بهترین رستوران های قائمشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

قائمشهر در انتهای جاده فیروزکوه قرار دارد و بخاطر جاذبه های دیدنی کمتری که نسبت به سایر شهرهای جنگلی شرق مازندران دارد، میزبان گردشگران و طبیعت گردان کمتری می باشد لذا قائمشهر از جمله شهرهای همیشه خلوت مشرق مازندران به شمار می رود. در این شهر رستوران های مختلفی وجود دارد که انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می کند و همین موضوع، رستوران گردی و گشت و گذار در میان رستوران های قائمشهر را به یکی از تفریحات جذاب در میان مردم تبدیل کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین رستوران های قائمشهر بیشتر آشنا شوید.

#1 رستوران و فست فود آوینا

معرفی بهترین رستوران های قائمشهر را با رستوران و فست فود آوینا شروع می کنیم که در طی چند سال اخیر با ارائه خدمات سرویس دهی مطلوب، سرو غذاهای لذیذ و باکیفیت و از همه مهم تر، اولویت قرار دادن رضایت مشتری خود توانسته در میان بهترین رستوران های قائمشهر قرار گیرد. رستوران و فست فود آوینا در یکی از بهترین نقاط شهر قرار دارد و از هر کجای شهر دسترسی مطلوبی به رستوران خواهید داشت.

رستوران و فست فود آوینا محیطی جذاب و خاص دارد و در نگاه اول، شاید تصور کنید وارد یه پارک شده اید چراکه بعد از ورود به رستوران آوینا، با فضای سرسبز و دلنشینی رویرو می شوید که جلوه زیبایی را به رستوران داده است. اما در اطراف این فضای سرسبز، درب های بسیاری را مشاهده می کنید که درواقع، فضایی کلبه مانند و اختصاصی هستند و امکان رزرو آن ها هم وجود دارد. در این اتاق ها که دکوراسیونی شیک و مطلوب قرار داده شده است، خبری از میز و صندلی نیست و بر روی فرش به همراه پشتی خواهید نشست تا غذاهای لذیذ رستوران را میل کنید.

در منوی رستوران و فست فود آوینا انواع غذاهای ایرانی مشاهده می شود که شامل کباب ها، جوجه ها و غیره هستند اما همانطور که از نام رستوران مشخص است، رستوران آوینا در کنار غذاهای ایرانی برای مشتریان خود انواع فست فودها و غذاهای فرنگی را هم سرو می کند که شامل استیک و پیتزا هستند. از نظر مشتریان، غذاهای رستوران نسبت به کیفیت و حجم، قیمت های مناسبی دارد و از نظر آن ها، پیتزاهای رستوران حجیم بوده و کیفیت بالایی هم دارند. علاوه بر غذاها، رستوران آوینا دارای منوی کافی شاپ هم می باشد و انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه دسرهای لذیذ هم در این رستوران قابل سفارش می باشد.

آدرس رستوران و فست فود آوینا

برای مراجعه به رستوران و فست فود آوینا، ابتدا از طریق خیابان امام خمینی، بلوار خنکدار، جاده سیاهکلرود، وارد میدان امام خمینی شوید و در ضلع شمال میدان امام خمینی هنگامی که وارد بلوار خنکدار شدید، در سمت راست خیابان و ابتدای بلوار رستوران و فست فود آوینا را مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است اگر در روزهای شلوغ سال مانند تعطیلات چند روزه و روزهای آخر هفته میخواهید به قائمشهر و رستوران آوینا مراجعه کنید، بخاطر شلوغی رستوران شاید جای پارک نزدیک به رستوران سخت پیدا شود.

شماره تماس رستوران و فست فود آوینا: 42248027-011

ساعت کاری رستوران و فست فود آوینا: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 11:30 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.471382845917795%2C52.83972154846196%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”827″ name=”رستوران آوینا قائمشهر”]

#2 رستوران آرین قائمشهر

رستوران آرین قائمشهر از جمله رستوران های معروف و دوست داشتنی در قائمشهر است که پیشنهاد می کنیم حتی اگر قائمشهر فقط شهری در بین مسیرتان به جای دیگری بود، برای یک وعده غذایی هم که شده به این رستوران مراجعه کنید تا هر موقع وارد قائمشهر شدید، اول از همه به رستوران آرین مراجعه کنید. رستوران آرین همانند سایر بهترین رستوران های قائمشهر از محیطی جذاب و دوست داشتنی برخوردار است و رستوران ظرفیت مناسبی هم دارد هرچند در برخی از ایام، مشتریان برای زمانی هرچند کوتاه می بایست منتظر خالی شدن میزی شوند.

برخلاف اکثر رستوران، بجای اینکه ابتدا بر روی صندلی بنشینید و سپس سفارش دهید، رستوران آرین به صورت سلف بوده و می بایست ابتدا سینی را از گارسون دریافت کرده و وارد مسیری شوید که انواع غذاها در آنجا قرار دارد. در طول این مسیر، با انواع کباب ها، جوجه ها، غذاهای خورشتی، غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و غیره روبرو شده و هرکدام را که میخواهید انتخاب می کنید. سپس در انتها، غذاهایی را که انتخاب کرده اید حساب کرده و به سمت میز خود می روید.

رستوران آرین قائمشهر غذاهای جذاب و دوست داشتنی سرو می کند و اکثر افرادی که به این رستوران مراجعه کرده اند همواره از کیفیت بالای غذا و قیمت های مطلوبش بسیار راضی بودند. همچنین خدمات سرویس دهی در این رستوران به نحو مطلوبی ارائه می شود. در آخر هم خوب است بدانید در مجاورت رستوران آرین، هایپرمارکت آرین قرار دارد که از معروف ترین هایپرمارکت های قائمشهر به شمار می رود.

آدرس رستوران آرین قائمشهر

در شهر قائمشهر ابتدا خود را به سه راهی سوادکوه واقع در غرب قائمشهر برسانید و سپس با عبور از سه راه الغدیر، رستوران و هایپر آرین را در سمت راست خیابان مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران آرین قائمشهر: 44480160-011 و 44480161-011

ساعت کاری رستوران آرین قائمشهر: همه روزه از ساعت 11 صبح تا 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.47185696083522%2C52.824214948713525%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران آرین قائمشهر

#3 رستوران حاج حسن قائمشهر

رستوران حاج حسن را اکثر رستوران گردانی که به شهرهای شمالی کشور سفر می کنند میشناسند. رستورانی که در اکثر شهرهای شعبه داشته و تمامی شعبه ها تحت نظر شعبه اصلی فعالیت می کنند تا حاج حسن در هر شهری که شعبه دارد، با ارائه غذاهای باکیفیت و خدمات سرویس دهی مطلوب، به خوبی بدرخشد. رستوران حاج حسن هم در شهر قائمشهر شعبه دارد و با نام هفتمین شعبه رستوران حاج حسن شناخته می شود و همچنین این شعبه بخاطر خدمات و غذاهای باکیفیت، تقریباً در میان رستوران های قائمشهر بی رقیب است و از همان روزهای اول افتتاح شعبه، میان بهترین رستوران های قائمشهر قرار گرفت.

رستوران حاج حسن شعبه قائمشهر همانند سایر شعبات رستوران حاج حسن از محیطی جذاب و دوست داشتنی به همراه میز و صندلی های لوکس و شیک برخوردار است. این رستوران در ایام اوج گردشگری و سفر مردم به شمال، یکی از شلوغ ترین رستوران های قائمشهر شده و محیط زیبای رستوران در میان ازدحام جمعیت پنهان می شود. هنگام ورود به رستوران، از مشترینا به خوبی استقبال می شود و بعد از اینکه بر روی صندلی مورد نظر نشستید، با منویی روبرو می شوید که انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و غیره را شامل شده و تمامی غذاها از قیمت های به نسبت بالاتری در برابر اکثر رستوران های قائمشهر برخورد را است اما رستوران حاج حسن همیشه غذاهای خود را از بهترین مواد اولیه و مرغوب به صورت روزانه تهیه کرده و سرآشپزان مجربی هم همچین غذاهای لذیذی را سرو می کنند.

بطور کلی، رستوران حاج حسن را می توان میان رستوران های گران قیمت قائمشهر قرار دارد اما از نظر مشتریان، بخاطر خدمات سرویس دهی رضایت بخش، تنوع غذایی بالا و کیفیت بالای غذاها، ارزش پرداخت هزینه را دارد.

آدرس رستوران حاج حسن قائمشهر

جهت دسترسی به رستوران حاج حسن کافیست در شرق قائمشهر وارد بلوار کارگر شوید و در انتهای بلوار، بعد از اینکه منطقه سرچمشه را رد کردید، رستوران در سمت راست جاده بعد از پل سیاهرود مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس رستوران حاج حسن قائمشهر: 42047773-011

ساعت کاری رستوران حاج حسن قائمشهر: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 10 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.47731089698924%2C52.88858254232245%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران حاج حسن قائمشهر

#4 رستوران مادربزرگ قائمشهر

رستوران گردی و چشیدن طعم بی نظیر انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و حتی فست فودها در میان بهترین رستوران های قائمشهر حال و هوای خودش را دارد اما رستوران مادربزرگ با تمام این رستوران ها متفاوت بوده و در صورتیکه علاقمند به انواع آش و حلیم هستید، بهترین گزینه در شهر قائمشهر خواهد بود. رستوران مادربزرگ از بیرون، نماییی جذاب و دوست داشتنی دارد و همین موضوع باعث شده اکثر مشتریان تصور کنند رستوران مادربزرگ یک رستورانی لوکس با انواع غذاها و منویی جذاب می باشد اما هنگامی که وارد رستوران می شوید، با تنوعی از آش ها و حلیم های خوشمزه روبرو می شوید. لازم به ذکر است محیط داخلی رستوران هم بسیار شیک بوده همانند رستوران های ایتالیایی می باشد.

در منوی رستوران مادربزرگ انواع آش و حلیم سرو می شود و بخاطر اینکه خوردن آش و حلیم برای وعده صبحانه بسیار لذت بخش می باشد، رستوران از ساعت 6 صبح آماده پذیرایی از مشتریان خواهد بود. از نظر مشتریان، رستوران مادربزرگ بهترین آشکده در قائمشهر بوده و آش های مجموعه از کیفیت بالا، طعمی خاطره انگیز و قیمتی مناسب برخوردار هستند.

اما رستوران مادربزرگ برای مشتریانش سورپرایزی ویژه دارد. با اینکه رستوران را با آش های معروفش میشناسند، در صورتیکه برای وعده های ناهار و شام به رستوران مادربزرگ مراجعه کنید، علاوه بر اینکه می توانید آش های لذیذ رستوران را سفارش دهید، با منویی از انواع غذاهای ایرانی شامل کباب ها و همچنین، منوی فست فودی رستوران روبرو خواهید شد. رستوران مادربزرگ از نظر مشتریان، کباب های لذیذ و باکیفیتی دارد و همچنین پیتزاهای سرو شده در این رستوران هم در میان رستوران های قائمشهر و همچنین فست فودها هم از بهترین ها به شمار می رود. لازم به ذکر است انواع غذاهای رستوران مادربزرگ به صورت بیرون بر هم قابل سفارش می باشد. اگر می خواهید بدانید این رستوران در قائم شهر کجاست در ادامه آدرس و مسیر دسترسی به آن را همانند دیگر رستوران ها عنوان خواهیم کرد.

آدرس رستوران مادربزرگ قائمشهر

چه برای وعده صبحانه، چه برای ناهار و چه برای شام در صورتیکه میخواهید به رستوران مادربزرگ مراجعه کنید، ابتدا در شرق قائمشهر وارد خیابان کارگر شوید و بعد از چند متر جلوتر، به ساه راه ساری خواهید رسید و در ادامه مسیر، وارد بلوار کارگر خواهید شد. رستوران مادربزرگ نزدیک به یک کیلومتر متر جلوتر از سه راه قرار دارد اما بخاطر اینکه رستوران مادربزرگ در آنطرف بلوار قرار دارد، کافیست مسیری 500 متری را جلوتر طی کنید و در اولین دوربرگردان، مجدد وارد بلوار کارگر به سمت سه راه ساری شوید تا به رستوران برسید. لازم به ذکر است بخاطر محبوب بودن رستوران مادربزرگ، در روزهای اوج سفر مردم حتی در ساعات اولیه صبح که رستوران باز می شود، شاهد ازدحام جمعیت در رستوران هستیم.

شماره تماس رستوران مادربزرگ قائمشهر: 42039960-011

ساعت کاری رستوران مادربزرگ قائمشهر: همه روزه از ساعت 6 صبح الی 11:45 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.47134042129645%2C52.876438583060434%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”825″ name=”رستوران مادربزرگ قائمشهر”]

#5 رستوران تالار کریم خان قائمشهر

اگر در میان بهترین رستوران های قائمشهر به دنبال رستورانی هستید که مراسم های خود را درآنجا برگزار کنید یا میخواهید رستوران از ظرفیت بالا و محیطی لوکس و جذاب داشته باشد، پیشنهاد می کنیم نگاهی به رستوران تالار کریم خان بیاندازید. در اطراف قائمشهر، باغ تالارهای مختلفی وجود دارد که در میان آن ها، باغ تالار کریم خان توانسته رضایت مشتریان بسیاری را کسب کرده و جزء بهترین رستوران های قائمشهر باشد. همچنین باغ تالار کریم خان هم در میان بهترین باغ تالارهای اطراف قائمشهر برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف هم می باشد.

نمای بیرونی باغ تالار کریم خان قائمشهر بسیار لوکس و دیدنی می باشد و بعد از اینکه وارد باغ می شوید، با محیطی سرسبز و بزرگ روبرو خواهید شد و زمانی هم که وارد تالار می شوید، میز و صندلی های لوکس، دکوراسیون و تزئینات دیدنی به خوبی خود را نمایان می کنند. یکی از دغدغه هایی که مردم برای برگزاری مراسم ها در باغ تالارهای مختلف دارند، کیفیت غذاهای سرو شده در باغ تالار است اما از نظر مشتریان، کیفیت غذاها در باغ تالار کریم خان قائمشهر بسیار بالا بوده و همچنین قیمت های بسیار خوبی هم دارد. لازم به ذکر است منوی غذایی باغ تالار کریم خان هم متنوع می باشد و انواع غذاهای ایرانی، دریایی، محلی و غیره هم قابل سفارش هستند.

آدرس رستوران تالار کریم خان قائمشهر

برای دسترسی به رستوران تالا کریم خان ابتدا در غرب قائمشهر به سمت میدان امام خمینی رفته و از طریق این میدان وارد جاده قائمشهر به بابل شوید. سپس بعد از طی کردن مسیری 7.5 کیلومتری به اولین دوربرگردان رسیده و وارد جاده بابل به قائمشهر شوید و بعد از 450 متر، وارد جاده فراخیل شده و بعد از 2 کیلومتر، به تالار تشریفات کریم خان خواهید رسید.

شماره تماس رستوران تالار کریم خان قائمشهر: 09112231645

ساعت کاری رستوران تالا کریم خان قائمشهر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.478841908597246%2C52.771819484307755%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران تالار کریم خان قائمشهر

#6 رستوران اکبرجوجه قائمشهر

شعبه قائمشهر رستوران معروف اکبرجوجه، یکی از بهترین شعبات اکبرجوجه به شمار می رود و به طبع آن، رستوران اکبرجوجه یکی از شلوغ ترین و معروف ترین رستوران های قائمشهر می باشد. اما قبل از اینکه شعبه قائمشهر رستوران اکبرجوجه را معرفی کنیم، ابتدا میخواهیم شما را با تاریخچه اکبرجوجه آشنا کنیم.

قدمت اکبرجوجه به سال 1330 برمیگردد. در آن زمان، علی اکبر کلبادی نژاد یک قهوه خانه بین راهی در منطقه گلوگاه واقع در استان گلستان در جاده مشهد داشت که همیشه هم شلوغ بود. آقای کلبادی نژاد که دست پختی عالی داشت تصمیم گرفت به همراه همسرش، قهوه خانه خود را در سال 1332 به رستوران تبدیل کند. در منوی رستوران کلبادی نژاد، غذاهای مختلفی مشاهده میشد که بخاطر قیمت های خوب و کیفیت بالا، باعث شد رستوران همیشه شلوغ باشد. علی اکبر کلبادی نژاد روزی تصمیم گرفت تا ابتکاری به خرج دهد و مرغ درست را سرخ کرد و سپس بر رویش رب انار ریخت. همین غذا رستورانش را معروف کرد و روز به روز مشتریان رستوران که اکثراً راننده های وسایل نقلیه سنگین بودند بیشتر شد.

بعد از رونق کسب و کار رستوران، علی اکبر کلبادی نژاد و بردارش رستوران های اکبرجوجه را افتتاح کردند. در ابتدا، رستوران اکبرجوجه در استان گلستان شعبات خود را افتتاح کرد اما بعد از مدتی، در اکثر شهرهای مازندران هم ایران هم شعبات مختلفی را تاسیس کرد تا همه بتوانند طعم بی نظیر غذای اکبرجوجه را بچشند.

اکبرجوجه در شهر قائمشهر هم شعبه دارد که با نام حاج اکبرجوجه شناخته میشود. این رستوران در منطقه ای دنج با جای پارک فراوان قرار دارد و در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه، مشتریان بسیاری را در رستوران مشاهده می کنید چراکه غذاهای رستوران علاوه بر حجم بالایی که دارند، کیفیت مناسبی داشته و از قیمت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند لذا از هر لحاظ می توان رستوران اکبرجوجه را میان بهترین رستوران های قائمشهر قرار داد.

آدرس شعبه قائمشهر رستوران اکبرجوجه

رستوران اکبرجوجه شعبه قائمشهر دارای دو شعبه در این شهر می باشد. شعبه اول در جاده کمربندی فیروزکوه قرار دارد و شعبه دیگری در خیابان ساری و روبرو پارک ولیصعر. هر دو شعبه در منطقه ای مناسب واقع شده و مشتریان حتی در روزهای شلوغ هم می توانند جای پارک مناسبی را پیدا کنند.

شماره تماس شعبه قائمشهر رستوران اکبرجوجه: 09377777084 و 09013333077

ساعت کاری شعبه قائمشهر رستوران اکبرجوجه: هر و شعبه، همه روزه از ساعت 11:15 صبح الی 11:15 شب باز هستند.

رستوران اکبرجوجه قائمشهر

#7 کافه فست فود فندق قائمشهر

کافه فست فود فندق برای سال های متوالی بهترین فست فود قائمشهر بود و همیشه شلوغی کم نظیری را چه در این فست فود و چه در مقابلیش میدیدم. امروزه اما، فست فود فندق فقط بین بهترین فست فود های قائمشهر قرار دارد و دلیل این اتفاق را در ادامه خواهیم گفت.

ابتدا کمی با این فست فود شلوغ و جذاب که هیچوقت جای سوزن انداختن در محیطش نیست را بیشتر بشناسیم. کافه فست فود فندق لو محبوب ترین کافه فست فود قائمشهر است و بطور کلی، در این تعداد کافه فست فود ها خیلی کمی می باشد چون معمولاً ما کافه رستوران دیده ایم که غذای ایرانی و ایتالیایی در کنار منوی کافی شاپ ارائه می دهند اما کافه فست فود با منویی از انواع غذا های فست فودی در کنار کافی شاپی متنوع و جذاب تجربه متفاوت و بی نظیری محسوب می شود. با این حال، به غیر از کافه فست فود ها، میان فست فود های قائمشهر هم فندق حرف های زیادی برای گفتن دارد.

اگر روزی تصمیم گرفتید بین رستوران های خوب قائمشهر تجربه کافه فست فود فندق را داشته باشید، بماند که باید از شلوغی جمعیت مقابل رستوران عبور کنید تا وارد مجموعه شوید، با یک محیطی بسیار شلوغ و پر سر و صدا روبرو می شوید که دو طبقه دارد. هر دو طبقه رستوران فندق دکوراسیونی شیک و دلنشینی دارند که از نورپردازی و تزئینات شکیلی برای زیباتر کردن محیط رستوران استفاده شده اما نورپردازی یک اشکال از نظر مشتریان دارد و نه تنها بطور کلی محیط رستوران نورپردازی آنچنانی ندارد بلکه برخی از میز ها مثل کافه ها و بسیاری از کافه رستوران ها کم نور هستند و این موضوع برای آن هایی که میخواهند به راحتی ببیند چی قرار است نوش جان کنند کمی آزار دهنده خواهد بود. اما در کل، رستوران فندق از نظر جذابیت محیطی نمره قابل قبولی میگیرد و بین رستوران های زیبا و مدرن قائمشهر قرار دارد.

از اسم کافه فست فود فندق مشخص است که اینجا شما برای غذا بین کلی غذای فست فودی هرچیزی که دوست دارید را می توانید سفارش دهید و برای دسر و نوشیدنی هم بین کلی نوشیدنی و دسرهای لذیذ انتخاب کنید. در گذشته، یا به عبارتی از زمانی که کافه فست فود فندق افتتاح شده بود تا همین یکی دو سال پیش، بهترین فست فود قائمشهر شناخته میشد و سایر فست فود همیشه سعی داشتند با اینجا از نظر کیفیت غذایی رقابت کنند. امروزه، بیشتر افرادی که تجربه غذا های فست فود فندق را دارد می گویند بسیار کیفیتش را نسبت به گذشته کاهش داده و در ازای این کیفیت پایین، چون یک برند شده و همه اینجا را میشناسند قیمت های بسیار بالایی هم دارد. با این حال، همچنان کلی طرفدار دارد و کیفیت غذا ها نسبت به بسیاری از فست فود های تهران تفاوت دارد البته اینکه مشتریان می گویند غذا ها نسبت به کیفیت گران است، با توجه با مقایسه با فست فود های تهران به این نتیجه رسیده اند.

برای غذای اصلی در کافه فست فود فندق، پیتزا هایی سرو می شود که در کل سطح قائمشهر مانندش را از نظر کیفیت، حجم و مزه پیدا نمی کنید. پیتزا های اینجا آمریکایی هستند و مشتریان بین 15 مدل پیتزا می توانند هر آنچه که دوست دارند را سفارش دهند در کنار اینکه خود پیتزا ها به صورت یک نفره، دو نفره و سه نفره یا خانواده ارائه می شوند. تمامی پیتزا های فست فود فندق به کنار، یک پیتزا دونر دارد که پیتزا پنجره ای است همان پیتزا های مربعی که طرفداران خاص خود را دارند. تمامی پیتزا ها پرملات هستند، خوشمزه و باکیفیت و اگر نوشته شده پیتزای دو نفره، به راحتی دو نفر را سیر می کند و اینجا از معدود فست فود هایی است که در زمینه حجم غذا ها گدا بازی نکرده و مزیتی بزرگ برای رستوران می باشد.

برگر های فست فود فندق غذا هایی هستند که نباید از دستشان داد چون خیلی ها فندق را با برگر های خوشمزه و بی نظیرش میشناسند. کافه فست فود فندق برای برگر های خود از گوشت های دست ساز باکیفیت استفاده می کند که ترکیب گوشت و چربی را توانسته به خوبی رعایت کند و نتیجه آن، برگری خوشمزه با مزه ای به یاد ماندنی است و در ضمن، برای برخی از برگر های از جمله ماشروم برگر، بیکن برگر و برگر اسپاتیش مشتریان این امکان را دارد اگر خواستند برگرشان را دوبل سفارش دهند. مثل پیتزا ها، در بخش برگر ما یک آیتم جذاب هم داریم با نام برج برگر. برج برگر یک برگر معمولی است و خبری از ادویه ها و مخلفات مختلف نیست اما بجای یک برگر دست ساز، سه برگر دست ساز خوشمزه دارد.

درست است که کافه فست فود فندق یک فست فود به شمار میرود ولی در کنار غذا های فست فودی، کلی هم غذای فرنگی دارد مانند سه مدل استیک، ویلی چیز های بی نظیر، سه مدل پاستا و لازانیا، پنینی های گوشت، مرغ و زبان و ساندویچ های سرد و گرم اکونومی در کنار مرغ های سوخاری چند تکه. البته در کافه فست فود فندق به هیچ عنوان نباید از پیش غذا ها غافل شد زیرا در کافه فست فود فندق تنوع بالایی از کلی پیش غذا هست برای هر سلیقه ای. اگر بخواهیم مثالش را بزنیم، در اکثر فست فود ها و رستوران های قائم شهر، برای پیش غذا نهایتاً سوپ و قارچ سوخاری و چند مدل سیب زمینی ساده و پنیری و غیره ارائه می دهند اما اینجا ما فقط 10 مدل پیش غذا بر پایه سیب زمینی داریم سالادهای فندق شامل سزارف اندونزی، پاستا و پاستا مینی هستند و می توانند تجربه جدیدی را ارائه دهند.

از غذا ها خارج می شویم و می رسیم به بخش کافی شاپ کافه فست فود فندق که خودش یک منویی جداگانه و متنوع دارد. بعد از اینکه مشتری تصمیم میگیرد نوشیدنی سرد سفارش دهد یا گرم، در بخش نوشیدنی های گرم کافه فست فود فندق برخی بر پایه اسپرسو هستند، برخی انواع قهوه های دمی می باشد و سایرشان هم چای و دمنوش های خوشمزه. نوشیدنی های سرد اما، امضای کار کافه محسوب می شوند. به غیر از آیس کافی هایی که بر پایه قهوه هستند، تمامی میلک شیک ها و ماکتل های کافه فصست فود فندق علاوه بر مزه بی نظیرشان، ظاهری بسیار زیبا و رنگارنگ هم دارند که خوراک شبکات اجتماعی می باشند. از طرفی، در بخش کافی شاپ کافه فست فود فندق، آیتمی در منو هست با نام کاسه بستنی یا آیس کریم بل. کاسه بستنی ها در 5 طعم بلک بری، نوتلا، بل.بری، دیتاکس و استرابری سرو می شوند و کاملاً مناسب خاص پسندان هستند.

کافه فست فود فندق همه روزه از اسعت 10:30 صبح تا پاسی از شب باز است ولی این بازه برای بخس فست فود می باشد لذا اگر میخواهید از بخش کافی شاپ بهرمند شوید می بایست از ساعت 11 به کافه فست فود فندق مراجعه کنید. بخاطر شلوغی کم نظیر کافه فست فود فندق، اگر نمیخواهید در ازدحام جمعیت بیرون رستوران منتظر بمانید می توانید از قبل میز مورد نظر خود را رزرو کنید تا خیالتان هم راحت باشد. اینجا دیگر کیفیت گذشته اش را ندارد و چون خیلی پرطرفدار شده، قیمت های بالایی هم روی آیتم های منویش قرار داده اما همچنان جزء بهترین رستوران های قائمشهر می باشد و غذا های فوق العاده خوشمزه ای را هم ارائه می دهد. به غیر از مشتریان قبلی که از افت کیفیت کافه فست فود فندق شاکی هستند، سایر مشتریان بخصوص آن هایی که برای اولین بار تجربه اینجا را دارند از خدمات سرویس دهی، مزه، کیفیت و تنوع منو بسیار راضی هستند.

آدرس کافه فست فود فندق قائمشهر

کافه فست فود فندق در نزدیکی میدان طالقانی و خیابان کارگر یا ساری قرار دارد و از نظر موقعیتی، در جای بسیار شلوغ و پر رفت و آمدی واقع شده است. اما مشتریانی که با خودروی شخصی می خواهند به اینجا مراجعه کنند از نظر مسیریابی و ترافیک و پیدا کردن جای پارک با مشکلات بسیاری باید دست و پنجه نرم کنند. خیابان کارگر از میدان طالقانی تا سه راه راه آهن به صورت یک طرفه است برای همین، آن هایی که از سمت میدان طالقانی میخواهند با خودرو به مقابل رستوراند کافیست وارد خیابان راه آهن شوند و در انتهای خیابان، وارد کارگر شوند تا نبش خیابان رضا به کافه فست فود فندق برسند. همیشه پیشنهاد می کنیم یا خودروی

شماره تماس کافه فست فود فندوق قائمشهر: 42220000-011

ساعت کاری کافه فست فود فندق قائمشهر: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11:30 شب (از ساعت 10 صبح بخش فست فود و از ساعت 11 صبح بخش کافه)

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2Fck6utm6vsQfkzgAM8|target:_blank”]

[widgetkit id=”826″ name=”کافه فست فود فندق قائمشهر”]

#8 کافه رستوران زد

محیطی دنج شبیه به کافه های دوست داشتنی با جوی صمیمی اما در واقعیت، کافه رستورانی بی نظیر و محبوب که توانسته بین صد ها کافه رستوران در شهر قائمشهر بخصوص خیابان ساری یا همان کارگر به خوبی بین رستوران گرد ها و کافه دوستان محبوب شود و به جایی برسد که در برخی از مواقع مانند تعطیلاتی چند روزه که قائمشهر میزبان صد ها و مسافر است، مشتریان از قبل رزرو کنند تا دیگر منتظر خالی شدن میزی در رستوران نباشند.

کافه رستوران زد در سال 1397 افتتاح شده و کمتر کافه رستورانی مثل زد هست که از همان روز افتتاحیه تا به الانش، محبوب و شلوغ و دوست داشتنی باشد. اینجا تقریباً می توان گفت یک کافه رستورانی همه چی تمام است و شما هر انتظاری که از یک کافه رستوران دارید را در زد مشاهده خواهید کرد. کافه زد همه روزه از ساعت 9 صبح باز می شود و از ساعت 9 تا 11:30 برای مشتریانش وعده صبحانه سرو می کند که شامل چند نوع املت اسپانیش، هات داگ و املت ایرانی، نیمرو عسلی، وافل های شکلاتی، نوتلا و کره بادام زمینی و بشقاب های جذاب صبحانه ایرانی، انگلیسی و صبحانه ویژه کافه زد هستند. بعد از صبحانه و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب، منوی غذا های ایرانی و فرنگی ارائه می شود هرچند اگر میل به غذای ایرانی دارید این موضوع را در نظر بگیرید که بخش غذا های ایرانی رستوران زد محدود است و تنها به اکبرجوجه، کوبیده، جوجه، وزیری و برنج کته و در کنارشان، ماست دلال شامل لبو، بادمجان و کدو ختم می شود.

اینکه غذا های ایرانی کافه رستوران زد محدود هستند تا حدودی طبیعی است چون اکثر کافه رستوران ها روی غذا های فرنگی و فست فودی مانور می دهند و در بخش غذا های فرنگی، دو مدل پاستا، سه مدل اسپاگتی، انواع ساندویچ های تست، پنینی های بی نظیر از پنینی مرغ گریل شده تا رست بیف داریم که بین مشتریان کافه رستوران خیلی محبوب هستند. در کنار آن ها، استیک های گوشت و مرغ هم در بخش غذای فرنگی سرو می شود. همچنین به غیر از غذای فرنگی، اینجا کلی غذای فست فودی خوشمزه و متنوع هم سرو می شود مثلاً برگر ها هم تنوع بالایی دارند و هم در کنارشان دورچینی از سالاد و سیب زمینی با سس های مختلف قرار داده می شود اما چون با یک کافه رستوران طرف هستیم، در بخش پیتزا فقط پیتزا های ایتالیایی سرو می شود هرچند اندازه مناسبی دارند و به خوبی مشتریان را سیر و راضی نگه می دارد.

معمولاً غذا های فرنگی و فست فود ها را در هر کافه و رستورانی می توان پیدا کرد اما امضای هر کافه رستوران، منوی کافی شاپ است از تنوعی که دارد تا مزه ای که ارائه و می دهند و از همه مهم تر، خلاقیتی که باریستا و کافیمن مجموعه به خرج می دهد تا یک نوشیدنی زیبا، خوش عطر و خوشمزه را خلق کند. کافیمن کافه رستوران زد برای مشتریان رستوران که علاقه به نوشیدنی های گرم دارد، انواع چای، دمنوش و نوشیدنی هایی بر پایه قهوه یا اسپرسو سرو می کند. از سوی دیگرف باریستای مجموعه هم کلی شیک، گلاسه، اسموتی، موکتل یا ماکتل و آبمیوه های طبیعی را در نظر گرفته که بسیار خوشمزه هستند و در عین حال، ظاهری جذاب و زیبا هم دارند. اما این نوشیدنی ها بخصوص نوشیدنی های گرم را نمی شود بدون کیک میل کرد لذا کافه رستوران زد در بخش دسر های کافی شاپ چند مدل کیک تازه، وافل های بی نظیر و کلی بستنی را در نظر گرفته که می توانید سفارش دهید و لذت ببرید.

اما تمامی این غذا ها، نوشیدنی ها و دسر ها را کافه رستوران زد در چجور محیطی برای مشتریانش سرو می کند؟ اینجا ما به کافه رستورانی طرف هستیم که دو بخش روباز و سرپوشیده دارند برای همین آن هایی که در جستجوی رستوران روباز قائمشهر هستند می توانند روی کافه زد حساب کنند. فضای روباز رستوران البته به لطف آب و هوای شما دارای سقف می باشد و محیط هم به خوبی تزئین شده اما اطرافش باز است و نه تنها از هوای تازه برخوردار می شوید بلکه امکان استعمال دخانیات هم در بخش روباز رستوران هم میسر است. از طرف دیگر، محیط سرپوشیده کافه رستوران زد یک جوی صمیمی و دلنشین دارد و تزئینات و طراحی شکیل و دوست داشتنی هم در محیط داخلی رستوران مشاهده می شود. در سالن سرپوشیده رستوران موسیقی زنده هم برگزار می شود و اینجا هم یک رستوران با موسیقی زنده در قائمشهر است، امکانی که خیلی از رستوران های قائمشهر ندارد و برای کافه زد یک مزیت محسوب می شود.

از این موارد که بگذریم، کافه رستوران زد دارای اتاق وی آی پی است که برای برگزاری جشن ها و مراسم های مختلف انتخابی ایده آل و بی نظیر خواهد بود ولی باید از قبل اتاق را رزرو کنید و مهم است که میخواهید برای برگزاری جشن های تولد رزرو کنید یا قرار های کاری چون اگر برای جشن تولد باشد رستوران برای شما اتاق را به خوبی تزئین می کند و از خدمات وی آی پی هم بهرمند خواهید شد.

حال ببینیم مشتریان و رستوران گرد ها نظرشان درباره کافه رستوران زد چیست و چگونه اینجا را ارزیابی می کنند. کافه رستوران زد درست است که یک کافه رستوران با موسیقی زنده در قائمشهر محسوب می شود ولی چون موسیقی زنده از ساعت 10 شب آغاز می شود، از نظر برخی دیر است. غذا های کافه زد بسیار خوشمزه هستند و مزه ای به یاد ماندنی دارد و اینکه غذا های ایرانی در داخل ظروف روحی به همراه دورچین سرو می شوند هم جذابیت خود را دارند. همچنین تمامی غذا ها و نوشیدنی های کافه زد در نگاه اول قیمتی بالا و شاید بگوییم متوسط رو به بالا دارند اما با توجه به خدمات سرویس دهی عالی حتی در ایام شلوغ و کیفیت بالای آیتم های منوی کافه زد، ارزش این هزینه را دارد. بطور کلی مشتریان از اینکه لحظات خاطره انگیزی را در رستوران زد رقم زده اند راضی هستند و تنها ایراد را می توان به شلوغی بیش از حد محیط رستوران گرفت.

آدرس کافه رستوران زد

کافه رستوران زد نبش خیابان های ساری و نیما قرار دارد یعنی در خیابان کارگر زمانی که به خیابان نیما می رسید، نبش آن کافه رستوران زد و در مجاورتش، پارک ولیعصر را مشاهده خواهید کرد. اما برای مسیریابی و دسترسی به کافه رستوران زد، در صورتیکه بخواهید از خیابان ساری یا خیابان کارگر به کافه رستوران دسترسی داشته باشید، کافه زد تا سه راه راه آهن فاصله ای 1.7 کیلومتری دارد اما خیابان ساری یا خیابان کارگر همیشه ترافیک های سنگینی دارد و اگر نمیخواهید در این ترافیک بمانید، می توانید از طریق خیابان نیما به رستوران دسترسی داشته باشید. بدین منظور، از طریق خیابان های فجر و مهمانسرا وارد خیابان 20 متری مهمانسرا شوید و در بخش غربی خیابان به میدانی خواهید رسید که ضلع جنوبی آن، خیابان نیما بود و در انتهای خیابان نیما هم کافه زد را مشاهده خواهید کرد.

لازم به ذکر است کافه زد بخاطر اینکه یکی در خیابان ساری قرار دارد و دیگر اینکه نزدیک به پارک ولیصعر واقع شده است، مشتریانش معضلی با نام جای پارک دارند برای همین اگر تصمیم دارید بین رستوران های خوب قائمشهر تجربه کافه زد را داشته باشید سعی کنید خیلی زودتر مراجعه کنید تا جای پارک مناسب در نزدیکی یا مقابل رستوران پیدا کنید. البته نیازی هم نیست حتماً به رستوران مراجعه کنید چراکه کافه زد غذا های خود را به صورت بیرون بر از طریق تماس تلفنی یا خرید اینترنتی هم ارسال می کند.

شماره تماس کافه رستوران زد: 42070078-011

ساعت کاری کافه رستوران زد: همه روزه از ساعت 9:30 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FPPFC5jHFC9SUbhrc6|target:_blank”]

[widgetkit id=”824″ name=”رستوران زد کافه قائمشهر”]

رزرو ویلا در قائمشهر

شهر جنگلی قائمشهر مقصدی بکر و سرسبزی است که برخلاف بسیاری از شهرهای استان مازندران، خبری از ترافیک ها سنگین و شلوغی های آنچنانی در آنجا مشاهده نمی شود برای همین اگر به فکر شهری آرامش بخش هستید، روی قائمشهر می توانید حساب کنید. برای اقامت و اجاره ویلا در قائمشهر در نظر بگیرید اینجا چون چندان توریستی نیست، بیشتر اقامتگاه ها در قالب خانه ها و آپارتمان های مبله و برای ویلاها و باغ ها کافیست به اطراف شهر و بخصوص ابتدای جاده فیروزکوه مراجعه کنید.

سوالات متداول

رستوران سلف سرویس قائمشهر کجاست؟

رستوران آرین بهترین رستوران سلف سرویس در غرب قائمشهر و کنار گذر غربی

رستوران های سنتی قائمشهر کدام ها هستند؟

رستوران فرهنگ، تخت جمشید، کافه دیزی ترنج و سفره سرای سنتی عمو خندان

رستوران های با موسیقی زنده در قائمشهر کدام ها هستند؟

رستوران های کریم خان و کافه رستوران زد بهترین رستوران های با موزیک زنده در قائمشهر هستند.

بهترین سفره خانه های قائمشهر کدام ها هستند؟

سفره خانه سنتی نیزار، سفره سرای سنتی عمو خندان و دلنوازان