رزرو باغ ویلا در شهریار

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از مشهور ترین مناطق اطراف تهران که به دلیل نزدیکی به پایتخت و هم چنین آب و هوایی خوب در بین ساکنین تهران عروف شده است، شهریار می باشد. این منطقه در سال های اخیر به دلیل ویلاسازی های مختلف درونش افراد زیادی را به سمت خود جذب نموده که به همین دلیل در این مقاله اطلاعات کاملی درباره این موضوع خواهیم داد.

رزرو ویلا در شهریار

یکی از بهترین گزینه ها برای رفتن به این منطقه و استفاده از آب و هوای آن اجاره ویلا در شهریار می باشد. ویلاهای شهریار معمولا متنوع بوده و بار هر سلیقه ای جور در می آید و به همین دلیل می توانید یک اقامت خوب در آن ها داشته باشید. رهایی از هوای تهران حتی برای یکی دو روز هم می تواند کمی حالتان را تغییر دهد و به همین دلیل می توانید با رزرو ویلا در شهریار تجربه ای خوب داشته باشید. ویلاهای شهریار معمولا به چند دسته تقسیم می شوند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد. هزینه اجاره روزانه ویلا در شهریار که ویلاهای معمولی می باشند از 800000 تومان در اواسط هفته و 1200000 تومان آخر هفته ها شروع می شود. اگر تمایل دارید به شهریار بروید و اقامتی خوب برای آخر هفته خود داشته باشید هزینه ویلاهای معمولی که گفته شد برایتان مناسب خواهد بود اگر قیمت برایتان اهمیت بالایی دارد.

ویلاهای استخردار شهریار

بعد از ویلاهای معمولی در این منطقه ویلاهای استخردار مورد توجه عده زیادی از افراد می باشد. این ویلاها یا دارای استخر روباز هستند و یا استخر سرپوشیده دارند. بعضی از ویلاها نیز هم استخر سرپوشیده و هم استخر روباز درون خود دارند که اگر بخواهید می توانید از این نوع ویلاها استفده کنید. هزینه ویلاهایی که هر دو استخر را دارا می باشند به نسبت دیگر ویلاها کمی بالاتر است ولی باید دقت کنید که هنگام رزرو هر دو استخر فعال باشد.

ویلاهای دارای استخر روباز معمولا در نیمه دوم سال که هوا خنک می شود کارایی ندارند و قیمت این ویلاها در این مواقع از سال کاسته می شود ولی اگر استخر آن ها با آب گرم ارائه شود این کاهش قیمت اتفاق نخواهد افتاد. قیمت اجاره ویلا استخردار در شهریار اواسط هفته از 1200000 تومان و آخر هفته ها از 1500000 تومان آغاز می گردد. لازم به ذکر است که ویلاهای لوکس معمولا هر دو نوع استخر را در خود دارند و به دلیل نوع طراحی بنا و هم چنین وجود امکانات دیگر در زمره ویلای لوکس عرضه می شوند و هزینه آن ها به نسبت دیگر ویلاها بالاتر می باشد.

اگر قصد داشتید به شهریار بروید بهتر است ابتدا قیمت ویلاهای این منطقه را به دست آورید و سپس برای رزرو آن ها اقدام نمایید. هم چنین باید توضیحات مربوط به ویلای انتخاب شده را جویا شوید تا دچار سرگردانی نشوید.

ویلاهای استخردار شهریار

اجاره باغ ویلا برای مراسمات در شهریار

بعضی از ویلاهای درون شهریار برای مهمانی بوده و تمامی امکانات برای این موضوع را دارا می باشد. این ویلاها معمولا در خود باغ هم دارند و بسته به میزان تعداد نفرات قیمت ها تغییر پیدا می کند. هزینه اجاره ویلا برای مهمانی در شهریار از تعداد 30 نفر شروع شده و قیمت باغ ویلا با این تعداد از 3500000 تومان شروع می شود. این هزینه با توجه به افزایش مهمانان بیشتر خواهد شد.

باغ ویلاهای شهریار بسیار زیبا هستند و می توانند تجربه ای ناب از یک مهمانی همانند جشن تولد، سالگرد ازدواج و… باشند. بهتر است اگر به فکر گرفتن یک مهمانی با مناسبتی خاص هستید این بار به جای رستوران، تالار و… به باغ ویلاهای شهریار مراجعه کنید. حتی اگر تمایل به اجاره تالار داشتید نیز می توانید در شهریار برای آن اقدام کنید چرا که در این منطقه تالار های مجلل نیز اجاره داده می شود.

این تالارها معمولا امکاناتی هم چن سیستم خنک کننده، سیستم صوتی، پارکینگ و… دارد که همگی برای برگزاری باشکوه یک مهمانی مهم می باشند. باغ ویلاهای دیگر نیز این امکانات را در کنار مواردی هم چون تجهیزات آشپزخانه، استخر، باربیکیو، تراس، حیاط و… ارائه می دهند. تفوات تالار ها و باغ ویلاهای شهریار در تعداد نفراتی است که می توان از آن ها پذیرایی نمود. در باغ ویلاها معمولا این تعداد تا 60 نفر می باشد ولی در تالار ها ظرفیت تا 200 نفر است. هزینه اجاره تالار در شهریار نیز از 7000000 تومان شروع می شود و با توجه به امکانات و تعداد نفرات این مقدار بیشتر می شود.

ویلاهای لوکس شهریار

از دیگر ویلاهای موجود در شهریار که در صورت تمایل می توانید از آن ها استفاده کنید، ویلاهای لوکس می باشند. این ویلاها معمولا امکانات خوبی دارند و معماری آن ها کمی متفاوت تر و شیک تر طراحی شده است. هزینه اجاره ویلا لوکس در شهریار اواسط هفته از 3000000 تومان و آخر هفته ها از 4000000 تومان شروع می شود و با توجه به متراژ، موقعیت جغرافیایی ویلا، ظرفیت و… این هزینه بیشتر خواهد شد.

اگر تمایل داشتید برای رزرو ویلا در شهریار اقدام کنید بهتر است این ویلاها را نیز از قلم نیندازید. ویلاهای لوکس شهریار معمولا دارای امکاناتی مثل بیلیارد، پینگ پنگ، تراس، حیاط، باربیکیو، سیستم صوتی، آلاچیق و… می باشد. برای رزرو ویلاهای لوکس در شهریار می توانید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و توضیحات مربوط به آن ها را خوانده سپس از بین گزینه های پیش رویتان یک مورد را انتخاب نمایید.

ویلاهای لوکس شهریار

نحوه رزرو و انتخاب اقامتگاه در شهریار

یکی از بهترین و راحت ترین راه های رزرو ویلا در شهریار استفاده از سایت لوکس ویلا می باشد. بدین منظور به صفحه اصلی سایت بروید و سپس از پنل اجاره ویلا و سوئیت وارد صفحه شهریار از استان تهران شوید. در صفحه باز شده می توانید تمامی ویلاهای این منطقه را تماشا کنید و از بین آن ها با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید یکی را برگزینید. توضیحات مربوط به ویلا یا سوئیت مورد نظرتان را با دقت مطالعه کنید و سپس با مشاورین لوکس تماس بگیرید تا اقامتگاه انتخابیتان را ثبت کنند. اگر در روزهای شلوغ یا آخر هفته قصد داشتید ویلا رزرو کنید باید از چند روز تا چند هفته زودتر اقدام نمایید تا گزینه مد نظرتان توسط اشخاص دیگر رزرو نشود. توجه داشته باشید که اگر سوالات بیشتری درباره اقامتگاه انتخابیتان داشتید بهتر است از پشتیبان ها لوکس ویلا جویا شوید.