مرکز خرید مهدی سنتر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مهم ترین شهر های شمالی کشور که به عنوان توریستی ترین شهر نیز شناخته می شود، سلمان شهر یا همان متل قو می باشد. این شهر به دلیل مراجعه بالای مسافران دارای مراکز خرید متعددی است که از بین آن ها یکی دو مورد معروف تر از بقیه هستند. مرکز خرید مهدی سنتر سلمان شهر موضوع مقاله این بار ماست تا بتوانید اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید بنابراین بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مهدی سنتر کجاست و مسیر دسترسی به آن

برای رسیدن به مجتمع تجاری مهدی سنتر کافیست ابتدا خود را به جاده ساحلی یا همان جاده چالوس-تنکابن برسانید. از یان خیابان می توانید ابتدا به مجتمع تجاری الماس قو رفته و بعد از آن با طی کردن یک مسیر 400 متری به مهدی سنتر وارد شوید. این دو مرکز خرید در کنار جاده بندر نوشهر قرار گرفته اند و به عنوان بهترین پاساژ هایی هستند که کاربرد زیادی برای گردشگران دارد. از الماس قو تا مهدی سنتر بدون ترافیک دو دقیقه در راه خواهید بود و مقصدتان در سمت راست واقع شده است. در هر نقطه ای از متل قو بودید نیز می توانید از طریق لوکیشن زیر یک مسیر آسان و بدون ترافیک را برای رسیدن به مهدی سنتر بیابید.

آدرس مهدی سنتر: مازندران، سلمان شهر، جاده ساحلی 400 متر بعد از مجتمع الماس قو

درباره مهدی سنتر

این مجتمع تجاری یکی از پاساژ هایی است که به دلیل تاسیس آن در ساحل و در نزدیکی دریا ساخته شده است به همین دلیل ویوی تراس های آن بسیار تماشایی است. در این مرکز خرید علاوه بر واحد های تجاری می توانید برای میل کردن غذا نیز به رستوران درون پاساژ مراجعه کنید. این رستوران در طبقه چهارم قرار گرفته و در طبقه زیر همکف نیز گیم سنتر، لیزریگ و… قرار دارد.

شما برای تفریحات خود می توانید از آن ها استفاده کنید و در کنار خرید لحظات خوبی را تجربه نمایید. اگر به سلمان شهر سفر کردید بهتر است برای خرید آن چه نیاز دارید به مراکز خرید متل قو مثل مهدی سنتر مراجعه نمایید تا بتوانید آن چه را که می خواهید بیابید. لازم به ذکر است که این مرکز خرید یک وبسایت نیز با همین نام دارد که می توانید اطلاعات تکمیلی را از آن به دست آورید. اگر به پاساژ متل قو رفتید، استفاده از تراس های آن را از دست ندهید.

مهدی سنتر

ساعت کاری مرکز خرید مهدی سنتر

اگر تمایل داشتید برای تهیه سوغات یا آنچه نیاز دارید به مهدی سنتر متل قو مراجعه نمایید، بهتر است ابتدا ساعت کاری این مرکز خرید را بدانید تا دچار مشکل نشوید. هم چنین با داشتن تلفن مهدی سنتر نیز می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید.

ساعت کاری مرکز خرید مهدی سنتر متل قو: همه روزه از ساعت 8 تا 22

شماره تماس مرکز خرید مهدی سنتر متل قو: 54610237-011

اطلاعات تکمیل از پاساژ مهدی سنتر

در نهایت اگر تصمیم داشتید برای استفاده از خدمات و تهیه آن چه نیاز دارید به این مرکز خرید مراجعه کنید بهتر است اطلاعات کافی درباره آن به دست آورید تا دچار سرگردانی نشوید. در ادامه می توانید به بخشی از این اطلاعات دست یابید:

وبسایت مهدی سنتر: mahdicenter.com

آدرس مهدی سنتر متل قو: مازندران، سلمان شهر، میدان متل قو

آدرس رستوران شاندیز مهدی سنتر: مجتمع مهدی سنتر، طبقه چهارم

مهدی سنتر

بهترین زمان سفر به متل قو و خرید از مهدی سنتر

اگر قصد دارید به این مرکز خرید مراجعه کنید و از تفریحات آبی ساحل متل قو نیز بهره ببرید باید در یک زمان مناسب اقدام کنید. شرایط آب و هوایی این شهر نیز همانند باقی شهر های شمالی معمولا با افزایش گرمی هوا میزان شرجی بودن نیز بالا خواهد رفت. به همین دلیل بهتر است در روز های بسیار گرم سال برای سفر به این منطقه تصمیم نگیرید. بهترین زمان سفر به متل قو را می توان اوایل بهار و اوایل پاییز عنوان کرد چرا که هم هوا در شرایط خوبی قرار دارد و هم حجم مسافرانی که به این منطقه مراجعه می کنند کمتر از تابستان و نوروز می باشد.

در زمستان اگر به سلمان شهر بروید احتمالا به دلیل شرایط آب و هوایی نتوانید آن طور که باید لذت ببرید. اگر تمایل دارید در کنار خانواده در تعطیلات تابستان به این شهر بروید بهتر است ابتدای تابستان یا اواخر این فصل را انتخاب نمایید تا گرمای زیاد و شرجی بودن شما را اذیت نکند.

رزرو ویلا در سلمانشهر

برای اقامت در این شهر بهتر است قبل از مراجعه ابتدا جایی را به عنوان اقامتگاهتان انتخاب نمایید سپس برای سفر اقدام نمایید. بدین منظور هم می توانید از هتل های شهر استفاده کنید و هم از ویلا ها و سوئیت های موجود در این شهر استفاده نمایید. بدین منظور کافیست به سایت لوکس ویلا رفته و از پنل اجاره ویلا و سوئیت وارد صفحه مربوط به ویلاهای متل قو شوید.

از بین موارد موجود یکی را انتخاب کرده و برای رزرو با شماره های قرار داده شده برای اجاره ویلا در سلمان شهر تماس حاصل فرمایید. در روز های شلوغ سال بهتر اس یک الی دو هفته زودتر از موعد برای رزرو با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید تا مورد انتخابی شما توسط افراد دیگر رزرو نشود. در نوروز یا تابستان معمولا این شهر مسافران زیادی را پذیراست و به همین دلیل برای رزرو اقامتگاه باید خیلی زودتر اقدام کنید.

سوالات متداول

مهدی سنتر کجاست؟

این مرکز خرید در میدان متل قو قرار گرفته است.

رستوران معروف این پاساژ چه نام دارد؟

رستورانی که در طبقه چهارم این مجتمع واقع شده و به شهرت رسیده رستوران شاندیز می باشد.

ساعت کاری مهدی سنتر متل قو چه موقع می باشد؟

شما می توانید در طول هفته از ساعت 8 صبح تا 10 شب به این مرکز خرید مراجعه نمایید.

امکانات پاساژ مهدی سنتر چیست؟

از امکانات موجود در این مرکز خرید می توان به وجود رستوران، گیم سنتر، لیزریگ و... اشاره نمود.

[html_block id=”68839″]

راهنما سایت

آدرس

مازندران، سلمان شهر، جاده ساحلی 400 متر بعد از مجتمع الماس قو

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

8 الی 22

یک‌شنبه

8 الی 22

دو‌شنبه

8 الی 22

سه‌شنبه

8 الی 22

چهار‌شنبه

8 الی 22

پنج‌شنبه

8 الی 22

جمعه

8 الی 22
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه