشهر به عنوان یکی از شهر های استان مازندران بوده که در هفت کیلومتری نور و هشت کیلومتری محمودآباد قرار دارد و دارای مناطق دیدنی بسیاری است و به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق مسکونی این استان به شمار می رود. ایزدشهر دارای شهرک های بسیاری می باشد که قصد داریم در این مقاله به معرفی محبوب ترین آن ها بپردازیم تا در هنگام انتخاب ویلای خود در شهرک های ایزدشهر با مشکل مواجه نشوید.

شهرک ساحلی ایزدشهر

شهرک ایزدشهر به عنوان یک شهرک قدیمی و با نقشه عالی به عنوان یک شهرک برند شناخته می شود و در زمینی به مساحت 38 هکتار قرار گرفته است. ساخت این شهرک به دهه 50 و فعالیت آن از دهه 60 آغاز گردید. این شهرک در مرکز شهرستان نور بوده و انواع امکانات توریستی، ورزشی و تفریحی را دارا می باشد. ساخت و ساز در این شهرک به دو نوع ویلایی و مسکونی در متراژ های مختلف تقسیم می شود که این بنا ها توسط مهندسینی مجرب با متریال لوکس انجام شده است. در واقع می توان گفت که معماری این شهرک به دو شکل کلاسیک و مدرن بوده و با هر سلیقه ای جور می شود. هم چنین باید اضافه کرد که پوشش گیاهی استفاده شده در این شهرک ساحلی و به کار گرفتن درختان زینتی باعث شده تا این مکان به بهترین شکل ممکن تزیین و جذاب شود. در میانه شهرک نیز یک پارک وجود دارد که خانواده ها در صورت لزوم می توانند از آن برای جشن ها و مراسمات خود استفاده نمایند. شما در این شهرک می توانید از انواع فروشگاه ها، سالن ورزشی، عابر بانک، زمین والیبال و بسکتبال، تفریحات آبی، رستوران های ساحلی، آلاچیق های زیبا و… استفاده نمایید. شهرک ساحلی ایزدشهر به دلیل داشتن نگهبانانی که شب و روز در شیفت های مختلف کار می کنند تبدیل به یک منطقه امن شده و به دلیل محافظت بالا از این منطقه، دستبرد سارقین بسیار کم می باشد. لازم به ذکر است که شما می توانید قبل از ورود به مکان اقامتی خود، برای زیارت امامزاده قاسم ایزدشهر نیز اقدام کنید.

شهرک ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

اگر قصد اجاره ویلا در این شهرک را دارید می توانید از ایزدشهر به طرف جاده جنگلی چمستان بروید و بعد از رد شدن از باربری به راست بپیچید و هنگامی که از مشاورین املاک کاسپی عبور کردید به طرف جاده نوشهر به محمودآباد رفته و بعد از ادامه همین مسیر و گذر از اپ استور ایزدشهر به طرف ورودی شهرک ساحلی ایزدشهر که در سمت چپ شما قرار دارد بروید. این مسیر تقریبا 30 دقیقه طول خواهد کشید و مسافتی سه کیلومتری است.
آدرس شهرک ساحلی ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، جاده محمودآباد-نوشهر، شهرک ساحلی ایزدشهر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.59934034324307%2C%2052.12653281835715%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

شهرک ایزدشهر

شهرک آرام شهر

شهرک آرام شهر نیز یکی از قدیمی ترین شهرک های ایزدشهر استان مازندران می باشد. این شهرک که مشاعات زیادی دارد دارای ساحل شنی و ماسه ای بسیار زیباست و اکثر کسانی که به این شهرک می روند به دلیل همین ساحل زیباست که می توان در آن به آرامی از محیط لذت برد و در فضایی زیبا یک تجربه خوب از سفر داشت. این شهرک نیز همانند شهرک ساحلی ایزدشهر دارای کادر نگهبانی است که در شیفت های چرخشی مشغول حفاظت از این شهرک می باشند تا امنیت در بالاترین میزان خود باشد. شهرک آرام شهر دارای اساسنامه برای هزینه های داخل شهرک و نوع ساخت و هم چنین دارای مجمع مالکان نیز می باشد. به نظر بسیاری از افراد این شهرک یکی از بهترین های ساحلی در منطقه است.

شهرک آرام شهر کجاست و مسیر دسترسی

اگر قصد دارید برای تعطیلات از ایزدشهر به این شهرک بروید کافیست به طرف جاده مازندران-سیاهکلرود رفته و تا مقصد خود در همین جاده بمانید. این مسیر سه کیلومتر بوده و تنها 5 تا 10 دقیقه زمان نیاز دارید تا به آرام شهر برسید. فاصله از تهران تا این شهرک ساحلی 226 کیلومتر چیزی در حدود 3 ساعت می باشد و این مسیر از جاده چالوس است که باید ابتدا به آزادراه تهران-شمال رفته و بعد به سمت جاده مازندران-سیاهکلرود بروید و تا مقصد خود در همین جاده بمانید.
آدرس شهرک آرام شهر: مازندارن، ایزدشهر، جاده مازندران-سیاهکلرود، شهرک آرام شهر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.59849634118759%2C%2052.117375218997225%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

شهرک پزشکان ایزدشهر

شهرک پزشکان نیز یکی از شهرک های ایزدشهر بوده که با دارای بودن ویلا ها و بناهای مدرن و جذاب خود توانسته افراد زیادی را برای اجاره ویلا به خود جذب نماید. شما نیز اگر قصد دیدار از جاذبه های گردشگری ایزدشهر را دارید و می خواهید بعد از آن برای اقامت خود اقدام کنید، می توانید به شهرک پزشکان رفته و یکی از ویلاهای زیبای این شهرک را اجاره کنید. در شهرک پزشکان می توان به پروژه های زیادی مثل پروژه اجرای طرح دریا که برای حفظ امنیت جانی و استفاده مالکین به وجود آمده، یا پروژه رنگ آمیزی جدول اشاره کرد. هم چنین پروژه عملیات عمرانی پلاژ اصلی نیز تقریبا به انتهای خود رسیده است. یکی دیگر از کارهایی که در این شهرک انجام شد، احداث خزانه پرورش گل و گیاه بود.

شهرک پزشکان ایزدشهر کجاست و مسیر دسترسی

برای رفتن به شهرک ساحلی پزشکان از ایزدشهر کافیست به جاده نوشهر-محموآباد یا مازندران-سیاهکلرود رفته و این جاده را تا رسیدن به مقصد خود ادامه دهید. این مسیر تنها نزدیک به 3 کیلومتر بوده و 5 دقیقه زمان نیاز دارید تا به شهرک پزشکان برسید. از تهران تا این شهرک در کوتاه ترین مسیر 3 ساعت زمان نیاز دارید و مسافتی معادل 223 کیلومتر را باید بپیمایید. بعد از وارد شدن به آزادراه تهران-شمال مسیر جاده مازندران-سیاهکلرود را تا رسیدن به مقصد ادامه دهید.
آدرس شهرک ساحلی پزشکان ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، شهرک پزشکان
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.60368352337808%2C%2052.14051314511434%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]
شهرک پزشکان ایزدشهر

شهرک آبی کنار ایزدشهر

یکی دیگر از شهرک های ایزدشهر شهرک ساحلی آبی کنار می باشد که در یکی از جذاب ترین مناطق سواحل دریاچه خزر قرار گرفته است. مساحت این شهرک به بیش از 10 هکتار می رسد و معماری به کار برده شده در ساخت ویلا ها و ساختمان های موجود در آن، مدرن و منحصر به فرد بوده و همین امر باعث شده تا این شهرک نیز به یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین اماکن اقامتی و تفریحی تبدیل شود. شما در این شهرک با بهره بردن از انواع تفریحات در محیطی آرام و دلنواز می توانید یک سفر خوب با اوقاتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنید. لازم به ذکر است که این شهرک نیز از امنیت خوبی برخوردار است و محیطی مناسب برای خانواده دارد.

شهرک ساحلی آبی کنار کجاست و مسیر دسترسی

شما از ایزدشهر تا این شهرک تنها سه کیلومتر در حدود 5 دقیقه فاصله دارید و برای رسیدن به آن باید به سمت جاده جنگلی چمستان بروید، سپس بعد از رستوران پدرخوانده به راست بپیچید و بعد از تقریبا 300 متر از مشاورین املاک کاسپی عبور کنید و به سمت جاده نوشهر به محمودآباد رفته و تا رسیدن به مقصد به این مسیر ادامه دهید و بعد به طرف چپ بروید. از تهران تا این شهرک از مسیر جاده چالوس که از باقی مسیر ها نزدیک تر می باشد 226 کیلومتر در حدود 3 ساعت فاصله دارید. بعد از ادامه دادن راه خود از آزادراه تهران-شمال به جاده مازندران-سیاهکلرود رفته و تا مقصد آن را ادامه دهید.
آدرس شهرک ساحلی آبی کنار: مازندران، ایزدشهر، حدفاصل محموآباد و نور

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.60614405583958%2C%2052.16320940664269%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

شهرک بهارنارنج ایزدشهر

شهرک بهارنارنج که یکی از شهرک های ایزدشهر می باشد، در نزدیکی چند رستوران و هتل قرار گرفته و هم چنین نزدیک به شهرک ساحلی آبی کنار می باشد. شما در این شهرک می توانید ویلا هایی را اجاره کنید که دارای ساحل اختصاصی بوده و یا دسترسی خوبی به دریا دارد. شهرک بهارنارنج به دلیل نزدیکی با شهرک های دیگر ممکن است کمتر شنیده شده باشد و همانند دیگر شهرک ها مشهور نباشد ولی با تجربه اقامت در این شهرک می توانید یک سفر خوب در مقصد داشته باشید. هم چنین می توانید با خرید یک واحد از آپارتمان های این شهرک نیز یک سرمایه گذاری خوب داشته باشید.

شهرک ساحلی بهارنارنج کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به شهرک بهارنارنج از ایزدشهر باید خود را به جاده مازندران-سیاهکلرود رسانده و با دنبال کردن و ماندن در این مسیر در نهایت به مقصد خود خواهید رسید. این شهرک در نزدیکی شهرک آبی کنار واقع شده و برای رسیدن به آن تنها 8 دقیقه زمان نیاز دارید و یک مسافت 5 کیلومتری پیش روی شماست.
آدرس شهرک ساحلی بهارنارنج ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، شهرک بهارنارنج

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.60909758575441%2C%2052.16568611850803%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

شهرک بهارنارنج ایزدشهر

شهرک ساحلی امیرآباد ایزدشهر

شهرک امیرآباد اگر چه نسبت به موارد پیشین کمی دورتر است ولی علاوه بر دارا بودن ویلا و آپارتمان دارای مهمان پذیر و پانسیون نیز می باشد. همین موضوع باعث شده تا به دلیل متعادل بودن قیمت ها تعداد مسافرانی که به این شهرک می روند نیز بالاتر باشد. شهرک امیرآباد ایزدشهر به سبب موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در نزدیکی مراکز مهمی مثل موزه، شهربازی، رستوران، کافه، بانک و… گزینه ی خوبی برای خرید ویلا و سرمایه گذاری می باشد. شما می توانید بعد از دیدن جاذبه های گردشگری ایزدشهر برای اقامت در این شهرک اقدام نمایید. این شهرک یکی از بهترین شهرک های ایزدشهر می باشد و برای اقامت خانواده بسیار مناسب است.

شهرک ساحلی امیرآباد کجاست و مسیر دسترسی

برای رسیدن به شهرک ساحلی امیرآباد که یکی از شهرک های ایزدشهر می باشد، می توانید از چند مسیر به آن برسید که کوتاه ترین آن 38 کیلومتر چیزی در حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارید برای رسیدن به مقصد. کافیست از ایزدشهر به طرف جاده نوشهر به محمودآباد رفته و این جاده را تا رسیدن به جاده ولیسده ادامه دهید و در این جاده به طرف مقصد خود حرکت کنید. از تهران تا شهرک امیرآباد مازندران 200 کیلومتر فاصله بوده که چیزی در حدود 3 ساعت و 30 دقیقه نیز زمان رسیدن به شهرک است. برای این منظور از بزرگراه امام علی وارد آزادراه تهران-پردیس شده سپس جاده هراز به طرف جاده امامزاده عبدالله در مازندران را بپیمایید. همین جاده را اگر ادامه دهید به شهرک ساحلی امیرآباد خواهید رسید.
آدرس شهرک ساحلی امیرآباد ایزدشهر: مازندران، ایزدشهر، جاده ولیسده، شهرک امیرآباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.608375837716046%2C%2052.17115090635459%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

شهرک آکام ‌شهر ایزدشهر

این شهرک در سال 1353 تاسیس شدو دارای فضایی زیبا و چشم نواز می باشد. طراحی اولیه آکام شهر توسط معمار های ایتالیایی انجام گرفته و این منطقه دارای 418 واحد مسکونی است که 227 عدد آن ویلا و 156 عدد آپارتمان می باشد. این شهرک دارای امکاناتی از جمله زمین های ورزشی مثل بسکتبال و تنیس، تجهیزات بدنسازی، یک پارک عمومی در مرکز، امکانات ورزش صبحگاهی، فضای دوچرخه سواری، تفریحات و تجهیزات آبی و… بوده و هم چنین دو پلاژ مجزا برای آقایان و خانم ها دارد که به صورت شبانه روزی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از زیبایی های موجود در این شهرک وجود درختان کهنسال و کمیاب نخل است که شهرک آکام شهر را تبدیل به یک منطقه زیبای توریستی کرده است. لازم به ذکر است این ناحیه دارای دوربین های مدار بسته و نگهبانانی است که به صورت چرخشی شیفت خود را عوض کرده و مشغول حفاظت از شهرک هستند. به همین دلیل است که این منطقه به یک مکان امن و محافظت شده تبدیل گشته است. وجود سالن بیلیارد، رستوران ها و کافی شاپ های رو به دریا نیز باعث شده تا در هنگام اقامت در این شهرک هیچ کمبودی را حس نکنید. یکی از وجوه تمایز این شهرک با شهرک های مشابه اطراف، قرار گرفتن از ناحیه طولی در امتداد دریاست که باعث شده دسترسی افراد ساکن در این مجموعه حتی در دورترین نقاط هم آسان شود.

شهرک آکام شهر کجاست و مسیر دسترسی

شما می توانید برای رسیدن به شهرک آکام شهر از ایزد شهر به طرف جاده نوشهر به محمود آباد رفته و بعد از ادامه دادن همین مسیر به شهرک آکام شهر برسید. این یک مسیر 4 کیلومتری بوده و 4 دقیقه برای رسیدن به آن زمان نیاز دارید. اگر می خواهید از تهران به سمت این شهرک بروید، یک مسیر 3 ساعته در مسافتی معادل 233 کیلومتر پیش رو دارید. این مسیر کمترین مسافت را از بین مسیر هایی دارد که می توانید خود را به این شهرک برسانید و عوارضی هم ندارد. برای این منظور به طرف جاده هراز حرکت کرده و سپس به سمت جاده مازندران-سیاهکلرود برانید. بعد از طی کردن این مسیر به شهرک آکام شهر ایزدشهر خواهید رسید.
آدرس شهرک آکام شهر ایزدشهر: مازندران، کیلومتر 15 جاده محمودآباد به نور، شهرک ساحلی آکام شهر

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.59387152490315%2C%2052.108178682211616%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

شهرک آکام ‌شهر ایزدشهر

اجاره روزانه آپارتمان در ایزدشهر

ایزدشهر به عنوان یکی از مناطق گردشگری توانسته عده زیادی را به خود جذب کند. مسافران و توریست ها بعد از تماشای مناطق دیدنی ایزدشهر می توانند از تمامی شهرک های یاد شده در بالا با توجه به سلیقه خود برای اجاره ویلا یا اپارتمان اقدام نمایند. این شهر از معدود مناطقی از ایران است که دارای اقامتگاه های بی شمار در شهرک های مختلف می باشد و هر کدام از این شهرک ها با جذابیت ویژه ای که برای گردشگران دارد بهترین تجربه از اقامت را رقم می زنند. شما نیز می توانید برای انتخاب ویلا یا آپارتمان مورد نظر خود با اجاره روزانه آپارتمان در ایزدشهر از سایت لوکس ویلا و رزرو آن قبل از رسیدن به مقصد اقدام نمایید. اگر می خواهید در تابستان یا در تعطیلات به این شهر رفته و اقامتگاه خود در این شهرک ها را پیدا کنید، بهتر است قبل از رسیدن به مقصد به فکر رزرو باشید چرا که به دلیل بالا بودن تعداد مسافران ممکن است در مقصد به مشکل بخورید. اجاره روزانه آپارتمان در ایزدشهر