بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

عکاسی یکی از بهترین و پرطرفدارترین تفریحاتی است که امروزه با بالا رفتن صنعت گردشگری در ایران افزایش یافته و گردشگران برای عکاسی به سراغ لوکیشن های خاص و کمتر شناخته شده می روند. خوشبختانه تهران به قدری بزرگ و پر جاذبه است که به هر گوشه ای از آن قدم بگذارید، جاذبه ای را برای عکاسی پیدا کنید. پس پیدا کردن بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران کار چندان دشواری نبوده و به راحتی می توان لوکیشن ها و حتی سوژه های مد نظر خود را برای عکاسی پیدا نمایید. تهران که از مهمترین مقاصد گردشگری برای توریست های داخلی و خارجی به شمار می رود، جاذبه های متعددی اعم از پارک ها و فضاهای سبز، خیابان ها و بسیاری دیگر داشته که برای عکاسی در تهران مناسب می باشند. اگر جزء طرفداران عکاسی در طبیعت هستید، بهتر است فصل های بهار و تابستان را برای سفر خود به پایتخت انتخاب نمایید تا بتوانید عکس هایی بسیار زیبا، خوش رنگ و لعاب و به یاد ماندنی را ثبت کنید. اگر شما هم دغدغه پیدا کردن لوکیشن مناسب برای عکاسی در تهران را دارید، در ادامه این مطلب با لوکس ویلا همراه باشید تا با بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران آشنا شویم.

باغ فردوس

شاید اولین جایی که برای گردش و عکاسی در تهران به ذهنمان برسد و مسیر دسترسی آسانی هم داشته باشد، باغ فردوس تهران می باشد که در خیابان ولیعصر تهران و در محدوده میدان تجریش واقع شده است. باغ فردوس از زیباترین باغ موزه های تاریخی به جا مانده از دوران قاجار در تهران است که باغی سرسبز و پر از جاذبه های دیدنی بوده که برای ساخت آن از طراحی از چهار باغ ایرانی استفاده شده است.

عمارتی بسیار با شکوه و زیبا در میان این باغ وجود دارد که با بالا رفتن از پله های آن می توانید عکس های زیبایی را به تصویر بکشید. یکی از ایده هایی که می توانید برای عکاسی در باغ فردوس تهران از آن استفاده کنید، ایستادن در تراس عمارت بوده و تصویری بسیار زیبا از سوژه در ارتفاع به همراه لوکیشن باغ فردوس و آسمان آبی را خلق کنید. همچنین چندین کافه در این مجموعه وجود دارند که بسیاری از گردشگران برای استراحت به سراغ یکی از آن ها رفته و از آنجایی که علاوه بر دکوراسیون جذاب و ایده آل، از چشم انداز زیبایی به سمت باغ برخوردارند، باز هم از عکاسی دست بر نداشته و از بهترین کافه های تهران برای عکاسی به حساب می آیند.

جالب است بدانید در سال 1380هجری شمسی این باغ به موزه سینمای ایران تبدیل گردید و از همان زمان تا کنون، هنرمندان و هنردوستان زیادی به سراغ این باغ می روند. در واقع عکاسی در باغ فردوس در تمام فصل های سال زیبا و خاطره انگیز می باشد.

آدرس باغ فردوس: تهران، خیابان ولیعصر شمال، بعد از سه راه زعفرانیه، قبل از میدان تجریش، باغ فردوس تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

پارک ملت

اگر به عکاسی در طبیعت تهران علاقه دارید، پارک ملت را فراموش نکنید. پارک ملت تهران از قدیمی ترین و بزرگ ترین پارک های تهران بوده که در خیابان ولیعصر قرار داشته و به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا و چشمنواز، از بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران به حساب می آید. پارک ملت تهران با وسعتی حدود 34 هکتار، بخش های متعدد و پرطرفداری در آن وجود دارند که همین سبب گردیده به هر قسمتی از آن قدم بگذارید مورد جدید و جذابی برای بازدید پیدا نمایید و حتی عکس های زیبایی را ثبت کنید.

این بوستان زیبا در هر فصلی از سال زیبایی های خاص خود را داشته و تنها بستگی به آن دارد که طرفدار چه فصل از گردش و عکاسی در طبیعت تهران هستید. فصل بهار که تمام طبیعت پارک ملت پوشیده از مخملی سبز و منقوش به گل های رنگارنگ می شوند، به بهتری لوکیشن تهران برای عکاسی تبدیل می شود و در مقابل نیز اگر عاشق فصل پاییز هستید، می توانید این بوستان را به عنوان لوکشین عکاسی در تهران انتخاب کنید و عکس های خاطره انگیزی را ثبت نمایید.

برگ ریزان های پاییز در میان طبیعتی هزار رنگ می تواند سوژه های عکاسی منحصر به فردی را ایجاد نماید. دریاچه ای مصنوعی در میان این پارک وجود دارد که مجهز به یک آب نمای موزیکال بوده و هر گردشگری را به سمت خود جذب می کند. این آبنما شب ها روشن شده و نورپردازی رنگارنگ و بسیار زیبایی داشته و بهترین جاهای تهران برای عکاسی در شب ها می باشد و می توانید با ایستادن در کنار دریاچه پارک ملت، عکس هایی بسیار زیبا و تماشایی را به تصویر بکشید.

آدرس پارک ملت: تهران، خیابان ولیعصر، کنار بزرگراه نیایش، پارک ملت تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

پارک قیطریه

همانطور که می دانیم، شمال تهران به دلیل نزدیک بودن به کوه و ارتفاع بیشتر، از آب و هوایی پاکیزه تر و خنک تر از دیگر نقاط تهران برخوردار بوده و به همین جهت مناظر طبیعی بسیار زیباتر و چشمنوازتر می باشند. یکی دیگر از بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران پارک قیطریه بوده که برای طراحی و ساخت آن از سبک سنتی روستاهای اطراف تهران و سبک مدرن استفاده شده و یک پارک بسیار زیبا در منطقه شمال تهران برای عکاسی و گردش شناخته می شود.

یک استخر آب در میان پارک قیطریه وجود داشته که یک آلاچیق نیز در قسمت مرکزی آن ساخته شده و علاوه بر استراحت و به پا کردن بساط پیک نیک در آن، می توان عکس های بسیار زیبایی تهیه کرد و بهترین لوکیشن عکاسی در تهران محسوب می شود. پیاده راه های این بوستان عریض و سنگ فرش شده بوده و اگر عکاسی را به صورت حرفه ای دنبال می کنید، می توانید عکس های خاص و منحصر به فردی را در میان این پیاده راه ها ثبت کنید.

آدرس پارک قیطریه: تهران، خیابان قیطریه، قبل از میدان پیروز، پارک قیطریه تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

پل طبیعت تهران

از هر چه بگذریم، از پل طبیعت نمی توان ساده گذشت! از زمانی که پل طبیعت در تهران احداث گردید، به یکی از نمادهای تهران تبدیل شد و دو تا از مهمترین پارک های تهران که پارک آب و آتش و پارک طالقانی می باشند را به یکدیگر متصل می کند. با رفتن به سراغ هر یک از این جاذبه ها، می توانید با یک تیر 3 نشان بزنید و از دیگر جاذبه های اطراف آن هم دیدن کنید و از تهران گردی لذت ببرید.

پل طبیعت برای بسیاری از علاقمندان به عکاسی، به عنوان بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران به شمار می آید. به خصوص شب ها که نورپردازی فوق العاده زیبایی در این پل دیده می شود، می توان زیباترین قاب شب های تهران را به تصویر کشید. اگر روز را برای عکاسی در پل طبیعت تهران انتخاب کردید، یکی از ایده هایی که برای ثبت عکس های زیبا می توانید از آن استفاده کنید، عکس های پرتره می باشد که سوژه را به خوبی مشخص کنید و پس زمینه سوژه را تار کنید تا عکس های بسیار زیبایی ثبت نمایید.

این پل به صورت 3 طبقه ساخته شده و اغلب گردشگران طبقه آخر آن را که نمای بیشتر و بهتری از خیابان های تهران را نشان می دهد، برای عکاسی انتخاب می کنند. پس اگر به جاذبه ای برای عکاسی در خیابان های تهران هستید، پل طبیعت تهران می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما به حساب بیاید. خوشبختانه لوکیشن عکاسی در تهران رایگان زیاد بوده و تنها کافی است سلیقه شخصی خود را در نظر بگیرید تا به سراغ یکی از آن ها بروید.

آدرس پل طبیعت: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، پارک آب و آتش، پل طبیعت تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

باغ ایرانی

باغی ایرانی، تلفیقی از سبک معماری مدرن و سنتی است که توانسته جاذبه ای بسیار زیبا و گردشگری را در محله ده ونک تهران به ما معرفی کند. این باغ مساحتی حدود 3.4 هکتار از اراضی ده ونک را از آن خود کرده و با جای دادن درختان کهنسال و تنومند که قدمتشان به حدود 150 تا 250 سال گذشته می رسد، جاذبه ای زیبا برای عکاسی در تهران را تشکیل داده است. با وارد شدن به این باغ تاریخی که یادگاری از دوران قاجاریان در تهران می باشد، گویا در تاریخ به گذشته سفر خواهید کرد و حس حال قدیم را با تمام وجود می توانید احساس کنید.

از زمانی که قدم در باغ ایرانی می گذارید و تا زمانی از آن خارج می شوید، می توانید در هر گوشه ای از آن لوکیشن های عکاسی زیبایی پیدا کنید. از آنجایی که بالغ بر 2 هکتار از اراضی این باغ به فضای سبز اختصاص یافته، بهترین لوکیشن عکاسی طبیعت در تهران به حساب می آید. یک حوض مربعی شکل و بسیار زیبایی در میان این باغ وجود دارد که می توانید با ایستادن کنار آن، عکس های جذاب و زیبایی را خلق کنید.

لوکیشن عکاسی در تهران فضای باز از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با مراجعه به باغ ایرانی می توانید عکس های زیبایی در فضای باز و در میان باغی تاریخی و سرسبز، ثبت کنید. باغ ایرانی از لوکیش های رایگان عکاسی در تهران محسوب می شود که می توانید بدون هیچ هزینه ای، با دوربین عکاسی و یا موبایل خود، قاب های خارق العاده ای را ثبت نمایید.

آدرس باغ ایرانی: تهران، محله ده ونک، خیابان شهید صابری

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

بوستان گفتگو

بوستان گفتگو از پارک های جدیدالاحداث تهران در محدوده غرب پایتخت بوده که چشم اندازی بسیار زیبا و تماشایی از مناظر اطراف خود را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر گردش و استراحت، بتوانید عکس های بسیار زیبایی در این فضای سبز تهران به ثبت برسانید. یکی از مهمترین ویژگی های بوستان گفتگو، سبک معماری و طراحی آن است که ترکیبی از فرهنگ ایران و دیگر ملل ها همچون انگلیس، ایتالیا، فرانسه و چین در آن به کار برده شده و توانسته اند در کنار یکدیگر، فضایی بسیار زیبا را تشکیل دهند.

بوستان گفتگو نیز همانند بسیاری دیگر از پارک های تهران دارای پیاده راه های عریض و سنگ فرش بوده که گردشگران می توانند برای پیاده روی و دوچرخه سواری به سراغ آن ها بروند. 8 آب نمای زیبا در میان این پارک وجود دارند که می توانید در کنار آن ها بایستید و عکس هایی زنده و سرحال بگیرید و یا خود آب نماها را به تنهایی سوژه عکاسی خود قرار داده و از تصاویر آن ها برای ثبت خاطرات روزمره خود در صفحات مجازی استفاده نمایید. همچنین می توانید با ایستادن در میان پیاده راه های پارک گفتگو، زاویه های خاصی را برای ثبت عکس های ناب، قاب بندی کنید. به همین جهت می توان بوستان گفتگو را یکی از لوکیشن های عکاسی در غرب تهران به شمار آورد.

آدرس بوستان گفتگو: تهران، منطقه 2 شهرداری تهران، تقاطع حکیم، بزرگراه چمران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

دیوارهای گرافیکی اکباتان

اگر اهل عکاسی خیابانی هستید و به دنبال خاص ترین عکس ها هستید، دیوارهای گرافیکی اکباتان را در اولویت لیست عکاسی های خود قرار دهید. اگر به سراغ شهرک اکباتان بروید و در حال قدم زدن در میان خیابان های این منطقه باشید، دیوارهایی را میان خیابان ها و بلوک های شهرک خواهید دید که هر کدام از آن ها پوشیده از تصاویر طرح های گرافیکی از هنرمندان با سلیقه و خوش ذوق ناشناس بوده که بر زیبایی این منطقه تأثیر به سزایی داشته اند و به احتمال هنر دست جوانان می باشند.

اگر به سبک استایل های جوانانه امروزی علاقه مند هستید، دیوارهای گرافیکی شهرک اکباتان گزینه ای بسیار مناسب و خاص برای لوکیشن عکس های خیابانی در تهران به شمار می آید. نقاشی این دیوارها بسیار زیبا و طرح های جوان پسند بوده و در کنار آن ها می توانید عکس های خیابانی زیبا و منحصر به فردی را خلق کنید.

آدرس دیوارهای گرافیکی اکباتان: تهران، شهرک اکباتان

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر یکی از زیباترین و طولانی ترین خیابان های تهران است که از میدان راه آهن شروع شده و تا میدان تجریش ادامه دارد. اطراف این خیابان پر از درختان بلند قامت و کهنسال بوده که شاخ و برگ های سرسبز و وسیع آن در قسمت های بالا از دو طرف به یکدیگر رسیده اند و منظره ای بسیار زیبا را به وجود آورده اند. محال است کسی با دیدن این صحنه زیبا و دل انگیز هوس گرفتن یک عکس زیبا را در سر نداشته باشد.

اگر طرفدار عکس های خیابانی هستید و دوست دارید عکسی متفاوت با لوکیشنی بسیار زیبا در خیابان های تهران داشته باشید، خیابان ولیعصر تهران از بهترین لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران محسوب می شود. هر چه به سمت شمال این خیابان بروید، زیبایی های بیشتری را می توانید مشاهده نمایید و عکس هایی بسیار زیبا و منحصر به فرد را ثبت کنید. چه اهل عکاسی از اطراف خود باشید و یا اهل عکاسی از خودتان باشید، این خیابان می تواند لوکیشنی بسیار زیبا و متفاوت برای شما محسوب شود.

از بهترین زمان هایی که می توانید برای عکاسی به سراغ خیابان ولیعصر بروید تا بتوانید عکس هایی بسیار زیبا و منحصر به فرد را با دوربین عکاسی و یا موبایل ثبت کنید، فصل های بهار و پاییز می باشند. به دلیل داشتن درختان سر به فلک کشیده، تنومند و کهنسال فصل های بهار این خیابان پوشیده از درختان سرسبز شده که طراوت و تازگی را می توان در آن احساس کرد. فصل پاییز هم که برگ تمام درختان به زرد، نارنجی و قرمز تبدیل می شوند و کمتر برگی را به رنگ سبز مشاهده خواهید کرد و زمین و پیاده روهای این خیابان پوشیده از برگ های رنگارنگ می شوند و منظره ای بسیار زیبا مقابل لنز دوربین شما قرار خواهد گرفت.

آدرس خیابان ولیعصر: تهران، از میدان راه آهن تا میدان تجریش

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

خیابان سی تیر

خیابان سی تیر یکی از قدیمی ترین و معروف ترین خیابان های تهران است که در محدوده مرکز پایتخت واقع شده و در سال 1395 کف این خیابان توسط شهرداری سنگ فرش شد و سپس به یکی از مهمترین و معروف ترین مرکز غذاهای خیابانی تهران تبدیل گردید. خیابان سی تیر که از ابتدا تا انتها مملو از دکه های غذافروشی بوده، از بهترین انتخاب ها برای شبگردی و شکم گردی به شمار می رود. علاوه بر فودتراک ها، چرخ های دستی و گاری ها نیز در این خیابان حضور دارند و انواع خوراکی ها و میان وعده های مناسب فصل را به فروش می رسانند که هر یک از آن ها دارای طرفداران خاص خود می باشند.

از بحث خوراکی و شکم گردی که بگذریم، نوبت می رسد به عکاسی در خیابان های تهران! در واقع خیابان سی تیر با وجود این همه زیبایی های رنگارنگ و متنوع، از بهترین لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران به شمار می رود و می توانید عکس های خوش رنگ و لعاب و زیبایی در این خیابان به تصویر بکشید. شب های خیابان سی تیر را برای عکاسی فراموش نکنید؛ چرا که می توانید متفاوت ترین و بهترین عکس ها را در این خیابان زیر نورهای رنگی به ثبت برسانید. اگر به دنبال لوکیشن عکاسی در تهران رایگان هستید، خیابان هایی نظیر خیابان سی تیر می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود تا بتوانید عکس هایی باب میل خود ثبت کنید.

آدرس خیابان سی تیر: تهران، منطقه 12 شهرداری تهران، خیابان امام خمینی، حدفاصل میدان امام خمینی و میدان حسن آباد

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

برج میلاد

جه ساکن تهران باشید و یا چه به عنوان مسافرت و گردش به پایتخت سفر کرده باشید، عکاسی از برج میلاد و یا به سراغ آن رفتن یکی از گزینه ها برای تهران گردش می باشد. برج میلاد یکی از مهمترین نمادهای تهران است که به دلیل ارتفاع زیاد از بسیاری نقاط تهران قابل مشاهده بوده و می توانید از مسافت های کوتاه و یا بلند از آن عکس های زیبایی تهیه کنید.

همچنین اگر اهل گردش باشید، می توانید با تهیه بلیط ورودی برج میلاد به سراغ سکوی دید باز آن رفته و عکس هایی زیبا در ارتفاع از تهران بگیرید. سکوی دید باز برج میلاد در ارتفاع 280 متری از برج قرار گرفته و چشم اندازی تماشایی را در اختیار شما قرار می دهد و از بهترین لوکیشن عکاسی در تهران فضای باز بوده تا بتوانید عکس های زیبایی از زوایای مختلفی تهیه کنید. حتی زمانی که در آسانسور برج میلاد هستید، عکس و فیلم های زیبا و هیجان انگیزی در حال حرکت ثبت کنید.

آدرس برج میلاد: تهران، بزرگراه همت غرب به شرق، خروجی غرب به شرق، شیخ فضل الله جنوب، مسیر اختصاصی برج میلاد تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

باغ کتاب تهران

باغ کتاب تهران بهشتی برای عاشقان کتاب و کتاب خوانی می باشد. مجموعه باغ کتاب از بخش های مختلفی تشکیل شده که هر کدام از بخش های آن طرفداران خاص خود را داشته که از یک ساختمان دو طبقه و 4 بلوکه تشکیل شده و بر اساس گروه های سنی خاصی تقسیم بندی شده اند. شما علاوه بر گردش و خرید کتاب و انواع وسایل سرگرمی و تزئینات دیگر، می توانید عکس های بسیار خوبی را تهیه نمایید. عاشقان کتاب و کتاب خوانی حتما یک عکس در حال کتاب خواندن در باغ کتاب تهران در گالری عکس های خود دارند.

مجسمه های کوچک و بزرگ متنوعی در بخش های مختلفی از این مجموعه وجود دارند که بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران را پدید آورده اند و با ایستادن در کنار آن ها و گرفتن ژست های بامزه، قاب عکس های بی نظیری را تهیه نمایید. وجود سقف های بلند داخل ساختمان و دیوارهای شیشه ای که به واسطه آن ها نور آفتاب به داخل می تابد، از لوکیش های عکاسی تهران را تشکیل داده و می توانید عکس های به یاد ماندنی را ثبت کنید. لمکده یکی از پرطرفدارترین و زیباترین بخش های باغ کتاب بوده که به جرأت می توان گفت هر گردشگری به این مجموعه مراجعه کرده، یک عکس در لمکده باغ کتاب دارد.

یکی دیگر از بخش های باغ کتاب، کافه ویونا می باشد که در طبقه اول بلوک D قرار داشته که می توانید با سفارش دادن میان وعده ای خوشمزه، عکس های کافه ای زیبایی را به تنهایی یا همراه با دوست خود ثبت نمایید. اما این نکته را به یاد داشته باشید، برای عکاسی در فضای داخلی باغ کتاب تهران بایستی با مسؤلین هماهنگ کنید. محوطه بیرون یا پشت بام باغ کتاب، فضایی باز و بسیار زیبا در این مجموعه به شمار می آید که می توانید برای استراحت به سراغ آن بروید و همچنین عکس های زیبایی بگیرید.

در واقع پشت بام باغ کتاب لوکیشن عکاسی در تهران فضای باز محسوب شده و از بهترین زمان های عکاسی در این بخش، هنگام غروب آفتاب می باشد. بسیاری از جوانان و نوجوانان پایتخت نشین این مکان را برای برگزاری تولد خود انتخاب می کنند تا بتوانند عکس هایی بسیار زیبا با کیک و بادکنک در فضای آزاد ثبت کنند. پس اگر به دنبال لوکیشن عکاسی تولد در تهران هستید، پشت بام باغ کتاب می تواند گزینه ای مناسب برای شما به شمار بیاید.

آدرس باغ کتاب تهران: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

پارک آب و آتش

پارک آب و آتش از پارک های پرطرفدار زیبای تهران است که در کنار پل طبیعت قرار گرفته و از بخش های مختلفی تشکیل شده که بر محبوبیت آن افزوده اند. در واقع این پارک توانسته برای هر سن و سالی جذابیت های خاص خود را داشته باشد تا از کودکان تا سالمندان پارک آب و آتش را برای گردش و تفریح خود انتخاب کنند و به سراغ آن بروند. کاراکترهای متنوعی در بخش های مختلفی از بوستان آب و آتش وجود دارند که بهترین فرصت را برای ثبت عکس های هنری در تهران پدید آورده؛ لذا پارک آب و آتش را می توان یکی از لوکیشن های عکس های هنری در تهران به حساب آورد.

اگر در شب به پارک آب و آتش مراجعه کردید، حتما به سراغ آسمان نمای گنبد مینا بروید. شب ها نورپردازی چشمنوازی برای این بخش از پارک در نظر گرفته شده که بهترین فرصت برای عکاسی در شب را فراهم کرده تا بتوانید عکس های منحصر به فردی بگیرید. پیاده راه های پارک آب و آتش که بسیار عریض بوده و با ایستادن در میان آن ها می توانید عکس هایی به سبک پرسپکتیو زیبایی تهیه کنید. خلاصه اگر اهل عکاسی هستید و به دنبال لوکیشن عکاسی رایگان در تهران هستید، پارک آب و آش از بهترین گزینه های انتخابی برای شما محسوب می شود.

آدرس پارک آب و آتش: تهران، میدان ونک، بزرگراه حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، پارک آب و آتش تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

کوچه مروی

قدیمی ترین محله های تهران اغلب در مرکز شهر و اطراف بازار بزرگ تهران قرار گرفته اند. کوچه مروی یکی از قدیمی ترین کوچه بازارهای تهران بوده که در محدوده بازار بزرگ تهران جای گرفته و از بهترین بازارهای تهران برای خرید به شمار می آید. کوچه مروی با توجه به آن که در سال های اخیر توسط شهرداری تهران مرمت شده، اما توانسته به خوبی بافت قدیمی و تاریخی خود را حفظ کند. مغازه ها و پاساژهای مختلفی در این کوچه وجود دارند که بهترین فرصت را برای خرید و گردش فراهم کرده اند تا علاوه بر پایتخت نشینان، گردشگرانی که به تهران سفر کرده اند نیز برای خرید و گردش به سراغ این کوچه بیایند.

انواع مغازه های خوراکی رنگارنگ و متنوع در کوچه مروی تهران وجود دارند که بهشتی برای عاشقان شکلات و خوراکی های خارجی تلقی می گردد. کوچه مروی با قرار گرفتن در بافت تاریخی تهران، توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و از بهترین لوکیشن های عکاسی تاریخی در تهران محسوب شود. در بخش ابتدای ورودی کوچه مروی، محوطه ای زیبا وجود دارد که توسط یک حوض آب و مجسمه مزین شده و گردشگران می توانند برای استراحت و صرف غذا به سراغ آن بروند.

آدرس کوچه مروی: تهران، خیابان ناصرخسرو، خیابان 15 خرداد، کوچه مروی تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

باغ راه فدک

پارک ها و فضاهای سبز از بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران به شمار می آیند. حال آن که این بوستان ها و پارک ها از بخش های مختلف و چشم اندازهای زیبا بهره مند باشند، بر محبوبیت آن ها افزوده شده و طرفداران بیشتری پیدا می کنند. به دلیل میزان بالای آلودگی هوای تهران، خوشبختانه شمار پارک های تهران در حال افزایش بوده و در هر محله و منطقه ای از پایتخت می توان پارک های کوچک و بزرگ زیادی را مشاهده کرد.

پارک های زیادی در محدوده غرب تهران وجود دارند که چشم انداز برج میلاد از آن ها مشخص بوده و عکس های زیبایی می توان در آن ها ثبت کرد. باغ راه فدک تهران که با نام های دیگری همچون پارک فدک و بوستان ایران زمین هم شناخته می شوند، در خیابان ایران زمین قرار داشته و چشم اندازی فوق العاده زیبا به سمت برج میلاد دارد و به همین علت مورد پسند افرادی است که به دنبال بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران هستند و می توانند عکس های هنری و زیبایی را با پس زمینه برج میلاد در این پارک ثبت کنند.

وجود بخش های مختلف در باغ راه فدک که شامل نقش برجسته ها، آلاچیق ها، پیاده راه های عریض و باریک و غیره می شوند، بهترین لوکشین برای ثبت عکس های هنری در تهران را پدید آورده است.

آدرس باغ راه فدک: تهران، میدان صنعت، خیابان خوردین، خیابان ایران زمین، باغ راه فدک

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

خیابان ایتالیا

خیابان های زیبای متعددی در تهران وجود دارند که هر کدام از آن ها در مناطق مختلفی از پایتخت جای گرفته اند. خیابان ایتالیا یکی از زیباترین خیابان های تهران بوده که در محدوده مرکز شهر قرار داشته و از بافتی نسبتا قدیمی و تاریخی برخوردار است. خیابان ایتالیا همانند خیابان ولیعصر به دلیل داشتن درختان کهنسال و سر به فلک کشیده در دو طرف، از زیباترین خیابان های تهران برای عکاسی و قدم زدن به شمار می آید.

کافه های مختلفی نیز در خیابان ایتالیا تهران وجود دارند که از بهترین پاتوق های دانشجویان محسوب می شوند و اغلب اوقاتی که به سراغ کافه های خیابان ایتالیا بروید، گروهی از دانشجویان را خواهید دید که برای گذران اوقات فراغت خود به سراغ این کافه ها آمده اند. اگر از طرفدراران لوکیشن های عکاسی خیابانی در تهران هستید، عکاسی در فصل پاییز در خیابان ایتالیا را فراموش نکنید. پاییزهای خیابان ایتالیا بسیار زیبا بوده و کف این خیابان و پیاده راه های آن پوشیده از برگ درختان می شوند و تمام فضا حس و حال پاییزی به خود می گیرد.

آدرس خیابان ایتالیا: تهران، منطقه 6 تهران، خیابان فلسطین، خیابان ایتالیا تهران

بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

مطالب مشابه