مرکز خرید گالریا

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

تهران دارای مراکز خرید متنوعی بوده که می توانید از هر کدام که تمایل داشتید استفاده نمایید. یکی از بهترین پاساژ هایی که می توانید برای خرید از آن استفاده نمایید، مرکز خرید گالریا می باشد. این مجتمع تجاری تازه تاسیس بوده و به همین دلیل افراد کمتری آن را می شناسند. در این مقاله به سراغ معرفی مرکز خرید گالریا رفتیم تا بتوانید اطلاعات لازم درباره آن به دست آورید پس بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مرکز خرید گالریا کجاست و مسیر دسترسی

این مرکز خرید در ولنجک تهران قرار دارد و در سال 1395 افتتاح گشت. اگر قصد دارید به آن مراجعه کنید و آن چه را که نیاز دارید تهیه نمایید بهتر است ابتدا خود را به خیابان ولنجک برسانید و بعد به سمت خیابان سیزدهم شرقی ولنجک برسانید. مرکز خرید گالریا در این خیابان قرار گرفته و می توانید برای رفتن به آن وارد پارکینگ شوید. این پاساژ در نزدیکی کامران بوده و رستوران شاندیز گالریا نیز در کنار آن قرار گرفته است. لازم به ذکر است برای شما یک لوکیشن قرار داده شده تا بتوانید از طریق آن به آسانی مقصدتان را بیابید.

آدرس مرکز خرید گالریا: تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم، پلاک 5

مسیر های دسترسی به گالریا

برای رسیدن به مرکز خرید گالریا می توانید از طریق خودروی شخصی، مترو یا اتوبوس اقدام نمایید. بدین منظور می توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید تا راحت تر خود را به مقصد برسانید.

مسیر دسترسی به گالریا با اتوبوس: شما هم می توانید به خط 4 اتوبوس های تندرو سوار شوید و هم سوار خط 154 اتوبوس معمولی شوید.

مسیر دسترسی به گالریا با مترو: خط شماره یک مترو را سوار شده و در ایستگاه تجریش پیاده شوید. ادامه مسیر را نیز با تاکسی به سمت توچال بروید تا به نزدیکی مقصدتان برسید.

مسیر دسترسی به گالریا با خودرو شخصی: همان طور که به آن اشاره کردیم برای رسیدن به گالریا با خودروی شخصی باید ابتدا به ولنجک برسید و بعد به خیابان سیزدهم شرقی بروید.

مرکز خرید گالریا

معرفی مرکز خرید گالریا

این پاساژ در سال 1395 به بهره برداری رسید و در یک زمین با مساحت 4000 متر مربع احداث گشته است. این ساختمان دارای دو بخش شمالی و جنوبی می باشد و اگر به آن مراجعه کرده باشید می دانید که این دو بنا توسط رمپ های پارکینگ به هم متصل شده اند. انواع سنگ ها همانند گرانیت، واترجت، تراورتن و… در ساخت این مرکز خرید استفاده شده اند. در ورودی ساختمان نیز از یک سری ستون های عظیم استفاده شده که به زیبایی آن افزوده اند. هم چنین در قسمت بالایی نمای ساختمان یک سری از نقش گیاه و درخت کاج استفاده شده که تماشای آن ها را نباید از دست بدهید.

سیستم BMS موجود در ساختمان نیز برای کم کردن انرژی می باشد. یک لوستر در این مرکز خرید قرار گرفته که دست ساز می باشد و بزرگ ترین در خاورمیانه می باشد. لوستر گفته شده یک مجسمه بوده که ارتفاع آن 31.8 متر و قطر آن نیز به 2.5 متر می رسد. لوستر پاساژ از یک فلز ضدرنگ با آب کاری مشکی ساخته شده است. ساخت این لوستر 3 ماه طول کشید و توسط یک شرکت هلندی به نام Brand Vand Egmond ساخته شد.

فروشگاه های گالریا

ساختمان تجاری گالریا هم بخش تجاری دارد و هم بخش اداری که بخش تجاری آن شامل 5 طبقه تجاری، 8 طبقه پارکینگ، 2 طبقه رستوران، 1 طبقه فودکورت می باشد. در زیر اطلاعات تکمیلی درباره بخش تجاری گفته شده تا بتوانید با دانستن آن ها بهتر از قبل به این مرکز خرید مراجعه کنید.

ساختمان شمالی: کاریابی، سالن زیبایی، باشگاه انرژی، دکتر اوصیا و…

طبقه منفی دو: خیاطی، کارواش

طبقه همکف تا چهارم: 42 واحد تجاری در این طبقات مشغول ارائه محصولات خود با کاربری های متفاوت هستند. سینما و شهربازی این در همین طبقات می باشد.

طبقه پنجم: در این طبقه فودکورت قرار گرفته است.

طبقه ششم: کافه رستوران شاندیز در این طبقه واقع شده و مساحت قسمت سرپوشیده آن به 1100 متر می رسد و تراس سقف متحرک آن نیز مساحتی 580 متری دارد.

طبقه هفتم: کافه رستوران روبل با دو محیط سرپوشیده و روف گاردن در این طبقه می باشد.

مرکز خرید گالریا

امکانات پاساژ گالریا

تعداد زیادی از مراکز خرید تهران دارای امکانات مختلفی درون خود می باشند تا افراد علاوه بر خرید آن چه نیاز دارند بتوانند از امکانات موجود در آن ها نیز استفاده نمایند. مرکز خرید گالریا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در خود دارای امکانات متعددی می باشد تا بتوانید در زمان مراجعه به آن از هر کدام که تمایل داشتید استفاده نمایید. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره خواهیم کرد تا اطلاعات بیشتری درباره آن ها به دست آورید.

فودکورت

همان طور که گفته شد این مرکز خرید دارای یکی فودکورت می باشد که در طبقه پنجم قرار گرفته دارای غذا های بسیار لذیذی می باشد به طوری که به عنوان یکی از بهترین فودکورت های تهران شناخته می شود. در این طبقه می توانید انواع غذا های ایرانی، ایتالیایی، مکزیکی، آسیایی، لبنانی و… را میل کنید و در کافه های مختلف موجود در این فودکورت همانند رجینا، ویونا، اکسپرس، دانته و… هر چه تمایل داشتید را از منو سفارش دهید. اگر نیاز به خوردن پیتزا، پاستا، فست فود و از این دست غذاها داشتید بهتر است به فودکورت گالریا مراجعه کنید. رستوران های این مجتمع به عنوان بهترین رستوران های تهران می باشند. بهتر است از کافه های مرکز خرید گالریا نیز استفاده کنید چرا که نوشیدنی های خوبی را ارائه می دهد.

پردیس سینمایی

این بخش از مرکز خرید گالریا به عنوان اولین بار در ایران دارای سالن وی آی پی اختصاصی شد تا افراد بتوانند در کنار عزیزانشان به تماشای فیلم های روز ایران و دنیا بنشینند و قادر به تعیین زمان استراحت یا زمان پخش باشند. پردیس سینمایی گالریا یک از مدرن ترین و بهترین پردیس سینمایی تهران می باشد که از زمان احداث این مجتمع تجاری از آن رونمایی شد و افراد برای تماشای فیلم های مختلف از آن استفاده می کنند. پردیس سینمایی گالریا در دو طبقه و 6 سالن فعالیت دارد و اکران جدید ترین فیلم های ایران در سالن های آن به نمایش گذاشته می شود. اگر قصد تماشای فیلمی را داشتید بهتر است مراجعه به پردیس سینمایی گالریا را از دست ندهید.

شهربازی روبوکیدز

از دیگر امکانات موجود در این مرکز خرید می توان به شهربازی روبوکیدز اشاره نمود که در طبقه 4 قرار گرفته و به عنوان اولین پارک روباتیک کشور معرفی شده است. این شهربازی داستان محور بوده و استفاده از آن برای فرزندتان توصیه می شود. در شهربازی سرپوشیده روبوکیدز ربات هایی تعبیه شده اند تا کودکان بتوانند از آن ها استفاده نمایند و با دنیای فناوری آشنا شوند و اطلاعات کافی در این زمینه به دست آورند. اگر به گالریا ولنجک مراجعه کردید بهتر است با کودکتان به این بخش از مجتمع بروید تا برای او نیز لحظه های خوبی را بسازید.

شهربازی روبوکیدز

سوپرایز گالریا

یکی از هیجانی ترین مواردی که به در این پاساژ تهران می توان به آن اشاره نمود، سوپرایز کردن عزیزان به مناسبت های مختلف می باشد. شما می توانید در سالگرد ازدواج، ولنتاین، قبولی دانشگاه، تولد، فارغ التحصیلی و… شخصی مورد نظرتان را در این مرکز خرید سوپرایز نمایید و لحظه های خوبی را برای او بسازید.

سینما کودک

این بخش از سینما مربوط به کودکان و نوجوانان می شود و در آن انواع انیمیشن ها و کارتون های مختلف نمایش داده می شود. اگر می خواهید یک روز خوب را در کنار فرزندتان تجربه کنید می توانید بعد از خرید با او به این سینما رفته و به تماشای یک فیلم خوب بپردازید. علاوه بر این فیلم ها، برنامه های مختلف با حضور عروسک های متعدد و موسیقی نیز اجرا می شود که برای کودکان مفرح می باشد.

رادیو گالریا

از دیگر مواردی که از این پاساژ تهران می توانید استفاده کنید، برنامه ها و موسیقی های متنوعی است که از رادیو گالریا به صورت شبانه روزی پخش می شود. در مواقعی که بیکار هستید می توانید از این مورد نهایت استفاده را ببرید.

رستوران های مرکز خرید گالریا

اگر به این مرکز خرید بروید می توانید به بخش هایی که مربوط به رستوران ها و کافه های این پاساژ می شود بروید و هر چه تمایل داشتید سفارش دهید. از مهم ترین رستوران های مرکز خرید گالریا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

رستوران واسابی

از دیگر رستوران های مرکز خرید گالریا که می توانید به دیگر شعبه های آن در تهران نیز بروید، رستوران واسابی می باشد. این رستوران دارای غذاهای دریایی، آسیایی، انواع سوشی و… می باشد و به همین دلیل در فهرست بهترین سوشی های تهران نیز قرار دارد. اگر به این مدل غذاها علاقه داشته باشید این رستوران پیشنهاد خوبیست تا بعد از خرید به آن مراجعه نمایید. اگر به این رستوران مرکز خرید گالریا رفتید بهتر است سوپ های آن را از دست ندهید.

رستوران واسابی گالریا

رستوران شاندیز

در این رستوران می توانید برای صرف انواع غذاهای ایرانی و خوش طعم اقدام نمایید. رستوران شاندیز شعبه های مختلفی دارد و یکی از شعبه های آن در این مرکز خرید می باشد. در صورت تمایل به صرف غذا بهتر است به این رستوران مرکز خرید گالریا مراجعه نمایید و از از طعم غذاهای بی نظیر آن بچشید. البته یک سری از افراد تنها برای استفاده از رستوران های این پاساژ تهران به آن مراجعه می کنند و برای استفاده از یکی از رستوران های مرکز خرید گالریا اقدام می نمایند. این مرکز خرید در طبقه ششم قرار گرفته و با مراجعه به این طبقه می توانید به آن بروید.

رستوران لیتر

از دیگر رستوران های این پاساژ می توانید به رستوران لیتر بروید. این رستوران نیز همانند رستوران شاندیز دارای انواع غذاهای ایرانی بوده و شما می توانید هر کدام از آن ها را که تمایل داشتید سفارش دهید. این رستوران به عنوان یکی از واحد های مربوط به رستوران مرکز خرید گالریا در فودکورت می باشد. در این رستوران می توانید انواع کباب ها، ته چین، خورش، سالد و… را سفارش دهید. به طور کلی این رستوران مناسب برای کسانیست که تمایل دارند غذاهای سنتی میل نمایند. در کنار این رستوران ها بهتر است از کافه های مرکز خرید گالریا نیز استفاده نمایید.

پارکینگ مرکز خرید گالریا

یکی از مهم ترین گزینه هایی که در تهران افراد برای رفتن به یک پاساژ مد نظر قرار می دهند، پارکینگ می باشد. جای پارک برای خودرو از مهم ترین نکاتی است که گالریا نیز آن را ارائه می دهد. نوع مدیریت پارکینگ مرکز خرید گالریا هوشمند بوده و امنیت آن نیز بالا می باشد. ظرفیت پارکینگ مرکز خرید گالریا 550 خودرو به صورت همزمان بوده و می توان گفت برای این پاساژ تعداد مناسبی می باشد.

اطلاعات تکمیلی درباره گالریا ولنجک

بهتر است قبل از رفتن به مرکز خرید گالریا اطلاعات مهم و ضروری درباره آن را به دست آورید تا بتوانید بهتر از قبل به استفاده از بخش های مختلف آن اقدام نمایید. در ادامه می توانید مهم ترین اطلاعات مربوط به این پاساژ تهران را مطالعه فرمایید:

شماره تماس گالریا: 22175040-021

شماره تماس پارکینگ گالریا: 22175600-021

وبسایت گالریا: Galleriatehran.ir

ساعت کاری مرکز خرید گالریا: همه روزه از 10:30 تا 22 و آخر هفته ها و روزهای تعطیل از 11 تا 22:30

سوالات متداول

مرکز خرید گالریا کجاست؟

این مرکز خرید در ولنجک تهران و انتهای خیابان 13 می باشد.

نزدیک ترین استگاه مترو به مرکز خرید گالریا کدام است؟

خط شماره یک و ایستگاه تجریس مناسب ترین برای رسیدن به این پاساژ می باشد.

پردیس سینمایی گالریا چند سالن دارد؟

این پردیس سینمایی دارای شش سالن می باشد.

فودکورت گالریا در کدام طبقه قرار دارد؟

این فودکورت در طبقه پنجم واقع شده است.

[html_block id=”67371″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم، پلاک 5

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10:30 الی 22

یک‌شنبه

10:30 الی 22

دو‌شنبه

10:30 الی 22

سه‌شنبه

10:30 الی 22

چهار‌شنبه

10:30 الی 22

پنج‌شنبه

10:30 الی 22

جمعه

11 الی 10:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه