شهربازی زنگ تفریح رودهن

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

شهربازی زنگ تفریح رودهن یکی از اماکن تفریحی شهر رودهن در شرق استان تهران می باشد. شهربازی ها مکانی تفریحی برای کودکان و بزرگسالان بوده که برای سرگرم کردن و تخلیه هیجان مکان مناسبی می باشد. این اماکن تفریحی نسبت به زمین های بازی داخل شهری یا پارک ها، دارای امکانات تفریحی بیشتری هستند. شهربازی ها عموما به دو گونه سرباز و سرپوشیده تقسیم می شوند. در این مقاله قصد داریم شهربازی زنگ تفریح رودهن را برای شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

معرفی شهربازی زنگ تفریح رودهن

شهر رودهن در 30 کیلومتری از شرق تهران و در شهرستان دماوند واقع شده است. رودهن علاوه بر اماکن گردشگری طبیعی، دارای اماکن تفریحی نظیر شهربازی نیز می باشد. اغلب وسایل بازی این شهربازی محدودیت سنی نداشته و هر کودک و یا بزرگسالی می تواند از وسایل بازی آنجا استفاده کند. این شهربازی جزو دسته شهربازی های سر پوشیده محسوب شده و هنگامی که از در ورودی شهربازی رودهن وارد می شوید با وسایل بازی بسیار شاد و کودکانه رو به رو خواهید شد.

از جمله وسایلی که در این شهربازی وجود دارد استخر توپ، ماشین کوبنده، ایر هاکی، فوتبال دستی، کشتی صبا، قطار و تکان دهنده است لازم به ذکر است تمام این وسایل شهربازی دارای مجوز استاندارد بوده و شما می توانید با خیالی آسوده و راحت روزی مفرح و خاطره انگیز را در این مکان برای خود رقم بزنید.

یکی از ویژگی های خوب شهربازی رودهن این است که برای ورودی از مشتریان هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. همچنین این شهربازی دارای کافه بوده که پدر و مادرها می توانند تا تمام شدن بازی های کودکانشان، ساعاتی را در کافه بگذرانند. جای پارک مناسب نیز در اطراف این مجموعه وجود دارد.

شهربازی زنگ تفریح رودهن

شهربازی زنگ تفریح کجاست

آدرس شهربازی رودهن: رودهن، خیابان چمران، نبش کوچه انقلاب، جنب آموزش و پرورش، مجموعه زنگ تفریح

ساعت کاری شهربازی زنگ تفریح

روز های شنبه تا چهارشنبه: 11 تا 22

روزهای پنج شنبه و جمعه: 10 تا 14

شماره تماس: 09121762386

جاذبه های اطراف شهربازی زنگ تفریح

شهر رودهن یکی از شهر های اطراف تهران محسوب می شود که دارای جاذبه های گردشگری متعددی می باشد. علاوه بر این شهربازی، می توان به پارک لاله صحرا و شهربازی شقایق نیز اشاره کرد.

پارک یا بوستان لاله صحرا

در نزدیکی های این شهربازی، پارکی به نام پارک لاله صحرا قرار دارد که دارای فضای سبز زیبا و همچنین زمین بازی برای کودکان است. این بوستان دارای مساحتی به وسعت 300 متر می باشد.

شهربازی شقایق رودهن

از دیگر اماکن تفریحی شهر رودهن، می توان به یکی از شهربازی های سرباز رودهن که شهربازی شقایق نام دارد اشاره کرد. اما این شهربازی به علت نا ایمن بودن وسایل بازی و خطرآفرینی برای جان هموطنان، در سال 1390 تعطیل و پلمپ شد.

راهنما سایت

آدرس

رودهن، خیابان چمران، نبش کوچه انقلاب، جنب آموزش و پرورش، مجموعه زنگ تفریح

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

11 الی 22

یک‌شنبه

11 الی 22

دو‌شنبه

11 الی 22

سه‌شنبه

11 الی 22

چهار‌شنبه

11 الی 22

پنج‌شنبه

10 الی 14

جمعه

10 الی 14
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه