قیمت بلیط برج میلاد

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

اگر به هر شهری از ایران سری بزنید، متوجه خواهید شد که هر شهر نماد مشخصی برای خود دارد و با شنیدن نام آن شهر، نماد مشهور آن در ذهنمان تداعی می شود. نماد معرفی شهر تهران نیز برج میلاد تهران می باشد. امروزه یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی و گردشگری استان تهران برج میلاد می باشد که در تمام طول سال گردشگران بسیاری برای بازدید از این برج راهی آن می شوند. برج میلاد مرتفع ترین سازه ای است که در کشور ایران تاکنون ساخته شده است. در این مقاله قصد داریم با برج میلاد تهران و قیمت بلیط آن بیشتر آشنا شویم.

آشنایی با برج میلاد

همانطور که گفته شد، برج میلاد تهران بلندترین سازه ای است که تا به امروز در کشور ایران ساخته شده است. برج میلاد در میان تپه های تهران در مساحتی به اندازه 7562 هکتار و در غرب تهران و منطقه کوی نصر ساخته شده است. همچنین به عنوان ششمین دکل مخابراتی در دنیا معرفی شده است. برای نخستین بار در سال ۱۳۷۲ به‌دلیل وجود مشکلات زیرساختی در شبکه مخابراتی کشور، تصمیم به پایه‌ گذاری برج مخابراتی به همراه امکانات پیشرفته و قابل قبول در جهت سرعت بخشیدن ارتباط‌ات بی‌ سیم گرفته شد. در سال 1376 و در سالروز تولد امام خمینی کلنگ زنی این پروژه انجام شد. جالب است بدانیم که در ابتدا نام برج یادمان به جای برج میلاد در نظر گرفته شده بود.

اما به دلایلی با نام یادمان موافقت نشد و نام میلاد برای آن ثبت شد. این برج حدود 150 هزار هکتار وزن دارد و برای ساخت آن 17 هزار متر مربع شیشه استفاده شده است. ساختمان پایین برج شامل یک لابی و شش طبقه تجاری می باشد. دو طبقه زیرین آن شامل یکی تاسیسات مجموعه و طبقه همکف بخش پذیرش بازدیدکنندگان می باشد.

ساختمانی که در بالای برج میلاد قرار دارد، راس برج نامیده می شود. برج میلاد شامل 12 طبقه با مساحت 12 هزار متر مربع می باشد. دو طبقه ابتدایی را برای بخش تاسیسات ساختمان و پناهگاه برای مواردی که احتمال خطر وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد. بخش های تفریحی، دیدنی و رستوران های برج از طبقه سوم به بعد شروع خواهند شد. طبقات هشتم و نهم محلی برای قرار دادن تجهیزات و امکانات مخابراتی و طبقه یازدهم قسمت دیگری از تاسیسات برج در آن واقع شده اند.

این برج که یکی از مراکز تفریحی، دیدنی و گردشگری استان تهران محسوب می شود دارای ارتفاعی حدود 435 متر می باشد. برج میلاد به عنوان یکی از لوکس ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری تهران محسوب می شود. این برج دارای 12 طبقه می باشد و هر طبقه از معماری منحصر به فرد خود برخوردار است. به هر طبقه از این برج که بروید امکانات تفریحی و سرگرم کننده متعددی در انتظار شما می باشند. این مرکز تفریحی در سال 1387 افتتاح شده و به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تهران تبدیل شده است.

در هر طبقه از این برج می توانید شاهد جاذبه های دیدنی و سرگرم کننده متفاوتی باشید. اگر در شب به بازدید از این برج زیبا بروید، نورپردازی های زیبا و دلنشین از شهر را در اختیا بازدیدکنندگان قرار می دهد. با سوار شدن به آسانسور و رفتن به ارتفاعات بالاتر این برج زیبا می توانید نمای زیبایی از شهر را مشاهده کنید.

برج میلاد

قیمت بلیط برج میلاد 1400 چقدر است؟

اگر می خواهید تنها از محوطه برج، ساختمان و فضای پایین برج میلاد بازدید کنید نیازی به تهیه بلیط و پرداخت مبلغ ندارید و تنها برای بازدید از ساختمان بالای برج بلیط نیاز به تهیه بلیط و پرداخت مبلغ دارید. برای تهیه بلیط این برج شما می توانید به دو روش اقدام نمایید، یک روش به صورت حضوری بوده و بدین صورت است که شما با مراجعه به گیشه فروش بلیط، مبلغ مشخص قیمت بلیط برج میلاد 1400 را پرداخت می کنید و به تعداد نفرات بلیط تهیه می کنید.

روش دوم برای خرید بلیط برج میلاد به صورت غیرحضوری و یا همان روش آنلاین است، بدین صورت که شما وارد وبسایت رسمی برج میلاد شده پس از مشاهده قیمت و ورودی برج میلاد، به تعداد نفرات بلیط تهیه می کنید. نکته ای که باید مورد توجه همگان قرار بگیرد این است که بعد از خرید بلیط برج میلاد، امکان کنسل کردن بلیط و یا تغییر زمان آن وجود ندارد. هنگامی که به بازدید این جاذبه دیدنی می روید دو پکیج به شما ارائه می دهند که دارای قیمت و خدمات متفاوتی می باشند و شما می توانید هرکدام را با سلیقه خود انتخاب کنید.

پکیج اول که شامل بازدید از سکوی دید باز، گنبد آسمان، موزه شهرداری و موزه مشاهیر می باشد که بهایی معادل 70 هزار تومان برای هر نفر می باشد. پکیج دوم نیز تنها شامل بازدید از سکوی دید باز می باشد که بهایی معادل با 49 هزار تومان برای هر نفر می بایست بپردازید.

ساعت کاری و زمان بازدید از برج میلاد

بازدیدکنندگان می توانند در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل به جز روزهای رحلت امام خمینی، 21 رمضان، تاسوعا و عاشورای حسینی و رحلت پیامبر برای بازدید از این برج اقدام نمایند. در زمان کرونا نیز ساعت کاری برج میلاد همه روزه از ساعت 10 صبح الی 20 شب می باشد.

برج میلاد در ایام کرونا باز است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن، ساعت کاری برج میلاد تغییر یافته و از 9 صبح الی 18 عصر می باشد که می توانید در این بازه زمانی با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی نظیر رعایت فاصله اجتماعی، از این برج زیبا و مرتفع دیدن کنید.

برج میلاد

آشنایی با بخش های قابل بازدید برج میلاد

اکنون می خواهیم با بخش هایی که می توان به بازدید از آن ها اقدام کرد بیشتر آشنا شویم تا اگر قصد رفتن به برج میلاد را داشتیم، بدانیم که کدام بخش ها می تواند برایمان جذاب تر و جالب تر باشد تا از آن ها دیدن کنیم. ارتفاع برج میلاد 435 متر و دارای 12 طبقه می باشد، اما بازدیدکنندگان تنها امکان بازدید از 8 طبقه از آن را دارند.

محوطه و فضای باز برج میلاد

یکی از جاذبه های دیدنی برج میلاد مربوط به محوطه بیرونی و فضای باز برج می باشد. در این محوطه رستوران های ایرانی و بین المللی، کافه تریا، آبنمای معروف برج میلاد و نمایشگاه صنایع دستی وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. در این محوطه فضای سرسبزی به وجود آمده که بازدیدکنندگان می توانند در این فضا بنشینند و از زیبایی فضا لذت ببرند. استفاده از فضای باز برج میلاد رایگان بوده اما استفاده از دیگر امکانات ملزم به پرداخت هزینه می باشد.

آسانسور برج میلاد

در برج میلاد 6 دستگاه آسانسور جهت خدمات رسانی به بازدیدکنندگان تعبیه شده است. این آسانسورها پرسرعت بوده و به صورت 7 متر بر ثانیه در ارتفاعی حدود 297 متر حرکت می کنند. هنگامی که در این آسانسورها قرار دارید، می توانید چشم انداز بی نظیری از شهر تهران را در این آسانسورها مشاهده کنید.

برج میلاد

سکوی دید باز

سکوی دید باز که تنها گزینه پکیج اول می باشد و برای خرید آن باید مبلغ 12 هزار تومان بپردازید. این سکو در ارتفاع 280 متری از سطح زمین و در هفتمین طبقه از برج میلاد قرار دارد. به جرات می توان گفت یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بخش های این برج مربوط به همین بخش است. دور تا دور سکوی دید باز به منظور امنیت جان بازدیدکنندگان فنس های فلزی کار گذاشته شده است. یکی از بهترین زمان هایی که می توانید در سکوی دید باز به تماشای نمای شهر تهران بپردازید، هنگام غروب آفتاب است که چشم انداز بی نظیری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد.

سکوی دید باز محلی است که از یک تراس با مساحت 3 هزار مترمربع تشکیل شده است. اگر از نمای بیرون و اغلب نقاط شهر تهران که برج میلاد قابل رویت می باشد به آن نگاه کنید، قطورترین بخش این برج به همین سکوی دید باز اختصاص داده شده است. اگر وارد سکوی دید باز شوید در چند متری از یکدیگر دوربین هایی قرار داده شده است که بازدیدکنندگان می توانند به وسیله آن ها نمای بسیار زیبا و دیدنی را از استان تهران مشاهده کنند قطعا تجربه جدید و هیجان انگیزی می تواند باشد.

اگر به بخش داخلی سکوی دید باز مراجعه کنید، ماکت برج های مخابراتی مختلفی به همراه شهر فرنگ را می توانید مشاهده کنید. توجه داشته باشید که در این بخش، خوردن غذا و کشیدن سیگار ممنوع می باشد.

برج میلاد

گنبد آسمان

گنبد آسمان که در دومین پکیج قرار دارد و در صورت خرید پکیج دوم می توانید از این قسمت بازدید کنید. این بخش از برج در آخرین طبقه و در ارتفاع 302 متری از سطح زمین واقع شده است که مرتفع ترین بخش برج میلاد را تشکیل داده است.

گنبد آسمان یک سالن است که سقف آن به شکل گنبد با ارتفاع 13 متر می باشد. این بخش را دکتر رضا یحیایی با هدف به نمایش گذاشتن فرهنگ، تمدن و تاریخ 9 هزار ساله ایران طراحی کرده است. همچنین در این قسمت پرچم هایی که از بارگاه های ائمه اطهار به مجموعه برج میلاد هدیه داده شده است دیدن کنید.

موزه مشاهیر

موزه مشاهیر در پنجمین طبقه از برج میلاد و در ارتفاع 271 متری از سطح زمین واقع شده است و در آن مجسمه های مشاهیر و مفاخر ایران که از جنس سیلیکون ساخته شده اند در معرض نمایش قرار داده شده است. تمام مجسمه هایی که در این بخش مشاهده می کنید توسط دستان هنرمند دکتر علیرضا خاقانی ساخته شده اند.

موزه شهرداری

در چهارمین طبقه از برج میلاد و سکو دید، قسمت سرپوشیده ای ساخته شده است که موزه شهرداری تهران نام گذاری شده است. اگر برای بازدید از این بخش برج میلاد بروید در آن دست نوشته هایی که از قدیم الایام به یادگار مانده است و مربوط به ایران می باشد نگهداری می شود.

همچنین علاوه بر این ها، اشیائی که در طول تاریخ به شهرداری تهران هدیده داده شده اند حفظ و نگهداری می شوند که شما می توانید از آن ها دیدن کنید. از دیگر آثار زیبا و ارزشمند موزه شهرداری می توان از کره های قدیمی نام برد که از موزه ژرژ پمیدو خریداری شده است.

برج میلاد

معرفی تفریحات غیررایگان برج میلاد تهران

از آنجایی که برج میلاد یکی از جاذبه های گردشگری و تفریحی استان تهران محسوب می شود، امکانات تفریحی متنوعی را در خود جای داده است که می توانید از آن ها استفاده نمایید. برخی از امکانات تفریحی این برج رایگان و برخی دیگر غیررایگان می باشند و شما ملزم به پرداخت مبلغ هستید.

از جمله تفریحات مهیج و غیررایگان مجموعه تفریحی برج میلاد زیپ لاین، سینما، دلفیناریوم، سالن همایش ها، کنسرت های میلاد، لیزریوم، کاربازیا، اتاق فرار و… می باشند. در این بخش با تمام این تفریحات مهیج آشنا خواهیم شد و می گوییم که برای هر بخش چه مقدار هزینه باید بپردازید.

دلفیناریوم

دلفیناریوم برج میلاد نخستین دلفیناریوم غیر ساحلی در خاورمیانه می باشد. در این دلفیناریوم یک شیر دریایی و دو دلفین تربیت شده و آموزش دیده وجود دارند که بازدیدکنندگان می توانند با تهیه بلیط از این بخش هیجان انگیز دیدن کنند و به تماشای حرکات جالب آن ها بنشینند. در این مجموعه مسابقات نقاشی برگزار شده و به برنده آن 20 دقیقه شنای رایگان در کنار دلفین ها به عنوان جایزه داده می شود. محوطه مجموعه دلفیناریوم در مساحتی حدود 3200 متر ساخته شده است.

همچنین می توانند از شنا و قایق سواری با دلفین ها لذت ببرند. برای تهیه بلیط بخش دلفیناریوم می بایست برای هر نفر مبلغ 60 هزار تومان بپردازید. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه شود این است که هزینه شنا، قایق سواری و عکاسی در دلفیناریوم برج میلاد به صورت جداگانه حساب می شود.

برج میلاد

کافی شاپ

یکی از معروف ترین کافه هایی که در برج میلاد وجود دارد، کافه وینا می باشد. کافه ویونا در استان تهران دارای چندین شعبه می باشد که یکی از شعب آن در برج میلاد واقع شده است. یکی از متفاوت ترین شعب کافه ویونا مربوط به برج میلاد می باشد.

فکرش را بکنید جایی نزدیک به ابرها و فضایی دلنشین مشغول به صرف یک فنجان چای یا قهوه ای لذیذ باشید. کافه ویونا در ارتفاع 266 متری از سطح زمین در یکی از طبقات قرار گرفته است و شما می توانید برای صرف یک میان وعده ای دلچسب در کنار عزیرانتان به این کافه مراجعه کنید.

شماره تماس کافی شاپ برج: 02188620337

سالن کنسرت برج میلاد

در مجموعه برج میلاد یک سالن کنسرت وجود دارد که بخشی از سالن همایش های برج محسوب می شود و با نام تالار حافظ شناخته می شود. هر خواننده ای که قصد برگزاری کنسرت در این سالن را داشته باشد می تواند آن را اجاره کند. در این صورت هرکس که بخواهد در این کنسرت ها شرکت کند می بایست مبلغی را برای تهیه بلیط بپردازد. قیمت بلیط بستهه به کنسرت و خواننده های مختلف متغیر بوده و بین 40 هزار تومان تا 300 هزار تومان می باشد.

برج میلاد

زیپ لاین

یکی از تفریحات مهیج برج میلاد زیپ لاین می باشد که شما می توانید آن را در مجموعه تفریحی برج میلاد تجربه کنید. زیپ لاین برج میلاد در ارتفاع 30 متری از سطح زمین قرار داشته و مسیری که طی می کنید برابر با 150 متر و با سرعت 60 کیلومتر می باشد. برای خرید بلیط زیپ لاین باید بلیطی با بهای 35 هزار تومان برای هر نفر تهیه کنید.

پل معلق

علاوه بر زیپ لاین که در مجموعه تفریحی برج میلاد قرار دارد، پل معلقی دقیقا در کنار زیپ لاین و در ارتفاع 30 متری از سطح زمین قرار گرفته است که از تفریحات هیجان انگیز این مجموعه به شمار می رود. با پیاده روی برروی پل معلق می توانید نهایت هیجان قدم زدن در ارتفاع را تجربه کنید. شما می توانید برای خرید بلیط پل معلق 10 هزار تومان برای هر نفر بپردازید.

اتاق فرار انیگما

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز و پر تنش مجموعه تفریحی برج میلاد اتاق فرار انیگما می باشد. اتاق فرار انیگما یکی بازی گروهی است که تعداد شرکت کننده های آن بین 3 تا 5 نفر می باشد که می توانید یک بازی ماجراجویی و مهیج را در کنار دوستانتان انجام دهید. بهای بلیط اتاق فرار انیگما برج میلاد بسته به بازی های مختلف قیمت های متنوعی دارد که بین 40 هزار تومان تا 60 هزار تومان متغیر می باشند.

برج میلاد

کاربازیا شهر مشاغلی برای کودکان

یکی از بخش هایی که برای کودکان بسیار محبوب و جذاب به نظر برسد، بخش کاربازیا می باشد که در آن، شهری از مشاغل برای کودکان ساخته شده است. این بخش در سال 1397 افتتاح شده است. کودکانی در بازه سنی 2 تا 12 سال می توانند از این بخش استفاده کنند. در بخش کاربازیا مشاغلی نظیر تعمیر خودرو، پرستاری، صنایع دستی، آشپزی، آتشنشانی، رانندگی، آزمایشگاه، استدیو خبر، هواپیما، شن بازی و… وجود دارند که کودکان می توانند در شغل های مورد علاقه خود بازی کنند.

قیمت بلیط کاربازیا برج میلاد برای هر کودک بین 100 هزار تومان تا 200 هزار تومان می باشد. همچنین ورودی برای پدر و مادر به عنوان همراه کودک رایگان می باشد. ساعت بازی در این بخش از ساعت 14 بعدازظهر تا 22 شب امکان پذیر می باشد.

لیزریوم

در برج میلاد سالنی با ظرفیت 50 نفر برای لیزریوم در نظر گرفته شده است. لیزریوم به هنری گفته می شود که در آن رنگ، نور و صدای دالبی با یکدیگر تلفیق می شوند. علاقمندان می توانند برای استفاده از این بخش هیجان انگیز بلیطی با بهای 80 هزار تومان تهیه کنند و از این نمایش مهیج لذت ببرند. همچنین ظرفیت سالن لیزریوم برابر با 50 نفر می باشد.

سینما گیم

با مراجعه به سینما گیم برج میلاد می توانید اوج هیجان را تجربه کنید. سینما گیم سینمایی چند بعدی است که در آن بازی های هیجان انگیزی مانند جنگ با زامبی ها و ترن سواری را می توانید بازی کنید. افکت های محیطی ویژه طوفان، رعد و برق و صندلی های مخصوص و فوق پیشرفته برای بازی های چند بعدی باعث می شود هیجان چنین بازی های مهیجی چندیدن برابر شود. قیمت بلیط سینما گیم نت 6 بعدی و 7 بعدی برای هر نفر 30 هزار تومان می باشد.

سینما برج میلاد

در برج میلاد سینما نیز برای علاقمندان به فیلم های روز وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند از این سینما برای تماشای فیلم مورد علاقه خود استفاده کنند. قیمت بلیط سینما در حال حاضر برای هر نفر 30 هزار تومان می باشد.

سینما برج میلاد کجاست؟

پردیس سینمایی برج میلاد دارای 3 سالن سینمایی می باشد که سالن اول بزرگترین سالن سینمایی نمایش فیلم در کل کشور محسوب می شود و ظرفیت آن 1600 نفر می باشد. سالن های شماره دو و سه ظرفیت 120 نفر را دارند. سالن های سینمایی برج میلاد در مرکز همایش های این برج قرار گرفته اند و شامل سان های نمایشگاه، پذیرایی، کنسرت، همایش و سینما می شوند.

برج میلاد

رستوران کافه های برج میلاد

در برج میلاد رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که بازدیدکنندگان می توانند با مراجعه به آن ها، غذا یا میان وعده مورد علاقه خود را در فضایی متفاوت میل کنند. رستوران ها و کافه هایی که در این برج وجود دارند شامل رستوران گردان برج میلاد، فودکورت خوراکده، رستوران سنتی ایوان، رستوان فرش وی، رستوران ویژه، کافه تریا، کافه آس و… می شوند که شما می توانید بر حسب سلیقه خود هرکدام از آن ها را که خواستید برای صرف وعده غذایی یا میان وعده خود انتخاب کنید.

رستوران گردان برج میلاد

در این میان رستوران گردان برج میلاد از همه معروف تر بوده و به دلیل خدمات رسانی خود به صورت سلف سرویس پرطرفدارتر از دیگر رستوران های برج می باشد. رستوران گردان محیطی متفاوت بوده و به صورت 360 درجه به فضای بیرون دید دارد. منوی رستوران برج میلاد به چهار نوع تقسیم می شود که بشقاب ایرانی، بشقاب استیک، بشقاب دریایی و بشقاب پرندگان را شامل می شود. قیمت ورودی و خدمات رسانی رستوران گردان را برای شما در این مطلب آورده ایم که شامل موارد زیر می باشد:

وعده صبحانه: زمان مراجعه از ساعت 7 صبح الی 11 و قیمت برای هر نفر 95 هزار تومان

وعده نهار در روزهای تعطیل: زمان مراجعه از ساعت 12:30 ظهر تا 16 بعدازظهر و قیمت برای هر نفر 250 هزار تومان

وعده نهار در روزهای غیر تعطیل: زمان مراجعه از ساعت 12:30 ظهر تا 16 بعدازظهر و قیمت برای هر نفر 108 هزار تومان

وعده شام: زمان مراجعه از ساعت 19:30 عصر تا 21:30 شب و قیمت برای هر نفر 250 هزار تومان

همچنین اگر مراجعه کنندگان قصد استفاده از خدمات کافه تریای برج میلاد را داشته باشند ملزم به پرداخت ورودی به بهای 50 هزار تومان می باشند.

شماره تماس جهت رزرو رستوران گردان برج میلاد: 02188620381

منوی رستوران گردان برج میلاد

پیش غذاها شامل: سبزیجات پخته، سوپ جو ، سوپ گوجه ،سوپ قارچ

غذاهای اصلی شامل: کباب کوبیده، خوراک زبان، جوجه کباب، رولت مرغ، با قالی پلو، میگو پلو، قلیه ماهی، قورمه سبزی، انواع ناگت، قیمه، زرشک پلو، انواع پیتزا، کتلت گوشت، مرغ سوخاری، لازانیا و…

چاشنی ها شامل: ماست موسیر، ماست و خیار، بورانی اسفناج، ماست و کدو، ماست و بادمجان

دسرها شامل: کاپ کیک، براونی شکلات، موس شکلات تیرامیسو، ژله

سالادها شامل: سالاد ماکارونی، سالاد روسی، سالاد شیرازی، سالاد سزار، سالاد کاهو، سالاد مکزیکی

برج میلاد

پارکینگ

اگر با خودروی شخصی برای بازدید از برج میلاد مراجعه کرده اید، می توانید با خیالی آسوده ماشین خود را در محلی مناسب از پارکینگ پارک کنید. هزینه ورودی پارکینگ 5 هزار تومان می باشد.

برج میلاد

بهترین زمان بازدید از برج میلاد

برای بازدید از برج میلاد فصل خاصی وجود ندارد. به علت اینکه اغلب تفریحات این مکان تفریحی و گردشگری در فضای داخلی قرار دارند. اما اگر می خواهید از فضای باز برج میلاد استفاده کنید بهتر است فصل بهار را اولویت خود قرار دهید. می توانید در این فصل به خصوص از سکوی دید باز، بهترین حالت شهر تهران را که در سرسبز ترین حالت ممکن خود قرار دارد را تماشا کنید. چشم انداز بسیار زیبا و بی نظیری در مقابل چشمان شما نقش می بندد. اگر در شب به چشم انداز تهران نگاه کنید، تمام شهر را چراغانی مشاهده خواهید کرد.

برج میلاد تهران کجاست و مسیر دسترسی به آن

اگر برای بازدید از برج میلاد تهران از خودروی شخصی خود استفاده می کنید، ابتدا خود را بزرگراه شیخ فضل الله نوری برسانید. از آنجا ورودی اتوبان همت و به کنارگذر اختصاصی برج میلاد خواهید رسید. در این صورت می توانید با مراجعه به بخش پارکینگ، خودروی خود را در محل مناسبی پارک کرده و با خیالی آسوده به گشت و گذار خود در این مکان گردشگری بپردازید.

خوشبختانه و به تازگی ایستگاه متروی برج میلاد تهران که نزدیک ترین ایستگاه به ورودی برج میلاد می باشد افتتاح شده و در خط 7 متروی تهران قرار دارد و شما می توانید توسط مترو به راحتی خود را به این برج زیبا برسانید و از جاذبه های دیدنی آن لذت ببرید. همچنین می توانید با اتوبوس نیز به این جاذبه دسترسی پیدا کنید. اگر از اتوبوس استفاده می کنید، شما را تا بزرگراه همت می رسانند و از آنجا باید از تاکسی استفاده کنید تا شما را به گیت ورودی برج میلاد برسانند. 300 متر که جلو بروید، به محوطه بیرونی خواهید رسید.

اما توجه داشته باشید اگر می خواهید از وسیله نقله عمومی جهت دسترسی به این جاذبه گردشگری استفاده کنید راحت ترین آن ها مترو می باشد و علاوه بر این ها می توانید از تاکسی ها برای دسترسی به برج میلاد استفاده کنید.

آدرس برج میلاد تهران: تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد

شماره تماس برج میلاد: 0218585

برج میلاد

اجاره اقامتگاه در تهران

سالیانه تعداد زیادی مسافر از شهرهای کشور و حتی خارج از کشور به بازدید از جاذبه های دیدنی تهران و به خصوص برج میلاد تهران به این شهر می آیند. اگر جزء گردشگران و مسافرانی هستید که برای گردشگری در تهران و اطراف تهران به این شهر سفر کرده اید، می توانید علاوه بر بازدید از جاذبه های دیدنی و گردشگری تهران، از جاذبه های دیدنی اطراف تهران نیز دیدن کنید. همچنین برای اقامتگاه خود می توانید به دنبال اجاره ویلا اطراف تهران باشد. ویلاهایی که در اطراف تهران وجود دارند در بهترین مناطق ساخته شده اند و از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردارند.

ویدئو معرفی امکانات تفریحی برج میلاد

[vc_column_text text_larger=”no”]

[html_block id=”48612″]

راهنما سایت

آدرس

تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، ورودی بزرگراه شهید همت، کنارگذر اختصاصی برج میلاد

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

9 الی 23

یک‌شنبه

9 الی 23

دو‌شنبه

9 الی 23

سه‌شنبه

9 الی 23

چهار‌شنبه

9 الی 23

پنج‌شنبه

9 الی 23

جمعه

9 الی 23
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه