مراکز خرید تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

مراکز خرید تهران از بهترین جاذبه های گردشگری تهران محسوب می شوند که گردشگران می توانند برای خرید، گردش و تفریح به آن ها مراجعه کنند. در هر منطقه ای از تهران مراکز خرید متنوعی وجود دارند که می توانند هر نوع سلیقه ای را در بر گیرند. تهران از بزرگترین کلانشهرهای ایران می باشد که انواع جاذبه های تفریحی، گردشگری، دیدنی و سرگرم کننده متنوعی را در خود جای داده و برای انتخاب آن ها گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد. در سال های اخیر و استقبال بی نظیر مردم از مراکز خرید تهران، بر تعداد آن ها افزوده می شوند و از تنوع بالایی برخوردارند. پاساژگردی یکی از انواع تفریحاتی است که گردشگران برای خرید و تفریح به سراغ آن ها می روند. علاوه بر پایتخت نشینان، گردشگران داخلی و خارجی متعددی که برای گردش و تفریح به تهران سفر می کنند، به سراغ مراکز خرید تهران می روند تا علاوه بر خرید سوغاتی و یادگاری، به گردش و تفریح بپردازند. چرا که در سال های اخیر انواع بخش های مختلفی به پاساژها و مراکز خرید اضافه گردیده اند که جزء امکانات تفریحی و رفاهی آن ها محسوب می شوند. اگر شما هم اهل پاساژگردی و گردش در مراکز خرید هستید، می توانید تا انتهای این مطلب همراه لوکس ویلا باشید تا با بهترین مراکز خرید تهران آشنا شویم.

مرکز خرید پالادیوم

اکنون که می خواهیم با مراکز خرید تهران آشنا شویم، قصد داریم از مدرن ترین مراکز خرید شمال تهران آغاز کنیم. مرکز خرید پالادیوم یکی از بهترین مراکز خرید تهران در شمال پایتخت می باشد که در سال 1391 هجری شمسی افتتاح گردید. مساحت این مرکز خرید به 10 هزار متر مربع می رسد و تعداد 150 واحد تجاری، 120 واحد فروشگاهی و خدماتی و تعداد 25 رستوران و کافی شاپ در فودکورت می باشد. پاساژ پالادیوم از معماری بسیار زیبا و مجللی بهره می برد و برای طراحی آن ترکیبی از اشکال هندسی به کار برده شده اند. اگر از بیرون به نمای ظاهری مرکز خرید پالادیوم نگاهی کنید، شیشه هایی بزرگی را خواهید دید که نخستین مواردی هستند در نگاه اول چشمان شما را به خود خیره می کنند.

از آنجایی که مرکز خرید پالادیوم در منطقه زعفرانیه تهران واقع شده و به کوه های شمال تهران نزدیک می باشد، می توانید انعکاس زیبایی از کوه های شمیرانات را که در این شیشه ها دیده می شوند را مشاهده نمایید. در واحدهای تجاری این مرکز خرید انواع محتلفی از محصولات و کالاها که از بهترین کیفیت ها و برندها هستند، به فروش می رسند و بهترین مرکز خرید برای افرادی به شمار می رود که به لباس ها و اجناس برند علاقه مند هستند. توجه داشته باشید که قیمت اجناس محصولات و کالاها در این مرکز بالاتر از دیگر مراکز خرید سطح شهر می باشند و به همین جهت جزء گران ترین مراکز خرید تهران محسوب می شوند. در طبقه همکف این مجموعه، یک هایپرمارکت بسیار مجهز وجود دارد که انواع مختلفی از مواد خوراکی و تمام آن چه که برای آشپزی در آشپزخانه مورد نیاز باشد، در آن وجود دارند و می توانید با مراجعه به طبقه همکف، محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

جالب است همانطور که می دانیم مراکز خرید تهران علاوه بر آن که در زمینه خرید اجناس و محصولات متنوع می توانند نیازها را رفع کنند، دارای امکانات و خدمات رفاهی مختلفی نیز می باشند که در مرکز خرید پالادیوم شاهد آن هستیم. در طبقه ششم مجموعه پالادیوم که از بهترین پاساژهای تهران است، یک باشگاه ورزشی وجود دارد که دارای یک سالن بدنسازی و استخر می باشد و در فضایی به مساحت حدود 2 هزار متر مربع قرار گرفته است. حتی اگر قصد خرید از اجناس این مرکز خرید را نداشته باشید، می توانید ساعاتی را به گردش و تفریح در امکانات تفریحی آن سپری کنید و لذت ببرید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید پالادیوم

در مناطق شمالی تهران بسیاری از بهترین پاساژهای تهران جای گرفته و از آنجایی که مرکز خرید پالادیوم جزء مراکز خرید شمال تهران به شمار می رود و در منطقه زعفرانیه قرار گرفته، اغلب افراد با استفاده از ماشین شخصی خود به مجموعه مراجعه می کنند. برای رسیدن به پاساژ پالادیوم می توانید ابتدا از هر کجای تهران که هستید خود را به خیابان ولیعصر برسانید. در این خیابان به مسیر خود ادامه دهید تا به پارک وی برسید، پارک وی را پشت سر گذاشته و از طریق یک خروجی که در طرف چپ خیابان ولیعصر وجود دارد و به سمت زعفرانیه می رود، خود را به خیابان مقدس اردبیلی برسانید. خیابان مقدس اردبیلی را پشت سر گذاشته و وارد کوچه عروضی شوید تا به درب ورودی پارکینگ مرکز خرید پالادیوم دسترسی پیدا کنید.

شماره تماس مرکز خرید پالادیوم: 22010600-021

ساعت کاری مرکز خرید پالادیوم: 10 صبح تا 22 شب

آدرس مرکز خرید پالادیوم: تهران، خیابان مقدس اردبیلی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.79752608425801%2C%2051.4129853683167%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس از مراکز خرید شمال تهران می باشد که در سال 1383 هجری شمسی افتتاح گردیده و از همان زمان تا به امروز همواره یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران شناخته می شود. با توجه به آن که سال های زیادی از زمان ساخت و افتتاح پاساژ تندیس می گذرد، اما همچنان یکی از مراکز خرید مدرن تهران محسوب می شود. این مرکز خرید دارای 4 طبقه بوده و 177 واحد تجاری در آن وجود دارند. اجناس و محصولاتی که در مرکز خرید تندیس به فروش می رسند شامل انواع مختلفی از لباس های مجلسی، لباس های مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اکسسوری، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره می باشند. اغلب این اجناس از بهترین برندهای خارجی هستند و به همین جهت دارای قیمت های بالایی می باشند. لذا مرکز خرید تندیس را می توان جزء گران ترین مراکز خرید تهران به شمار آورد.

علاوه بر واحدهای تجاری، رستوران ها و کافی شاپ هایی نیز در این مرکز خرید که جزء پاساژهای تهران محسوب می شود وجود دارند که جزء امکانات رفاهی مجموعه محسوب شده و می توانید برای استراحت و رفع خستگی به آن ها مراجعه نمایید. یکی از معروف ترین رستوران های مرکز خرید تندیس رستوران اردک آبی می باشد که آن را می توان جزء معروف ترین رستوران های تهران نیز به شمار آورد. وجود پارکینگ اختصاصی در این مجتمع تجاری سبب گردیده گردشگران بتوانند با خیال راحت و بدون نگرانی برای جای پارک خودرو به گردش و خرید در مرکز خرید تندیس بپردازند.

شماره تماس مرکز خرید تندیس: 22744694-021

ساعت کاری مرکز خرید تندیس: در روزهای هفته 9 صبح تا 22 شب، آخر هفته از ساعت 10 صبح تا 22 شب

آدرس مرکز خرید تندیس: تهران، میدان تجریش، خیابان غلام جعفری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80871258261745%2C%2051.429330096942486%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید ارگ تجریش

از دیگر مراکز خرید شمال تهران، مرکز خرید ارگ تجریش می باشد که در میدان تجریش قرار گرفته و جزء مراکز خرید مدرن تهران به شمار می رود. مرکز خرید ارگ دارای 10 طبقه بوده و 5 طبقه از آن به واحدهای تجاری و 5 طبقه دیگر به پارکینگ اختصاص یافته اند. این مرکز خرید نیز از معماری بسیار زیبا، لوکس و مدرن بهره می برد که باعث شده از بهترین مراکز خرید تهران محسوب شود. واحدهای تجاری مرکز خرید ارگ انواع پوشاک، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، طلا و جواهرات، اکسسوری و غیره را به فروش می رسانند. فضای راهروهای این مرکز خرید وسیع بوده و همین باعث شده تردد مشتریان بدون مشکل باشد. چندین لاین آسانسور و پله برقی نیز رفت و آمدها را آسان کرده اند.

این مجتمع تجاری که از پاساژهای تهران به شمار می رود، علاوه بر واحدهای تجاری مجهز به امکانات تفریحی و رفاهی مختلفی می باشد که بر محبوبیت و شهرت آن افزوده اند و سبب گردیده گردشگران تنها برای خرید به این مجتمع مراجعه نکنند و بتوانند از امکانات تفریحی و رفاهی آن بهره مند شوند. امکانات تفریحی و رفاهی مرکز خرید ارگ تجریش شامل شهربازی فان تایم، پردیس سینمایی، کارواش، رستوران، کافی شاپ، فودکورت و بام سبز می شوند که گردشگران می توانند بعد از گشت و گذاری حسابی و خرید، به سراغ یکی از رستوران ها و یا کافه های مجتمع بروند و با سفارش غذا یا میان وعده مورد علاقه خود رفع خستگی کنند. همچنین گردشگرانی که به همراه فرزندان خود به مرکز خرید ارگ مراجعه می کنند، می توانند برای بیشتر لذت بردن از گردش و تفریح خود به شهربازی مجموعه مراجعه کنند و ساعات مفرح و شادی را برای خود و فرزند خود رقم بزنند. تمام این امکانات در کنار هم جمع شده اند تا بتوانند لذت خرید و گردشی حسابی را برای شما فراهم آورند.

چگونه به مرکز خرید ارگ تجریش برویم؟

اگر در میان بهترین مراکز خرید تهران، مرکز خرید ارگ تجریش را انتخاب کردید و قصد داشتید به آن مراجعه کنید، می توانید علاوه بر خودروی شخصی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نیز برای رسیدن به ارگ تجریش استفاده نمایید. برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید از مترو هم استفاده کنید که برای این منظور سوار مترو خط تجریش – کهریزک شده و در ایستگاه میدان تجریش از قطار پیاده شده و پس از خارج شدن از مترو، به سمت شمال حرکت کنید. پاساژ ارگ تجریش که از بهترین پاساژهای تهران به شمار می رود، در ضلع شمالی میدان قرار داشته و می توانید به راحتی با چند دقیقه پیاده روی به آن برسید.

ساعت کاری مرکز خرید ارگ تجریش: 10 صبح تا 23 شب

شماره تماس مرکز خرید ارگ تجریش: 22396892-021

آدرس مرکز خرید ارگ تجریش: تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.807967303598794%2C%2051.42644679995038%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

پاساژ قائم

میدان تجریش تهران از جمله بهترین محله های شمال تهران است که اغلب مناطق دیدنی تهران در آن جای گرفته اند. علاوه بر جاذبه های دیدنی و گردشگری، مراکز خرید متعدد و متنوعی در این محله واقع شده اند که گردشگران می توانند با یک تیر چند نشان می زنند. بدین صورت که شما می توانید با رفتن به میدان تجریش از چندین مراکز خرید تهران که در این محله واقع شده اند دیدن کنید. پاساژ قائم مرکز خریدی در محله میدان تجریش می باشد و از پاساژهای قدیمی تهران به شمار می رود. این مرکز خرید دارای 6 طبقه بوده و در آن بالغ بر 700 واحد تجاری مشغول به کار هستند.

مرکز خرید قائم از بهترین و کامل ترین مراکز خرید تهران بوده و در آن اجناس و محصولاتی از جمله انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لباس های مجلسی، صنایع دستی، شال و روسری، کیف و کفش، تزئینات و دکوراسیون منزل، لباس خواب، لوازم الکترونیک، طلا و جواهرات و غیره وجود دارند. این مرکز خرید از معروف ترین مراکز خرید تهران برای طلا و جواهر نیز به شمار می رود. از امکانات رفاهی این مرکز خرید می توان به آسانسور، پله برقی، کافی شاپ و سرویس بهداشتی اشاره نمود. از آنجایی که قدمت ساخت این پاساژ به حدود 40 سال پیش باز می گردد، جزء مراکز خرید لوکس تهران محسوب نمی شود و از معماری کاملا معمولی بهره برده است.

طبقه ششم این مجتمع تجاری که در میان بهترین پاساژهای تهران جای گرفته، به اهالی هنر و علاقه مندان به آثار هنری و نقاشی اختصاص داده شده است. گالری انواع تابلوهای نقاشی، آثار خطاطی، طراحی و غیره، به همراه کلاس های آموزش هنری نیز در این طبقه وجود دارند. با توجه به آن که مرکز خرید قائم در محله میدان تجریش قرار گرفته، اما قیمت محصولات و اجناس آن مناسب بوده و نسبت به دیگر مراکز خرید این منطقه پایین تر می باشند.

مسیر دسترسی به پاساژ قائم

پاساژ قائم که از پاساژهای شمال تهران محسوب می شود، در محله میدان تجریش قرار گرفته است. استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای دسترسی به این مرکز خرید نیز امکان پذیر بوده و برای این منظور می توانید سوار مترو خط تجریش – کهریزک شده و در ایستگاه تجریش از مترو پیاده شوید. بعد از پیاده شدن از مترو می توانید تنها با چند دقیقه پیاده روی به این مرکز خرید برسید و در آن به خرید و گردش بپردازید.

ساعت کاری پاساژ قائم: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب و روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها تعطیل می باشد.

شماره تماس پاساژ قائم: 22710068-021

آدرس پاساژ قائم: تهران، میدان تجریش، خیابان شهرداری

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.806402525109%2C%2051.43061482465213%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا از جدیدترین مراکز خرید تهران به شمار می رود و در سال 1394 در منطقه نیاوران تهران افتتاح شده است. این مرکز خرید با دیگر مراکز خرید تهران متفاوت بوده و آن را به عنوان نخستین مرکز خرید بدون مرز در کشور می شناسیم. مرکز خرید بدون مرز به معنای آن می باشد که واحدهای تجاری مجزا و جداگانه از یکدیگر در آن وجود ندارند و تمام فروشگاه های آن به صورت دپارتمان استور طراحی شده اند و به گونه ای است که در حال قدم زدن در سالنی پر از غرفه های متنوع هستید. مابین این غرفه ها هیچ دیوار و یا وسیله جدا کننده ای وجود نداشته و همگی در کنار هم و با فاصله هایی مشخص قرار گرفته اند. اگر به دنبال مرکز خرید لاکچری در تهران هستید، می توانید مرکز خرید روشا را انتخاب کنید و به آن مراجعه نمایید. اما توجه داشته باشید که این مرکز خرید جزء مراکز خرید گران تهران محسوب شده و اغلب قشرهای مرفه جامعه برای خرید به سراغ آن می روند.

روشا مرکز خریدی 17 طبقه می باشد که 4 طبقه از آن به فروشگاه، 4 طبقه به غرفه های تجاری، 10 طبقه به پارکینگ و 1 طبقه به هایپرمارکت اختصاص یافته است. مرکز خرید روشا بهترین مرکز خرید برای افرادی است که به کوهنوردی، طبیعت گردی و کمپ زدن در طبیعت علاقه مند می باشند. چرا که بسیاری از غرفه های تجاری روشا به فروش انواع چادرهای مسافرتی، کوله های مسافرتی و کوهنوردی، لباس های کوهنوردی و طبیعت گردی، انواع ظروف و وسایل مسافرتی و کمپ مشغول هستند و شما می توانید با تنوع بالایی از این محصولات مواجه شوید و حق انتخاب زیادی داشته باشید. دیگر واحدهای تجاری هم انواع مختلفی از پوشاک های برند و غیر برند، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، عینک، عطر و ادکلن و غیره به فروش می رسانند و اگر قصد خرید از این مرکز خرید را داشته باشید دست خالی از آن بیرون نمی روید.

در قسمت بام مرکز خرید روشا یک رستوران بی نظیر قرار دارد که می توانید برای بیشتر لذت بردن از خرید و گردش به آن مراجعه کنید و غذای مورد علاقه خود را در محیطی بسیار زیبا و لاکچری میل کنید. از از عاشقان عطر و ادکلن هستید، می توانید به طبقه پایین مرکز خرید روشا مراجعه کنید؛ در این طبقه انواع مختلفی از بهترین برند های عطر و ادکلن وجود داشته و می توانید به راحتی رایحه مورد نظر خود را از میان تمام عطر و ادکلن ها انتخاب نمایید. علاوه بر رستوران بام روشا، رستوران ها و کافه های دیگری در این مجتمع تجاری وجود دارند که می توانید به آن ها نیز مراجعه نمایید.

ساعت کاری مرکز خرید روشا: 11 ظهر تا 23 شب

شماره تماس مرکز خرید روشا: 25714000-021

آدرس مرکز خرید روشا: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان های عمار و فرمانیه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.807682783888495%2C%2051.44659952577827%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

اطلس مال

از جدیدترین، مدرن ترین و لوکس ترین مجتمع های تجاری اداری تفریحی تهران اطلس مال می باشد که در محدوده شمال تهران قرار داشته و مالکیت آن را شرکت باغ فردوس ایرانیان به عهده دارد. اطلس مال از بهترین و مدرن ترین پاساژهای تهران در منطقه نیاوران به شمار می رود و هدف از ساخت این مجتمع تجاری اداری تفریحی، رونق اقتصاد منطقه و ایجاد فرصت های شغلی بوده است. اطلس مال در این مدت کوتاهی که از ساخت و افتتاح آن می گذرد، در میان پایتخت نشینان و گردشگرانی که به تهران سفر می کنند بسیار شهرت پیدا کرده و جزء مجتمع های تجاری گران قیمت و پیشرفته تهران محسوب می شود. برای طراحی اصلس مال، از ایده و طراحی نوینی بهره گرفته شده و به گونه ای است که میان ارگانیک و محیط پیرامون آن پیوندی ایجاد شود.

برای ساخت این مجتمع تجاری از آبشارها و گلدان های بسیار بزرگی استفاده شده و هنگامی که در حال قدم زدن در فضای داخلی و حتی بیرونی آن هستید، طراوت و تازگی را احساس خواهید کرد. این سرسبزی ها و زیبایی ها توانسته اند در میان آلودگی های پایتخت، طراوت و شادمانی را پدید بیاورند. اطلس مال که از بزرگترین مجتمع های تجاری، تفریحی اداری در تهران می باشد، مساحتی حدود 11 هزار و 315 متر مربع را به خود اختصاص داده و در 19 طبقه افتتاح شده است. در میان تمام واحدهای این مجموعه تعداد 220 واحد از آن ها به واحدهای اداری اختصاص یافته اند. همچنین 4 طبقه این مجتمع که تعداد واحدهای آن به 330 واحد می رسد به بخش تجاری و 1 طبقه به فودکورت مجموعه اختصاص یافته اند. از جذاب ترین بخش های اطلس مال نیاوران می توان به روف گاردن، باغ بام و سقف سبز اشاره نمود. از آنجایی که پارک نیاوران نیز در مجاورت این مجموعه قرار گرفته، بر زیبایی و طراوت منطقه تاثیر به سزایی گذاشته اند.

از آنجایی که اطلس مال دارای مساحت بسیار زیادی بوده، 3 ورودی در خیابان پاسداران برای ورود به مجتمع داشته و هر 3 ورودی به دلیل شیب خیابان، دسترسی به یک طبقه از طبقات تجاری را فراهم نموده اند. هنگامی که وارد بخش تجاری مجتمع اطلس مال می شوید و در حال گردش در میان طبقات هستید، تنوع بالایی از محصولات و اجناس را مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید قیمت های این مرکز خرید بالا بوده و برای خرید محصولات و اجناس مورد نیاز خود باید مبالغ زیادی را پرداخت نمایید. فودکورت مجموعه نیز که یکی از طبقات مجتمع را به خود اختصاص داده، از بهترین امکانات تفریحی آن به شمار می رود و می توانید بعد از گردش به سراغ آن بروید و غذای مورد نظر خود را در محیطی بسیار زیبا و دل انگیز میل کنید.

مسیر دسترسی به اطلس مال با خودروی شخصی

اطلس مال که از بزرگترین مجتمع های تجاری اداری و تفریحی پایتخت به شمار می رود، در منطقه نیاوران قرار داشته و اگر بخواهید برای دسترسی به آن از خودروی شخصی استفاده کنید، می بایست از طریق یکی از بزرگراه های تهران که شامل بزرگراه شهید بابایی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، بزرگراه شهید صدر و بزرگراه امام علی می شوند برای دسترسی به اطلس مال استفاده نمایید.

ساعت کاری اطلس مال: همه روزه از ساعت 7:30 صبح تا 17:30 بعد از ظهر

شماره تماس اطلس مال: 2281099-021

آدرس مجتمع اطلس مال: تهران، خیابان پاسداران، نرسیده به تنگستان چهارم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80628448125362%2C%2051.47174853948092%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید مدرن الهیه

پاساژهای تهران از بهترین جاذبه های گردشگری در تهران محسوب می شوند. مرکز خرید مدرن الهیه مرکز خریدی لوکس و زیبا در تهران است که در سال 1390 هجری شمسی افتتاح شده است. این مرکز خرید دارای 11 طبقه بوده که 2 طبقه از آن به واحدهای تجاری اختصاص یافته که تعداد واحدهای تجاری آن به 40 واحد می رسد. در واحدهای تجاری مرکز خرید مدرن الهیه انواع پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی و غیره به فروش می رسند. علاوه بر واحدهای تجاری، رستوران و کافی شاپ نیز در این مرکز خرید وجود دارند که می توانید برای صرف وعده غذایی و یا میان وعده ای دلپذیر به آن مراجعه کنید و رفع خستگی کنید.

با توجه به آن که تعداد واحدهای تجاری مرکز خرید مدرن الهیه 40 واحد بوده، جزء مراکز خرید کوچک تهران محسوب می شود. از دیگر امکانات رفاهی این مجتمع می توان به پارکنیگ اختصاصی آن اشاره نمود که می توانید بدون داشتن دغدغه برای جای پارک خودرو، به راحتی و با خیالی آسوده ماشین خود را در پارکینگ مجتمع پارک کنید و به گردش و خرید بپردازید. یکی دیگر از مزایا و امکانات رفاهی پاساژ مدرن الهیه مجهز بودن به اینترنت رایگان و پر سرعت آن می باشد.

ساعت کاری مرکز خرید مدرن الهیه: 10 صبح تا 22 شب

شماره تماس مرکز خرید مدرن الهیه: 22037029-021

آدرس مرکز خرید مدرن الهیه: تهران، بزرگراه مدرس شمال، خیابان الهیه، بلوار آفریقای شمالی، رو به روی خیابان گلنار

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.78552817346106%2C%2051.42364976810571%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

آوا سنتر

آوا سنتر از مجتمع های تجاری لوکس تهران است که در خیابان اقدسیه تهران واقع شده است. این مجتمع تجاری که از بهترین مراکز خرید تهران در شمال پایتخت می باشد و دارای ظاهری بسیار زیبا بوده و شما را خیره به خود می کند. این مجتمع تجاری در زمینه طراحی و معماری موفق به دریافت جایزه بین المللی معماری خاورمیانه سال 2018 شده است. طراحی و معماری زیبا و لوکس این مجتمع سبب گردیده آوا سنتر جزء مراکز خرید لاکچری تهران به شمار می رود. مساحت این مجتمع تجاری به 2560 متر مربع می رسد و 16 طبقه را در خود جای داده است.

حدود 100 واحد تجاری در آن وجود دارند که می توانند تنوع را برای شما پدید آورند و از گردش و خرید در آن لذت ببرید. از بهترین ویژگی های آوا سنتر می توان به داشتن رستوران های با کیفیت و معرفی اشاره نمود که می توانید پس از گشت و گذاری حسابی در میان واحد های تجاری مجموعه، به سراغ آن ها بروید و در فضایی بسیار زیبا و لوکس، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید و میل کنید. توجه داشته باشید به دلیل معروف بودن این رستوران ها، قیمت غذاها نسبتا بالا می باشند. همچنین محصولات و اجناسی که در مرکز آوا سنتر به فروش می رسند دارای قیمت های بالایی می باشند. آوا سنتر را یک مجتمع تجاری چند منظوره می شناسیم؛ چرا که مشاغل مختلف و متنوعی در آن فعالیت دارند و هنگامی که در آن در حال گشت و گذار هستید، با تنوع بالایی از فروشگاه ها مواجه خواهید شد.

واحدهای تجاری آوا سنتر در زمینه های فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، طلا و جواهرات و غیره فعالیت دارند. یکی دیگر از بخش های جذاب آوا سنتر با نام بوک لند شناخته می شود و با ورود به آن با حجم عظیمی از کتاب های متنوع رو به رو خواهید شد.

چگونه به مجتمع تجاری آوا سنتر برویم؟

همانطور که می دانیم، آواسنتر از مراکز خرید شمال تهران در خیابان اقدسیه می باشد که برای دسترسی به آن بایستی به سمت سمت شمال شرق تهران راهی شوید. شما می توانید با استفاده از اتوبوس نیز خود را به این مجتمع تجاری برسانید. برای این منظور می توانید از اتوبوس های خط تجریش – ازگل و میدان قدس – رسالت استفاده نمایید. سپس در ایستگاه اقدسیه که نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به آوا سنتر می باشد پیاده شوید و با کمی پیاده روی به مرکز خرید آوا سنتر برسید و از گردش و خرید در آن لذت ببرید.

ساعت کاری مجتمع تجاری آوا سنتر: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 23:45 شب

شماره تماس مجتمع تجاری آوا سنتر: 26150495-021

آدرس مجتمع تجاری آوا سنتر: تهران، اقدسیه، خیابان موحد دانش، نبش خیابان فیروزبخش

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80479878391027%2C%2051.47681362598897%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید سانا از مراکز خرید شمال تهران

مرکز خرید سانا که از جدیدترین مراکز خرید تهران در منطقه اندرزگو می باشد، جزء بهترین مراکز خرید تهران شمرده می شود و از تکنولوژی های نوین و جدیدی برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته اند. این مرکز خرید با مساحت بالغ بر 20 هزار متر مربع در سال 1396 افتتاح شده و از محبوب ترین مراکز خرید شمال تهران محسوب می شود. در واحدهای تجاری مرکز خرید سانا انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، اکسسوری، ساعت، عینک، لباس ورزشی و غیره که از بهترین برندهای جهان می باشند به فروش می رسند. در طبقه منفی 1 پاساژ سانا یکی از بهترین شهربازی های تهران قرار گرفته که شهربازی فانی باس نام دارد و از بهترین جاذبه های گردشگری برای کودکان به شمار می رود.

اگر به همراه فرزند خود به مرکز خرید سانا مراجعه کردید، پیشنهاد می شود سری به شهربازی فانی باس بزنید و ساعاتی مفرح را برای فرزندتان به ارمغان بیاورید. سانا سنتر از بهترین مراکز خرید تهران بوده که به انواع مختلفی از امکانات رفاهی مجهز شده و می توان به اتاق مادر و کودک، اتاق سیگار، چندین لاین آسانسور، اتاق بهداری، دستگاه های خودپرداز متعدد، پله برقی، آرایشگاه زنانه، اینترنت پر سرعت رایگان، صرافی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و غیره اشاره نمود. از بهترین و معروف ترین بخش های این مرکز خرید، فودکورت سانا می باشد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و دریایی را به دست مشتریان ارائه می دهند. این فودکورت دارای دو بخش روباز و سرپوشیده می باشد که هر دو فضا بسیار زیبا هستند و مشتریان می توانند هر کدام از فضاها را که بخواهند انتخاب کنند. هنگامی که در فضای روباز فودکورت بنشینید، می توانید چشم انداز بسیار زیبایی به مناطق اطراف خود داشته باشید و در محیطی بسیار زیبا و دل انگیز غذای مورد علاقه خود را میل کنید و لذت ببرید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید سانا

سانا سنتر که از بهترین مراکز خرید تهران و دیدنی های تهران به شمار می رود در منطقه اندرزگو پایتخت قرار گرفته و اگر بخواهید به سراغ آن بروید، می توانید علاوه بر خودروی شخصی با استفاده از وسایل نقلیه عمومی هم اقدام نمایید. چنان چه بخواهید برای رسیدن به سانا سنتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، می توانید سوار مترو خط تجریش – کهریزک شده و در ایستگاه قیطریه از مترو پیاده شوید. مابقی مسیر را می توانید هم به صورت پیاده و هم با استفاده از تاکسی طی نمایید تا به مرکز خرید سانا سنتر دسترسی پیدا کنید.

ساعت کاری مرکز خرید سانا: 10 صبح تا 24 شب

شماره تماس سانا سنتر: 74438111-021

آدرس مرکز خرید سانا سنتر: تهران، اندرزگو، مابین خیابان علوی و کوچه زمانی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80237317865606%2C%2051.457582439270574%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید سانا سنتر

مرکز خرید آرتمیس

از لاکچری ترین مراکز خرید تهران می توان به مرکز خرید آرتمیس در فرمانیه اشاره نمود. این مرکز خرید جزء گران ترین مراکز خرید تهران نیز محسوب شده و انواع محصولات و اجناس متنوع در آن وجود دارند که شامل پوشاک، لباس های مجلسی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، لباس های ورزشی، عینک و غیره می شوند که همگی از بهترین و معتبرترین برندهای جهان می باشند. این مجتمع با مساحت 30 هزار متر مربع به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران شناخته شده و واحدهای تجاری زیادی را در خود جای داده است.

شما می توانید علاوه بر خرید و گردش، از امکانات رفاهی و تفریحی مرکز خرید آرتمیس نظیر فودکورت، رستوران، کافی شاپ، بخش بازی کودکان و پارکینگ بهره مند شوید. اگر جزء برند پوشان هستید، مرکز خرید آرتمیس از بهترین مراکز خرید برای شما به شمار می رود. با توجه به اجناس و محصولات برندهای جهانی، قیمت های بالایی نیز داشته و برای خرید از اجناس و محصولات این مرکز خرید بایستی هزینه های زیادی پرداخت کنید.

ساعت کاری مرکز خرید آرتمیس: 8:30 صبح تا 23:30 شب

شماره تماس مرکز خرید آرتمیس: 26253253-021

آدرس مرکز خرید آرتمیس: تهران، پاسداران شمالی، قبل از چهارراه فرمانیه، نبش خیابان رز و نارنجستان چهارم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80471143432109%2C%2051.476759939140535%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید گالریا

در منطقه ولنجک یکی دیگر از مراکز خرید لوکس تهران قرار گرفته که مرکز خرید گالریا نام دارد. مرکز خرید گالریا در سال 1395 افتتاح شده و دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد. گالریا در بخش شمالی خود دارای 17 طبقه و در بخش جنوبی خود دارای 15 طبقه می باشد و واحدهای تجاری متعددی را در خود جای داده است. در واحدهای تجاری مرکز خرید گالریا انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم تزئینی منزل، طلا و جواهرات، اکسسوری، کالای خواب و غیره به فروش می رسند. برندهایی که در واحدهای تجاری گالریا وجود دارند از بهترین برندهای جهانی می باشند که می توان به پیر کاردین، جورجیو آرمانی، دلسی، اسکچرز و غیره اشاره کرد.

مرکز خرید گالریا که از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود، از معماری و طراحی بسیار زیبا، لوکس و مدرن بهره می برد و همین باعث شده گردشگران از گشت و گذار در آن لذت ببرند. در این مرکز خرید علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات و بخش های متنوع دیگری نظیر سالن بدنسازی، سالن های زیبایی، روف گاردن، فودکورت، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی وجود دارند که مراجعه کنندگان می توانند از آن ها نیز بهره مند شوند. علاوه بر فودکورت گالریا که انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فرنگی، ترکی، آسیایی و غیره را به دست مشتریان ارائه می دهد، رستورانی بی نظیر و زیبا در این مرکز تجاری وجود دارد. این رستوران دارای دو فضای زیبای سرپوشیده و روباز می باشد و غذاهای با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. توجه داشته باشید مرکز خرید گالریا نیز در دسته گران ترین مراکز خرید تهران جای گرفته است.

ساعت کاری مرکز خرید گالریا: 10 صبح تا 20 شب

شماره تماس مرکز خرید گالریا: 22175040-021

آدرس مرکز خرید گالریا: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80776527925108%2C%2051.405659268317095%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

مرکز خرید سام سنتر

در مناطق شمالی تهران مراکز خرید متنوعی وجود دارند که جزء بهترین مراکز خرید تهران محسوب می شوند. در سال 1390 مرکز خرید مدرن و لوکسی در خیابان فرشته تهران به نام مرکز خرید سام سنتر افتتاح گردید و توانسته بسیاری از نیازهای مردم را رفع نماید. با توجه به آن که حدود 11 سال از زمان ساخت آن می گذرد، دارای ظاهری بسیار زیبا و مجلل می باشد. این مرکز خرید دارای 9 طبقه بوده و واحدهای تجاری مختلفی در آن وجود دارند و انواع محصولات و اجناس متنوعی در آن به فروش می رسند. نمای بیرونی ساختمان سام سنتر به جعبه ای زیبا شباهت داشته و در ساعات شب که از نورپردازی زیبایی بهره می برد، چهره بسیار زیبایی را پدید می آورد. علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات رفاهی مختلفی همچون رستوران و کافه در این مرکز خرید وجود دارند که گردشگران می توانند علاوه بر خرید، به استراحت و صرف یک وعده غذایی لذیذ و یا میان وعده دلچسب بپردازند.

در طبقه آخر این مجموعه یک رستوران بسیار زیبا و لوکس قرار گرفته که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با طعم بسیار لذیذی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما نیز می توانید با مراجعه به این رستوران در فضایی بسیار زیبا و لوکس و با چشم اندازی بی نظیر به صرف غذای مورد علاقه خود بپردازید. مرکز خرید سام سنتر جزء گران ترین مراکز خرید تهران به شمار می رود و اگر می خواهید برای خرید به این مرکز خرید مراجعه کنید، بهتر است با جیبی پر از پول به سراغ آن بروید. چرا که اغلب اجناس و محصولاتی که در واحدهای تجاری سام سنتر به فروش می رسند، از بهترین برندهای خارجی بوده و به همین دلیل دارای قیمت های بالایی هستند. درواقع سام سنتر بهترین مرکز خرید برای برند پوشان محسوب می شود.

ساعت کاری مرکز خرید سام سنتر: 10 صبح تا 22:30 شب

شماره تماس مرکز خرید سام سنتر: 22017534-021

آدرس مرکز خرید سام سنتر: تهران، الهیه، خیابان فرشته

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.79084278017445%2C%2051.419653754824594%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید سام سنتر

مجتمع تجاری عرش آجودانیه

بسیاری از مراکز خرید تهران در مناطق شمالی و غربی این شهر قرار گرفته اند؛ یکی دیگر از مراکز خرید شمال تهران مرکز خرید عرش آجودانیه می باشد که در این بخش می خواهیم با آن آشنا شویم. این مرکز خرید علاوه بر آن که تنها یک مرکز خرید باشد، به عنوان مجتمع تفریحی تجاری شناخته می شود و شما می توانید با مراجعه به آن علاوه بر خرید، به تفریح و گردش نیز بپردازید و یک روز مهیج و بی نظیر را برای خود رقم بزنید. مجتمع تجاری تفریحی عرش آجودانیه دارای 4 طبقه بوده و حدود 150 واحد تجاری در آن مشغول به فعالیت هستند.

این مجتمع تجاری جزء مجتمع های تجاری جدید در تهران می باشد که با توجه به قدمت کمی که دارد، در میان پایتخت نشینان محبوب واقع شده است. در طبقه زیرین مرکز خرید عرش آجودانیه هایپر مارکت مجموعه قرار گرفته که اجناس بسیار متنوع از مواد غذایی، سبزیجات، محصولات لبنی و غیره در آن وجود دارند که می توانید محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. طبقه دوم مجموعه نیز به بخش امکانات تفریحی اختصاص یافته که شامل سرزمین بازی و فودکورت می شود. می توانید به همراه دوستان و خانواده خود بعد از گردش و خرید در این مرکز خرید، به فودکورت مجموعه مراجعه کنید و غذای مورد نظر خود را سفارش داده و میل کنید. طبقه سوم عرش آجودانیه به پردیس سینمایی عرش اختصاص یافته و 6 سالن سینما در آن وجود دارند که می توانید برای تماشای فیلم مورد علاقه خود به سراغ آن بروید.

ساعت کاری مجتمع تجاری عرش آجودانیه: همه روزه از ساعت 10:30 صبح تا 22 شب

شماره تماس مجتمع تجاری عرش آجودانیه: 22800500-021

آدرس مجتمع تجاری عرش آجودانیه: تهران، شمال خیابان آجودانیه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.81591688025339%2C%2051.48381916831731%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع الماس هروی

برخی از مراکز خرید تهران در محله هروی تهران قرار گرفته اند. مجتمع الماس هروی یکی از مراکز خرید تهران است که علاوه بر واحدهای تجاری، امکانات رفاهی متنوعی در آن وجود دارند. 3 طبقه از این مرکز خرید به واحدهای تجاری، 3 طبقه به شهربازی و 6 طبقه به پارکینگ اختصاص یافته اند. واحدهای تجاری این مجتمع تنوع بالایی دارند و فعالیت آن ها در زمینه های مختلفی همچون فروش انواع پوشاک های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، عطر و ادکلن، عینک، اکسسوری و غیره می باشند. از امکانات رفاهی مجتمع الماس هروی می توان به باشگاه ورزشی، رستوران، کافی شاپ، روف گاردن، کارواش، پارکینگ و سرویس بهداشتی اشاره نمود.

مرکز خرید الماس هروی را می توان جزء مراکز خرید محلی تهران به شمار آورد و اغلب افرادی که در مناطق اطراف آن زندگی می کنند به سراغ آن می روند. اما هنگامی که در حال گردش در میان واحدهای تجاری مجموعه هستید، با تنوع بالایی از محصولات و اجناس رو به رو خواهید شد. همچنین قیمت اجناس و محصولات در مرکز خرید الماس هروی نسبت به دیگر مراکز خرید شمال تهران مناسب تر می باشند.

ساعت کاری مجتمع الماس هروی: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب و روزهای جمعه از ساعت 10:30 صبح تا 23 شب

شماره تماس مجتمع الماس هروی: 22952724-021

آدرس مجتمع الماس هروی: تهران، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، موسوی، بین یکم و میدان هروی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.76734330640389%2C%2051.47693037256208%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

مرکز خرید ونک

مرکز خرید ونک از قدیمی ترین و معروف ترین مراکز خرید تهران شناخته می شود که از بهترین مراکز خرید برای بانوان در پایتخت به شمار می رود. در منطقه ونک تهران چندین مرکز خرید وجود دارند که یکی از آن ها را با نام مرکز خرید ونک می شناسیم و واحد های تجاری مختلفی که در آن وجود دارند، به فروش انواع پوشاک، لباس های مجلسی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عینک، تزئینات و دکوراسیون منزل، اکسسوری و غیره مشغول هستند. واحدهای تجاری این مرکز خرید 2 طبقه به 120 واحد رسیده و اگر قصد خرید داشته باشید، هرگز از این مرکز خرید دست خالی بیرون نخواهید آمد. در مرکز خرید ونک کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید برای استراحت و نوشیدن یک نوشیدنی سرد و یا گرم و میان وعده ای دلچسب به آن مراجعه کنید و لذت خرید و گردش خود را دو چندان کنید.

ساعت کاری مرکز خرید ونک: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:30 صبح تا 22:30 شب و روزهای جمعه از ساعت 10:30 صبح تا 22 شب

شماره تماس مرکز خرید ونک: 88775617-021

آدرس مرکز خرید ونک: تهران، میدان ونک، خیابان ونک

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.760351098520125%2C%2051.405046697151576%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید آسمان ونک

میدان ونک به واسطه داشتن مراکز خرید متعدد و متنوع، از بهترین مناطق تهران برای خرید به شمار می رود. همچنین این منطقه دارای امکان دسترسی بسیار ساده و سریعی بوده و باعث شده در هر کجای پایتخت قرار داشته باشید بتوانید به راحتی به این منطقه دسترسی پیدا کنید. مرکز خرید آسمان ونک از دیگر مراکز خرید تهران بوده که در نزدیکی مرکز خرید ونک قرار داشته و 2 طبقه از این مجتمع به واحد های تجاری و 11 طبقه دیگر به واحدهای اداری اختصاص یافته اند.

در بخش ورودی مجتمع تجاری اداری آسمان ونک یک غرفه ذرت فروشی قرار دارد که رایحه خوش آن در هوای اطراف می پیچد و اغلب مشتریان را به خرید یک لیوان ذرت مکزیکی دعوت می کند. واحدهای تجاری مرکز خرید آسمان ونک انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری و غیره را به فروش می رسانند و شما برای خرید با تنوع بالایی از اجناس و محصولات مواجه هستید. قیمت اجناس و محصولاتی که در مرکز خرید آسمان ونک به فروش می رسند، مناسب بوده و به گونه ای هستند که تمام قشرهای جامعه را در بر می گیرند و تقریبا همه می توانند اجناس مورد نیاز خود را از این مرکز خرید تهیه نمایند.

مسیر دسترسی به مرکز خرید آسمان ونک

مرکز خرید آسمان ونک در محدوده میدان ونک قرار گرفته و دارای مسیرهای مختلفی برای دسترسی به آن می باشد. یکی از مسیرهایی که می توانید برای رسیدن به آسمان ونک از آن استفاده کنید، اتوبوس های بی آر تی می باشند برای این منظور سوار اتوبوس های بی آر تی خط میدان تجریش – راه آهن و یا پایانه معین – پارک وی شوید و در ایستگاه میدان ونک از اتوبوس پیاده شوید. تنها با چند دقیقه پیاده روی کوتاه می توانید وارد خیابان ونک شوید و مرکز خرید آسمان ونک را مشاهده نمایید.

ساعت کاری مرکز خرید آسمان ونک: همه روزه از ساعت 9:30 صبح تا 22 شب، روزهای جمعه از 9:30 صبح تا 16 بعد از ظهر

شماره تماس مرکز خرید آسمان ونک: 88652668-021

آدرس مرکز خرید آسمان ونک: تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ونک

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.75818947132594%2C%2051.40846442190682%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهرانمرکز خرید بام برند سنتر

یکی دیگر از مراکز خرید شمال تهران مرکز خرید بام برند سنتر می باشد که در محله فرمانیه واقع شده است و دارای مساحت 1144 متر مربع می باشد. این مرکز خرید در ساختمانی تجاری اداری 16 طبقه قرار گرفته که تعداد 30 واحد این مجتمع به واحدهای تجاری و 19 واحد دیگر به واحدهای اداری مجموعه اختصاص یافته اند. مرکز خرید بام برند سنتر جزء مراکز خرید لوکس تهران بوده و از طراحی و معماری بسیار زیبا و لاکچری بهره برده است. هنگامی که در حال قدم زدن و نگاه کردن به ویترین های مغازه ها هستید، آرامش خاصی در مجتمع حکم فرماست و حس و حال خوبی به شما منتقل خواهد شد.

ساعت کاری مرکز خرید بام برند سنتر: 9 صبح تا 9 شب

شماره تماس مرکز خرید بام برند سنتر: 22683298-021

آدرس مرکز خرید بام برند سنتر: تهران، فرمانیه، مقابل بیمارستان فرمانیه

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7995255801725%2C%2051.47299738551283%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید کوروش

از مراکز خرید غرب تهران که در سال های اخیر بسیار شهرت پیدا کرده و افراد زیادی برای خرید، گردش و تفریح به سراغ آن می روند مرکز خرید کوروش می باشد. این مرکز خرید را یکی از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می آورند و در محدوده شمال غرب پایتخت قرار گرفته است. پاساژ کوروش به واسطه امکانات تفریحی متنوعی که در خود جای داده، از جمله پاتوق جوانان پایتخت نشین به شمار می رود که برای گذراندن اوقات فراغت خود به سراغ آن می روند. این مرکز خرید 9500 متر مربعی در سال 1393 افتتاح گردید و به عنوان یکی از مراکز خرید لوکس تهران تبدیل شد. تعداد واحدهای تجاری این مرکز خرید بالغ بر 500 واحد بوده و از بزرگترین پاساژهای تهران به شمار می رود.

در واحد های تجاری مرکز خرید کوروش انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، تزئینات و دکواسیون منزل، طلا و جواهرات، لوازم الکترونیکی، گل فروشی، اکسسوری، لوازم خانگی، خوراکی و غیره به فروش می رسند. اجناس و محصولاتی که در این پاساژ عرضه می شوند از بهترین برندهای ایرانی و خارجی نظیر نایک، پوما، آدیداس، اسکچرز، نوین چرم و غیره می باشند. علاوه بر پایتخت نشینان، گردشگرانی که به تهران سفر می کنند نیز برای خرید، گردش و تفریح به مرکز خرید کوروش مراجعه می کنند و از امکانات تفریحی و رفاهی این مجتمع تجاری بهره می برند. از جذاب ترین بخش های کوروش مال می توان به روف گاردن آن اشاره کرد که دارای دو قسمت روباز و سرپوشیده می باشد و فضایی بسیار زیبا را به خود اختصاص داده اند.

بخش های جذاب کوروش مال تنها به این موارد ختم نمی شود و جاذبه های دیگری همچون فودکورت، پردیس سینمایی، شهربازی سرپوشیده با بازی های متعدد و متنوع، خانه کودک و کارواش در این مرکز خرید وجود دارند. پردیس سینمایی کوروش از پرطرفدارترین بخش های این مجموعه به شمار می رود که به روز ترین فیلم ها را اکران می کند و افراد زیادی برای تماشای فیلم های سینمایی به آن مراجعه می کنند. چندین کافه مختلف نیز در کوروش مال وجود دارند که گردشگران برای استراحت و بیشتر لذت بردن از تفریح و خرید می تواند به سراغ آن ها بروند. در طبقه زیرین پاساژ کوروش هایپرمارکت بسیار بزرگ و مجهزی قرار دارد که افراد می توانند برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به آن مراجعه کنند.

مسیر دسترسی به مرکز خرید کوروش با مترو

بسیاری از مردم برای دسترسی به کوروش مال که از بهترین مراکز خرید غرب تهران به شمار می رود از خودروی شخصی استفاده می کنند. اما در این میان برخی از افراد برای دسترسی به کوروش مال قصد دارند از مترو و یا دیگر وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. مترو بهترین وسیله نقلیه عمومی برای دسترسی به این مرکز خرید محسوب می شود. چرا که می توانید سوار مترو خط فرهنگسرا – صادقیه و یا خط کلاهدوز شده و در یکی از ایستگاه های صادقیه یا ارم سبز از مترو پیاده شده و با استفاده از تاکسی خود را به مجتمع تجاری کوروش مال برسانید.

ساعت کاری مرکز خرید کوروش: 9 صبح تا 20:30 شب

شماره تماس مرکز خرید کوروش: 44000010-021

آدرس کوروش مال: تهران، بزرگراه شهید ستاری، خیابان پیامبر مرکزی، پلاک 57

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.738346214269484%2C%2051.31381173947878%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال مرکز خریدی 23 طبقه در محدوده شمال غرب پایتخت می باشد که جزء مراکز خرید لوکس تهران شناخته می شود. حدود 450 واحد تجاری در این مرکز خرید وجود دارند و در کنار آن ها نیز امکانات تفریحی و رفاهی دیگری قرار دارند و توانسته اند جاذبه ای گردشگری و دیدنی در تهران را پدید آورند. سالن های بولینگ، بیلیارد و سینما جزء امکانات تفریحی پاساژ اپال محسوب می شود که طرفداران زیادی به خصوص از قشر جوان جامعه دارد. هر طبقه از مرکز خرید اپال به دسته بندی خاصی از محصولات و اجناس اختصاص یافته و این موضوع توانسته کار گردش را برای گردشگران و مشتریان بسیار آسان سازد. این مرکز خرید در سال 1398 افتتاح گردیده و جزء جدیدترین مراکز خرید تهران محسوب می شود.

در بالاترین نقطه این ساختمان که ارتفاع 90 متری می باشد، یک باند هلی کوپتر قرار دارد که برای فرودهای اضطراری هلی کوپترها در محدوده غرب پایتخت در نظر گرفته شده است. در طبقه سوم و نیم طبقه میانی این مرکز خرید، اپال کیدز قرار گرفته است که از بهترین جاذبه های گردشگری برای کودکان می باشد. کافه و رستوران های مختلفی در اپال وجود دارند که گردشگران می توانند در میان خرید و گردش و یا بعد از گشت و گذاری حسابی و خرید به سراغ آن ها بروند و با صرف وعده غذایی و یا میان وعده ای دلچسب را میل کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد خرید از مرکز خرید اوپال را داشته باشید، بایستی برای تهیه آن ها هزینه های بالایی را پرداخت نمایید.

شماره تماس مرکز خرید اپال: 22117070-021

آدرس مرکز خرید اپال: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.77721078444417%2C%2051.351178997152154%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بام لند

مجتمع تفریحی تجاری بام لند از بهترین و معروف ترین مراکز خرید و گردشگری پایتخت است که در محدوده غرب تهران جای گرفته است. بام لند را به عنوان مجموعه تفریحی و تجاری در تهران می شناسیم که انواع تفریحات متنوع و هیجان انگیز در آن وجود دارند و با کنار یکدیگر قرار گرفتن تنواسته اند مجموعه ای تفریحی و تجاری بسیار زیبا و معروف را فراهم آورند. بام لند مرکز خرید و تفریحی جدید در تهران بوده که با توجه به آن که سال های کمی از افتتاح آن می گذرد، اما بسیار شهرت پیدا کرده و گردشگران زیادی برای خرید، گردش و تفریح به آن مراجعه می کنند. علاوه بر ساکنان تهران، گردشگران داخلی و خارجی زیادی که برای گردش به تهران سفر می کنند نیز باملند را در لیست گردش در جاذبه های تفریحی و گردشگری خود قرار می دهند.

این مرکز تفریحی تجاری تشکیل شده از 12 ویلای 2 طبقه ای در کنار یکدیگر است و فروشگاه های متعددی در آن مشغول هستند. در میان فروشگاه های مختلفی که در مرکز خرید بام لند وجود دارند، کافه و رستوران های متنوعی را مشاهده خواهید کرد که گردشگران در میان خرید و تفریح خود به سراغ آن ها می روند و غذای و یا میان وعده مورد علاقه خود را در آن ها سفارش داده و میل می کنند. هنگامی که داخل کافه و رستوران ها بنشینید، چشم انداز بسیار زیبایی از دریاچه چیتگر در مقابل شما قرار دارد که می تواند لذت غذا خوردن را برای شما دو چندان سازد.

فروشگاه هایی که در مرکز خرید بام لند مشغول به کار هستند از بهترین برندهای داخلی و خارجی بوده و هر آنچه که میاز داشته باشید را می توانید در این مرکز خرید تهیه کنید. قیمت اجناس و محصولاتی که در باملند به فروش می رسند، نسبتا بالا بوده اما می توانید در حراج های آخر فصل که در فروشگاه ها برگزار می شوند، به این مرکز خرید مراجعه کنید و از اجناس و محصولات مورد علاقه خود خریداری کنید. توجه داشته باشید ساعت کاری این مرکز تفریحی تجاری همه روزه از ساعت 10 صبح تا 24 بامداد می باشد.

مسیر دسترسی به بام لند با مترو

مرکز خرید بام لند از جمله مراکز خرید غرب تهران است که در منطقه چیتگر و در کنار دریاچه چیتگر تهران واقع شده است. برای دسترسی به این مرکز خرید، مسیرهای مختلفی وجود دارد که یکی از آن ها استفاده از مترو می باشد. برای این منظور می توانید سوار مترو خط صادقیه – گلشهر شده و در ایستگاه چیتگر که نزدیک ترین ایستگاه مترو به بام لند می باشد از مترو پیاده شوید. سپس می توانید با استفاده از اتوبوس و یا تاکسی مابقی مسیر را به سمت این مرکز تفریحی تجاری طی کنید.

شماره تماس مرکز خرید بام لند: 40443080-021

آدرس مرکز خرید بام لند: تهران، بزرگراه شهید همت، خروجی بلوار کاشان، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.74460042721071%2C%2051.22120905297102%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید بام لند

پاساژ میلاد نور

در سال 1378 هجری شمسی یکی دیگر از مراکز خرید تهران با نام پاساژ میلاد نور در شهرک غرب افتتاح گردید و از همان زمان به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید غرب تهران شناخته می شود. با توجه به آن که سال های زیادی از سال ساخت این مرکز خرید می گذر، مرکز خریدی شیک و زیبا در غرب تهران تلقی می شود و همچنان از پرطرفدارترین مراکز خرید شمرده می شود. تعداد واحدهای تجاری پاساژ میلاد نور به 357 واحد می رسد و انواع کالاها و محصولات در آن ها فروخته می شوند. اگر به دنبال انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش و غیره هستید، می توانید به راحتی و با کمی گشت و گذار در میان واحدهای فروشگاهی این مرکز خرید، اجناس و محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و تهیه نمایید.

قیمت کالاها این مجتمع تجاری نسبتا بالا بوده اما در برخی مواقع و به خصوص آخر فصل ها فروشگاه های پاساژ اجناس خود را حراج می زنند و قیمت آن ها شکسته می شوند. موقعیت مکانی میلاد نور در محدوده میدان صنعت بوده و روزانه هزاران گردشگر برای خرید و گردش به آن مراجعه می کنند. ساختمان این مرکز خرید 6 طبقه بوده و از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد و جالب است بدانید در طراحی آن از سبک معماری مراکز خرید اروپایی الهام گرفته شده است. در ششمین طبقه از پاساژ میلاد نور رستوران ملل که از بهترین و معروف ترین رستوران های تهران به شمار می رود، جای گرفته و افراد زیادی برای صرف وعده غذایی خوشمزه و لذیذ به آن مراجعه می کنند. بسیاری از معتبرترین برندهای داخلی و خارجی در این مرکز خرید شعبه داشته و محصولات با کیفیتی را به فروش می رسانند. از جمله بهترین خدمات و امکانات پاساژ میلاد نور امکان خرید اینترنتی برای مشتریان می باشد. با فراهم آوردن این امکان، بسیاری از افرادی که امکان خرید حضوری به این پاساژ را ندارند، می توانند با مراجعه به وبسایت رسمی میلاد نور اجناس و کالاهای مورد نظر خود را تهیه نمایند و در محل تحویل بگیرند.

مسیر دسترسی به پاساژ میلاد نور

پاساژ میلاد نور از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید غرب تهران است و در شهرک غرب و در محدوده میدان صنعت قرار گرفته است. برای دسترسی به این مرکز خرید انواع مسیرهای مختلفی وجود دارند که گردشگران می توانند هر مسیری که برایشان راحت تر باشد را انتخاب کنند. در این بخش می خواهیم مسیر دسترسی با مترو را برای شما توضیح دهیم. برای استفاده از این روش بایستی سوار مترو خط بسیج – میدان صنعت شده و در ایستگاه مترو میدان صنعت از مترو پیاده شوید و به صورت پیاده در بلوار فرحزادی حرکت کرده تا به پاساژ میلاد نور دسترسی پیدا کنید.

ساعت کاری پاساژ میلاد نور: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح تا 22 شب، روزهای جمعه از ساعت 16:30 بعد از ظهر تا 22:30 شب

شماره تماس مرکز خرید میلاد نور: 88085104-021

آدرس مرکز خرید میلاد نور: تهران، شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.75410008545323%2C%2051.36242137875961%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

ایران مال

ایران مال از جمله مهمترین، معروف ترین و بزرگترین مراکز تفریحی تجاری در ایران به شمار می رود که در محدوده غرب پایتخت جای گرفته است. ایران مال که با نام بازار بزرگ ایران نیز شناخته می شود جزء بزرگترین پروژه های تجاری، فرهنگی و اجتماعی ایران و حتی خاورمیانه به شمار می رود که از امکانات تفریحی و تجاری مختلف و زیادی بهره می برد. ایران مال تنها یک مرکز خرید نبوده و انواع امکانات تفریحی و رفاهی در ان وجود دارند و می توان به مواردی همچون مرکز خرید، هتل، شهربازی، مجموعه ورزشی، پردیس سینمایی، فودکورت، رستوران، هایپراستار و غیره اشاره نمود. ایران مال در مساحتی حدود 1 میلیون و 699 هزار و 504 متر مربع ساخته شده و برای گردش در کل بخش های آن حتی 1 روز هم کم است.

اگر قصد خرید از مرکز خرید ایران مال را داشته باشید، هر آنچه که بخواهید را می توانید به صورت یک جا تهیه کنید. در طبقه G1 هایپر استار مجموعه جای گرفته و انواع محصولات و هر چه که برای آشپزخانه، از خوراکی گرفته تا انواع مواد غذایی، در محیطی بسیار وسیع گرد هم آمده اند و می توانید تهیه کنید. در دیگر طبقات ایران مال انواع واحدهای فروشگاهی وجود دارند که در حوزه های انواع لباس، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، دکوراسیون و تزئینات منزل، انواع اکسسوری و غیره مشغول به فعالیت هستند و می توانید حتی اگر قصد هیچگونه خریدی نداشته باشید به سراغ آن ها بروید و از گردش و تماشای اجناس و محصولات در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید. از آنجایی که ایران مال دارای مساحتی بسیار زیاد بوده و اگر بخواهید در آن به گردش، خرید و تفریح بپردازید مدت زمان زیادی را باید برای آن در نظر بگیرید. از همین رو کافه و رستوران های مختلف و متنوعی در این بازار بزرگ وجود دارند و می توانید برای صرف وعده غذایی و یا میان وعده دلپذیر به سراغ یکی از آن ها بروید.

مسیر دسترسی به ایران مال

ایران مال بزرگرترین مجموعه تفریحی، تجاری، اجتماعی و فرهنگی در ایران می باشد که در محدوده غرب تهران جای گرفته است و استفاده از خودروی شخصی برای دسترسی به آن، آسان ترین روش به شمار می رود. یکی از مسیرهای دسترسی به ایران مال با خودروی شخصی از طریق اتوبان شهید خرازی می باشد که برای این منظور وارد اتوبان شهید خرازی شرق به غرب شده و به مسیر خود ادامه دهید. از طریق تونل جنوب وارد خیابان ایران خودرو شده و از طریق پارکینگ نمایشگاه وارد بازار بزرگ ایران مال شوید و به گردش و تفریح بپردازید.

شماره تماس ایران مال: 2929-021

آدرس ایران مال: تهران، بزرگراه شهید خرازی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.75374133809966%2C%2051.192370314096735%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید بام لند

مرکز خرید آرن

مرکز خرید آرن جزء مراکز خرید جدید و لوکس تهران است که در منطقه سعادت آباد جای گرفته است. این مرکز خرید در سال 1394 افتتاح شده و انواع واحدهای تجاری و امکانات تفریحی و رفاهی را در خود قرار داده. ساختمان مرکز خرید آرن ساختمانی 8 طبقه بوده و واحدهای تجاری آن بیش از 70 واحد می باشند و مساحت آن به 4 هزار متر مربع می رسد. در واحدهای فروشگاهی پاساژ آرن سعادت آباد انواع پوشاک های روزمره، اسپرت و مجلسی، انواع کیف و کفش، لباس و تجهیزات ورزشی، عطر و ادکلن، اسباب بازی و غیره به فروش می رسند. با توجه به منطقه ای که مرکز خرید آرن در آن قرار دارد، انتظار می رود قیمت اجناس و محصولاتی که در واحدهای تجاری آن به فروش می رسند بالا باشند. در میان واحدهای تجاری این مرکز خرید، کافه و رستوران های مختلفی وجود دارند که بازدیدکنندگان می توانند در میان گردش و خرید سری هم به آن ها بزنند و خود را میهمان یک فنجان قهوه، نوشیدنی خنک و یا وعده غذایی خوشمزه کنند و خرید و گردش را برای خود و همراهانشان لذت بخش تر سازند. فودکورت آرن از معروف ترین بخش های پاساژ آرن می باشد که در سومین طبقه از این مرکز خرید جای گرفته و گردشگران می توانند برای صرف وعده غذایی به سراغ آن بروند.

ساعت کاری مرکز خرید آرن: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 24 بامداد، روزهای تعطیل از ساعت 11 ظهر تا 24 بامداد

شماره تماس مرکز خرید آرن: 22382896-021

آدرس مرکز خرید آرن: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بلوار دادمان، خیابان فخار مقدم، نبش خیابان حافظی
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.77124679001889%2C%2051.35587197201991%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری رویال

در محله سعادت آباد تهران مرکز خریدی زیبا، لوکس، مدرن و جدید به نام مجتمع تجاری رویال وجود دارد که در زمینی به مساحت حدود 3.700 متر مربع احداث گردیده است. در این پاساژ تعداد 18 طبقه وجود دارد که تنها 2 طبقه از آن به واحدهای تجاری اختصاص یافته و تعداد واحدهای تجاری آن به حدود 56 واحد می رسد. علاوه بر واحدهای تجاری متنوع، فودکورت نیز در این مجتمع تجاری وجود دارد که یک طبقه را به خود اختصاص یافته است. همچنین 7 طبقه از این مرکز خرید لوکس و زیبا برای پارکینگ مجموعه در نظر گرفته شده تا گردشگرانی که برای گردش و خرید به سراغ این مرکز خرید می روند، بتوانند بدون نگرانی بابت جای پارک، خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنند و به گردش و خرید بپردازند. فروشگاه های این مجتمع تجاری انواع اجناس و محصولات مختلف نظیر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و عینک آفتابی، اسباب بازی، عطر و ادکلن، لوازم و تزئینات منزل و غیره را که از بهترین برندهای داخلی و خارجی هستند به فروش می رسانند. برای تردد در میان طبقات مرکزخرید رویال، 4 پله برقی و 6 لاین آسانسور در نظر گرفته شده که گردشگران می توانند به راحتی در میان طبقات گردش داشته باشند. فودکورتی که در این مجموعه قرار گرفته و فودکورت تراس رویال نام دارد، بهترین غذاها را با کیفیت های مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند و همین موضوع سبب گردیده که بسیاری از پایتخت نشینان تنها برای استفاده از فودکورت مجموعه، راهی آن می شوند.

مسیر دسترسی به مجتمع تجاری رویال

پاساژ رویال که از بهترین پاساژهای تهران محسوب می شود، در منطقه سعادت آباد تهران جای گرفته و گردشگران برای دسترسی به آن می توانند هم از خودروی شخصی استفاده کرده و همچنین با استفاده وسایل نقلیه عمومی خود را به این مجموعه برسانند. برای دسترسی با خودروی شخصی به پاساژ رویال می توانید سوار مترو خط بسیج – میدان صنعت شده و در ایستگاه میدان صنعت از مترو پیاده شوید. مابقی مسیر را می توانید با استفاده از تاکسی طی نمایید.

آدرس مرکز خرید رویال: تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، تقاطع بلوار خوردین

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.770248774099784%2C%2051.378428126920205%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مجتمع تجاری رویال

مرکز خرید دنیای نور

مرکز خرید دنیای نور جزء مراکز خرید شرق تهران محسوب می شود و در اتوبان رسالت تهران واقع شده است و با داشتن 10 طبقه توانسته حدود 280 واحد تجاری را در خود جای دهد. با توجه به وسعت زیاد این مرکز خرید، انواع محصولات و اجناس و مختلف در واحدهای تجاری آن عرضه شده اند که می توانند افراد زیادی را برای گردش و خرید به سمت خود جذب نماید. واحدهای تجاری این مجتمع در زمینه های فروش انواع پوشاک، کیف و کفش، شال و روسری، زیورآلات و اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، عینک، لوازم دکوراسیون و تزئینات منزل، لوازم دیجیتال و غیره فعالیت دارند و همین تنوع زیاد در اجناس و محصولات توانسته اند پاساژ دنیای نور را به یکی از بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید تهران در شرق پایتخت تبدیل کرده اند. از ویژگی های مهم ساختمان پاساژ دنیای نور می توان به مقاومت آن در برابر زلزله و دیگر بلایای طبیعی اشاره کرد. از امکانات رفاهی مجتمع تجاری دنیای نور رستوران و کافی شاپ می باشد که گردشگران می توانند برای رفع خستگی و صرف وعده غذایی یا میان وعده دلچسب به سراغ آن ها بروند. جالب است بدانید در این مرکز خرید پارکینگ وجود داشته و گردشگران می توانند خودروی خود را در پارکینگ مجموعه پارک کنند و به گردش و خرید بپردازند.

شماره تماس مرکز خرید دنیای نور: 22339595-021

آدرس مرکز خرید دنیای نور: تهران، بزرگراه رسالت، بین بزرگراه های امام علی و صیاد شیرازی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.75324378018321%2C%2051.362623931684574%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازار سنتی ستارخان

مراکز خرید و پاساژهای تهران تنها به مراکز خرید لوکس و مجلل منتهی نمی شوند؛ بلکه بازارچه های سنتی و قدیمی مختلفی در پایتخت وجود دارند که جزء مراکز خرید تهران محسوب می شوند و گردشگران زیادی برای خرید و گردش به آن ها مراجعه می کنند. بازار سنتی ستارخان جزء این دسته از مراکز خرید تهران به شمار می رود که در منطقه ستارخان واقع شده و 2 طبقه را در خود جای داده است. این مرکز خرید از چندین فاز تشکیل شده و فروشگاه های مختلفی در آن وجود دارند که به فروش انواع لباس ها، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، دکوراسیون و تزئینات منزل، اکسسوری، خوراکی و غیره مشغول هستند و قیمت های مناسبی دارند. پاساژ ستارخان جزء قدیمی ترین پاساژهای تهران به شمار رفته و با توجه به قیمت مناسب اجناس و محصولات واحدهای تجاری آن، گردشگران زیادی برای خرید به سراغ آن می روند.

بازا سنتی ستارخان کجاست؟

بازارچه سنتی ستارخان در محدوده غرب تهران و زیر پل یادگار امام جای گرفته و جزء مراکز خرید غرب تهران شناخته می شود. برای دسترسی به آن می توانید وارد بزرگراه جلال آل احمد شده و طرف بزرگراه اشرفی اصفهانی حرکت کنید. به سمت پل یادگار امام مسیر خود را ادامه دهید تا پاساژ پاسارگاد را به همراه مجسمه های شیر سنگی را در مقابل درب ورودی آن مشاهده کنید. بعد از پشت سر گذاشتن پاساژ پاسارگاد، وارد خیابان سازمان آب شده و مقابل درب خروجی پاساژ پاسارگاد می توانید درب ورودی بازار سنتی ستارخان را مشاهده کنید و وارد آن شوید.

شماره تماس بازارچه سنتی ستارخان: 44247606-021

آدرس بازار سنتی ستارخان: تهران، خیابان ستارخان، بلوار گلاب، زیر پل یادگار امام

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.72108215937932%2C%2051.34943217401363%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

بازا سنتی ستارخان

سیوان سنتر

در محدوده شرق و محله تهرانپارس پایتخت مرکز خریدی جدید و زیبا و به نام مرکز خرید سیوان سنتر یا سیوان جای گرفته که در سال 1398 افتتاح گردیده و در همین مدت زمان کوتاه توانسته لقب یکی از بهترین مراکز خرید شرق تهران را از آن خود کند. بهترین برندهای داخلی و خارجی در حوزه های پوشاک، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس و لوازم ورزشی و غیره وجود دارند. قیمت های اجناس و محصولات فروشگاه های تجاری مرکز خرید سیوان سنتر به طور متوسط و رو به بالا هستند. طراحی و معماری سیوان سنتر بسیار زیبا بوده و هنگامی که در حال گردش در میان آن هستید، لذت خواهید برد. بوتیک هایی که در این مرکز خرید به فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه مشغول هستند، از بهترین برندهای داخلی و خارجی می باشند و می توانند با تمام سلیقه ها مناسب باشند. واحدهای تجاری مختلفی در کنار بوتیک ها وجود دارند که حوزه فعالیت های مختلفی نظیر ساعت، زیورآلات، طلا و جواهرات، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و غیره می باشند. در کنار واحدهای تجاری این مرکز خرید انواع امکانات تفریحی و رفاهی نظیر رستوران، کافه، فودکورت، ایستگاه بازی، نمازخانه، سرویس بهداشتی و پارکینگ وجود دارند و همگی در کنار هم توانسته اند سیوان سنتر را به یکی از بهترین پاساژهای تهران تبدیل سازد.

شماره تماس مرکز خرید سیوان سنتر: 40774889-021

آدرس مرکز خرید سیوان سنتر: تهران، تهرانپارس، بعد از فلکه دوم تهرانپارس، نبش 178 غربی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.73759538878826%2C%2051.53063577401311%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مگامال

مگامال از بزرگترین و بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود که در شهرک اکباتان و محدوده غرب تهران جای گرفته است. این مرکز خرید دارای 9 طبقه می باشد و تعداد واحدهای تجاری آن به حدود 206 واحد می رسند و علاوه بر فروشگاه های مختلف، انواع امکانات تفریحی و رفاهی در این مرکز خرید وجود دارند. مساحت مرکز خرید مگامال به 19 هکتار و 200 هزار متر مربع می رسد و تمام فروشگاه هایی که در آن وجود دارند، از مساحت های زیادی برخوردارند. جالب است بدانید از تنها 15 درصد از وسعت کل این مجتمع به واحدهای تجاری و 85 درصد نیز به فضای عمومی، فرهنگی و تفریحی اختصاص یافته اند. اولین نکته ای که سبب جلب رضایت گردشگران در این مرکز خرید شده، مسیر دسترسی آسان می باشد. در این مجموعه تفریحی تجاری، یک هایپر مارکت وسیع وجود دارد که انواع مختلفی از لوازم آشپزخانه، غذایی، خوراکی و غیره را به فروش می رسانند و بسیاری از اهالی مناطق اطراف و پایتخت نشینان برای خرید مایحتاج منزل به سراغ هایپرمارکت مگامال که با نام هایپرمی شناخته می شود، می روند.

یکی از جذاب ترین بخش های مجتمع تجاری مگامال، دنیای بانوان نام داشته و بخش هایی همچون فروشگاه های لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، سالن های زیبایی و د، سالن ورزشی و غیره در آن وجود دارند و بانوان می توانند از امکانات آن ها بهره مند شوند. در سومین طبقه از مگامال فضایی به وسعت 6 هزار متر مربع به شهربازی سرپوشیده اختصاص یافته که انواع بازی های هیجان انگیز مکانیکی و کامپیوتری در آن وجود دارند و کودکان و نوجوانان می توانند ساعات شاد و مفرحی را در آن تجربه نمایند. فروشگاه های مگامال انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، شال و روسری، زیورآلات و اکسسوری، لوازم و لباس ورزشی و غیره را به فروش می رسانند. تمام اجناس و محصولات این فروشگاه ها از بهترین برندهای داخلی و خارجی نظیر نوین چرم، سرژه، آر سی جی، مارال چرم، ریباک، پوما، آدیداس، مانگو، زارا و غیره می باشند و با توجه به این موضوع، قیمت آن ها بالا می باشند. در طبقه دوم این مجتمع تجاری فودکورت قرار دارد که وسعتی به اندازه 2.400 متر مربع را از آن خود کرده و گردشگران زیادی برای صرف وعده غذایی خوش طعم و با کیفیت به آن مراجعه می کنند.

مگامال کجاست؟

مگامال از بهترین مراکز خرید تهران می باشد که در محدوده غرب تهران واقع شده است. از بهترین مسیرهای دسترسی به این مرکز خرید استفاده از مترو می باشد که ایستگاه مترو اکباتان در کنار این مجتمع تجاری قرار دارد. برای این منظور سوار مترو خط کلاهدوز – ارم سبز شده و در ایستگاه اکباتان از مترو پیاده شوید. پس از پیاده شدن می توانید تنها با چند قدم وارد مجتمع تجاری مگامال شده و به گشت و گذار بپردازید.

ساعت کاری مگامال: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب

شماره تماس مگامال: 44694471-021

آدرس مگامال: تهران، بزرگراه شهید ستاری، شهرک اکباتان، فاز 2، شهرک شهید صارمی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.70478201676366%2C%2051.30818554517812%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

مرکز خرید الماس ایران

از دیگر مراکز خرید لوکس تهران می توان به مرکز خرید الماس ایران اشاره نمود که در محدوده شمال شرق تهران جای گرفته و جزء بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود. از بهترین ویژگی های مرکز خرید الماس ایران می توان به طراحی و دکوراسیون زیبای آن اشاره نمود و نورپردازی بسیار زیبایی برای آن در نظر گرفته شده است. این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید تهران برای برند بازان می باشد؛ چرا که محصولات و اجناسی که در فروشگاه های الماس ایران به فروش می رسند از بهترین برندهای ایرانی و خارجی همچون بنتون، آدیداس، اسپریت، مانگو، زارا و غیره می باشد و به تبع دارای قیمت های متوسط و رو به بالا می باشند. پس اگر قصد خرید از مرکز خرید الماس ایران را دارید، بایستی هزینه های زیادی را پرداخت نمایید. یکی از جالت توجه ترین و پرطرفدارترین امکانات رفاهی پاساژ الماس ایران، باشگاه ورزشی سام فیت می باشد که از بهترین تجهیزات و وسایل ورزشی در آن استفاده شده و بسیاری از ساکنین مناطق اطراف برای ورزش به سراغ آن می روند. رستوران و کافه هایی در پاساژ الماس ایران وجود دارند که گردشگران می توانند علاوه بر خرید و گردش در میان فروشگاه های تجاری مرکز خرید الماس ایران به سراغ آن بروند و خود را به یک میان وعده و یا وعده غذایی دلچسب دعوت نمایند و روز شاد و دلنشینی را برای خود رقم بزنند.

شماره تماس مرکز خرید الماس ایران: 22964145-021

آدرس مرکز خرید الماس ایران: تهران، اقدسیه، بلوار ارتش، چهارراه مینی سیتی، بلوار نیروی زمینی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.787036690257565%2C%2051.510631361558474%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید تیراژه 1

از جمله معروف ترین مراکز خرید تهران مرکز خرید تیراژه می باشد که نام آن برای بسیاری از عموم مردم آشنا بوده و این شعبه از آن در محدوده غرب تهران جای گرفته است. این مرکز خرید علاوه بر آن که یک مرکز خرید با واحدهای تجاری متتنوع باشد، یکی از معروف ترین و قدیمی ترین شهربازی های تهران با نام سرزمین عجایب را در خود جای داده که بسیاری از خانواده ها به همراه فرزند خود برای تفریح به سراغ آن می روند. تیراژه 1 جزء قدیمی ترین و بزرگترین مراکز خریدی است که در تهران طرفداران زیادی پیدا کرد و واحدها و فروشگاه های تجاری آن انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، زیورآلات و اکسسوری، لباس های ورزشی، اسباب بازی و غیره به فروش می رسند. 3 طبقه از این مجموعه به واحدهای تجاری اختصاص یافته اند و حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، تنوع در این مرکز خرید بسیار زیاد بوده که تنها گردش در میان آن ها برایتان لذت بخش خواهد بود. مرکز خرید تیراژه 1 از بهترین مراکز خرید تهران برای زمان هایی است که به دنبال جاذبه ای در پایتخت هستید و می توانید به همراه فرزند خود به سراغ آن بروید و ساعات شاد و هیجان انگیزی را تجربه کنید.

ساعت کاری مرکز خرید تیراژه 1: روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10:30 صبح تا 23 شب و روزهای جمعه از ساعت 12 ظهر تا 23 شب

شماره تماس مرکز خرید تیراژه 1: 44491723-021

آدرس مرکز خرید تیراژه 1: تهران، بزرگراه اشرفی اصفهانی، قبل از میدان پونک، میان بزرگراه های همت و حکیم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.74830158761464%2C%2051.3311776875047%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

مرکز خرید تیراژه 2

در سال 1392 دومین شعبه از مرکز خرید تیراژه 1 با نام تیراژه 2 در محدوده شرق تهران و در منطقه سبلان افتتاح گردید و به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل شد. مرکز خرید تیراژه 2 دارای 5 طبقه بوده و، اما با توجه به مساحت آن جزء مراکز خرید کوچک در تهران محسوب می شود. هنگامی که وارد این مرکز خرید می شوید، کافه امیر شکلات را مشاهده خواهید کرد که از بهترین کافه های تهران به شمار رفته و گردشگران زیادی به سراغ آن می روند. در طبقه زیرزمین مرکز خرید تیراژه 2 هایپرمارکتی بزرگ و مجهز وجود دارد که هایپراستار نام داشته و افراد زیادی برای خرید مایحتاج خود به آن مراجعه می کنند. واحدهای تجاری متنوعی در این مرکز خرید وجود دارند که انواع مختلفی از پوشاک، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و غیره از بهترین برندهای داخلی و خارجی می باشند. در سومین طبقه از تیراژه 2 شهربازی سرپوشیده و مجهزی برای کودکان و نوجوانان وجود دارد که خانواده ها می توانند به همراه فرزند خود با مراجعه به این بخش از مجتمع تجاری ساعات هیجان انگیز و لذت بخشی را برای خود فراهم کنند. همچنین طبقه از مرکز خرید تیراژه 2 به فودکورت اختصاص یافته که انواع غذاهای ایرانی، فست فود و غیره با بهترین طعم و کیفیت به مشتریان ارائه می شوند. در کنار فودکورت سالن های سینمای تیراژه 2 قرار گرفته اند که به روزترین فیلم های سینمای ایران را به نمایش می گذارند. امکانات تفریحی و رفاهی متعددی و متنوعی در تیراژه 2 وجود دارند که با کنار هم قرار گرفتن آن ها، توانسته اند این مرکز خرید را به یکی از بهترین مراکز خرید تهران تبدیل سازند.

مسیر دسترسی به مرکز خرید تیراژه 2

مرکز خرید تیراژه 2 در خیابان مدنی تهران و در محدوده نظام آباد واقع شده است و برای دسترسی به آن می توانید با استفاده از خودروی شخصی و وسایل نقلیه عمومی خود را به آن برسانید. اگر بخواهید برای دسترسی به مرکز خرید تیراژه 2 از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایید، بهترین روش استفاده از مترو می باشد. برای این منظور سوار مترو خط فرهنگسرا – صادقیه شده و در ایستگاه شهید مدنی از مترو پیاده شوید. از مترو که خارج شوید، ساختمان مرکز خرید تیراژه را مشاهده خواهید کرد و تنها با چند قدم می توانید وارد آن شوید.

شماره تماس مرکز خرید تیراژه 2: 77582500-021

آدرس مرکز خرید تیراژه 2: تهران، اتوبان امام علی جنوب، خروجی شهید مدنی، کنار مترو ایستگاه شهید مدنی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.70917998019335%2C%2051.45191397401403%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید میرداماد

مرکز خرید میرداماد یکی از قدیمی ترین مراکز خرید تهران است که در سال 1357 احداث گردیده و از زمان ابتدا تا به امروز، جزء بهترین پاساژهای تهران شناخته می شود. این مرکز خرید مساحت حدود 5 هزار متر مربع را از آن خود کرده و در کنار واحدهای تجاری مختلفی که در این مرکز خرید وجود دارند، کافه و رستوران هایی دیده می شوند که گردشگران و مشتریان می توانند علاوه بر خرید و گردش، غذا و یا میان وعده مورد علاقه خود را سفارش داده و میل کنند و خرید و گردش را برای خود دلپذیرتر کنند. همچنین واحدهایی از این مرکز خرید به آژانس مسکن، صرافی، کافی نت و آرایشگاه مردانه اختصاص یافته اند. امکانات رفاهی مناسبی از جمله آسانسور، نمازخانه، ایستگاه امنیت پلیس، بخش آتش نشانی، نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی در مرکز خرید میرداماد وجود دارند. واحدهای فروشگاهی پاساژ میرداماد به فروش انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، اکسسوری، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره می پردازند.

شماره تماس مرکز خرید میرداماد: 22924599-021

آدرس مرکز خرید میرداماد: تهران، بلوار میرداماد، بعد از میدان مادر، خیابان رودبار

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.761239392211735%2C%2051.44376171634036%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مرکز خرید سون سنتر

مراکز خرید زیاد و متنوعی در سطح شهر تهران وجود دارند که بسیاری از آن ها به عنوان بهترین مراکز خرید تهران شناخته می شوند. مرکز خرید سون سنتر که در محدوده شرق تهران قرارگرفته، از بهترین پاسازهای تهران به شمار می رود و با توجه به تنوع بالایی که در واحدهای تجاری آن وجود دارد، علاوه بر ساکنین شرق تهران، گردشگران و پایتخت نشینان از مناطق دیگر برای خرید و گردش به آن مراجعه می کنند. در واحدهای فروشگاهی پاساژ سون سنتر انواع پوشاک، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت و اکسسوری، زیورآلات، عطر و ادکلن، کیف و کفش و غیره برای عرضه به مشتریان وجود دارند. مرکز خرید سون سنتر با مساحت حدود 20 هزار متر مربع توانسته 11 طبقه را در خود جای دهد و 7 طبقه از آن به واحدهای تجاری و 4 طبقه دیگر آن به پارکینگ مجموعه اختصاص یافته اند. برای رفت و آمد در میان طبقات این مرکز خرید، پله برقی و آسانسور در نظر گرفته شده که گردشگران می توانند به راحتی در میان طبقات رفت و آمد داشته باشند. رستوران ها و کافه هایی در پاساژ سون سنتر نارمک وجود دارند که گردشگران می توانند خود را به یک میان وعده و یا وعده غذایی دلپذیر دعوت کنند و لحظات شاد و دلنشینی را در کنار خانواده و یا دوستان خود تجربه کنند. طراحی و معماری داخلی پاساژ سون سنتر به قدری زیبا بوده که از گردش در میان آن خسته نمی شوید، همچنین نمای بسیار زیبایی برای آن طراحی شده است. با توجه به آن که در این مرکز خرید 4 طبقه پارکینگ وجود داشته، می توانید به راحتی خودروی خود را در پارکینگ مجتمع تجاری سون سنتر پارک کرده به خرید و گردش بپردازید و دیگر نگران جای پارک خودرو نباشد.

شماره تماس مرکز خرید سون سنتر: 77976017-021

آدرس مرکز خرید سون سنتر: تهران، نارمک، میدان هفت حوض، نبش رضوان غربی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.72804569948145%2C%2051.49299275866952%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

سون سنتر

 مرکز خرید اندیشه تهران

در محدوده مرکز شهر تهران و در نزدیکی میدان پالیزی، مرکز خریدی لوکس و مدرن به نام مرکز خرید اندیشه تهران جای گرفته که در سال 1380 افتتاح گردیده است. سال های زیادی از ساخت این مرکز خرید می گذرد، اما همچنان جزء بهترین مراکز خرید تهران محسوب می شود و گردشگران زیادی برای خرید و گردش آن را انتخاب می کنند. پاساژ اندیشه 3 طبقه داشته و در آن 243 واحد تجاری مشغول به فعالیت هستند و انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، شال و روسری، دکوراسیون و لوازم منزل، زیورآلات اکسسوری، عینک، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی  غیره را به فروش می رسانند. اگر قصد خرید داشته باشید و به پاساژ اندیشه مراجعه کنید، با توجه به آن که اغلب اجناس و محصولاتی که در واحدهای تجاری آن به فروش می رسند دارای قیمت های نسبتا مناسبی می باشند، دست خالی از پاساژ خارج نمی شوید.

مسیر دسترسی به پاساژ اندیشه تهران

با توجه به آن که پاساژ اندیشه تهران در محدوده طرح ترافیک تهران قرار گرفته، بهتر است اگر می خواهید در روزهای وسط هفته به سمت آن بروید، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. برای این منظور می توانید سوار مترو خط آزادگان – قائم شده و در ایستگاه سهروردی از مترو پیاده شوید. برای ادامه مسیر می توانید هم به صورت پیاده و هم با استفاده از تاکسی خود را به این مرکز خرید برسانید.

شماره تماس مرکز خرید اندیشه: 88506478-021

آدرس پاساژ اندیشه: تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی، خیابان شهید قندی
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.738541071689625%2C%2051.44451941634102%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ شانزلیزه تهران

پاساژ شانزلیزه تهران از قدیمی ترین و معروف ترین پاساژهای مرکز تهران به شمار می رود که در خیابان جمهوری جای گرفته و از بهترین مراکز خرید تهران برای خانم ها می باشد. خیابان جمهوری تهران مراکز خرید و مغازه های مختلفی را در خود جای داده که پاساژ شانزلیزه یکی از معروف ترین آن ها بوده و به عنوان بورس خرید لباس های مجلسی زنانه و مردانه شناخته می شود. پاساژ شانزلیزه دو طبقه بوده و که واحدهای تجاری طبقه همکف آن علاوه بر لباس مجلسی های زنانه، انواع مانتو فروشی ها نیز وجود دارند. مغازه های طبقه دوم هم انواع لباس های مجلسی زنانه داشته که به راحتی می توانید از میان آن ها لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

اگر به دنبال لباس مجلسی در تهران هستید، می توانید پاساژ شانزلیزه واقع در خیابان جمهوری را انتخاب کرده و به سمت آن بروید. علاوه بر پاساژ شانزلیزه، مغازه های اطراف پاساژ هم انواع لباس های مجلسی زنانه و مردانه را برای فروش عرضه کرده اند و می توانید از آن ها هم دیدن کنید. بسیاری از پایتخت نشینان برای مجالس و جشن ها، به سراغ این پاساژ می روند و لباس های مجلسی خود را از مغازه های آن تهیه می کنند.

مسیر دسترسی به پاساژ شانزلیزه تهران

پاساژ شانزلیزه در خیابان جمهوری که یکی از شلوغ ترین خیابان های تهران است، قرار دارد و برای دسترسی به آن بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید تا گرفتار ترافیک های سنگین این منطقه نشوید. از جمله مسیرهای دسترسی به این مرکز خرید استفاده از اتوبوس های خط بهارستان – جمهوری یا خط کریم خان – جمهوری بوده که ایستگاه اتوبوس مقابل پاساژ شانزلیزه قرار دارد و بعد از پیاده شدن در این ایستگاه می توانید تنها با چند قدم، وارد پاساژ شوید و به خرید و گردش بپردازید.

آدرس پاساژ شانزلیزه تهران: تهران، تقاطع خیابان جمهوری و ولیعصر، جنب سینما آسیا
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.695771132895906%2C%2051.40324525296951%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ شانزلیزه تهران

میدان هفت تیر

با شنیدن نام میدان هفت تیر، مغازه ها و فروشگاه های مانتو فروشی در ذهن ما تداعی خواهند شد. میدان هفت تیر به عنوان اصلی ترین بورس فروش انواع مانتوهای مجلسی، روزمره، اداری، پالتو و غیره می باشد و بیشترین طرفداران این مرکز خرید، بانوان هستند و معمولا اول هر فصل برای خرید جدیدترین مدل های مانتو به سراغ مغازه های آن می روند. علاوه بر مغازه ها و فروشگاه های مانتو و پالتو فروشی، دست فروش های زیادی در پیاده رو های این منطقه بساط های مختلفی را پهن می کنند و به فروش مشغول هستند. چنان چه در میان مراکز خرید تهران به دنبال بورسی برای خرید انواع مانتو و پالتو هستید، مغازه های میدان هفت تیر می توانند بهترین انتخاب برای شما محسوب شوند.

آدرس میدان هفت تیر: تهران، منطقه 7، میدان هفت تیر

بازار نازی آباد

بازار نازی آباد از پر هیاهو ترین بازارهای تهران به شمار می رود و در یکی از قدیمی ترین محله جنوبی تهران به نام نازی آباد جای گرفته است. بازار نازی آباد در واقع از دو بازار با نام بازار اول و بازار دوم تشکیل شده و انواع محصولات و اجناس را می توانید در مغازه ها و دست فروشی های آن پیدا کنید. بازار دوم در خیابان شهید بابایی واقع شده و در مغازه ها و فروشگاه های آن می توانید انواع لباس های مجلسی، لباس های روزمره، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، شال و روسری و غیره را پیدا و تهیه کنید.

تمام اجناس و محصولاتی که در بازار نازی آباد به فروش می رسند، از تنوع بالایی برخوردار بوده و دارای جنس و کیفیت مناسبی می باشند و به همین جهت این بازار در میان لیست بهترین مراکز خرید تهران جای گرفته است و هر زمانی که به آن مراجعه کنید، جمعیت زیادی از خریداران و گردشگران را خواهید دید که برای خرید و گردش به سراغ این بازار آمده اند. از آنجایی که دست فروش های زیادی هم در خیابان این بازار بساط های مختلف و متنوعی را پهن کرده اند، همین سبب شده که علاوه بر بالا رفتن تنوع محصولات و اجناس، تمام سلایق را در بر گیرند. همچنین پاساژهای مختلفی در بازار نازی آباد وجود دارند که واحدهای تجاری آن در اصناف مختلفی فعالیت داشته و در میان بهترین پاساژهای جنوب تهران شناخته می شوند.

آدرس بازار نازی آباد: تهران، انتهای اتوبان نواب، ورودی نازی آباد، خیابان بازار دوم

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.637039101039626%2C%2051.40953975764904%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

پاساژ لوتوس مال

محله نازی آباد تهران که یکی از بزرگترین و معروف ترین مراکز خرید تهران را در خود جای داده، انواع پاساژهای مختلف نیز در آن وجود دارند که یکی از بزرگترین و جدیدترین پاساژهای نازی آباد، لوتوس مال می باشد. با توجه به وسعت زیاد و طبقات متعددی که در لوتوس مال وجود دارند، علاوه بر انواع واحدها و فروشگاه های تجاری، انواع امکانات تفریحی و رفاهی در دیده می شوند که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. فروشگاه های تجاری این مرکز خرید شامل انواع لباس فروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم تزئینات و دکوراسیون منزل و غیره وجود دارند که از تنوع بالایی نیز برخوردارند. از امکانات رفاهی و تفریحی پاساژ لوتوس مال نازی آباد می توان به سینما، فودکورت، باشگاه ورزشی، خانه کودک، آمفی تئاتر، پارکینگ و غیره اشاره نمود که همگی در کنار یکدیگر جمع شده اند و لوتوس مال را به یکی از بهترین پاساژهای تهران تبدیل کرده اند.

امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز خرید سبب شده اند گردشگران زیادی با چشم پوشی از خرید از فروشگاه های این مرکز خرید، تنها برای گشت و گذار در میان جاذبه های تفریحی و رفاهی مختلف به سراغ این مرکز خرید بروند. همچنین فودکورت این مجتمع تجاری که در مساحتی حدود 6 هزار متر مربع قرار گرفته، انواع غرفه های غذایی متنوع در آن وجود دارند که گردشگران می توانند علاوه بر خرید و گردش در میان پاساژ، به سراغ فودکورت لوتوس مال رفته و غذای مورد علاقه خود را در محیطی زیبا و تمیز میل کنند.

مسیر دسترسی به پاساژ لوتوس مال

لوتوس مال از جمله بهترین مراکز خرید تهران است که در منطقه نازی آباد در جنوب پایتخت واقع شده است و اگر برای دسترسی به آن می خواهید از خودروی شخصی استفاده کنید، می توانید ابتدا خود را به اتوبان نواب برسانید و وارد اتوبان تندگویان شوید. سپس از طریق خیابان شهید لطیفی به سمت خیابان خالقی پور حرکت کنید تا به بازار دوم برسید و به این مجتمع تجاری تفریحی دسترسی پیدا کنید.

شماره تماس پاساژ لوتوس مال: 02157468000

آدرس پاساژ لوتوس مال: تهران، بلوار شهید رجایی، خیابان مشهدی، خیابان خدایاری، خیابان احدی

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.638370621894%2C%2051.404847810639744%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ زرافشان نازی آباد

در محله نازی آباد تهران، علاوه بر بازار نازی آباد، پاساژهای مختلفی وجود دارند که واحدها و فروشگاه های تجاری مختلف را در خود جای داده اند و از تنوع بالایی برخوردارند. در فروشگاه ها و واحدهای تجاری مختلف این پاساژ، انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، شال و روسری، زیورآلات و بدلیجات و غیره وجود دارند. از آنجایی که پاساژ زرافشان از جدیدترین پاساژهای تهران می باشد، از نمای بیرونی و فضای داخلی زیبایی بهره می برد.

شماره تماس پاساژ زرافشان: 02155049574

آدرس پاساژ زرافشان: تهران، خیابان شهید رجایی، خیابان مدائن

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.63682792138938%2C%2051.405188154819825%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

کوچه برلن

کوچه برلن از قدیمی ترین بازارهای مرکز تهران است که مغازه های مختلفی با انواع محصولات و اجناس در آن وجود دارند و از گذشته تا به امروز در میان بهترین مراکز خرید تهران شناخته می شود. از ابتدا تا انتهای کوچه برلن مغازه های مختلفی وجود دارند که انواع محصولات و اجناس مختلف در آن ها وجود دارند که شامل انواع لباس ها، لباس های مجلسی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، شال و روسری، لوازم و تزئینات منزل و غیره می شوند. پاساژ پروانه که خود یکی از معروف ترین مراکز خرید تهران به شمار می رود، در انتهای کوچه برلن قرار داشته و گردشگرانی که برای خرید و گردش به کوچه برلن مراجعه کرده اند، می توانند از این پاساژ هم دیدن کنند.

در واقع کوچه برلنبه عنوان بورس لباس زیر شناخته می شود و در میان خیابان لاله زار جنوبی و خیابان فردوسی قرار گرفته است. همچنین علاوه بر مغازه های مختلف، دست فروشان زیادی در این بازار مشغول فعالیت بوده و اجناس متنوعی را می فروشند و هر زمان که به این بازار بروید، شور و هیجان را احساس خواهید کرد.

چگونه به کوچه برلن برویم؟

کوچه برلن که از بهترین بازارهای تهران برای خرید انواع لباس و لباس زیر شناخته می شود، در جنوب خیابان جمهوری واقع شده که از شلوغ ترین و پر ترددترین خیابان های مرکز تهران به شمار می رود. برای دسترسی به کوچه برلن بهترین روش، استفاده از وسایل نقلیه عمومی می باشد. برای این منظور می توانید سوار مترو خط کهریزک – تجریش شده و در ایستگاه سعدی از مترو پیاده شوید و تنها با چند قدم پیاده روی وارد این کوچه بازار شده و به خرید و گردش بپردازید.

آدرس کوچه برلن: تهران، خیابان فردوسی، انتهای خیابان جمهوری، کوچه برلن

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.6927844071976%2C%2051.42230669714947%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

پاساژ یوسف

نازی آباد که خود یکی از بهترین مراکز خرید تهران به شمار می رود، انواع پاساژهای مختلف را در خود جای داده که آن ها نیز به نوبه خود در میان پاساژهای جنوب تهران قرار گرفته اند و دارای تنوع بالایی می باشند. پاساژ یوسف یکی از پاساژهای نازی آباد محسوب می شود و پاساژی 5 طبقه بوده و واحدهای تجاری مختلفی در آن وجود دارند. طبقات اول و دوم این پاساژ در اختیار واحدهای تجاری فروش لباس قرار گرفته و در دیگر طبقات نیز انواع محصولات و اجناس را می توانید پیدا کنید. در میان واحدهای تجاری طبقه سوم پاساژ یوسف، کافه دیاکو واقع شده که از امکانات رفاهی این پاساژ به شمار می رود و گردشگران می توانند برای رفع خستگی و صرف یک میان وعده به سراغ آن می روند. مطب های پزشکی و یک آکادمی موسیقی در طبقات چهارم و پنجم قرار دارند که همین سبب شده پاساژ یوسف به عنوان یک مطب تجاری اداری در نازی آباد شناخته شود.

آدرس پاساژ یوسف: تهران، خیابان رجایی، خیابان شهید بابایی، بازار نازی آباد

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.63662248021037%2C%2051.40788619714773%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری نیایش

مرکز خریدی جدید و بزرگ در غرب تهران به نام مجتمع تجاری نیایش وجود دارد که در سال 1402 افتتاح گردیده و با مساحتی حدود 75 هزار متر مربع، بیش از 450 واحد تجاری را در خود جای داده و از بهترین مراکز خرید تهران به حساب می آید. مرکز خرید نیایش مال از بزرگترین پروژه های محدوده شمال غرب تهران است که در منطقه 5 شهرداری تهران قرار داشته و علاوه بر واحدهای تجاری مختلف، انواع امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی در آن وجود دارند که سبب گردیده علاوه بر پایتخت نشینان، گردشگرانی که از سایر شهرهای ایران به پایتخت سفر می کنند، برای گردش، تفریح و خرید به سراغ این مرکز خرید بروند.

از جمله مهمترین ویژگی های مجتمع تجاری نیایش که سبب جلب توجه بسیاری از افراد شده، سبک معماری خاص آن می باشد و نمای بیرونی آن شباهت زیادی به سبک معماری بام لند دارد. نمای بیرونی مرکز خرید نیایش مال بسیار شبیه به قلعه های قدیمی بوده و ستون های بزرگ و قطوری برای آن در نظر گرفته شده اند. همچنین طراحی و سبک معماری فضایی داخلی این مجتمع تجاری بسیار لوکس، زیبا و منحصر به فرد بوده که تلفیقی از سبک های سنتی و مدرنیته برای آن استفاده گردیده و اغلب رنگ هایی که برای آن استفاده شده، رنگ های سفید، مشکی و قرمز می باشند. از انواع امکانات رفاهی و تفریحی که در مرکز خرید نیایش مال وجود دارند، می توان به سالن گیمینگ، باشگاه ورزشی، پردیس سینمایی نیایش، کافه و رستوران، هایپرمارکت، شهربازی و غیره اشاره نمود که هر یک از آن ها بر محبوبیت این مرکز خرید افزوده اند و برای تمام افراد با هر سن و سلیقه ای مناسب می باشند. برای رسیدن به این مرکز خرید، می توان علاوه بر خودروی شخصی، از وسایل نقلیه عمومی هم استفاده کرد.

ساعت کاری مجتمع تجاری نیایش: از ساعت 10 صبح تا 24 بامداد

شماره تماس مجتمع تجاری نیایش: 02148814152

آدرس مجتمع تجاری نیایش: تهران، جنت آباد مرکزی، نرسیده به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)

سوالات متداول

بهترین مراکز خرید تهران کدام اند؟

از بهترین مراکز خرید تهران می توان به پالادیوم، ارگ تجریش، مرکز خرید ونک، پاساژ میلاد نور، لوتوس مال، بام لند و غیره اشاره کرد.

ارزان ترین مراکز خرید تهران کدام اند؟

ارزان ترین مراکز خرید تهران شامل مرکز خرید تیراژه، بازار بزرگ تهران، مرکز خرید هفت تیر، بازار سنتی ستارخان و غیره می شوند.

مدرن ترین مراکز خرید تهران کدام اند؟

مرکز خرید پالادیوم، مرکز خرید روشا، مرکز خرید ارگ تجریش، سانا سنتر، بام لند، مرکز خرید اپال، سام سنتر و غیره از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید تهران می باشند.

بهترین مراکز خرید شمال تهران کدام اند؟

پاساژ قائم، مرکز خرید ارگ تجریش، پاساژ پالادیوم، سام سنتر، سانا سنتر، مرکز خرید مدرن الهیه، اطلس مال و غیره.

بهترین مراکز خرید غرب تهران کدام اند؟

مرکز خرید اپال، پاساژ میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید تیراژه 1، بازار سنتی ستارخان و غیره.

بهترین مراکز خرید جنوب تهران کدام اند؟

بازار نازی آباد، لوتوس مال

[html_block id=”70947″]