رستوران های متل قو

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

محتوا نمایش

متل قو از معدود شهرهای شمالی کشور است که تفریحات جذاب و خاطره انگیزی را در خود جای داده و هرکس به این شهر سفر می کنند حتی برای مدتی محدود، بهترین خاطرات سفر به شمال را برای خود رقم خواهد زد. یکی از جذاب ترین تفریحات رایج میان گردشگران در سفر به متل قو، رستوران گردی و گشت و گذار در میان بهترین رستوران های متل قو است. اگر شما هم میخواهید با چند رستوران برتر و محبوب در این شهر بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

#1 رستوران ارکیده متل قو

رستوران ها یا کیفیت غذا را فدای محیطی لوکس و با دکوراسیون جذاب می کنند یا از محیطی ساده برخوردار بوده اما غذاهایی که ارائه می دهند از نظر کیفیت و قیمت نظیر ندارند. کمتر رستورانی پیدا می شود که در عین لوکس بودن، از کیفیت غذاهای بسیار بالایی برخوردار بوده و در عین حال، قیمت های بسیار خوبی هم داشته باشند تا هرکس وارد آن رستوران می شود، با رضایت کامل خارج شود. یکی از این رستوران ها که جای دارد در میان بهترین رستوران های متل قو قرارش دهیم، رستوران ارکیده است.

رستوران ارکیده شعبه متل قو از جمله رستوران های ساحلی متل قو است و مشتریان در رستوران ارکیده، غذاهای لذیذ ایرانی را به همراه چشم انداز زیبای ساحل میل خواهند کرد. رستوران محیطی روباز و دلنشین دارد و از دکوراسیون شیکی هم برخوردار می باشد. تمامی غذاهای رستوران ارکیده از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده اند و همچنین سرآشپزان مجربی هم غذاهای لذیذ و باکیفیت رستوران را برای مشتریان سرو می کنند. لازم به ذکر است رستوران ارکیده متل قو علاوه بر محیط روباز دارای محیط سرپوشیده هم می باشد که همیشه شلوغ است.

آدرس رستوران ارکیده متل قو

قطعاً برج های عظیم زاده را میشناسید که به عنوان نماد متل قو شناخته می شوند. رستوران ارکیده شعبه متل قو بعد از میدان متل قو و جلوتر از برج های عظیم زاده قرار دارد اما در نظر داشته باشید در روز های آخر هفته و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، به دلل شلوغی شهر، ترافیک های سنگینی هم در جلوی رستوران مشاهده می شود و همچنین پیدا کردن جای پارک در این ایام یکی از چالش های بزرگ مشتریان خواهد بود.

شماره تماس رستوران ارکیده متل قو: 54612212-011

ساعت کاری رستوران ارکیده متل قو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.710806303508384%2C51.195433188642475%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”424″ name=”رستوران ارکیده متل قو”]

#2 رستوران شاندیز متل قو

اگر در میان رستوران های متل قو به دنبال رستورانی لوکس و همیشه شلوغ هستید و میخواهید اوج کیفیت غذاهای ایرانی را در متل قو امتحان کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران شاندیز متل قو بیاندازید. رستوران شاندیز متل قو در میان لوکس ترین رستوران های متل قو قرار دارد و افراد مشهد همچون سلبریتی ها هم به این رستوران مراجعه می کنند تا خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

رستوران شاندیز خاطر نامش بسیار معروف است و همه آن را میشناسند. محیط رستوران بسیار لوکس و دیدنی بوده و تزئینات مجلل و ظاهری شیک دارد. این رستوران هم در میان رستوران های ساحلی متل قو قرار داشته و به لطف این موضوع، مشتریان می تواند غذاهای لذیذ رستوران را در محیطی با چشم انداز زیبای دریای خزر میل کنند. همچنین در نظر داشته باشید رستوران شاندیز ظرفیت بالایی دارد و برای برگزاری مراسم ها هم با رزرو قبلی می تواند گزینه بسیار عالی باشد. به سراغ غذاهای رستوران که برویم، با منویی کامل از انواع غذاهای ایرانی بخصوص انواع کباب ها و شیشلیک ها روبرو خواهید شد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین نسبت به کیفیت و حجم هم قیمت های بسیار خوبی دارند لذا هرکس وارد این رستوران شود با رضایت کامل خارج خواهد شد.

آدرس رستوران شاندیز متل قو

همانند اکثر رستوران های معروف و همیشه شلوغ متل قو، رستوران شاندیز هم در نزدیکی برج های عظیم زاده قرار دارد و می بایست بعد از میدان متل قو و برج های عظیم زاده، وارد پلاژ مرکزی مجتمع مهدی سنتر شوید تا رستوران شاندیز متل قو را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران شاندیز متل قو: 54610308-011

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.710396791692716%2C51.19819256785778%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”423″ name=”رستوران شاندیز متل قو”]

#3 رستوران فرزین متل قو

در میان بهترین رستوران های متل قو، رستوران فرزین را می توان جزء معروف ترین و بهترین ها قرار داد. رستوران فرزین متل قو شاید از نظر محیط و دکوراسیون به اندازه لوکس ترین رستوران های متل قو نباشد اما از محیطی بسیار شیک و دیدنی برخوردار است و همچنین به دلیل قرارگیری رستوران در نوار ساحلی متل قو، چشم انداز زیبایی هم از ساحل در رستوران مشاهده می شود. رستوران فرزین با ارائه غذاهای ایرانی و دریایی باکیفیت به همراه قیمت های بسیار مناسب، طرفداران بسیاری پیدا کرده لذا همیشه شاهد شلوغی کم نظیری در رستوران بوده و در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلاتچند روزه و ایام اوج سفر، شاید نیاز باشد زمانی را منتظر بمانید تا میزی در رستوران خالی شود.

در میان غذاهای جذاب و لذیذ رستوران فرزین از جمله پیتزاها، غذاهای ایرانی، ایتالیایی و غیره، غذاهای محلی هم به چشم میخورد و از نظر مشتریان ثابت رستوران، میرزا قاسمی، اوزون برون، سورکباب و شیشلیک از جمله غذاهایی هستند که باید در این رستوران آن ها را امتحان کرد.

آدرس رستوران فرزین متل قو

اگر پس از گردش در میان دیدنی های متل قو قصد داشتید غذای مورد علاقه خود را در میان بهترین رستوران های متل قو میل کنید، رستوران فرزین را در اولویت های خود قرار دهید. بنابراین کافیست از شهر متل قو به سمت چالوس یا نمک آبرود راهی شوید تا پس از اینکه یک کیلومتر از میدان متل قو فاصله گرفتید، در سمت ساحل رستوران فرزین را مشاهده کنید. همچنین رستوران فرزین از معدود رستوران هایی است که مشتریانش مشکلی از بابت جای پارک نخواهند داشت.

شماره تماس رستوران فرزین متل قو: 54614905-011

ساعت کاری رستوران فرزین متل قو: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.70840945148325%2C51.20897153565698%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”429″ name=”رستوران فرزین متل قو”]

#4 رستوران ملورین

اگر در کنار رستوران های ساحلی، جنگلی و رستوران های لوکس و غیره، به دنبال تنوع هستید و میخواهید در میان بهترین رستوران های متل قو، رستورانی سنتی به همراه آلاچیق را انتخاب کنید، رستوران ملورین می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. رستوران ملورین با اینکه از ترافیک و شلوغی متل قو به دور است، اما جزء محبوب ترین رستوران های سلمانشهر بوده و در ایام گردشگری و شلوغ سال، جمعیت زیادی را در آنجا مشاهده خواهید کرد.

رستوران ملورین درواقع باغ رستورانی جذاب و دیدنی است که از دکوراسیونی شیکی برخوردار بوده و محیط باغ هم بسیار سرسبز می باشد. رستوران ملورین متل قو برای مشتریانش دو محیط در نظر گرفته است که یکی شامل میز و صندلی ها در فضای روباز و دلنشین بخصوص در روزهای پاییز و بهار بوده و دیگری آلاچیق ای بزرگ و کوچک هستند که از مهم ترین دلایل محبوبیت رستوران در این شهر شده اند.

رستوران ملورین علاوه بر اینکه توانسته در محیطی روباز به همراه آلاچیق پذیرای مشتریانش باشد، غذاهای بسیار باکیفیت و لذیذی را هم سرو میی کند که اکثر آن ها غذاهای ایرانی و محلی هستند و در منوی رستوران هم انواع غذاهای محلی شمال کشور محبوب تر از سایرین هستند.

آدرس رستوران ملورین متل قو

رستوران ملورین در منطقه کلارآباد واقع در شرق متل قو قرار دارد و اگر رستوران ملورین، انتخاب شما در میان بهترین رستوران های متل قو برای تجربه خاطره انگیز رستوران گردی است، کافیست متل قو را به شسمت شرق ترک کرده و راهی چالوس شوید تا پس از چند کیلومتر رانندگی وارد منطقه کلارآباد شده و سپس، در ابتدای بلوار شهید بهشتی به رستوران ملورین برسید.

شماره تماس رستوران ملورین متل قو: 54605413-011

ساعت کاری رستوران ملورین متل قو: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.69839032976416%2C51.25206348508303%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”426″ name=”رستوران ملورین متل قو”]

#5 رستوران اکبرجوجه متل قو

کمتر جلوتر از رستوران فرزین که یکی از بهترین رستوران های متل قو به شمار میرود، رستوران اکبرجوجه شعبه متل قو قرار دارد. رستوران اکبر جوجه را کسی نیست نشناسند یا حتی برای یکبار هم که شده نامش را نشنیده باشد. داستان اکبرجوجه از این قرار است در گذشته های دور، سفره خانه سنتی در شمال بود که منوی غذایی بسیار محدودی داشت و تصمیم گرفت تا ابتکار به خرج داده و مرغ را سرخ کند تا پس از سرخ شدن کامل مرغ بر رویش رب انار بریزد. این ابتکار موفقیت آمیز بوده و امروزه به لطف غذای خاص و لذیذ اکبرجوجه، این رستوران در تمام شهرهای ایران دارای شعبات مختلفی می باشد که شعبه متل قو یکی از برترین آن ها به شمار می رود.

رستوران اکبرجوجه متل قو همانند سایر شعبات اکبرجوجه از محیطی با دکواسیون مطلوبی برخوردار است و هم غذاها هم به صورت بیرون بر سرو شده و هم در محیط رستوران میز و صندلی های مختلفی قرار داده شده است. در نظر داشته باشید رستوران اکبرجوجه شعبه متل قو با نام رستوران برادران کلبادی هم شناخته می شود.

آدرس رستوران اکبرجوجه متل قو

شعبه متل قو رستوران اکبرجوجه قبل از رسیدن به میدان متل قو و برج های عظیم زاده قرار دارد. فاصله رستوران تا میدان متل قو کمتر از یک کیلومتر بوده و همچنین در نوار ساحلی شهر قرار دارد.

شماره تماس رستوران اکبرجوجه متل قو: 54614470-011

ساعت کاری رستوران اکبرجوجه متل قو: هرروز حی در ایام تعطیل، از ساعت 11 صبح الی 11 شب

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.70853905935982%2C51.20825842711154%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

رستوران اکبرجوجه متل قو

#6 رستوران ایتالیایی دانانو

غذاهای ایرانی، دریایی و بخصوص غذاهای محلی استان مازندران بسیار جذاب و محبوب هستند و یکی از مهم ترین دلایل سفر مردم به شهرهای شمالی کشور، میل کردن بهترین غذاهای محلی در بهترین رستوران ها می باشد. اما از طرف دیگر، تنوع دادن به منوی غذایی و مراجعه به فست فودها در سفر به شمال و رستوران گردی خالی از لطف نیست. اگر در میان بهترین رستوران های متل قو به دنبال یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی هستید، رستوران دانانو می تواند از جمله بهترین انتخاب ها باشد.

رستوران ایتالیایی دانانو از نظر گردشگران و علاقمندان به رستوران گردی به عنوان بهترین رستوران ایتالیایی متل قو شناخته می شود. رستوران دانانو دو محیط روباز و سرپوشیده دارد و محیط سرپوشیده از دکوراسیونی بسیار جذاب و دوست داشتنی برخوردار می باشد و در محیط بیرونی هم میز و صندلی های شکیلی قرار داده شده است اما در نظر داشته باشید رستوران دانانو در میان رستوران های متل قو از جمله رستوران های همیشه شلوغ به شمار می رود. همانطور که از نام رستوران مشخص است، مشتریان در رستوران دانانو با انواع غذاهای ایتالیایی و فست فودها شامل انواع پاستا، برگر، پیتزا، سالاد و نوشیدنی های مختلف روبرو خواهند شد که از قیمت های بسیار خوبی برخوردار بوده و کیفیت و حجم مناسب آن ها هم از مهم ترین دلایل محبوبیت رستوران در میان مردم شده است.

آدرس رستوران دانانو متل قو

ابتدا در شهر متل قو به سمت میدان متل قو بروید و سپس میدان را به سمت شرق و شهرهای کلارآباد و چالوس ترک کرده و کمی جلوتر، خیابان باهنر و دهکده شیرین را مشاهده خواهید کرد و رستوران دانانو در ابتدای خیابان باهنر قرار دارد.

شماره تماس رستوران دانانو متل قو: 54630469-011

ساعت کاری رستوران دانانو: همه روزه از ساعت 11:30 الی 17:00 و از ساعت 18:00 الی 23:30

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.708979372129726%2C51.20465791358986%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”430″ name=”رستوران دانانو متل قو”]

#7 کته کبابی محمدی متل قو

وقتی نام کته کبابی می آید، یا کباب های بسیار باکیفیت، خوشمزه، پرحجم و با کته های نابی می افتیم. متل قو شهری لاکچری محسوب می شود و اکثر رستوران های متل قو، رستوران هایی لاکچری و گران قیمت هستند برای همین، رستوران گرد ها و افرادی که تمایل دارند هزینه ای که برای غذا ها پرداخت می کنند بیشتر صرف غذا و کیفیت و مزه اش شود تا برند و لاکچری بودن محیط، دستشان در این شهر تا حدودی بسته خواهد بود. اما میان بهترین رستوران های متل قو، این بار صحبتمان روی رستورانی است که بهترین کباب ها و غذا های ایرانی را سرو می کند و در این شهر، تقریباً هیچ رستورانی پیدا نمی شود که کباب های لذیذ و بسیار باکیفیت در کنار مزه و حجمی بی نظیر داشته باشد و از آن مهم تر، قیمت هایش به مراتب کمتر از سایر رستوران های متل قو باشد.

کته کبابی محمدی از جمله شلوغ ترین کبابی های متل قو است و بسیاری از عاشقان انواع کباب هرموقع به متل قو سفر می کنند، مراجعه به کته کبابی محمدی جزء برنامه هایشان است. کته کبابی محمدی در ضلع جنوب شرقی میدان متل قو قرار دارد و خیلی ها تصور می کنند چون در جایی شلوغ قرار دارد برای همین هم شلوغ است اما اینجا غذا هایی فوق خوشمزه سرو می کند و مشتریان رستوران نه تنها از کیفیت، مزه و حجم غذا های رستوران متجعب شده اند بلکه تا به حال حتی یک مشتری هم نبود که نه تنها ناراضی باشد بلکه بگوید اینجا غذا هایش طعمی معمولی و مانند سایر کبابی ها دارد.

کته کبابی محمدی از نامش مشخص است که قرار است بهترین کباب ها را با کته های نابی برای مشتریانش سرو کند. رستوران محیطی مانند یک کبابی عادی دارد و خبری از دکوراسیونی پر زرق و برق و آنچنانی نیست. حتی خود رستوران محیطی نسبتاً کوچک دارد و در بیرون رستوران هم میز و صندلی برای مشتریان قرار داده شده است. با همه این تفاصیر، چون شما یک کبابی را میان رستوران های متل قو انتخاب کردید، توقع نداشته باشید که اینجا خدمات سرویس دهی عالی داشته باشد بخصوص زمانی که رستوران شلوغ است یا پرسنل رستوران پوششی لاکچری و داشته باشند.

کته کبابی محمدی منوی غذایی محدودی دارد و غذا هایی که در این رستوران سرو می شود تنها به کته کباب کوبیده، جوجه، کباب ترش و چنجه ختم می شود و در کنار آن هم سرویس کامل شامل نوشابه، ماست و زیتون هم قابل سفارش است. تمامی غذا ها به صورت دو سیخ سرو می شوند ولی اگر خواستید هر کبابی که مد نظر دارید را به صورت تک سیخ هم می توانید به غذای خود اضافه کنید. برنج غذا ها هم کته ای است و نه تنها از برنج های صد در صد ایرانی استفاده شده بلکه در کنار آن، کره هم قرار داده می شود تا عطر و طعم غذا لذیذ تر شود.

آدرس کته کبابی محمدی متل قو

همانطور که پیش تر گفته شد، کته کبابی محمدی در ضلع جنوب شرقی میدان متل قو قرار دارد و چون در نزدیکی برج های عظیم زاده واقع شده است، پیشنهاد می کنیم بخاطر شلوغی مسیر یا خودروی خود را در فاصله دوری از رستوران پارک کنید یا از سامانه های حمل و نقلی عمومی برای دسترسی به رستوران استفاده کنید. در شرق میدان متل قو یا همان میدان هفده شهریور به محض اینکه وارد جاده اصلی می شوید، بین میدان و خیابان 17 شهریور، تابلوی کته کبابی محمدی را مشاهده خواهید کرد که شما را مستقیم به سمت رستوران هدایت می کند.

شماره تماس کته کبابی محمدی متل قو: 54613772-011

ساعت کاری کته کبابی محمدی متل قو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 5 بعد از ظهر

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.7092107%2C51.2005644%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”428″ name=”کته کبابی محمدی متل قو”]

#8 رستوران محلی لاکو متل قو

متل قو چون جایی که برای لاکچری بازان است و آن ها هم علاقه بالایی به رستوران های ایتالیایی و کافه ها دارند، متل قو مملو از کافه و رستوران های ایتالیایی است اما گاهی تنوع هم لازم است مخصوصاً زمانی که برای تنوع، میان رستوران های متل قو، یک رستوران محلی را انتخاب کنیم که غذا های ناب شمالی را سرو می کند. رستوران محلی لاکو بهترین انتخاب بین بهترین رستوران های متل قو است و در این شهر از نظر بسیاری از رستوران گرد ها، هیچ رستورانی در خصوص غذا های شمالی به پای رستوران محلی لاکو در میان رستوران های متل قو نمی رسد.

رستوران محلی لاکو چون قرار است غذا های محلی هم سرو کند، محیطش را هم سنتی تزئین کرده و قطعاً از بیرون که به رستوران نگاه کنید، اول می گویید چه رستوران زیبایی و زمانی هم که وارد رستوران می شوید، جوی دوست داشتنی، تزئینات و دکوراسیونی سنتی و رنگارنگ توجه شما را به سمت خود جلب می کند و بیشتر محو زیبایی رستوران خواهید شد. ورودی رستوران که حیاط کوچک و سنتی است که وسطش هم یک حوض قرار دارد. بعد از آن، یک درب چوبی در مقابل مشاهده می شود که شما را وارد محیط سنتی و دوست داشتنی با درب و پنجره چوبی و شیشه های رنگارنگ می کند. به جرأت می توان گفت رستوران محیط لاکو میان بهترین رستوران های متل قو زیباترین محیط را دارد و حتی محیطش را می توان خاص و دوست داشتنی هم قلمداد کرد.

اما محیط رستوران تنها بخش کمی از محبوبیت بالای رستوران را شامل می شود و دلیل اصلی اینکه لاکو میان شلوغ ترین و بهترین رستوران های متل قو قرار دارد چیزی نیست جز غذا های ایرانی و محلی بی نظیر رستوران که حسابی رستوران گردها و عاشقان غذا های ایرانی را وسوسه می کند. بیشتر غذا های رستوران لاکو محلی هستند و منوی رستوران هم شامل چند بخش غذای محلی می باشد. در قسمت خورشت ها، انواع خورشت های شمالی از واویشکا گیلانی گرفته تا باقالاقاتوق و مرغ شکم پر، انواع ماهی سفید سرخ شده و شکم پر، ماهی قزل آلا و ماهی کولی اما خیالتان راحت باشد اگر با دوستان یا خانواده میخواهید مراجعه کنید بین شما ها افرادی هست که علاقه به غذا های شمالی ندارد، رستوران منوی کباب هم دارد اما در منوی کباب هم غذا های شمالی مثل کباب ترش گیلانی، کباب گول که از کوهان و دوش ساخته شده و پلا کباب نیز مشاهده می شود.

اگر برنامه سفر به متل قو را دارید و قرار است برای گشت و گذار میان رستوران های متل قو، نگاهی هم به رستوران محلی لاکو بیاندازید، در نظر داشته باشید رستوران برای روز های آخر هفته هم انار پیچ و ماهیچ مخصوص سرو می کند که طرفداران خود را دارد. راستی پیش غذا هم که میدانیم باید پای ثابت غذا های شمالی باشد و در رستوران محلی لاکو ماست چکیده، محلی، بورانی بادمجان، بورانی سبزی، سیر ترشی، باقلا، گردوم، کال کباب، بشقاب مزه گیلانی و غیره هم سرو می شود. در آخر هم لازم به ذکر است هنگام سفارش غذا در رستوران محلی لاکو می توانید انتخاب کنید برنج شما که از برنج صد در صد ایرانی تهیه شده به صورت کته برنج سفید باشد یا کته سبزی و تمامی غذا ها هم در ظروف سفالی رنگارنگ سرو می شود.

آدرس رستوران محلی لاکو متل قو

برای دسترسی به رستوران محلی متل قو بگذارید اینگونه بگوییم در جاده ساحلی متل قو از سمت غرب به شرق، در فاصله 700 متری میدان متل قو خیابانی هست با نام طالقانی و رستوران در نبش این خیابان قرار دارد. از آنجایی که بسیاری از مشتریان رستوران لاکو خودروی شخصی دارند، در مقابل رستوران جای پارک هست اما در زمان هایی که متل قو میزبان گردشگران بسیاری می باشد، شاید نیاز باشد برای پیدا کردن جای پارک به فاصله های دور تری از رستوران مراجعه کنید.

شماره تماس رستوران محلی لاکو متل قو: 54619444-011

ساعت کاری رستوران محلی لاکو متل قو: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.710878%2C51.1899131%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”427″ name=”رستوران محلی لاکو متل قو”]

#9 رستوران اپتیموس متل قو

در متل قو فست فود های کمی هست که غذا های بی نظیری را ارائه دهند چه از نظر مزه و حجم و کیفیت و چه از نظر قیمت و چون تعدادشان هم کم است همیشه هم شلوغ هستند. یکی از این فست فود های محبوب و دوست داشتنی متل قو، اپتیموس نام دارد. اگر از غذا های ایرانی و محلی خسته شدید و به دنبال بهترین فست فود در متل قو هستید، لوکس ویلا میان رستوران های متل قو به شما رستوران اپتیموس را پیشنهاد می دهد، جایی که اگر در ایام تعطیلات و شلوغی بخواهید مراجعه کنید، به قدری شلوغ است که شاید نیاز باشد زمانی را در صف صندوق و خالی شدن میز منتظر بمانید.

قطعاً نام اپتیموس برای شما آشناست. شخصیت اصلی فیلم های تبدیل شوندگان، همان ربات های غول پیکری که به ماشین های مختلف تبدیل می شدند و فست فود اپتیموس هم برگرفته از این فیلم می باشد. لوگوی رستوران همان لوگوی فیلم تبدیل شوندگان است و زمانی که میخواهید وارد رستوران شوید، دوتا از شخصیت های فیلم را در مقابل رستوران میبینید که به شما خوش آمد گویی می کنند. رستوران دو طبقه فضا برای نشستن دارد و محیط رستوران با اینکه نورپردازی جذاب و دکوراسیونی ساده و شیک دارد اما همیشه شلوغ است و سر و صدای بیش از حدی که در محیط حاکم می باشد شاید آزار دهنده باشد.

رستوران اپتیموس متل قو شاید در میان فست فود ها و رستوران های متل قو، بهترین یا یکی از بهترین غذا های فست فودی را ارائه می دهد. در این رستوران انواع پیتزا های آمریکایی، برگر ها، غذا های سوخاری، ساندویچ های متنوع و غیره سرو می شود. غذا ها بخصوص پیتزا ها حجم کاملاً مناسبی دارند و حتی شاید برای یک نفر هم کمی زیاد باشد. با توجه به نظراتی که مشتریان اپتیموس از این فست فود داشتند، اینجا غذا هایی به شدت خوشمزه سرو می کند و با توجه به مواردی همچون قرار گیری در شهر لاکچری متل قو، حجم و کیفیت غذا ها، قیمت های قابل قبولی هم دارد.

آدرس رستوران اپتیموس متل قو

رستوران اپتیموس در نزدیکی میدان متل قو و مجاور ساحل اختصاصی متل قو قرار دارد برای همین، دسترسی به این فست فود از هر کجای شهر بسیار آسان است. در غرب میدان متل قو و فاصله 100 متری از میدان، مقابل خیابان مسجد جامع در سمت ساحل، رستوران اپتیموس را مشاهده می کنید. در مقابل رستوران هم فضای پارک مناسب هست اما در برخی از ایام که متل قو خیلی شلوغ می شود، جای پارک کمی سخت پیدا می شود.

شماره تماس رستوران اپتیموس متل قو: 54630007-011

ساعت کاری رستوران اپتیموس متل قو: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 2 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.7101442%2C51.1980721%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”425″ name=”رستوران اپتیموس متل قو”]

#10 فست فود برگر بار متل قو

همینجا که داریم درباره بهترین فست فود های متل قو صحبت می کنیم، بد نیست به فست فود برگر بار هم اشاره کنیم که دست کمی از فست فود اپتیموس ندارد و چون غذا های بسیار باکیفیت و لذیذی ارائه می دهد، نه تنها جای دارد جزء بهترین رستوران های متل قو قرار گیرد بلکه جایی است که همیشه شلوغ می باشد و مشتریان بخصوص زمانی که در یک آخر هفته یا تعطیلاتی چند روزه قرار داریم باید زمان قابل توجهی را در صف های صندوق و خالی شدن میز و صندلی منتظر بمانند.

فست فود بار برگر در شرق متل قو و منطقه سی سرا قرار دارد برای همین، خبری از ترافیک و شلوغی در این منطقه نیست و چون به دور از شهر و میدان متل قو قرار دارد خیلی راحت می توانید در جایی دنج و دوست داشتنی، فست فود های لذیذی را میل کنید. امروزه، چه فست فود هایی که تازه افتتاح می شوند و چه آن هایی که تصمیم به بازسازی رستوران میگیرند، محیط را طبق یه الگو و دکوراسیونی تغییر می دهند و فست فود بار برگر هم از این الگو تبعیت کرده برای همین، فست فود بار برگر یکی از زیبا ترین محیط ها را میان رستوران های متل قو دارد و نورپردازی و دکوراسیون بسیار دوست داشتنی هستند. همچنین برخلاف بسیاری از رستوران های متل قو، در فست فود بار برگر فاصله میز ها از همدیگر مناسب است که برای خیلی ها اهمیت بالایی دارد.

فست فود بار برگر هم محیط روباز دارد و هم محیط سرپوشیده ولی پیشنهاد می کنیم اگر زمانی قرار است به رستوران مراجعه کنید که متل قو از شرایط آب و هوایی مساعدی برخوردار است در محیط روباز بنشینید چراکه بار برگر جایی همیشه شلوغ است و سر و صدای داخل فست فود شاید کمی اذیت کننده برای برخی باشد. اما می رسیم به بخش جذاب منوی رستوران و انواع غذا های فست فودی که در اینجا سرو می شود. فست فود بار برگر منویی از بهترین فست فود ها را دارد اما چون تخصص اینجا بیشتر روی برگر های مختلف می باشد، بیشتر آیتم های منو را انواع برگر تشکیل می دهد اما خیالتان راحت باشد اگر قرار است با دوستان یا خانواده مراجعه کنید و بین شما افرادی هست که علاقه ای به برگر ندارد، فست فود بار برگر پیتزا و پاستا های فوق خوشمزه هم دارد.

در آخر هم اگر بخواهیم نظرات مشتریان فست فود بار برگر را در نظر بگیریم، ما با یک فست فودی مواجه هستیم که غذا های خوشمزه دارد و از نظر برخی طعم غذا ها معمولی است. محیط رستوران همیشه تمیز می باشد و خدمات سرویس دهی به بهترین شکل ارائه می شود. منوی برگر متنوع اما منوی پاستا، پیش غذا و پیتزا چندان تنوع ندارد و تمامی غذا ها از قیمت های منطقی نسبت به کیفیت و حجم و مزه برخوردار هستند.

آدرس برگر بار متل قو

برگر بار قبلاً در شهر متل قو قرار داشت اما به لطف جابجایی که صورت گرفت، برگر بار متل قو امروزه در منطقه سی سرا واقع در شرق متل قو قرار دارد که خلوت بودنش نسبت به متل قو هم یک مزیت محسوب می شود. با این حال از هر کجا که میخواهید به رستوران بار برگر مراجعه کنید، در جاده ساحلی شرق به غرب به عبارتی، از کلار آباد به سمت متل قو زمانی که به منطقه سی سرا می رسید، در بخش ساحلی و مجاور پلاژ ساحلی سی سرا فست فود بار برگر را مشاهده خواهید کرد و همچنین اگر دغدغه فضای پارک را دارید خوب است بدانید هم در مقابل رستوران و هم در نزدیکی رستوران کلی جای پارک هست.

شماره تماس برگر بار متل قو: 54632255-011

ساعت کاری برگر بار متل قو: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 1 بامداد

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.7048886%2C51.2299964%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”431″ name=”فست فود بار برگر متل قو”]

کافه رستوران ادمیرال متل قو

ادمیرال از معروف ترین کافه رستوران های با موسیقی زنده متل قو است که در پلاژ مرکزی شهر واقع شده برای همین بین بهترین رستوران های ساحلی متل قو هم قرار دارد. در پلاژ مرکزی متل قو مجتمع تجاری هست با نام مجتمع مهدی یا مهدی سنتر و در طبقه چهارم این مجتمع، کافه رستوران ادمیرال قرار دارد.

کافه رستوران ادمیرال بین سلبریتی ها و هنرمندان محبوب است چون جایی دنج و دوست داشتنی و باکیفیت محسوب می شود البته ناگفته نماند از آنجا که رستوران های با موسیقی زنده متل قو اندک هستند، کافه ادمیرال چون در کنار موسیقی زنده، خدمات خوبی ارائه می دهد، غذا های باکیفیتی دارد و از محیطی شیک و بعضاً لوکس برخوردار است. کافه ادمیرال علاوه بر یک سالن سرپوشیده شیک و لوکس با مبل های راحتی و رنگارنگ، قسمت روباز هم دارد چون در طبقه چهارم مجتمع مهدی سنتر واقع شده، دارای ویو زیبایی از شهر متل قو و برج های عظیم زاده است. اما در نظر داشته باشید اگر میخواهید در برنامه های هیجان انگیز و جذاب موسیقی زنده اینجا شرکت داشته باشید، باید در سالن داخلی رستوران باشید.

از آنجایی که ادمیرال نام کافه رستوران را یدک می کشد، یعنی اینجا علاوه بر غذا، منوی کافی شاپ هم دارد. اصولاً کافه رستوران هایی که وعده صبحانه ارائه می دهند از ساعت 8 نهایت 10 صبح باز می شوند و تا ساعت 12 صبحانه ارائه می دهند اما کافه رستوران ادمیرال از ساعت 11 باز می شود و در همین یک ساعت یعنی از ساعت 11 الی 12 صبحانه دارد. برای صبحانه هم همانند کافه رستوران های دیگر، بشقاب صبحانه ایرانی، صبحانه انگلیسی، فرانسوی، آمریکن و مکزیکی به همراه نوشیدنی های متنوع سرو می شود.

از ساعت 12 ظهر منوی صبحانه جمع می شود و برای مشتریان منوی غذایی و کافی شاپ ارائه می گردد. بخاطر اینکه ادمیرال یک کافه رستوران است، منوی غذایی شامل غذاهای فست فودی و فرنگی است. بیشتر کافه رستوران های متل قو برای غذاها، پیتزاهای ایتالیایی ارائه می دهند و اینجا هم از این قاعده مستثنی نیست و چون در شهر متل قو رقابت سنگین است، اینجا آنقدری غذاهای با کیفیت و خوشمزه ارائه می دهد که سلبریتی ها و هنرمندان مشتریانش هستند. در کافه رستوران آدمیرال متل قو، کلی پیتزای ایتالیایی، برگر هایی با گوشت های دست ساز به همراه دورچین سالاد کاهو و سیب زمینی، استیک هایی با دورچین جذاب، استراگانف ها، ساندویچ و بشقاب های پاستا و لازانیا سرو می شود.

یکی دیگر از مزیت های کافه رستوران آدمیرال نسبت به بسیاری از کافه رستوران های متل قو بخصوص رستوران های با موسیقی زنده متل قو، ارائه سرویس چای و قلیان است. در منوی کافی شاپ مجموعه با اینکه کلی نوشیدنی گرم از انواع چای و دمنوش، نوشیدنی های بر پایه قهوه و اسپرسو و نوشیدنی های سرد شامل انواع ماکتل، اسموتی، آبمیوه های طبیعی و نوشیدنی های رنگارنگ ارائه می شود، منوی سرویس چای و قلیان هم هست و بین قلیان ها هم قلیان های خاص به چشم میخورد بطوریکه سری آن قلیان ها از کلی میوه تشکیل شده. به گفته مشتریان کافه رستوران ادمیرال، این قلیان های خاص در فضای روباز رستوران و بخصوص شب ها آن هم در هوای دلنشین متل قو صفای دیگری دارد.

همینطور که گفتیم، کافه رستوران ادمیرال یک رستوران با موسیقی زنده متل قو محسوب می شود. اینجا استیج برای برگزاری موسیقی زنده دارد و از طرفی هم هرشب ساعت 9 موسیقی زنده اجرا می شود. برای برخورداری از موسیقی زنده مشتریان با هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کنند و در سالن سرپوشیده رستوران هم بنشینند.

آدرس کافه رستوران ادمیرال متل قو

کافه رستوران آدمیرال متل قو در مجتمع مهدی سنتر قرار دارد که در پلاژ مرکزی متل قو واقع شده است. این پلاژ در اطراف برج های عظیم زاده قرار دارد که در شمال میدان متل قو واقع شده است. در مجتمع مهدی سنتر متل قو کافیست به طبقه چهارم مراجعه کنید تا ورودی کافه رستوران ادمیرال را ببینید. همچنین بی شک بسیاری از شماها میدانید که متل قو بخصوص اطراف برج های عظیم زاده همیشه شلوغ است و جای پارک به سختی پیدا می شود برای همین بهتر است پیاده یا با استفاده از تاکسی به مجتمع مهدی سنتر متل قو برسید تا زمان طولانی را در ترافیک و پیدا کردن جای پارک سپری نکنید.

شماره تماس کافه رستوران ادمیرال متل قو: 54610308-011

ساعت کاری کافه رستوران ادمیرال متل قو: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FYaqUrcTTmJyohBT6A|target:_blank”]

کافه رستوران ادمیرال

فست فود ژرژ متل قو

بین رستوران ها و فست فود های متل قو که پیش تر معرفی کردیم، نگاهی به فست فود دانانو انداخته بودیم که از معروف ترین و بهترین فست فود های متل قو به شمار میرود. در مجاورت فست فود دانانو یک راسته ای هست که کلی فست فود و کافه رستوران کنار یکدیگر قرار دارد و این راسته شاید شلوغ ترین منطقه متل قو باشد. برخی از این فست فود ها تا پاسی از شب و حتی تا ساعت 3 بامداد باز هستند که به عنوان رستوران شبانه روزی در متل قو به شمار میرود اما بسیاری از آن ها هم نهایت تا ساعت 1 شب بازند. با این حال میخواهیم بین این فست فود ها ساندویچ ژرژ را معرفی کنیم که خیلی ها عقیده دارند از بهترین ساندویچی های متل قو محسوب می شود.

در این راسته از شهر متل قو، فست فود ها و رستوران ها همیشه در حال رقاب با هم هستند اما بین این ها، فست فود ژرژ توانسته به خوبی بدرخشد و کلی مشتری جذب کند چون غذا های خوشمزه و باکیفیتی ارائه می دهد اما از نظر قیمت، بطور کلی تمامی رستوران های سلمانشهر گران هستند و بین آن ها ساندویچ ژرژ از قیمت های به نسبت بهتری برخوردار است. اینجا مانند سایر فست فود ها و رستوران های سلمانشهر هم سالن داخلی سرپوشیده دارد و هم محیط روباز. البته تمام رستوران هایی که در این راسته قرار دارند درواقع پیاده رو را به بخش روباز خود تبدیل کرده اند و به لطف استفاده از سایبان، در روز هم از آفتاب شمال در امان خواهید بود.

فست فود ژرژ یا ساندویچ ژورژ تخصصش بیشتر روی برگر است و برگر هایی که اینجا ارائه می دهد را در هیچ جای دیگر پیدا نخواهید کرد. برگرهایی که از گوشت های دست ساز با ادویه های خاص رستوران تهیه شده اند و در کنار کلی برگری که در منوی اینجا هست، آتیم های جذابی هم مشاهده می شود مانند برگری که نان روی برگر همانند یک مینی پیتزا است. همچنین مشتریان می توانند برگر ها را به صورت پرسی هم سفارش دهند و در این صورت، برگر ها به همراه دورچینی از سس، سالاد، مخلفات و سیب زمینی ارائه می شود. با این حال، اینجا فقط برگر ندارد و ساندویچ های مختلف و کلی پیتزا هم از دیگر آیتم های ارائه شده در ساندویچ ژورژ هستند.

حال نگاهی به نظرات مردم می اندازیم تا ببینیم آیا ساندویچ ژرژ جزء بهترین فست فود ها و رستوران های سلمانشهر قرار دارد یا خیر. اینجا بطور کلی، مشتریان دو دسته هستند، برخی بر این باورند پیتزاهای ژرژ در کنار خوشمزه و باکیفیت بودن، به خوبی دو نفر را سیر می کنند اما از سوی دیگر، برخی هم برخلاف این موضوع هستند می گویند حتی پیتزاهای دو نفره اینجا فقط جوابگوی یک نفر است. نقطه مشترک مشتریان فست فود ژرژ، برگرها و ساندویچ های دنر است و همه می گویند اینجا برگر های فوق العاده خوشمزه و آبداری ارائه می هد برای عهمین، اگر بین فست فود های متل قو به دنبال جایی هستید که برگرهایش حرف نداشته باشد، بی شک روی ساندویچ ژرژ می توانید حساب کنید.

آدرس فست فو ژرژ متل قو

مهم ترین منطقه در شهر متل قو، میدان متل قو است. در شرق میدان متل قو، کمی جلوتر یک شلوغی کم نظیر را مشاهده می کنید که همان فست فود دانانو است. بعد از فست فود دانانو، فست فو ژرژ قرار دارد.

شماره تماس فست فود ژرژ متل قو: 34218755-011

ساعت کاری فست فود ژرژ متل قو: همه روزه از ساعت 11:15 ظهر الی 1 بامداد

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FP2ugbAt95KEj6K6N9|target:_blank”]

[widgetkit id=”797″ name=”ساندویچ ژرژ متل قو”]

رستوران نقش جهان متل قو

معروف ترین غذای محلی اصفهان، بریانی است. بطور کلی، بریان یا بریون غذایی است که از ترکیب گوشت سردست گوسفند، دنبه، جگر سفید، پیاز، دارچین، زعفران، گردو، پسته و بادام، نعنا خشک، نمک و فلفل تهیه می شود و کلی هم طرفدار دارد. زمانی که بین رستوران های سلمانشهر فقط غذا های ایرانی و محلی یا فست فودی ارائه می شود، رستوران نقش جهان گزینه ای خاص محسوب می شود چون اینجا غذا های محلی اصفهان دارد و معروف ترین و بهترینش هم همان بریان است.

رستوران نقش جهان متل قو یا بریان سنتی نقش جهان، تنها رستوران متل قو است که بریان سرو می کند و از آنجایی که بریان طرفداران بسیاری دارد، اینجا از جمله شلوغ ترین و معروف ترین رستوران های سلمانشهر به شمار میرود البته ناگفته نماند از نظر رستوران گردها، نقش جهان بهترین رستوران سلمانشهر در زمینه سرو بریان است. برای اینکه رستوران نقش جهان خاص تر هم شود، از آنجایی که رستوران های سنتی متل قو اندک هستند، اینجا محیطی سنتی دارد البته آن تصوری که از رستوران سنتی بخصوص رستوران های سنتی اصفهان داریم نیست و رستوران نقش جهان متل قو به لطف میز و صندلی های چوبی و قهوه ای تیره به همراه تزئینات و دکوراسیون شبیه به رستوران های سنتی شده.

با اینکه نقش جهان بهترین رستوران سنتی متل قو برای تجربه طعم بی نظیر بریان یا بریون محسوب می شود اما مسلماً بخاطر استفاده از دنبه و جگر سفید شاید باب میل خیلی ها نباشد برای همین، در منوی رستوران نقش جهان متل قو علاوه بر بریان سنتی و بریان سنتی بزرگ، انواع کباب از جمله کوبیده، جوجه و چنجه به صورت خوراک یا با برنج هم هست. به عنوان پیش غذا نیز آیتم هایی خورشت ماست، ماست موسیر و زیتون پرورده قابل سفارش است البته ناگفته نماند در کنار یک بریان، دوغ محلی صفای دیگری دارد و اینجا دوغ های محلی سنگین به صورت تک نفره، دو نفره و خانواده ارائه میدهد. ناگفته نماند چون نقش جهان یک رستوران سنتی در متل قو محسوب می شود، تمامی غذا ها در داخل ظروف روحی سرو می شوند.

آدرس رستوران نقش جهان متل قو

رستوران نقش جهان متل قو یا بریان سنتی نقش جهان در ضلع شمال غربی میدان متل قو قرار دارد و فاصله رستوران تا برج های عظیم زاده نیز تنها چند قدم می باشد. همانطور که میدانیم، از آنجایی که میدان متل قو شلوغ ترین منطقه در این شهر محسوب می شود و همیشه ترافیک است، یا خودروی خود را دورتر پارک کنید یا از سامانه های حمل و نقل عمومی برای دسترسی به رستوران نقش جهان استفاده کنید.

شماره تماس رستوران نقش جهان متل قو: 54618054-011

ساعت کاری رستوران نقش جهان متل قو: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F9LZsvfhxrf8mV1dHA|target:_blank”]

رستوران سنتی نقش جهان متل قو

رزرو ویلا در متل قو

متل قو شهری لاکچری و گران قیمت محسوب می شود و اکثراً هم تصور می کنند برای اجاره ویلا در متل قو هم باید هزینه های بالایی را پرداخت کنند اما شما از طریق ارتباط با کارشناسان لوکس ویلا همواره می توانید بهترین ویلاها و اقامتگاه ها از سوئیت تا ویلای لاکچری در هر کجای متل قو با بهترین قیمت را رزرو کنید

سوالات متداول

بهترین فست فود های متل قو کدام ها هستند؟

دانانو، اپتیموس و برگر بار معروف ترین فست فود های متل قو هستند.

بهترین رستوران های با موزیک زنده در متل قو کدام ها هستند؟

رستوران ارکیده معروف ترین رستوران متل قو با موسیقی زنده است.

بهترین کافه رستوران های متل قو کدام ها هستند؟

کافه رستوران های محلی لاکو، ارکیده و کاسپی کافه از کافه رستوران های معروف متل قو هستند.

رستوران های محلی متل قو کدام ها هستند؟

رستوران محلی لاکو، رستوران فرزین و رستوران ملورین

رستوران های ساحلی سلمانشهر کدامند؟

رستوران های ارکیده، شاندیز، فرزین و اپتیموس