رزرو ویلاهای لاکچری در متل قو

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از شهرهای کوچک توابع عباس آباد که در حال حاضر با نام سلمان شهر نیز شناخته می شود، متل قو می باشد. این ناحیه از مهم ترین مقاصد گردشگری در مازندران بوده و به دلیل داشتن تفریحات و جاذبه های مختلف توانسته بین توریست ها نیز شناخته شود. به دلیل اینکه متل قو مقصد سفر عده زیادی از افراد قرار معمولا اقامتگاه های مختلفی در آن وجود دارد و ما در این مقاله به معرفی انواع آن ها خواهیم پرداخت پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در متل قو

اگر قصد دارید به متل قو بروید و چند روزی را میهمان مردم این منطقه باشید بهتر است قبل از رسیدن برای اقامتگاه مورد نظرتان فکری بکنید تا در زمان ورود به شهر دچار مشکل نشوید. اقامتگاه های این شهر متنوع بوده و از لاکچری ترین تا اقتصادی ترین را شامل می شود. ویلاهای متل قو معمولا شامل ویلاهای معمولی تا ویلاهای لوکس می شود که هر کدام را بخواهید می توانید با توجه به بودجه خود استفاده نمایید. هزینه ویلاهای متل قو نیز با توجه به مکان جغرافیایی و امکاناتشان متفاوت می باشد و شما می توانید هر کدام را که تمایل داشتید استفاده نمایید. قیمت اجاره ویلا در متل قو در اواسط هفته از 800000 تومان و آخر هفته ها از 1300000 تومان شروع می شود و شما می توانید با رفتن به صفحه اجاره ویلا مقصد در سایت لوکس ویلا انواع آن ها را مشاهده کرده و یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

ویلاهای استخردار متل قو

یکی از مهم ترین انواع ویلاها در هر جایی معمولا ویلاهای استخردار می باشند که در چند نوع مختلف ارائه می شوند. نوع اول ویلاهای با استخر روباز بوده که قیمت آن ها در تابستان بیشتر از زمستان و ماه های سرد می باشد چرا که در این فصل به علت سردی هوا کمتر کسی از استخر روباز استفاده می کند مگر این که این استخرها دارای آب گرم باشند تا در این مواقع از سال نیز بتوان از آن ها استفاده کرد.

نوع دیگر ویلاها، ویلاهای با استخر سرپوشیده است که در تمامی اوقات سال می توان از آن ها استفاده نمود. این استخر در تابستان به نسبت ویلاهای با استخر روباز قیمت پایین تری دارند که اگر می خواهید اقتصادی تر سفر کنید بهتر است از این نوع ویلاهای استخردار اجاره نمایید. نوع سوم ویلاهای دارای استخر ویلاهایی هستند که هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده و هزینه آن ها به نسبت دو مورد قبلی بالاتر می باشد.

در بعضی از مناطق نیز شما می توانید ویلاهایی را اجاره کنید که استخر چهارفصل دارند و سقف استخر متحرک می باشد و در تمامی اوقات سال به هر نوعی که بخواهید می توانید از آن ها استفاده نمایید. هزینه اجاره ویلا استخردار در متل قو در اواسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2000000 تومان شروع شده و با توجه به نوعی ویلایی که انتخاب کنید این قیمت بالاتر خواهد رفت. ویلاهای استخردار این منطقه با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارند معمولا هزینه های متنوعی دارند. اجاره ویلا جنگلی در متل قو با اجاره ویلا ساحلی در سلمان شهر قیمت های مختلفی دارند که بهتر است ابتدا این مورد را برای خود مشخص نمایید تا دچار سرگردانی نشوید.

ویلاهای استخردار متل قو

اجاره ویلاهای لوکس در متل قو

ویلاهای لوکس هر منطقه ای از کشور معمولا به دلیل عواملی چون امکانات، متراژ، طراحی بنا، موقعیت جغرافیایی و… هزینه بیشتری به نسبت دیگر ویلاها دارند که در انتخاب ویلا باید این نکات را مد نظر قرار دهید. هزینه اجاره ویلا لوکس در متل قو در اواسط هفته از 3000000 تومان و آخر هفته از 5000000 تومان آغاز شده و با توجه به مواردی هم چون امکانات و.. که پیش تر به آن ها اشاره شد این رقم افزایش خواهد یافت.

این ویلاها معمولا دارای استخر هستند و بعضی از آن ها هم استخر روباز دارند و هم استخر سرپوشیده که قیمتشان متفاوت خواهد بود. از امکانات ویلاهای لوکس می توان به مواردی هم چون باربیکیو، پینگ پنگ، جکوزی، میز بیلیارد، فوتبال دستی، سیستم صوتی و… اشاره کرد که با تمام این موارد می توانید یک اقامت خاطره انگیز را در کنار عزیزانتان تجربه کنید چرا که گاهی ظرفیت ویلاهای لوکس به دلیل متراژ بالای آن ها بیشتر از ویلاها و سوئیت های کوچک می باشد.

آپارتمان های متل قو

در سلمان شهر علاوه بر ویلاهای یاد شده شما می توانید از آپارتمان های این منطقه نیز استفاده نمایید تا اقامتی اقتصادی تر را تجربه کنید. هزینه اجاره روزانه آپارتمان در متل قو از 600000 تومان شروع می شود و این قیمت در طول هفته همین مقدار می باشد که با توجه به نوع آپارتمانی که انتخاب می کنید این رقم افزایش خواهد یافت. آپارتمان های متل قو در جاهای مختلفی از شهر قرار دارند که با توجه به نیازتان می توانید هر کدام را خواستید انتخاب نمایید. کافیست به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و از بین موارد متعددی که قرار گرفته یکی را به انتخاب خود برگزینید.

آپارتمان های متل قو

اقامتگاه های ساحلی در متل قو

از دیگر مواردی که می توانید برای اجاره ویلا از آن استفاده نمایید ویلاهای ساحلی متل قو می باشند که هزینه آن ها نیز به نسبت ویلاهای لوکس کمی پایین تر می باشد. قیمت اجاره ویلا ساحلی در متل قو اواسط هفته از 1500000 تومان و آخر هفته ها از 2000000 تومان شروع می شود و با توجه به نوع ویلایی که انتخاب می کنید این هزینه افزایش خواهد یافت. ویوی این ویلاها بسیار زیباست و رو به دریا می باشد که به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. شما با استفاده از این ویلاها می توانید اقامتی جذاب را تجربه نمایید.

نحوه رزرو ویلا در متل قو

برای رزرو ویلا می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید و برای این منظور ابتدا با صفحه اصلی سایت بروید و بعد از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران به زیر مجموعه و شهر متل قو وارد شوید. در صفحه باز شده شما می توانید انواع اقامتگاه ها را تماشا کرده و برای انتخاب هر کدام از آن ها که خواستید اقدام نمایید. برای رزرو ویلای مورد نظر خود کافیست با شماره تماس قرارداده شده در سایت تماس بگیرید و برای زمان مورد نظرتان آن را ثبت نمایید. هم چنین مشاورین لوکس ویلا می توانند به سوالات شما در خصوص ویلای انتخابتان یاری دهند تا انتخابی خوب داشته باشید. بهتر است در اوقات شلوغ سال که تعداد افراد زیادی برای اجاره ویلا در متل قو اقدام می کنند کمی زودتر برای رزرو ویلای خود تماس بگیرید.