بولینگ مریم کیش

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

کیش جزیره ای مملو از تفریحات جذاب و خاص است و حتی بسیاری از آن ها هم تفریحاتی هستند که هرچقدر تجربه کنید خسته نمی شوید. بولینگ مریم کیش مجموعه بزرگ و بی نظیر در این جزیره است که فقط نامش بولینگ است اما مجموعه ای فراتر از یک بولینگ بوده و از جذاب ترین تفریحات کیش به شمار میرود. با لوکس ویلا همراه باشید تا بولینگ مریم کیش را بهتر بشناسید.

بولینگ مریم

معرفی بولینگ مریم کیش

بیشتر تفریحات کیش در دهه 80 و اواخر دهه 70 افتتاح شدند و بولینگ مریم هم در همین سال ها افتتاح شد. در سال 1383، بولینگ مریم در بلوار دریا کیش نزدیک به اسکله تفریحی افتتاح شد و چون اسکله ساحلی بزرگ بهترین و معروف ترین تفریحات کیش بخصوص تفریحات آبی را در خود جای داده، به واسطه همین اسکله بولینگ مریم هم به جایی شلوغ تبدیل شد البته ناگفته نماند در زمانی که بولینگ مریم افتتاح شد، تنها مرکز کیش بود که بولینگ داشت و از آنجایی که تفریح بولینگ بین جوانان خیلی محبوب است، اینجا طولی نکشید که جزء شلوغ ترین و پرطرفدارترین تفریحات کیش قرار گرفت.

بولینگ مریم کیش در نگاه اول چون نامش بولینگ است همه تصور می کنند فقط تفریح بولینگ را در خود جای داده اما اینطور نیست و اینجا برای خودش، یک مرکز تفریحی و هیجان انگیز محسوب می شود. در بولینگ مریم کیش، علاوه بر بولینگ، سالن های ماساژ، بیلیارد، شهربازی و غیره هم هست که جلوتر به معرفی آن ها هم خواهیم پرداخت.

بولینگ مریم کیش کجاست؟

در بخش توریستی جزیره کیش چند ساحل تفریحی هست که معروف ترین آن ها، ساحل بزرگ نام دارد. این ساحل در بخش شمال شرقی جزیره کیش قرار دارد یعنی بخش شرقی میدان امیرکبیر که از پرتردد ترین میادین جزیره محسوب می شود. بهترین مسیر برای دسترسی به بولینگ مریم کیش از طریق میدان امیرکبیر نیز بلوار ساحل است که ضلع شرقی میدان امیرکبیر واقع شده و شما در انتهای این بلوار به سه راهی میرسید که ضلع شمالی آن بلوار ثنائی و ضلع جنوبی آن خیابان فردوسی است. وارد بلوار ثنائی می شوید تا به اولین چهارراه برسید. این چهارراه درواقع همان بلوار دریا است و در سمت راست خود مجموعه بولینگ مریم را مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که اکثر گردشگران کیش از سامانه های حمل و نقل عمومی برای دسترسی به جاهای دیدنی کیش و تفریحگاه ها استفاده می کنند، در صورتیکه خودروی شخصی داشته باشید همیشه جلوی بولینگ مریم جای پارک هست.

شماره تماس بولینگ مریم کیش: 44421121-076

ساعت کاری بولینگ مریم کیش: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12:30 شب

بولینگ مریم کیش

تفریحات بولینگ مریم کیش

بولیگ فقط یکی از امکانات و تفریحاتی است که در مرکز بولینگ کیش ارائه می شود. اینجا یکی از بزرگترین سالن های بولینگ در ایران است و چندین لاین بولینگ دارد. بخش بولینگ شلوغ ترین قسمت مجموعه است چون از همان درب ورودی که وارد مجموعه می شوید به بخش بولینگ می رسید. از آنجایی که بولینگ نیازمند کفش های مخصوص است، اگر شما کفشی دارید که نمی تواند جلوی سر خوردن را بگیرد اینجا خودش هم کفش مخصوص دارد و می توانید از آن استفاده کنید. سالن بولینگ دارای 16 لاین بولینگ است و طبق قوانین بازی بولینگ، در هر لاین هم حداکثر 4 نفر می توانند بازی کنند. این لاین ها به وسیله نورهای پس زمینه، به بزرگترین سالن بولینگ ایران جلوه زیبایی را بخشیده اند.

اما بولینگ تنها تفریحی نیست که در این مجموعه ارائه شده. به عبارتی، از درب ورودی که وارد مجموعه بولینگ مریم می شوید، در سمت راست بولینگ را مشاهده می کنید اما در سمت چپ، شهربازی است که با تصورمان از شهربازی، جای هیجان انگیز برای کودکان محسوب می شود اما بیشتر نوجوان و جوان در آنجا مشاهده می شود. در این شهربازی کلی دستگاه هست و بین آن ها، تفریحات کودکانه برای کودکان نیز مشاهده می شود. جذابیت شهربازی بولینگ مریم دستگاه هایی هستند که به شما جایزه می دهند. با بازی کردن این دستگاه ها و انجام مراحلشان، شما سکه هایی دریافت می کنید که در پایان می توانید با مراجعه به باجه جوایز، سکه های خود را تحویل دهید و جایزه بگیرید.

شهربازی بولینگ مریم

باز هم شهربازی و بولینگ تنها تفریحات و امکانات بولینگ مریم کیش نیستند. در طبقات بالای بولینگ مریم، سالن بیلیارد تعبیه شده و چندین میز بیلیارد ایت بال و اسنوکر برای گردشگران در نظر گرفته شده و با رزرو ساعتی آن ها می توانید با دوستان خود از بیلیارد هم بهرمند شوید. کنار آن، سالن ماساژ در بولینگ مریم کیش هست. سالن ماساژ در کیش اندک است و حتی کمتر از انگشتان یک دست و بین آن ها هم سالن ماساژ بولینگ مریم کیش از همه بهتر است که از لحاظ قیمت و چه از لحاظ تنوع ماساژ و کیفیت. همچنین در این سالن ماساژ سونا و جکوزی هم تعبیه شده و خوشبختانه سونا و جکوزی به صورت سانسی نبوده و سالن آقایان و بانوان جدا از هم قرار دارند.

اما در بخش میانی بولینگ مریم کیش، سالن آمفی تئاتر تعبیه شده یا کنسرت هال وی آی پی و شاید بتوان گفت یکی از دلایل شلوغی این مجموعه بین گردشگران همین کنسرت هال وی آی پی است. یکی از تفریحات رایج در کیش، شرکت در جنگ های شبانه است. جنگ های شبانه تئاتر ها و شو هایی هستند که توسط گروهی از کمدین ها برگزار می شود. معروف ترین جنگ شبانه در کیش پازل شو است که توسط اکبر اقبالی برگزار می گردد اما در کیش 11 جنگ شبانه هست و یکی از آن ها هم دینامیت شو نام دارد که در بولینگ مریم کیش برگزار می شود. شما با رزرو جنگ شبانه دینامیت شو می توانید به بولینگ مریم کیش مراجعه کنید و از این تفریح لذت ببرید.

بولینگ مریم کیش

رستوران ها و کافه های بولینگ مریم

هیچ مرکز تجاری و مجموعه ای در کیش نیست که رستوران یا کافه نداشته باشد و بولینگ مریم هم از این قاعده مستثنی نیست. در بولینگ مریم کیش هم رستوران وجود دارد و هم کافی شاپ و نه تنها برای سپری کردن اوقات فراغت می توانید به این کافی شاپ و رستوران مراجعه کنید بلکه بعد از یک بازی هیجان انگیز چه بولینگ باشد چه شهربازی چه بیلیارد و حتی بعد از یک سونا و جکوزی در هوای گرم و شرجی کیش، نوشیدنی یا غذا حسابی می چسبد. در حال حاضر در بولینگ مریم کیش یک کافی شاپ هست با نام میت نایت کافه از کافی شاپ های زیبا و معروف جزیره کیش محسوب می شود، یک رستوران هم هست با نام رستوران دینامیت و یک کافه رستوران هم هست با نام کافه رستوران مریم و همه بیشتر ترجیح می دهند به این کافه رستوران مراجعه کنند.

با این حال، در اطراف بولینگ مریم هم کافه ها و رستوران های مختلفی هست. فست فود هتل می در مقابل بولینگ مریم واقع شده و برای مراجعه به این فست فود می بایست در مقابل بولینگ مریم وارد مجتمع تفریحی کشتی ایرانی شوید یعنی همان جایی که جنگ ستارگان رنگارنگ برگزار می شود. در انتهای بلوار دریا واقع در شرق بولینگ مریم، بستنی دربند و کافه رستوران شب های طهرون هست. همچنین در نوار ساحلی واقع در شمال اسکله تفریحی بزرگ نیز کافه رستوران آبنبات چوبی قرار دارد که در بهترین رستوران های کیش آنجا را معرفی کردیم.

بولینگ مریم کیش

جاهای دیدنی اطراف بولینگ مریم کیش

بولینگ مریم کیش از آنجایی که در نزدیکی اسکله تفریحی بزرگ واقع شده، شما به بسیاری از تفریحات آبی کیش و برخی از جاهای دیدنی و مراکز خرید دسترسی خیلی خوبی خواهید داشت. در شرق بولینگ مریم کیش، به انتهای بلوار دریا که می رسید، اسکله بزرگ تفریحی کیش قرار دارد. شما در این اسکله می توانید قدم بزنید و به انتهای اسکله مراجعه کنید و از ویو زیبا دریای خلیج فارس لذت ببرید. در این اسکله، تفریحات محبوبی همچون غواصی، پاراسل، کشتی تفریحی، کشتی آکواریوم و غیره قرار دارد. همچنین در مجاورت اسکله، نوار ساحلی بکر و زیبایی قرار دارد و همیشه هم افرادی در این ساحل هستند که شما مبلغی را به آن ها میپردازید و در این ساحل از شما عکس های یادگاری بسیار زیبایی میگیرند و چاپ می کنند.

در سمت راست اسکله بزرگ تفریحی هم تله کابین کیش مشاهده می شود که چند سالی از افتتاحش میگذرد و شما با سوار بر تله کابین از ویو زیبای اطراف لذت خواهید برد. لازم به ذکر است چون در جنوب اسکله بزرگ تفریحی، هتل شایان کیش قرار دارد و از هتل های معروف جزیره محسوب می شود، کلی تفریحات و امکانات هم در ساحل اختصاصی این هتل ارائه شده. به غیر از تفریحات نیز اگر علاقمند به گشت و گذار میان مراکز خرید کیش را دارید، در ضلع شمالی بولینگ مریم کیش مرکز خرید ونوس یا ونوس مال قرار دارد از مراکز خرید بزرگ و معروف جزیره محسوب می شود البته ناگفته نماند مرکز خرید ونوس مرکز خرید چندان ارزانی نیست اما ارزش گشت و گذار را دارد. از سوی دیگر، در بخش جنوبی بولنگ مریم هم شما به مرکز خرید زیتون و مرکز تجاری کیش دسترسی خوبی دارید و این دو مرکز خرید در مقابل هتل شایان قرار دارند.

در آخر هم با اینکه در بولینگ مریم کافه و رستوران هست و حتی در اطراف رستوران بخصوص واقع در ساحل اسکله بزرگ تفریحی کافه ها و رستوران های مختلفی قرار دارد، از آنجایی که رستوران دارچین بهترین رستوران کیش از دیدگاه مردم است و از جمله معروف ترین رستوران های کیش هم محسوب می شود، در شمال بولینگ مریم قرار دارد و به صورت پیاده، فاصله ای 15 دقیقه ای تا بولینگ دارد. همچنین مجاور بولینگ مریم، مرکز خرید مریم 2 واقع شده که از مراکز خرید خوب و نسبتاً قیمت مناسب جزیره محسوب می شود.

پارکینگ بولینگ مریم

رزرو ویلا در کیش

بیشتر مردم زمانی که میخواهند به کیش سفر می کنند، تمایل دارند در هتل های جزیره اقامت داشته باشند چون هتل ها از امکانات و خدمات خوبی برخوردار هستند و از طرفی بخاطر تنوع بالایشان که در هر نقطه ای از جزیره پیدا می شوند، گردشگران این امکان را دارند که هتل مناسب نزدیک به جاهای دیدنی و تفریحات مورد نظرشان انتخاب کنند. اما برای اقامت در هتل های کیش هزینه های بالایی را می بایست پرداخت کرد و چون بودجه از اهمیت بالایی برای گردشگران برخوردار است، اجاره ویلا در دامون ساحلی کیش از بهترین انتخاب ها برای اقامت در کیش و کاهش بودجه سفر خواهد بود. معروف ترین شهرک برای اجاره روزانه آپارتمان، شهرک صدف است که در بخش توریستی کیش قرار دارد و اینجا در کنار آپارتمان های مبله، ویلا و پنت هاوس هم دارد تا متناسب با بودجه و امکاناتی که میخواهید، بهترین اقامتگاه را رزرو کنید.

سوالات متداول

بولینگ مریم کیش کجاست؟

بلوار دریا به سمت اسکله تفریحی بزرگ بعد از چهارراه خیابان ثنائی.

امکانات بولینگ مریم چیست؟

سالن بولینگ، شهربازی، بیلیارد، سونا و جکوزی، ماساژ، جنگ شبانه، کافه و رستوران

کدامیک از جنگ های شبانه در بولینگ مریم برگزار می شود؟

جنگ شبانه دینامیت شو

ساعت کاری بولینگ مریم به چه صورت است؟

نیمه اول سال از ساعت 11 صبح الی 2 بامداد و نیمه دوم سال از ساعت 10 صبح الی 1 بامداد

[html_block id=”66960″]

راهنما سایت

آدرس

استان هرمزگان، کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، بولینگ مریم

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

11 الی 23:30

یک‌شنبه

11 الی 23:30

دو‌شنبه

11 الی 23:30

سه‌شنبه

11 الی 23:30

چهار‌شنبه

11 الی 23:30

پنج‌شنبه

11 الی 23:30

جمعه

11 الی 23:30
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه