بهترین سوشی تهران

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

در سال های اخیر ورود بعضی از غذا های آسیایی به کشورر بیشتر شده و به همین دلیل غذا های دریایی نیز بین مردم بیشتر جا باز کرده است. در تهران شما می توانید به رستوران هایی مراجعه کنید که مخصوص سرو این غذا ها می باشد. ما در این مقاله به سراغ معرفی بهترین سوشی تهران و رستوران های آسیایی مربوطه رفتیم تا بتوانید در انتخاب یک جای مناسب برای غذاهای دریایی اطلاعات لازم را کسب نمایید پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

رستوران کنزو

این رستوران که در محله ونک قرار گرفته توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت رستوران کنزو از جمله مکان هایی است که باید به آن برای تجربه غذا های دریایی و به خصوص سوشی مراجعه نمایید. رستوران کنزو توانسته کیفیت خوبی را در ارائه غذاهای ژاپنی داشته باشد و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های سوشی تهران می باشد. سرآشپز های رستوران ژاپنی بوده و حتی در شعبه های دیگر کنزو که در نقاط مختلف قرار دارند نیز سرآشپز ژاپنی حضور دارد تا با نظارت آن ها غذا های دریایی در بهترین حالت خود طبخ شوند.

از جمله نکاتی که در خوردن سوشی یا دیگر غذا های دریایی باید مد نظر قرار دهید این است که مواد غذایی به کار رفته در طبخ این غذا ها گاهی به صورت نپخته می باشد و این موضوع اگر شما را آزار می دهد بهتر است برای خوردن این غذا ها اقدام نکنید. از غذاهایی که می توانید در این رستوران سفارش دهید که امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده اند و خوش طعم می باشند، سوشی و گرین دراگون است. این غذا ها را بهتر است در لیست سفارشات خود قرار دهید و طعم آن ها را تجربه نمایید.

لازم به ذکر است غذا ها آسیایی معمولا تزیینات و رنگ و لعاب وسوسه کننده ای دارند ولی حجم غذاها معمولا کم است ولی اگر کم غذا باشید می توانید با یک پرس غذا سیر شوید. محیط داخلی رستوران کنزو زیباست و دکوراسیون به کار رفته در آن شیک می باشد. فضای داخلی رستوران و رنگ نورهای به کار رفته شبیه سازی نسبتا خوبی از فرهنگ و رستوران های ژاپنی می باشد و احتمالا مورد پسند شما واقع می شود. کیفیت غذا ها با توجه به آن چه از مراجعین گفته شده بالاست و اگر به غذا های دریایی علاقه مند باشید بهترین سوشی تهران را می توانید در این رستوران تجربه نمایید و از بابت کیفیت غذا ها اطمینان داشته باشید.

قیمت ها با توجه به کیفیتشان در سطح خوبی قرار دارد ولی این نکته را فراموش نکنید که غذا های دریایی معمولا هزینه بیشتری به نسبت دیگر غذاها دارند و باید قبل از رفتن به رستوران در این باره تصمیم بگیرید. رستوران کنزو به دلیل ارائه کیفیت خوب قیمت غذا های موجود در منوی آن کمی بالا بوده ولی مطمئن باشید از چشیدن طعم غذاها پشیمان نخواهید شد. پرسنل رستوران رفتار خوبی با مراجعین دارند و سرویس دهی نیز در سطح مناسبی قرار داشته و از این بابت امتیاز مناسبی دریافت نموده است. رستوران کنزو در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 15:30 و در شیفت بعدی از ساعت 19 تا 23 آماده سرویس دهی می باشد و شما می توانید در بازه های زمانی گفته شده هر روزی از هفته که تمایل داشتید به آن مراجعه نمایید.

یک شعبه دیگر این رستوران نیز که بسیار معروف شده، شعبه هتل پارسیان می باشد که اگر بخواهید می توانید به ان جا نیز مراجعه نمایید. این رستوران یک وب سایت نیز به همین نام دارد که در صورت تمایل می توانید از آن استفاده نمایید. منوی رستوران کنزو نیز تنوع خوبی دارد و شما برای انتخاب غذای دریایی مورد نظرتان گزینه های مختلفی پیش رویتان قرار دارد.

آدرس رستوران کنزو شعبه ونک

برای رسیدن به رستوران کنزو شعبه ونک بهتر است ابتدا خود را به میدان ونک برسانید. از میدان به سمت خیابان ونک رفته و کمی جلوتر به داخل خیابان تک جنوبی بپیچید. تقاطع خیابان تک جنوبی و خدامی به طرف خدامی ادامه دهید. در خیابان خدامی برایند و از خیابان لیلی که در مسیرتان می باشد بگذرید و طرف راست خود رفته تا به مقصد وارد شوید. این مسیر از میدان ونک یک کیلومتر بوده و بدون ترافیک در حدود 5 دقیقه تا مسیر زمان نیاز دارید. هم چنین یک لوکیشن از رستوران کنزو برایتان قرار خواهیم داد تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید و یک راه کم ترافیک و راحت را برای خود انتخاب نمایید.

آدرس رستوران کنزو شعبه ونک: میدان ونک، خیابان ونک، خدامی، بعد از خیابان لیلی

شماره تماس رستوران کنزو شعبه ونک: 88888222-021

آدرس رستوران کنزو شعبه هتل پارسیان: تهران، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگار امام، هتل پارسیان آزادی

شماره تماس رستوران کنزو شعبه هتل پارسیان: 29112-021

آدرس رستوران کنزو شعبه فرشته: تهران، فرشته، خیابان شبدیز، نبش کوی امامی

شماره تماس رستوران کنزو شعبه فرشته: 22631212-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.760481266021216%2C%2051.407926306638984%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”345″ name=”رستوران کنزو”]

سوشی خونه

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای صرف سوشی به آن مراجعه نمایید، رستوران سوشی خونه می باشد. این رستوران توانسته امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های سوشی تهران قرار دارد. طراحی داخلی رستوران بسیار زیباست و طراحی آن شبیه به رستوران های ژاپنی می باشد و بسیار جذب کننده است. منوی سوشی خونه نیز همانند کنزو متنوع بوده و شما می توانید هر غذای دریایی که مد نظرتان بود از ان سفارش دهید. یکی از غذاهایی که در این رستوران توانسته امتیاز مناسبی از کاربران دریافت نماید کشتی سوشی می باشد و بهتر است شما نیز این غذا را در لیست سفارشات خود قرار دهید.

سوشی خونه دارای سه شعبه در خیابان دولت، قیطریه و شهرک غرب می باشد که بنا به تمایل خود می توانید هر کدام را خواستید انتخاب کنید. طراحی داخلی فضای رستوران در شعبه های مختلف متفاوت است و پیشنهاد می شود قبل از مراجعه به هر کدام ابتدا تصاویر مربوط به آن ها را تماشا کنید. یکی از قابلیت های جالب این رستوران این است که شما با پرداخت 10 دلار می توانید هر چه خواستید از منو سفارش دهید و نامحدود می باشد. یعضی از افرادی که به این رستوران مراجعه می کنند از کیفیت غذا هایی که سفارش داده اند راضی نبودند و به همین دلیل امتیاز متوسط دریافت نموده است.

اگر به غذاهای دریایی علاقه مند هستید رستوران سوشی خونه از گزینه هایی است که می توانید برای صرف غذای خود در تهران انتخاب کنید. سرویس دهی در این رستوران کمی ضعیف بوده و غذا دیر آماده می شود ولی پرسنل رفتار خوبی با مراجعین دارند. قیمت ها نیز با توجه به کیفیتشان کمی بالاست ولی باز هم این موضوع را مد نظر قرار دهید که غذاهای دریایی معمولا گران تر هستند. شما در تمامی روز های هفته و در بازه زمانی 10 صبح تا 10 شب می توانید به این رستوران مراجعه نمایید و روز های جمعه از ساعت 17 تا 22 رستوران باز می باشد.

سوشی خونه یک وب سایت نیز به همین نام دارد که می توانید برای سفارش غذا یا اطلاعات بیشتر از منو و قیمت ها به آن مراجعه کنید. سوشی خونه محیط شیکی دارد ولی در روزهایی از سال که تعطیلات می باشد معمولا شلوغ است. هم چنین باید گفت که این رستوران نیز همانند رستوران کنزو میزبان توریست های ژاپنی و گردشگران دیگر نیز می باشد. اگر در تهران به دنبال مکانی برای صرف غذاهای دریایی هستید می توانید به سوشی خونه مراجعه نمایید.

آدرس سوشی خونه شعبه دولت

با توجه به این که کدام شعبه از سوشی خونه را انتخاب کنید مسیر دسترسی شما به این رستوران متفاوت خواهد بود. ما در اینجا یکی از مسیرهای دسترسی از شعبه خیابان دولت را برایتان شرح خواهیم داد تا بتوانید از طریق آن خود را به سوشی خونه که یکی از بهترین رستوران های تهران می باشد برسانید. بدین منظور ازسمت غربی خیابان کلاهدوز به سوی طلاکوب بروید و از تهران فودز عبور کنید. بعد از رسیدن به ساختمان جام جم بلافاصله به طرف چپ و به سوی کلاهدوز برانید.

مقصد شما در سمت راست قرار گرفته و می توانید بعد ازطی کردن یک مسافت 1.7 کیلومتری و زمانی در حدود 10 دقیقه به این رستوران وارد شوید. اگر تمایل به استفاده از مسیر گفته شده را نداشتید بهتر است از لوکیشن زیر کمک بگیرید و یک راه دیگر برای خود پیدا کنید. مسیر دسترسی زیر به شما کمک می کند تا به راحتی یک راه کم ترافیک را برای رسیدن به شعبه دولت سوشی خونه طی کنید.

آدرس سوشی خونه شعبه دولت: خیابان دولت، بین مفاخری و پاسداران

شماره تماس سوشی خونه شعبه دولت: 22775358-021

آدرس سوشی خونه شعبه قیطریه: تهران، قیطریه، جنوب میدان ندا، بالای شهروند چیذر

شماره تماس سوشی خونه شعبه قیطریه: 22200515-021

آدرس سوشی خونه شعبه شهرک غرب: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی

شماره تماس سوشی خونه شعبه شهرک غرب: 22364317-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.781104900477985%2C%2051.46704490008501%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”346″ name=”سوشی خونه”]

رستوران ناکایا

رستوران ژاپنی ناکایا از دیگر مکان هایی است که می توانید برای صرف غذای دریایی مورد نظرتان به آن مراجعه کنید. این رستوران طراحی زیبایی دارد و توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید. رستوران ناکایا در دو وعده ناهار و شام خدمت رسانی دارد و توانسته امتیاز خوبی از مراجعین دریافت نماید. این امتیاز سبب شده تا در زمره رستوران هایی قرار گیرد که بهترین سوشی تهران را عرضه می کند. رستوران آسیایی ناکایا امکان رزرو نیز دارد و شما می توانید برای رزرو میز مورد نظرتان با آنجا تماس بگیرید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 11:30 صبح تا 11:45 شب باز بوده و در این بازه زمانی عده زیادی از علاقه مندان به غذاهای دریایی برای صرف غذا به آن مراجعه می کنند.

منوی رستوران متنوع بوده و شما هر چه بخواهید می توانید در آن پیدا کرده و سفارش دهید و هم چنین از کیفیت غذاهایی که سفارش می دهید نیز اطمینان داشته باشید. نوشیدنی هایی که در این رستوران سرو می شوند نیز طعم خوبی دارند و بهتر است در کنار غذای خود از آن ها نیز سفارش دهید. این رستوران را می توان در لیست بهترین رستوران های ژاپنی تهران به شمار آورد چرا که هم کیفیت ها خوب هستند و هم طراحی و فضای داخلی رستوران دیدنی می باشد.

شعبه اندرزگو رستوران ناکایا در مرکز خرید سانا قرار دارد و محیط بزرگ رستوران به گونه ای طراحی شده که می تواند به شما آرامش دهد. پرسنل رستوران آموزش دیده هستند و رفتار محترمانه ای با مشتری ها دارند و هم چنین سرویس دهی نیز در سطح مناسبی قرار دارد. قیمت ها با توجه به کیفیتشان بالا بوده ولی باز هم دقت کنید که رستوران های آسیایی معمولا قیمت غذاهایشان بیشتر از غذاهای دیگر رستوران ها می باشد به همین دلیل بهتر است قبل از مراجعه به رستوران مورد نظرتان این گزینه را مد نظر قرار دهید تا با مشکل مواجه نشوید.

رستوران های ژاپنی تهران به دلیل همین قیمت ها جایی نیستند که بتوان به عنان پاتوق از آن ها استفاده کرد بنابراین این رستوران نیز برای شما نمی تواند هم چین کاربری داشته باشد. غذاهای این رستوران از مواد مرغوب و تازه هستند و به همین دلیل طعم خوبی را به خصوص در سوشی می توانید حس کنید و همین موضوع نیز باعث شده تا امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید.

آدرس رستوران ناکایا شعبه اندرزگو

برای رسیدن به رستران ناکایا که در بلوار اندرزگو قرار گرفته می توانید از مسیر های مختلفی استفاده نمایید. ما در این جا از میدان تجریش راهی را که به رستوران ناکایا می رسد به شما معرفی خواهیم کرد تا اگر تمایل داشتید برای ورود به مقصد از آن استفاده نمایید. ابتدا از خیابان شهرداری استفاده کنید تا وارد خیابان باهنر و سپس خیابان دزاشیب شوید. کمی بعد به سمت خیابان کریمی رفته و از سالن زیبایی شفق که در سمت راست قرار دارد عبور نمایید. بعد از رسیدن به مسجد رمضان به سوی خیابان سلیمی بپیچید و مسیر بلوار اندرزگو را دنبال کنید. رستوران ناکایا در مجتمع سانا قرار دارد. شایان ذکر است یک مسیر دسترسی از رستوران آسیایی ناکایا برایتان قرار داده ایم تا از طریق آن خود را به راحتی به مقصد برسانید.

آدرس رستوران ناکایا شعبه اندرزگو: بلوار اندرزگو، مجتمع تجاری سانا، طبقه دوم

شماره تماس رستوران ناکایا شعبه اندرزگو: 74438333-021

آدرس رستوران ناکایا شعبه فرشته: تهران، خیابان فرشته، خیابان آقا بزرگی، پلاک 21

شماره تماس رستوران ناکایا شعبه فرشته: 26372507-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.79308663326284%2C%2051.424282541600675%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”347″ name=”رستوران ناکایا”]

رستوران کاتسو

اگر به مجتمع پالادیوم رفته باشید در بخش فودکورت این رستوران را دیده اید. رستوران کاتسو از جمله رستوران هایی است که توانسته غذاهای خوبی را ارائه دهد و سوشی های خوش طعمی طبخ کند. رستوران ژاپنی کاتسو توانسته عده زیادی از افراد را به خود جذب نماید و به دلیل لوکیشن و قرار گیری در یک مجتمع مهم، گردشگرانی که به این مرکز خرید می روند را نیز به سمت خود بکشاند. از دیگر مواردی که توصیه می شود در مراجعه به این رستوران در لیست سفارشاتتان قرار دهید، کالیفرنیا کریسپی است که در کنار سوشی انتخابی شما می تواند یک تجربه عالی باشد.

این غذا امتیاز خوبی از کاربران دریافت کرده و می توانید از طعم آن اطمینان داشته باشید. این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های سوشی می باشد و بهترین سوشی تهران را نیز می توانید در آن تجربه نمایید. فضای داخلی رستوران با توجه به این که در کنار دیگر رستوران ها قرار گرفته و هم چنین حضور در یک مرکز خرید زیبا می تواند حس خوبی را به شما منتقل نماید و به عنوان یکی از دیدنی های تهران به شمار بیاید. سرویس دهی در سطح نسبتا مناسبی قرار دارد و کیفیت ها با توجه به امتیاز خوب رستوران می تواند شما را راضی کند و قیمت ها با توجه به مواردی که گفته شد کمی بالا هستند.

اگر به رستوران کاتسو مراجعه کردید بهتر است نودل را نیز از قلم نیندازید و طعم جالب آن را در این مکان نیز تجربه کنید. به طور کلی این رستوران را می توان در لیست بهترین سوشی تهران که می توانید آن را تجربه کنید جای داد. رستوران هایی که در مراکز خرید هستند از بابت جای پارک خودرو هیچ نگرانی ایجاد نمی کنند و رستوران کاتسو نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد داشتید به رستوران زاپنی کاتسو مراجعه کنید در مرکز خرید باید به طبقه سوم بروید. لازم به ذکر است رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 تا 23:30 آماده خدمت رسانی بوده و شما می توانید در این بازه زمانی به رستوران مراجعه نمایید.

آدرس رستوران کاتسو

برای رسیدن به مرکز خرید پالادیوم که در زعفرانیه قرار دادر راه های زیادی پیش روی شما قرار دارد که در این جا ما یک راه از پل پارک وی به شما پیشنهاد می کنیم. بدین منظور باید ابتدا به طرف غرب پل پارک وی بروید و بعد به سمت بزرگراه چمران برانید. بعد از رسیدن به رستوران ریواس به طرف خیابان الف که در کنار این رستوران قرار دارد بپیچید. از خیابان الف خود را به میدان الف برسانید و از مرکز زیبایی پارس بگذرید.

کمی بعد به طرف راست و خیابان مقدس اردبیلی بپیچید و تا رسیدن به مقصدتان مسیر را ترک نکنید. این راه مسافتی معادل 1.2 کیلومتر دارد و 6 دقیقه طول می کشد تا به رستوران کاتسو مجتمع پالادیوم وارد شوید. اگر در مسیر دیگر یا نقطه دیگری از تهران بودید می توانید از لوکیشن زیر استفاده کنید و خود را به مقصد برسانید. به پالادیوم که رسیدید رستوران ژاپنی کاتسو در طبقه سوم واحد 10 قرار دارد.

آدرس رستوران کاتسو: تهران، زعفرانیه، مرکز خرید پالادیوم، طبقه سوم، واحد 10

شماره تماس رستوران کاتسو: 22660509-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.797563371976885%2C%2051.4129273261403%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”348″ name=”رستوران کاتسو”]

رستوران ستاره ونک

یکی دیگر از مواردی که در تهران می توانید برای صرف غذای دریایی خود به آن مراجعه نمایید، رستوران ژاپنی ستاره ونک می باشد. این رستوران توانسته امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت نیمی از کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند از کیفیت غذا و دیگر مواردی همانند سرویس دهی یا قیمت ناراضی بوده اند. رستوران ستاره ونک در دو شیفت و بازه زمانی 11 تا 15 و 18:30 تا 23:30 باز بوده تا شما بتوانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

این رستوران یکی از رستوران هایی است که بهترین سوشی تهران را می توانید در آن استفاده نمایید. سوشی های رستوران با توجه به نظرات کاربران برای عده ای خوش طعم و برای بعضی از افراد دیگر بی کیفیت بوده است. بهتر است در هنگام مراجعه به این رستوران چند نمونه از غذا ها را امتحان نمایید تا تجربه بهتری از این رستوران داشته باشید. فضای داخلی رستوران با تزیینات و طراحی زیبای خود که بسیار شبیه به رستوران های ژاپن می باشد، توانسته مراجعین را راضی کند تا یک تجربه ناب از فضایی دلپذیر داشته باشند.

محیط داخلی رستوران با داشتن تزیینات مختلف ژاپنی، ساده بوده و مدل ویژه ای برای ساخت و دکور استفاده نشده است. با این حال فضایی دل نشین و آرام را تجربه خواهید کرد و در کنار عزیزانتان لذت خواهید برد. این رستوران در سه وعده ناهار، شام و میان وعده سرویس دهی دارد و کارکنان آموزش دیده ستاره ونک رفتار مناسبی با مراجعان دارند. رستوران ژاپنی ستاره ونک منویی از انواع غذاهای آسیایی و سوشی را داراست که هر کدام را بخواهید می توانید سفارش دهید.

یکی از امکانات موجود در این رستوران امکان رزرو کردن میز می باشد که در مناسبات خاص همانند تولد کاربردی است. محیط داخلی رستوران بزرگ نیست ولی هان فضای کوچک باعث می شود تا شما حس خوبی را تجربه کنید. قیمت غذاهای این رستوران همانند دیگر رستوران های ژاپنی تهران بالاست و نباید توقع مواردی ارزان را داشته باشید.

آدرس رستوران ستاره ونک

اگر می خواهید به این رستوران مراجعه کنید بهتر است ابتدا خود را به میدان ونک برسانید. پس از آن از میدان به طرف خیابان ملاصدرا بروید و آن را ادامه داده تا به شرکت بهان سد برسید. از این جا به سوی خیابان شیرازی بپیچید و در همین خیابان برانید. کمی بعد وارد دانشور شرقی شده و بعد از آن به پردیس غربی بروید و این مسیر را تا رسیدن به خیابان سئول دنبال نمایید. مقصد شما در سمت راست قرار گرفته و شما می توانید این مسیر 2.5 کیلومتری از میدان ونک را بدون ترافیک در حدود 10 دقیقه بپیمایید.

آدرس رستوران ستاره ونک: میدان ونک، انتهای خیابان ونک، ابتدای خیابان سئول، پلاک 12

شماره تماس رستوران ستاره ونک: 88042193-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.76671582569811%2C%2051.39623276502293%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”349″ name=”رستوران ستاره ونک”]

رستوران سوشی آنت

از دیگر رستوران هایی که دارای غذا های آسیایی می باشد و بهترین سوشی تهران را می توانید در آن تجربه نمایید، رستوران سوشی آنت می باشد. این رستوران امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت کرده و دارای غذاهای خوش طعمی می باشد. رستوران ژاپنی سوشی آنت از شنبه تا جمعه از ساعت 12 تا 23:30 مشغول به کار بوده و شما در این بازه زمانی می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن جا مراجعه نمایید. محیط داخلی رستوران مدرن بوده و فضا آرامش بخش می باشد.

قیمت غذا ها در این رستوران بالا می باشد ولی توجه داشته باشید این رستوران نیز همانند دیگر رستوران های ژاپنی تهران قیمت غذاهایش بالاست و باید این نکته را قبل از مراجعه مد نظر قرار دهید. طعم سوشی های رستوران سوشی آنت برای افراد زیادی خوب بوده و از این بابت می توانید از مزه سوشی در این رستوران اطمینان داشته باشید. سرویس دهی در این رستوران در وضعیت مناسبی بوده و پرسنل نیز برخورد خوبی با مراجعه کننده ها دارند به همین دلیل از این بابت رستوران امتیاز خوبی دریافت کرده است.

آدرس رستوران سوشی آنت

برای رسیدن به این رستوران که در زعفرانیه قرار گرفته یک مسیر از همین منطقه به شما پیشنهاد خواهیم داد تا از هر کجای تهران که خود را به زعفرانیه رساندید ادامه مسیر را با این راه پیش بروید. بدین منظور ابتدا به طرف شمال در شهریاری رفته و بعد به طرف گلستانه برانید. بعد از رسیدن به مسترکمپ به طرف راست و خیابان اکبری پیچیده تا چند متر بعد به خیابان سیمین وارد شوید. با ادامه دادن خیابان سیمین می توانید به رستوران سوشی آنت برسید. مسافت راهی که گفته شد 350 متر بوده و فقط 2 دقیقه برای رسیدن به این مکان در راه خواهید بود. اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از این راه نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به آسانی به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران سوشی آنت: 26806931-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.80763245245801%2C%2051.41915110577064%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”350″ name=”رستوران سوشی آنت”]

رستوران سوشی شاپ

از دیگر رستوران هایی که می توانید برای چشیدن طعم سوشی ها و غذا های آسیایی دیگر به آن مراجعه نمایید، رستوران سوشی شاپ تهران می باشد. این رستوران شعبه های فعال مختلفی در دنیا داشته و غذاهای اصیل ژاپنی با بهترین طعم توسط آشپزهای حرفه ای پخته می شوند. رستوران سوشی شاپ تهران نیز سابقه زیادی داشته و بیش از 15 سال است که در این زمینه فعالیت دارد. این رستوران همه روزه در بازه زمانی 12 ظهر تا 12 شب آماده سرویس دهی بوده و شما می توانید برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به ان مراجعه نمایید. لازم به ذکر است این رستوران نیز همانند باقی رستوران های آسیایی تهران، قیمت های بالایی داشته و بهتر است برای سفارش هرچه نیاز داشتید کمی با تفکر بیشتر انتخاب نمایید.

آدرس رستوران سوشی شاپ

برای رسیدن به رستوران سوشی شاپ که در بلوار بیهقی واقع شده می توانید از مسیر های مختلفی استفاده نمایید که یکی از آن ها راه بلوار ستاری و نلسون ماندلا می باشد. چنان چه مبداء شما خیابان ولیعصر باشد قادر به استفاده از این مسیر خواهید بود که بدین منظور ابتدا باید به طرف شمال در خیابان ولیعصر برویدو بعد به بلوار ستاری وارد شوید تا از آن به بلوار نلسون ماندلا برسید. این بلوار را به سمت بلوار صبا ادامه دهید. مسیر گفته شده مسافتی معادل 2 کیلومتر دارد و در حدود 10 دقیقه طول می کشد تا به مقصدتان برسید. در صورتی که تمایل به استفاده از این راه را نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را به مقصد برسانید.

شماره تماس رستوران سوشی شاپ: 75171-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.7715897647021%2C%2051.42237574345385%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”416″ name=”رستوران سوشی شاپ”]

رستوران چاپ چاپ

این رستوران نیز دارای سوشی های خوش طعمی بوده و می توانید بنا به نیازتان هر غذای دیگری که تمایل داشتید از منو سفارش دهید. رستوران چاپ چاپ توانسته امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت از بهترین رستوران های ژاپنی تهران به حساب می آید. اگر به این رستوران مراجعه کردید بهتر است در لیست سفارشات خود در کنار سوشی سالاد خرچنگ را نیز بیفزایید. رستوران چاپ چاپ را می توان در زمره یکی از بهترین رستوران های تهران دانست که شما می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید.

فضای داخلی رستوران مدرن بوده و طراحی زیبایی دارد و از قرار گرفتن در آن احساس آرامش خواهید داشت. این رستوران دو شعبه فعال در فرشته و جردن دارد که به هر کدام که بخواهید می توانید مراجعه نمایید. اگر قصد دارید به یک جای متفاوت بروید بهتر است رستوران آسیایی چاپ چاپ را از دست ندهید. در جلوی رستوران نیز میز و صندلی قرار داده شده تا با استفاده از آن بتوانید از فضای آزاد نیز استفاده نمایید.

آدرس رستوران چاپ چاپ

همان طور که گفته شد رستوران چاپ چاپ دارای دو شعبه الهیه و جردن بوده که به هر کدام بخواهید می توانید مراجعه نمایید. ما نحوه رسیدن به رستوران چاپ چاپ را که در محدوده الهیه قرار دارد خواهیم گفت تا اگر تمایل داشتید از این راه استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سمت محله الهیه رفته و سپس از خیابان کامران به سمت خیابان چناران برانید. بعد از رسیدن به خیابان آقا بزرگی از شرکت پرچین به سوی خیابان شبدیز بپیچید.

این راه را تا خیابان بوسنی و هرزگوین ادامه دهید تا به مقصدتان که در سمت راست واقع شده وارد شوید. مسیر گفته شده از الهیه تا رستوران مسافتی معادل 900 متر داشته و در حدود 3 دقیقه طول می کشد تا راه گفته شده را بپیمایید. اگر تمایلی به استفاده از این راه نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر خود را مقصد برسانید.

آدرس رستوران چاپ چاپ شعبه جردن: تهران، جردن، بلوار صبا، پلاک 19

شماره تماس رستوران چاپ چاپ شعبه جردن: 74151-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.77150055935439%2C%2051.42312051549036%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”417″ name=”رستوران چاپ چاپ”]

رستوران آووکادو

این رستوران از دیگر رستوران های مربوط به سوشی در تهران بوده که البته می توانید غذا های دیگر را نیز در کنار سوشی از آن سفارش دهید. رستوران آووکادو توانسته امتیاز نسبتا خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین سوشی تهران را در این مکان نیز می توانید میل نمایید. این رستوران در تمامی روز های هفته از ساعت 12 ظهر تا 12 شب آماده خدمت رسانی بوده و شما نیز برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان می توانید در این بازه زمانی به آووکادو مراجعه کنید. بهتر است در کنار سوشی به سفارش غذا هایی هم چون میگو سوخاری نیز رو آورید تا یک تجربه خوب از غذا های دریایی را داشته باشید.

محیط داخلی رستوران طراحی مدرن و ساده ای دارد ولی در فضای آن می توانید آرامش داشته باشید و با خیال راحت به خوردن غذای مورد علاقه تان مشغول شوید. در حیاط رستوران اووکادو قلیان نیز سرو می شود که در صورت تمایل می توانید از این گزینه نیز استفاده نمایید. اگر به غیر از غذاهای آسیایی تمایل به خوردن غذایی دیگر یا فست فود نیز داشتید می توانید از منو سفارش دهید که البته این مورد کمی از هیجان رستوران ژاپنی کاسته است.

آدرس رستوران آووکادو

با توجه به این که در کدام منطقه از تهران باشید راه رسیدن به این رستوران متفاوت خواهد شد ولی از آن جا که رستوران آووکادو در محدوده ونک قرار گرفته ما مسیر دسترسی از میدان ونک تا رستوران را شرح خواهیم داد. شما ابتدا باید به میدان ونک و قسمت جنوب شرقی آن رفته و سپس به سوی خیابان برزیل ادامه دهید. با رسیدن به دوربرگردان به سمت خیابان ملاصدرا بروید و سپس به طرف خیابان شیرازی رفته و بعد از رسیدن به بانک تجارت به سوی خیابان حکیم بپیچید تا کمی بعد به مقصدتان که در سمت راست قرار گرفته برسید. مسافت این مسیر 1.5 کیلومتر بوده و در حدود 5 دقیقه بدون ترافیک طول می کشد تا به رستوران وارد شوید. اگر به هر دلیلی تمایل به استفاده از این راه را نداشتید می توانید از طریق لوکیشن زیر مسیرتان را به راحتی بیابید.

شماره تماس رستوران آووکادو: 88212105-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.758945787791504%2C%2051.40201825942143%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”420″ name=”رستوران آووکادو”]

رستوران پارک وی

این رستوران که در مرکز خرید سام سنتر خیابان فرشته قرار دارد، یکی دیگر از جاهایی است که می توانید برای صرف غذای مورد نظرتان به آن مراجعه نمایید. غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند شامل انواع ماهی و میگو، سوشی، سالاد و غذاهای دریایی دیگر می باشد که با توجه به نیازتان هر کدام را بخواهید می توانید انتخاب نمایید. دکور و طراحی داخلی این رستوران زیباو مدرن بوده و در آن احساس خوبی خواهید داشت.

در رستوران پارک وی می توانید بهترین سوشی تهران را تجربه کنید و بهتر است در بازه زمانی 10 صبح تا 12 شب که رستوران باز می باشد به آن مراجعه نمایید. رستوران توانسته امتیاز خوبی از کاربران دریافت نماید و به همین دلیل در لیست بهترین رستوران های ژاپنی تهران قرار گرفته است. فضای رستوران بزرگ بوده و شما می توانید در هر نقطه از آن که مایل بودید بنشینید. هم چنین به دلیل قرار گیری در یک مرکز خرید خودروی خود را در پارکینگ می توانید پارک نمایید.

آدرس رستوران پارک وی

از آن جا که این رستوران در خیابان فرشته قرار گرفته شما می توانید از خیابان ولیعصر برای رسیدن به آن استفاده نمایید. بدین منظور ابتدا به سمت خیابان ولیعصر رفته و بعد از پل پارک وی از سمت راست خود وارد خیابان فرشته شوید. این خیابان را به سمت جنوب شرقی فرشته رفته و به سمت خیابان تختی ادامه دهید. مقصد شما درست بعد از آکادمی موسیقی یار که در سمت چپ واقع شده قرار دارد. این راه از ابتدا خیابان فرشته از سمت ولیعصر تنها 350 متر می باشد و در حدود 2 دقیقه طول می کشد تا به رستوران وارد شوید. یک لوکیشن نیز برایتان قرار داده شده که در صورت لزوم می توانید از آن استفاده نمایید تا به راحتی به مقصد برسید.

شماره تماس رستوران پارک وی: 26212881-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.79082294062961%2C%2051.41958559231782%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”421″ name=”رستوران پارک وی”]

رستوران واسابی

از دیگر رستوران های ژاپنی که در تهران می توانید به آن مراجعه نمایید، رستوران واسابی می باشد. این رستوران امتیاز بالایی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل توانسته در لیست بهترین رستوران های آسیایی تهران قرار بگیرد. این رستوران در مرکز خرید آ اس پ واقع شده و در واحد 26 تجاری این پاساز می توانید به آن وارد شوید. این رستوران فضای خوبی دارد و خلوت بودن ان می تواند باعث آرامش شما شود. اگر تمایل به صرف یک غذای خوش طعم ژاپنی دارید، بهتر است به رستوران واسابی تهران سری بزنید.

در صورت مراجعه به رستوران از بشقاب دریایی و نودل های آن غافل نشوید. شاید فضای داخلی رستوران از دکور های ژاپنی ایده نگرفته باشد ولی می توانید با یک قیمت مناسب تر غذایی با کیفیت خوب میل کنید. برخورد پرسنل در این رستوران با مراجعین مودبانه بوده و سرویس دهی نیز در سطح خوبی قرار دارد. اکثر کسانی که به این رستوران مراجعه کرده اند با رضایت از آن خارج شده اند و به همین دلیل باید گفت که از رفتن به رستوران واسابی پشیمان نخواهید شد. لازم به ذکر است یکی از شعبه های رستوران واسابی در مرکز خرید گالریا بوده که در صورت تمایل می توانید از آن هم استفاده کنید.

آدرس رستوران واسابی

برای رسیدن به رستوران واسابی که در نزدیکی یوسف آباد و امیرآباد قرار گرفته می توانید ابتدا به بزرگراه کردستان وارد شوید. از طرف راست بزرگراه خود را به بزرگراه حکیم برسانید و به طرف خیابان شیخ بهایی بروید. در مسیرتان از کنار پارک مجتمع آ اس پ بگذرید و سپس وارد خیابان شصت و چهارم شوید. این خیابان را ادامه دهید و کمی بعد به سمت راست رفته و از کنار باشگاه ورزشی عبور کنید تا به رستوران برسید. این مسیر تنها یکی از راه هایی بود که می توانستید از آن برای رسیدن به مقصد استفاده نمایید در غیر این صورت می توانید مسیرتان به سمت این رستوران را از طریق لوکیشن زیر بیابید.

شماره تماس رستوران واسابی: 88039778-021

[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.74520425693532%2C%2051.40033482965484%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”446″ name=”رستوران واسابی”]

رستوران پیچ

یکی از رستوران های آسیایی تهران که می توانید در آن هر غذای دریایی که خواستید را سفارش دهید رستوران پیچ می باشد. این رستوران در منوی خود انواع سوشی ها و نودل ها را دارد و برای کسانی که به این مدل غذاها علاقه دارند مفید می باشد. فضای داخلی رستوران کوچک است ولی حس خوبی را به شما منتقل می کند. یکی از ویژگی های مهم این رستوران خلاقیت در سرو کردن غذاها می باشد و به همین دلیل لذت چشیدن طعم غذاهای دریایی را بیشتر می کند. لازم به ذکر است این رستوران امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده و به همین دلیل می توان گفت یکی از بهترین رستوران های سوشی تهران می باشد. قیمت غذاها در مقایسه با کیفیتشان مناسب بوده و از این بابت خیالتان راحت باشد.

آدرس رستوران پیچ

این رستوران در خیابان پاسداران واقع شده و اگر تمایل داشتید به این رستوران مراجعه کنید کافیست ابتدا خود را به بزرگراه صیاد شیرازی برسانید. این مسیر را ادامه دهید تا به کوچه توحیدی برسید و سپس وارد آن شوید. بعد از رسیدن به خیابان ساقدوش از کوچه وارد خیابان شوید و آن را ادامه دهید. کمی بعد وارد رحمانیان شمالی شده و سپس به سمت رحمانیان جنوبی بروید. در نهایت شما به رستوران پیچ خواهید رسید. اگر خواستید می توانید از لوکیش زیر نیز استفاده کنید تا آسان تر مسیر را طی کنید و به مقصد برسید تا برای هر نقطه ای که حضور داشتید یک مسیر آسان به شما پیشنهاد شود.

شماره تماس رستوران پیچ: 22300303-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.76140348858252%2C%2051.46999655479688%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”688″ name=”رستوران پیچ”]

رستوران سوشی کو

یکی از بهترین رستوران های آسیایی که در مجتمع مدرن الهیه واقع شده، رستوران سوشی کو می باشد. این رستوران زیر مجموعه ای گروه ویکولو بوده که از دیگر زیر مجموعه های آن رستوران ایرانی سماک است. در منوی این رستوران انواع پیش غذا وجود دارد که در کنار غذاها اصلی مثل نودل، سوشی ساشیمی، رول های مخصوص، سوشی نیگری و… سرو می شوند. اگر تمایل داشتید به این رستوران آسیایی بروید می توانید از طریق لوکیشن و مسیر دسترسی زیر استفاده نمایید. از امکانات این رستوران می توان به تحویل رایگان در محل را نام برد که هزینه ها را اندکی کمتر می کند. فضای داخلی رستوران زیبا و شیک بوده و میز و صندلی های آن در یک سالن بزرگ قرار داده شده اند.

آدرس رستوران سوشی کو

اگر تمایل داشتید به رستوران سوشی کو بروید بهتر است ابتدا خود را به منطقه الهیه برسانید و از خیابان فرشته به طرف جنوب شرقی و به سمت خیابان آقا بزرگی بروید. کمی بعد بپیچید و وارد خیابان نیلوفر که ادامه خیابان قبلیست شوید. در ادامه مسیر باید به سمت راست و بلوار نلسون ماندلا بپیچید. مقصدتان در سمت راست شما قرار گرفته و می توانید آن را ببینید. مسیر گفته شده از خیابان فرشته 550 متر بود و تنها 5 دقیقه در راه هستید تا به مرکز خرید مدرن الهیه برسید.

شماره تماس رستوران سوشی کو: 69616-021
[vc_row][vc_column][vc_btn title=”برای مسیریابی کلیک کنید” shape=”round” color=”warning” align=”center” i_icon_fontawesome=”fas fa-map-marked-alt” add_icon=”true” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fmaps%3Fq%3D35.785554953578625%2C%2051.423642357767%26z%3D17%26hl%3Dfa|target:_blank”][/vc_column][/vc_row][vc_column][/vc_column]

[widgetkit id=”689″ name=”رستوران سوشی کو”]

سوالات متداول

بهترین رستوران سوشی تهران کجاست؟

از بهترین رستوران هایی که می توانید برای سوشی خوردن به آن مراجعه نمایید، رستوران کنزو و سوشی خونه می باشد.

بهترین سوشی غرب تهران کجاست؟

یکی از بهترین رستوران های سوشی در غرب تهران رستوران ستاره ونک می باشد.

قیمت سوشی در تهران چقدر است؟

قیمت غذاهای آسیایی و سوشی زیاد بوده و میانگین قیمت ها 600000 تومان می باشد.

زیباترین طراحی رستوران سوشی کدام است؟

رستوران های کنزو و ستاره ونک از طراحی های ژاپنی زیبایی در رستوران خود استفاده کرده اند.