بهترین رستوران های تالش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مناطق دیدنی استان گیلان که همه ساله عده زیادی از گردشگران به آن سفر می کنند، شهرستان تالش می باشد. این منطقه با طبیعت زیبای خود افراد بی شماری را جذب کرده و به همین دلیل در آن انواع رستوران و مرکز خرید به وجود آمده است. ما در این مقاله به معرفی بهترین رستوران های تالش می پردازیم تا در هنگام ورود به شهر اطلاعات کافی درباره این مورد داشته باشید پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

#1 رستوران خوشپزان

یکی از رستوران های تالش که در بلوار امام علی قرار گرفته، رستوران خوشپزان می باشد. این رستوران به صورت شبانه روزی در تمامی ایام هفته مشغول سرویس دهی بوده و شما می توانید در سفرتان به شهر تالش برای صرف وعده غذایی مورد نظرت خود به رستوران خوشپزان مراجعه نمایید. منوی رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و سنتی می شود و در دو وعده ناهار و شام به مشتریان خدمت رسانی دارد. فضای داخلی رستوران تمیز بوده و محیط مناسبیست برای صرف غذا در کنار خانواده.

در محیط بیرونی رستوران تعدادی تخت قرار داده شده و مناسب افرادیست که می خواهند غذای خود را در فضای آزاد میل نمایند. پرسنل رستوران مودب بوده و برخورد خوبی با مشتریان دارند. اگر به رستوران خوشپزان رفتید حتما کته کبابی و میرزا قاسمی آن را سفارش دهید چرا که امتیاز خوبی دریافت کرده و بسیار خوش طعم می باشند. قیمت ها به نسبت کیفیت مناسب بوده و شما می توانید هر چه خواستید با خیال راحت سفارش دهید. در هنگام مراجعه جای نگرانی برای پارک خودروی خود نداشته باشید و از فضای خالی جلوی رستوران برای پارک استفاده کنید.

آدرس رستوران خوشپزان

برای رسیدن به رستوران خوشپزان می توانید از جاده رشت-آستارا استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سمت کمربندی جمهوری اسلامی به سوی بلوار پاییزان رفته و سپس مسیرتان را به سمت خیابان شهید رجایی یا همان جاده رشت-آستارا ادامه دهید. این مسیر را تا رسیدن به مقصد ترک نکنید. مسافت مسیر گفته شده معادل 21.6 کیلومتر از ابتدای تالش می باشد که بدون ترافیک در حدود 24 دقیقه در راه خواهید بود. در هر کجا از این شهر بودید می توانید از طریق لوکیشن زیر به رستوران خوشپزان که یکی از بهترین رستوران تالش می باشد برسید.

شماره تماس رستوران خوشپزان تالش: 44288425-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.983103527200484%2C%2048.90392607077049%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”161″ name=”رستوران خوشپزان”]

#2 رستوران شاطر عباس

رستوران شاطر عباس به عنوان یک رستوران خوب بین راهی شناخته می شود که کیفیت غذای آن متوسط بوده و سرویس دهی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد. البته کیفیت غذا ها امتیاز بالایی دریافت نکرده و به همین میزان قیمت ها نیز پایین تر از بقیه رستوران ها می باشد. این رستوران برای کسانی مناسب می باشد که قصد دارند یک سفر اقتصادی داشته باشند. محیط داخلی رستوران میز و صندلی های چوبی دارد و از فضایی تمیز برخودار است که می توانید در کنار خانواده یکی از میزها را انتخاب کرده و غذایتان را میل نمایید.

در بین غذاهای موجود در منوی رستوران سعی کنید چنجه و کوبیده آن را از دست ندهید. در بیرون از رستوران یک پارکینگ خیابانی رایگان نیز وجود دارد که می توانید برای پارک کردن خودروی خود از آن استفاده نمایید. شایان ذکر است این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 9 صبح تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی می باشد. رستوران شاطر عباس توانسته در لیست بهترین رستوران های تالش قرار بگیرد که به این بدان معناست شما می توانید برای یکی از وعده های غذایی خود به آن مراجعه نمایید.

آدرس رستوران شاطر عباس

برای رفتن به رستوران شاطر عباس می توانید از مسیر های مختلفی در تالش استفاده نمایید که در زیر لوکیشن مقصد برایتان گذاشته شده است. یکی از این مسیر ها جاده رشت-آستارا می باشد و شما می توانید بعد از ورود به تالش ابتدا به سمت جنوب شرقی و خیابان خرمشهر رفته و از بوتیک سپنتا که در سمت چپ قرار گرفته عبور نمایید. بعد از رسیدن به ایستگاه لیسار به سوی جاده رشت-آستارا بپیچید و از پارچه فروشی سلیمی گذر کنید. وقتی به فروشگاه الماس رسیدید یک دور کامل زده و به رستوران که بعد از پارک و در سمت راست واقع شده برسید.

شماره تماس رستوران شاطر عباس تالش: 44241482-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.77421672072058%2C%2048.91497319866027%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”162″ name=”رستوران شاطر عباس”]

#3 رستوران آق اولر

رستوران آق اولر در بلوار نیایش قرار گرفته و دارای غذاهایی خوش طعم بوده که در کیفیت توانسته امتیاز نسبتا خوبی دریافت نماید ولی قیمت ها اندکی بالاست که اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید برایتان مناسب نمی باشد. این رستوران به دلیل امتیاز مناسبی که گرفته خود را در لیست بهترین رستوران های تالش جای داده است. رستوران آق اولر یک سالن اصلی و چندین آلاچیق دارد و معمولا تمامی این آلاچیق ها پر هستند. در این رستوران می توانید بهترین غذای محلی تالش را میل نمایید.

اگر به این رستوران رفتید حتما میرزا قاسمی و کباب ترش آن را سفارش دهید. رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا یک بامداد در وعده های ناهار و شام سرویس دهی دارد و انواع نوشیدنی را نیز می توانید در آن سفارش دهید. پرسنل این رستوران برخورد مناسبی با مشتریان دارند و امتیاز رستوران از جو و اتمسفر متوسط است. در جلوی رستوران آق اولر یک پارکینگ خیابانی وجود دارد که می توانید برای پارک خودروی خود از آن استفاده نمایید.

آدرس رستوران آق اولر

یکی از راه هایی که پیش روی شماست، راه کوچه رحمانی می باشد. برای استفاده از این راه بعد از ورود به تالش ابتدا باید وارد خیابان بهشتی شده و از سوپر گندم فروشگاه مواد غذایی حق پرست به طرف چپ و کمربندی جمهوری اسلامی بروید. بعد از عبور از کافه بیرون بر هیچ که در سمت راست قرار گرفته، کوچه رحمانی را به سمت جاده رشت-آستارا ادامه دهید. کمی بعد هنگامی که به میدان رسیدید به طرف خروجی سوم رفته و از ایستگاه درون شهری تالش عبور نمایید.

این مسیر را ادامه دهید تا به مقصدتان که در سمت راست قرار دارد برسید. مسافت مسیر گفته شده 3.1 کیلومتر می باشد و بدون ترافیک 10 دقیقه طول می کشد تا به رستوران آق اولر برسید. فراموش نکنید در هر نقطه ای از تالش بودید می توانید از طریق لوکیش زیر به این مکان که یکی از رستوران های تالش می باشد مراجعه نمایید.

شماره تماس رستوران آق اولر تالش: 44234419-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.78361529244881%2C%2048.90857931614958%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”163″ name=”رستوران آق اولر”]

#4 رستوران هتل تیلار

رستوران هتل تیلار امتیاز بالایی از کاربران دریافت نکرده و کیفیت غذا ها که مهم ترین مورد در امتیاز دهی بوده نیز بالا نمی باشد. ولی قیمت ها به صرفه بوده و تنوع غذاها نیز مناسب است. فضای داخلی رستوران طراحی و دیزاین خاصی ندارد و بسیار ساده بوده ولی محیط تمیز و پرسنل مودبی دارد. شما در این رستوران می توانید انواع غذا های ایرانی را سفارش دهید و در کنار دوستان خود یک سفر کم هزینه را داشته باشید. این رستوران نزدیک هتل تیلار واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی نزدیک مراکز مهمی قرار دارد. شاید یکی از دلایلی که سبب شده تا مسافران بیشتر به این رستوران مراجعه کنند همین موقعیت جغرافیایی باشد و همین موارد نیز باعث شده تا در فهرست بهترین رستوران های تالش قرار بگیرد.

آدرس رستوران هتل تیلار

رستوران هتل تیلار تالش کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ برای رسیدن به این رستوران بعد از ورود به تالش کافیست ابتدا به سمت جنوب شرقی رفته و بعد به سمت خیابان خرمشهر برانید. پس از عبور از بوتیک سپنتا به ایستگاه لیسار بروید و به سوی جاده رشت-آستارا بپیچید. بلوار امام رضا را دنبال کرده و از پوشاک براری که در سمت چپ قرار دارد بگذرید. مسیر را ادامه دهید تا به میدان برسید.

در میدان از خروجی دوم به سمت بلوار پاییزان رفته و از تشخیص رنگ نوروزی بگذرید. این مسیر را ادامه دهید تا به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. مسافت مسیر گفته شده 2.4 کیلومتر می باشد و در حدود 4 دقیقه طول می کشد تا به رستوران هتل تیلار برسید. هم چنین استفاده از لوکیشن زیر می تواند شما را به مقصد برساند.

شماره تماس رستوران هتل تیلار تالش: 44238323-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.819479761638796%2C%2048.90171255998436%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”164″ name=”رستوران هتل تیلار”]

#5 رستوران سنتی ترنج طلایی

رستوران و کته کبابی سنتی ترنج طلایی با وجود سادگی و کوچک بودن توانسته میزبان مسافران مختلفی باشد. این رستوران در بلوار سردار سلیمانی قرار گرفته و دارای غذا های خوب و خوش طعمیست. رستوران سنتی ترنج طلایی در تمامی روز های هفته از صبح تا پایان شب باز بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. محیط داخلی رستوران دو طبقه است و می توانید هر جایی که بخواهید انتخاب نمایید. در فضای جلوی رستوران نیز چند تخت قرار دارد برای کسانی که می خواهند صبحانه یا دیگر وعده های غذایی را میل نمایند.

کیفیت غذا های این کته کبابی که تقریبا بهترین کبابی تالش نیز به حساب می آید، مناسب بوده و قیمت ها نیز بالا نمی باشد و شما می توانید هر چه خواستید با خیال راحت سفارش دهید. میز و صندلی های درون رستوران چوبی بوده و محیط داخلی همیشه تمیز می باشد و لازم به ذکر است در جلوی رستوران نیز فضا برای پارک ماشین وجود دارد. رستوران ترنج طلایی به دلیل کیفیت غذاها و و قیمت ها مناسب در لیست بهرتین مناسب ترین رستوران ای تالش قرار گرفته است.

آدرس رستوران سنتی ترنج طلایی

برای رسیدن به رستوران و کته کبابی سنتی ترنج طلایی می توانید ابتدا به سمت جنوب شرقی و خیابان خرمشهر بروید و از بوتیک سپنتا بگذرید. پس از رسیدن به ایستگاه لیسار به سمت چپ و خیابان شهید رجایی بپیچید. از پارچه فروشی سلیمی که در سمت راست قرار دارد عبور کرده و از تسمه بلبرینگ افشار شادکام یک دور کامل بزنید. در همین سمت از زیتون سرا که بگذرید به مقصد خود خواهید رسید. مسافت این راه 3.1 کیلومتر بوده و در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید. یکی از گزینه های پیش رویتان برای رسیدن به این رستوران که یکی از بهترین رستوران های تالش به حساب می آید، استفاده از لوکیشن زیر برای رسیدن به مقصد می باشد.

شماره تماس رستوران سنتی ترنج طلایی تالش: 09358228918

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.77809997927165%2C%2048.91207547035223%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”165″ name=”رستوران سنتی ترنج طلایی”]

#6 رستوران سنتی گیلار

این رستوران یکی دیگر از رستوران های تالش بوده و در سال 1399 تاسیس شده است. رستوران سنتی گیلار به سبک خانه های روستایی گیلان ساخته شده و در کنار دریاچه مصنوعی گیسوم قرار گرفته. این رستوران دارای بالکن هایی می باشد که مشرف به دریاچه بوده و منظره رو به روی بالکن بسیار زیباست. یکی از دلایل مراجعه زیاد مسافران به این رستوران تازه تاسیس، مناظر و زیبایی محیط اطراف می باشد. در این رستوران می توانید بهترین غذای محلی تالش را میل نمایید.

فضای رستوران دارای میز و صندلی سنتی و کلاسیک بوده و محیط آرام درون و فضای بیرون سبب شده تا افرادی که به این رستوران می روند آرامش را تجربه نمایند. شما در منوی این رستوران سنتی تالش می توانید انواع غذاهای ایرانی و سنتی را که خواستید سفارش دهید. رستوران در تمامی روز های هفته در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و کیفیت غذاهای پخته شده نیز در سطح خوبی می باشد.

از آن جا که می توان این رستوران را یکی از جاذبه های گردشگری تالش نیز به حساب آورد، اگر به این شهر سفر کردید حتما به رستوران سنتی گیلار نیز مراجعه کنید و در لیست سفارشات خود باقالی قاتوق و جوجه کباب را حتما اضافه نمایید. قیمت غذا ها با توجه به کیفیت آن ها مناسب بوده و مطمئن باشید از رفتن به این مکان به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد. البته غذاهای گران نیز در لیست منو وجود دارد ولی شما می توانید گزینه های اقتصادی تر را انتخاب نمایید.

آدرس رستوران سنتی گیلار

این رستوران شاید کمی از تالش دور باشد ولی ارزش تجربه کردن دارد. از ابتدای تالش تا رستوران سنتی گیلار یک مسافت 35.2 کیلومتری پیش روی شماست که می توانید بدون ترافیک، 39 دقیقه ای به مقصد برسید. بدین منظور ابتدا وارد خیابان خرمشهر به طرف جاده رشت-آستارا شوید و این جاده را هم چنان ادامه دهید. بعد از رسیدن به امداد خودروی شبانه روزی تالش به راست بپیچید. از سوپر مارکت روستای گیسوم عبور کرده و تا رسیدن به مقصدتان در این مسیر بمانید. شما هم چنین در هر نقطه از  تالش که باشید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به رستوران برسانید.

شماره تماس رستوران سنتی گیلار تالش: 09112830347

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.66453815004522%2C%2049.024624631861144%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”166″ name=”رستوران سنتی گیلار”]

#7 رستوران پاپاتیا

رستوران پاپاتیا که در سبک مدرن ساخته شده دارای انواع آش و غذا های سنتی می باشد و در خیابان جعفر طیار قرار گرفته است. نمای بیرونی و محیط داخلی رستوران زیبا طراحی شده و اگر به دنبال یک مکان تمیز و خوب برای صرف غذا هستید این رستوران برای شما مناسب می باشد. غذا های موجود در منوی این مکان کیفیت نسبتا خوبی دارند و غذا های سنتی طبخ شده در آن توانسته رضایت مشتریان را کسب نماید. رستوران پاپاتیا در تمامی روز های هفته از ساعت 12:30 تا 12 شب در دو وعده ناهار و شام آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید هر چه نیاز داشتید را از منو سفارش دهید.

در صورت رفتن به این رستوران حتما آش سفارش دهید و طعم خوب آن را تجربه نمایید. رستوران پاپاتیا شاید در ظاهر شبیه به کافیشاپ باشد ولی انواع غذاهای سنتی در این رستوران سنتی تالش پخت می شود و به عنوان یکی از جالب ترین رستوران های تالش به حساب می آید. در جلوی رستوران نیز فضای کافی برای پارک ماشین وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت خودرویتان را پارک نمایید.

آدرس رستوران پاپاتیا

برای رسیدن به رستوران پاپاتیا می توانید از مسیر خیابان شهید رجایی استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به طرف جنوب شرقی و خیابان خرمشهر رفته و از بوتیک سپنتا عبور کنید. در ایستگاه لیسار به طرف چپ و خیابان شهید رجایی بپیچید. بعد از عبور از میدان از پارچه فروشی سلیمی که در سمت راست قرار گرفته بگذرید. به سوپر گوشت شوکا که رسیدید به طرف راست و خیابان جعفر طیار بپیچید و از خودپرداز بانک که بگذرید به رستوران پاپاتیا خواهید رسید. مسافت مسیر گفته شده 1.4 کیلومتر می باشد و در حدود 9 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به مقصد برسید. لوکیشن زیر به شما کمک می کند تا در هر نقطه از تالش بودید بتوانید به رستوران تالش که یکی از بهترین ها می باشد برسید.

شماره تماس رستوران پاپاتیا تالش: 444254717-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.79024140485423%2C%2048.9020609291974%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”168″ name=”رستوران پاپاتیا”]

#8 رستوران کته کبابی ریحون

این رستوران تالش در میدان آزادی قرار گرفته و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی است که همین موضوع سبب شده تا مسافران زیادی را به خود جذب نماید. کته کبابی ریحون یکی از رستوران هاییست که توانسته مشتریان را از نظر کیفیت راضی نگه دارد و شما می توانید به این کته کبابی تالش رفته و کباب مورد نظرتان را سفارش دهید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 10 صبح تا 1 بامداد آماده سرویس دهی می باشد. فضای داخلی رستوران ساده بوده و طراحی یا دیزاین به خصوصی ندارد ولی همیشه تمیز است و سرویس دهی در سطح مناسبی قرار دارد.

در جلوی این رستوران سنتی تالش فضای کافی برای پارک کردن ماشین وجود دارد و شما می توانید با خیال راحت خودروی خود را پارک نمایید. قیمت غذا های موجود در منوی این بهترین کبابی تالش در سطح معقولیست و برای کسانی که به دنبال یک سفر اقتصادی هستند مناسب می باشد. بهتر است بدانید که این مکان یکی از بهترین رستوران های تالش می باشد و شما می توانید با مراجعه به آن هر چه خواستید سفارش دهید.

آدرس رستوران کته کبابی ریحون

یکی از مسیر هایی که می توانید از آن برای رسیدن به کته کبابی ریحون استفاده کنید، مسیر کمربندی جمهوری اسلامی است. بدین منظور باید ابتدابه سمت جنوب شرقی رفته و بعد به چپ بپیچید. بعد از رسیدن به مدرسه روشن فکران به طرف طالقانی رفته و کمی بعد از تجهیزات آشپزخانه فرزانه به سوی کمربندی جمهوری اسلامی بروید. وقتی به میدان رسیدید از سوپر مارکت برادران باوند عبور کرده و همین مسیر را تا رسیدن به مقصد ادامه دهید. مسافت این راه 2.9 کیلومتر است که در حدود 8 دقیقه تا رسیدن به رستوران زمان نیاز دارید. یکی لوکیشن نیز برایتان گذاشته شده که از طریق آن نیز می توانید راه خود را بیابید.

شماره تماس رستوران کته کبابی ریحون تالش: 09335322623

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.81852140053093%2C%2048.90185962842123%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”169″ name=”رستوران کته کبابی ریحون”]

#9 رستوران اکبر جوجه تالش

از دیگر رستوران هایی که می توانید با خیال راحت به آن مراجعه کنید و از کیفیت غذا های آن اطمینان داشته باشید، رستوران اکبر جوجه شعبه تالش می باشد و به عنوان یکی از بهترین رستوران های تالش شناخته می شود. نام اکبر جوجه در بین مردم معروف بوده و توانسته عده زیادی را به خود جذب کند چرا که نحوه خاص پخت جوجه در این رستوران و شعبه هایش در شهر های مختلف، خاص بوده و ابداع این رستوران می باشد.

اگر به تالش سفر کردید حتما به این رستوران بروید و طعم بی نظیر جوجه کباب آن را بچشید. امتیازی که رستوران اکبر جوجه از مردم دریافت کرده امتیاز بالایی است و این نشان دهنده مرغوبیت و کیفیت غذاهای آن می باشد. فضای داخلی این رستوران ساده ولی تمیز می باشد و بر خورد پرسنل در سطح خوبیست. شاید سالن رستوران بزرگ نباشد ولی می تواند مشریان را با کیفیت غذاهایش راضی کند.

در رستوران اکبر جوجه تالش هم چنین انواع غذاهای شمالی و ماهی و میگو نیز سرو می شود که در این تنوع منو می توانید هر چه خواستید سفارش دهید. شما در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب به این رستوران تالش بروید و در دو وعده ناهار و شام آن چه خواستید را سفارش دهید.

آدرس رستوران اکبر جوجه تالش

می توانید از طریق خیابان شهید رجایی به رستوران اکبر جوجه برسید پس ابتدا به کمربندی جمهوری اسلامی بروید و سپس به سوی بلوار پاییزان برانید. این بلوار را به سمت خیابان شهید رجایی دنبال کنید و تا رسیدن به مقصد مسیر را ادامه دهید. مسافت این راه 5.9 کیلومتر بوده و بدون ترافیک 12 دقیقه طول می کشد تا به رستوران اکبر جوجه برسید. هم چنین از طریق لوکیشن زیر نیز خواهید توانست تا به مقصدتان که یکی از بهترین رستوران های تالش معرفی می شود برسید.

شماره تماس رستوران اکبر جوجه تالش: 43226205-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.83041322600517%2C%2048.898022923551615%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”170″ name=”رستوران اکبر جوجه تالش”]

#10 باغ رستوران برکه گیسوم

اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید از طریق آن هم از فضا لذت ببرید و هم یک غذای خوش طعم میل کنید، باغ رستوران برگه می تواند به شما کمک کند. برکه به عنوان بهترین رستوران گیسوم به شمار می رود و به همین دلیل می توانید از رفتن به آن اطمینان داشته باشید. این باغ رستوران تالش یکی از بهترین گزینه ها برای مسافران است تا بتوانند در جایی زیبا تجربه ای خوب داشته باشند.

باغ رستوران سنتی تالش می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد تا بتوانید لحظات خوبی را در کلبه های زیبای آن در کنار عزیزانتان داشته باشید. از جاذبه های مهم گردشگر پذیر در اطراف رستوران برکه، باید به جنگل گیسوم اشاره کرد که یکی از بهترین جاذبه های این ناحیه نیز به حساب می آید. در به تالش سفر کردید بهتر است از این باغ رستوران تالش نیز استفاده نمایید.

آدرس باغ رستوران برکه گیسوم

برای رسیدن به این رستوران گیسوم باید به جاده رشت-آستارا رفته و در جهت غرب این جاده برانید. بعد از رسیدن به املاک سیاهبیل می توانید مقصدتان را که در سمت راس شما قرار دارد مشاهده نمایید. مسافت این مسیر با توجه به نقطه ای که در جاده هستید متفاوت بوده ولی می توانید از طریق لوکیشن زیر به آسانی و با نقشه خود را به بهترین رستوران گیسوم برسانید.

شماره تماس باغ رستوران برکه گیسوم تالش: 09113832258

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.6891463523789%2C%2048.98416324247676%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”850″ name=”باغ رستوران برکه گیسوم”]

#11 فست فود رایمون

اگر به دنبال یک جایی برای میل کردن غذا های فست فودی هستید می توانید به فست فود رایمون مراجعه نمایید. پیتزا کنتاکی رایمون بهترین فست فود تالش بوده و شما می توانید برای استفاده از آن اقدام نمایید. این فست فودی دارای سوخاری های خوش طعم و پیتزا های بی نظیری می باشد و به همین دلیل می توانید تجربه ای عالی از مراجعه خود داشته باشید. این فست فود تالش در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 تا 23 باز بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به آن مراجعه نمایید. در بین سفارشات خود بهتر است مرغ سوخاری را نیز بیفزایید چرا که امتیاز خوبی از کاربران دریافت نموده و خوش طعم می باشد.

آدرس فست فود رایمون

برای رسیدن به پیتزا کنتاکی رایمون می توانید ابتدا خود را به جاده رشت-آستارا برسانید و سپس در جهت شمال برانید. کمی بعد از رسیدن به بانک سپه به سمت طالقانی رفته و آن را ادامه دهید. بعد از رسیدن به خدمات گاندو به طرف راست بپیچید و کمی بعد به طرف چپ بروید. در نهایت با رسیدن به سالن زیبایی شیدا می توانید مقصدتان را ببینید. مسافت این راه از نزدیکی طالقانی تا فست فود رایمون تالش در حدود 900 متر بوده و تقریبا 3 دقیقه در راه خواهید بود. اگر تمایل به استفاده از این راه را نداشتید نیز می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید تا با نقشه و به آسانی خود را به مقصد برسانید. ن

شماره تماس فست فود رایمون تالش: 44238225-013

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D37.796987077409874%2C%2048.91125748190685%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”851″ name=”فست فود رایمون”]

سوالات متداول

مدرن ترین رستوران های تالش کدام موارد هستند؟

رستوران هتل تیلار و رستوران پاپاتیا مدرن ترین رستوران های تالش هستند.

بهترین رستوران های سنتی تالش کدام گزینه ها می باشند؟

رستوران های ترنج طلایی، گیلار، ریحون و برکه گیسوم از بهترین ها می باشند.

بهترین غذای محلی را در کدام رستوران ها می توان صرف کرد؟

رستوران برکه و رستوران گیلار از بهترین گزینه ها برای غذای محلی هستند.

بهترین فست فودی تالش کدام است؟

فست فود رایمون از بهترین ها می باشد.

[html_block id=”69369″]