بهترین اقامتگاه های رودهن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

یکی از بهترین نواحی اطراف تهران که در 30 کیلومتری شرق آن واقع شده، رودهن می باشد. این منطقه به دلیل خوش آب و هوا بودن و هم چنین نزدیکی به پایتخت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته و ویلاهای مختلفی نیز درون آن ساخته شده است که می توانید از آن ها استفاده کرده و لحظات خوبی را سپری نمایید. در این مقاله به سراغ معرفی اقامتگاه های موجود در رودهن رفتیم تا برای انتخاب هر کدام اطلاعات کافی داشته باشید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رزرو ویلا در رودهن

رودهن به عنوان یک منطقه خوش آب و هوا شناخته شده و به خصوص در سال های اخیر مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و به همین دلیل سرمایه گذاران برای ساخت ویلا به این منطقه مراجعه کرده اند. از سالی که این ناحیه دارای ویلاهای متعددی شد مردم برای اجاره ویلا به آن مراجعه کردند و خواستار گذراندن لحظات خود در اقامتگاه مورد نظرشان در رودهن شدند.

ویلاهای این ناحیه از ارزان و اقتصادی تا لوکس و با امکانات تقسیم بندی می شود و به همین دلیل شما با هر سلیقه ای که باشید می توانید ویلای مورد نظرتان را بیابید. برای اجاره ویلا در رودهن کافیست به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و اقامتگاهتان را نیز بیابید. ویلاهای رودهن معمولا دارای امکانات مختلفی هستند که اگر مایل هستید برای اجاره ویلا در این منطقه اقدام کنید بهتر است از قسمت توضیحات امکانات را مطالعه کنید و اگر به دنبال موارد خاصی هستید نیز می توانید با مشاورین سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند.

ویلاهای استخردار رودهن

یکی از مهم ترین امکاناتی که معمولا افراد به خصوص در نیمه اول سال به دنبال آن هستند، وجود استخر در ویلا می باشد. استخر ویلاها معمولا یا به صورت روباز ارائه می شوند و یا سرپوشیده هستند. البته باید عنوان کرد که دسته سوم ویلاهای استخردار معمولا هر دو مورد را دارا می باشند و استخر روباز و استخر سرپوشیده را در خود دارند. هزینه این ویلاها با هم متفاوت است ولی اگر ویلای دارای استخر روباز با آب گرم در نیمه دوم سال ارائه نشود قیمت اجاره آن تقریبا نصف خواهد شد چرا که در ماه های سرد این استخر کارایی ندارد.

هم چنین در ویلاهایی که هر دو استخر را دارند نیز باید قبل از رزرو ویلا از فعال بودن هر دو استخر اطمینان حاصل فرمایید. قیمت اجاره ویلا استخردار در رودهن از 1500000 تومان شروع می شود و با توجه به این که چه امکانات دیگری علاوه بر استخر بخواهید این قیمت بالاتر خواهد رفت. امکانات ویلاهای استخردار معمولا کمی متفاوت هستند و بهتر است در مراجعه به سایت حتما توضیحات تکمیلی را مطالعه کنید تا بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید و اقامتی خاطره انگیز را تجربه نمایید.

ویلاهای استخردار رودهن

اجاره ویلاهای ارزان در رودهن

از دیگر ویلاهایی که در رودهن می توانید برای اجاره آن ها اقدام نمایید ویلاهای ارزان قیمت می باشند و معمولا برای کسانی مفید هستند که تمایل دارند کمی اقتصادی تر برای سفر اقدام نمایند. هزینه اجاره ویلا ارزان در رودهن در اواسط هفته از 1300000 تومان و آخر هفته ها از 2500000 تومان شروع می شود و با توجه به متراژ، موقعیت جغرافیایی ویلا، ظرفیت و… این هزینه ها بالاتر می روند. قیمت ویلاهای استخردار و ویلاهای دیگر که از آن ها یاد کردیم در رودهن تقریبا با هم برابرند ولی در نقاط دیگر اطراف تهران این ویلاها در هزینه متفاوت هستند و معمولا قیمت ویلاهای استخردار کمی بالاتر می باشد.

اجاره ویلا در رودهن معمولا در نقاط مختلفی است که از هر کدام بخواهید می توانید استفاده کنید. برای مثال در منطقه مهرآباد رودهن ویلاهایی وجود دارد که بهتر است برای آن ها اقدام کنید. برای رزرو و اجاره ویلا در مهرآباد رودهن ابتدا به سایت لوکس ویلا رفته و بعد از بین ویلاهای این منطقه یکی از موارد را برای اقامت خود در این ناحیه از رودهن برگزینید.

اقامت در ویلاهای لوکس رودهن

بخش دیگری از ویلاهای مورد نظر افراد که به دلیل داشتن امکانات مختلف قیمت بالاتری دارند و مناسب شماست اگر به دنبال این امکانات هستید. معمولا ظرفیت ویلاهای لوکس بالاتر از سایر ویلاهاست و امکاناتی هم چون: پول بار، زمین بازی، آلاچیق، حیاط، سیستم صوتی، باربیکیو، میز بیلیارد و… را دارا می باشند. هزینه اجاره ویلا لوکس در رودهن از قیمت 6000000 تومان شروع شده و با توجه به ویژگی های ویلا مثل طراحی بنا، متراژ، موقعیت قرار گیری این ویلا و هم چنین امکانات موجود در آن تغییر می کند. بهتر است در هنگام انتخاب ویلای مورد نظرتان تمامی توضیحات درباره آن ویلا را مطالعه کرده و از شرایط لغو یا کنسلی نیز اطلاعات کامل داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

ویلاهای لوکس رودهن همانند دیگر مناطق اطراف تهران طراحی زیبایی دارند و متراژ بالای آن ها باعث می شود تا اگر امکان برگزاری مهمانی در ویلای مورد نظرتان وجود داشته باشد، بتوانید برای مناطبات خاص مثل جشن تولد لحظات خاطره انگیزی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید و از رفتن به رستوران و کافه برای این موارد دوری کنید و تجربه ای جدید داشته باشید.

ویلاهای لوکس رودهن

نحوه رزرو اقامتگاه در رودهن

اگر قصد دارید رودهن را به عنوان مقصد خود برای رزرو ویلا انتخاب کنید بهتر است ابتدا از انواع اقامتگاه های موجود در این منطقه اطلاعات کسب کنید و سپس برای رزرو اقدام نمایید. بدین منظور باید به سایت لوکس ویلا مراجعه کنید و از پنل بالا سمت راست در سایت که مربوط به اجاره ویلا و سوئیت می شود وارد صفحه رودهن شوید. در این صفحه انواع اقامتگاه های موجود در این ناحیه را خواهید دید. کافیست با توجه به هزینه ای که در نظر گرفته اید یکی از موارد موجود را انتخاب کنید و برای رزرو با پشتیبان های لوکس ویلا تماس بگیرید. البته این نکته را نیز مد نظر قرار دهید که در مناسبات خاص سال و تعطیلات معمولا متقاضی برای ویلاهای زیاد می شود و حتی آخر هفته ها نیز تعداد افرادی که تمایل به تفریح یکی دو روزه دارند بیشتر شده که به همین دلیل در این مواقع باید از چند روز تا چند هفته زودتر از موعد برای رزرو ویلا در رودهن تماس بگیرید تا گزینه انتخابی شما توسط افراد دیگر رزرو نشود. نکته دیگر در این باره افزایش قیمت در موارد گفته شده می باشد که در هنگام رزرو ویلا نباید آن را فراموش کنید.