اقامتی خاطره انگیز در ویلاهای قائمشهر

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بزرگ ترین شهرهای استان مازندران که توانسته عده زیادی از افراد را در طول سال به سمت خود جذب نماید شهر زیبای قائمشهر می باشد. این شهر دارای جاذبه های مختلفی است و به همین دلیل افراد زیادی تمایل به سفر به این منطقه را دارند. ویلاهای مختلف در قائمشهر باعث می شود تا مسافرانی که قصد دارند در این منطقه اقامت داشته باشند بتوانند در یک اقامتگاه خوب بمانند. در این مقاله به سراغ معرفی انواع اقامتگاه های موجود در قائمشهر رفتیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

رزرو ویلا در قائمشهر

قائم شهر به دلیل دارا بودن جاذبه های دیدنی مختلف درون خود توانسته گردشگران متعددی را جذب نماید. اگر تمایل دارید برای سفرتان این ناحیه را به عنوان مقصد انتخاب کنید بهتر است ابتدا برای اقامتگاه خود برنامه ریزی کنید تا بعد از رسیدن به شهر دچار مشکل نشوید. برای این منظور کافیست به سایت لوکس ویلا رفته و از بین اقامتگاه های قرار داده شده یک مورد را انتخاب نمایید.

هزینه اجاره ویلا در قائمشهر از 500000 تومان شروع می شو که برای اجاره ویلای مورد نظرتان بهتر است ابتدا هزینه اقامتگاه ها را در نظر گرفته و بعد برای رزرو گزینه انتخابی خود تماس بگیرید. ویلاهای این شهر از اقتصادی ترین که سوئیت ها و آپارتمان ها هستند تا لوکس ترین که ویلاهای لاکچری می باشند را شامل می شود.

رزرو ویلا در قائمشهر

اقامتگاه های اقتصادی قائمشهر

یکی از مهم ترین اقامتگاه هایی که افراد زیادی تمایل دارند تا در آن ها اقامت داشته باشند، آپارتمان ها و سوئیت های مقصد می باشد. قائم شهر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در خود اقامتگاه هایی دارد که هزینه آن ها منصفانه بوده و شما می توانید برای اقامتتان از آن ها استفاده نمایید. این آپارتمان ها به خصوص برای کسانی مفید است که قرار است فقط به مدت یک شب در این منطقه اقامت کنند چرا که اجاره روزانه خانه در قائمشهر با این اوصاف با استفاده از آپارتمان ها می تواند مفید باشد.

هزینه اجاره این اقامتگاه ها از 400000 تومان شروع می گردد و اگر قصد داشتید به قائم شهر سفر کنید می توانید از این نوع اقامتگاه ها استفاده نمایید تا سفری اقتصادی و کم هزینه را تجربه نمایید. اجاره روزانه آپارتمان در قائمشهر را می توانید از طریق سایت لوکس ویلا پیگیری نمایید و برای این کار کافیست به صفحه مربوط به ویلاهای این شهر بروید.

ویلاهای جنگلی در قائمشهر

از دیگر ویلاهایی که می توانید در این منطقه از آن ها استفاده نمایید، ویلاهای جنگلی هستند که در انواع مختلف ارائه می شوند. یکی از انواع آن ها دارای امکاناتی هستند که هر کدام از آن ها هزینه اجاره ویلا را بالاتر می برند. برای مثال اجاره ویلا جنگلی در قائمشهر که دارای استخر باشد و امکاناتی نظیر باربیکیو، جکوزی، میز بیلیارد، پینگ پنگ، سیستم صوتی و… را شامل شود معمولا درزمره ویلاهای لوکس در نظر گرفته می شوند و هزینه اجاره آن ها نیز بالاتر از باقی ویلاهاست.

البته ویلاهای دیگر این ناحیه نیز وجود دارند که اگر بخواهید آن ها را اجاره کنید می توانید از سایت لوکس ویلا کمک بگیرید. ویلاهای جنگلی هم چنین مناسب برای کسانی است که از بودن در یک منطقه جنگلی لذت می برند و توصیه به این افراد این است که ویلایی را در نظر بگیرند تا از طریق تراس بتوانند مناظر اطراف را تماشا نمایند. ویلای مد نظرتان می تواند دارای استخر روباز یا سرپوشیده هم باشد تا تجربه ای جالب را در سفرتان داشته باشید. در نظر داشته باشید که در تابستان ویلاهای با استخر روباز معمولا از ویلاهای دارای استخر سرپوشیده گران تر هستند.

ویلاهای جنگلی به دلیل قرار گرفتن در میان انبوه درختان به نسبت ویلاهای مناطق دیگر شهر هوای بهتری را به شما منتقل خواهند کرد. هزینه ویلاهای جنگلی در قائم شهر همانند دیگر ویلاها که پیش تر گفته شد از 500000 تومان شرع می شود و با توجه به این که چه ویلایی را با چه امکاناتی انتخاب نمایید این قیمت بالاتر خواهد رفت. معمولا زیاد شدن هزینه اجاره ویلای جنگلی در این شهر یا شهر های دیگر به دلیل مواردی هم چون موقعیت جغرافیایی ویلا، متراژ، طراحی و نمای به کار برده شده در ساخت ویلا و… می باشد.

ویلاهای جنگلی در قائمشهر

نحوه اجاره اقامتگاه از لوکس ویلا

اگر در نهایت تصمیم گرفتید تا به قائم شهر سفر کنید می توانید از سایت لوکس ویلا استفاده کنید تا ویلای مورد نظرتان را بیابید. برای اجاره روزانه ویلا در قائم شهر بعد از رفتن به صفحه اصلی سایت از پنل اجاره ویلا و سوئیت از استان مازندران به صفحه مربوط به شهر قائم شهر بروید. در صفحه جدید باز شده می توانید انواع ویلاهای موجود را تماشا کنید و با توجه به هزینه ای که مد نظر دارید برای اجاره ویلا تماس بگیرید. شماره هایی که با استفاده از آن ها می توانید با مشاورین لوکس ویلا تماس بگیرید نیزدر سایت برایتان قرار داده شده تا از طریق آن ها اقدام کنید. بهتر است در روزهای شلوغ سال که افراد بیشتری به این شهر می روند زودتر از موعد برای رزرو تماس بگیرید تا گزینه انتخابی شما توسط افراد دیگر ثت نشود. هم چنین آخر هفته ها نیز شلوغ تر از روزهای دیگر بوده و چند روز قبل از رسیدن تماس بگیرید تا دچار سرگردانی نشوید.