اجاره ویلا و سوئیت در قائمشهر

سوالی دارید؟

همکاران ما از ساعت ۹ تا ۱۷ پاسخگوی سوالات شما هستند.
۰۹۱۲۰۱۲۲۸۹۴ مشاور شما فاطمه بیرانوند
سوئیت چوبی جنگلی B803
کد B803
سوئیت چوبی جنگلی B803


هر شب از ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
ویلا دربست با تراس B802
کد B802
ویلا دربست با تراس B802


هر شب از ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان
سوئیت اقتصادی قائمشهر B801
کد B801
اجاره ویلا قائمشهر B800
کد B800

اجاره ویلا در قائمشهر

قائمشهر از جمله شهرهای توریستی و جنگلی در شرق مازندران است که مابین دو شهر محبوب و توریستی آمل و بابل قرار دارد. این شهر توریستی جاذبه های دیدنی متعددی را در طبیعت خود جای داده که باعث شده گردشگران زیادی آن را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند. گردشگرانی که قصد سفر و اجاره ویلا در قائمشهر را دارند خوب است بدانند در این شهر تنوعی از ویلاهای عادی، استخردار و تعداد بسیار محدودی ویلاهای لوکس و دوبلکس با امکانات بی نظیر از جمله میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، باربیکیو به همراه آلاچیق و غیره وجود دارد تا هر گردشگری متناسب با بودجه و سلیقه خود، بهترین اقامتگاه مد نظر را در این شهر انتخاب کند. اگر شما نیز قصد سفر و اقامت در این شهر را دارید خوب است بدانید نرخ اجاره روزانه ویلا قائمشهر طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در پایین ترین حد خود قرار دارند که این رقم طی روزهای آخر هفته و ایام خاص افزایش میابند. اگر قصد سفر به این شهر گردشگری را دارید و می خواهید برای اقامت خود به سراغ اجاره ویلا در قائمشهر بروید، لوکس ویلا انواع مختلفی از ویلاها را در اختیار شما قرار می دهد.
اجاره ویلا در قائمشهر

اجاره سوئیت در قائمشهر

انواع مختلفی از اقامتگاه ها در شهر زیبای قائمشهر وجود دارند که توانسته اند تمام اقشار جامعه را در برگیرند. گردشگرانی هستند که قصد سفر به قائمشهر را دارند و می خواهند اقامتگاهی را برای خود رزرو کنند که دارای قیمت مناسبی باشند. اجاره سوئیت در قائمشهر یکی از گزینه هایی است که دارای قیمت مناسبی هستند و در جاهای مناسبی از شهر قرار گرفته اند. تمام این سوئیت ها به صورت مبله هستند و شما می توانید با اجاره سوئیت در قائمشهر از امکانات مناسبی بهره مند شوید. اگر برای اقامت خود به دنبال اجاره سوئیت ارزان در قائمشهر هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت لوکس ویلا گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و پس از آن با شماره مربوطه تماس بگیرید و جهت رزرو آن، مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

اجاره ویلا جنگلی در قائمشهر

همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، قائمشهر شهری جنگلی بوده و به واسطه جنگل های انبوهش، شهرت یافته و اغلب گردشگران تمایل دارند در میان فضای مطلوب جنگلی آن اقامت داشته باشند. از همین رو یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین اقامتگاه های این شهر، ویلاهای جنگلی آن می باشند. گردشگرانی که به دنبال آرامش هستند برای اقامت خود اجاره ویلا جنگلی در قائمشهر را در نظر می گیرند. همچنین می توانند از چشم انداز بسیار زیبا و سرسبز اطراف خود لذت ببرند. در مقابل نیز یکی دیگر از گزینه های اقامتی در منطقه جنگلی این شهر، اجاره کلبه جنگلی در قائمشهر می باشد که اغلب جوان پسندانه بوده و همچنین از امکانات مناسبی برخوردارند. این کلبه ها در دل جنگل بوده و می توانید از جنگل و فضای زیبای اطراف خود لذت ببرید. شما نیز اگر قصد اجاره ویلا جنگلی در قائمشهر را دارید، می توانید با مراجعه به وبسایت لوکس ویلا، اقامتگاه مورد نظر خود را از میان اقامتگاه های جنگلی انتخاب و رزرو نمایید.
اجاره ویلا استخردار در قائمشهر

اجاره ویلا استخردار در قائمشهر

برخی از گردشگرانی که به شهرهای شمالی سفر می کنند، به دنبال اقامتگاهی هستند که تمام امکانات و تجهیزات در آن ها وجود داشته باشند و حاضرند بخش عمده ای از هزینه سفر خود را برای اقامت صرف کنند. یکی از پرطرفدارترین اقامتگاه ها، ویلاهای استخردار هستند که شامل ویلا استخردار روباز و ویلا استخردار سرپوشیده می شوند. قائمشهر شهری جنگلی بوده و اغلب آن را با جنگل های انبوه و سرسبزش می شناسیم. بنابراین فاصله آن از دریا زیاد بوده و برخی ترجیح می دهند به سراغ اجاره ویلا استخردار در قائمشهر بروند تا بتوانند در همان ویلا آب تنی کنند. همچنین اگر می خواهید برای اقامت خود به سراغ اجاره ویلا استخردار در قائمشهر بروید، فصل سفر خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به اجاره ویلا قائمشهر نمایید. چرا که ویلاهای استخردار روباز برای نیمه اول سال و ویلاهای استخردار سرپوشیده برای نیمه دوم سال مناسب می باشند که مجهز به آبگرم هستند.

ماجراجویی در میان طبیعت زیبا و جاهای دیدنی قائمشهر

قائشهر با اینکه جاذبه های دیدنی بسیار جذابی دارد و بازدید از آن ها شاید هفته ها زمان ببرد، اما این شهر جنگلی در میان گردشگران چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد لذا اگر قائمشهر به عنوان مقصد گردشگری و طبیعت گردی شما در استان مازندران می باشد، با منطقه ای بکر و دیدنی روبرو خواهید شد تا بدون هیچ دغدغه ای، از معروف ترین جاذبه های گردشگری قائمشهر بازدید کرده و خاطرات بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

پییشنهاد می کنیم در سفر به قائمشهر اگر به دنبال منطقه ای سرسبز برای طبیعت گردی و پیک نیک هستید نگاهی به جاذبه هایی همچون دریاچه گل پل، تالاب کرچنگ، سد خاکی زمزم، منطقه محافظت شده خیبوس و آبشار شیرگاه، پارک نمونه گردشگری پایین لموک و غیره بیاندازید. در میان بناهای تاریخی قائمشهر هم بازدید از مقبره های سید ابوصالح، امامزاده زکریا و پل آجری بالا تجن خالی از لطف نیست.