بهترین مناطق شهریار از دیدگاه مردم

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

از مناطق سرسبزی که می توانید برای گذراندن تعطیلات به آن مراجعه نمایید، شهرستان شهریار بوده و هم چنین گزینه مناسبیست برای زندگی در نزدیکی پایتخت تا از شلوغی و آب و هوای نامناسب آن دور بمانید. این شهر در نزدیکی تهران و در مسافت چهل کیلومتری تهران واقع شده و ما در این مقاله قصد داریم بهترین مناطق شهریار از دیدگاه مردم را به شما معرفی کنیم تا اطلاعات کافی درباره آن کسب کنید.

محله تیسفون

این منطقه بیشتر خانه های ویلایی و لوکس دارد که اگر به آن مراجعه کنید شاهد ویلا های گران قیمتی خواهید بود. یکی از مهم ترین نکاتی که در معرفی منطقه خاوه فردوسیه عنوان می شود، نگهبانی 24 ساعته و امنیت آن می باشد. این منطقه هم چنین از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی هم چون بیمارستان، مراکز خرید و باغ رستوران است که شما نه تنها می توانید از اجاره ویلا در آن لذت ببرید بلکه برای خرید ملک  و اقامت دائم نیز گزینه بسیار مناسبیست. این ناحیه در جاده شهریار به ملارد قرار گرفته و بدون شک یک منطقه با ارزش بالاییست که سرمایه گذاری در آن بسیار سودمند خواهد بود. لازم به ذکر است که منطقه ویلایی تیسفون قدمتی 45 ساله دارد و کاربری ملک های آن به صورت باغ ویلا بوده و همین دلیل بی رقیب بودن آن می باشد.

منطقه بکه

شهریار در 45 کیلومتری تهران قرار گرفته و تاریخ آن به دوره ساسانیان بر می گردد و به عنوان عروس تهران شناخته می شود. بکه شهریار در نزدیکی فردوسیه قرار گرفته و با مرکز شهر یک فاصله 10 کیلومتری دارد و جمعیتی بیشتر از 2500 نفر دارد. در این منطقه باغات متعددی وجود دارد و باغ ویلا های این منطقه رونق زیادی گرفته اند و ارزش آن ها رو به افزایش می باشد. در طول سال افراد زیادی برای اقامت موقت به سراغ باغ ویلاهای بکه شهریار می روند و حتی عده ای از افراد برای اقامت دائم جهت خرید ملک اقدام می نمایند. سند املاک باغی شیش دانگ شاهنشاهی است که همین موضوع یک اطمینان خاطر برای خریداران به وجود آورده است.

در این منطقه هم چنین چند امامزاده وجود دارد که از این نظر مورد توجه بسیاری از افراد برای اجاره ویلا می باشد. برای خرید ملک در بکه بهتر است قبل از امضای سند ابتدا از اداره ثبت استعلام بگیرید تا با مشکل مواجه نشوید. برای اقامت موقت در این منطقه می توانید با اجاره ویلا در بکه از سایت لوکس ویلا اقدام نمایید. بهتر است چند روز قبل از زمان مورد نظرتان برای اجاره ویلا تماس بگیرید تا از پر ییا خالی بودن ویلای مورد نظرتان اطلاع پیدا کنید.

بهترین مناطق شهریار برای زندگی

محله خاوه فردوسیه

همانطور که گفته شد شهریار به این دلیل برای زندگی انتخاب می شود که دارای آب و هوایی مطبوع بوده و در نزدیکی تهران قرار  گرفته است. یکی از مناطق قدیمی موجود در این شهر که جزو نواحی باغ ویلایی محسوب می شود، منطقه خاوه فردوسیه می باشد. قدمت این منطقه به پیش از انقلاب می رسد و دارای درختان زیبا و قدیمی بوده که عمر کم ترین آن ها 50 سال است. این منطقه در نزدیکی اتوبان تهران-ساوه قرار گرفته و جزو مناطقی بوده که دسترسی خوبی به جاده شهریار-آدران دارد. این منطقه دارای باغات زیادی بوده و در جنوب غربی تهران واقع شده و به عنوان یکی از شهر های شهرستان شهریار به شمار می رود. این محله یکی از مناطقی به شمار می رود که افراد برای اجاره ویلا یا خرید ملک در سال های اخیر به آن مراجعه کرده اند.

منطقه کردزار

از دیگر مناطقی که می توانید برای خرید ملک یا اجاره ویلا اقدام کنید، منطقه کردزار می باشد. این منطقه از سه بخش تشکیل شده که شامل بخش باغی، مسکونی و انتهایی باغی می شود. بخش اول شامل خیابان های حافظ، اقاقیا، باهنر و گلستان، بخش دوم بافت اصلی شهر را پوشش می دهد و بخش سوم بهترین مکان برای خرید باغ و سرمایه گذاری به حساب می آید. تنوع ساختمانی در این منطقه بالا بوده و افراد با سلیقه های مختلف و بودجه های متفاوت می توانند برای خرید یا اجاره ویلا اقدام نمایند. شایان ذکر است قیمت بخش های مختلف با توجه به بافت و محله مشخص می شود و تمامی افراد با بودجه های بالا تا پایین می توانند یک گزینه برای خود بیابند.

با ورود به این منطقه شاید باور نکنید که کردزار قسمتی از تهران باشد. از معروف ترین دلایل معروف بودن این منطقه باغ ویلا های آن می باشد و افراد با سلیقه های مختلف توانسته اند به دنبال هر موردی که هستند آن را بیابند. از کردزار تا شهریار پنج دقیقه فاصله است و از سمت شمال به فاز شماره یک شهرک اندشه راه دارد. بیشتر باغ ویلا های کردزار شهریار به دلیل مسات بالایی که دارند رشد خوبی نیز در افزایش سرمایه افراد خواهند داشت، چرا که اگر یکی از این املاک را خریداری نمایید با افزایش قیمت حتی به اندازه کم به دلیل متراژ بالای ویلا، در نهایت این افزایش چشمگیر خواهد بود.

هم چنین مساحت زیاد باغ ویلا ها برای کسانی که قصد اجاره ویلا دارند نیز جذاب می باشد و تعداد کسانی که برای اجاره ویلا اقدام می کنند همه ساله رو به افزایش است. شما می توانید بعد از تماشای جاهای دیدنی شهریار برای اجاره ویلا در این منطقه اقدام نمایید.

بهترین مناطق شهریار برای زندگی

منطقه خوشنام

یکی از مناطقی که می توانید برای خرید ویلا در آن اقدام نمایید، منطقه خوشنام می باشد. این منطقه به دلیل نزدیک بودن به تهران، طبیعت خود و هم چنین آب و هوای مناسبش توانسته عده زیادی از افراد را هم برای خرید ملک و اقامت دائم و هم برای اجاره ویلا به خود جذب نماید. هم چنین جمعیت زیاد سرازیر شده به منطقه خوشنام سبب شده تا این مطنقه در سال های اخیر رشد خوبی داشته باشد و ویلا های زیادی در آن ساخته شود. خوشنام در غرب تهران بین کرج و ملارد قرار گرفته و به دلیل زیبایی خود طرفداران زیادی دارد. بسیاری از افرادزمین خریداری شده ی خود را تبدیل به باغ یا باغ ویلا کرده اند چون خاک این منطقه حاصل خیز بوده و نیاز افراد را برای کشت برآورده می کند.

این ناحیه همانند کردان کرج در اکثر اوقات سال دیدنی بوده و در پاییز نیز افراد زیادی را به خود جذب کند. این منطقه از توابع ملارد بوده که آن هم از توابع تهران می باشد ولی به دلیل نزدیکی به کرج به اشتباه آن را از مناطق کرج نام می برند. در واقع خوشنام شهریار، خوشنام کرج و خوشنام ملارد همگی در یک ناحیه هستند و افراد به این نام ها ان را می شناسند. اگر قصد دارید برای گذراندن تعطیلات به منطقه خوشنام بروید می توانید از طریق سایت لوکس ویلا برای اجاره ویلا در خوشنام اقدام نمایید. حتما چند روز قبل از تام مورد نظر خود برای رزرو تماس بگیرید.

منطقه امیریه

اگر به شهریار رفته باشید می دانید که منطقه امیریه یکی از بهترین مناطق شهریار است و در مرکز این شهرستان قرار گرفته. امکانات موجود در این منطقه در سطح خوبیست که می توان از بین آن ها به درمانگاه، داروخانهف پارک، سالن ورزشی، استخر، کتابخانه، زمین چمن و… اشاره کرد. در منطقه امیریه می توانید انواع باغ ویلا ها را بیابید که اکثر آن ها لوکس و بسیار زیبا هستند. این منقطه توانسته افراد زیادی را برای اجاره ویلا یا خرید ملک به خود جذب نماید. اگر خواستار زندگی در جایی هستید که هم به پایتخت نزدیک باشد و هم طبیعت زیبایی داشته باشد، منطقه امیریه شهریار یکی از گزینه های روی میز برای شماست که می توانید با کسب اطلاعات درباره آن ها برای خرید ملک یا زمین در آن اقدام نمایید.

منطقه ملارد

یکی از مناطق جذاب دیگر که در نزدیکی تهران می باشد، شهرستان ملارد است. جمعیت این منطقه بر طبق سرشماری سال 95 بیش از 370 هزار نفر گزارش شده و دارای دو بخش مرکزی و صفادشت می باشد. این منطقه از جنوب به شهریار می رسد و دارای بخش های تاریخی بسیاریست. این شهرستان دارای مناطق دیدنی مختلفی بوده که از میان آن ها می توان به نارنجستان و بازینو اشاره کرد. ملارد تا تهران مسافتی معادل 40 کیلومتر دارد که به دلیل نزدیکی با طهران تبدیل به یکی از نواحی پر بازدید شده است. هم چنین باید عنوان کرد در ملارد ویلا های زیادی نیز وجود دارد که افراد برای اجاره آن ها در تمامی نقاط سال اقدام می کنند.

شما نیز می توانید اجاره ویلا در ملارد را انتخاب نمایید تا لحظاتی خوش را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید. بدین منظور به سایت لوکس ویلا رفته و چند روز قبل از زمان مورد نظر برای رزرو ویلایی که انتخاب کرده اید تماس بگیرید.

اجاره ویلا در شهریار

شهرک والفجر

از دیگر مناطقی که در شهریار به عنوان مکانی مناسب برای خرید ملک و اجاره ویلا کاربرد دارد، شهرک والفجر می باشد. درواقع این منطقه از قدیمی ترین نواحی ساخت و ساز ویلا و باغ ویلا در شهریار است و دارای درختان چنار زیادی بوده که درواقع نماد این منطقه محسوب می شوند و چشم انداز زیبایی به والفجر بخشیده اند. این درختان در کنار آب و هوای پاک شهرک سبب شده تا افراد زیادی در طول سال خواهان اجاره ویلا در این منطقه باشند. مناطق گفته شده در شهریار همگی دارای نقاط اشتراکی هستند و آن هم زیبایی، هوای خوب و نزدیکی به پایتخت می باشد که سبب شده تا مردم برای خرید ملک و زندگی دائم به این مناطق رفته و یا برای گذراندن تعطیلات در کنار خانواده یا دوستانشان به این مناطق شهریار بروند. دسترسی شهرک والفجر به دیگر مناطق شهریار در سطح خوبی قرار دارد و از این نظر مشکلی در رفت و آمد وجود ندارد.

رزرو اقامتگاه در شهریار

شهریار یکی از شهرستان های معروف نزدیک به تهران است که توانسته عده زیادی را به مناطق مختلف خود برای خرید و ویلا سازی جذب نماید. این شهرستان به دلیل آب و هوای مناسب خود و هم چنین نزدیکی به پایتخت با داشتن جاذبه های طبیعی درون خود دارای نواحی ویلایی زیادی می باشد که در طول سال افراد مختلفی برای اجاره ویلا در این منطقه را انتخاب می کنند. هم چنین به دلیل پیشرفت چشمگیر این ناحیه، سرمایه گذاران برای ساخت ویلا یا ویلا باغ جذب شهریار شده اند و ویلا سازی در سال های اخیر به شدت گسترش یافته است.

اگر شما قصد دارید برای تعطیلات یا مناسبات مختلف اقدام به اجاره ویلا نمایید، کافیست به سایت لوکس ویلا رفته و با اجاره ویلا در شهریار برای این منظور اقدام نمایید. سعی کنید چند روز قبل از زمان مورد نظرتان برای رزرو ویلای انتخابی خود تماس بگیرید تا از پر یا خال بودن ویلا مطلع شوید.