کمپ محمد داغی رودهن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهر رودهن یکی از شهرهای اطراف استان تهران است که دارای مناطق گردشگری متعدد می باشد. بسیاری از افراد برای گردش یک روزه یا نیم روزه خود، یکی مناطق دیدنی و توریستی رودهن را برای گردش انتخاب می کنند. یکی از این مناطق دیدنی و گردشگری کمپ محمد داغی رودهن برای اقامت گردشگران بوده که در این مقاله با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

کمپ مسافرتی در رودهن

کمپ مسافرتی که نام دیگر آن پارک کوهستانی بوده، یکی از اماکنی است که در رودهن آماده خدمات رسانی به مسافران و گردشگران می باشد. این مکان دارای چندین وسلیه برای سرگرمی و بازی می باشد که شهرداری رودهن آن ها را برای ارائه به شهروندان فراهم کرده است. این کمپ ها برای موارد اضطراری که مسافران برای گردش به این منطقه آمده اند در نظر گرفته شده است. کمپ ها از امکاناتی نظیر: فضای سبز، آلاچیق، نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی می باشد. مسافرانی که به قصد شب مانی به این منطقه سفر کرده اند، می توانند با مراجعه به این اماکن شب را در آنجا بگذرانند و از امکانات موجود بهره مند شود.

کمپ محمد داغی رودهن

کمپ محمد داغی یا بام رودهن

کمپ محمد داغی یا به عبارتی بام رودهن در شهر رودهن قرار داشته و در مرتفع ترین نقطه از این شهر واقع شده است. این مکان از امکاناتی چون: فضای سبز، فضای پیاده روی، آلاچیق، فضای ورزش، رستوران، قهوه خانه سنتی و سرویس بهداشتی تشکیل شده است. اما رستوان آن در حال تجهیز می باشد. از آنجایی که این کمپ در مرتفع ترین نقطه رودهن قرار گرفته، می توان نمای تمام شهر رودهن را از آن نقطه تماشا کرد. در واقع چشم انداز بی نظیری از رودهن را می توان از آن نقطه نظاره گر بود. حتی شهرهای اطراف نظیر بومهن و پردیس را نیز می توان از بام رودهن مشاهده کرد.

جاذبه های گردشگری اطراف کمپ محمد داغی

پیشنهاد می شود افرادی که قصد سفر به رودهن را دارند و می خواهند شب را در آنجا سپری کنند، کمپ محمد داغی رودهن با توجه به امکاناتی که دارد، می تواند مکان مناسبی برای اقامت گردشگران باشد.

پیست اسکی بین المللی آبعلی

اولین پیست اسکی بین المللی ایران، پیست اسکی آبعلی بوده که در شمال شرق رودهن و جاده هراز قرار دارد. بسیاری از گردشگران و مسافران برای استفاده از این پیست اسکی به سمت رودهن روانه می شوند. در نهایت اگر قصد اقامت در این شهر را داشته باشند می توانند از کمپ محمد داغی استفاده کنند.

کمپ محمد داغی رودهن

مبارک آباد در آبعلی

در نزدیکی های رودهن و شهر آبعلی منطقه ای گردشگری و سرسبزی به نام مبارک آباد وجود دارد. با رفتن به این منطقه زیبا می توانید از رستوران هایی که در مسیرتان قرار دارد برای میل کردن وعده غذایی استفاده کنید. فراموش نکینم که به همین علت به این شهر، شهر بادبزن ها نیز گفته می شود.

پل نمیر

یکی دیگر از دیدنی های رودهن پل نمیر نام دارد. این پل به عصر صفوی مربوط می شود. محل قرار گیری این پل در شهرستان دماوند، جاده تهران-فیروزکوه و قسمت رودهن قرار گرفته است. همچنین این پل در تاریخ 1 مهر ماه سال 1382 به ثبت ملی رسیده است.

کمپ محمد داغی کجاست و مسیر دسترسی به آن

بام رودهن یا کمپ محمد داغی در استان تهران و در شهر رودهن واقع شده است و بهترین مسیر دسترسی به آن از آزاد راه تهران-پردیس می باشد. برای رفتن به بام رودهن ابتدا باید خود را به تهران برسانید. در ادامه وارد بزرگراه بسیج شده و پس از آن در سمت راست خود وارد بزرگراه یاسینی شوید. سپس آزادراه تهران-پردیس را باید پیش بگیرید. جاده دماوند را تا رسیدن به بزرگراه کنارگذر جنوبی بومهن طی کنید. به بلوار آیت ا… خامنه ای می رسید. مسیر خیابان شریعتی را پیش بگیرید که در نهایت پس از حدود 1 ساعت و 5 دقیقه مسیر، به بام رودهن خواهید رسید.

راهنما سایت

آدرس

رودهن،جاده رودهن،جاده کوه محمد

شماره تماس

هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه