سینما سپهر شهریار

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

سینما سپهر شهریار در حالی در این شهر افتتاح شد که سال های زیادی بود مردم آن منطقه از شهرداری و سایر مسئولان آن منطقه درخواست افتتاح یک سالن سینمایی را داشتند تا امکانات تفریحی روزشان افزایش پیدا کند. این مردم سال ها از داشتن امکان یک سینما در شهر و محل زندگی شان محروم بودند و برای تماشای فیلم های مورد علاقه شان در سینما مجبور بودند که به تهران بیایند. قطعا افتتاح سینما سپهر شهریار, علاوه بر آن که به عنوان یک مکان برای سرگرمی برای مردم آنجا خوشحال کننده بود، موجب پیوند شهروندان آن با فیلم های دنیای روز سینمای ایران شد.

سینما سپهر شهریار

معرفی سینما سپهر شهریار

سینما سپهر شهریار در سال 1390، با یک سالن به ظرفیت 143 نفر کار خود را آغاز کرد. چند سال بعد در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام علی (ع) امکانات جدید و مدرنی به این سینما اضافه شد و تعداد صندلی هایش به 160 عدد افزایش پیدا کرد. سینما سپهر شهریار، با حمایت و نظارت موسسه سینما شهر پس از کش و قوص های فراوان افتتاح گردید. نخستین فیلمی که در سینما سپهر شهریار اکران شد، فیلم “ورود آقایان ممنوع” به نویسندگی پیمان قاسمخانی، کارگردانی رامبد جوان و بازی ویشکا آسایش و رضا عطاران بود. سینما سپهر تنها سینمای شهر شهریار می باشد و تا پیش از آغاز به کار آن، مردم این شهر بارها درخواست خود را برای افتتاح یک سینمای خوب با مسئولان مربوطه مطرح کرده بودند.

نیاز به سینما و دیدن فیلم از جمله نیازهایی است که در دنیای مدرن امروزی شکل گرفته است. سینما یکی از محبوب ترین اختراعات بشر می باشد که از روز به ثبت رسیدنش تاکنون، نه تنها از محبوبیتش کاسته نشده، بلکه به آن افزوده نیز شده است. هیچ گاه دیگر وسایلی که بعد از سینما اختراع شدند نتوانستند جایگاه آن را در بین مردم از میان ببرند. زمانی که تلویزیون و ماهواره اختراع شد و به خانه های مردم راه پیدا کرد، عده بسیار زیادی تصور کردند که دوران رونق سینما به سر خواهد آمد، اما این چنین نشد. قاعدتا سینما به عنوان یک محیط سرگرمی و فرهنگی از جمله ملزومات هر شهری می باشد. به همین خاطر افتتاح سینما در شهریار را می توان اتفاق بسیار خوبی دانست.

سینما سپهر شهریار

اقدامات رفاهی انجام شده در سینما سپهر شهریار

در این سینما اقدامات رفاهی قابل توجهی انجام پذیرفته است که از جمله آن ها می توان به دارا بودن صدای دالبی ساراند دیجیتال، ساخت و ایجاد یک دکوراسیون شکیل و زیبا برای سالن انتظار آن، خلق تزئینات خاص، جالب و ویژه در سقف سالن انتظار و سالن سینمای آن، اضافه نمودن تجهیزات اطفاء حریق به جهت اعلام آتش سوزی و خاموش کردن ان، دارا بودن سیستم های سرمایشی و گرمایشی مناسب و قدرتمند، تعویض صندلی های قدیمی با صندلی های مدرن و … اشاره کرد.

سینما سپهر شهریار

سانس های اکران سینما سپهر شهریار و قیمت بلیت آن

سینما سپهر شهریار، هر روز سه سانس اکران دارد که در هر کدام از این سانس ها فیلمی متفاوت به نمایش در می آید. سانس اول، در ساعت 17 می باشد، سانس دوم در ساعت 19 و سانس پایانی در ساعت 21 است. زمان اکران و استراحت بین هر فیلم حدود 2 ساعت است. معمولا این اتفاق نمی افتد که در یک روز در دو سانس مختلف یک فیلم متفاوت بر روی پرده نقره ای این سینما اکران شود به غیر از مواردی استثنایی و معدود در خصوص فیلم هایی که استقبال بسیار زیادی از آن ها به عمل بیاید. قیمت بلیت در سینما سپهر شهریار در روزهای سه شنبه 15 هزار تومان و در روزهای عادی 30 هزار تومان می باشد. یکی از مزایای این محیط فرهنگی آن است که قیمت بلیت آن نسبت به سینماهای تهران ارزان تر می باشد و این موجب خوشحالی مردم آن منطقه شده است. زیرا در گذشته که برای دیدن فیلم های سینمایی مجبور بودند به تهران بروند، هم هزینه رفت و آمد سنگینی به آن ها تحمیل می شد و هم پول بیشتری بابت بلیت سینما مجبور بودند، پرداخت نمایند.

انتقادات مردم از سینما سپهر شهریار

از آن جایی که سینماداران برای تامین مخارج سینما لازم دارند تا فیلم های پرفروش را اکران کنند و گاهی از اکران فیلم های هنری و درجه یک غافل می مانند. قطعا در هر شهری فیلم های هنری و ارزشمند طرفداران خاص خودش را دارد و واجب است که گاهی سلیقه آن ها مدنظر قرار بگیرد. از سویی دیگر، مدت اکران فیلم هایی که پرفروش هستند در سینما سپهر شهریار بسیار طولانی می شود و به همین خاطر، برخی از مردم که منتظر تماشای فیلم های جدیدتر هستند نسبت به این موضوع، معترضند. گاهی پیش می آید که برخی از فیلم ها به مدت چهار ماه بر روی پرده این سینما باقی می مانند که طبعا موجب نارضایتی عده ای از ساکنان آن شهر خواهد شد. زیرا بسیاری از مردم برای تماشای فیلم های جدید در سینما مجبور می شوند به تهران و یا کرج بروند که با توجه به زمان بر بودن و نیز هزینه های رفت و آمد، مشکلاتی را با خود به همراه دارد. جا دارد که با مسئولان سینما سپهر شهریار این درخواست مطرح شود که نسبت به اکران فیلم های فاخر و نیز به روزتر بودن آن ها، اقدامات لازم را انجام دهند.

سینما سپهر شهریار

آدرس سینما سپهر شهریار کجاست و مسیر دسترسی به آن

برای رفتن به سینما سپهر شهریار، می توانید از راه بزرگراه بوئین زهرا به شهریار وارد بلوار شورا شوید و از آنجا به بلوار کشاورز بروید. مسیر خود را در بلوار کشاورز ادامه دهید تا به بلوار انقلاب و از آن جا به میدان امام خمینی برسید. در کوچه یاسر، سینما سپهر را مشاهده خواهید کرد. اما اگر قصد دارید از بلوار شهید مدرس به سوی سینما سپهر شهریار بروید لازم است که باز هم خود را به بلوار بوئین زهرا_شهریار برسانید و از آنجا به سمت بلوار شورا بروید و باقی مسیر را طبق آنچه که در بالا توضیح داده شد، طی کنید. اما اگر می خواهید از طریق بلوار کلهر به سوی سینما سپهر شهریار بروید، لازم است که در از آنجا وارد بلوار علامه طباطبایی شوید و مسیر خود را د بلوار کشاورز و سپس بلوار انقلاب ادامه بدهید تا به کوچه یاسر برسید.

اگر قصد دارید با اتوبوس به این سینما بروید باید بدانید که نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به آنجا، ایستگاه اتوبوس کرج می باشد و در کل برای رسیدن اگر تاکسی را انتخاب کنید راحت تر خواهید بود. به لحاظ موقعیت جغرافیایی در اطراف سینما سپهر، مراکزی مانند امامزاده اسماعیل، بیمارستان سجاد، مرکز سونوگرافی جام جم شهریار، بازار بزرگ ولیعصر، مرکز تصویربرداری پزشکی کوثر شهریار واقع شده اند. اگر روزی برای گردش در جاهای دیدنی شهریار به این شهر سفر کردید به سینمای آن نیز سری بزنید.

آدرس سینما سپهر شهریار: استان تهران، شهریار، میدان امام خمینی، بلوار انقلاب، کوچه یاسر، پاساژ سپهر شهریار

اجاره ویلا و سوئیت در شهریار

شهریار از جمله مناطقی است که در اطرافش جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد و به همین خاطر هر سال، تعداد زیادی از گردشگران به این شهر سفر می کنند تا از زیبایی های آن بهره مند شوند. شهریار دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی است و سالیان بسیار زیادی از تاریخ ایران، آباد و پر رونق بوده، به همین خاطر در اطراف آن آثار تاریخی بسیار زیادی وجود دارد. از سویی دیگر، علت آن که ایرانیان در طول تاریخ، همواره این منطقه را برای زیست و سکونت برگزیده اند آن است که این منطقه دارای آب و هوایی بسیار خوش و زمینی حاصلخیز و پر برکت می باشد. به همین خاطر، علاوه بر جاذبه های تاریخی جاذبه های طبیعی بسیار زیادی نیز در این منطقه وجود دارد که گردشگران بسیاری را مجذوب آن می کند. تعداد زیادی از گردشگران به دنبال اجاره ویلا در شهریار هستند. اگر شما هم از آن دسته افراد می باشید، کافی است سرچی ساده در سایت لوکس ویلا انجام دهید تا ویلای و یا سوئیت مورد نظر خود در شهریار را با شرایطی امن و معتبر رزرو و اجاره کنید.

راهنما سایت

آدرس

استان تهران، شهریار، میدان امام خمینی، بلوار انقلاب، کوچه یاسر، پاساژ سپهر شهریار

شماره تماس
هزینه بازدید

۳۰/۰۰۰ تومان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

17 الی 21

یک‌شنبه

17 الی 21

دو‌شنبه

17 الی 21

سه‌شنبه

17 الی 21

چهار‌شنبه

17 الی 21

پنج‌شنبه

17 الی 21

جمعه

17 الی 21
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه