پاساژ اندیشه تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

پاساژ اندیشه تهران از بهترین مراکز خرید در مرکز شهر محسوب می شود و جزء مراکز خرید نسبتا قدیمی به شمار می رود. پاساژ گردی از جمله بهترین تفریحاتی است که بسیاری از افراد و به خصوص بانوان به آن علاقه مند هستند. در شهر تهران انواع پاساژها و مراکز خرید متنوع و فراوانی وجود دارند که برخی از آن ها به دلیل داشتن انواع امکانات تفریحی و رفاهی که در آن ها وجود دارند، به عنوان مجموعه های تفریحی و تجاری شناخته می شوند و گردشگران زیادی برای تجربه یک روز هیجان انگیز و مفرح به سراغ آن ها می روند. مرکز خرید اندیشه تهران از جمله بهترین مراکز خرید در منطقه سهروردی می باشد و به دلیل داشتن قیمت های معقول، فرصت خریدی عالی و لذت بخش را برای همگان به وجود می آورد. پیشنهاد می شود در این مطلب تا انتها همراه لوکس ویلا باشید تا با پاساژ اندیشه که از بهترین مراکز خرید تهران محسوب می شود، آشنا شویم.

پاساژ اندیشه تهران کجاست و مسیر دسترسی به آن

پاساژ اندیشه در منطقه 7 تهران و محدوده میدان پالیزی واقع شده است. این محدوده از خیابان سهروردی شمالی، خیابان قندی و خیابان مطهری قابل دسترسی می باشد. از آنجایی که پاساژ اندیشه جزء مراکز خرید تهران در مرکز شهر می باشد و جزء مناطق پر تردد و شلوغ پایتخت محسوب می شود، علاوه بر مسیر دسترسی با خودرو، دارای مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی نیز می باشد. در ادامه به آشنایی با مسیرهای دسترسی مختلف به مرکز خرید اندیشه تهران می پردازیم.

پاساژ اندیشه تهران

مسیر دسترسی به پاساژ اندیشه با خودروی شخصی

پاساژ اندیشه تهران که در منطقه سهروردی تهران واقع شده، جزء مناطق محدوده های طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا می باشد و به همین جهت استفاده از خودروی شخصی برای دسترسی به آن با کمی دشواری همراه بوده که یکی از آن ها ماندن در ترافیک می باشد. اگر تصمیم دارید با خودروی شخصی خود را به پاساژ اندیشه برسانید، بایستی ابتدا وارد خیابان سهروردی شمالی و یا بزرگراه رسالت شوید و از طریق آن ها خود را به میدان پالیزی و سپس خیابان شهید قندی برسانید. از آنجایی که این مرکز خرید دارای پارکینگ طبقاتی می باشد، شما با مشکل پیدا کردن جای پارک ماشین مواجه نمی شوید و می توانید به راحتی ماشین خود را در پارکینگ مجموعه پارک کرده و یا خیالی آسوده به خرید و گردش در پاساژ بپردازید.

مسیر دسترسی به مرکز خرید اندیشه با وسایل نقلیه عمومی

از بهترین وسایل نقلیه عمومی برای دسترسی به مرکز خرید اندیشه تهران استفاده از مترو می باشد. چرا که ایستگاه متروی سهروردی به عنوان نزدیک ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید محسوب می شود. برای استفاده از مترو بایستی سوار مترو خط آزادگان – قائم شده و در ایستگاه مترو سهروردی از مترو پیاده شوید. از این ایستگاه تا مرکز خرید اندیشه نزدیک به 1.200 متر فاصله وجود دارد که اگر بخواهید به صورت پیاده آن را طی کنید، به حدود 17 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. اما در صورتی که بخواهید سوار تاکسی شوید، این زمان کوتاه تر می شود.

مسیر دسترسی به پاساژ اندیشه تهران با تاکسی

از دیگر مسیرهای دسترسی به مرکز خرید اندیشه تهران با وسایل نقلیه عمومی، استفاده از تاکسی می باشد. برای این منظور می توانید با استفاده از تاکسی خود را به پایانه تاکسی رانی پل سیدخندان برسانید و مابقی مسیر را که حدود 500 متر می باشد را به صورت پیاده طی نمایید که حدود 5 تا 10 دقیقه زمان نیاز دارید.

آدرس پاساژ اندیشه تهران: تهران، سیدخندان، خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی، خیابان شهید قندی

شماره تماس پاساژ اندیشه تهران: 88506478-021، 2938946-0936

پاساژ اندیشه تهران

آشنایی با مرکز خرید اندیشه تهران

در سال 1380 یکی از بهترین مراکز خرید تهران با نام مرکز خرید اندیشه در محدوده میدان پالیزی تهران افتتاح گردید و از آن زمان تا به امروز، همواره می تواند افراد زیادی را برای خرید و گردش به سمت خود جذب نماید. پاساژ اندیشه دارای مساحت 13 هزار متر مربع می باشد و 10 طبقه را در خود جای داده که 4 طبقه از آن به واحدها و فروشگاه های تجاری و 6 طبقه دیگر به پارکینگ مجموعه اختصاص یافته اند. تعداد واحدهای تجاری این مرکز خرید به 243 واحد می رسند و اغلب آن ها مورد پسند بانوان می باشند. در واحدها و فروشگاه های تجاری این پاساژ انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لباس های ورزشی، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری، زیورآلات و ساعت، تزئینات و دکوراسیون منزل، اسباب بازی، شال و روسری، لوازم دیجیتال و لوازم جانبی و غیره به فروش می رسند. خوشبختانه قیمت اجناس و محصولاتی که در پاساژ اندیشه تهران به فروش می رسند، دارای قیمت های مناسبی می باشند و اگر قصد خرید داشته باشید، ناامید نمی شوید و دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمی روید. جالب است بدانید شهرداری منطقه 7 تهران مالک مرکز خرید اندیشه بوده و ساختمان شهرداری هم جنب پاساژ اندیشه قرار گرفته است. این مرکز خرید از بهترین مراکز خرید برای بانوان به شمار می رود.

معماری مرکز خرید اندیشه تهران

مسیر پلکانی این مرکز خرید در قسمت میانی ساختمان قرار دارد و برای دسترسی به دیگر طبقات می توانید هم از مسیر پله و هم از آسانسور استفاده نمایید. همچنین لوستر بسیار بزرگی در قسمت میانی پاساژ قرار دارد که نورپردازی زیبایی را برای فضای داخلی پاساژ اندیشه پدید آورده است. ناگفته نماند در بخش میانی طبقه همکف محل مناسبی برای نشستن و استراحت تعبیه شده که در میان آن نیز آب نمایی قرار دارد و بر زیبایی مرکز خرید افزوده است. در طبقات این مرکز خرید صندلی هایی قرار داده شده که گردشگران می توانند برای استراحت و رفع خستگی به سراغ آن ها بروند.

پاساژ اندیشه تهران

امکانات تفریحی و رفاهی پاساژ اندیشه تهران

پاساژ اندیشه تهران که جزء دیدنی های تهران به شمار می رود، از آن دسته مراکز خریدی است که در امکانات تفریحی و رفاهی تنوع چندانی نداشته و بیشترین تمرکز آن بر روی تنوع اجناس و محصولاتی است که در واحدها و فروشگاه های تجاری آن به فروش می رسند قرار گرفته است. خوشبختانه راهروهای این مرکز خرید عریض هستند و هنگامی که بازدیدکنندگان و خریداران می توانند به راحتی به تماشای ویترین مغازه ها بپردازند و هیچ ازدحام و شلوغی به وجود نیاید. بیشترین موضوعی که گردشگران و خریداران را به سمت پاساژ اندیشه جلب می کند، تنوع اجناس و محصولاتی است که در واحدها و فروشگاه های تجاری آن به فروش می رسند و امکانات تفریحی و رفاهی هیجان انگیزی در آن وجود ندارد. از امکانات تفریحی و رفاهی پاساژ اندیشه می توان به آسانسور، دستگاه خودپرداز، کافه، پارکینگ، نمازخانه و سرویس بهداشتی اشاره نمود. متأسفانه در این مرکز خرید پله برقی جهت تردد در میان طبقات تعبیه نشده و این موضوع را می توان در نقاط ضعف امکانات رفاهی آن به شمار آورد.

همچنین آسانسورهای مرکز خرید اندیشه تهران دارای ظرفیت کم می باشند. یک بوفه خوراکی در میان طبقه همکف این پاساژ وجود دارد که گردشگران می توانند برای استراحت و رفع خستگی به سراغ آن بروند و میان وعده و یا نوشیدنی دلچسبی را سفارش دهند و میل کنند. اما اگر به دنبال رستوران، کافه و یا آبمیوه فروشی با تنوع های بیشتری هستید، می توانید به اطراف پاساژ اندیشه سری بزنید؛ چرا که انواع مختلفی از بهترین رستوران های تهران به همراه کافه ها و آبمیوه فروشی ها در محدوده میدان پالیزی وجود دارند که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کنند و هر زمان به آن ها مراجعه نمایید، مملو از جمعیت می باشند. اگر به دنبال جاذبه تفریحی در این پاساژ هستید، باید بدانید که می توانید در اطراف پاساژ می توانید به سراغ پارک اندیشه تهران بروید و از آنجایی که یک زمین بازی برای کودکان در آن وجود دارد، لحظات هیجان انگیز و شادی را برای خود و فرزندتان رقم بزنید.

پاساژ اندیشه تهران

سوالات متداول

پاساژ اندیشه تهران کجاست؟

تهران، سیدخندان، خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی، خیابان شهید قندی

ساعت کاری پاساژ اندیشه تهران چگونه است؟

10 صبح تا 22 شب

نزدیکترین ایستگاه مترو به پاساژ اندیشه تهران کدام است؟

ایستگاه مترو سهردوری و ایستگاه مترو شهید قدوسی

امکانات رفاهی پاساژ اندیشه تهران کدام اند؟

بوفه خوراکی، پارکینگ و آسانسور


[html_block id=”70243″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، سیدخندان، خیابان سهروردی شمالی، میدان پالیزی، خیابان شهید قندی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

10 الی 22

یک‌شنبه

10 الی 22

دو‌شنبه

10 الی 22

سه‌شنبه

10 الی 22

چهار‌شنبه

10 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 22

جمعه

10 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه