پارک دهکده طلایی

مدت زمان خواندن این مطلب : 8 دقیقه

حتما شما هم در طول سفر خاطره انگیزتان به شهر آمل، نام پارک دهکده طلایی آمل را شنیده اید. این پارک عظیم در واقع یکی از بزرگ ترین پارک های مازندران و همچنین یکی از زیباترین آنها به شما می رود.

یکی از دیدنی ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری شمال کشورمان، بازدید از پارک های جنگلی و غیرجنگلی می باشد. البته از آن جایی که استان های شمالی همگی از پوشش گیاهی زیبایی برخوردار هستند، سراسر پارک های غیر جنگلی آنها نیز پوشیده از درختان متنوع است.

اما با این حال این پارک ها امکانات و زیبایی های خاص دیگری نیز دارند. پارک دهکده طلایی آمل یکی از زیباترین پارک های استان مازندران است، که به دلیل داشتن امکانات مطلوب محلی مناسب برای گردش و تفریح است.

همچنین ای پارک، یک پارک فوق العاده زیبا و روح نواز و دل انگیز است که دریاچه های بسیار زیبا و دیدنی را نیز در دل خود جای داده است و هرساله میزبان سیل عظیمی از گردشگران و مسافران می باشد. در ادامه این مطلب با لوکس ویلا همراه باشید تا با این پارک محبوب و پرطرفدار بیشتر آشنا شویم.

معرفی پارک دهکده طلایی آمل

پارک دهکده طلایی، بزرگترین پارک و شهربازی در شمال کشور است که در شهرستان آمل واقع شده است. همانطور که گفتیم، پارک دهکده طلایی آمل یک پارک داخل شهری می باشد که در آمل واقع شده است و به عنوان بزرگترین پارک استان مازندران از این پارک زیبا یاد می شود.

این پارک عظیم و پر طرفدار، در سال 1372 احداث شد و دارای وسعتی بسیار زیاد است. به طوری که وسعت این پارک از پل میر بزرگ آغاز می شود و به پارک نارنجستان آمل منتهی می شود.

همچنین جالب است بدانید که رود زیبای هراز از کنار پارک دهکده طلایی می گذر و در انتهای پارک به پل معلق آمل و پل دوازده چشمه آمل خواهیم رسید که در نزدیکی این پارک واقع شده اند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از مسافران هستید که تمایل به چادر زدن را دارید، شهر زیبا و توریسی آمل به دلیل امکانات و زیبایی هایی که دارد، بهترین مکان برای آنها به شمار می رود.

پارک دهکده طلایی آمل

امکانات پارک دهکده طلایی

پارک دهکده طلایی آمل شامل امکانات تفریحی و رفاهی کاملی از جمله دریاچه مصنوعی و قایق، شهربازی برای بزرگسالان، شهربازی برای خردسالان، سرزمین طلایی (سالن سرپوشیده سرزمین طلایی فضای بازی چهار فصل برای تمام سنین)، پیست اسکیت، پلاژ، پارکینگ، باغ وحش، بوفه و کافی شاپ، فست فود و مغاز‌ها و رستوران‌های متعدد و امکانات رفاهی بهداشتی می باشد.

شهربازی طلایی آمل در واقع تنها شهربازی می باشد که در آمل قرار دارد و در محیطی بسیار زیبا و در حاشیه رودخانه پر خروش و حیرت انگیز هراز احداث شده است.

این شهربازی کامل و محبوب، با داشتن امکانات و تجهیزات تفریحی کاملی که دارد، همواره در تلاش است که بهترین باشد و توانسته است این موضوع را در عمل به اثبات رساند.

به گونه ای که همه ساله و در تمامی فصول سال میزبان مهمانان و مسافران و گردشگران تابستانی و نوروزی و دانش آموزان و مردم شریف ایران و استان مازندران و به خصوص شهرستان آمل باشد و این نتیجه سال ها تجربه و اعتماد و حمایت مردم خوب ایران زمین می باشد.

همچنین شهربازی پارک دهکده طلایی سعی دارد تا با ارائه بازی های جدید و سالم، محیطی گرم را برای تمامی اقشار جامعه ایجاد کند و بتوان خاطرات ناب و به یاد ماندنی را در ذهن همگان ثبت نماید. پارک دهکده طلایی آمل یکی از جاهای دیدنی آمل به شمار می رود.

دهکده طلایی

لوازم مورد نیاز سفر به پارک دهکده طلایی

  • وجه نقد
  • کارت بانکی
  • کفش راحتی و مناسب
  • چادر مسافرتی ( اگر قصد چادر زدن را دارید)

ساعت کاری پارک و شهربازی دهکده طلایی

جالب است بدانید که پارک دهکده طلایی آمل و همچنین شهربازی که در این پارک واقع شده است، به صورت 24 ساعته و شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند و می توانید هر تایمی از روز را برای بازدید و تفریح در این منطقه فوق العاده در نظر داشته باشید.

لازم به ذکر است که زمان حدودی بازدید از کل این پارک حدود 3 ساعت زمان می برد و برای بازدید و گشت و گذار کامل در پارک دهکده طلایی، شما به این زمان نیازمند هستید.

پارک دهکده طلایی

جاذبه های دیدنی و گردشگری اطراف پارک دهکده طلایی

در اطراف این پارک وسیع، جاذبه های دیدنی و گردشگری و حتی تفریحی بسیاری وجود دارند که در ادامه برایتان نام چند مورد از آن ها را آورده ایم.

  • شهربازی طلایی آمل در فاصله 500 متری
  • سینما بهمن در فاصله 650 متری
  • پاساژ علاالدین در فاصله 980 متری
  • پل تاریخی دوازده چشمه در فاصله  2 کیلومتری
  • پل معلق آمل در فاصله 1 کیلومتری

پارک دهکده طلایی آمل کجاست و مسیر دسترسی به آن

پارک دهکده طلایی آمل در شهرستان آمل واقع شده است و می بایست هنگام ورود به آمل با پرس و جو از افراد محلی و نقشه، خود را به خیابان معلم برسانید. هنگامی که وارد خیابان معلم شوید، بیمارستان امام رضا را خواهید دید. پارک دهکده طلایی آمل دقیقا در کنار بیمارستان امام رضای آمل واقع شده است و از این طریق می توانید به راحتی به این پارک دسترسی پیدا کنید.

آدرس پارک دهکده طلایی آمل: استان مازندران، شهرستان آمل، خیابان معلم، نزدیک بیمارستان امام رضا، پارک دهکده طلایی

شماره تلفن پارک دهکده طلایی: 44229022-011

اجاره سوئیت در آمل

شهر زیبای آمل، گفتنی های بسیاری دارد و با داشتن جاذبه های دیدنی و گردشگری بسیارش، خود را بسیار محبوب دل گردشگران و مسافران کرده است و همین امر باعث شده تا هرساله مسافران و گردشگران بسیاری این شهر سرسبز را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب نمایند.

اگر برای اقامت در این شهر بین گزینه های هتل، اقامتگاه های بومگردی، ویلا و سوییت مانده اید، لوکس ویلا در پیشنهاد های مقرون به صرفه برای مسافران جهت اقامت در آمل، اجاره سوئیت در آمل را ارائه می دهد.

چراکه با اجاره یک سوئیت قیمت مناسب و مقرون به صرفه می توانید با هزینه ای پایین و کیفیت بالا یک اقامت به یاد ماندنی را تجربه نمایید و لحظات شیرینی را برای خود و خانواده رقم بزنید.

راهنما سایت

آدرس

استان مازندران، شهرستان آمل، خیابان معلم، نزدیک بیمارستان امام رضا، پارک دهکده طلایی

شماره تماس
هزینه بازدید

رایگان

ساعات بازدید از این جاذبه

شنبه

24 ساعته

یک‌شنبه

24 ساعته

دو‌شنبه

24 ساعته

سه‌شنبه

24 ساعته

چهار‌شنبه

24 ساعته

پنج‌شنبه

24 ساعته

جمعه

24 ساعته
مسیریابی آنلاین
مطالب مشابه