بهترین کشتی های تفریحی کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین مناطق ایران که توانسه عده زیادی از مسافرها و گردشگران را به سمت خود جذب نماید جزیره کیش در استان هرمزگان می باشد. این جزیره مراکز خرید فراوان در کنار تفریحات مختلف دارد و از این بابت زبانزد می باشد. در این مقاله به سراغ معرفی یکی از بهترین تفریحات جزیره یعنی کشتی های تفریحی کیش رفتیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

کشتی تفریحی تاپ تورز

یکی از تفریحات کیش که می توانید از آن استفاده نمایید، بهره بردن از کشتی تفریحی تاپ تورز می باشد. این کشتی به عنوان یکی از بهترین گزینه هایی است که افراد می توانند با استفاده از آن لحظات خوبی را داشته باشند چرا که برنامه هایی هم چون استندآپ کمدی، موسیقی زنده، شام رایگان و… داشته و در کنار یک عرشه بزرگ و زیبا برای تصویر برداری می تواند برایتان مناسب ترین باشد.

ساخت این کشتی توسط به روز ترین تکونولوژی های موجود ساخته شده تا مسافران بتوانند بدون استشمام بوی گازوئیل یا صداهای بلند آزاردهنده تفریحی خوب داشته باشند. در این کشتی متاسفانه بر روی عرشه میز و صندلی وجود ندارد و به همین دلیل سرو شام در داخل سالن انجام می شود اما می توانید از برنامه هایی که در عرشه اجرا می شوند لذت ببرید. یکی از مواردی که کشتی تاپ تورز را از دیگر کشتی های تمیز می دهد، وجود برخی از سانس های 3 ساعته می باشد تا شما بتوانید دور تا دور جزیره را بگردید.

تنوع و کیفیت استندآپ در این کشتی به دلیل حضور جناب حقانی به نسبت باقی کشتی ها بالاتر است. پذیرایی های مربوط به ناهار یا شام در انتهای برنامه ها بوده و بهتر است این مورد را مد نظر قرار دهید. در این کشتی کاتاماران نیز شما بیمه مسافری می شوید تا از این بابت هم احساس امنیت بیشتری داشته باشید. این کشتی در بندرگاه کیش قرار گرفته و شما می توانید با رساندن خود به این ناحیه به راحتی به این کشتی وارد شوید. لازم به ذکر است بلیط های این کشتی تفریحی کیش سه نوع می باشند:

  1. اکونومی: این مورد شامل موزیک زنده و شام بوده و در سالن عمومی خواهید بود.
  2. میز بیزینس: این گزینه شامل پک پذیرایی و شام می شود و میزها به صورت چهار نفره هستند و از یک الی چهار نفر می توانند با یک بلیط از امکانات این گزینه استفاده نمایند.
  3. کابین خصوصی: کابین های خصوص یا همان فرست کلس به صورت هفت نفره بوده و هر یک بلیط قابل استفاده برای یک الی هفت نفر می باشد. میزبانی این گزینه شامل پک پذیرایی، مینی بار و شام است ولی موزیک زنده ندارد.

آدرس کشتی امپراطور: هرمزگان، کیش، نزدیک به کشتی رانی آفتاب

ساعت کاری کشتی تاپ تورز: همه روزه از 13:30 تا 1:30 بامداد

قیمت بلیط کشتی تاپ تورز: از 350 تا 400 هزار تومان

تلفن کشتی تاپ تورز: 09120992310

وبسایت: toptouraship.com

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.564810489691673%2C%2053.99990816618807%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

کشتی تفریحی تاپ تورز

کشتی تفریحی نوید دریا

یکی از بهترین کشتی های تفریحی که می توانید در کیش برای استفاده از آن اقدام کنید، کشتی تفریحی نوید می باشد. در این کشتی می توانید از برنامه های مختلفی که اجرا می شود لذت ببرید و به موسیقی زنده آن گوش سپارید. موسیقی زنده کشتی نوید از پرطرفدار ترین مواردی است که شما می توانید از آن برای گذراندن اوقات خود استفاده کنید. هم چنین وجود کافیشاپ در درون کشتی نیز باعث شده تا افراد برای صرف آن چه تمایل دارند اقدام نمایند و لحظات خوبی را سپری نمایند.

اگر به کیش رفتید بهتر است برای استفاده از این کشتی کیش نیز اقدام نمایید. برای استفاده از کشتی نوید باید از ساعت 18 غروب تا 1:30 بامداد به آن مراجعه کنید. لازم به ذکر است اگر سانسی که انتخاب می کنید در تایم شام باشد، از این گزینه نیز می توانید استفاده نمایید.

آدرس کشتی امپراطور: هرمزگان، کیش، نزدیک به سالن مسافربری بندرگاه

ساعت کاری کشتی نوید دریا: همه روزه از 18 الی 1:30

تلفن کشتی نوید دریا: 09300232640

قیمت بلیط کشتی نوید دریا: از 200 تا 300 هزار تومان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.563683773001994%2C%2053.996841739192504%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی اوستا

از دیگر کشتی هایی که می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید، کشتی تفریحی اوستا می باشد. این کشتی به عنوان یکی از بزرگ ترین کشتی تفریحی شبانه به حساب می آید و مناسب برای کسانی است که تمایل دارند یک شب به یاد ماندنی را در جزیره داشته باشند. در کشتی اوستا می توانید به هنگام صرف شام در رستوران بزرگ آن از برنامه های جذاب شبانه آن نیز لذت ببرید. عرشه کشتی نیز به قدری بزرگ است که می توانید از آن برای قدم زدن یا استراحتی با سقف آسمان پر از ستاره استفاده نمایید.

شاید نتوانید واضح آب های نیلگون خلیج فارس را تماشا کنید ولی در شب قادر به دیدن شب مهتابی خواهید بود که منظره ای جذاب تر از هر وقت دیگری به شما می دهد. پخش موزیک زنده در کنار  برنامه های شاد باعث می شوند تا تجربه ای جذاب داشته باشید و بتوانید بیشتر از هر وقت دیگری از این جزیره خاطره در ذهن خود ثبت نمایید. یکی از مواردی که باید به آن اشاره نمود این است که کستی اوستا دارای بزرگ ترین عرشه در بین تمامی کشتی های تفریحی کیش می باشد و از این بابت امتیاز بالایی دریافت نموده است.

در این کشتی تفریحی کیش می توانید هم بر روی عرشه و هم در داخل سالن برنامه های زنده ای که اجرا می شوند را استفاده نمایید. کیفیت برگزاری موسیقی زنده در کشتی اوستا بالاست و تنوع خوبی دارد تا میهمانان بتوانند بهترین استفاده را از آن ببرند.

آدرس کشتی امپراطور: هرمزگان، کیش، بندرگاه کیش

ساعت کاری کشتی اوستا: همه روزه از 19 الی 1 بامداد

قیمت بلیط کشتی اوستا: از 250 تا 400 هزار تومان

تلفن کشتی اوستا: 09300232640

وبسایت: avestaship.ir

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.56745258761305%2C%2054.00381687514778%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

کشتی تفریحی اوستا

کشتی تفریحی آرتمیس

از دیگر کشتی های تفریحی کیش که در سواحل زیبای جزیره آماده خدمات می باشد، کشتی آرتمیس است. این کشتی توانسته در لیست بهترین کشتی های تفریحی کیش قرار بگیرد و به همین دلیل می توان گفت یکی از گزینه های خوب برای انتخاب می باشد. در صورت تمایل برای استفاده از این کشتی می توانید با صرف هزینه ای کمتر به نسبت موارد بالا یک تفریح خوب داشته باشید. کشتی ارتمیس در سال 1387 در آب های خلیج فارس شروع به کار کرد و توانست عده زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب نماید. این کشتی دارای ابعادبا طول و عرض 30 و 10 متر می باشد و رستوران آن نیز ظرفیتی معادل 130 نفر دارد و در طبقه اول میزبان مسافران است.

تایمی که قادر به استفاده از این کشتی خواهید بود بر خلاف دو مورد بالا که از غروب بود، از ظهر می باشد و به همین دلیل می توانید نظاره گر اقیانوسی بی کران و آبی باشید. بر عرشه این کشتی می توانید به صرف غذای مورد علاقه تان مشغول شوید و یا از موسیقی های زنده استفاده کنید. لحظات خوبی را که قادر به تجربه آن خواهید بود شاید در هیچ جای دیگر ایران نتوانید از آن بهره مند شوید.

تایم استفاده از کشتی تفریحی آرتمیس بیش از 12 ساعت بوده و شما می تواندی در این بازه زمانی برای استفاده از کشتی اقدام نمایید. به دلیل هزینه های زیادی که در استفاده از تفریحات کیش افراد باید بپردازند، ترجیح می دهند تا از تفریحات اقتصادی تر استفاده کنند. این کشتی کیش نیز به دلیل کمتر بودن قیمت بلیط آن توانسته افراد متعددی را به سمت خود جذب نماید. شما نیز اگر به فکر سفری اقتصادی تر هستید می توانید استفاده از این کشتی را در دستور کار خود بگذارید. این کشتی در بلوار بندرگاه کیش واقع شده و شما می توانید به راحتی و از طریق لوکیشن زیر خود را به آن برسانید.

آدرس کشتی امپراطور: هرمزگان، کیش، بلوار بندرگاه کیش

ساعت کاری کشتی آرتمیس: همه روزه از 13 تا 1 بامداد

قیمت بلیط کشتی آرتمیس: از 70 تا 100 هزار تومان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.56757773463606%2C%2054.001549580381194%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی گوهر

از دیگر کشتی هایی که در زمره تفریحات کیش به شمار می رود، کشتی گوهر می باشد. بدون اغراق می توان گفت که یکی از باشکوه ترین و بهترین کشتی های تفریحی کیش به شمار می رود و به همین دلیل استفاده از آن در سفر به این جزیره پیشنهاد می شود. این کشتی از نوع کاتامارون بوده و از تفریحات آبی کیش به شمار می رود. ظرفیت کشتی 180 نفر است و پوشش بیمه ای برای میهمانان در نظر می گیرد. هزینه بلیط این کشتی نیز اقتصادی بوده و به همین دلیل افراد زیادی را به سمت خود جذب می کند.

این کشتی فقط در تایم شب کاربرد دارد و می توانید از آسمانی پرستاره برای صرف وعده شام در رستوران بزرگ آن اقدام نمایید. سانس های مربوط به این کشتی 2 ساعته هستند ولی در همین مدت نیز می توانید از برنامه های مفرحی که در آن وجود دارد لذت ببرید. کشتی تفریحی گوهر دارای موسیقی زنده ای حرفه ای بوده و از این بابت مراجعین و میهمانان رضایت بالایی داشته اند.

اگر به دنبال یک کشتی عالی برای گذراندن تایمی از شب خود هستید، کشتی گوهر می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد. لازم به ذکر است اگر تمایل داشته باشید از این کافیشاپ کشتی استفاده کنید باید هزینه ای جداگانه از بلیط بپردازید و این مورد در تمامی کشتی ها یکسان می باشد. هم چنین وعده شام در کشتی گوهر رایگان بوده و معمولا چلو جوجه و نوشیدنی می باشد.

موزیک زنده در این کشتی توسط گروه حرفه ای دیاکو اجرا می شود و به همین دلیل از این مورد افراد رضایت بالایی داشته اند. این کشتی در بندرگاه کیش قرار گرفته و به همین دلیل برای استفاده از آن باید خود را به این ناحیه برسانید و از سالن مسافربری بندرگاه برای سوار شدن به کشتی استفاده نمایید.

آدرس کشتی امپراطور: هرمزگان، کیش، سالن مسافربری بندرگاه کیش

ساعت کاری کشتی گوهر: همه روزه از 21 تا 1 بامداد

قیمت بلیط کشتی گوهر: از 60 تا 70 هزار تومان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D26.563490210248236%2C%2053.99734856276621%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

کشتی تفریحی گوهر

کشتی تفریحی امپراطور

یکی دیگر از گزینه های پیش رویتان در استفاده از کشتی، کشتی تفریحی امپراطور می باشد. این کشتی ساخته ژاپن بوده و دارای 3 طبقه است که یک طبقه وی آی پی و یک طبقه فرست کلس بوده تا افراد از هر کدام از آن ها که خواستند بهره ببرند. از مراجعین در وعده شام با چلو جوجه، ته چین مرغ به همراه نوشیدنی و ماست پذیرایی می گردد. شما می توانید به دلیل داشتن یک دید 360 درجه ای بر روی عرشه از محیط پیرامون، تصاویری عالی را با دوربینتان ثبت نمایید و به همین دلیل مناسب برای تصویر برداران است.

تعداد سانس های استفاده از کشتی امپراطور کیش متنوع بوده و به همین دلیل شما می توانید هر کدام را که تمایل داشتید انتخاب کنید. زمان هر کدام از سانس های نیز دو ساعته بوده و در این مدت قادر به استفاده از برنامه های هیجان انگیز خواهید بود. کودکان زیر 4 سال ورودشان به کشتی رایگان بوده و اگر تمایل داشتید از کافی شاپ یا غرفه عکاسی استفاده کنید باید هزینه ای داگانه از بلیط بپردازید.

پیشنهاد می کنید حتما در مراجعه به این کشتی که یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش به شمار می رود، از کافی شاپ موجود در آن بهره ببرید چرا که می توانید لحظات خوبی را در کنار عزیزانتان داشته باشید. موسیقی زنده که با هنرمندی افرادی هم چون شاکان مژگانی، یزدان خالدی، شاهین مظاهری و میثم اسکندری می باشد نیز می تواند لحظاتی خاطره انگیز برایتان باشد.

به طور کلی می توان گفت شما می توانید با انتخاب این کشتی با یک تیر چند نشان بزنید و لحظاتی خوب را سپرس نمایید چرا که این کشتی یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین کشتی های تفریحی کیش می باشد. لازم به ذکر است این کشتی در سال 1397 در آب های خلیج فارس کار خود را آغاز کرد و از همان موقع توانست عده زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب نماید. ظرفیت این کشتی 220 نفر به صورت همزامان می باشد و ابعاد آن دارای طول و عرضی 35 در 12 متر است.

آدرس کشتی امپراطور: هرمزگان، کیش، بندگاه کیش

ساعت کاری کشتی امپراطور: همه روزه از 9 تا 23:30 شب

قیمت بلیط کشتی امپراطور: از 85 تا 100 هزار تومان

تلفن کشتی امپراطور: 98754321-076

ساعت سانس های کشتی امپراطور:

  • سانس اول: 14 تا 16
  • سانس وسط: 20:30 تا 22:30
  • سانس آخر: 23 تا 1 بامداد

کشتی تفریحی امپراطور

یکی از نکاتی که در مراجعه به اسکله های جزیره برای استفاده از کشتی های تفریحی کیش باید در نظر داشته باشید، قیمت هایی است که بر روی بلیط ها گذاشته می شود. این قیمت ها معمولا به دلیل نوسان قیمت ارز در حال تغییر هستند و به همین دلیل بهتر است این موارد را در نظر داشته باشید تا بتوانید تفریح بهتری را سپری کنید. قیمت های ذکر شده در این مقاله نیز مسلما تا حضور شما در جزیره و تهیه بلیط برای استفاده از آن ها تغییر خواهند کرد.

رزرو سوئیت در جزیره کیش

اگر قصد سفر به کیش را دارید و تمایل به سفر با تور را ندارید، می توانید با رزرو اقامتگاهتان در این جزیره و تهیه بلیط هواپیما، خودتان عازم سفر شوید. بدین منظور می توانید از سایت لوکس ویلا برای انتخاب سوئیت یا آپارتمان مورد نظرتان استفاده کنید. کافیست به صفحه اصلی سایت بروید و از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان هرمزگان وارد صفحه مربوط به ویلاهای کیش شوید.

در این صفحه برای اجاره ویلا در جزیره کیش قادر به انتخاب هر کدام از سوئیت های موجود خواهید بود. بهتر است قبل از انتخاب اقامتگاهتان ابتدا قیمت و توضیحات مربوط به آن را مطالعه کنید. با اقامت در این جزیره در هر تعداد روزی که تمایل داشته باشید، می توانید از تمامی تفریحات کیش استفاده نمایید و سفر خوبی را تجربه نمایید.

سوالات متداول

معروف ترین کشتی تفریحی کیش کدام مورد است؟

کشتی تفریحی تاپ تورز کیش.

کدام کشتی تفریحی کیش گران ترین می باشد؟

کشتی تاپ تورز و کشتی اوستا.

ارزان ترین کشتی تفریحی کیش کدا گزینه است؟

کشتی امپراطور و کشتی گوهر.

در کدام کشتی می توان از کابین خصوصی استفاده کرد؟

قسمت فرست کلس در کشتی تاپ تورز فعال می باشد.

[html_block id=”71065″]