کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اکثر افراد در سفر خود به جزیره کیش به دنبال تفریحات مختلف موجود در این منطقه هستند تا بتوانند تجربه بهتری را در کنار عزیزانشان داشته باشند. از جمله این تفریحات می توان به کشتی های تفریحی موجود در کیش اشاره نمود. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از کشتی های تفریحی کیش به نام کشتی تفریحی تاپ تورز رفتیم تا بتوانید اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کشتی تفریحی تاپ تورز کجاست و مسیر دسترسی

برای استفاده از کشتی تفرحی تاپ تورز باید ابتدا بلیط استفاده از آن را تهیه نمایید و بعد خود را به بلوار ایران کیش برسانید. در سمت شمال غربی این بلوار ادامه دهید تا به میدان خلیج فارس برسید. به طرف راست میدان رفته تا وارد بندرگاه شوید. بندرگاه را ادامه دهید و با رسیدن به میدان بعدی به سمت راست بپیچید. در جهت مستقیم برانید و کمی بعد به طرف چپ بپیچید. می توایند از تابلوهای موجود استفاده کنید و به آسانی تا مقصد ادامه دهید. این مسیر تنها 1.2 کیلومتر مسافت دارد و در حدود 3 دقیقه در راه خواهید بود. وجود لوکیشن زیر به شما کمک می کند تا بتوانید به آسانی و با استفاده از نقشه خود را به محل کشتی تاپ تورز برسانید و سوار بر آن شوید.

آدرس کشتی تاپ تورز: هرمزگان، کیش، بندرگاه، نزدیک به اسکله مسافری کیش

آدرس دفتر مرکزی کشتی تاپ تورز: هرمزگان، کیش، ویلاهای فردوس، رو به روی بازار پانیذ، بلوک 1، طبقه همکف

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

همه چیز درباره کشتی های تفریحی کیش

بسیاری از افراد در سفر خود به جزیره کیش به دنبال کسب آرامش از آب های نیلگون خلیج فارس هستند و به همین دلیل در بسیاری از موارد تفریحاتی را انتخاب می کنند که بتوانند به درون این آب ها نفوذ کنند. وجود تفریحات آبی کیش در ساحل این دریا و یا تفریحاتی مثل غواصی در درون آب های تمیز این جزیره باعث می شوند تا سفر لذت بخش تری را تجربه نمایید. در کنار این تفریحات کشتی های تفریحی با برنامه های مفرح قرار گرفته اند تا افراد برای استفاده از آن ها و رفتن به درون خلیج زیبای فارس بهره ببرند. یکی از لوکس ترین و بهترین گزینه هایی که در بین این کشتی ها پیش رویتان می باشد، کشتی تفریحی تاپ تورز کیش می باشد.

امکانات و برنامه هایی که این کشتی در اختیار مردم قرار می دهد از تنوع خوبی برخوردار بوده و به همین دلیل بسیاری از گردشگران این کشتی را برای رفتن به درون اقیانوس انتخاب می کند. کشتی تاپ تورز یکی از انواع کشتی های کاتامارون به حساب می آید که می تواند اقیانوس را بپیماید و وزنی بالغ بر 65 تن را دارا می باشد. کشتی های کاتامارون درواقع از قایق های کاتامارون طراحی خود را برداشته اند که از دو بدنه تشکیل شده و به واسطه یک قاب بزرگ به هم وصل شده اند. این کشتی ها با امکانات بهتر آیرودینامیک می توانند وزن بیشتری را تحمل کنند و در کنار آن از سرعت بالاتر، ظرفیت بالاتر با سوخت کمتر بهره ببرند. کشتی تفریحی تاپ تورز نیز ظرفیتی 257 نفری داشته و می تواند بار با وزن بالا را تحمل کند.

این کشتی تنها کشتی منحصر به فرد ایران می باشد و به همین دلیل در جزیره کیش به شهرت رسیده است. درواقع این کشتی تنها گزینه موجود در کشور بوده که اقیانوس پیماست و در گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد. شاید به همین دلیل است که تور های تفریحی در این کشتی 3 ساعت می باشند ولی در کشتی های دیگر نهایت 2 ساعت. این کشتی با این تایم بر روی اقیانوس می توند گزینه خوبی در بین کشتی های تفریحی موجود در کیش باشد تا شما بتوانید سفر بهتری داشته باشید و تجربه استفاده از یک کشتی تفریحی در بهترین حالت را در کنار عزیزانتان تجربه نمایید.

بخش های مختلف کشتی تاپ تورز

این کشتی می تواند در چند قسمت متعدد برای مسافران ارائه خدمات داشته باشند به گونه ای که هر فرد با توجه به توان مالی خود بتواند از یک سری از بخش های این کشتی استفاده نماید. کشتی تفریحی تاپ تورز دارای 3 بخش بوده که در ادامه می توانید راجه ب این سه بخش مطالعه کنید و اطلاعات کامل تری را به دست آورید.

بخش اکونومی

این بخش که همان قسمت اقتصادی کشتی می باشد و با نام اکونومی (Economy) معرفی می شود، دارای یکی سالن عمومی بوده که در آن صندلی های راحتی برای میزبانی از افراد در وعده ناهار یا شام رایگان قرار گرفته اند. در بخش اکونومی کستی تاپ تورز می توانید از موسیقی زنده لذت ببرید و یا از اجرای استندآپ کمدین های موجود استفاده کنید تا لحظات شادی را سپری نمایید. بلیط مربوط به این بخش متفاوت از سایر بخش هاست و در هنگام تهیه آن دقت کافی داشته باشید.

بخش بیزنس

این بخش به نسبت قسمت اکونومی کمی متفاوت بوده و از نظر هزینه نیز بالاتر می باشد. بخش بیزنس (Business Table) بیشتر برای کسانی مناسب است که یک قرار کاری دارند و یا ترجیح می دهند ملاقات با شریک عاطفی خود را در جایی خاص داشته باشند. این قسمت از کشتی دارای میز هایی گرد بوده که چهار نفره هستند و امکانات پذیرایی رایگان در کنار ناهار یا شام رایگان را شامل می شود. شما می توانید برای زرو این بخش از کشتی تاپ تورز قبل از زمان مورد نظرتان اقدام نمایید.

بخش بیزنس کشتی تاپ تورز

بخش کابین خصوصی

آخرین بخش از کشتی تفریحی تاپ تورز که برخی از افراد تمایل به استفاده از آن را دارند، بخش کابین خصوصی (VIP) می باشد. این کابین ها ظرفیت یک تا هفت نفره را داشته و شما می توانید با عزیزانتان به صورت خصوصی در این کابین باشید. درواقع می توان عنوان کرد که امکانات کابین های وی آی پی تاپ تورز بالا بوده و همانند یک سودیت مجهز می باشد. هزینه بلیط این بخش از کشتی به نسبت دو مورد قبلی بالاتر است و همه افراد تمایل برای رزرو آن ندارند. شما می توانید در صورت تمایل به استفاده از این بخش به همراه خانواده یا عزیزانتان قبل از زمان مورد نظر خود برای رزرو اقدام نمایید. از امکانات پذیرایی مربوط به این بخش می توان به پذیرایی مخصوص در کنار ناهار یا شام رایگان اشاره نمود. کابین های وی آی پی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید به صورت خصوصی و به دور از شلوغی جمعیت بخش عمومی در کنار کسانی که دوستشان دارید از شناور بودن روی آب های اقیانوس لذت ببرید.

امکانات کشتی تفریحی تاپ تورز

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا گردشگران از کشتی های تفریحی کیش استفاده کنند، وجود برنامه های مفرح درون کشتی ها در کنار امکانات آن هاست. کشتی تفریحی تاپ تورز در این موارد بهترین بوده و توانسته با امکانات مختلف در بخش های متعدد خود مسافرین زیادی را جذب نماید. شما با انتخاب کشتی کاتامارون تاپ تورز می توانید از بهترین خدمات و امکانات موجود در یک کشتی تفریحی استفاده نمایید و تجربه ای جذاب داشته باشید. یکی از خدمات ارائه شده در این کشتی موسیقی زنده می باشد که توسط افراد مجرب اجرا می گردد. از دیگر امکانات موجود در کشتی می توان به سرو رایگان وعده غذایی ناهار یا شام اشاره نمود. هم چنین تور های سه ساعته تاپ تورز نیز باعث می شود تا مردم بیشتر از سایر کشتی ها به این کشتی تفریحی جذب شوند. در کنار تمامی این خدمات می توان به بیمه شدن تک تک افراد حاضر در کشتی اشاره نمود که در صورت هر گونه حادثه یا سانحه ای تحت پوشش بیمه خواهند بود.

موسیقی زنده کشتی تاپ تورز

همان طور که به آن اشاره کردیم، یکی از بهترین امکانات و تفریحات این کشتی پخش موسیقی زنده توسط افراد با تجربه می باشد. افراد می توانند با قدم زدن بر روی عرضه یا حضور در کابین عمومی و یا در زمان استفاده از کافی شاپ و رستوران کشتی تاپ تورز، به گوش سپردن به موسیقی های زیبای زنده مشغول شوند. این مورد به دلیل اجرا شدن موسیقی مورد نظر شما می تواند به بهترین مورد از امکانات کشتی تاپ تورز معرفی شود. شما با تهیه بلیط این کشتی می توانید از تمامی این امکانات استفاده نمایید.

موسیقی زنده کشتی تاپ تورز

رستوران و کافیشاپ کشتی تاپ تورز

یکی از بهترین امکانات موجود در این کشتی علاوه بر موارد یاد شده، وجود کافیشاپ می باشد. معمولا افراد زیادی خواهان استفاده از کافی شاپ تاپ تورز هستند چرا که طراحی زیبایی داشته و صرف نوشیدنی در کنار عزیزان و بر روی آب های خلیج فارس لذت بالایی دارد. افراد با نشستن در کنار دریا می توانند قرار های کاری یا عاطفی خود را در این کافیشاپ برقرار نمایند. اگر تمایل دارید از کشتی تفریحی کیش استفاده کنید بهتر است استفاده از کافی شاپ تاپ تورز را نیز در اولویت بگذارید. علاوه بر کافی شاپ کشتی تاپ تورز می توانید به بخش رستوران مراجعه کنید و برای صرف غذای دریایی یا غذای مورد علاقه تان اقدام نمایید.

تهیه بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز کیش

یکی از مهم ترین مراحل برای استفاده از کشتی های تفریحی، تهیه بلیط آن ها می باشد. کشتی تفریحی تاپ تورز به دلیل دارا بودن بخش های وی آی پی و بیزنس، انواع مختلفی از بلیط را شامل می شود. بنابراین قبل از استفاده از کشتی باید ابتدا برای خودتان مشخص کنید که تمایل به استفاده از کدامیک از بخش های کشتی را دارید و سپس برای تهیه بلیط آن قسمت اقدام نمایید. بلیط کشتی تاپ تورز را می توانید از سایت اصلی این کشتی تهیه کنید و یا با مراجعه به سایت های فروش بلیط، بخش مورد نظرتان را رزرو نمایید. لازم به کر است اگر تمایل به استفاده از دو بخش کابین خصوصی و بیزنس را دارید باید کمی زودتر برای رزرو اقدام کنید تا ظرفیت آن تکمیل نشود.

لازم به ذکر است هر صندلی در بخش عمومی برای یکی فرد می باشد و کودکان بالای 4 سال نیز باید بلیط داشته باشند. در بخش بیزنس هر میز نیاز به تهیه یک بلیط دارد و از یک نفر تا چهار نفر می توانند از آن میز استفاده نمایند پس یک بلیط برای چهار نفر قابل استفاده است. این موضوع درباره کابین ها نیز اعمال خواهد شد و با تهیه بلیط یک کابین، یک الی هفت نفر امکان استفاده خواهند داشت. تعداد گفته شده برای افراد بالای 4 سال می باشد و زیر این عدد در شمارش بلیط به حساب نمی آیند.

وبسایت کشتی تاپ تورز کیش: toptoursship.com

تخفیفات بلیط کشتی تاپ تورز کیش

تمامی امکانات در بخش های مختلف کشتی تاپ تورز با تهیه بلیط این کشتی قابل استفاده می باشد. افراد می توانند با مشخص کردن اینکه از کدام بخش می خواهند بلیط تهیه کنند وارد سایت های مربوطه شده و برای رزرو تعدد نفرات مورد نظرشان اقدام نمایند. یکی از مواردی که می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید، وجود یک سری از تخفیفات قرار داده شده برای تهیه بلیط می باشد. این تخفیفات سبب می شوند تا شما بتوانید با هزینه ای کمتر بلیط قسمت مربوطه را تهیه نمایید. جالب استب دانید که این تخفیفات گاهی تا 70 درصد از رقم بلیط را پوشش می دهند و شما تنها باید زمان این تخفیفات را قبل از سفر مد نظر قرار دهید. البته یک سری از بلیط های چارتری لحظه آخر نیز وجود دارد که اگر دیگران بلیط خود را لغو کنند می توانید با قیمتی پایین تر برای تهیه بلیط خود اقدام نمایید.

بلیط کشتی تاپ تورز کیش

ساعت کاری کشتی تاپ تورز

اگر تمایل داشتید از کشتی تفریحی تاپ تورز استفاده کنید بهتر است تایم کاری آن را بدانید تا دچار سرگردانی نشوید. این کشتی در شیفت های مختلف تور دارد و شما می توانید از هر کدام از این سانس ها که تمایل داشتید استفاده نمایید.

ساعت کاری کشتی تاپ تورز کیش: همه روزه از 13:30 تا 1:30 بامداد

قیمت بلیط کشتی تاپ تورز کیش: از 350 تا 550 متغییر می باشد. (امکان تغییر قیمت ها با توجه به نوسانات بازار وجود دارد.)

شماره تماس کشتی تاپ تورز کیش: 09120992310

سوالات متداول

کشتی تفریحی تاپ تورز کجاست؟

این کشتی در جزیره کیش و در نزدیکی اسکله مسافری کیش قرار گرفته است.

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش دارای چند بخش می باشد؟

این کشتی از سه بخش اکونومی، بیزنس و وی آی پی تشکیل شده است.

قیمت بلیط کشتی تفریحی تاپ تورز چقدر است؟

بلیط این کشتی از 350 تا 550 متغیر است.

تور های کشتی تاپ تورز چند ساعت هستند؟

برخلاف باقی کشتی های تفریحی، تورهای کشتی تاپ تورز کیش سه ساعته هستند.

[html_block id=”67692″]

راهنما سایت

آدرس

هرمزگان، کیش، ویلاهای فردوس، رو به روی بازار پانیذ، بلوک 1، طبقه همکف

شماره تماس
هزینه بازدید

۳۵۰/۰۰۰ الی ۵۳۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

13:30 الی 1 بامداد

یک‌شنبه

13:30 الی 1 بامداد

دو‌شنبه

13:30 الی 1 بامداد

سه‌شنبه

13:30 الی 1 بامداد

چهار‌شنبه

13:30 الی 1 بامداد

پنج‌شنبه

13:30 الی 1 بامداد

جمعه

13:30 الی 1 بامداد
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه