بهترین رستوران های رودهن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهر رودهن از معروف ترین شهرهای شرق تهران است که برای بسیار از مردم بخصوص پایتخت نشین ها، شهری بین راهی بوده و برای برخی هم مقصد گردشگری می باشد. اما طبق بررسی هایی که انجام داده شده، درصد قابل توجهی از مسافران مخصوصاً افرادی که میخواهند از رودهن عبور کنند تا به شهرهای دیگر برسند، به دنبال رستورانی خوب در رودهن هستند لذا در لوکس ویلا میخواهیم شما را با بهترین رستوران های رودهن آشنا کنیم تا دفعه بعدی که به دنبال رستوران در رودهن بودید، خود را درگیر پرس و جو از مردم نکنید.

#1 رستوران آرش رودهن

معرفی بهترین رستوران های رودهن را با رستوران آرش شروع می کنیم. رستورانی که مابین رودهن و بومهن قرار دارد و از آنجایی که بیشتر نزدیک به بومهن است، برخی آن را جزء رستوران های بومهن میدانند. رستوران آرش رودهن از ساعت 8 صبح میزبان مشتریان است و تا ساعت 12 ظهر، وعده صبحانه در این رستوران سرو می شود اما وعده صبحانه تنها شامل منویی از صبحانه های ساده می باشد. برای وعده های ناهار و شام، رستوران آرش تنوع مطلوبی از انواع غذاهای ایرانی را برای مشتریانش سرو می کنند و از طرفی، بخاطر کیفیت بالای کباب های رستوران، بیشتر مشتریانی که به رستوران ارش مراجعه می کنند انواع غذاهای گوشتی شامل کوبیده، شیشلیک، جوجه و غیره را سفارش می دهند هرچند رستوران غذاهای ایرانی دیگری هم دارد که طرفداران خود را داشته و آن ها هم از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

محیط رستوران از دکوراسیون شیک و مطلوبی برخوردار است و ظرفیت رستوران هم مناسب می باشد لذا در روزهای آخر هفته و ایامی که رستوران مشتریان زیادی دارد، کسی در صف منتظر خالی ماندن میز نمانده و از طرفی، طبق گفته مشتریان از کیفیت خدمات سرویس دهی رستوران هم کاسته نمی شود. از نظر مشتریانی که پیش تر به رستوران آرش رودهن مراجعه کرده اند، غذاهای رستوران از کیفیت بالا، حجم مناسب و قیمت های قابل قبولی برخوردار بوده و بطور کلی، رستوران آرش از رستوران های پیشنهاد ما در سفر به رودهن است.

آدرس رستوران آرش رودهن

برای دسترسی به رستوران آرش رودهن، می بایست ابتدا از شهر رودهن راهی بومهن شوید چراکه رستوران در سمت شرق به غرب جاده دماوند قرار دارد. از رودهن که وارد دماوند می شوید، کمی جلوتر از خیابان بزرگ چمران واقع در نبش کوچه درویش، رستوران آرش را مشاهده خواهید کرد. در مقابل رستوران، جای پارک وجود دارد اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات بخاطر شلوغی رستوران اکثر مشتریان خودروهای خود را در فاصله دورتری از رستوران پارک می کنند.

شماره تماس رستوران آرش رودهن: 76228782-021

ساعت کاری رستوران آرش رودهن: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D36.432831%2C52.3604842%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

رستوران آرش رودهن

#2 رستوران لاله صحرا رودهن

اگر تا به حال سفری به رودهن داشته باشید، قطعاً لاله صحرا برایتان آشنا خواهد بود. لاله صحرا در واقع یکی از بلوارهای معروف و بزرگ رودهن است و رستوران لاله صحرا هم در ابتدای بلوار قرار دارد. به واسطه مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و همچنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ، رستوران لاله صحرا یکی از معروف ترین رستوران های رودهن است. همیشه این رستوران شلوغ است و اکثر مشتریانش، اهالی رودهن هستند اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات، جمعیت بالای گردشگران و مسافران هم اضافه خواهند شد.

هنگامی که وارد رستوران لاله صحرا می شوید، ابتدا مجذوب دکوراسیون داخلی رستوران خواهید شد. رستوران از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات و دکوراسیون زیبا برخوردار است و بر روی دیوارها، نقش های جالبی مشاهده می شود. رستوران لاله صحرا همچنین از بهترین چلوکبابی های منطقه است. در منوی غذایی رستوران، انواع غذاهای کبابی شامل چلوکباب ها، جوجه کباب ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی مشاهده می شود. غذاهای رستوران را بخاطر اینکه تمام مشتریانش از کیفیت، حجم و قیمتشان راضی بودند می توان گفت از بهترین هایی هستند که در میان رستوران های رودهن پیدا می شود.

آدرس رستوران لاله صحرا رودهن

همانطور که پیش تر گفتیم، رستوران لاله صحرا در ابتدای بلوار لاله صحرا قرار دارد و برای دسترسی به رستوران، ابتدا در شهر رودهن وارد جاده هراز شوید اما کمی جلوتر، بلوار و رستوران لاله صحرا را در آنطرف جاده مشاهده کرده و کافیست کمی جلوتر، وارد دوربرگردان شوید تا به رستوران برسید. در شهر رودهن هم دسترسی به رستوران وجود دارد بطوریکه در شهر رودهن وارد بلوار امامت شده و بعد از آن، وارد بلوار لاله صحرا خواهید شد تا در انتهای بلوار و نزدیک به جاده هراز، رستوران را مشاهده کنید.

شماره تماس رستوران لاله صحرا رودهن: 76502152-011

ساعت کاری رستوران لاله صحرا رودهن: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7282285%2C51.8983227%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”786″ name=”رستوران لاله صحرا رودهن”]

#3 رستوران ریحون رودهن

رستوران معروف دیگری که در رودهن حسابی معروف شده و همیشه هم جزء شلوغ ترین رستوران های منطقه بوده، رستوران ریحون است. رستوران ریحون کمی دورتر از رودهن قرار دارد اما ارزشش را دارد حتی برای یک وعده غذایی هم که شده به رستوران مراجعه کرده و مشتری دائمی رستوران شوید. رستوران ریحون دو محیط دارد و در محیط اول، میز و صندلی های سبز و سفید قرار دارد که با ترکیب معماری زیبا، دکوراسیون دوست داشتنی و تزئینات شکیل، محیط رستوران را جذاب کرده است. محیط دیگر رستوران ریحون که با نام لمکده شناخته می شود، بخش سنتی رستوران است که تخت های سنتی داشته و در کنار آن، معماری و دکوراسیون بخش هم سنتی و دوست داشتنی می باشد.

رستوران ریحون غذاهایش باعث معروفیت رستوران شده اند. در منوی رستوران، هم غذاهای ایرانی مشاهده می شود و هم غذاهای فرنگی اما غذاهای فرنگی تنها شامل استیک های گوشت و مرغ، سالاد سزار، پاستا و میگو است. در منوی ایرانی رستوران ریحون، ماهی و انواع کباب های لذیذ وجود دارد که هم می توان به صورت جداگانه سفارش داد و هم سینی ویژه رستوران که با نام سینی ویژه ریحون شناخته می شود. با نگاه اول به منوی رستوران، با خود فکر می کنید غذاهای رستوران بسیار گران هستند اما مشتریان قبلی رستوران هم که چنین فکری می کردند، با یکبار امتحان کردن غذاهای رستوران نه تنها به مشتری ثابت تبدیل شدند بلکه از نظر آن ها، غذاها از مزه بی نظیر، کیفیت فوق العاده و حجمی بالا برخوردار بوده و پرداخت این هزینه کاملاً ارزششش را دارد.

از کیفیت و محیط غذاها که بگذریم، رستوران ریحون وعده صبحانه هم سرو می کند و صبحانه های لذیذی در رستوران قابل سفارش است. برای وعده صبحانه هم در نظر داشته باشید رستوران هر روز هفته از ساعت 7:30 صبح باز می باشد.

آدرس رستوران ریحون رودهن

در شرق رودهن وارد جاده دماوند می شوید تا در امتداد جاده دماوند به جاده فیروزکوه برسید. بعد از اینکه به کیلومتر 3 جاده رودهن به دماوند رسیدید، رستوران ریحون در سمت راست جاده قابل مشاهده است. همچنین در مقابل رستوران ریحون فضای پارکینگ اختصاصی هم برای مشتریان در نظر گرفته شده است. پیشنهاد می کنیم اگر اولین باری است که میخواهید به رستوران ریحون مراجعه کنید، در روزهای وسط هفته و ایام خلوت به سراغ رستوران بروید چراکه در روزهای آخر هفته و تعطیلات، جای سوزن انداختن در رستوران وجود ندارد.

شماره تماس رستوران ریحون رودهن: 09351101616 و 46522360-021

ساعت کاری رستوران ریحون رودهن: همه روزه از ساعت 7:30 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7121715%2C51.9548422%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”782″ name=”رستوران ریحون رودهن”]

#4 باغچه رستوران زیتون

در میان رستوران های رودهن، باغ رستوران های مختلفی هم هستند که برخی از آن ها دارای آلاچیق و کلبه های اختصاصی می باشند. در میان آن ها هم طبق گفته مشتریان و رستوران گردها، باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین باغچه رستوران هایی است که در رودهن پیدا می شود. رستوران باغچه زیتون مجهز به آلاچیق ها و کلبه های اختصاصی است که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه ها وجود دارد. اکثر مشتریان رستوران، جمع های خانوادگی و دوستانه هستند و برای همین، رستوران باغچه زیتون از جمله شلوغ ترین رستوران های رودهن به شمار می رود.

اما رستوران زیتون تنها آلاچیق و کلبه ندارد بلکه برای افرادی که نمیخواهند روی زمین بنشینند، رستوران دارای محیط سرپوشیده هم داشته و این محیط هم ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی دارد. اما می رسیم به بخش جذاب رستوران که غذاهایش است. رستوران زیتون هم از معدود رستوران هایی است که بر روی کیفیت مواد اولیه غذاهایش تاکید بالایی دارد و به لطف آن، شاهد سرو غذاهای باکیفیت و لذیذی در رستوران هستیم. منوی غذایی رستوران غذاهای ایرانی و انواع کباب ها را پوشش می دهد و در کنار ، تنوع مطلوبی هم از پیش غذاها و نوشیدنی های مختلف هم مشاهده می شود.

آدرس باغچه رستوران زیتون

اگر رستوران باغچه زیتون را به عناون یکی از بهترین رستوران های رودهن انتخاب کرده اید، می بایست در شهر رودهن وارد جاده هراز شوید اما در همان اوایل جاده هراز، مابین خیابان هایی امیریه و جانبازان رستوران را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس باغچه رستوران زیتون: 76519001-021

ساعت کاری باغچه رستوران زیتون: همه روزه از ساعت 9 صبح الی 11 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7310825%2C51.9041713%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”783″ name=”رستوران زیتون رودهن”]

#5 فست فود مرغ سوخاری ایران

اگر به دنبال فست فود در شهر رودهن هستید، با فست فودهای بسیاری در رودهن مواجه می شوید که تعدادشان از رستوران ها هم بیشتر خواهد بود. در میان فست فودها، فست فو مرغ سوخاری تنها فست فودی است که به هیچ عنوان نباید از دست دهید. این فست فود تجربه بی نظیری از رستوران گردی و غذاهای فست فودی را ارائه می دهد. رستوران مرغ سوخاری برخلافش نامش که تصور می شود تنها غذاهای سوخاری سرو می کند، انواع غذاهای فست فودی شامل پیتزاها، ساندویچ ها، برگرها و غذاهای دیگر را ارائه می دهد و مرغ سوخاری تنها بخشی از منوی رستوران می باشد.

فست فود مرغ سوخاری کیفیت بالایی بر روی غذاهایش حاکم است و انتخاب بهترین غذا در این رستوران تنها به ذائقه برمیگردد. همچنین از نظر مشتریان، قیمت های فست فود مرغ سوخاری بسیار خوب بوده و با توجه به کیفیت، حجم، مزه و سرویس دهی، ارزش پرداخت را دارد.

آدرس فست فود مرغ سوخاری ایران

دو مسیر برای دسترسی به فست فود مرغ سوخاری ایران وجود دارد. مسیر اول، از طریق جاده هراز است. در اوایل جاده هراز به بلوار مطهری خواهید رسید و در این بلوار بعد از اینکه به میدان خلیج فارس رسیدید، وارد بلوار آیت الله خامنه ای شده و در مقابل دانشگاه آزاد رودهن به رستوران خواهید رسید. مسیر دیگر اما، یکی از شلوغ ترین مسیرها بوده و افرادی که میخواهند از شهر تهران راهی شهرهای شمالی شوند، از آنجا عبور خواهند کرد. این مسیر انتهای کمربندی بومهن است که وارد جاده فیروزکوه می شوید اما کمی جلوتر، تابلوی جاده هراز و آمل را مشاهده خواهید کرد که از طریق آن، وارد بلوار آیت الله خامنه ای می شوید.

شماره تماس فست فود مرغ سوخاری ایران: 46519194-021

ساعت کاری فست فود مرغ سوخاری ایران: همه روزه از ساعت 11:30 صبح الی 12 شب

[vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7230034%2C51.9170774%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][vc_row][/vc_row][vc_column][/vc_column][vc_column_text]

[widgetkit id=”770″ name=”مرغ سوخاری ایران رودهن”]

#6 رستوران قلمستان رودهن

کمی جلوتر از رودهن و ابتدای جاده هراز، رستورانی ار سمت چپ جاده میبینیم یا عبارتی، مسیر برگشت به سمت رودهن با نام قلمستان که تابلوی بزرگ قرمز رنگش از فاصله ها قابل مشاهده است. با اینکه رستوران قلمستان یک رستوران بین جاده ای محسوب میشود اما عضو سازمان ایرانگردی و جهانگردی بوده و برخلاف تصوری که از رستوران های بین جاده ای داریم، جایی فوق العاده و خاطره انگیز برای رستوران گرد ها به شمار میرود.

رستوران قلمستان از رستوران های قدیمی رودهن است که بالای نیم قرن از افتتاحش می گذرد. در گذشته رستوران قلمستان یک سلف سرویس بود و بین مردم خیلی طرفدار داشت اما چند سالی است که دیگر بخش سلف سرویس را تعطیل کرده و بجایش، برای مشتریان منو آورده می شود و مشتریان از بین غذا های ایرانی و پیش غذا های خوب رستوران می توانند هرچیزی که میخواهند را سفارش دهند. از طرفی، رستوران قلمستان قسمت کافی شاپ را هم به مجموعه خود افزوده و علاوه بر سرو نوشیدنی های گرم، انواع قهوه و ملزوماتش هم در آنجا به فروش می رسد.

رستوران قلمستان سالن بزرگی دارد و از دکوراسیون شیک و ساده از برخوردار است. ظرفیت سالن به اندازه کافی بالا می باشد تا حتی در شلوغ ترین روز ها هم نیاز نباشد زمانی را منتظر خالی شدن میز بمانید اما چون رستوران در کنار جاده قرار دارد، شاید برای جای پارک با موانعی مواجه شوید. با این حال در روز های آخر هفته و تعطیلات رستوران بسیار شلوغ است و سر و صدا در محیط آزار دهنده می باشد هرچند با محیطی طرف هستیم که در عین زیبایی مطلوب، بسیار تمیز است و خدمات سرویس دهی هم به صورت مطلوب ارائه می گردد تا مشتریان را راضی نگه دارد.

همیشه اکثر رستوران های بین جاده ای غذا های ایرانی بخصوص انواع کباب را برای مشتریان خود سرو می کنند و در رستوران قلمستان نیز منویی برای مشتریان آورده می شود که شامل یک بخش پیش غذا از جمله ماست، ترشی، میرزا قاسمی، کوفته، سوپ، سیر ترشی، سالاد های فصل و کلم و غذا های اصلی از جمله کباب های کوبیده تا شیشلیک، جوجه های متنوع، باقالی پلو با گردن بره، اکبرجوجه و غذا های دریایی از جمله ماهی قزل آلای کبابی یا سرخ شده و ناگت میگو می باشد.

در مورد غذا های رستوران قلمستان نظرات مختلفی ارائه شده. برخی از غذا ها بسیار راضی بودند و در کنار محیط تمیز و خدمات سرویس دهی مطلوب، به مشتری ثابت اینجا تبدیل شدند اما برخی هم نظراتی دادند مبنی بر اینکه ماهی بوی زخم می دهد یا شیشلیک بوی ماندگی دارد ولی با این حال، سایر غذا هایی که سفارش داده اند خوشمزه و باکیفیت بوده اند. ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر میخواهید تجربه رستوران قلمستان رودهن را داشته باشید سعی کنید در ایام شلوغ مثل آخر هفته ها و تعطیلات مراجعه کنید.

آدرس رستوران قلمستان رودهن

در شهر رودهن که به سمت شرق حرکت می کنید، به دوراهی خواهید رسید که یکی شما را وارد جاده فیروزکوه می کند و دیگری وارد جاده هراز و شما می بایست وارد جاده هراز شوید. اگر این دو راهی را مبدأ در نظر بگیریم، 8 دقیقه جلوتر یا به عبارتی، بعد از 5.3 کیلومتر رستوران را در سمت چپ جاده مشاهده خواهید کرد اما چون رستوران در آنسوی جاده قرار دارد، کمی جلوتر دوربرگردان هست.

شماره تماس رستوران قلمستان رودهن: 76502528-021 و 76510190-021

ساعت کاری رستوران قلمستان رودهن: همه روزه از ساعت 11 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F3zy7EpUqa5Liu2jS8|target:_blank”]

[widgetkit id=”772″ name=”رستوران قلمستان رودهن”]

#7 رستوران سنتی مهستان رودهن

مهستان نامی آشنا در شهر رودهن است. جایی که شعبه اولش رستورانش بود جایی جذاب و بی نظیر که خیلی هم سریع بین رستوران های خوب رودهن قرار گرفت، بعد از آن شعبه دوم خود را با نام طباحی مهستان افتتاح کرد که صد متر بالاتر از سه راه رودهن قرار دارد و شعبه سوم هم با نام فست فود مهستان افتتاح کرد که میخواهیم بعد از رستورانش، فست فود را هم معرفی کنیم و فست فود مهستان هم روبروی پاساژ عسگری رودهن قرار دارد.

رستوران سنتی مهستان جزء بهترین رستوران های سنتی رودهن است که پاتوق بسیاری از رستوران سنتی بازان رودهن است و اینجا آنقدری بین مردم و رستوران گردها محبوب شده که حتی از تهران هم کلی مشتری به این رستوران مراجعه می کنند تا لحظاتی تکرار نشدنی را برای خود رقم بزنند. رستوران سنتی مهستان همانطور که از نامش مشخص است، رستورانی با تمی سنتنی است و تخت های سنتی و میز و صندلی های چوبی به همرها کلی وسایل تزئینی جذاب و نورپردازی دوست داشتنی جلوه ای پرزرق و برق به اینجا بخشیده و به خوبی حس یک رستوران سنتی را در اینجا می توانید تجربه کنید. کل این تزئینات یطرف، ورودی رستوران که باغی جذاب و دلنشین است و یک فولکس بیتل یا همان فولکس غورباقه ای خودمان در وسطش قرار دارد هم یکطرف.

در محیط جذاب و سنتی رستوران مهستان، قلیان هم سرو می شود آن هم قلیان هایی که قلیان باز ها را شیفته خود کرده و نه فقط برای غذا بلکه برای سرویس چای و قلیان مهستان به اینجا مراجعه می کنند. راستی سرویس چای که همراه با قلیان سرو می شود سینی متشکل از مزه های مختلف است که نسبت به خیلی از رستوران های رودهن که قلیان سرو می کنند برتری دارد.

اما بخش اصلی رستوران سنتی مهستان، غذا هایی است که باید در شأن یک رستوران سنتی خوب و محبوب در رودهن باشد. اینجا منویی تقریباً متنوع از غذا های ایرانی داریم غذا هایی از جمله کلی کباب و جوجه، اکبر جوجه، دیزی سنگی که پای ثابت رستوران های سنتی است و غذاهای مخصوص رستوران که شامل یک سینی مخصوص و یک سینی سردست بره می باشد و این دو سینی اگر چند نفره هستید و یا با خانواده مراجعه کردید انتخابی جذاب و اقتصادی خواهد بود. همچنین غذاهای دریایی منوی رستوران به لطف ماهی های قزل آلا، سفید شمال، کفال، حلوه سیاه، ماهی شیر، سیباس، سنگسر و شاه میگو سوخاری باز هم نسبت به خیلی از رستوران های خوب رودهن برتر بوده و از جمله دلایلی هستند که اینجا را به جایی پرطرفدار تبدیل کرده. البته ناگفته نماند ته چین گوشت و مرغ هم در اینجا سرو می شود که در کمتر رستورانی در رودهن پیدا می شود.

از پیش غذا های رستوران شامل میرزا قاسمی، کشک بادمجان، بال و کتف، ماست کوزه ای محلی، زیتون ها و ترشی های مختلف تا غذا های متنوع همگی از کیفیت و مزه بی نظیری برخوردار هستند و کمتر مشتری پیدا شده که از غذا های رستوران سنتی مهستان ایراد بگیرد. غذا ها بخصوص سینی ها در داخل ظروف روحی سرو می شوند که در خور یک رستوران سنتی است و دورچین خوبی هم در کنار غذا ها قرار میگیرد. تمامی غذا ها به گفته رستوران و مشتریان از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند و سرآشپزان مجرب رستوران هم به بهترین شکل این غذا ها را طبخ می کنند تا طعمی به یاد ماندنی برجای بگذارند.

به همه این تفاسیری که از منو، غذا و محیط رستوران داشتیم، خدمات سرویس دهی خوب را هم اضافه کنید که به لطف کارکنانی خوش برخورد و همیشه در دسترس به وجود آمده. اینجا رستورانی چندان ارزان قیمت نیست اما جایی است که ارزش پرداخت هزینه را دارد و به گفته رستوران گردها، قیمت غذا ها با توجه به خدمات و کیفیت و مزه ای که دارند کاملاً مناسب است و ارزش دارد به مشتری ثابت اینجا تبدیل شویم.

آدرس رستوران سنتی مهستان رودهن

در شهر رودهن شما زمانی که وارد جاده هراز می شوید، بعد از 4 کیلومتر رستوران را در آنسوی جاده مشاهده خواهید کرد اما یک کیلومتر جلوتر دوربرگردان هست تا با استفاده از آن به مقابل رستوران برسید و از فضای پارک جلوی رستوران بهرمند شوید.

شماره تماس رستوران رستوران سنتی مهستان رودهن: 09195820256

ساعت کاری رستوران سنتی مهستان رودهن: همه روزه از ساعت 10 صبح الی 11 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2F2pGGz7hQ7QZWzkNP7|target:_blank”]

[widgetkit id=”784″ name=”رستوران سنتی مهستان رودهن”]

#8 فست فود مهستان رودهن

دومین شعبه مجموعه مهستان که در شهر رودهن و مقابل پاساژ عسگری افتتاح شد بخش فست فود است. جایی که یکی از لذیذترین و باکیفیت ترین غذا های فست فودی را در شهر رودهن سرو می کند.

فست فود مهستان دقیقاً همان چیزی است که از یک فست فود خوب در رودهن میخواهیم. محیطی جذاب و جوان پسند، پیتزا هایی با حجم خوب و صد البته کیفیتی بالا و مزه ای به یاد ماندنی. فست فود مهستان همانند رستورانش، یک فولکس بیتل دوست داشتنی دارد که در داخل سالن قرار داده شده ولی رنگش نارنجی است. اینجا تزئینات جذابی می بینیم که یکی از آن ها همان ماشین است، یکی اتاق تلفن همگانی قدیمی قرمز رنگ و کلی تزئینات دیگر. بطور کلی نمره خوبی را می توان به بخش محیط رستوران از نظر جذابیت داد و همچنین اینجا محیطی تمیز دارد و خیالتان از این بابت راحت باشد.

در فست فود مهستان رودهن تنوع غذا چندان متنوع نیست. پیش غذا ها شامل چند مدل سیب زمینی و نان سیر است سه مدل سالاد فصل، سزار گریل و سزار سوخاری هم می توانید سفارش دهید. اما غذا های اصلی در بخش برگر تنها سه مدل برگر ساده، چیز برگر و چیز برگر با قارچ مشاهده می شود، در بخش ساندویچ ژامبون های سرد و گرم، فیله مرغ و هات داگ، یک مدل پاستا پنه، 4 نوع غذای سوخاری شامل پیاز سوخاری، قارچ سوخاری و فیله سوخاری 2 یا 6 تکه مشاهده می شود. با این حال، بیشترین تنوع را پیتزاها دارند چون 6 مدل پیتزا میبینیم از مخلوط تا چهارفصل و همه هم به عشق پیتزا ها به فست فود مهستان مراجعه می کنند چون مزه ای به یاد ماندنی دارند و حجمی بالا.

فست فود مهستان بخاطر اینکه از مواد اولیه مرغوبی برای غذاهای خود استفاده می کند، برای همین قیمت غذا ها کمی از متوسط بالاتر است اما در صورتیکه به دنبال مزه و کیفیت هستید اینجا را نباید از دست بدهید بخصوص برای جوانان. خدمات سرویس دهی هم در فست فود مهستان در شرایط خوبی قرار دارد و مشتریان تا به حال ایرادی از محیط، خدمات و غذا ها نگرفته اند.

آدرس فست فود مهستان رودهن

فست فود مهستان رودهن برخلاف رستورانش در خود شهر رودهن است اما همچنان برای دسترسی به فست فود باید وارد جاده هراز شوید. از دوراهی شهر رودهن وارد جاده هراز که می شوید، بعد از 2 کیلومتر در سمت راست خود پاساژ عسگری را مشاهده می کنید. فست فود مهستان در روبروی پاساژ قرار دارد اما جلوتر دوربرگردان هست.

شماره تماس فست فود مهستان رودهن: 76503217-021

ساعت کاری فست فود مهستان رودهن: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.73659887852929%2C51.912960982401565%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”]

[widgetkit id=”785″ name=”فست فود مهستان رودهن”]

#9 کافه رستوران تعطیلات رودهن

کافه رستوران در شهر تهران به وفور نعمت پیدا می شود اما در رودهن تعداد کافه رستوران ها بخصوص کافه رستوران های خوب شاید کمتر از انگشتان دست باشد. بین بهترین کافه رستوران های رودهن ما میخواهیم شما را با کافه رستوران تعطیلات آشنا کنیم کافه رستورانی که به قو خودش، جایی برای خاص پسندان است.

کافه رستوران تعطیلات رودهن در کیلومتر یک جاده هراز واقع شده و دسترسی به این کافه رستوران هم آسان می باشد. کافه رستوران تعطیلات چون نبش کوچه قرار دارد، در دو طرف کافه رستوران فضا برای پارک خودروی مشتریان تعبیه شده هرچند چون اینجا جایی محبوب بین رستوران گرد ها محسوب می شود، در برخی از ایام سال مثل اواخر هفته و تعطیلات، اینجا به محیطی شلوغ تبدیل خواهد شد لذا شاید در این ایام جای پارک در مقابل کافه رستوران به سختی پیدا شود.

کافه رستوران تعطیلات جایی بسیار زیبا و دوست داشتنی برای جوانان است. محیطی با آرامش خاص، بوی دلنشین قهوه و صد البته چون اینجا یک کافه رستوران است و قلیان هم سرو می شود، بوی قلیان ها با طعم های مختلف را هم باید به بوی قهوه و غذا اضافه کرد. با این حال ما با محیطی طرف هستیم که مانند شعار رستوران، برای خاص پسندان است. اینجا قلیان هایی سرو می شود که به قولی قلیان فضایی نام دارند یعنی خبری از قلیان های سنتی رایج نیست و تازه این قلیان ها علاوه بر اینکه در طرح ها و اشکال گوناگون هستند، بیشترشان دارای چراغ های چند رنگ هم می باشند تا جلوه ای زیبا و دوست داشتنی داشته باشند.

سالن کافه رستوران تعطیلات نسبت به بسیاری از رستوران های خوب رودهن محیطی جذاب و مدرن دارد و نورپردازی و استفاده از تزئینات جذاب و شکیل به خوبی توانسته اینجا را در دل جوانان جا کند. در کنار تزئینات زیبا و رنگارنگ، قلیان های دوست داشتنی و زیبا، ظروف هایی با اشکال جوان پسند را هم می بایست به زیبایی بیشتر محیط اضافه کرد. با این حال اینجا از بهترین گزینه ها برای جوانان به شمار میرود و حسابی محو جذابیت های محیطی رستوران خواهید شد.

در کافه رستوران تعطیلات مانند هر کافه رستوران رودهن، علاوه بر بخش غذا، کافی شاپ با سرو نوشیدنی های مختلف هم هست. اینجا دو وعده ناهار و شام را ارائه می دهد و منوی غذایی رستوران هم شامل غذا های فرنگی از جمله انواع استیک، چند مدل پاستا، کلی پیتزای ایتالیایی، برگرهای متنوع و پیش غذا های خوشمزه و دوست داشتنی است. پیتزاهای ایتالیایی که تکلیفشان مشخص است و طرفداران خود را دارند. برگرها بسیار خوشمزه بوده و از گوشت های دست ساز استفاده می شود نه شرکتی و بطور کلی، تمام غذا های اینجا علاوه بر اینکه از مواد اولیه مرغوبی تهیه شده اند، کیفیت و مزه ای دارند که شما را به مشتری ثابت اینجا تبدیل می کند.

قسمت جذاب تر کافه رستوران تعطیلات رودهن، قلیان و منوی کافی شاپ است. قلیان ها همانطور که گفتیم قلیان های سنتی نیستند و شما با قلیان هایی جذاب و مدرن مواجه می شوید که بسیار زیبا هستند هرچند قلیان باز ها می دانند هیچ چیز جای قلیان سنتی بخصوص قلیان های عربی را نمی گیرد. در بخش کافی شاپ، کلی نوشیدنی گرم از انواع چای و دمنوش و نوشیدنی های بر پایه قهوه و اسپرسو و کلی نوشیدنی سرد از اسموتی گرفته تا آبمیوه های طبیعی و موکتل های رنگارنگ ارائه می شود و آن ها هم از نظر کیفیت و مزه دست کمی از غذا ها ندارند.

کافه رستوران تعطیلات جزء کافه رستوران های گران رودهن به شمار میرود البته قرار نیست که اینجا هزینه های هنگفتی را پرداخت کنید اما به هر حال ما با یک کافه رستوران مواجه هستیم و از نظر هزینه هم اینجا مانند هر کافه رستوران دیگری است با این تفاوت که لاکچری تر و جذاب تر می باشد. راستی، با اینکه پیش تر گفتیم اینجا خوراک جوانان است اما در صورتیکه خانوادگی میخواهید مراجعه کنید و کودک با خود به همراه دارید، کافه رستوران تعطیلات یک مزیت برتر نسبت به جاهای دیگر دارد و آن هم زمین بازی سرپوشیده برای کودکان است تا با خیال راحت هم لحظات آرامش بخش و دلنشینی را رقم بزنید و هم کودکتان با بازی کردن در این سالن اوقات هیجان انگیزی را برای خود رقم بزند.

آدرس کافه رستوران تعطیلات رودهن

کافه رستوران تعطیلات در کیلومتر 1 جاده هراز قرار دارد اما برای دسترسی به این کافه رستوران از شهر رودهن، شما زمانی که وارد جاده دماوند می شوید و به سمت غرب می روید، از طریق دوراهی وارد جاده هراز شوید تا پس از 3.7 کیلومتر، رستوران تعطیلات را در سمت راست جاده و نبش خیابان لاله 11 مشاهده کنید. از نظر فضای پارک هم پیش تر گفتیم علاوه بر مقابل رستوران، در خیابان هم جای پارک به اندازه کافی وجود دارد.

شماره تماس کافه رستوران تعطیلات رودهن: 76500575-021

ساعت کاری کافه رستوران تعطیلات رودهن: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

[vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fgoo.gl%2Fmaps%2FwuvpRdFjyGnqTmqT9|target:_blank”]

[widgetkit id=”769″ name=”کافه رستوران تعطیلات رودهن”]

رزرو ویلا در رودهن

رودهن شهری کوچک در اطراف تهران با هوایی خنک و طبیعتی بکر و دوست داشتنی است. اینجا پاتوق افرادی است که می خواهند تعطیلات و آخر هفته های خود را در منطقه ای دور از شلوغی و الودگی سپری کنند و با اجاره ویلا در رودهن، اقامتی خاطره انگیز در باغ های خوش قیمت و با امکانات متنوع منطقه رقم بزنند. شهر رودهن بیشتر برای اجاره آپارتمان های مبله مناسب است ولی برای اجاره ویلا، روستاها و مناطقی هستند از جمله مهرآباد که در اطراف شهر و به دور از شلوغی رودهن قرار دارند و بهترین باغ ها و ویلاها در این مناطق قرار دارند.

سوالات متداول

بهترین کافه رستوران رودهن کدام است؟

کافه رستوران تعطیلات معروف ترین کافه رستوران رودهن است

باغ رستوران های رودهن کدام ها هستند؟

باغ رستوران زیتون بهترین باغ رستوران در رودهن است.

کدام رستوران ها معروف ترین رستوران های سنتی رودهن محسوب می شوند؟

رستوران ریحون و رستوران سنتی مهستان بهترین رستوران های سنتی رودهن هستند.

رستوران های خوب رودهن کدام ها هستند؟

رستوران های قلمستان، مهستان، لاله صحرا، آرش و کافه رستوران تعطیلات